Wij zijn zeer tevreden,bestellingen zijn altijd mooi optijd.

Compleet assortiment

Altijd fijne ervaring met Langerak. Compleet assortiment en leveren snel. Producten van goede kwaliteit.

Eenvoudig online bestellen en volgens afspraak geleverd.

Bestellen via het klantenportaal gaat eenvoudig en vervolgens zorgeloos geleverd. Eventuele vragen worden via de binnendienstmedewerkers snel en adequaat opgevolgd.

Medewerkers zijn klantvriendelijk, goede service

netjes en behulpzaam

Word erg snel geleverd en je wordt goed geholpen

Prijsvermelding

Het zou handig zijn als ook gelijk de prijs wordt vermeld en niet pas nadat je hebt besteld zodat je verschillende producten met elkaar kunt vergelijken.

Bedankt voor het melden. Wij bieden de klanten de mogelijkheid om de besteller wel of geen prijzen te laten zien. Inmiddels hebben we mevrouw Rozestraten toegang gegeven tot het zien van de prijzen.

makkelijk en handig bestellen

hebben veel op voorraad of je mailt dan gaan ze dit voor jou in het assortiment opnemen

Fijne samenwerking!

Super breed assortiment en leveren de producten snel aan ons. De verkoop en afhandeling is gewoon top. We zijn een tevreden klant.

gewoon meer dan goed

No nonsens en altijd kloppende bestelling binnen

Bezorgers zijn altijd vriendelijk

Sluitingstijd om 13.00u ipv 12.00u klinkt als muziek in mijn oren. Thx

wat een aardige en hulpvaardige mensen bij de helpdesk :)

wat een aardige en hulpvaardige mensen bij de helpdesk :)

Een fijne servicegerichte partner, no-nonsense en goed bereikbaar

Wij zijn al jaren een tevreden klant van Langerak de Jong. Ze zijn goed te bereiken, denken goed mee en zijn erg behulpzaam. Afhalen of bezorgen, beiden geen probleem en altijd snel geregeld.

Staan altijd klaar, niets is teveel

Onze ervaring met Langerak de Jong is dat zij altijd voor ons klaar staan. Zijn we te laat met bestellen, dan kan er altijd nog wel iets geregeld worden. Lopen we ergens tegenaan, denkt Michel altijd graag mee. En hebben we zelf een keer iets niet goed besteld, kunnen ze het de volgende keer gewoon weer mee retour nemen. Kortom, een service waar je blij van wordt.

Service en oplossingsgerichtheid met een glimlach

Al jaren lang zijn wij trouwe klant bij Langerak de Jong. Laatst was er een probleem met onze nieuw aangeschafte koffiemachine. Langerak heeft er alles aangedaan om de storing op te lossen. De machine werd pas geretourneerd nadat deze uitvoerig was getest en ze bij LdJ tevreden waren. Ook de regelmatige updates over de status van de reparatie hebben wij als positief ervaren.

Op en top service.

Door extra lange vergadering alle spa op, de volgend avond weer een vergadering dus met spoed bestellen. Vriendelijke vertegenwoordiger heeft persoonlijk s'middags de kratten bij ons afgeleverd! Prima service.

Super fijn leverancier

Bestel al 12 jaar bij Langerak en de jong en ben superblij met ze! Als er een probleempje mocht wezen dan wordt deze in snel verholpen. De bestellijst is duidelijk en het personeel zijn toppers. Groetjes Desiree

Langerak de Jong B.V. is klantvriendelijk, geeft goed advies maar is niet opdringerig.

Ik ervaar Langerak de Jong B.V. als een prettige leverancier. Mijn accountmanager, Michel Stehouwer, denkt goed met mij mee, geeft mij goede adviezen maar is niet opdringerig. Ik krijg op tijd informatie over seizoenartikelen (ijs, Paas-, Sint- en Kerstversnaperingen). Afgelopen jaar konden we binnen 1 dag een tijdelijke koffiemachine huren op één van onze locaties. Dit jaar is Langerak de Jong B.V. goed ingesprongen op Covid-19 artikelen en de levering daarvan. Op mijn verzoek worden inlogaccounts gemaakt voor kantoren van ons en krijg ik managementinformatie over wat er jaarlijks landelijk door onze organisatie besteld wordt. In deze periode met beperkte kantooropenstelling zijn de afleverdagen aangepast en kunnen we die zelf aangeven bij een bestelling.

Erg klantvriendelijk.

Telefonisten en bezorgers zijn erg klantvriendelijk. Ben erg positief over Langerak de Jong B.V. en het personeel Minpuntje, soms is de houdbaarheidsdatum te kort en wel erg duur.

Beste Wilma, Dank voor de positieve review! Fijn dat onze dienstverlening wordt gewaardeerd. Uw adviseur neemt snel contact op met u, om te kijken of we iets kunnen doen aan de genoemde aandachtspunten.

Super snel, altijd vriendelijk en behulpzaam.

De heren zijn altijd bereid om de bestelling even boven te brengen.

Beste Anita, Dank u wel voor de positieve review. Geven we zeker even door aan onze chauffeur! met vriendelijke groet, Langerak de Jong

Over Langerak de Jong B.V.

Langerak de Jong is een servicegerichte groothandel in Zoetermeer. Onze specialisatie is de verkoop en verhuur van een nieuwe koffiemachine, ons eigen merk koffie Primo Bravo en kantinebenodigdheden. Klanten bestellen online in onze webshop. Langerak de Jong investeert in persoonlijke aandacht voor klanten en heeft een scherp oog voor het prijsbeleid. Daarnaast steken we tijd en energie in duurzaam ondernemen. Bijvoorbeeld voor een Gezonde Schoolkantine en extra aandacht voor duurzame producten. Denk hierbij aan fairtrade koffie van bijvoorbeeld Douwe Egberts, of een recyclebare Jura koffiemachine of Franke koffiemachine. Langerak de Jong is een familiebedrijf en is opgericht in 1923."