Zeer slecht

Na 5 dagen nog geen pakket Zeggen dat het onderweg is en transporteur weet van niets, pakket door mijnautoonderdelen geannuleerd. Bestelling geannuleerd en wel snel geld terug gekregen

Heel tevreden over de service..

Alles was ok..

goede service

de kenmerken van mijn aangekocht product stonden niet duidelijk gespecificeerd, van daar dat ik mijn bestelling heb moeten terugzenden (wat vlot en perfect verliep - toch wanneer je de richtlijnen goed opvolgt, dus geen verpakking stukmaken, beschrijven of beplakken) om een andere versie te bestellen.

Eenvoudig en snel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

niet aan te bevelen

verkeerd product ontvangen, retourneringskosten duurder dan prijs van geleverd product. Product opnieuw aangekocht in fysieke winkel voor auto-onderdelen ...

top

niets aan te merken

Alles is volgens afspraak verlopen.

Zo hoort het te zijn. Punt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Verwachte levertijd overschreden en niks van track and track ontvangen

Ik begrijp dat bepaalde producten misschien niet op voorraad zijn en de levertijd enigszins kan afwijken. Voor 23u besteld, morgen geleverd... Aan vele reacties hier te lezen duidelijk niet het geval. Waarom een verwachte levertijd erbij plaatsen wanneer dit toch niet kan worden nagestreefd? Ik ontving enkel kort na mijn bestelling een factuur. Track & track code pas na 6 dagen ontvangen wanneer ikzelf een mail hiervoor heb gestuurd. Anders had ik zelfs niet geweten dat mijn pakket beschikbaar was. Al veel online bestellingen gedaan en steeds op een correcte manier verlopen maar via deze website heb ik toch mijn bedenkingen... Hopelijk was het iets éénmalig maar ik zal in de toekomst via een andere handel kopen.

Zeer tevreden van de afhandeling bestelling!!!!

Een aanrader !!!

Goed maar levering klopt niet!!

Je kan gemakkelijk kopen en bij prijs maar levering dat is zonde!!

Perfecte service

Goede site om een bestelling teplaatsen

Service

Uitstekende service en altijd op tijd geleverd,nooit vertraging

Slecht

Mijn betaalde bestelling is NOOIT aangekomen.

de levering vond plaats zoals beloofd!

geen loze beloftes zoals bij zovelen!

Snelle levering, goede kwaliteit

Geleverd op de beloofde dag. Prijs/kwaliteit zeker inorde

SLECHT

Uitlaat passend voor een Kadett C besteld! Paste TOTAAL NIET, ook al was het op de site hetzelfde type en jaartal! Heb deze moeten weg doen!!!!

Slechte service

Heb 3 dagen moeten wachten op mijn bestellingen na het betalen van 10€ verzendkosten. Daarna is het geleverde product niet compatibel met mijn auto wil ik het terug sturen binnen de terugstuurtermijn. Moet ik hierop nogmaals bijna 30€ op betalen. Ik heb 1 tip niets kopen en ga gewoon naar de dichtstbijzijnde autowinkel voor ge u laat kaalplukken aan verzend of retourkosten.

Snelle levering! Kwalitatieve producten aan een goede prijs. Top!

Positive hervaring, snelle levering, goed qualiteit

Top bedrijf prijs qualiteit en snelle levering

Goede website

Content van het materiaal, maar lang moeten wachten op de levering dat zou sneller mogen.

ontvangen wat gevraagd en betaald werd

Volgens afspraak

Alles was zoals verwacht

Verkeerde levering

Bestelling opgegeven met de juiste specs. Bevestiging ontvangen maar kon geen specs in deze bevestiging. Krijg een factuur zonder specs. Er word verkeerd geleverd en ik kan niet terugzenden omdat de specs niet juist zijn. Het gaat over een batterij Varta E43. Er wordt een E11 geleverd en die is hoger. Ik heb de beugel aangepast en na alle heisa rijd ik terug

Zeer snelle levering ! Ik ben tevreden.

Vareseweg 123

3047AT Rotterdam