Filters

1

een ramp

besteld, betaald maar niet geleverd

  • Aanbevelen? Nee
5

Bon prix mais délais de livraison pas respecté

Délai de livraison annoncé pour le lendemain mais commandé le lundi et reçu le jeudi soir....

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Cher client, C'est très ennuyeux que la livraison prévue n'ait pas été atteinte. Malheureusement, il y a eu un retard avec le transporteur. Désolé pour la gêne occasionnée !

10

Prima!

uitgebreid aanbod Goede prijszetting Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte levering.

Mijn autobatterij werd ondanks een feestdag toch binnen de 48 uur geleverd. Vooral de track en trace van de transportfirma is indrukwekkend omdat het leveringsuur steeds automatisch bijgesteld wordt. Uiteindelijk wist ik dat ze in de buurt waren en dan kreeg ik nog een telefoontje van de chauffeur met de melding dat hij voor de deur stond. Onze voordeur bevindt zich 20 meter van de straat. De chauffeur heeft de 14 kg zware accu netjes op de stoep geplaatst. Fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Vlug geleverd , goede kwaliteit , en goedkoop

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zo snel bestelt en gelevert en zeer goede kwaliteit sterk bezig

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect verlopen

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Goed product en snelle levering, top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Heb gevonden wat ik zocht ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Heel negatief

De site gaf via de data van mijn auto een bepaalde stuknummer. Er werd beloofd om de volgende dag te leveren en dat werd al meteen een probleem ( dus maandag ipv vrijdag levering) Bij nazicht via andere sites vond ik dat de stuknummer van de batterij eigenlijk met 1 getal verschillde en dus bij nazicht zou de batterij niet passen in mijn voertuig.( polen verkeerd) Dat was al de 2e fout dat de site niet de juiste stukken aanduidt. Alleen de retour verliep goed omdat ik het stuk onmiddellijk terug meegaf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering en niet de juiste accu heeft ontvangen. Alle onderdelen heeft een verwachte levering en dat is gebaseerd op, dat alles goed moet gaan in de logistiek en locatie. Bij alle onderdelen staan specificaties en foto's vermeld die betrekking hebben op de oude onderdelen zodat u dit kunt controleren op juistheden. In de afbeelding van accu's staat aangegeven waar de polen zitten op de accu's. Als klanten er niet uitkomen en willen wat zekerheid, dan kunt u ons altijd e-mailen met uw chassisnummer of u kunt ons bellen voor support. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Schande

Stukken bestemd en extra betaald voor geleverd binnen de werkdag. 7dage later nog geen stukken ontvangen. Klantendienst is schandalig slecht en zoeken NIET achter een oplossing. Ze verschuiven hun problemen naar hun klanten: 'dan moet je het pakkketje maar weigeren aan de deur. Dan krijg je je geld terug als ae de splen terug ontvangen' We zij al 7dagen verder, nog geen stukken en geen mogelijkheid om mijn geld terug te ontvangen. BESTEL HIER NIET, ZEER ONPROFESSIONEEL BEDRIJF!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Dit duid op een probleem. Omdat u geen ordernummer heeft achtergelaten kunnen we helaas niet vertellen wat er precies aan de hand is met uw pakket. U kunt de klantenservice e-mailen of wij een onderzoek kunnen starten naar het pakket. Dit had uiteraard al bezorgd of geweigerd moeten zijn. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Slechte service

Heel slechte klantenservice, ik koop hier niets meer. Na 2 weken eindelijk de accu gekregen die ik heb besteld. Door een fout bij hen zelf ontving ik een totaal andere accu dan besteld. Men blijft vasthouden aan standaardprocedures en geven de klant de indruk dat hij de vervelende persoon is. Meermaals contact opgenomen met de klantendienst, maar geen enkele flexibiliteit, wel arrogante reacties. De verkeerde accu moest eerst opgehaald worden (waarvoor men nog eist dat iemand de ganse dag thuis blijft), om vervolgens na 5 dagen bij hen toe te komen, pas daarna wordt een nieuwe accu opgestuurd. Conclusie: van zodra er een fout gebeurt is de klant de dupe, ook al ligt de fout niet bij de klant. Bedrijf die geen enkel risico wil nemen om hun eigen fouten op te lossen ten dienste van de klant. Vertrouwen komt van beide kanten, als de klant betaalt wil men ook een correcte service en stipte levering van de bestelde goederen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is uiteraard heel vervelend dat er een verkeerde onderdeel is opgestuurd en dat u hiervan een behoorlijke hinder van heb gehad. Zoals meerdere keren vermeld aan de telefoon is er helaas een procedure die wij moeten volgen. Het verkeerde pakket dient eerst retour te komen voordat wij een nieuw pakket kunnen gaan opsturen. Deze procedure is gekomen vanuit het verleden. We sturen een nieuw pakket en het andere pakket kwam niet retour. Het management heeft toen besloten dat we het alleen op deze manier gaan oplossen met de klanten en is puur zakelijk gezien. Onze vervoerder kunnen we helaas geen tijdvermelding neerzetten. De planning word op de dag zelf gemaakt en dat kan in de ochtend zijn of in de middag. Dit is ook de reden waarom wij vragen of er een dag is dat er iemand de gehele dag thuis is. We hadden ook een andere oplossing en dat is geld terug en dat u een nieuwe order kon plaatsen. Als het pakket dan retour is gekomen, dan zullen we het geld crediteren. Nadeel hiervan is, u dient het voor te schieten en voordeel is dat u het pakket sneller in huis heeft. U heeft toen nog steeds gekozen voor omruiling. Al met al is het heel vervelend voor beide kanten geweest en voor u helemaal. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Wegblijven van deze site! Ze sturen verkeerde onderdelen!

Wegblijven van deze site. Ondanks dat je wel moet ingeven welk merk, model en type auto je hebt, worden er onderdelen voorgesteld van een totaal andere auto. Bij mij paste helemaal niets. En de terugstuurkosten willen ze niet vergoeden! Als je ze dan belt om te vragen waarom alle stukken verkeerd waren, kreeg ik dan een dame aan de lijn die laconiek zei dat ik naar autodealers had moeten bellen om me van de juiste onderdeelnummers te vergewissen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat u verkeerde onderdelen heeft gekregen. Als er juiste gegevens worden ingevoerd komen er specificaties naar voren toe wat aangeeft of het gaat passen of niet. Als u zekerheid wilt hebben of onderdelen passen, dan is een origineel nummer van het onderdeel noodzakelijk om dit te controleren met de onderdelen die wij verkopen. Bij elke onderdeel staat een OEM nummer vermeld. U kunt ook een chassisnummer e-mailen naar ons zodat we dit kunnen uitzoeken voor u! Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

9

Snelle levering

Samen geleverd en past precies

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik wacht al 2 weken op een bestelling die beloofd was binnen de 2 dagen....

Snelle levering binnen 2 dagen beloofd, wacht nu reeds 2 weken op levering... Een reaktie volgde van Kiyoh met de vraag mijn beoordeling aan te passen daar een eerste bestelling van 17/10 op 25/10 werd geleverd. 1. Bij mijn weten is dit nog steeds niet binnen de beloofde 2 werkdagen. 2. op 26/10 betaald, op 28/10 deze bestelling terug gestuurd aan MijnAutoOnderdelen te Rotterdam (ik plaatste een verkeerde bestelling, mijn fout), en betaalde per overschrijving de opleg van €1,08. Deze bestelling mocht ik tot op vandaag 14/11/2022 nog steeds niet ontvangen. Als ik mij niet vergis is dit alweer 2 weken onderweg... En neen, het gaat niet over een andere webshop zoals u vermoed.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat een verwachte levering niet is gehaald. U heeft u op 17-10 een onderdeel besteld en die is op 25-10 bij u afgeleverd. Dit komt niet overeen met wat u vermeld hierin. We hebben daardoor een sterk vermoeden dat dit om een andere webshop gaat. Met vriendelijke groet, Klantenservice 2e Reactie vanuit Mijnautoonderdelen.be Beste klant, Dan snappen we de verwarring wel. U heeft een verkeerde ordernummer gegeven waardoor wij een verkeerde reactie hebben gegeven. Dit betreft om een omruiling en dat heeft een andere ordernummer. We hebben gekeken wat de status is van uw retour. Het glas is nog niet binnen gekomen in onze magazijn. Het is verstandig om op de e-mail "Retour melding" te reageren en vermeld de barcode van de zending zodat we kunnen kijken waar het pakket op dit moment bevind. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

super kwaliteit en snel geleverd

Nieuwe ruitenwissers van Bosch besteld tegen een zeer scherpe prijs. De kwaliteit i9s na wat regenbuien echt super. De bestelling werd al na 1 dag in België geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering

Geleverd in 2 dagen

  • Aanbevelen? Ja
10

Groot aanbod en beste prijs

Groot aanbod Goede prijzen Snel geleverd zoals beloofd Past perfect

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles is correct afgehandeld

Besteling van een auto-batterij

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel levering!

Echt tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte en snelle levering voor een leuke prijs

Snelle levering van het bestelde item. Een aanrader voor iedereen die auto onderdelen dient te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Klantvriendelijkheid ver te zoeken

Ik bestelde een nieuwe koplamp en bij aankomst bleek dit een totaal andere koplamp. Ik sprak hen aan en ze zeide me dat er een verkeerde afbeelding bij het onderdeel stond. Ik moest de koplamp terugsturen en dat koste me €20. Ik nam aan dat hen dat zouden vergoeden, vermits het een fout op hun site is. Niets is minder waar, het zou mijn fout zijn en ik mag ze zelf betalen. Nooit bestel ik nog iets.

  • Aanbevelen? Nee
1

Drama. Gewoon totaal verkeerd product geleverd.

Teveel portokosten om terug te sturen. Voortaan weer Autodoc.

  • Aanbevelen? Nee
8

Alles correct verlopen

Item ontvangen zoals omschreven, alles in orde.

  • Aanbevelen? Ja
4

slechte retourservice

Wacht al meer dan 14 dagen op een antwoord om een verkeerd geleverde spiegel te retourneren

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw, We hebben op 10-10 een retour melding gestuurd naar het email adres wat bij ons bekend is. Dit zal hoogstwaarschijnlijk in de SPAM terecht gekomen zijn. We hebben de email nog een keer verstuurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd