Snel, vriendelijke en goede service

Bezorging is snel. Vriendelijke boodschap bij de bezorging en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering.

Mijn lievelingswijn snel weer in huis

The Grape Whisperer is één van mijn favoriete witte wijnen, maar is vaak bij de slijter niet meer op voorraad, door het kleine wijngebied. Gelukkig had Wijnkoperij Platenburg deze knisperende wijn nog wel, dus dat wordt weer genieten, zeker met deze warme dagen.

Snel bezorgd en precies wat ik wil.

Vorige keer kreeg ik er een leuk handgeschreven kaartje bij en dat vind ik zo persoonlijk dat ik hier verder ga bestellen. Mijn eigen slijter ging met pensioen en nu heb ik een fijn alternatief.

Gewoon uitstekend.

Niets op aan te merken.

Fijne zaak

Makkelijk bestellen via internet en ophalen in de winkel als je niet thuis wilt gaan zitten wachten op de besteller. Klein puntje: als je aan de achterdeur staat met je auto, dan weet je niet of daar iemand aanwezig is om de deur open te doen en dan moet je dus toch omlopen naar de voorkant. Misschien een bel aanbrengen?

Wijnlevering

Weer de beste wijnen voor mij bezorgd, jammer dat de bestelling voor de helft niet werd bezorgd, later kwam dit goed, door breuk maar de helft geleverd, misschien als dit bekend is dit even laten weten.

Goed advies, heerlijke wijnen

Heel makkelijk online bestellen en snelle service Maar de winkel bezoeken is echt een aanrader, veel mooie verhalen waar je favorite wijn vandaan komt.

Lekkere wijnen en snelle levering

De aanschafprijs was niet de laagste, maar door de lage bezorgkosten toch de goedkoopste.

Bezorging was prima en op tijd en dat is vandaag de dag ook veel waard, als je de reviews leest van de beorgbedrijven.

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering. Goed dat het hele bestelproces zo voorspoedig en naar tevredenheid is verlopen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Georg, Geniet vooral van alle goede 🍷🍷🍷uit 🇪🇸, 🇩🇪 en 🇮🇹! Heel hartelijk bedankt voor uw 🔝waardering en warme groet, Lia Platenburg

TOP!

Mooie duidelijke website met voldoende keus. Goede omschrijvingen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Jacqueline, Fijn dat u via onze website goed en gemakkelijk de 🍷🥂 van uw keuze kunt selecteren. Wij heten u de volgende keer weer van harte welkom! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische wijnen, groot aanbod, vriendelijke mensen!

Beste Titus, Zo te horen geniet u heel erg van onze fantastische wijnen, daar zijn we heel blij mee! Hartelijk 🙏 voor uw warme woorden. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Vlotte bezorging, goed ingepakt met een leuk kaartje

Zeer tevreden over de service! Tot een volgende keer.

Beste MCM, Hartelijk dank voor uw mooie waardering! We verheugen ons op de volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

De beste wijnkoperij van Nederland!

Platenburg blijft voor mij de beste! Geweldig assortiment 'anders dan de andere' wijnen! De website.....daar kan je je in vergissen helaas. De wijnen die worden aangeboden zijn n.l. niet altijd leverbaar! Zo bestelde ik 12 flessen Liberalia (moest die ook afrekenen), die momenteel nog steeds niet geleverd zijn! Eerst informeren of de wijnen op hun site ook daadwerkelijk te leveren zijn!

Beste Kees, Dank u wel voor uw meer dan loyale reactie 👌 ondanks het feit dat u lange tijd op uw meest favoriete wijn moest wachten. U had de pech dat deze wijn niet meer op voorraad was, dit komt gelukkig sporadisch voor. We houden u dan altijd op de hoogte. Inmiddels kunt u weer volop genieten van uw meest geliefde 🇪🇸 🍷 Eind goed al goed. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Compleet assortiment en superservice

Als ik wijn zoek, is dit mijn eerste keuze, en verbaas ik me steeds weer over de enorme keuze en kwaliteit.

Beste Frans, Geweldig dat u zich blijft verbazen over de enorme keuze en de kwaliteit van onze 🍷🍷! Heel hartelijk bedankt voor uw warme complimenten en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Eigenlijk gewoon gedaan wat verwacht werd.

Compleet voldaan aan de verwachting.

Beste Edwin, “ Geen woorden maar daden”, zo zitten wij er hier in, ook in Klaaswaal een bekende slogan. Geniet van de heerlijke gin van slager van Linschoten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen vogens afspraak geleverd

Mooie wijnen geleverd volgens afspraak

Beste Wybe, Heel fijn te horen dat u onze 🍷🍷zo hoog kunt waarderen. Op deze wijze betaald onze zorgvuldige selectie zich uit in uw tevredenheid! Dat is de basis van onze 128 jaar oude Wijnkoperij. We zien u heel graag terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

excellent

kwaliteit

Beste Rien, Fijn dat we uw verwachtingen meer dan waar hebben gemaakt, er gaat echter bij ons heus wel eens wat mis maar we doen ons uiterste best om dat in goed overleg op te lossen. Hartelijk dank voor uw excellente complimenten. Geniet vooral van uw 🍷🍷, vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede service, goede wijn

Overzichtelijke en duidelijke website. Makkelijke bestelling en snelle bezorging

Beste Remi, 🔝 om te horen dat u dankzij alle filters op onze website heel gemakkelijk uw keuze kunt maken. Geniet van uw 🍷🍷en heel graag weer tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn snel bezorgd

Een ruim aanbod van goede wijnen. Er wordt snel en vriendelijk bezorgd.

Beste Willem, U blij; wij blij, een zogenaamde win/win situatie of is het een 🍷/🍷situatie. Heel vriendelijk bedankt voor uw mooie waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnen in elke prijsklasse

Mijn wijnkastje vullen met selectieve wijnen bevalt mij uitstekend, de keuze bij Platenburg is enorm, zelf halen of laten bezorgen altijd met plezier.

Beste C.B., Heel hartelijk bedankt voor uw mooie waardering met maximale ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️score. Dat doet ons dan weer veel plezier! Geniet vooral van al het lekkers uit uw 🍷kastje! We zien u vast in levende lijve en anders online wanneer de kast leeg dreigt te raken. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische selectie met dito service

Als regelmatig terugkomende klant ben ik steeds weer onder de indruk van het uitgebreide en verrassende assortiment. Goede informatie op de website en in de webshop waarmee de deskundigheid wordt onderstreept. Van harte aanbevolen!

Beste Peter, Oei, hier gaan we haast van naast onze 👟👠lopen. Doen we niet, hoor! We blijven ‘gewoon’ de heerlijkste 🍷🍷verkopen, waar we voor 200 procent achter staan. Als 👑hofleverancier hebben we immers een goede naam hoog te houden. Geniet! Heel graag weer tot ziens, hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne wijnwinkel met mooie collectie wijnen.

Heerlijke wijnen al herhaaldelijk besteld en snel geleverd.

Beste Fred, Uw regelmatige orders worden zeer door ons gewaardeerd, evenals deze bijzonder duidelijke review. Heel hartelijk bedankt 🙏 en geniet vooral van onze heerlijke 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnkoperij met uitmuntende selectie van wijnen

Bij Wijnkoperij Platenburg kom ik inmiddels al een paar jaar, voor zowel zakelijk als privé. Altijd hebben ze een uitstekende collectie van verschillende soorten wijnen. Tevens is hun service uitmuntend: de klant wordt altijd goed geïnformeerd en geholpen.

Beste Maria, Heel hartelijk bedankt voor uw maximale score, daar doen we het voor! We hopen u nog vele jaren, zowel zakelijk als privé te mogen voorzien van onze uitstekende collectie 🍷🍷. Geniet van uw wijnen en tot een volgende bestelling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne wij specialist

Zowel in de winkel als online een zeer plezierige wijnhandel, de mensen zijn kundig en aardig. De winkel is een snoepwinkel voor volwassenen. Online snelle en acurate levering. Salute.

Beste Thiemo, Heel hartelijk bedankt voor uw sympathieke woorden, dat klinkt ons als 🎶 🎶🎶🎶 in de oren. Geniet van alle ‘snoepjes’ 🍷🍷 We zien u heel graag terug, life en anders online. Hartelijke groet, Lia Platenburg