Bestellen voor 16u morgen geleverd... PIPO

Stuk besteld (op vooraad)en betaald op 11 november .Voorzien levering op adres 12 november(volgens site). Mail vertuurd gisteren (13) om 13uur, om te weten om welk uur er werd geleverd... Antwoord:Sorry met 11 november werken de Belgen niet, wordt morgen de 13 de geleverd, Uw stuk ligt in Belgie, Deze morgen mail verstuurd , geen antwoord Dan maar bellen..Uw stuk wordt morgen de 14 de geleverd. Uw stuk ligt in Belgie maar moet eerst naar Nederland om terug naar Belgie gestuurd te worden??? Het ligt niet aan ons ,wel aan Belgie de niet werkte met 11/11. Dus al hun reclame, vandaag bestellen voor 16 uur, morgen geleverd, zijn al verkoop argumenten en PIPO. Autoonderdelen.be is in Nederland Ik raad die zeker niet aan. Heel beleeftzijn die wel met Sorry en Sorry gaan we niet vooruit. Die nemen zelf de moeite niet om de koper te verwittigen van de vertraging, Niet te verwonderen dat we meer dan 8.00€ verzendingskosten betalen. Uw stuk ga heen en terug, voor die wordt geleverd, op onze kosten

Zéér snelle levering aan een goede prijs

Alless top!!!

Top top snelle levering

Heel scherpe prijzen en geen onnodige extra kosten zoals "borg" en "extra kosten voor volumineuze goederen".

Snelle levering en naar behoren verpakt

Ik ben tevreden over het product , degelijke kwaliteit en zonder schade geleverd ,

Slecht

Er stond vandaag voor 20u besteld morgen in huis 1 week later krijg je het ja

voor de eerste maal dat ik bij jullie bestel niet goed

pakket was geweigerd en wordt teruggestuurd naar verzender vind ik op mijn tracking status nogthans was ik de hele voormiddag thuis en NIEMAND gezien waarschijnlijk zal de bezorger aan verkeerd huis gestaan hebben mijn huisnummer staat heel duidelijk te zien aan de poort als ik dan contakt opneem (na 10 min en 12 sec in wacht te staan )met jullie heel onvriendelijk persoon aan de lijn gekregen ook en ik moet wachten dat het pakket eerst bij hun toekomt om daarna weer na mij te versturen zij kunnen blijkbaar geen contakt opnemen met de bezorgdienst jullie prijzen zijn goed maar na service of hoe jullie klachten opnemen laat veel te wensen over

Correcte vlotte service

Ruitenwissers gekocht Gemakkelijke keuze op de website

Leuke en snelle service

Regels zijn regels, maar het is opgelost geraakt. Het was iets van een retour zending, die even in een ander doosje moest gestopt worden. Dit hebben we uiteindelijk dan zelf thuis gedaan. (T vervoerbedrijf is er alleszins goed mee geweest. )

Sehr schnell und pefekte abwicklung

Sehr schnelle Lieferung sehr gut , die Ware ist dem Preis entsprechend ein Kopieteil mit nicht allzu genauer fertigung

verkeerd geleverd, doch fout snel rechtgezet

Goede prijs

Batterij aan een goede prijs. Wel dagje later ontvangen dan beloofd.

levering een ramp

heb een spiegel besteld en het was opgestuurd met post.nl ,die spiegel heeft een gehele reis gemaakt van een kleine veertien dagen en ben hem tenslotte zelf m. het is de eerste keer dat ik dat hem zelf moet gaan halen en er heeft nooit een briefje in mijn bus gezeten. ps spiegel was dik inorde

Verkeerde stuk opgestuurd

Kreeg verkeerde stuk opgestuurd heb dan 16€ moeten betalen om het terug op te sturen... heb een mail gestuurd om te vragen of ik die 16€ kan terug krijgen omdat ze het verkeerde stuk hebben opgestuurd maar niets meer terug gekregen. Heb wel mijn goed stuk gekregen maar mijn geld niet.

Prima levering en op tijd , en goede prijs kwaliteit

Ik koop zeker nog onderdelen bij jullie

Heel gemakkelijke site en snelle service in 1. woord top

alles top !

perfect produkt, snelle levering

S'avonds besteld en volgende ochtend lagen ze al in de Carport dat was snel

Heel snelle bezorging Toppie

Ik werd geholpen op een zeer professionele manier. Bedankt!

Top en prijs/kwaliteit onklopbaar!

Correcte levering

Alles verlopen zoals het hoort, maar de verpakking (plastiek) van de bestelde bumper was gescheurd (door transport) en er zaten op die plaats dus krassen op.

verkeerde levering

Nissan ruitenwissers besteld en Renault geleverd. Contact opgenomen , geen reactie.

Prijs/kwaliteit & Correcte levering.

Prijs/kwaliteit & Correcte levering.

3x naar verschillende PostNL punten in België -> Onmogelijk

Pakket laten verzenden naar PostNL afhaalpunt in België. Afhaalpunt was gesloten, dus ipv naar andere afhaalpunt te brengen werd het terug gestuurd naar de MijnAutoOnderdelen. Kan ik nog begrijpen. Klantendienst gecontacteerd en een ander PostNL afhaalpunt gekozen. MijnAutoOnderdelen verzend het pakket opnieuw naar een dit afhaalpunt. Maar blijkbaar omdat dit in het Brussels gewest ligt, is aflevering daar niet mogelijk. Pakket weer retour gestuurd. Waarom kan ik dit afhaalpunt dan kiezen? Daarna naar nog een ander afhaalpunt in Vlaanderen laten sturen, maar blijkbaar heeft de klantendienst een fout gemaakt bij het ingeven van adres (geen ophaalcode meegeleverd) dus pakket weer retour gestuurd. Ondertussen meer dan 2 weken na de bestelling van het pakket, maar nog steeds niet afgeleverd. Uiteindelijk verteld dat ik het pakket niet meer moet hebben. Bij een concurrent besteld en volgende dag netjes bij afhaalpunt geleverd. Aan huis levering kan waarschijnlijk wel goed gaan, maar PostNL punt met MijnAutoOnderdelen.be is geen goede combinatie!

Enorme slechte timing en communicatie

Batterij besteld als ik zelf niet opvolg kwam ik niets te weten zou binnen 2 dagen geleverd worden hebben me 14 dagen aan de lijn gehouden. Na vele dure telefoons en chat gesprekken waar ze steeds met men voeten speelden e n steeds dezelfde uitleg geraakt ik niet verder. Tot ik dan toch die 1 persoon heb gehad die dan alles heeft recht getrokken. Dus conclusie produkt was wat het moest zijn maar ik persoonlijk zou hier nooit meer bestellen wegens de onnodige stress en verhalen die ze me probeerde wijs te maken slechte ervaring en kostelijk!