première commande passé avec succès total

magasin en ligne découvert en cherchant un produit ciblé , proposant un vaste choix dans les marques connue et ce à des tarifs concurrentiels et non pas uniquement axé sur la pratique de la pêche mais aussi sur des articles utile aux travers d'activités différentes , je recommande fortement Team Outdoors pour son professionnalisme , sa réactivité et surtout sa rapidité en termes de livraison .

goede en snelle service.

Bestelling kwam binnen gestelde termijn binnen en volgens afspraak. Artikelen zoals omschreven in de beschrijving.

Prima shop

Op de site staat actueel hoe lang de levertijd van een product is, wat het voor de klant gelijk duidelijk maakt dat de bestelling niet gelijk binnen 1 of 2 dagen in huis is. Ruime productkeus, voor iedere vissoort wat wils. Wat er voor zorgt dat je alles op één kan bestellen.

Super makkelijk en snel!

Heel makkelijk en snel kunnen bestellen, goede prijs - kwaliteit verhoudingen. Via track and trace kan je uw bestelling volgen. Alles op tijd geleverd!

Top kwaliteit, en goede prijs in vergelijking met andere winkels

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering, maar naar mijn idee zijn wel veel producten niet direct leverbaar als het er wel staat dat ze op voorraad zijn en waardoor het ooit langer kan duren verder gwn n top winkel :)

Uitstekende prijzen en service

Makkelijke website met uitstekende prijzen. Aankoop was zo gedaan en werd snel verstuurd. Ik raad een ander deze site zeker aan. Zelf bestel ik hier zeker weer.

product snel gevonden en geleverd.

heb wel een vraagje als je boven de 50€ besteld had was het toch een gratis verzending . bij mij is dat niet het geval hoe komt dat?

Snelle levering en altijd erg fijn geholpen

Ik bestel altijd graag bij Team Outdoors. Vanwege de snelle levering, ze hebben altijd veel voorradig en anders laten ze het netjes weten wanneer het wat langer duurt dan verwacht. Ook de klantenservice vind ik erg netjes, zo had ik ooit iets binnengekregen wat al kapot was bij aankomst en toen ik contact met ze opnam werd ik netjes en correct te woord gestaan en was het snel opgelost door foto’s van het defect en daarna het product zelf naar ze te sturen. Al snel had ik een nieuw exemplaar binnengekregen. Dus ben ik zeer tevreden over Team Outdoors.

Goud !

Snelle levering ,je word keurig gebeld als iets niet op voorraad is en of er een alternatief leverbaar is.

Fijne zaak

Werdt prima geholpen medewerker zocht het op in het magazijn en ja hij vond er nog een

Ik was aangenaam verrast!

Het team had de moeite genomen om de hengels die ik had besteld al in de foudraal te stoppen, voor de veiligheid tijdens het transport. Het was zeer netjes verpakt en dan nog eens snel geleverd ook, ik ben fan!

Snel en perfect afgeleverd !

Team Outdoors heeft mijn bestelling snel ingepakt en aan GLS afgeleverd . Steeds op de hoogte gehouden waar mijn pakketje was , echt keurig netjes !! Bedankt !

Geweldig bedrijf

Snelle verzending/levering 99% van de producten altijd op voorraad

Op voorraad

Meteen Verzonden

Toppers! Goede service en altijd bereid om mee te denken!

Goede prijzen, goede service, altijd vriendelijk, website die werkt! Kortom top zaak!

Top products en beste prijs, snelle levering

Team outdoor is een ultra competitief site, Die een extra large assortiment beschkikken. Professionnal en serieus service.

Bestelling is snel geleverd goed product.

Geweldige service chapeau

Gisteren om 18:21 besteld en vandaag om 09:00 bezorgd door GLS

Altijd professioneel en vriendelijk!

Als je binnenkomt, word je altijd vrolijk begroet en ze vragen meteen helpen of wil je rond kijken. Als ze het niet weten gaan ze meteen vragen aan iemand die het wel weet. Gewoon service zoals het hoort! Punt, niets meer en niets minder.

Perfecte service

Vriendelijk en behulpzaam , goede service !!!

Altijd goed, altijd op tijd geleverd

Goede service ,altijd op tijd geleverd en veel goede aanbiedingen

Un des meilleurs site de VPC pour la carpe !

Il y a beaucoup de stock et de nouveautés ! Les prix sont très corrects. Les commandes sont envoyés avec sérieux et rapidité ! Une valeur sur Team Outdoor !

Super alles geregeld

Bestelde artikelen super snel gekregen tegen een mooie prijs.

Elke keer weer in orde

Elke keer ik al besteld heb bij Team Outdoors Dan heb ik mijn pakketje rap en deftig in gepakt gekregen. Levertijd en kwaliteit altijd top

Goed e vriendelijk personeel

Super goed geholpen en vriendelijk personeel

Edisonstraat 22 A

6604 BV Wijchen

Over Team Outdoors

Zoals onze meeste favoriete verhalen begon ook dit avontuur aan de waterkant. Vanuit passie en vriendschap zijn we kleinschalig gestart met onze onderneming en gingen we ons binden met merken en spullen waar wij in geloofden. Onze filosofie werkte en we vonden steeds meer een draai in onze branche en groeide langzaam uit tot serieuze speler en zijn ongelofelijk trots op de doelen die we samen hebben bereikt. Waar we met zijn tweeën begonnen aan dit avontuur groeide niet alleen ons bedrijf. Dromen werden avonturen, Collega’s en klanten werden vrienden voor het leven. Team Outdoors werd echt een team, een club een familie waar mensen met trots dagelijks voor elkaar en onze klanten klaar staan. Wekelijks worden we verrast door de mogelijkheden die op ons pad komen en de mooie plekken waar ons werk ons brengt. We zijn gezegend dat we dit werk kunnen doen en delen jouw passie voor avontuur. Bedankt voor je vertrouwen in Team-Outdoors!