Slecht

Ik bestel een batterij die op voorraad was en na 2 weken nog steeds niets ontvangen.Nul communicatie.

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de levering niet naar wens is gelopen. Helaas kunnen er vertragingen optreden bij de vervoerders. Dit hebben wij helaas niet in onze handen. Is uw bestelling inmiddels geleverd? Zo niet, kunt u op deze bericht reageren zodat wij het een en ander kunnen uitzoeken voor u. Met vriendelijke groet, Klantenservice MijnAutoOnderdelen.be

Vlugge levering en perfect. Gemakkelijk te plaatsen zonder problemen. Grrjs.

Ten zeerste tevreden wat betreft prijs en levering

Ik bestelde via internet een autobatterij voor mijn corsa, in de lokale garage koste dezelfde batterij 167 € via internet aan huis geleverd bij mijn autoonderdelen 67 € de keuze was vlug gemaakt

Zeer snel engoed geleverd !!

Top .

Zeer goede kwaliteit, aan lage prijs

Zeer tevreden. Goede kwaliteit, en snelle levering. TOP!

Stop bij mij uwe prul te sturen het 3x duurder dan autodoc ,droom maar verder

Levering en communicatie

Maandag nieuwe batterij besteld. Ging gisteren (dinsdag) geleverd worden. Vandaag nog steeds niet ontvangen. Woensdag gemaild met vraag hoe dit komt. Geen reactie gekregen. Klantenservice nul!

zeer goed geholpen/ goed product

Ik heb zelf per ongeluk het verkeerde product besteld, ruilen en terug sturen was erg makkelijk, bedrag werd verrekend in tegenstelling tot andere webshops, dan betaal je het product opnieuw en als de foute retour is dan krijg je daarvan je geld pas terug, erg goed geholpen door Faruk

goede en vlugge levering

Goede en vlugge levering, uitstekende service

Zeer Goede Service

Ondanks dat het volgens de site het juiste bestelde onderdeel was voor de wagen, bleek dat het bij montage helaas niet paste, maar de gekregen service achteraf maakte dit probleem uiteindelijk weer goed :-) Dank Jullie wel, top...

Beste website

Snelle levering Goede prijs

de producten passen iedere keer precies in de auto

1 x was de verzending verkeerd maar het bedrijf heeft meteen het juiste nagestuurd na 1 mail. 2 x gekocht en het product paste correct in de auto Bedankt

Spijtig dat ik een halve ster moet aangeven want verdoenen totaal niks sterren

Onderdeel past totaal niet

Beste klant, Dit is heel spijtig dat het onderdeel niet past! Als iets niet past, dan kunt u gebruik van onze omruil procedure! Dit staat vermeld bij de stappenplan van retourneren op onze website. Zie link: https://www.mijnautoonderdelen.be/klantenservice/retourneren/ Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

vlugge service

snelle correcte levering

jammer dat het niet past!

Ik heb een bougiesleutel besteld en door te weinig info hierover op de website past de bougie niet in de kop van de sleutel.

Eerste maal, laatste maal

Op website vermelding "voor 16h besteld, morgen geleverd". Zijn twee dagen en twee telefoontjes verder en nog steeds geen onderdeel ontvangen waardoor mijn hefbrug al drie dagen geblokkeerd staat. Vriendelijk zijn ze nu ook niet echt aan telefoon.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald. Als het nog niet is geleverd, dan duid dit op een logistiek probleem en dan willen we dit heel graag uitzoeken voor u! Heeft u voor ons een ordernummer? U kunt op dit bericht reageren zodat we dit kunnen uitzoeken! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

tevreden

Ik ben geen automecanicien ,alles verloop via een vriend Maar ik ben wel tevreden over de behandeling

slecht, heel slecht zelfs, verkeerde onderdeel, en retourkosten niet incl

ik kan niet geloven dat dit heden ten dage nog mogelijk is, een achterbumper besteld, blijkt die niet de juiste te zijn, en moeten wij zelf opdraaien voor de retourkosten. De waarde van het artikel weegt niet op tegenover deze kosten, en bovendien werd via misleidende info de verkeerde bestelling gemaakt. Uiteraard was de prijs van het artikel goed, maar makkelijk om het magazijn even leeg te maken van verloren stock en deze de wereld rond te zenden tegen betaling wetende dat de ontvangers het verkeerde product zullen ontvangen en niet kunnen terugsturen mits betalen van de transportkosten.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is verlopen. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen! Kunt u op dit bericht reageren met uw ordernummer zodat we kijken naar een oplossing? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

zeer slecht services

remblokken besteld op 2/09/21 Vandaag besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd. stond er bij geschreven . zaterdag zou het geleverd moeten zijn en nog niks ontvangen klantenservice gebeld . antwoord heeft vertragen kan pas maandag geleverd worden . mens was zeer onbeleefd . als ze het niet op tijd kunnen leveren verwittig dan. of laat dat tekst weg Vandaag besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald. Dit duid op een logistiek probleem. Dit willen we graag uitzoeken! Heeft u voor ons een ordernummer? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Leugenaars.

Volgende dag in huis is een beetje moeilijk wanneer u het pakket een halve week later nog niet bij de post binnen gebracht heeft. Wanneer ik hierover contact opneem krijg ik een hele reeks leugens terug via mail.. hier zien ze me niet meer

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald. Dit duid op een logistiek probleem waar wij geen invloed op hebben. Heeft u voor ons een ordernummer om dit verder te onderzoeken? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Kunnen de getoonde levertijden niet waarmaken

Product zou volgende dag geleverd worden op zaterdag. Stond duidelijk bij het artikel bij! Was dus niet waar. Vervolgens was het pas 6 dagen later . Omdat het ook nog eens verkeerd gesorteerd zou zijn bij de transporteur??

Scherpe prijs en snelle levering

Voor herhaling vatbaar

perfect in orde en snelle levering

niets op aan te merken

Goed geholpen

Ondanks een klein probleempje met de bestelling toch snel opgelost en mijn product nog snel gekregen

mijn levering is niet kompleet

ik heb de levering vlot gekregen maar een onderdeel dat uit 3 delen bestaat is maar 1 onderdeel toegekomen, bij luchtgrill golf V is enkel het li deel toegekomen niet het tussenstuk en het rechter deel hopelijk komt het in orde bernard roeyhaert 0495/826814

Geachte klant, U heet enkel een linker deel besteld. Dit is de reden waarom u enkel 1 deel heeft ontvangen. De grillen worden namelijk los verkocht. Met vriendelijke groet, Klantenservice.