Spiegel voor Volkswagen polo is te klein, lijkt of het niet van Volkswagen polo is en wel hiervoor gekocht

Beste klant, Dit is heel vervelend. Als iets niet past, dan heeft u 14 dagen bedenktijd na levering. Hiervoor kunt u een retour nummer voor aanvragen en de stappenplan staan vermeld op de website! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

zeer goed

2 accu's gekocht, goede kwaliteit, goede prijs , vlot geleverd

Zeer vlotte levering plus kwaliteit!

Uitstekende batterij!

Vlotte en snelle service

Eens een foute bestelling gedaan en alles is goed verlopen

uitstekend

Vlotte bestelling geleverd.

Zeer correcte afhandeling.

Het inderdeel voldeed niet aan mijn verwachtingen. Binnen de week stond mijn geld terug op mijn bankrekening.

Verkeerde onderdelen geleverd

Bestelling goed doorgegeven, toch verkeerde onderdelen geleverd. Gebeld naar klantenservice maar zij vroegen om een email te sturen in de plaats. Antwoord op email had verkeerde retourbon. Eenmaal de juiste retourbon toekwam met stukken naar postnl geweest, daar scande de barcode niet. Nog steeds aan het wachten op juiste stukken, zoals besteld!

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een retour nummer zodat we kunnen kijken wat de status is? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Heel snelle levering

Prijzen zijn correct en levering is heel rap volgende dag in huis .

FIJN GEZELSCHAP

Gisteren bestellen Vandaag in huis. Heel eerlijk en verbaal Ik raad het oprecht aan.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Voor een onderdeel dat aan vervanging toe was van onze tweede wagen, die 20 jaar oud is, kwamen we op de site van mijnautoonderdelen.be terecht. Met de filters vonden het correcte onderdeel erg snel. Enkele dagen later zat het juiste onderdeel in de bus en kon ik het vervangen. Absolute aanrader!

Corecte levering

Een website die overzichtelijk is .

Heel slecht

Mijn onderdelen zouden op zaterdag geleverd worden,daarna werd het woensdag en dan vrijdag dan weer donderdag en terug vrijdag . Het is nu vrijdag en heb nog altijd mijn onderdelen niet dus die wagen staat hier al 10d terwijl de klant er op wacht ,sorry maar ik vind dit niet kunnen en zal hier nooit geen onderdelen meer bestellen

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Zoals we het zo lezen is dit een logistiek probleem! Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen uitzoeken? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Niet te vreden klant

Heb een motorkap gekocht voor mijn auto, bij deze site staat her vermeld dat het voor 20.00 uur besteld morgen thuis, niet zoals het hoort heb ik na 2 dagen mijn bestelling gekregen. Na het ontvangen van mijn motorkap open ik mijn doos en zie dat het beschadigd is. Wil contact opnemen met deze site, via mail via telefoon via chatten geen enkele keer antwoord gekregen. Vind het echt niet kunnen.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een ordernummer en een foto van de beschadiging zodat we dit in orde kunnen maken voor u? We proberen bij alle e-mails binnen 24 uur te reageren en me collega zal vandaag een antwoord geven op uw vraag! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zeer snelle levering van het juiste product

Zeer goede service

beter dan de beste

zeer snel goede prijs kwaliteit

snel besteld, betaald, en verzonden

nog geen goederen ontvangen

ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!! dat dat ik inmiddels mijn gegevens heb bijgewerkt van adresverandering en nieuw mailadres per e-mail aan uw klantendienst!!!! thierrydeboeck66@outlook.be steeds niets meer gehoord van mijn bestelling bij jullie

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen uitzoeken voor u? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

super

Goed stuk; Snel geleverd

Veel problemen met de verzending, adres onvindbaar en na 3 pogingen lukte het dan wel

Spijtig dat ik zoveel moeite heb moeten doen om na 2 weken toch mijn bestelling goed te ontvangen

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We willen dit heel graag uitzoeken wat de reden is geweest waarom het zo lang heeft geduurd! Heeft u voor ons een ordernummer? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Nooit meer voor herhaling vatbaar!!!

Bestel zeker nooit een autobatterij of iets wat je dringend nodig hebt want alhoewel bij de desbetreffende batterij op de website stond: in voorraad en indien vandaag besteld voor 20u00 , morgen geleverd (ook op zaterdag), werd deze pas 4 dagen later geleverd. Ook werd pas de dag zelf van de levering 's morgens op de site van postnl zichtbaar dat deze diezelfde dag tussen 8 en 14 u zou geleverd worden. Je bent dus bijna verplicht om al die dagen thuis te blijven wachten en om het uur de site te raadplegen om te zien of er al iets vermeld staat omtrent de leveringsdag en tijdstip. Ook is het verwerpelijk dat je op een belgische website inlogt en bestelt en bij het betalen zie je plots een nederlands bedrijf als afzender verschijnen. De verpakking was ook veel te groot volgens de grootte van de batterij en van enig vulmiddel in de veel te grote doos om het verschuiven van de batterij te voorkomen was ook geen sprake zodat deze batterij tijdens het transport alle kanten kon opgaan. Bestel dus alleen bij deze website als je veeeeeeel geduld en veeeeeeeel tijd hebt want de mededelingen op de website blijken loze beloftes en covid-19 kan ook niet als excuus ingeroepen worden

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Er is op dit moment nog steeds sprake van een logistieke hinder van de corona. Dit is vaak een dag en uiterlijk 2 dagen vertraging. Dit is ook de reden waarom wij met verwachte leveringen werken aangezien we van tevoren niet weten of het logistiek gehaald kan worden. Dat het niet goed is ingepakt, is heel vervelend en mag niet gebeuren. Hiervoor zal er een melding komen in het magazijn. Excuses ervoor! Op de website word bij het contact aangegeven dat wij een Nederlands bedrijf zijn en dat wij in Rotterdam gevestigd zijn! Excuses voor het ongemak hiervoor! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Amateuristisch

3 maal contact opgenomen om de juiste onderdelen (buitenspiegel) te bestellen. Uiteindelijk wordt een bepaalde (foutieve) spiegel geadviseerd. Na terug contact op te nemen (4de maal) krijg ik de uitleg dat de spiege die ik nodig heb niet in het gamma zit.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Als het systeem iets aangeeft dat het zou moeten passen, dan gaan wij ervan uit dat het past! Als iets niet past, dan heeft u altijd 14 dagen bedenktijd hierin zodat het retour kan! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Onvriendelijke helpdeskmedewerker

Heb telefonisch contact opgenomen om zeker te zijn dat ik zeker het juiste onderdeel/voorbumper zou bestellen. Ik vertelde om welke wagen het ging, een stationwagon/combi/break, begrippen die hij niet scheen te begrijpen, hij bleef maar gewoon doorvragen hoeveel deuren mijn wagen had en hij heeft dan gewoon ingehaakt, zonder meer, als helpdeskmedewerker??? Ik had toch wel een andere ondersteuning verwacht.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! In de meeste gevallen staan er bij de leveranciers wat vragen die we dan vragen aan de klant. Als de klant een antwoord geeft op de vraag, dan weten wij dat de bumper correct is voor uw voertuig. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

snelle levering en goede prijs kwaliteit . enkel verzendingskosten vind ik iets te duur voor de hoeveelheid ik ik heb besteld . daarom 9.5 en geen 10

Goede werk

Perfect snel

Het zuur van de accu was gedeeltelijk gelekt omdat deze waarschijnlijk ondersteboven is geplaatst, dit was te zien aan de verpakking.