Redelijk

Mijn accu die ik gekocht had bij mijnAutoOnderdelen.nl moest ik zelf beneden gaan halen ...terwijl er een lift aanwezig is ...ik vroeg de chauffeur waarom hij hem niet boven bracht ...dat mocht hij niet van zijn baas . Heel vreemd allemaal...nog nooit meegemaakt.

Tip top in orde

Alles tip top in orde.Levering was op tijd.

Niet altijd de goedkoopste maar zeer snel en correcte levering.

Goede ervaring

Snelle levering, goed product

Bestelling vlot verlopen

Bestelling vlot verlopen . Spijtig van niet juiste onderdeel voor mijn Berlingo.

Ik ben tevreden over het artikel en de leveringstijd was ook ok

Zeer goede service zoals beschreven.

Alles naar wens en nieuwe producten.

slechte service

binnen 24 uur geleverd klopt al niet . eerste bestelling komt maar half aan want ze zijn de onderdelen kwijt. tweede bestelling klopt de stock niet en kan je extra gaan betalen door een fout van hun . bestelling annuleren kan je 10 werkdagen op je geld wachten . lekker profesioneel

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We proberen ten alle tijden de verwachte leveringen te halen. Als er een voorraad verschil optreed, sturen we de klanten hierover een email met een voorstel. Als u dit annuleert zullen we dit binnen 10 dagen terug storen op uw rekening. Dit doen we elke woensdag met een verzamelbetaling. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Veel en goede onderdelen in de catalogus

Snelle aflevering van de bestelling, tegen een zeer fatsoenlijke prijs.

optimaal

voldeed aan verwachtingen

correct snelle levering

goede service

Schandalig!!

Bestelling geplaatst op 19.12.23 Nooit iets ontvangen en tot op heden 27.01.24 nog geen euro teruggestort, het onderzoek loopt. Bijna 6 weken later en drie verschillende contactpersonen in een tiental mails, nog steeds geen terugbetaling. Koplampen nu gekocht bij Carfantsy.nl en alles correct verlopen, waarvoor mijn dank NOOIT MEER!!

Geachte klant, Vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken wat wij hierin kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vlot en rimpelloos

Rond de nieuwjaarsdagen besteld. Dus : drukke periode voor de verzending. Toch tevreden met de vlugge afhandeling. Pakket zonder schade ontvangen. Prima kwaliteit van de inhoud (ruitenwissers).

te lange levertijd

lange levertijd

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. U heeft aan het einde van afgelopen jaar een bestelling geplaatst. Door de drukte en vrije dagen heeft uw bestelling een vertraging gehad. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snel geleverd.spijtig niet op de afgesproken dag.product zoals omschreven

Onderdelen zijn goed maar levering klote

Ik besteld 2 x onderdelen voor levering er staat voor 18 uur besteld volgende dag thuis geleverd 1 pakje werdt 2 dagen later geleverd Ander pakje ben ik nu al meer dan 2 dagen op aan het wachten het wordt elkes keer uitgesteld

accu varta

vlugge levering prima accu

Levertijd 1 grote flop

Wij bestellen expres via jullie mits er stond vandaag besteld morgen in huis.we zijn ondertussen 4dagen later nog steeds geen bestelling ontvangen! We weten voor het vervolg wel dat we hier niet meer moeten bestellen! Wat een teleurstelling!

Geachte klant, Vervelend dat de bestelling niet of vertraagd is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! In geval van niet geleverd ontvangen wij graag een ordernummer van u zodat wij dit kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Top firma

Snelle en correcte levering aan strakke prijzen.

Perfekt

Schnelle Lieferung und perfekter Service. Zahlung problemlos. Super

Onderdeel licht beschadigd mogen terug sturen maar vermits ik de wagen nodig had was dat geen optie.(kachelradiator buisje gepits kon de oude gebruiken)

Omdat 0 sterren niet kan

Pakket na 3 weken nog steeds niet hier. Geen reactie via mail, telefoon, chat,… Waardeloos.

Vlotte levering en juiste onderdelen!

Correcte prijs en vooral de onderdelen die jullie leveren naar België zonder kentekenplaat kloppen als een bus.

Snelle en ongeschonden, degelijk verpakte levering❗️

Snelle en ongeschonden, degelijk verpakte levering

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.