Savonds onderdelen besteld op de gok die kant opgegaan en was allemaal geen probleem werd zo even voor me gepakt geweldige service

De bezorging duurde langer dan ik zelf had gehoopt maar het was voor een goeie prijs

Snelle levering, betaalbaar

Goede producten en service

Goede duidelijke website met goede producten. De service is top. De prijs is meestal wel wat duurder dan andere webshops.

Heel snelle service!!

Snel en makkelijk

Kan altijd allere producten hier binden die ik nodig heb op mijn derbi weer lopend te krijgen. ;)

Goede producten en snelle levering

Perfecte onderdelen snel ontvangen

Makkelijk de onderdelen kunnen vinden op de website en die snel binnengekregen. Ook nog een deel van de verzendkosten terug gekregen, dus ook nog super eerlijk!

mijn ervaring is zeer goed als er iets niet goed is wordt het netjes opgelost

nooit geen problemen

goeie service,alles perfect op tijd zoals afspraak

Ruim assortiment, goede prijzen en snel geleverd

Een mooie overzichtelijke site, waar ik alles heb kunnen vinden wat ik nodig had en ze waren ook nog eens goedkoper dan andere grote scooter webshops. Een hele goede ervaring! Kan ik iedereen aanraden

mooi spul geleverd

hallo had bij U een cilinder gekocht en zeer tevreden is in elk geval heel nieuw 10 met een griffel snelle levering mooi verpakt goede service als ik in de toekomst nog onderdelen nodig zou hebben dan Bent U mijn troef grt A van weersch

Zeer goede specialist! En keurig geholpen wederom! Aanrader!

Snel en correct

Zeer goed doe zo verder

Uitstekend materiaal Snelle levering

vlotte en goedkope site

zeer vlotte levering goede prijs niets op aan te merken wel foute connector bij uitlaat invbmet te weinig info bij product

Zeer goed en vriendelijk

Snel alle bestellingen ontvangen. Enkel een verkeerd product ontvangen, maar direct en snel mijn goede product ontvangen zonder enige kosten. Super bedrijf!

Gewoon perfect

Uitstekend en snel

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik heb een onbegrensde cdi gekocht en werkt super goed

Josdijkman is top echt een goeie winkel

Zou alleen betere zoek machine hebben Betere product omschrijving voor sommige producten

Kwam snel binnen

Kwam lekker snel binnen en groot assortiment

Als gewoonlijk snel geleverd

Super keep up the good work!

Snelle goede levering

Misschien de categorien beter indelen op de website verder geen aanmerkingen.

Donders goed, geen gezeik.

Toppers👍🏻