Beste hairfibers

Blijven goed zitten en zeer natuurlijk

goed product

gebruik het al tijden met succes

Verbluffend resultaat!

Als je iets dunner hebt of licht kalend dan werkt Toppik echt super goed. Het resultaat is echt zoals beloofd. Het blijft super goed zitten en zelf als je kopje onder gaat blijft je haar zichtbaar dikker. Geweldig product!

Heel positief !!!

Ik heb kort krullend haar , dat heel dun en fijn is . Daardoor zie je gemakkelijk mijn hoofdhuid . Met dit product is het verschil duidelijk zichtbaar !! Ik zou het zeker aanbevelen aan personen met een dergelijk probleem ! Misschien één kleine opmerking : het zou handig zijn om eventueel staaltjes van de mogelijke kleuren te voorzien , omdat het kleur moeilijk te kiezen is op de PC.

prima bedrijf

na een foute zending heeft Toppik alles weer tiptop hersteld. Chapeau !

Geeft dun haar een dikkere uitstraling.

Je hebt weinig poeder nodig, het strooit makkelijk op die plekken waar het nodig is en je hoofdhuid schijnt niet meer door je haren heen. Prima product.

Really good, efficient

I ordered my goods on Toppik's user friendly website and received the goods within a day. Very fast, very efficient. Will use in future

Snelle adequate levering

Zie boven

Toppik is ideaal!

Toppik gebruik ik al jaren het is een uitkomst zeker voor mijn onzekerheid omdat mijn haar dunner wordt. Gebruik van toppik geeft mij een goed gevoel. Ik kan niet meer zonder.

Werkt zoals beschreven word!

Geweldige product

Ik heb vele producten geprobeerd voor mijn verdunde haar maar niks werkt zoals toppik! Super blij mee

Met meer zelfvetrohwen door het leven

Het werkt fantastisch, na mijn ervaring is de extra hold spray wel nodig als je veel buiten bent met regen / wind

Werkt perfect, niks aan te merken door anderen!

Geweldig product wat er goed uit ziet!

Goede service, snelle levering

Snel geleverd, als er iets is met de bestelling wordt het direct opgelost.

Effectief en snelle handelingen

Het product is top, werkt erg goed. Uiteraard tot op zekere hoogte, maar zeer effectief.

Goede snelle behandeling van mij als klant

.Zeer zeer tevreden.

Mijn haar ziet er voller uit

Het is even aanvoelen hoe je de vezels het beste aan kunt brengen. Ik heb nu de hulpstukjes daarvoor aangeschaft en het is nu makkelijker. De kleur komt goed overeen met mijn eigen haar en ik ben tevreden!

Duidelijke Webshop.

Altijd snel en correct geholpen. Snelle levering.

Perfecte dekking

Zonder schaamte weer buiten lopen... heerlijk!!!

Was uitstekend

Mijn bestelling is heel snel verzonden en bezorgd. Ik kan makkelijk op website van toppik navigeren.

Ik bestel regelmatig toppik producten en krijg het altijd snel & netjes geleverd. Ze hebben ook vaak interessante aanbieding. Prima website!

Werkt top voor mij. Je zit direct de kalende plek minder goed

DE oplossing voor vrouwen met kale plekken/ dun haar

Ik heb jarenlang gelopen met een kale plek op mijn hoofd en dit maakte me ontzettend onzeker. TOPPIK is de oplossing en ik kan nooit meer zonder. Je strooit wat poeder op je hoofdhuid en door de haarvezels oogt het alsof het je eigen haar is. Ik zou dit product aan iedereen met een soortgelijk probleem aanbevelen.

Snelle service en levering!

Duidelijke website en op tijd geleverd

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.