Klant

Ik aarzelde eerst. Ik was echter erg blij dat ze zo snel mogelijk contact met mij opnamen, totdat mijn bestelling snel en betrouwbaar arriveerde... Hartelijk dank.

goed en prima servies

het product was zeer goed maar er word niet goed geleuter maar de klant wat hij wil. Als ge een Accu vraagt van 120A en wat Ah die heeft krijg u een ander antwoord . Ook als u vraagt of dat het zelfde is 120A EN 120Ah .

Zeer slecht

Bij klachten wordt je niet serieus genomen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat u vind dat u niet serieus genomen word. In de email gesprekken die we zijn herleiden wij iets anders uit. We nemen dit zeker serieus en waar het fout is gegaan, dat er toestemming is gegeven om het pakket onbeheerd achter te laten waardoor de kans bestaat dat er iets gestolen kan worden. We hebben zelf als bedrijf hiervoor geen toestemming gegeven. We hebben u hierin advies gegeven hoe u dit het beste zou kunnen oplossen als er iets gestolen is bij u. Als u er niet uitkomt met de vervoerder, dan kunt u altijd ons een bericht sturen hierin! Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bestelling prima ontvangen

Bestelling ontvangen, goede verpakking,

Alles ok

De service en snelheid heel goed, daarom heb ik ook snel betaald 89.57 euro op het bank nr NL 29 INGB 0004 742410 van mijn auto onderdelen .be, ondertussen heb ik al 2x bericht van Riverty dat ik dringend moet betalen. kunnen jullie dat eens in orde brengen aub. Mr. Pintens Hans Memlinclaan 7 2840 Reet groetjes

alles in orde

alles in orde

Duidelijke webshop en snelle levering

Interessant aanbod, nette prijs voor goede spullen en eea wordt ook vlot geleverd. Dus voor mij een aanrader!

Teleurgesteld

Eerste keer dat ik hier een bestelling plaatst ten eerste heeft het meer dan 1 week geduurd vooraleer ik mijn bestelling had en toen het er was wat de artikel beschadigd nu heb ik ook 5 dagen moeten wachten voor een retour en nu wacht ik dat ze me weer de artikel in goede staat brengen hopelijk is mijn wachttijd niet voor niets geweest en komt dit nog ik goeie staat bij mij thuis

heel snelle en correcte service

Snelle levering en de bumper voldeet volledig aan de verwachting.

Goed!!

Plus punt: Originele producten voor spot prijs! Min punt: dure verzendkosten late levering er stond bij de bestelling nu bestellen morgen in huis heeft 2 tal dagen ge duurt. Maar zeker de moeite waar als je snel onderdelen nodig hebt raad ik deze site wel aan, ik ben alvast tevreden.

Redelijk

Mijn accu die ik gekocht had bij mijnAutoOnderdelen.nl moest ik zelf beneden gaan halen ...terwijl er een lift aanwezig is ...ik vroeg de chauffeur waarom hij hem niet boven bracht ...dat mocht hij niet van zijn baas . Heel vreemd allemaal...nog nooit meegemaakt.

Tip top in orde

Alles tip top in orde.Levering was op tijd.

Niet altijd de goedkoopste maar zeer snel en correcte levering.

Goede ervaring

Snelle levering, goed product

Bestelling vlot verlopen

Bestelling vlot verlopen . Spijtig van niet juiste onderdeel voor mijn Berlingo.

Ik ben tevreden over het artikel en de leveringstijd was ook ok

Zeer goede service zoals beschreven.

Alles naar wens en nieuwe producten.

slechte service

binnen 24 uur geleverd klopt al niet . eerste bestelling komt maar half aan want ze zijn de onderdelen kwijt. tweede bestelling klopt de stock niet en kan je extra gaan betalen door een fout van hun . bestelling annuleren kan je 10 werkdagen op je geld wachten . lekker profesioneel

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We proberen ten alle tijden de verwachte leveringen te halen. Als er een voorraad verschil optreed, sturen we de klanten hierover een email met een voorstel. Als u dit annuleert zullen we dit binnen 10 dagen terug storen op uw rekening. Dit doen we elke woensdag met een verzamelbetaling. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Veel en goede onderdelen in de catalogus

Snelle aflevering van de bestelling, tegen een zeer fatsoenlijke prijs.

optimaal

voldeed aan verwachtingen

correct snelle levering

goede service

Schandalig!!

Bestelling geplaatst op 19.12.23 Nooit iets ontvangen en tot op heden 27.01.24 nog geen euro teruggestort, het onderzoek loopt. Bijna 6 weken later en drie verschillende contactpersonen in een tiental mails, nog steeds geen terugbetaling. Koplampen nu gekocht bij Carfantsy.nl en alles correct verlopen, waarvoor mijn dank NOOIT MEER!!

Geachte klant, Vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken wat wij hierin kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vlot en rimpelloos

Rond de nieuwjaarsdagen besteld. Dus : drukke periode voor de verzending. Toch tevreden met de vlugge afhandeling. Pakket zonder schade ontvangen. Prima kwaliteit van de inhoud (ruitenwissers).

te lange levertijd

lange levertijd

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. U heeft aan het einde van afgelopen jaar een bestelling geplaatst. Door de drukte en vrije dagen heeft uw bestelling een vertraging gehad. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice