Goede kwaliteit

👌

Snel geregeld

Makkelijk zoeken. Alles is te vinden.

Super behulpzaam

Goeie service Bestelling was snel binnen alleen er was een product vergeten vrijdag geleverd gelijk een mail gestuurd dinsdag was het vergeten product in huis 👍🏼

Alles perfect verlopen

Prima.

Alles volgens het boekje verlopen.

Tandwielset besteld, komt het verkeerde achtertandwiel, mail gestuurd en binnen twee dagen had ik het juiste tandwiel binnen, prima service

goede service

artikelen snel geleverd

Zoals altijd uitstekend!

Altijd een snelle levering, producten zijn precies zoals ze beschreven staan. Zodra er iets mis is of wanneer je vragen hebt krijg je altijd een snelle reactie of oplossing terug. Super!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede service snel geleverd

Communicatie is goed

Had scherm besteld voor mijn scooter, maar was niet op voorraad. Ze hebben daarover netjes een mail gestuurd. Over product kan ik nog niet oordelen, deze verwacht ik komende week. Mijn vorig windscherm van scooter is ook bij hun besteld. Zeer tevreden over. Echter door 'n scooterongeluk is scherm kapot gegaan.

Zeer vriendelijk en snelle levering naar belgië

Ik heb hier een aantal keer wat spullen besteld. En deze waren altijd 1 of 2 dagen erna thuis gelevert!

Prima hoeft niet beter

Snelle levering en goed gedaan.

Super en snel advies op maat!

Duidelijk, direct en probleemoplossend reageren op mijn vraag. Onderdeel werd direct verzonden, na bestelling. Top!

Super service!

Goede aanbiedingen op de website, niet te duur en boven een mooi bedrag gratis verzendkosten! Webpagina is makkelijk te gebruiken, je vind wat je zoekt binnen paar minuten al voor je merk. Het contact via de email of telefoon, is uitstekend, ze brengen je op de hoogte als er iets niet leverbaar is, voor dat ze het verzenden naar je. en ze hebben meestal een directe vervanging product beschikbaar! of een goede oplossing, dus mee leven met de klant en niet alleen maar voor het geld gaan. Als je onderdelen zoekt dan is deze website van Jos Dijkman zeker een aanrader en ik zal in de toekomst meerdere bestelling doen wand ik ben tevreden met de gang van zaken.

Netjes en vlug mijn bestelling ontvangen.. Een aanrader voor iedereen. Top

Top webshop elke keer weer

Bestelling was makkelijk gedaan, was helaas vergeten nog iets te bestellen. Mailtje gestuurd, en vertelden mij om deze te bestellen zonder verzendkosten en dat deze bij de originele order gedaan werd. Dag erna werd de bestelling verstuurd zoals afgesproken met alles compleet! Favoriete webshop voor onderdelen en fatsoenlijke prijzen.

Altijd goede service

Prima bedrijf altijd eerlijk en open en nooit moeite met even een mailtje te beantwoorden

Onderdelen zijn van goede kwaliteit.

Besteld en volgend dag was het binnen, Ik zou er weer bestellen.

Gelopen zoals het hoort

Als ik iets nodig heb voor mijn speedfight 2 ga ik eerst naar Jos Dijkman.

Ik heb al zovaak bij Jos Dijkman besteld en ben nooit teleurgesteld. Betrouwbaar en eerlijk. Ga zo door team Dijkman.

Gebruikersvriendelijke bestelling en snelle en adequate levering.

Mijn ervaring met de diensten van het bedrijf van Jos Dijkman is erg positief.

Dik voor elkaar, Jos is een super vent, eerlijk en vertrouwd.

Prima, goede levering, goed advies en eerlijk

Snelle leveringen.

Reductie lager besteld had in brievenbus pakketje gemogen ipv doos