verloren pakket werd toch (veel later) afgeleverd

Waarom wil je als Ned. bedrijf toch de indruk wekken dat je in België bent gevestigd? Vandaag besteld, morgen geleverd.... fake! En dat het 'pakket' verloren ging, kan ik wel begrijpen, want het product is NIET VERPAKT. Dan is het ook geen pakket maar een artikel. Als je weet hoeveel mensen dit hebben 'verplaatst' en telkens zagen waarover het gaat, dan vrees ik dat jullie artikelen nog zullen 'verdwijnen', ten laste van de verkoper en ten nadele van de koper. Dus wees eerlijk op de website en verpak je artikelen!

Alles was in orde

Alles was in orde ! Een hele goede ruitenwisser en makkelijk te installeren !!!

Alles liep correct

Alles liep correct zo als vermeld top

Heel slecht

Geen ster aanvinken , kon blijkbaar niet... Nooit mijn bestelling ontvangen , nog steeds mijn geld niet terug en de persoon van de klantendienst arrogant , incapabel en totaal niet op haar plaats

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We hebben uw order bekeken en we zien dat er een collega bezig is om dit probleem op te lossen. Hij heeft u gevraagd om een ordernummer door te geven zodat hij dit kan onderzoeken! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

heel te vrede

Te vrede van levering

Heel slecht, tot 2 maal toe de verkeerde spiegel toegestuurd, 45 € later en nog steeds niks!!

Bij gebrek aan vakkennis , 2 keer de verkeerde stukken ontvangen, zelfs 1 maal op eigen kosten moeten terugsturen (16€) en nu nog steeds geen spiegelglas! Amateurs!!

Beste klant, Dit is heel spijtig dat het niet goed is gegaan. Heeft u voor ons een ordernummer waar een probleem mee is en vermeld uw chassisnummer in de email? Dan gaan we kijken voor een oplossing! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

deze enquête komt te laat na de bestelling

Ben al vergeten hoe goed alles verliep en wat er kon worden verbeterd. Slecht was het zeker niet want dat onthouden mensen langer. Het zou dus ook een 4 of 5 kunnen zijn geweest.

Slechte kwaliteit

De koplamp had geen stekker voor de grootlicht. Gewoon troep

Alles is perfect voor mij ,zelfs de kleinste onderdeeltjes zitten er allemaal bij

Raad het zeker aan vrienden aan om onderdelen te kopen

Perfecte service

Aangenaam verrast door de correcte afhandeling van mijn bestelling en niet onbelangrijk: de aangeduide leveringstermijn werd stipt nageleefd.

Alles verlopen zoals afgesproken, kan niet beter.

Levering mooi op tijd en prima ingepakt. Zeer tevreden.

Schlecht ervaring

Ik heb 2 spatbord besteld en betaald.op de site aangegeven in voorraad en morgen geleverd. Na 3-4 dagen heb ik mail gestuurd waar mijn bestellingen bleef. Ik krijg antwoordt dat ene is niet in voorraad. En ik moet bijbetalen voor vervangen product. Deze ook betaald, maar helaas beschadigd geleverd.

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Helaas kan er een voorraadverschil optreden. Wij kijken dan altijd voor een alternatief. Dat dit beschadigd is aangekomen is uiterst vervelend. Dit kunt u melden bij onze klantenservice zodat dit eventueel omgeruild kan worden voor een nieuw exemplaar. Met vriendelijke groet, MijnAutoOnderdelen.nl

Goede prijs en levering

Levering met B-post pas dagen na bestelling

De levering met B-post liet een paar dagen op zich wachten. Dit is voor auto onderdelen die gewoonlijk dringend zijn hopeloos lang.

OK

Alles is vlot volgens afspraak verlopen.

Besteld op naar de volgende

tevreden van de bestellingen op MijnAutoOndelen!! score; 8 wegen verzendingen zijn niet altijd tijdig... mvg Filip

Spiegel kapot

Spiegel is kapot aangekomen heb dit gemeld met de nodige foto's en nog steeds geen antwoord of oplossing

Goedeavond beste, Mag ik aan u vragen naar welke email u uw vraagstuk naar toe heeft gestuurd? Want zoals ik kan zien is er namelijk niks binnen gekomen van u met het email adres wat u gebruikt. Wij reageren ten alle tijden en bieden dan ook altijd een oplossing aan mocht het voorkomen dat u een kapot product van ons ontvangt. Als u graag een nieuwe wilt ontvangen dan is dat zeker geen probleem. Graag contact met ons op nemen via klantenservice@mijnautoonderdelen.nl Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mijnautoonderdelen.nl

OK

Alles op tijd maar bestelde onderdeel komt niet overeen met de foto .

Spijtig dat het niet op gelost is

1bestelling was top 2 de bestelling heeft wa langer geduurd en heb 1 stuk nog niet aan gekregen onder tussen paar keer een mail gestuurd krijg je een cijfer,letter code maar kan er niets me doen

Slecht

Ik bestel volgens de site een linker spiegel. Ik krijg een rechter toegestuurd, Die al in een gewone doos los zit. Vervolgens stuur ik deze terug opgevuld ,om de spiegel niet te breken, Dus deze was naar mij al niet in de originele verpakking toegestuurd, dus ik kan ze ook niet in de originele verpakking terug sturen dan.. Vervolgens retour afgekeurd. Zo is het wel gemakkelijk om van de oude stock af te geraken , alles verkeerd opsturen,en dan retour afkeuren. Hier ben ik niet mee gediend! Vervolgens erg teleurgesteld

Onvoldoende

Vermelde leveringsdatum werd niet nagekomen ondanks dat er steeds een melding komt van uw bestelling is onderweg. Totaal 7 dagen geduurd voor dat bestelling afgeleverd werd. Artikel modderspatscherm voor Ducato was ook niet verpakt waardoor het dus beschadigd was. Heb ik zelf maar gemaakt ander duurde het nog weken vooraleer ik de klus kon klaren. Ik zal NOOIT geen onderdelen meer bij mijn auto onderdelen kopen. J Baars

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Het zijn uitzonderlijke en drukke tijden voor iedereen en vooral voor de vervoerders. Hierdoor kan er soms wat pakketten wat langer onderweg zijn. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

batterij paste niet, goed opgelost door klantenservice

Mijn ervaring is een beetje gemixed: Ik gaf mijn automodel accuraat in, in de veronderstelling dat er dan enkel items opkwamen die pasten in mijn auto. De autobatterij die ik bestelde bleek echter niet te passen toen die aankwam. Toen ik dan wat beter keek, stonden er inderdaad verschillende soorten batterijen door elkaar (andere afmetingen, poolvolgordes , etc.) voor mijn automodel. Ik diende een retouraanvraag in, waar ik eerst een standaardantwoord op kreeg. Na een mailtje van mij aan de klantendienst, werd de batterij echter kosteloos vervangen, door een door mij handmatig uitgekozen model (dat dan weer niet in het lijstje bij mijn auto stond, maar wel aan de nodige specificaties voldoet voor de wagen.) Het verschil in prijs en de verzendkosten werden netjes teruggestort. Ik ben dus tevreden over de klantendienst, (al moet je daar wel zelf initiatief nemen). Ik ben minder van de transparantie van de website. Er mag duidelijker aangegeven worden dat niet alles zomaar past. De aflevering ging zeker snel genoeg, maar wel niet zo snel als ze adverteerden (voor ... uur besteld, morgen in huis is eerder geworden: voor ... uur besteld, overmorgen verzonden.) Hoewel er wat verbeterpuntjes zijn, ben ik, met de scherpe prijs in het achterhoofd, tevreden over het bedrijf.

geen min ervaringen

nieuw achterlicht auto snel en correct geleverd. en het werkt zo als het moet.