Bakblade 2.0 goed maar reservemesjes nergens te koop

Ik heb de bakblade nu een jaar en het is tot nu toe het beste systeem dat ik gebruikt heb waarbij ik niemand anders nodig heb voor hulp. Wat echter waardeloos is dat nu alle mesjes bot en gebruikt zijn die reservemesjes nergens te koop zijn. Ja merkloze generik mesjes zat maar ik wil de originele mesjes en die kan ik zelfs op de bakblade website niet kopen want ze zijn altijd uitverkocht. Zonder de mogelijkheid om op eenvoudige wijze reservemesjes te kunnen kopen kan ik de bakblade 2.0 niet aanraden.

Degelijk, stevig apparaat.

Makkelijk uit mekaar te halen om schoon te maken. Product voelt stevig aan, niet zo'n gammel stukje plastic. Scheert goed.

Bakblade werkt super! Gebruik hem al enkele jaren naar volle tevredenheid.

Scheert glad en zonder wondjes. Echte aanrader!

Echt een top ding!!

Eindelijk niet meer vragen om hulp!! Super handig, super snel bye bye silver back! :)

Je wilt niet anders meer!

Wat een geweldig product! Geen gehannes meer met tondeuse of mesjes waar je vrouw/vriendin mee moet helpen. Hiermee kan je het helemaal zelf! Scheert mooi glad zonder wondjes of irritatie.

Bakblade team perfect

Bakblade en haar werknemers helpen hun klanten uitstekend. 2 dagen voor het vertrek van mijn vakantie heb ik contact opgenomen omdat ik met spoed Bakblades nodig had. Op de website was het namelijk uitverkocht. Na dat ik mijn spoedverzoek bij hun heb neergelegd hebben ze contact met mij opgenomen en mij uitstekend geholpen. Binnen een dag hebben zij een pak Bakblades opgestuurd per post. Ik wil hierbij Edward en Laurens in het zonnetje zetten en bedanken voor de snelle service richting hun klanten! Heren ga zo door! Mehmet Baraklı

Geweldig product

Makkelijk in gebruik en perfect resultaat

Veilige goeie mesjes je rug zonder hulp scheren

Makkelijk en snel je rug scheren zonder iemand te hoeven vragen. Mesjes gaan best lang mee, je voelt en ziet wel wanneer ze vervangen moeten worden

Makkelijk en glad

Perfect zelf je rug scheren, geen snijwonden en super glad resultaat.

Goed hulpmiddel, makkelijk in gebruik!

Goed hulpmiddel en makkelijk in gebruik om jezelf goed te verzorgen. Kan het elke (alleenstaande) man aanraden!

Werkt top, maar snel bod

Het enige nadeel is dat de messen na 1 a2 keer al vervangen moet worden, na 2 keer schrob je alleen je huid er nog maar mee.... heel jammer dit is echt een top ding.

Het enige product waarmee je het helemaal zelf kunt.

Ik heb een behoorlijk behaarde rug. Zelfs na 8 IPL-SHR behandelingen was mijn beharing nauwelijks verminderd, terwijl het eigenlijk weg had moeten zijn. Bovendien zijn zulke behandelingen erg duur. Tot nu toe was de enige optie om een ander mijn rug te laten scheren met een bodygroomer. Dit gaat best snel, maar je hebt er wel een ander voor nodig en er blijven zichtbaar en voelbaar stoppels achter. Met dit scheermes kun je het helemaal zelf en is het resultaat echt glad. Hij is stevig, netjes afgewerkt en je hebt het kunstje zo door. Ik moet wel zeggen dat het mij een stuk meer tijd kostte dan waarmee geadverteerd wordt; ik ben zeker een uur bezig geweest. Hoewel hij goed in de hand ligt en je overal kunt komen zonder acrobatische manoeuvres, is mijn ervaring dat je wel echt meerdere keren over hetzelfde plekje heen moet. Misschien dat mijn haar erg stug is, of dat het te lang was de eerste keer. Ten gevolge daarvan heb ik ook best wat irritatiebultjes, ondanks dat ik niet hard geduwd heb. Voor iemand met iets lichtere beharing zal het vast sneller en gemakkelijker gaan. Ik ga het in ieder geval blijven proberen. Bovendien is dit het enige scheermes waarmee je echt helemaal zelf je rug kunt scheren, dus alleen daarom zou ik het een ieder aanraden.

prachtige oplossing, mesjes wel snel bot

Een geweldige oplossing voor al dat haar op mijn rug, heerlijk dat ik na jaren eindelijk een oplossing voor overbeharing heb. De mesjes zijn wel wat snel bot, veel sneller dan 'gewone' kleine scheermesjes, meer dan 2x kun je er haast niet mee werken. Misschien komt dat ook door het grote oppervlak om te scheren, i.t.t. alleen het gezicht?

Voldoet volledig aan de verwachting

Prima prijs, kwaliteit en levering. Zeer blij mee. Gemakkelijk in gebruik.

Heel goed en doeltreffend

Heel aangenaam verrast met de resultaten.

Top apparaat

van alle eerder gebruikte scheer mogelijkheden is de bakblade ver uit de makkelijkste en meest effectief gebleken. Voor mij geen andere meer. Bakblade is makkelijk in gebruik echt een top ding

Zalig haarloos!

Het was wel even zoeken om de juiste stand van de apparaat te vinden voor een optimaal gebruik, maar eens dat lukte ging het als vanzelf. Top!

Werkt super, juist ook droog

Werkt echt heel goed, zonder sneetjes en scheerschuim etc. Ik gebruik het altijd droog wat voor mij het beste werkt. De mesjes worden wel vrij snel bot.

Goed product. Gebruik het regelmatig.

Reeds lange tijd gebruiker van de bakblade 2.0. dit keer een hele snelle levering! perfect dank u.

Doet wat het moet doen!

Na een snelle levering de bakblade 2.0 meteen uit de verpakking gehaald en in gebruik genomen. Wat was verbaasd over het gebruiksgemak en het goede resultaat. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Werkt prima!!

Werkt zeer goed alleen op sommige plekjes werkte het bij mij nog beter als ik de steel iets inklapte zodat hij iets gebogen was, maar helaas kan je hem dan niet vergrendelen, Mischien een idee voor de 3.0

Nieuwe type is niet beter geworden

Ik gebruik al lange tijd de bakblade en was altijd erg tevreden. Pas heb ik de nieuwe 2.0 geprobeerd en vind deze niet zo prettig als de originele. Ik kan niet meer de borsthaar uitdunnen want deze haalt bijna alle haar weg in een haal. Vervelend is ook dat deze sneller wondjes maakt, met name moedervlekken zijn niet meer veilig te scheren zoals het geval was bij de bakblade 1.0

Doet wat het moet doen

Vraagt wat werk maar alle haartjes weg. Ik heb een volle rug haar en het lukt alles weg te krijgen. Is soms zoeken hoe een bepaalde plek te bereiken. Enig minpuntje is dat er maar 1 mesje bijgeleverd wordt en dat het na 2 keer bij mij moet vervangen worden.

Super ding

Vandaag mijn bestelling binnen gehad en meteen gebruikt. Werkt echt super was binnen 10 min klaar. Nu gewoon een kwestie van bijhouden.