Schandalig!!

Bestelling geplaatst op 19.12.23 Nooit iets ontvangen en tot op heden 27.01.24 nog geen euro teruggestort, het onderzoek loopt. Bijna 6 weken later en drie verschillende contactpersonen in een tiental mails, nog steeds geen terugbetaling. Koplampen nu gekocht bij Carfantsy.nl en alles correct verlopen, waarvoor mijn dank NOOIT MEER!!

Geachte klant, Vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken wat wij hierin kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vlot en rimpelloos

Rond de nieuwjaarsdagen besteld. Dus : drukke periode voor de verzending. Toch tevreden met de vlugge afhandeling. Pakket zonder schade ontvangen. Prima kwaliteit van de inhoud (ruitenwissers).

te lange levertijd

lange levertijd

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. U heeft aan het einde van afgelopen jaar een bestelling geplaatst. Door de drukte en vrije dagen heeft uw bestelling een vertraging gehad. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snel geleverd.spijtig niet op de afgesproken dag.product zoals omschreven

Onderdelen zijn goed maar levering klote

Ik besteld 2 x onderdelen voor levering er staat voor 18 uur besteld volgende dag thuis geleverd 1 pakje werdt 2 dagen later geleverd Ander pakje ben ik nu al meer dan 2 dagen op aan het wachten het wordt elkes keer uitgesteld

accu varta

vlugge levering prima accu

Levertijd 1 grote flop

Wij bestellen expres via jullie mits er stond vandaag besteld morgen in huis.we zijn ondertussen 4dagen later nog steeds geen bestelling ontvangen! We weten voor het vervolg wel dat we hier niet meer moeten bestellen! Wat een teleurstelling!

Geachte klant, Vervelend dat de bestelling niet of vertraagd is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! In geval van niet geleverd ontvangen wij graag een ordernummer van u zodat wij dit kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Top firma

Snelle en correcte levering aan strakke prijzen.

Perfekt

Schnelle Lieferung und perfekter Service. Zahlung problemlos. Super

Onderdeel licht beschadigd mogen terug sturen maar vermits ik de wagen nodig had was dat geen optie.(kachelradiator buisje gepits kon de oude gebruiken)

Omdat 0 sterren niet kan

Pakket na 3 weken nog steeds niet hier. Geen reactie via mail, telefoon, chat,… Waardeloos.

Vlotte levering en juiste onderdelen!

Correcte prijs en vooral de onderdelen die jullie leveren naar België zonder kentekenplaat kloppen als een bus.

Snelle en ongeschonden, degelijk verpakte levering❗️

Snelle en ongeschonden, degelijk verpakte levering

Onvolledige levering en geen retour

Onvolledige levering en geen retour.

snel geleverd

wat prijzen vergeleken en hier onderdelen aangekocht uit principe. Als het even kan dan toch een .be in de hoop dat het een echte is. Wat bij vele andere aanbieders kom je dan wel op .be maar als je een probleem hebt moet je plots in het Duits of Engels gaan communiceren want de producten blijken dan toch vanuit een ander land geleverd te worden. Op zich geen probleem als dit duidelijk gemaakt word van voordien! Hier was alles Belgisch "denk ik" en de prijs en levering waren dik OK

Ik heb de verkeerd outodelen besteld

Ik heb de verkeerde auto-onderdeel besteld en deklantservice heeft mij snel geholpen (via mail) . Je moet je sachet nummer van je auto hebben, dan heb de juiste onderdelen . Goede prijs, snel levering . Alles in orde

Prima contact, vriendelijke mensen!

Prima contact, vriendelijke mensen!

Onprofessioneel

Levertijden kloppen niet! Tot drie keer toe krijg ik te horen dat het onderdeel niet mee geladen is voor transport. Uiteindelijk verkeerd onderdeel ontvangen. De info op welke auto dit past klopte niet. Misschien was het onderdeel goedkoop maar de service (levering) een ramp!

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. De vervoerders doen hun uiterste best om de pakketten zo snel mogelijk te leveren. Als iets niet goed, dan heeft u 14 dagen bedenktijd hierin en kunt u hiervoor een retour nummer voor aanvragen. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Correct, professioneel en snel geleverd.

Voldoet aan de verwachtingen

Slechte service na verkoop

Verkeerde artikel aangekomen. Zij zeggen dat ik verkeerd besteld heb, ik zeg dat zij verkeerd hebben opgestuurd. Hierdoor moest ik opnieuw verzending betalen om het artikel om te wisselen. Je kan beter bestellen op winparts,is goedkoper en goede service daar.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat u een artikel heeft gekregen die niet past. We zien in de history dat u verkeerd heeft besteld. We hebben een omruiling voor het juiste artikel verstuurd aan u. Hierin zijn de retour kosten voor u en de verzendkosten naar u toe worden door ons vergoed. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

snelle service ! Vlotte en correcte communicatie !

Super ervaring ! :-)

Slechte service

Artikel werd door de post niet geleverd omdat ze het adres niet konden vinden, daarop stuurden ze het terug naar mijnautoonderdelen. Heb erna niets van mail of telefoontje gekregen van de handelaar, totdat ik een maand terug gebeld had.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het pakket retour is gestuurd. We hebben helaas het retour pakket nooit retour ontvangen vanuit de vervoerder en hierdoor konden we u ook niet berichten dat het pakket retour is gekomen. We zien dat onze collega een nalevering heb aangemaakt voor u. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle en correcte service

Duidelijke website, vlotte bestelling plaatsen, snelle levering en correcte prijs. Betaling verloopt eveneens correct.