Goed bedrijf

Snelle levertijd en fijne klanten service

een dijk van een accu van Dijkman!

Snelle levering, goede accu voor een leuke prijs!

Goed bestelen

Goede service snel bezorger goede communicatie

Helemaal top

Goed snel en betrouwbaar

Korting met super snelle levering

Korting op een artikel en snelle levering erbij.

Goed geholpen

Als is geleverd prima

Beste Rob, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jesper Magazijn & Webshop

Super snel!

Adbies: niet samenwerken met Amazone!

Top bedrijf en snelle verzending

Beste David, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Jesper Magazijn & Webshop

prima verlopen

Prima verlopen top !

Bedankt voor de positieve review! Jesper Magazijn & Webshop

Goed als altijd

Spullen zijn altijd van goede kwaliteit en worden snel en netjes geleverd.

Top zaak

Altijd de onderdelen op voorraad! Met een stukje uitleg erbij

Bedankt voor je review! Jesper Magazijn & Webshop

Miste iets bij me bestelling. email gestiird dag daarna werd gelijkt verstuurd. helemaal top

Snelle en goede aflevering

Duidelijk en juiste informatie, snelle levering

Beste Geoffrey, Bedankt voor je review, veel plezier met uw bestelling! Jesper Magazijn & Webshop

Goeie onderdelen alleen jammer dat er geen achteraf betaling mogelijk is

Bedankt voor je positieve review! We zijn druk bezig om de achteraf betalingen weer in te schakelen op onze webshop. Met vriendelijke groet, Jos Dijkman

Supper

Goede service goed product voor redelijke prijs

Prima product slechte service

Prima product ontvangen, een mailtje gestuurd met een vraag over een product, uiteindelijk goed geholpen

Beste Wessel, We hebben elkaar al gesproken via de mail. Helaas zijn wij in het weekend niet altijd in de gelegenheid om je mails te beantwoorden. Ondertussen heb je gelukkig al wel antwoord op je vraag! Jesper Magazijn & Webshop

Goede ervaringen!

Kwaliteit is bij jos dijkman prima op orde! Geen klachten of opmerkingen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. en snelle verzending.

Ondermaats .niet gewend van ze

Insteek polini besteld .krijg je een klem versie .vandaag besteld ,morgen geleverd ...nou nee ,zit 3 dagen tussen . Kan gebeuren ....volgende keer hoop ik weer beter

Beste Marijn, Mijn excuses voor het ongemak! We hebben telefonisch contact gehad. Gelukkig had je het probleem zelf opgelost met een ander spruitstuk, maar helaas heb ik je hier door niet de service kunnen verlenen die je van ons verwacht. Ik hoop je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Jesper Magazijn & Webshop

Supersnelle levering!

Binnen een dag ontving ik de bestelde remklauw voor mijn Sym Mio, sneller kan absoluut niet! En dan ook nog een kwalitatief hoogstaand product voor een zeer acceptabele prijs, chapeau!

Beste Henk, Bedankt voor je review! Leuk om te horen! Jesper Magazijn & Webshop

Graag een volgende keer niet meer met dbd deze vervoerder is heel onduidelijk in hetleveren

Levering was niet volgens afspraak

Beste Frans, Wat vervelend! We versturen eigenlijk alles met DPD en helaas hebben wij alle zendingen zelf niet in de hand. Mocht je in de toekomst weer willen bestellen kan ik de zending aanpassen naar een andere verzender als je hier betere ervaringen mee hebt! Jesper Magazijn & Webshop

Erg duur

Erg duur

Super snel binnen en nette prijs, mooie valbeugels voor de vespa en origineel zoals beschreven

Bedrijfsgegevens

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld

0572-372640

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.