Lifesaver

Na zwangerschap zóveel haar verloren dat ik bijna niet meer de deur uit durfde. Met Toppik kan ik de periode rustig uitzitten tot mijn haren weer in oude staat hersteld zijn. Je ziet het écht niet.

Super product

Ik gebruik Toppik al jaren met veel plezier. Niemand die het ziet en het geeft me een goed gevoel. :) Toppik.nl levert snel en heeft super service, een absolute aanrader!

Binnen een handomdraai een “volle bos haar”

Ik was een beetje sceptisch, met heel fijn haar en behoorlijke uitdunning aan de voorkant van mijn haar, of dit zou werken. Heel blij verrast! Een paar keer schudden en je ziet we niks meer van. Hele mooie oplossing voor uitgedund haar!

Uitstekende Service

Altijd goede ervaring met toppik.nl

Voor mij geen andere haar bedekkerdan alleen toppik!!

Omdat ik last heb van kale plekken op mijn hoofd ben ik gaan zoeken naar een middel wat dat kan camoufleren. Via internet kwam ik bij toppik terecht. Mijn eerste ervaring was direct goed. Fijne spray in mijn eigen haarkleur die de kaalheid volledig bedekt. Het blijft meerdere dagen zitten. Kortom voor mij geen ander middel dan hair tickener van toppik

Zeer snelle levering

Erg fijne shampoo en conitioner

Aanrader

Aanrader

Fantastisch product voor mensen met dun/weinig haar

Via haarstamcelkliniek (HASCI) werd ik geattendeerd op dit product en wat ben ik hier blij mee! Na eerst contact opgenomen te hebben met de servicedesk van Toppik (correcte en supersnelle service ook hier) via de mail ben ik langs gegaan bij een kapper die dit product belangeloos bij mij heeft aangebracht en het maakt een wereld van verschil. Ik durf weer de straat op met mijn nieuwe look want het vult de kale/zwakke plekken bovenop mijn hoofd met de fiber vezels en zorgt ook dat de hoofdhuid meekleurt met het product (er zijn 9 kleuren).

Mijn ervaring is positief, als het gaat om de bestelling tot levering van het product. Je wordt als consument op de hoogte gebracht van de bestelling en wanneer het geleverd wordt. Het product is goed van kwaliteit.

Gebruik het al jaren fijn spul plakt niet

Helpt goed

Helpt goed

Prima product , ik gebruik het al jaren

Lost mijn probleem op. Veel meer volume in wat dunner geworden haar.

Fijn product!

Mijn haar is echt veel voller als ik de haarvezels gebruik.

Super oplossing

Duidelijke website, vlotte verzending. Product is echt top, werkt helemaal zoals op de foto's!

Geweldig resultaat!!!

Top producten, zeker het geld waard!!!

Super oplossing

De hair fibers ideale oplossing voor mijn ..probleem

Het was een zeer goede ervaring!!

Toppik echt werkt. Prima service

Super kwaliteitsproducten

Ik gebruik de producten van toppik al jaren. Kan niet anders zeggen dat de producten goed hun werk doen wat het beoogt te doen. Het ondersteund mijn haar perfect.

Altijd goed

Bestel al jaren op toppik.nl en de service is geweldig en de producten ook. ga zo door!

Goed. Her helpt om de dunne plekken minder zichtbaar te maken.

Goed spul. Maar het komt overal als een dun laagje overheen te liggen. Ik vraag me af of het slecht is voor je longen?

Mijn vriend is er heel tevreden over en voelt zich weer wat zekerder als hij onder de mensen is.

Weer een glimlach op mijn vriend zijn gezicht en de kale plek minder zichtbaar

Snelle levering, uitstekende producten!

Mijn haar is een stuk dunner geworden maar dankzij de toppik hairfibers zie je er niks van! Geweldig product en makkelijk in gebruik!

Beste haarpoeder ever !

Begonnen met deze haarpoeder en ook andere producten geprobeerd maar deze van Toppik is echt de beste

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.