Snelle en correcte afhandeling

Adequate informatie en afhandeling

Geweldig spul

Ik gebruik het al jaren bevalt me heel goed ..blijft ook een aantal dagen zitten .. Heb al een paar mensen doorgestuurd om jullie producten te gebruiken

Topservice

Mijn pompje werkte niet van mijn product. Heb dit doorgegeven en heb onmiddellijk een nieuw opgestuurd gekregen. Waarvoor mijn grote dank. Dit is echt topservice en het zijn dan ook nog eens topproducten!! Dus helemaal top. Mijn eerste ervaring, vanaf nu klant voor't leven. Toppers Dank u Groetjes Heidi

uitstekend

goede afhandeling van het proces van beslelling.

Geweldig product en snel geleverd

Mijn haar knapt er enorm van op en lijkt veeldikker

super

altijd correct geleverd

Prima !

We hebben het probeersetje aangeschaft. Dit bevalt goed, dus nu gaan we voor een grotere hoeveelheid.

Goede kwalitatieve producten die doen wat ze zeggen.

Haar producten ter verzorging en verdikking werken uitstekend. Ziet er top uit met deze producten.

Top, snelle levering

Perfect, altijd fijne producten

Is sta er weer gekleurd op

Er was landelijk geen kleur donkerbruin te bestellen door verandering van de ingrediënten Maar deze company heeft zijn woorden gehouden door alles op tijd te leveren. Ik vertrok namelijk op een donderdag naar bali En dinsdag ervoor was alles binnen Chapeau

Prima, werkt goed!

Makkelijk te gebruiken, natuurlijke kleuren en het werkt meteen. Mijn dunne haar ziet er veel beter mee uit. Het blijft ook goed zitten gedurende de dag, top!

top

top

Kan niet meer zonder

Ik ben door kuren bovenop mijn hoofd kaal geworden. Door Toppik durf ik bijv. weer gewoon in een theater te zetten: de mensen achter mij zien er niets meer van!

Geen klantenservice

De klantenservice is erg slecht. Niemand neemt op, niemand belt terug en niemand reageert op de chat. Heel slecht! Top producten maar dit was de eerste en de laatste keer bij Toppik zelf.

Top product en super service

Product is top en werkt super. Heel blij mee. Eerste keer bestelde ik per ongeluk verkeerde kleur. Mijn eigen fout. Geen probleem: k kreeg gratis retourlabel. Na het retourneren kreeg ik automatisch de juiste kleur toegestuurd, zonder extra kosten.

Het product beantwoordt aan mijn verwachtingen.

Ik heb het product nog maar 1x gebruikt, Het resultaat heeft me aangenaam verrast. Ik doe zeker nog een volgende bestelling.

Lifesaver

Na zwangerschap zóveel haar verloren dat ik bijna niet meer de deur uit durfde. Met Toppik kan ik de periode rustig uitzitten tot mijn haren weer in oude staat hersteld zijn. Je ziet het écht niet.

Super product

Ik gebruik Toppik al jaren met veel plezier. Niemand die het ziet en het geeft me een goed gevoel. :) Toppik.nl levert snel en heeft super service, een absolute aanrader!

Binnen een handomdraai een “volle bos haar”

Ik was een beetje sceptisch, met heel fijn haar en behoorlijke uitdunning aan de voorkant van mijn haar, of dit zou werken. Heel blij verrast! Een paar keer schudden en je ziet we niks meer van. Hele mooie oplossing voor uitgedund haar!

Uitstekende Service

Altijd goede ervaring met toppik.nl

Voor mij geen andere haar bedekkerdan alleen toppik!!

Omdat ik last heb van kale plekken op mijn hoofd ben ik gaan zoeken naar een middel wat dat kan camoufleren. Via internet kwam ik bij toppik terecht. Mijn eerste ervaring was direct goed. Fijne spray in mijn eigen haarkleur die de kaalheid volledig bedekt. Het blijft meerdere dagen zitten. Kortom voor mij geen ander middel dan hair tickener van toppik

Zeer snelle levering

Erg fijne shampoo en conitioner

Aanrader

Aanrader

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.