Zeer tevreden over de werking

Ik had een verkeerde spiegel besteld, na vraag voor retour en ruil heb ik snel een zeer positief antwoord gekregen, best tevreden over hun service na verkoop, hier hebben veel online winkels een mooi voorbeeld aan

Aanrader

Goed van prijs

Mooie ervaring eerste keer ik bestel en bestelling verlopen hoe het geschreven staat bij jou.

Alles zoals beschreven

Zelfs een dag vroeger geleverd zoals beloofd was Top service

Snelle leveringsbelofte klopt niet

Als er belofte wordt gedaan dat jullie snel kunnen leveren dan rekent de consument hierop, mijn levering komt pas 2 a 3 dagen aan na voorspelde levering de dag na bestelling. Bij ons noemen ze dit een scheet in een netzak.

Beste, Dat is heel vervelend. We kunnen helaas geen order vinden van u in ons systeem. U heeft ook geen ordernummer vermeld bij de aanvraag bij Kiyoh. We hebben het vermoeden dat u dit bij een andere website heeft ervaren. Mvg, Klantenservice

Perfecte service en levering

Alles is perfect verlopen.

Supersnel en concurrentieel qua prijs

Op zoek naar een eersteklas autobatterii ? Hier ben je aan het juiste adres . Heel snelle levering en bij de goedkoopste van de markt . Meer wil je dus niet . Enige minpunt : de batterij weegt 30 kg , de chauffeur weigerde de batterij aan de voordeur af te zetten !! Toch wel gebruikelijk , niet ? Ik was niet thuis , ze bleef aan de straat staan ( te zwaar voor mijn vrouw )

......................

....................

vlug geleverd

item was rap geleverd en was goed van prijs

Gemakkelijk en vlot

Het online bestellen verliep vlot. De levering was zoals beloofd, op de juiste datum en tijd. Reeds na een dag kreeg ik mijn bestelling.

correcte afhandeling

ook al had ik zelf het verkeerde onderdeel besteld, het retour sturen was geen probleem

Super slecht, onvriendelijk aan de telefoon duurt superlange levering niet optijd!

Super slechte ervaring trekt op niks. 2 weken geleden iets besteld een week op gewacht. Neem je contact op zowel via mail als telefonisch. Krijg je iemand aan de lijn die daar zwaar tegen een zin zit. Gaan ze een onderzoek starten naar men pakje(onderzoek duurt 5 dagen)om dan te horen te krijgen dat het vermist is. Vraag ik een na zending op woensdag doe beloven ze vrijdag te leveren. Ook niets van Waar pas maandag of dinsdag in huis levering binnen 1 dag zoals op de site niks van Waar dus. Echt een triestige zaak beter je autoonderdelen ergens anders kopen!!!

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levertijd niet zijn gehaald. Helaas is uw bestelling door de vervoerder kwijt geraakt en dat is na onderzoek naar voren gekomen. We hebben een nalevering gemaakt en die is op donderdag vertrokken uit onze magazijn om het naar verwachting vrijdag bij u te leveren. Helaas lukt het BPOST niet om het vrijdag te leveren en dat is de reden waarom u een email heeft ontvangen dat het maandag zal gaan worden. Al me al zijn het vervelende en onvoorziene omstandigheden waar we beide mee te maken heeft gehad. Dit is ook een reden waarom wij met verwachte levertijden werken. Onze excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

Helemaal niet tevreden.

Mijn achterruit wisser past niet. Het model was juist maar de wist past niet op de wisser arm. Bij navraag kreeg ik geen antwoord. Ik heb de nodige gegevens doorgestuurd en dat was het dan. De wisser terugzenden kost evenveel als hem rechtstreeks in de vuilnisbak keilen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het niet juist was. Bij alle onderdelen staan specificaties en foto's vermeld om er zeker van te zijn dat u de juiste onderdelen gaat bestellen. Als het verkeerd word besteld, dan zijn de retour kosten voor de klant. Excuses voor het ongemak! Mvg, Klantenservice

- Snelle levering!!

Het makkelijk opzoeken van het juiste onderdeel op de website verliep zeer vlug.

1 ster is nog te veel

Staat een datum op zwart op wit wanneer geleverd een week later is het eerst geleverd geweest Hun uitleg druk maar geen heel week he Eerste keer besteld op deze site wel de laatste keer

Geachte klant, Vervelend dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Helaas zijn er vertragingen opgetreden bij de vervoerder. Hier hebben wij helaas geen invloed op aangezien zendingen geleverd worden door externe partijen. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Fijn om mee te werken

Dag nadien geleverd

Goede service en snelle levering

Kwaliteit, op tijd bezorgd en goede prijs

Prima accu gekocht, op de site kan je kijken welke nodig is, maar beste mensen kijk ook zelf ff naar je huidige accu en ruimte. Bij mij is alles goed verlopen, op tijd bezorgd en hij past goed. Gemakkelijk kunnen betalen. De verdere service geen ervaring mee omdat ik die niet nodig heb gehad. Ik zou er zeker weer iets kopen, heb er vertrouwen in. Groetjes Erwin

alles perfect

ok

Snelle levering... goede prijs...

De batterij werd snel geleverd. De prijs is prima.

Alles prima geleverd.

Eén klein min puntje: levering duurde wel een dag langer dan beloofd.

Tegenvaller

Pluspunten: - Product gemakkelijk gevonden. - Bestellen en betalen is eenvoudig. - Mails i.v.m. bestelling en verzending. - Retour werd geaccepteerd en volledig terugbetaald. Minpunten: - Product kwam niet volledig overeen met foto op de website. - Levering 1 dag te laat (was cruciaal voor mij). - Tussen retourzending - ontvangst en terugbetaling kruipt wat tijd.

Slecht

Ik wacht al 4 weken op mijn bestelling, daardoor al 3 keer in panne gevallen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Dit duid op een probleem. We zien dat u hiervan via email nog geen melding heeft gedaan. We vragen u om ons een email te sturen dat u nog geen onderdeel heeft ontvangen. Dan zal de klantenservice hierin een onderzoek instellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alles vlot verlopen

Snel besteld en geleverd, direct gemonteerd.

Vareseweg 123

3047AT Rotterdam