Toppik fibers geven volume aan heel fijn haar!

Mijn fijne haar verzorg ik dagelijks na het föhnen met een klein beetje hair building fibers welke ik op een paar delen van mijn hoofdhuid strooi waardoor het er mooier en voller uirziet!

Keurig op tijd geleverd

Eerder elders besteld en moest maand wachten. Bij dit bedrijf binnen paar dagen, en snel antwoord op mijn vragen.

Top product.

Al vanalles geprobeerd, enkel toppik bevalt me. Ik heb er geen plakkerige haren mee. Het vergt wel wat oefening om het goed aan te brengen.

Goed en supersnelle levering

Ik heb heel fel rood haar, helaas niet echt een kleurenmatch bij de fibers ☹️

Ik voel mij na gebruik Toppik weer toppie

Van ander merk over gegaan op Toppik, na gebruik durf ik mij weer te vertonen. Ben zo happy telkens als ik het heb gebruikt. Ideaal middel . Voel me weer zeker.

gewoon goed en snel geleverd

snel geleverd, goed verpakt

Snelle service ,prima producten. Heel tevreden .

Bestellen,ontvangen en gebruiken. Resultaat subliem,heel blij mee:-)

Doet wat het moet doen

Perfect om dunnere plekken voller te doen lijken. Blijft goed zitten.

Absoluut een geweldig product!

Als ik onder de douche vandaan kom en ik in de spiegel kijk, dan schrik ik me altijd rot hoe weinig haar ik nog heb. Op sommige plekken is mijn haar zo dun dat je er dwars doorheen kijkt, zeker als het licht uit een ongunstige hoek komt. Nadat ik Toppik op mijn haar gedaan heb, moet ik vaak hardop lachen hoe goed het kale plekken verbergt. Ik raad dit product aan al mijn vrienden aan die kaal worden en meestal is de reactie: "Maar jij hebt toch een volle bos haar? Heb je die fibers nu ook in?" Kan niet vaak genoeg zeggen wat een goed product dit is! Doe jezelf een lol en probeer het!

Heel fijn product dat ik al jaren gebruik.

Fijn product, goede service

Product kwam snel ben er blij mee

Ik heb het product snel gekregen ben er blij mee de fiber was gemakkelijk gebruikbaar en kon er makkelijk mee te werk gaan ik ben te vrede

Geweldig product!

Het geeft mij meer zelfvertrouwen, ben mijn collega dankbaar dat zij mij dit product heeft aangeraden! Ik raad het iedereen aan die de kale plekken op deze manier bijzondere kan verdoezelen!!

Goed product werkt echt

Ik gebruik toppik nu een maand en het verbergt mijn dunne haar heel goed.

Really good

Color is right for the hair

Snelle en correcte afhandeling

Adequate informatie en afhandeling

Geweldig spul

Ik gebruik het al jaren bevalt me heel goed ..blijft ook een aantal dagen zitten .. Heb al een paar mensen doorgestuurd om jullie producten te gebruiken

Topservice

Mijn pompje werkte niet van mijn product. Heb dit doorgegeven en heb onmiddellijk een nieuw opgestuurd gekregen. Waarvoor mijn grote dank. Dit is echt topservice en het zijn dan ook nog eens topproducten!! Dus helemaal top. Mijn eerste ervaring, vanaf nu klant voor't leven. Toppers Dank u Groetjes Heidi

uitstekend

goede afhandeling van het proces van beslelling.

Geweldig product en snel geleverd

Mijn haar knapt er enorm van op en lijkt veeldikker

super

altijd correct geleverd

Prima !

We hebben het probeersetje aangeschaft. Dit bevalt goed, dus nu gaan we voor een grotere hoeveelheid.

Goede kwalitatieve producten die doen wat ze zeggen.

Haar producten ter verzorging en verdikking werken uitstekend. Ziet er top uit met deze producten.

Top, snelle levering

Perfect, altijd fijne producten

Is sta er weer gekleurd op

Er was landelijk geen kleur donkerbruin te bestellen door verandering van de ingrediënten Maar deze company heeft zijn woorden gehouden door alles op tijd te leveren. Ik vertrok namelijk op een donderdag naar bali En dinsdag ervoor was alles binnen Chapeau

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.