Juiste en vlugge levering !

De levering voldoet aan de verwachtingen . Binnen enkele minuten was de herstelling in orde. Bedankt.

Gewoonweg super !

Elke keer ik een stuk bestel krijg ik direct antwoord plus dat ik een volgsysteem krijg voor te weten wanneer het aankomt ! Gewoon top service !

Perfekt

Ik heb de stuk besteld na een dag was het aangekomen ik heb het vrijdag 19/07/2019 laten instaleren zonder problemen het werkt prima omdat het om een koelkompressor gaat hopelijk binnen enkele tijd zal het ook nog goed werken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

correcte en goede service!!

correcte en goede service!!

Levertijd niet gerespecteerd

Helaas werd onze bestelling zonder enig bericht niet op tijd geleverd. Als ze even hadden laten weten dat ze niet in staat zijn om op tijd te leveren, had ik ergens anders de onderdelen kunnen gaan halen. Nu zit ik een heel weekend onnodig zonder auto, en kan ik maandag ook zeer belangrijke afspraken niet nakomen. Het is natuurlijk niet erg als een bedrijf door omstandigheden niet op tijd kan leveren, maar wees daar dan ook eerlijk over, want 2x bevestigen dat het artikel op tijd geleverd wordt, en dan 2 dagen later nog steeds niet eens verzonden hebben, is onprofessioneel en kan niet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede en snelle service

Heb een filter gekocht en internet af gezocht is de goedkoopste wat ik kon vinden . Heb de filter besteld en is snel geleverd . Zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles komt overeen met de beschrijving en een super snelle service. Een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

snel en goed

Snel geleverd en beantwoord de beschrijving .Super

goede service,

snelle behandeling van de bestelling zelf afhalen geen probleem

Alles in orde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte, snelle service en fantastische chatfunctie

Verkeerde stukken werden geleverd. Kan gebeuren. Onmiddellijk rechtgezet via chat. 's Anderendaags de goede stukken al in de bus. Zo hoort een goede webwinkel te werken. Proficiat !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top service! Flexibel en altijd meedenken over oplossingen voor de klant. En supersnelle leveringen en afhalingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering en correcte beschrijving van het product

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Beoordeling fantastisch!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke website. Goede priks en.snel geleverd.

Geen opmerkingen of tips. Doe zo verder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Beetje problemen met de levering, oorzaak bij post-nl en dus niet bij AutoOnderdelen. Hierdoor in contact gekomen met de klantendienst, die alleen al 5+ sterren verdient. Snel antwoord, probleemoplossend denken en eerlijke duidelijke communicatie. Over de bestelling zelf: als auto-leek zijnde, duidelijke info op de website gevonden. Heb via de vragen gevonden wat ik nodig had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben erg blij, dat ik op tijd afleverde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede beschrijving van de onderdelen, aantrekkelijke prijzen, goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over MijnAutoOnderdelen.be

Filter op Taal