Goed en snel

Online mijn bestelling gedaan en werd keurig en snel geleverd.

Niet alleen de beste, maar ook de prettigste wijnzaak van Rotterdam!

Uitstekend assortiment en zo mogelijk nog beter advies. Zeer prettige mensen. Alles bij mekaar is dit een van de heel weinig winkels waar ik met plezier naar binnen loop.

Aanrader!

Super snelle, correcte en soepele afhandeling.

Onze favoriete wijnkoperij ,in een woord FANTASTICH!!!

Je krijgt altijd vakkundige adviezen over wijn, altijd met een leuk verhaal erbij, zeer aardig en lief personeel, een hele mooie winkel waar je uren kunt rondkijken en genieten van alles wat aangeboden wordt!!! Je hebt de neiging om heel veel wijn te kopen, alles wil je proberen!!! Voor ons De Wijnwinkel, wij komen er al heel lang en heel graag!!! Een echte aanrader!!!!

Zeer veel keus, goede wijnen, snelle levering

Op de website veel keus, goede omschrijvingen, en snelle levering.

Helemaal top

Helemaal super !!!!

Beste Remmert, Super Top deze reaktie. We hopen van harte dat u heel veel genoegen beleeft aan onze wijnen. We vernemen dat ook heel graag. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vriendelijke mensen

Goed geholpen.

Beste Nik, Dank voor uw reactie en nu zijn we natuurlijk benieuwd of u onze wijnen al geproefd heeft. We horen het graag. Hartelijke groet en prettig weekend, Lia Platenburg

Kundig, klant vriendelijk

Ruim assortiment wn kundig advies voor smaak, prijs en ook wijn en spijs combinatie. Bezorgservice is top. Ervaring voelt persoonlijk.

Beste Koen, Fijn dat u onze persoonlijke benadering als heel prettig ervaart. Deze wijze van werken voelt voor ons ook het meest prettig. Binnenkort hoort u nog meer over onze persoonlijke online service! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Kan niet beter.

Heerlijke wijn ! Snelle en correcte levering: vandaag bestellen en morgen in huis.

Beste Jos, Fijn dat alles vlekkeloos is verlopen, maar eerlijk is eerlijk, het blijft mensenwerk en natuurlijk gaat het bij ons ook wel eens mis. Geniet van de heerlijke wijn. Warme groet en blijf gezond! Lia Platenburg

Fijne bezorging

Wat een fijn bedrijf is dit. De volgende dag al bezorgt. Terwijl het 2 dagen zou duren . Heerlijke wijn !

Beste Nancy, We stropen de mouwen op om onze orders zo spoedig mogelijk bij u thuis te krijgen en het is fijn dat u dit heel erg waardeert. En dan de klapper "heerlijke wijn", daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede voorlichting betreffende de wijn en prima aflevering

De wijn voldoet geheel aan de aanbevelingen en de levering was snel en goed verzorgd.

Beste Jan, Dank voor uw vertrouwen, fijn dat u zo tevreden bent over ons advies en levering. We zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

De mensen van Platenburg zijn altijd vriendelijk en enthousiast; zij kunnen ons goed adviseren en ze doen wat ze zeggen. Julien heeft en goede mix gerealiseerd van behoud van het goede en vernieuwing (marketing en webshop).

Beste Jan-Kees, Vanzelfsprekend houden we ons aan de gemaakte afspraken, dat deden onze voorouders al, nu zo'n 126 jaar geleden en inderdaad met een mix van vernieuwing en ouderwetse service is het bedrijf klaar voor de toekomst. Mooi dat u deze mix zo ervaart en ook waardeert. Dank voor uw warme woorden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnen

Ruime keuze in betaalbare uitstekende wijnen. Prima service.

Beste Joop, Dank u wel voor uw prima beoordeling! Fijn dat u voor uw wijnkopen zo goed kunt slagen bij ons. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima geregeld allemaal

Prima geregeld allemaal. Misschien ongeveer de bezorgtijd melden?

Beste Annelies, Dank u wel voor deze fijne aanbeveling! Nu in de coronatijd bezorgen wij uw wijnen in Rotterdam met eigen bezorger. Doorgaans rijden we een ochtend en een middagroute. U kunt uw voorkeur voor ochtend of middag in het bestelproces aangeven. Mocht dat eventueel niet lukken, dan bellen wij u om een nieuwe afspraak te maken. Geniet van uw wijnen en graag tot ziens, hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima service, snel geleverd, uitstekende wijn

Het pakket werd heel snel geleverd inclusief een persoonlijke noot. Goede service en uitstekende wijn! Ga zo door!

Beste E, Fantastisch dat het hele bestelproces vlekkeloos is verlopen. We gaan zeker zo door met onze uitstekende wijnen en de goede service die we nu al 126 jaar leveren. Ook onze koning heeft ons daarvoor beloond en benoemde ons vorig jaar tot ‘Hofleverancier’. Geniet van uw wijnen en graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima en betrouwbare service.

Bestelling op tijd geleverd zoals verzocht. Één fles die niet meer in voorraad was vervangen door een meer dan gelijkwaardige fles!

Beste Hans Poley, Helaas komt het wel eens voor dat een wijn onverhoopt niet meer op voorraad is. Fijn dat we u met een meer dan vergelijkbare wijn blij hebben kunnen maken. Heel graag tot een andere keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede ervaring

Snelle en goede service en heerlijke wijn

Beste Nicole, Dank u wel voor de moeite die u genomen hebt om uw positieve ervaringen op deze site te plaatsen. Geniet van onze heerlijke wijnen en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende klantenservice

Snelle reactie en vriendelijk.

Beste Ilse, Dank voor uw korte, krachtige woorden. We hopen dat de wijnen u zullen bevallen. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service, lekkere wijnen

Snel geleverd! In het verleden is er een keer iets mis gegaan met de bestelling, maar dat is prima opgelost. Platenburg verkoopt goede wijnen in alle prijsklassen.

Beste Vera, Natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens iets mis, het blijft tenslotte mensenwerk. Fijn dat we dat naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en dat u ons trouw blijft. Daar zijn we heel blij om. Geniet vooral van uw wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende website en dito service tijdens online aankoop

Fijne eerste ervaring met deze onderneming

Beste Eric, Na deze mooie reactie gaan we een heel fijn weekend tegemoet. Dank u wel voor uw moeite en we zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Altijd heel erg prettig.

Werkelijk iedere wijn is lekker en de adviezen zijn altijd top.

Beste Margreet, Dank voor uw warme aanbeveling. Fijn dat wij kunnen voorzien van de juiste adviezen en waar we helemaal blij van worden is dat de wijnen u zo goed smaken! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Net iets te laat bezorgd

Bij het bestellen werd aangegeven dat er dinsdag bezorgd zou worden. Hier had ik bij bestellen rekening mee gehouden. Nu kwam het op woensdag......

Beste Erik, Wat jammer dat uw bestelling niet op de aangegeven dag is aangekomen. We raden u aan om bij een volgende bestelling wat dagen marge te nemen wanneer u de wijnen beslist een zekere dag nodig heeft zodat er ruimte is wanneer het eventueel toch mis mocht gaan met bezorging of breuk. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen en snelle bezorging

Top wijnen, snelle levering. Bestel zeker weer.

Beste Nicky, Fijn dat alles naar wens verlopen is en dat dat voor u aanleiding is om wederom bij ons te bestellen. We zien u graag terug. Geniet van uw wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Levering inhoudelijk goed, maar op fout adres

Vaak besteld. Tot nu toe altijd goed. Laatste levering is niet thuis aangeboden, maar is zomaar bij lokale AH afgeleverd. Dit zag ik zelf door track & tracé code op internet te bekijken. Geen enkele melding dat zending ergens anders geleverd was.

Beste P.C.N, Goed te horen dat we u al zo lang met onze fijne wijnen mogen bedienen en heel vervelend dat het dan zo mis gaat met de bezorging deze keer. PostNL heeft het nu in de coronatijd extreem druk en helaas gaat het dan wel eens anders dan u en ik hopen! Dat uw wijnen in ieder geval mogen smaken. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling naar behoren afgeleverd.

Soepel geregeld.

Beste Gerrit, Goed dat alles vlekkeloos is verlopen. Fijn dat u de moeite hebt genomen om dat op deze site te vermelden. Geniet van uw wijn en tot ziens. Vriendelijke groet, Lia Platenburg