Heeft een totaal van 1.825 beoordelingen met een gemiddelde score van 7,5
Review overzicht
Positief sentiment80%
Uit de reacties blijkt overwegend een snelle levering en correcte onderdelen. De prijs-kwaliteitverhouding wordt vaak als positief ervaren en de service komt betrouwbaar over. Enkele reviews noemen leveringsvertragingen of communicatieproblemen. Over het algemeen blijft de klanttevredenheid hoog en keren klanten terug voor toekomstige aankopen.
Sterke punten
Snelle levering
Goede prijzen
Betrouwbare service
Gebaseerd op 86 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
8
Prima website met ditto prijzen en bestel wijze.
Makkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Ruime keus tussen A- en B merken tegen redelijke prijzen. Bestellen en afrekenen eenvoudig en goed verlopen.
Enig mindere punt; Bezorging op postadres in Nederland en track & tracé van bezorger. Waarschijnlijk niet te wijten aan MijnAutoOnderdelen.be: Erg ruime tijdslot en geen (of als die erg wel is onduidelijk hoe) mogelijkheid om op website bezorging te wijzigen naar depot of afhaalpunt in Den Bosch.
Beveelt aan
6 October 2026
Jan E
Den Bosch
10
eerste keer aangekocht, zeer positieve ervaring
correcte levering, uitvoering is perfect verlopen. Schept vertrouwen voor een latere aankoop.
Beveelt aan
4 September 2026
Patrick
Lede
1
Slecht
Ik heb besteld remblokken voor mijn auto bmw 5 serie een ik ga bij garagist die past niet die zijn voor bmw x4 een bmw 6 grand turismo ik zeg ik wil retour om dat verkeerd gestuur and mij zegt ja datum is voorbij voor retour ik wil zegen an mensen pas op wat jullie bestellen andres jullie kregen dit wat ik krijg
Een wat was nog bij bestuur ups post in plaats 1 dag te brengen die brengen na 4 dagen
Grutjes van burim
Beveelt aan
18 July 2026
Burim
Belgie
Reactie van MijnAutoOnderdelen.be
Beste klant,
Het is uiteraard vervelend als een onderdeel niet de juiste blijkt te zijn.
Wij hebben uw bestelling op **23-06-2026** verzonden via de vervoerder. Op **24-06-2026** heeft de vervoerder een bezorgpoging gedaan, maar u was op dat moment niet thuis. De volgende dag is er opnieuw een bezorgpoging gedaan, maar ook toen kon het pakket niet worden afgeleverd. Daarom heeft de vervoerder het pakket naar een afhaalpunt gebracht.
Wanneer wij de voertuiggegevens bekijken, zien wij dat er vier mogelijke uitvoeringen voor uw voertuig zijn. U heeft het onderdeel ontvangen dat u heeft besteld, maar helaas is daarbij niet de juiste keuze gemaakt.
Uiteraard kunt u een artikel retourneren wanneer het niet geschikt blijkt te zijn. Hiervoor geldt echter een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Deze termijn was inmiddels ruimschoots verstreken, waardoor wij de retourzending helaas niet meer kunnen accepteren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
6
te late levering
Besteld op donderdag omdat de levering aangaf de volgende dag zou zijn. De batterij is dan pas op dinsdagmorgen toegekomen.
Bij navraag kreeg ik als antwoord dat de vermelde leveringstermijnen richtwaarden waren...
Beveelt niet aan
12 July 2026
Alfred
Overijse
10
Goede produktinfo, correct, snel
Zie titel
Beveelt aan
10 July 2026
Marleen Adé
Tienen
10
Perfect
Super goeie communicatie bij vragen. Goeie aftermarketservice.
Beveelt aan
27 June 2026
Kevin
Ekeren (België)
9
Snelle en correcte service
Snelle en correcte service, de leveringskosten zijn wat te hoog.
Beveelt aan
25 June 2026
Ludo Nulens
Gingelom
1
********IJ! betalen voor een retour op Belgische website besteld!!
Ik heb extra betaald om een autospiegel de volgende dag te ontvangen, omdat ik zo niet met mijn wagen kon rijden! Ik heb het pas dagen later ontvangen!! Hierdoor ergens ander besteld en vroeger ontvangen. Ik wil een retour sturen en moet nu kosten betalen omdat het moet terug gestuurd worden naar Nederland!! ********IJ!!
Beveelt niet aan
18 June 2026
LEEN
Aalst
Reactie van MijnAutoOnderdelen.be
Beste klant,
Onze excuses dat uw bestelling niet op de beloofde leverdatum is aangekomen. We begrijpen dat u juist extra heeft betaald voor een snellere levering omdat u de autospiegel dringend nodig had.
Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij de vervoerder. We begrijpen dat dit erg vervelend is, zeker omdat u daardoor elders een vervangend product heeft moeten bestellen.
Wat betreft de retourkosten: deze zijn conform onze retourvoorwaarden voor rekening van de klant wanneer een bestelling wordt geretourneerd naar ons magazijn in Nederland.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw feedback.
Op het product zelf is niets op aan te merken. Dit was zeker in orde. De levering dat is iets anders. Bericht gekregen dat het geleverd was maar we hadden niets ontvangen. Gelukkig is er een vriendelijk persoon, die 5 km verder op woont, dit pakje komen afgeven. Het was op het verkeerde adres geleverd.
Beveelt niet aan
6 June 2026
Hilde
Zedelgem
Reactie van MijnAutoOnderdelen.be
Bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat het product naar wens is. We vinden het wel erg vervelend dat de bezorging niet correct is verlopen en dat het pakket op het verkeerde adres is afgeleverd. Gelukkig heeft de bewoner het pakket alsnog bij u gebracht, maar dit had uiteraard niet mogen gebeuren.
Wij geven deze feedback door aan de bezorgdienst zodat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice
1
Zeer slecht
Ik heb een retour aangevraagd omdat ik een verkeerd achterlicht heb ontvangen. Ik had een rechter achterlicht besteld, maar ik heb een linker ontvangen. De retouraanvraag is inmiddels ingediend, maar ik heb hier nog steeds geen reactie op gekregen.
Beveelt niet aan
3 June 2026
Yacine
Lievegem
Reactie van MijnAutoOnderdelen.be
Beste klant,
Onze excuses dat u een verkeerd achterlicht heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is.
Wij zien dat uw retouraanvraag inmiddels is ingediend. Vanwege de drukte kan de verwerking iets langer duren dan gebruikelijk. Uw aanvraag staat bij ons geregistreerd en zal zo spoedig mogelijk worden behandeld.
Zodra de retouraanvraag is verwerkt, ontvangt u van ons een verdere update per e-mail.
Bedankt voor uw geduld en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Klantenservice
6
goed product en website maar slechte levering
aankoop ging vlot en gemakkelijk.
levering was niet ok, levertijd bleef uitgesteld worden tot het plots in een ophaalpunt lag, voor een leverkost van 10€ vond ik de service van ups niet goed
Beveelt aan
1 June 2026
Björn
Bredene
10
alles tiptop verlopen
zeer snelle levering
Beveelt aan
25 May 2026
Frans
Herselt
10
Tevreden
Prima geleverd maar transport sticker was moeilijk te verwijderen.
Beveelt aan
23 May 2026
Philippe
Pollenus
9
Kreeg de juiste onderdelen binnen een dag keurig verpakkingen.
Juiste onderdelen in verzegelde verpakkingen gekregen.
Beveelt aan
19 May 2026
Alex
Papendrecht
7
Goed
Producten zijn iets duurder dan bij
Mijn onderdelen nl,anders 5 sterren
Beveelt aan
17 May 2026
Jozef
Heist op den berg
10
Snel geleverd
Goed
Beveelt aan
15 May 2026
Carlo
Pelt
10
Snel, correct, goed verpakt
Bestelling van wisserbladen voor fiat Ducato. Snel geleverd. Correcte info op de website. Prima
Beveelt aan
12 May 2026
Thierry
Petegem
2
Pas contente
Je n’ ai toujours pas reçu ma commande il y avait une enquête en cours je n’ ai toujours rien reçu si vous pourriez contacter bepost ce serais bien merci
Beveelt aan
29 April 2026
Sylvie Mauien
Ham sur heure
Reactie van MijnAutoOnderdelen.be
Beste klant,
Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald.
We hebben de order gevolgd en we zien dat het pakket op 5-5-2026 alsnog is bezorgd bij u.
Onze excuses voor het ongemak hierin!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
1
geen btw teruggave
er was mij beloofd na de eerste bestelling mijn btw terug te storten, maar daar doen ze eigenlijk niet aan mee. Je kan zelf geen btwnr inbrengen bij het aan maken van de klant. Telefonisch beloven ze dat dat naderhand wordt recht gezet maar daar is in werkelijkheid niks va waar.
Beveelt niet aan
23 April 2026
Michael Raman
Belsele
Reactie van MijnAutoOnderdelen.be
Beste klant,
Wij hebben uw bestelling en e-mailcorrespondentie erbij gepakt.
U heeft recht op een btw-vrije factuur, aangezien u de bestelling buiten Nederland plaatst.
Het btw-nummer dat u heeft doorgegeven wordt momenteel niet herkend in ons systeem. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit te corrigeren.
Wij zien uw reactie graag zo spoedig mogelijk tegemoet, zodat wij dit voor u kunnen aanpassen.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
10
Duidelijk te bestellen, snel geleverd
Kon makkelijk opzoeken welke ruitenwissers ik nodig had, en werd snel geleverd! Ik ben tevreden!
Beveelt aan
20 April 2026
Shakira
Almere
9
alles perfect gelopen volgen afspraken.
zeker betrouwbaar.
Beveelt aan
15 April 2026
Guy
Heppen
10
Perfect
Snelle levering en het correcte onderdeel.
Enige minpuntje was dat de polariteit van
de motor omgekeerd is tov de originele
maar dit was snel opgelost door de pinnetjes
in de stekker om te wisselen.
Beveelt aan
3 April 2026
Johan
Sint-Niklaas
6
Ok
vraag om review te opdringerig
Beveelt aan
27 March 2026
Rob
Zottegem
Review overzicht
Positief sentiment80%
Uit de reacties blijkt overwegend een snelle levering en correcte onderdelen. De prijs-kwaliteitverhouding wordt vaak als positief ervaren en de service komt betrouwbaar over. Enkele reviews noemen leveringsvertragingen of communicatieproblemen. Over het algemeen blijft de klanttevredenheid hoog en keren klanten terug voor toekomstige aankopen.
MijnAutoOnderdelen.be is een Belgische online winkel gespecialiseerd in auto-onderdelen en accessoires voor diverse automerken en modellen. Het assortiment omvat onderdelen zoals remmen, ophangingssystemen, filters, verlichting en gereedschappen, gericht op zowel de doe-het-zelver als professionele garagehouders. MijnAutoOnderdelen.be biedt snelle levering, scherpe prijzen en een gebruiksvriendelijke online winkelervaring, met de focus op kwaliteit en klanttevredenheid.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.