Verkeerde artikel ontvangen

Ik heb een paar artikelen besteld en ik heb de pakket ontvangen met een verkeerde artikel. Was een fout van hen aan de verpakking. Daarna hebben ze geregeld en ik heb de juiste artikel ontvangen en wat vind ik tof, ik moest niet meer de verkeerde artikel terug doorsturen als retour. Ik heb die artikel gratis gekregen.

Gebroken belofte

Dringend bestelling geplaatst specifiek bij MijnAutoOnderdelen.be voor de beloofte "Voor 16:00 besteld, morgen in huis". Levering dus NIET de volgende dag (vrijdag) geleeverd, maar op maandag. Als het NIET kan, beloof het NIET!

Levertijd niet nagekomen, maar buiten dat prima

Levertijd niet nagekomen, maar buiten dat prima. Juiste artikel en prima prijs.

onvoldoende info over de onderdelen

De eerste keer dat ik er onderdelen besteld heb en de laatste keer.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We hebben de e-mails erbij gepakt en we zien de volgende vraag! U heeft een Bosal besteld en krijgt Oris geleverd. Bosal en Oris zijn gefuseerd en de meeste nieuwe trekhaken worden tegenwoordig als Oris uitgeleverd. Kwaliteit eisen zijn hetzelfde gebleven zoals u dat gewend was van Bosal! We hebben dit netjes aan u uitgelegd en voldoende informatie gegeven via email! Onze excuses dat u dit niet voldoende informatie vond! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Info voor de bestelling correct en vlot. Vriendelijk en behulpzaam. De levering snel en correct. Alles goed beschermd tegen beschadigingen.

Het zijn oplichters en kloot zakken

Ik heb een accu besteld en op internet zou ik die de dag erna ontvangen ik ben 5 dagen verder en nog niets ik heb elke dag een mail ontvangen dat het sie dag zou aan komen vandaag weer zo eentje tussen 17 en 22 uur ben de hele tijd thuis gaan wachten en nog niets ik denk dat het vieze kloot zakken zijn die met hun beloften veel mensen voor de gek houden ik heb het gehad en morgen maar ik het ook bekend op internet ik ga nooitmeer er iets bestellen klootzakken zijn het

Snel doch verkeerd!

Bestelling geplaatst voor onderdelen Clio 2. Leuk, snelle levering. Stond de volgende dag op de stoep. Doch blijkt onderdelen Clio 4 te zijn. (Op de bumper kleven beide referenties) Onderdelen retour met belofte terugbetaling uiterlijk in 10 dagen. Niets is minder waar. Nog steeds mijn geld niet terug. Foutje of bedrog?

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We zien dat het pakket nog niet retour is gekomen! Het is verstandig om op dit bericht te reageren! Vermeld de barcode van de zending en uw retournummer zodat we dit kunnen uitzoeken! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Achterlicht VW Golf

Had een achterlicht besteld en enkele dagen later ontvangen in goede staat. De verpakking was juist gepast en stevig.

Snel, juist en compleet

Zeer goed!

Zeer professionele ,vriendelijke en snelle service via de telefoon. Ook snelle levering.

Niks waard

Ik heb deze besteld om volgende dag thuis te hebben dat ik die verander en naar de keuring kon gaan maar heeft 3 weken geduurd voor ik deze heb ontvangen Voor 20.00 u besteld volgende dag thuis was dus niet waar

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald. Uw pakket is op tijd verzonden om de volgende dag te bezorgen! Er is helaas een vertraging opgelopen bij de vervoerder en daar hebben wij een onderzoek voor gestart en dat is uiteindelijk opgelost! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Niets op aan te merken.

Onderdeel besteld en laten leveren op een afhaalpunt. Twee dagen na bestelling in de ochtend een bericht gekregen dat het geleverd was.

De auto accu was snel geleverd. Deze was exact wat nodig was .

De keuze van onderdelen is groot en wordt correct geleverd volgens de afspraak.

levering correct

Er wordt aangegeven voor bepaalde tijd besteld, de dag erna geleverd. Speciaal hierdoor heb ik voor mijnonderdelen gekozen Helaas komen ze deze uitspraak niet na en komt het pakje een dag te laat aan.

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We hebben uw order dezelfde dag nog ingepakt en verzonden! Helaas is de vertraging door de vervoerder gekomen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Slechte service alsook leveringstijd 14 dagen

Ik heb op 28 maart bestelling geplaatst, sinds die datum tot heden vandaag 12 april nog steeds geen levering. Als ik dan mail stuur krijg ik standaard we zijn aan het onderzoeken, na paar dagen steeds hetzelfde antwoord. Terwijl hun transporteur aangeeft de goederen niet verzonden zijn. ipv onmiddellijk nieuw order uit te voeren waarbij klant na 14 dagen zijn goederen niet heeft, zijn ze nog steeds aan het bekijken waar de fout ligt bij hun transporteur. Daarom raad ik deze webshop niet aan en is aan u de keuze.

Stipte en snelle levering

Alles ging zoals beloofd bij de aankoop

Correcte levering

Spiegel glas voor de golf 7 besteld,deze pasten perfect

Heel blij dat ik Autoonderdelen heb leren kennen

Voor mijn eerste bestelling had ik een aantal kleinere zaken nodig. Deze waren keurig verpakt in een voldoende stevige doos.

We zijn een maand aan het wachten over ons besteling.

We zijn een maand aan het wachten over ons besteling.

Geachte klant, Dit is uiteraard niet de bedoeling. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen uitzoeken wat het probleem is? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alles perfect in orde, betrouwbaar

Bmw e46 grille paste perfect. Snel geleverd en de prijs was ok. Perfecte koop voor mij. Dank u

Goed rechtgezet na verkeerde levering

Het produkt dat ik bestelde had waarschijnlijk een verkeerde nummer op de webside waardoor ik links ipv een rechts achterlicht kreeg,! Na telefonisch contact werd mij gezegd dat ik voor rechts ook de bizitterszetel moest vermelden bij het aanduiden van de juiste zijde.! Hopelijk kijken jullie de webside eens na om deze fouten in het vervolg te vermijden en zo onnodige kosten te vermijden zowel voor klant als de firma zelf ! Groetjes Willem Matthys

Niet goed

Er stond bij specificatie bij dat het onderdeel hoor een volkswagen caddy is. Achteraf bleek dit niet de juist maat te hebben.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat niet past! Hiervoor kunt een retour voor aanvragen en vragen of wij het juiste onderdeel kunnen opzoeken voor u! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle levering.

Snelle service.