Aanrader!

Starterscursussen besteld voor € 50,00. Om eerlijk te zijn vind ik het aan de prijzige kant, maar het werkt fantastisch. Na diverse chemokuren is mijn haar heel erg dun geworden, maar met dit poeder lijkt het of ik een volle bos haar heb. Helemaal fantastisch: ‘s morgens besteld, dezelfde dag ‘s avonds geleverd!!

Een topprodukt voor een prima prijs! Cijfer:10

Mijn dunne haar krijgt een flinke booster van jullie product, ik raad het ook anderen aan.

Super product en snelle levering

Een enorme boost aan zelfvertrouwen

Het product zorgt voor een natuurlijk resultaat. Dit is een fantastisch product om mijn ‘ugly duck fase’ na mijn haartransplantatie te maskeren.

Zeer snelle levering en goede producten.

Kwalitatief uitstekend product!

Levering heeft even op zich laten wachten (had op 26 okt besteld en pakket op 10 nov ontvangen). Dit werd na het contact met de klantenservice goed opgepakt. Klantenservice reageert snel en komt snel met oplossingen. Het product is uitstekend. Doet zoals op de website beschreven staat. Ik had 5 sterren gegeven als de levering sneller had plaatsgevonden. In zal zeker nu en in de toekomst bij deze webshop vaker bestellen. Het product Toppik is hier namelijk het goedkoopst aan te schaffen i.v.m. andere webshops.

Beste wat er is.

Beste toppik voor je haar.

It was delivered fast.

It was delivered fast and I like the products. Wish there was English language option for the subscription.

Heel erg goed.

Helpt mij erg met mijn dunne haar te verbergen

Top product

Uitstekend!

Prima product wat de verwachting helemaal waar maakt. Het blijft goed zitten en maakt je haar echt voller. Het voelt wel een beetje als zand op je hoofd, moest ik even aan wennen, maar ik vind het verder een heel goed product. Ook supersnel geleverd in een mooi, klein en stevig doosje, top!

Ik had veel vragen. Correct beantwoord en snel.

Ik heb wit dun kalend haar. Goed product in ieder geval voor speciale gelegenheden. Dit ivm de prijs!

Top service, snel geleverd en keurig verpakt

het ziet er goed uit, maar het weer wordt je vijand.

Geweldig product! Maar als het regent of er is veel wind, is de kans groot dat het wegwaait.

Overzichtelijke site. Snelle levering. Toppik bevalt goed! Alleen jammer bij toepassen wat fiber verlies… door verstuiving . Ben tevreden hoor.

Precies wat topic zegt dat het doet

Ik gebruik het dagelijks en voel me er zekerder door!

Goede service en snelle levering

Ik raad deze webshop aan

Volgende dag bestelling in huis!

Helemaal geweldig!!

Voller ogend haar!

Was skeptisch maar ziet er echt stuk voller uit. Wel belangrijk dat je de juiste kleur hebt anders oogt het een beetje gemaakt. Owja heb ermee gesport en tot me verbazing liep het niet uit!

Super producten & service

Reeds geruime tijd vaste klant en zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit van de producten. Zeker een aanrader!

Prima gecorrigeerd - full marks!

Hartelijk dank voor het leveren van de bestelling! Even paniek maar gelukkig nu alles 100% in orde! Beste groeten // Lief Aerts

Ik kan nog niks beoordelen ik heb mijn bestelling nog niet

Nog niks ontvangen

Goede service.

Goed product.

goed product

Het bedekt goed de kalere plekken, alleen nog wat zoeken naar de juiste kleur.

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.