Filters

1

een ramp

Na bijna 4 weken nog niets ontvangen!!! De eerste maar ook de laatste keer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! Dit duid op een probleem! Het is verstandig om ons een email te sturen om dit te gaan onderzoeken waarom u het pakket nog niet hebt gehad! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Zeer tevreden!

Was wat ik bestelde en de prijs was zeker in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zoals altijd

Prima zoals altijd Snel geleverd Prima kwaliteit Topper!

  • Aanbevelen? Ja
5

Duidelijkere productomschrijving meer dan wenselijk

Afbeelding en referentienr is tegenstrijdig . Dus verwarring die niet goed komt. Ik diende een andere buitenspiegel ook te bestellen om de juiste te bekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend! We hebben de email erbij gepakt en we zien dat er een conversatie is geweest over een buitenspiegelglas. Me collega geeft aan dat er een verkeerde kant is besteld! Als u autogegevens invult op de website en u gaat naar het glas toe. Dan staat er vermeld voor welke kant dit geschikt is! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

zending verloren

eerste zending verloren bij post en mijn geld kwijt!!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat een zending kwijt is! We kunnen voor de zending een onderzoek starten en als we een antwoord hebben gekregen van de vervoerder komen wij met een oplossing! U kunt de klantenservice hiervoor een email sturen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

9

Ok.

Ok.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechtste service ooit

Ruitenwissers besteld op vrijdag (voor 20j), deze zouden dan zaterdag geleverd worden, ondertussen maandag avond nog steeds niets ontvangen. Mijn ruitenwissers waren op en heb deze online besteld omdat ze juist de dag erna geleverd zouden worden en mijn partner dit kon ontvangen. Ondertussen zijn ze niet te bereiken via telefoon (betalend nummer , rarara, en nemen niet op) en via mail is het enige antwoord (ik had mijn geld terug geëist) dat ik gewoon de levering moest weigeren en ik daarna mijn geld zou terugkrijgen, nog niet eens hun excuses boden ze aan. Blijkbaar zijn er al meer mensen die over de levertijd klagen, altijd is het de schuld van externe leveringsbedrijven, maar als je twijfelt of zij dit tijdig gaan leveren , verander dan uw website en zet er dan op : ‘uiterlijk voor een bepaalde datum in huis’ ipv ‘voor 20h00 besteld, morgen in huis! Ook raar dat zen belgische site meerdere namen heeft en ook gelegen is in rotterdam. Dikke schande!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! Er kunnen helaas onverwachte dingen gebeuren waarbij iets niet goed gaat! We proberen altijd de verwachte levering te kunnen halen en helaas lukt dit niet altijd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Niet ok

Eerste bestelling vermist Tweede bestelling ,zogenaamd ontvangen en afgetekend ,niet door mij,niemand aan de deur geweest, Zodus terug niets ontvangen, emails worden niet beantwoord

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat dit niet goed is verlopen! U heeft afgelopen vrijdag een bericht gestuurd die vandaag in behandeling is bij de betreffende personen! Zodra er een terugkoppeling is, dan word u daarvan op de hoogte gebracht zoals ook vermeld is aan u via email. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Prima

Zeer mooie afprijzing van 70procent op mijn bestelde aircoradiator. Goed en vrij snel aangekomen. Top thanks

  • Aanbevelen? Ja
10

Paste prima op mijn oude T4

Nooit gedacht dat ik nog aan dit onderdeel zou geraken voor zo'n prijs. Bedankt, zeer tevreden. Michel Feyen Oostende

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlug geleverd en plug en play

Bestelling zeer vlug geleverd en ondanks niet origineel plug en play zeg maar

  • Aanbevelen? Ja
1

Pas reçu ma commande

Je n'ai pas reçu ma commande

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Pour cela vous pouvez contacter le service client par email ou par téléphone. Cordialement, Service Clients

10

Goed

Vlotte levering, juist product

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles ok

Alles was zoals het moest zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede snelle service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Kleppendeksel voor mijn Saab 9-3 gekocht, dagje later geleverd dan afgesproken, maar maakt niks uit, product was goed en ik kan het alleen maar aanraden

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste aankoop ooit!

Prima prijskwaliteit Ruime keuze Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent service, sérieux et très correct

J’ai reçu un article défectueux…et ai été remboursé sans aucun souci.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Vlotte levering

Opzoeken type wagen is eerst wat opzoekwerk door de verschillende types van het model, maar eens gevonden gaat alles vanzelf. Levering loopt prima!!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht, met deze werking kan je geen zaken doen

Ik bestelde onderdelen waarvan de helft niet aangekomen is, en een bumper die kapot aangekomen is, de bumper gingen ze komen ophalen en dan als deze in het magazijn is de nieuwe verzenden... Intussen ligt de bumper al 2 weken voor men deur klaar en nog steeds niet opgehaald. Ook zijn de ontbrekende delen nog steeds niet geleverd... Zo kan ik niet werken. Ik moet mijn klant onnodig laten wachten door dit soort geknoei

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Waarom het nog niet is afgehaald is voor ook een raadsel! We hebben de klantenservice opdracht gegeven om dit alsnog met u op te lossen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Eenmalig

We hebben een achterlicht Audi gekocht via deze site. Hey licht werd tijdig geleverd enkel het paste helemaal niet. Made in Taiwan. Zo scheef en schots. We hebben het product willen terug sturen en dan merkten we tot onze grote verbazing dat we 21 euro verzendkosten moesten betalen!! Ern schande. Een zeer mistevreden klant.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de bestelling niet klopte. Het kan ook zijn dat er een verkeerd model is besteld. Dat het niet past betekend niet direct dat de kwaliteit hiervan slecht is. Want 1 ding is zeker. De producten die wij verkopen zijn gelijkwaardig aan de originele kwaliteit. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Atikelen achteraf niet voorradig

Na >3 werkdagen krijg ik een mail met de mededeling dat 1 van de 2 koplampunits niet voorradig is. Getuigt m.i. niet bepaald van een goed logistiek management. Onder normale omstandigheden had in dat tijdsbestek de artikelen al bij de klant bezorgd moeten zijn. Van de "zeer snelle levering" van andere klantbeoordelingen is in mijn geval totaal geen sprake. Ik zal hier dus nooit meer bestellen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo, Een voorraadverschil is helaas mogelijk. Wij doen onze uiterste best om de voorraad zo goed mogelijk bij te houden. Helaas kunnen er ten alle tijden verschillen ontstaan. Met vriendelijke groet, Klantenservice.

10

Prima product, snelle levering

Zijspiegel (enkel de spiegel) besteld voor citroen c1. Twee dagen later keurig geleverd, netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

snelle levering

een duidelijk overzicht , normale prijzen en een snelle en vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd