Goede site fijne intructies

Grote keus met schappelijke prijzen!

Positief verrast!

Zeer goede service en reageren snel als je een vraag stelt. Ik ga hier zeker weer iets bestellen als ik iets nodig hebt.

Altied top

Zeer snelle levering

Concurerende prijs en razendsnel !

supper!!!!

mijn zoon heeft net een brommer! dus denk laat ik eens olie bestellen. zodoende kwan ik op deze site ! wat bested en supersnel geleverd TOP!!!

Goede website,duidelijk,ruime keuze.

Besteld,dag erop geleverd door postnl

Product snel geleverd en werkt prima.

Cdi bestelt voor mijn scooter werkt prima , snel geleverd.

Goeie zaak met kwalteits producten

Een zaak met alles in huis van orginele standaard spullen tot Malossi 7T

Hele beantwoording op vragen

prima!

Gewoon goed en alles zoals besteld

Snelle en correcte levering

heel goed

super snelle levering

Scherpe prijzen en zeer snelle verzending

Het onderdeel voor mijn scooter had ik zeer snel in huis en netjes met een track & trace in de mail vooraf. Het bestelproces is eenvoudig en soepel.

Onduidelijk geadverteerd

Had met spoel balhoofdlagers nodig, dus ik bestel de balhoodlager voor rieju rs2/mrx/smx... Maar ontving maar een lagertje, ipv 2... Als dit nou aangegeven was op de site prima, maar nou moet ik een 2e keer bestellen en rijd mijn brommer 1 dag extra niet en moet ik nog een keer verzendkosten betalen terwijl dit niet had gehoeven als dit duidelijk was aangegeven

Waar voor je geld

Absoluut een aanrader en altijd waar voor je geld.

Snelle levering. Fijn dat je een deel verzendkosten terug krijgt wanneer het via de briefpost kan

Ruime keuze in artikelen, prima info en prima levering

Ruime keuze in artikelen, goede info over vertraagde levering.

Zeeeeer te vreden

Heel te vreden van de snele service,en de goede kwaliteit van de producten!doe zo verder!

goede kwaliteit en een snelle levering!

erg fijn hoe goed je op de hoogte word gehouden via de mail.

de website is erg handig , en de levering supersnel ,top

bij jos dijkman is er veel op voorraad , dat gaat bij andere aanbieders vaak niet op en als je aan het sleutelen bent ,wil je vlot verder vandaar jos dijkman /top

Mijn bestelling is vertraagd

Jammer maar is niet anders

Goed assortiment

Snel de goeie onderdelen gevonden

Prima assortiment, goede service alleen levering in twee dagen en daar nog €7 verzendkosten voor betalen is niet meer van deze tijd.

prima geregeld

Aan de zaak word je goed geholpen. internet moet je meer zoeken, heb niet helemaal wat ik zocht. ik wou een doosje sproeiers van 150 tot 200 zoiets. ik kon het niet vinden daarom heb ik de sproeiers los besteld. Groeten Henri Grolleman