Filters

2

geweigerd als retour

Er waren twee dozen op elkaar getaped. Niet professioneel. De bovenste doos was een complete spiegel. De onderste de koplamp. Ik kan de retour niet terugsturen in de originele dozen of in een open doos. Het was een neutrale doos, zonder enige reclame op. Aan het product was er geen schade. Beste klant, Uw pakket is geweigerd als retour aangezien er zoveel tape op de doos zit van u dat het pakket zodanig kapot gaat dat we daardoor het niet meer kunnen gebruiken voor verkoop! Dit was ook een voorwaarde die u heeft gekregen via de retour melding van ons! Pakketten worden uitsluitend geaccepteerd in originele verpakking (onbeschadigd, zonder plakband of opschrift op de originele verpakking) Met vriendelijke groet, Klantenservice

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te horen dat het niet naar wens is verlopen. Er zijn inderdaad wat retourvoorwaardes waar de consument zich aan moet houden. 1 hiervan is dat het product in onbeschadigde verpakking moet retour komen. In tegendeel kan het zijn dat het niet wordt geaccepteerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Slecht

Voor 20u besteld morgen in huis. Een maand op mogen wachten...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald! Dit duid op een behoorlijk probleem! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Keuren retours (vb verkeerd bestelde producten) gewoon af

Deze firma heeft een policy om retours , zoals verkeerd bestelde producten, af te keuren. (dus geen refund) Wij hebben een verkeerd bestelde koplamp retour gestuurd en hebben tot nu toe reeds drie versies van de reden van afkeuring gekregen. Steeds met de vraag om het retourproduct terug te sturen, of te vernietigen. De vraag om foto's of een bezoek worden genegeerd. Gelukkig hebben we de neiuwe koplamp met Paypal betaald, waar wij een klacht hebben opgesteld. Wij zullen ook een klacht indienen bij Consumentenzaken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Uw pakket is geweigerd als retour aangezien er zoveel tape op de doos zit van u dat het pakket zodanig kapot gaat dat we daardoor het niet meer kunnen gebruiken voor verkoop! Dit was ook een voorwaarde die u heeft gekregen via de retour melding van ons! Pakketten worden uitsluitend geaccepteerd in originele verpakking (onbeschadigd, zonder plakband of opschrift op de originele verpakking) Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

ok

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Site sérieux

Sérieux et rapide Et un très bon service après-vente je recommande.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Helemaal top zoals het hoort!

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
2

Bestelling komt maar niet

Bestelling geplaatst. Niet geleverd op de tijd zoals beloofd op de site. DHL hun fout zeggen ze. Dat is makkelijk af te wimpelen zo. Dan moet je een betere koerier zoeken. Bol.com levert met PostNL veel beter. Ondertussen weer een week verder en nog steeds geen schot in de zaak. Ik zal wel op een ander bestellen en de artikel retourneren als het ooit aankomt.

  • Aanbevelen? Nee
8

Correcte aflevering

Postpakket was wel 3 degen onderweg ipv 1 dag

  • Aanbevelen? Ja
2

verzending op de zelfde dag , vergeet maar ...

hallo, ik wacht nu al een week voor mijn verzending en is altijd in behandeling , wat is er mis gegaan ik weet niet , .... klant service gebeld ... vraagt aan mij wilt nog de stuken ? en dat was geen goedkoop bestelling (itz boven 1000 e ). Dus jammer

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet correct!!!

Motorkap en licht besteld, eerst licht ontvangen, 14 dagen later pas de motorkap.....nu wil ik die retourneren en het gaat niet meer....tijd verstreken, zeggen ze! Jammer dat ik in het zak word gezet door jullie tekortkomingen.....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Als het goed is zou dit inmiddels opgelost moeten zijn. De motorkap mag in dit geval wel retour en u heeft een retournummer hiervoor ontvangen moeten hebben. Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Niet passende ruitenwissers

Ik bestelde ruitenwissers voor mijn wagen, op merk en model exact gezocht. En wat blijkt, ze passen niet, zijn zelfs een andere soort bevestiging dan de originele...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Zoeken op merk, model type of een kenteken is enkel een filter om het zoeken wat makkelijker te maken. Daarnaast zijn de specificaties van de producten ook van belang om zo de juiste keuze te kunnen maken. Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Correcte, snelle transctie.

Zonder problemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Verkeerde artikel ontvangen

Ik heb een paar artikelen besteld en ik heb de pakket ontvangen met een verkeerde artikel. Was een fout van hen aan de verpakking. Daarna hebben ze geregeld en ik heb de juiste artikel ontvangen en wat vind ik tof, ik moest niet meer de verkeerde artikel terug doorsturen als retour. Ik heb die artikel gratis gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Gebroken belofte

Dringend bestelling geplaatst specifiek bij MijnAutoOnderdelen.be voor de beloofte "Voor 16:00 besteld, morgen in huis". Levering dus NIET de volgende dag (vrijdag) geleeverd, maar op maandag. Als het NIET kan, beloof het NIET!

  • Aanbevelen? Nee
8

Levertijd niet nagekomen, maar buiten dat prima

Levertijd niet nagekomen, maar buiten dat prima. Juiste artikel en prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
1

onvoldoende info over de onderdelen

De eerste keer dat ik er onderdelen besteld heb en de laatste keer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We hebben de e-mails erbij gepakt en we zien de volgende vraag! U heeft een Bosal besteld en krijgt Oris geleverd. Bosal en Oris zijn gefuseerd en de meeste nieuwe trekhaken worden tegenwoordig als Oris uitgeleverd. Kwaliteit eisen zijn hetzelfde gebleven zoals u dat gewend was van Bosal! We hebben dit netjes aan u uitgelegd en voldoende informatie gegeven via email! Onze excuses dat u dit niet voldoende informatie vond! Met vriendelijke groet, Klantenservice

9

Goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Info voor de bestelling correct en vlot. Vriendelijk en behulpzaam. De levering snel en correct. Alles goed beschermd tegen beschadigingen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Het zijn oplichters en kloot zakken

Ik heb een accu besteld en op internet zou ik die de dag erna ontvangen ik ben 5 dagen verder en nog niets ik heb elke dag een mail ontvangen dat het sie dag zou aan komen vandaag weer zo eentje tussen 17 en 22 uur ben de hele tijd thuis gaan wachten en nog niets ik denk dat het vieze kloot zakken zijn die met hun beloften veel mensen voor de gek houden ik heb het gehad en morgen maar ik het ook bekend op internet ik ga nooitmeer er iets bestellen klootzakken zijn het

  • Aanbevelen? Ja
2

Snel doch verkeerd!

Bestelling geplaatst voor onderdelen Clio 2. Leuk, snelle levering. Stond de volgende dag op de stoep. Doch blijkt onderdelen Clio 4 te zijn. (Op de bumper kleven beide referenties) Onderdelen retour met belofte terugbetaling uiterlijk in 10 dagen. Niets is minder waar. Nog steeds mijn geld niet terug. Foutje of bedrog?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We zien dat het pakket nog niet retour is gekomen! Het is verstandig om op dit bericht te reageren! Vermeld de barcode van de zending en uw retournummer zodat we dit kunnen uitzoeken! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Achterlicht VW Golf

Had een achterlicht besteld en enkele dagen later ontvangen in goede staat. De verpakking was juist gepast en stevig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel, juist en compleet

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed!

Zeer professionele ,vriendelijke en snelle service via de telefoon. Ook snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niks waard

Ik heb deze besteld om volgende dag thuis te hebben dat ik die verander en naar de keuring kon gaan maar heeft 3 weken geduurd voor ik deze heb ontvangen Voor 20.00 u besteld volgende dag thuis was dus niet waar

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald. Uw pakket is op tijd verzonden om de volgende dag te bezorgen! Er is helaas een vertraging opgelopen bij de vervoerder en daar hebben wij een onderzoek voor gestart en dat is uiteindelijk opgelost! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Niets op aan te merken.

Onderdeel besteld en laten leveren op een afhaalpunt. Twee dagen na bestelling in de ochtend een bericht gekregen dat het geleverd was.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd