geen klachten alles OK

geen klachten alles OK

Vlotte levering

Kreeg de bestelling vlot bezorgd. De gevraagde remschijven van Brembo, waren niet in de originele verpakking, het betrof een "herverpakkingsdoos". Gezien er volgens Brembo namaak op de markt is, heb ik hierdoor twijfel of dit wel de originele Brembo remschijven zijn? (Vorige zending betrof wel originele verpakking.) Zou hiervoor graag een uitleg krijgen.

Opgelicht

2 x elektrische raam mechanische besteld en maar 1 thuis gekregen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat u vind dat u opgelicht bent! We hebben uw order erbij gepakt en een onderzoek gedaan. U heeft op 3-10 een bestelling gedaan en die is op 4-10 vertrokken uit onze magazijn. DHL heeft dit op 6-10 bij u bezorgd. 1 raammechanisme is ongeveer 2 kg en DHL heeft ongeveer 4 kg gewogen. Dit betekend dat u hierin 2 raammechanismes heeft gekregen. We zien ook geen meldingen in ons systeem staan dat u dit heeft gemeld aan ons. Wij hebben sterk vermoeden dat u ons misschien verward met een andere webshop waarbij dit is gebeurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Verkeerd

Heb dus de rembekrachtiger gekocht bij jullie en had vandaag pas de tijd om mijn auto naar een garagist te brengen. Wat blijkt is dat jullie onderdeel helemaal niet op mijn auto past terwijl op jullie website de onderdeel wel voor mijn type voertuig gepresenteerd word en dat is heel spijtig. Kan ik dus daarom het onderdeel terug zenden of inruilen? Verder is het onderdeel goed aangekomen.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat het onderdeel niet past. Als iets niet past, dan heeft iedereen 14 dagen bedenktijd nalevering en dan kunt de retour stappenplan volgen op onze website. Helaas zal er na 14 dagen dit niet meer geaccepteerd word als retour. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle levering goede service bij retourzending

Goede service en retour

Bestelling perfect ontvangen en perfecte retour zenden, omdat het product niet paste

slecht

product bleef 10 of 14 dagen achter

perfect

Goede prijs kwaliteitverhouding. Zeer concurrerende prijs. Snelle levering

Altijd top service, goederen worden netjes ingepakt en snel leveren. Toppie.

Goed en snel geleverd

heel goed

ik heb alles snel ontvangen , ,

Slecht

In het begin is het GRATIS levering binnen 1 dag en dezelfde dag geleverd als je voor 9u besteld maar bij betaling moet je 11,95 euro betalen voor levering en mijn bestelling was voor 9u geplaatst en krijg nu bericht dat het eerst binnen 5 dagen word geleverd! NOOIT MEER dan had ik beter naar de winkel geweest en was ik al gesteld! Nu moet ik 5 dagen wachten voor ik mijn wagen terug kan gebruiken! SCHANDE!

Geachte klant, Ten alle tijden worden en verzendkosten berekend op de website. Vervelend om te horen over de vertraging. Helaas hebben wij dit niet altijd in onze handen. De zendingen worden namelijk overgedragen aan externe partijen waar wij ook afhankelijk van zijn. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Slecht

Heb bestelling nog niet ontvangen!!!

Geachte klant, Dat is vreemd en vervelend om te horen. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij dit kunnen uitzoeken? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Levering binnen 1 dag? Niets van gemerkt

Het is niet het einde van de wereld als je pakje 2 of 3 dagen onderweg is, maar als je meer betaald om de levering zo snel mogelijk (zoals aangegeven: binnen 1 dag) te ontvangen, verwacht je ook dat dat gebeurt. Op de onderdelen is niets aan te merken, maar de logistiek is jammer genoeg niet zoals aangegeven en dat is jammer. Er zijn betere alternatieven dan deze website.

Beste Christiaan, Gelukkig dat u blij bent met de onderdelen. Wij geven het pakket mee met de vervoerder en af en toe kan er een vertraging ontstaan. We zien u graag terug.

juist en snel

hoe handig dat je de juiste onderdelen in een wip bezorgd krijgt zonder dat je je moet verplaatsen en veel tijd verliest met een speciaalzaak te zoeken

Zeer goede service

Snel geleverd, spijtig genoeg stond de batterij bij thuiskomst gewoon aan mijn voordeur in de vlakke zon. Ik had nochtans doorgegeven dat de batterij op mijn terras, onder de tuintafel, uit het zicht en uit de zon mocht achter gelaten worden.

Perfect afgehandeld

Batterij was beschadigd door Post.NL, snel terug een nieuwe aangeboden door autoonderdelen, snelle een goeie communicatie.

Zeer slecht !!!

Ik heb enkele weken geleden een buitenspiegel besteld bij jullie voor mijn wagen. Alle gegevens invullen voor het type wagen en bij het willen plaatsen in de garage (auto5) paste de spiegel langs geen kanten! Garagist meer dan een uur aan het in-uitbouwen van het deurpaneel zonder resultaat. Zeer teleurstellend en zal me geen 2de maal gebeuren.

Aucun soucis, pièce commandée et livrée comme prévu.

Expérience positive.

Vriendelijk,behulpzaam

Heel tevreden ,bijzonder vriendelijk bij een telefoontje voor inlichtingen.

Zal nooit meer iets bestellen bij jullie!!

Geen halve ster waard! Jullie komen jullie leveringswoorden niet na!!! Valse beloftes om klanten aan te trekken. Vandaag bestellen is zeker niet morgen geleverd maar pas na 5 dagen en heel mijn verlof is om zeep!! En jullie moeten niet de schuld geven aan de transportbedrijven, het is jullie taak om de juiste chauffeurs aan te werven of ermee samen te werken!! Zal nooit meer bestellen bij jullie. Jullie kopiëren en plakken altijd hetzelfde excuus bij reacties van review!

Vleugels in nette staat. Langzame wachttijden.

Op de website stond er dat ik de vleugels binnen 3-5 dagen thuis ging hebben, maar het heeft zeer lang geduur voor ik ze thuis kreeg. Ik was wel niet thuis, maar de leveringsdienst heeft niets in de brievenbus achtergelaten. Ik ben zelf achter mijn pakketje moeten gaan vragen om te zien waar die bleef. Wat zeer positief is, is dat de helpdesk van mijnautonderdelen is zeer efficiënt is! Binnen de dag antwoorden ze, gaan op zoek naar een oplossing en zijn heel vriendelijk. De vleugels zijn in goede staat gekomen, maar één van de vleugels was niet ingepakt.

super service

ikzelf verkeerde koplamp besteld , was geen enkel probleem om om te ruilen

Snelle en correcte levering.