Super Service

Mijn eerste bestelling ging heel vlot. Zeer snelle levering en ik werd via mail op de hoogte gehouden over het verloop ervan. Alles was ook netjes verpakt.

Deze ding is gruwelijk

Prima artikel dat echt goed zijn werk doet.

Direct voller haar

Na mijn haar transplantatie, zat ik in een overgangsfase van dun haar. Met toppik werd mijn haar in een handomdraai voller. Iets wat voor meer zelfvertrouwen zorgde! Ik kan dit product iedereen aanraden met dun wordend haar of die na een haartransplantatie weer een volle bos haar wil.

Goed, alleen na paar dagen gaat jeuken, maar maakt niet uit.

Geweldig.

Goede producten. Prima prijs.

Makkelijk aan te brengen en direct resultaat.

het is een goed product. Het doet wat het belooft. Erg fijn om te weten dat alle producten geen schade aanbrengen. Als je je haar hebt gewassen en de toppik erin en dan daar de verzorgende styling spray in doet, voel je je heerlijk schoon en zelfverzekerd. Tip: ik zou graag de thickener spray ook in de kleur wit en of grijs willen kunnen kopen.

Doet wat het belooft

Toppik is een slim product: doordat de hoofdhuid mee kleurt met de kleur van de haar fibres, vallen kruinen of plekken met dunner haar niet meer op!

Niet klantgericht

Al lange tijd klant bij Toppik en neem verschillende producten bij ze af. Onlangs een product aangeschaft wat niet matched met een ander product qua maat. Ipv een snelle klantgerichte oplossing aa te bieden moest ik zelf omslachtig het oplossen. Erg jammer!

Beste hairfibers die er zijn!

Toppik Is veruit de beste kwaliteit

Goed als ik een bestelling plaats heb ik volgende dag in huis , ik wil wat vragen over een kortingscode ik heb al jaren besteld bij jullie maar ik heb nog nooit korting gehad gr Charlie

Ideaal dat dit product bestaat.

Als je te dun haar hebt zoals ik, maar geen grote kale plekken, vind ik de strooi fibers fijner werken dan de spray. De fibers maken je haar echt voller en als ik dat gebruik vind ik mijn haar er ook niet meer dun uitzien. Blijft bij mij 2 dagen zitten en wast ook heel makkelijk er weer uit met wat shampoo. Het enige nadeel vind ik dat het een beetje voelt als zand in je haar en het kan afgeven op een licht kussensloop. Maar ik vind het een goed product dat je zelfvertrouwen geeft.

Beste webshop die er is

Alles perfect, snel geleverd zeer goede webwinkel! Al jaren super ervaring mee!

Eerst voelde ik me niet zelfverzekerd maar na dat ik topkok heb ben ik meer zelf verzekerd dan ooit.

Kleine set geprobeerd en het is echt fantastisch!

Snelle levering, top artikel

Sinds 2011 maak ik gebruik van het artikel toppik med brown poeder. Het haar ziet er veel voller uit en de poeder blijft goed zitten. Als ik mensen zie lopen met dn haar, denk ik vaak, zonde. Je kunt met dit artikel voor een veel nooier resultaat zorgen zonder veel moeite. Top produkt.

Top spul

Best dekkende spray zodat het leven weer normaal verder kan gaan

Prima product

Goede producten en snelle levering

Super natuurlijk dekkend op mijn hoofd

Super materiaal voor hoofdhaar verdikking. Dekt goed en de kleur is goed vergelijkend met je eigen haarkleur. Weinig nodig om effect te krijgen.

Snelle adequate levering

Ze komen hun afspraken na. 's ochtends besteld, 's middags in huis.

Stipt op tijd en accurate levering

Keurig op tijd en perfect geleverd.

Redding in nood

Wel even leren hoe t werkt, maar door deze spray kun je de dag weer doorkomen.

PRIMA

Snelle verzending van prima producten. Gebruik het al wat langer. Zeer tevreden resultaten.

Beste hairfibers

Blijven goed zitten en zeer natuurlijk

Limes 64

3176TE Poortugaal

+31(0)10 300 6534

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.