Zeer tevreden.

Overzichtelijk, tevreden.

Goed product, minder goede levering

Product naar wens voor goede prijs, maar de levering was een beetje chaotisch aangezien het eerst via verschillende leveranciers kwam waardoor de track and trace niet werkte en ze bij de post de code niet vonden en even hebben moeten zoeken.

Not bad.

Delivery was 24 hours late than stipulated.

Dear Customer, We are very sorry that the expected delivery was not met. We are unfortunately dealing with busy times that unfortunately they cannot deliver all packages on time. Sorry for the inconvenience!

Geleverd volgens afspraak aan scherpe prijs.

Correcte en snelle levering!!

Alles verliep zoals gewenst!!

Snel en makkelijk bestellen en bezorgen!

Alles was in orde

Vlugge goede service

Verkopen batterijen dat ze niet kunnen leveren.

Ik bestel hier een batterij , ging de dag erna geleverd worden. Toen ik opmerkte dat dit niet het geval was , heb ik zelf contact opgenomen. Bleek er een administratieve fout te zijn. Ging opgelost worden en 2 dagen daarna zou ik ze ontvangen. Opnieuw niets, terug zelf gestuurd en was de batterij niet leverbaar meer. Toen vroeg ik om een gelijkaardige batterij en kreeg ik plots een factuur van €53 extra. Waarop ik meld dat ik niet akkoord ben. Beslissen ze om alles te annuleren. TOTAAL NIET TE VREDEN!!

Correcte en snelle service !

Bestelde onderdelen mooi verpakt, correct en snel geleverd.

Zoals elke keer zeer tevreden over de levering.

Snel en correct

Snel Geleverd gelijk als beloofd was op derde werkdag. Alle onderdelen waren ook juist en goed ingepakt! Concurrent autodoc mag zijn sigaar rustig verder roken!

uitstekend

Net zoals bij vorige bestellingen , geen problemen A+

Ik moet de nieuwe koplampen nog plaatsen

Ze zien er al vast goed uit

Correct

Vlot bereikbaar indien problemen, en goede service

Goed product voor kleine prijs

Ruime keuze aan producten die aan een zeer concurrentiële prijs worden aangeboden. Aanrader.

top , snel en wat ik ervan had verwacht. wat kan een mens meer wensen

het waren standard onderdelen. maar wel top prijs en snel service. gewoon weg goed.

het artikel klopt niet

verkeerde onderdeel

Geachte klant, Dat is vervelend om te horen. U heeft een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode kunt u de bestelling met of zonder reden retourneren. https://www.mijnautoonderdelen.nl/klantenservice/retourneren/ Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goed in orde

Goed gespecifieerd...paste perfect

Geen goede ervaring !!!

Geen goede ervaring is een BE site maar komt van nederland voor 20u besteld volgende dag in huis niet dus!! geen goede ervaring jammer. !! ik heb mijn pakket ontvangen ik had deze niet meer nodig ik moest deze op eigen kosten terug sturen u krijgt geen retour bon was hun antwoord!!!! Schandalig

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald. Op de Belgische website staat bij contact een Nederlands adres vermeld waar het bedrijf is gevestigd. De vervoerders doen hun uiterste best om alles op tijd te kunnen leveren. Soms gaat het goed en soms niet door onvoorziene omstandigheden. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Slecht

Spiegel besteld,na een maand nog niks ontvangen.Nog een beetje geduld zeggen ze dan.na de zoveelste mail vinden ze het zelfs niet meer belangrijk om te antwoorden,dus als ik de raad mag geven bestel hier niks.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet wens is verlopen. Wij willen dit heel graag uitzoeken! Heeft u voor ons een ordernummer? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

prima.

A-merken aan zeer scherpe prijs, goed verpakt aan huis geleverd. Je moet wel enkele dagen geduld hebben.

Correcte nalevering van een O- ring.

Foto doorgestuurd van de te kleine O-ring die bij de thermostaat aanwezig was en zonder gezeur een passende opgestuurd. Top service !

Levertermijn niet volgens de site terwijl er in stock waren

Mijn batterij was ook niet nieuw vermoed ik. De onderkant was niet nieuw meer. Was vuil.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat u een vieze accu heeft ontvangen. De accu worden als nieuw verzonden. U heeft recht om dit te melden aan ons en doe er foto's bij om dit laten zien aan ons zodat wij dit zelf ook zien. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle,veilige,service, producten zoals beschreven