Zeer goed, aanrader

Altijd goed van prijs en kwaliteit. Klein foutje bij de levering na een mailtje was dit tot mijn grote verbazing de volgende dag opgelost. Dit vind ik service, Zal er nog bestellen, aanrader

Snel en efficient

Vlot en correct afgehandeld

Topservice

Topservice. Correcte en vriendelijke levering. 1 minpuntje: het bestelde artikel ging normaal gezien de dag nadien geleverd worden. Dit verscheen zo ook op het scherm, totdat de bestelling geplaatst werd. Dan kwam er ineens een balk te voorschijn, dat de leveringstermijn kan afwijken door Corona. Alle begrip hiervoor, maar het lijkt me beter om dit voor de bestelling ook correct te vermelden.

Goederen op tijd geleverd

Bestelde spiegel had een andere kleur,maar dat kan mijn fout zijn. Ondanks negatieve reviews toch tijdig geleverd.top

Kwaliteit onderdelen is heel goed, service ook.

Goede service en kwalitatieve onderdelen

perfect materiaal

Wel na pas 3 dagen geleverd maar materiaal is dik in orde!

Pakje besteld. Volgende dag geleverd. Super service

Snelle en correcte levering

Scherpe prijs en snelle levering

Prima levering snel èn verzorgd

Deze keer een verzorgde snelle levering met de nodige berichten, thanks

goeie service

goeie service snelle levering

......

top service ! Alles perfect verlopen

verkeerd onderdeel

het onderdeel ( koppelingspompje ) dat ik besteld heb was niet compatibel met de wagen waardoor ik een bijkomende drukleidingsje heb moeten bijkopen van 140 € . ik had vooraf telefonisch contact opgenomen om zeker te zijn van het onderdeel , niiet echt te vreden

snel en betrouwbaar.

Van mij krijgt "MijnAutoOnderdelen" een verdiende 5 sterren. Een snelle levering en een goede prijs kwaliteitsverhouding. Goede service noem ik dat, zal zeker in de toekomst nog van pas komen. Vriendelijke groeten van een tevreden klant.

Vlotte levering van goede onderdelen

Makkelijk onderdelen zoeken en bestellen ; de levering verliep perfect zoals verwacht en de prijs is zeer correct.

Pakket spoorloos?

Pakketje ging geleverd worden op 3 dagen tijd aangezien voorradig. Na 3 weken nog niets gezien, tracking blijft op 'in verwerking' dus DHL gecontacteerd. Zij zeggen dat ze niets terugvinden en dat MO een onderzoek moet starten. Klantenservice ziet dat blijkbaar niet zitten en zegt dat mijn pakket zogezegd bij BPost ligt. Niets van aan dus.. Tot op heden geen andere tracking gekregen. Resultaat: klant durft niet meer met wagen rijden en ik moet mij al 2 weken verantwoorden waarom ik het probleem niet kan oplossen. Bedankt...

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de levering niet naar wens is gelopen. Helaas kan het te maken hebben dat de zending is vertraagd bij de vervoerder. Wij doen ten alle tijden onze best om de bestelling zo snel mogelijk bij de klant te leveren en dus op tijd te versturen. Dit moet echter nog vervoerd worden door externe partijen. Vandaar de reden dat wij aangeven dat dit om verwachte levertijden gaan en geen garantie bied. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Klopt perfect ,enkel Beetje lang wachten

Snel goed en goedkoop

Snelle levering goed materiaal voor een goede prijs

Vlot besteld,perfect afgeleverd.

Op Google gevonden en gemakkelijk gevonden wat ik nodig had.

volgende dag geleverd betekend 7 dagen wachten en levering door een andere pakketdienst

Na 7 werkdagen wachten eindelijk door Bpost geleverd. verpakking kapot meerdere keren geplakt door o.a. DHL en Bpost. ergo de ruitenwisser set die besteld werd is geproduceerd in Belgie wordt geleverd vanuit Belgie. waarom duurt het dan 7 werkdagen. n.b. volgens Thuiswinkel Waarborg is de webwinkel niet aangesloten bij hen ondanks dat wordt er toch gebruik gemaakt van het logo van Thuiswinkel Waarborg

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de levering niet naar wens is gelopen. Helaas kan het te maken hebben dat de zending is vertraagd bij de vervoerder. Wij doen ten alle tijden onze best om de bestelling zo snel mogelijk bij de klant te leveren en dus op tijd te versturen. Dit moet echter nog vervoerd worden door externe partijen waar wij totaal geen invloed op hebben zodra de zending hier is vertrokken. Vandaar de reden dat wij aangeven dat dit om verwachte levertijden gaan en geen garantie bied. Wij zijn zeker lid van het thuiswinkelwaarborg. In tegendeel waren wij wel benaderd door thuiswinkel hierover. Met vriendelijke groet, MijnAutoOnderdelen.nl

Verkeerde achterlicht verzonden, en zelf retourkost moeten betalen omdat hun eigen website verkeerd

No good !

Geachte klant, Hoe kunnen wij u helpen? Met vriendelijke groet, Klantenservice.

Nooit meer kopen

Heenzending van onderdeel niet terug betaald terwijl ene medewerker van wel zegt en andere medewerker niet zegt

Geachte klant, Spijtig om te horen dat er onduidelijkheden hierover zijn. Zou u op deze reactie kunnen reageren met uw ordergegevens zodat wij dit probleem voor u kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, MijnAutoOnderdelen.nl

gewoon ongelooflijk

de onderdelen die ik besteld had waren tenslotte niet voor mij maar voor iemand anders die in Frankrijk woont , deze persoon was uitermate verbaasd over de rappe en correcte service en tenslotte de prijs. De gekochte stukken waren ook daar te verkrijgen maar met een levertijd die kon oplopen tot 3 maanden en 4 x de prijs, Dus lang verhaal kort maken,, uitstekend

het verkeerde artikel aangekregen !!!

Ik heb een buitenspiegel artikel nr 1651822 besteld dus een volledige rechter spiegel met lange arm (146,23 euro betaald met verzendingskosten erbij )en heb een spiegel glas aangekregen dus niet het gevraagde artikel Heb al gebeld en ook 2 maal mail gestuurd en toch nog geen reactie over mijn artikel ordernummer 0170268 TOT NU NOG GEEN REACTIE DUS LICHTEN JULLIE MENSEN OP DOOR EEN VERKEERD PRODUKT OP TE SUREN !!!

Beste klant, Dit is heel vervelend dat dit is gebeurt. We zien dat onze collega er mee bezig is om dit probleem op te lossen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

stoppen met te melden "voor 20.00 besteld morgen in huis"

dat de levering langer duurt kan ik begrijpen , maar mededelen dat je s'anderdaags je packet zou hebben slaat nergens op , zondag besteld dus in principe dinsdag geleverd maar krijg dinsdag een mail dat het onderweg is met dhl , de dag nadien krijg ik mail van bpost dat de afzender het packet is aan het voorbereiden , er klopt dus helemaal niets van , jammer want had er wel op gerekend

Beste klant, Dat is een verwachte snelste levering als dit bij het onderdeel staat vermeld. Het komt helaas voor dat iets anders loopt dan gepland. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice