correct en eerlijk

ik beveel het aan ietereen aan

Heel gy

Opzoeken van het product was heel gemakkelijk en aankomst van levering was perfect

Niet tevreden

Ik bestelde de linker spiegel en ze leveren de rechter

Beste klant, Dit is heel vervelend! Als iets niet goed is gegaan, dan kunt u hiervan een retour nummer voor aanvragen voor omruiling voor de juiste kant! U kunt de stappenplan vinden op onze website onder het kopje retourneren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snel en klantvriendelijk

Dag na de bestelling bezorgd door een vriendelijke man

Livraison rapide

Bonjour, J'ai acheté un phare avant gauche pour ma bmw 520. Lors de la réception du phare je me suis présenté chez un garagiste pour le placement du phare. Depuis que le phare est placé il y a de la buée dans le phare !! Pour ce travail de placement j'ai déboursé 80€. Je ne sais pas quoi faire maintenant. J'ai effectué 3 photos pour vous montrer.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher client, Si quelque chose ne fonctionne pas correctement, vous pouvez soumettre une demande de retour pour un échange ! Vous pouvez trouver le plan étape par étape sur notre site Web! Désolé pour le dérangement! Cordialement, Service Clients

Zeer tevreden over de klantendienst

Goed product

Correct en snel

Bestelling correct, vlot en snel geleverd

Snelle levering en goedkoop correct en kwaliteit materiaal

Vlotte levering en materiaal ok.

Geen problemen ondervonden. Alles ok zoals besteld.

Zeer goede service

Na een verkeerde levering, snel en goed verder geholpen om alles te verhelpen

heb pech gehad met de levering!

Bij het aankomen van de bestelling bleek dat er maar 1 remschijf ipv 2 in de doos zaten, de bestelling van de remblokjes was wel in orde. Daar ik reeds een afspraak had bij de autokeuring 2 dagen later, kon ik het ontbrekende stuk niet meer terug bestellen, ik ben toen naar een plaatselijke handelaar geweest en twee remschijven gekocht (50 euro duurder!) Ik heb toen een mail gestuurd met mijn probleem en mocht de remschijf gratis terugsturen en een paar dagen later stond mijn geld terug op de rekening. Ik had natuurlijk liever gehad dat mijn bestelling volledig was aangekomen.

Correcte en snelle levering.

Goede en overzichtelijke site. Correcte en snelle levering.

Afspraken en service zijn correct en prima.

Bestellen en leveringen gingen zeer vlot en voor de prijs is het zeker interressant om bij jullie te bestellen

Goede prijs en bij vraag direct antwoord

Goed en snel geleverd

Retourkosten

Spijtig dat de retourkosten zijnde 17euro ten laste zijn van de verzender

Beste klant, Allereerste de beste wensen voor 2022! Dit is heel spijtig dat het onderdeel retour is gegaan. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen. Als u er niet mee eens bent kunt u hiervoor altijd een klacht voor indienen en dan gaan we dit onderzoeken of u klacht gegrond is zodat de retour kosten alsnog gecrediteerd kan worden naar u! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Het aangekochte artikel was onvolledig!

Het artikel dat ik kocht was onvolledig! De bijhorende module ontbrak ! Het bevond zich in een reeds voordien geopende verpakking welke opnieuw dicht geplakt is. En vervolgens verpakt in de verzend verpakking ( kartonnen doos ) De originele verpakking was beschadigd. Item: 70.2701.23.0 op de web site staat vermeld incl. Besturingsmodule ( deze ontbrak ) Vandaar mijn slechte ervaring

Beste klant, Allereerst willen we u de beste wensen voor 2022! Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Als iets niet compleet is of is beschadigd, dan heeft u uiteraard recht op een kosteloze omruiling! Onze retour procedure staan vermeld op onze website! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Niet het juiste product, maar vlotte terugname en terugbetaling

Ik wou graag een buitenspiegel voor een Golf 6 anno 2012. Op de website stonden niet alle details, maar ik had het er wel op gewaagd om de spiegel te bestellen (was nogal dringend voor een autokeuring). Uiteindelijk was het niet de juiste spiegel (elektrische bedrading met stekker was anders), waaorddo ik de spiegel heb teruggestuurd. Alle is heel vlot en correct afgehandeld.

prima service proficiat

prima service proficiat

top levering

besteld en snel bezorgd

goede website kwaliteit en zeer goedkoop fons

Zeer goede service

Vlotte levering

Batterij kwam 1 dag later dan vermeld op de website , maar toch ben ik tevreden

Totale chaos en mislukking

Wij hadden nog nooit met jullie samengewerkt. Dus eens een kleine bestelling plaatsen om te kijken hoe betrouwbaar jullie waren. Alles verliep vlot t.t.z. duidelijke website, gemakelijke zoekactie, bestelling plaatsen en betalen. De leveringstermijn was snel, maar bij het openen van de verpakking had ik een lege blister onvangen. Naar de klantendienst gebeld: zeer corecte mensen, en men zou mijn vergoedenna een mail en foto's toe gestuurd te hebben. Reactie op de mail: wij zenden u een nieuwe KOSTENLOSE bestelling. Bij de ontvangst van de nieuwe bestelling ontving ik een blister met twee VERSSCHILLENDE maten van moerbuiten. Twee juiste moerbuiten met veiligheidsslot en twee moerbouten die zelf niet de juiste maat waren voot men wagen in één en dezelde blister. Ik heb zelf de moeite niet meer gedaan om mijn frustratie te uiten en deze foute bestelling te melden. Ik heb mijn goederen ergens anders besteld. Mijn excuses maar dit moest me effen van het hart. Vriendelijke groeten, JV Solutions

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling vanuit onze kant. We weten niet wat er fout is gegaan en we willen dit uiteraard voor u oplossen! We zullen het geld terug storten op uw rekening! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice