Snelle service en levering!

Duidelijke website en op tijd geleverd

Snel bezorgd. Erg blij met het product.

Prima product en snel geleverd

Makkelijk aan te brengen en mooi resultaat

Momenteel krijg ik chemotherapie waardoor mijn haren redelijk uitdunnen, vooral aan de bovenkant. Met Toppik kan ik dit vrij goed bijwerken en camoufleren. Het product doet wat het beloofd en door de fixeerspray blijft het mooi zitten. Ik ben fan en kan Toppik zeker aanraden.

Wat ik ervan verwacht had

Ik verwachte dat het mijn probleem ging oplossen voor een groot deel maar niet dat het onzichtbaar ging zijn.

Het heeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost gegeven!

Sinds een paar jaar heb ik helaas alopecia areatha, het deed zo pijn om mijn dikke volle bos zo dun te zien worden! Ik moest mijn lange dikke krullen kort knippen omdat het in pieken over mijn schouders hing. Iedere ochtend was het een gevecht om weer in de spiegel te kijken en zolang bezig zijn om de kale plekken te camoufleren/bedekken met veelvuldig gebruiken van haarlak en touperen.ik had al informatie ingewonnen voor een extra haarstukje, maar ik schrok enorm van de prijzen! Ik kwam toevallig via een collega erachter dat zij een haarstukje gebruikt omdat zij in hetzelfde schuitje zit… zij tipte mij om Toppik producten te proberen! Ik ben haar enorm dankbaar dat ik de informatie over jullie producten kreeg! *Ik ben heel snel klaar( kijk nu graag in de spiegel) *gebruik bijna nooit meer haarlak Mijn kale plekken worden netjes opgevuld en bedekt, ik heb weer mijn zelfvertrouwen weer terug!! *het is zuinig in gebruik *prijs kwaliteit verhouding is het zeker waard *last but least, top klantvriendelijke service en jullie denken met ons mee! * SUPER TEVREDEN KLANT

Heel tevreden

beter dan verwacht

prima prijs en product

mijn ervaring wat betreft proces van bestelling tot aflevering is uitstekend. De kwaliteit is goed, en prijs vooral met korting (en) is ook goed.

Great

I tried this hair Fibar, and it looks more natural than I expected

Mijn ervaring was prima!

Vanaf bestelling tot bezorging was alles goed geregeld.

Kan niet meer zonder

Mijn haar lijkt véél dikker, perfect gewoon!

Super product doet zijn werk

Ontzettend fijn product om je haar volle te maken en de kale plekken te camoufleren. Wel geeft het soms een hoop zooi gezien niet alle poeder altijd direct op het hoofd land.

Zer te vreden naar de prijs mag best iets minder... vanwegen het verkoop vanuit China....

Zeer te vreden prachtig resultaat dus jullie krijgen een dikke 9.8

goede service van het bedrijf en tevreden over het product

Heel tevreden over het product.

Goede producten

Het haarpoeder van Toppik is het beste product op dit gebied.

Niet de juiste kleur te krijgen

Welke kleur ik ook neem ( heb ze ook gemengd) het blijft toch opvallen. Ze hechten niet zo zeer aan mijn haar maar vooral aan mijn hoofdhuid en blijven ook met de fixatie spray niet goed zitten. Ik was teleurgesteld

Goede kwaliteit

Het geeft je haar echt meer volume.

Good

Good product. Decent service

Prima product en snel geleverd

Kale plek verdoezelen

Voor het eerst bestelde ik Toppik produkten om mijn haar voller te maken en mijn kale plek te verhullen. Ik moet zeggen Toppik werkt top! Heb mijn volgende bestelling al weer geplaatst

Good product and i have been using this for more than 5 years

When we grow old, the density reduces, then the amount of toppik filler required is high. otherwise the product is good

Product zeer snel in huis ..

Great invention!

I like toppik products, my friend helped to choose proper color and showed how to use it. I like it a lot!

Top service Top bedrijf

Altijd de producten razendsnel opgestuurd en zijn er problemen wordt dit direct opgelost, beste bedrijf wat ik ken waar je online spullen kunt kopen.

Snelle bezorging. Goed product

Toppik haarvezels vond ik een zeer fijn product. Met een beste passend kleur en heb je een goed resultaat.

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.