Filters

1

Beloofde lever tijd niet nagekomen

Op de website stond beschreven: vandaag besteld, morgen geleverd. Ik heb de bestelling pas be een week aangekregen. Don’t make promises you can’t keep!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! Verwachte leveringen kunnen helaas aangepast worden door onvoorziene omstandigheden! Bij u is heel duidelijk een probleem geweest waardoor de verwachte levering niet is gehaald! Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Product was niet correct geleverd

Retour gestuurd , correcte product nog niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We hebben uw retour erbij gepakt en we zien dat uw retour nog niet in onze magazijn terecht gekomen is! We willen dit heel graag uitzoeken! Kunt u op dit bericht reageren en vermeld de barcode van de retour zending zodat we dit kunnen onderzoeken? Excuses voor het ongemak! Klantenservice

5

nog altijd aan het wachten

nog niet geleverd !!! ik wacht al enkel dagen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te horen dat er een vertraging is. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen uitzoeken wat het probleem hiermee is? Met vriendelijke groet, F. Karnak

10

Heel goede service.

Prima service .

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Super tevreden en een snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en snel geleverd.

Ik heb enkel een autobatterij besteld.

  • Aanbevelen? Ja
5

Haast en spoed gaan zelden goed

Een deel van de bestelde goederen niet geleverd, na mail te hebben gedaan achter na verzonden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Snelle correcte levering

.

  • Aanbevelen? Ja
2

Klantenservice onbeleefd snelle levering meer kosten 5 werkdagen pas in huis en kapot

Er word met klacht niets gedaan betaal voor extra snelle levering Onderdeel was stuk van afgebroken En dan nog geen excuses maar een tegoed bon van 6,95€ kunnen krijgen Ronduit een belediging Heb mij klacht bij diverse media enz neergelegd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! We hebben de order en e-mail erbij gepakt om te kijken wat er precies is gebeurd! De order heeft helaas een vertraging gehad in het vervoer naar u toe! Hiervoor heeft mijn collega in de 1e email zijn excuses voor gemaakt en een uitleg gegeven wat "Beste prijs en snelste levering" inhoud! Wij zien ook nergens in een email staan dat er iets is afgebroken. Dan hadden we dit op een andere manier opgelost met u! Daarnaast willen we u tegemoet komen met een waardebon om u hierin enigszins tegemoet te komen. We zijn hierin niet verplicht om dit te doen omdat wij als bedrijf zijnde er helaas niks aan kunnen doen dat een vervoerder dit later bezorgd dan verwacht! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Wat een tijd & geldverspilling

Ik bestelde een achterlicht. De service was wel zeer snel maar ik kreeg een rechts licht terwijl mijn links licht stuk is. Er is nergens op de website te lezen om welke kant het gaat, er staat wel een afbeelding van een links licht bij. Na over en weer mailen met de klantendienst wordt mij verweten dat ik niet op de juiste manier heb besteld en kan het licht enkel worden geretourneerd op eigen kosten. Wat een klucht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat er een verkeerde kant is geleverd! Na het invoeren van uw autogegevens op de website komen er bij de achterlichten te staan voor welke kant het geschikt is. Links is bestuurderskant en rechts is bijrijderskant! Als er geen auto gegevens zijn ingevoerd, dan zijn de retour kosten voor de klant! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

2

Levering alles behalve professioneel

De aankoop op internet verliep vlot en ok. De levering was niet meer dan een batterij die achtergelaten werd in de inkomhal van mijn appartementsblok na enkel contact via parlofoon. Geen 'fysieke levering' dus... De batterij kon evengoed door iemand vreemd(en) worden meegenomen; wat in mijn blok reeds vele malen is gebeurd bij buren. Onveilig! Bij de tweede levering was het e-mail verkeer met een bediende niet zoals het hoort. Fout in ordernummer heeft geleid tot (overbodige) aankoop van een tweede product zonder noodzakelijke behoefte. Bovendien (klantendienst; e-mail) kortaf en weinig inbreng qua na-verkoop. Bij levering werd niets getekend noch ID gevraagd ter controle. Onprofessioneel!

  • Aanbevelen? Nee
8

Correcte firma.

Correcte handelingswijze maar tussen bestelling en levering zat er 10 dagen en was te lang,

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!!!

Snelle service! Eerlijke prijzen! 10/10

  • Aanbevelen? Ja
1

een ramp

Na bijna 4 weken nog niets ontvangen!!! De eerste maar ook de laatste keer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! Dit duid op een probleem! Het is verstandig om ons een email te sturen om dit te gaan onderzoeken waarom u het pakket nog niet hebt gehad! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Zeer tevreden!

Was wat ik bestelde en de prijs was zeker in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zoals altijd

Prima zoals altijd Snel geleverd Prima kwaliteit Topper!

  • Aanbevelen? Ja
5

Duidelijkere productomschrijving meer dan wenselijk

Afbeelding en referentienr is tegenstrijdig . Dus verwarring die niet goed komt. Ik diende een andere buitenspiegel ook te bestellen om de juiste te bekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend! We hebben de email erbij gepakt en we zien dat er een conversatie is geweest over een buitenspiegelglas. Me collega geeft aan dat er een verkeerde kant is besteld! Als u autogegevens invult op de website en u gaat naar het glas toe. Dan staat er vermeld voor welke kant dit geschikt is! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

zending verloren

eerste zending verloren bij post en mijn geld kwijt!!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat een zending kwijt is! We kunnen voor de zending een onderzoek starten en als we een antwoord hebben gekregen van de vervoerder komen wij met een oplossing! U kunt de klantenservice hiervoor een email sturen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

9

Ok.

Ok.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechtste service ooit

Ruitenwissers besteld op vrijdag (voor 20j), deze zouden dan zaterdag geleverd worden, ondertussen maandag avond nog steeds niets ontvangen. Mijn ruitenwissers waren op en heb deze online besteld omdat ze juist de dag erna geleverd zouden worden en mijn partner dit kon ontvangen. Ondertussen zijn ze niet te bereiken via telefoon (betalend nummer , rarara, en nemen niet op) en via mail is het enige antwoord (ik had mijn geld terug geëist) dat ik gewoon de levering moest weigeren en ik daarna mijn geld zou terugkrijgen, nog niet eens hun excuses boden ze aan. Blijkbaar zijn er al meer mensen die over de levertijd klagen, altijd is het de schuld van externe leveringsbedrijven, maar als je twijfelt of zij dit tijdig gaan leveren , verander dan uw website en zet er dan op : ‘uiterlijk voor een bepaalde datum in huis’ ipv ‘voor 20h00 besteld, morgen in huis! Ook raar dat zen belgische site meerdere namen heeft en ook gelegen is in rotterdam. Dikke schande!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! Er kunnen helaas onverwachte dingen gebeuren waarbij iets niet goed gaat! We proberen altijd de verwachte levering te kunnen halen en helaas lukt dit niet altijd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Niet ok

Eerste bestelling vermist Tweede bestelling ,zogenaamd ontvangen en afgetekend ,niet door mij,niemand aan de deur geweest, Zodus terug niets ontvangen, emails worden niet beantwoord

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat dit niet goed is verlopen! U heeft afgelopen vrijdag een bericht gestuurd die vandaag in behandeling is bij de betreffende personen! Zodra er een terugkoppeling is, dan word u daarvan op de hoogte gebracht zoals ook vermeld is aan u via email. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Prima

Zeer mooie afprijzing van 70procent op mijn bestelde aircoradiator. Goed en vrij snel aangekomen. Top thanks

  • Aanbevelen? Ja
10

Paste prima op mijn oude T4

Nooit gedacht dat ik nog aan dit onderdeel zou geraken voor zo'n prijs. Bedankt, zeer tevreden. Michel Feyen Oostende

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlug geleverd en plug en play

Bestelling zeer vlug geleverd en ondanks niet origineel plug en play zeg maar

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd