Zeer tevreden over de wijnkeuze

Bestel of haal regelmatig bij Platenburg onze wijn, er zitten geen missers tussen, altijd de prima kwaliteit die wij wensen.

Goede en snelle service

Fijn dat je hier ook per fles kunt bestellen. In de winkel wordt je ook altijd keurig geholpen. Bezorging verloopt altijd snel en zonder problemen. Top wijnzaak!

Heel veel kennis op alle vlakken. Een droom selectie. Al jaren nummer 1.

Waarom koop ik nog ergens anders wijn?

Beste Steven, We begrijpen dat u heel erg blij bent met de wijnen die u bij ons kocht. Het antwoord op de vraag die u zichzelf stelde heeft u hiermee al gegeven. Geniet van uw droomselectie en graag tot de volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel en volgens afspraak geleverd.

Verzorgd

Beste Joseph, Dank u wel voor uw korte, maar zeer krachtige beoordeling en uw maximale score. Daar zijn we heel blij mee. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Lia Platenburg

De site is nu net zo goed als de dienstverlening.

Deze keer direct besteld op de site. Geen gedoe. Een kind kan de was doen. Of moet je 18 zijn?

Beste Gerben, Wat een prachtig compliment: “ de site net zo goed als de dienstverlening!” Fijn dat deze wijze van bestellen u ook zo goed bevallen is, daar doen we het graag voor. Meestal bestelt u bij ons in de winkel maar het kan ook telefonisch of via de website. Fantastisch dat u zo tevreden bent. Geniet vooral van uw wijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen en snel thuisbezorgd!

Grote sortering wijnen in alle prijsklasse. Makkelijk via internet te bestellen en de volgende dag al thuisbezorgd!

Beste heer Duyvestijn, Gelukkig heeft u bij ons inderdaad wat te kiezen, keuze uit ruim 800 wijnen in alle prijsklassen. Fijn dat het bestellen ook zo gemakkelijk is verlopen. En uiteindelijk is uw bestelling ook vlot geleverd, waar wij naar streven. Geniet vooral van uw wijn en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Duidelijke website, bestelling kwam 1 dag later dan gedacht maar voor mij geen ramp.

Prima zaak

Zeker correcte behandeling

Beste Riet, Dank u wel voor deze positieve beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over de verwerking van uw order. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Een goede website met kwaliteitswijnen en een snelle levering

De service is prima

Beste Henk, Wat een prachtige complimenten over het functioneren van onze website en bovenal de kwaliteit van onze wijnen. Dank u wel voor uw mooie aanbevelingen. Geniet vooral van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruim assortiment, gebruiksvriendelijke site, snelle levering en ‘het kaartje’

Waarom ik regelmatig bestel? Gewoon: een groot assortiment aan (betaalbare) wijnen, een gebruiksvriendelijke site, (razend)snelle levering en een persoonlijke touch bij een bestelling.

Beste Ronald, Wat een fantastische reactie van u zo na ons weekend hier te lezen. Fantastisch dat u zo tevreden bent over ons ruime en betaalbare assortiment. Heel graag weer tot een volgende keer en geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke port! Jammer dat ivm verbouwing niet binnen termijn geleverd kon worden...en dit vond ik niet terug op de site...

Beste Aukje Wij betreuren het zeer dat wij niet binnen de beloofde termijn hebben kunnen leveren! Onze verbouwing hebben we niet vermeld op de website omdat het om een relatief kleine aanpassing ging. Totdat we door deze verbouwing een flinke lekkage kregen die onze aandacht volledig opeiste. Helaas waren we genoodzaakt om korte tijd wat later dan gebruikelijk te leveren. Nu is alles gelukkig weer op orde, ook de levertijden. Fantastisch nieuws dat u zo genoten heeft van de mooie vintage port, uw geduld is in ieder geval beloond! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede communicatie, goede wijnen

Zij onderscheiden zich door betaalbare goede wijnen in het assortiment te hebben, die niet iedereen verkoopt

Beste Ron, We hebben inderdaad een uniek assortiment omdat we onze wijnen rechtstreeks bij onze wijnboeren kopen, vandaar ook de vriendelijke prijzen. Fijn dat de kwaliteit van onze wijnen aan uw verwachtingen voldoet. Geniet van uw wijnenen graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Heldere website waar je alles snel kan vinden. Goede en snelle levering. Verpakking bij verzenden is super goed.

Beste Esther, Dank voor uw enthousiaste reactie over onze website en de goede en snelle aflevering. Geniet vooral van uw wijnen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima, snelle levering.

En verrassend zo'n kaart van het bedrijf erbij. Vond ik toch wel leuk.

Beste Louise, Dank voor uw moeite om hier te reageren. Fijn dat u onze persoonlijke touch leuk vond. Graag tot een volgende keer en geniet vooral van uw wijnen! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijn, correcte levering

Prima product, correcte levering

Beste Gijs, Dank voor uw zeer positieve reactie! Mooi dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de kwaliteit van onze wijn! Geniet van uw wijnen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zoals het hoort, plus.

Kennis, kwaliteit, klantgericht.

Beste Koos, Drie maal dank voor deze mooie Klassificatie, een top-waardering. Dat stellen wij zeer op prijs! Geniet vooral van de toppers van de maand Augustus. Warme groet, Lia Platenburg

prima in allerlei opzichten

Prima in allerlei opzichten.

Beste Wim, Dank voor uw korte maar krachtige reactie, de boodschap is heel duidelijk! Fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het heel graag voor! Hartelijke groet en geniet vooral van uw wijn! Lia Platenburg

persoonlijk en betrokken

Vlot, efficiënt en toch niet onpersoonlijk. Een verademing in deze tijd. Ga zo door!

Beste Albert, Wat een prachtig compliment! Wij hechten inderdaad veel waarde aan een persoonlijke benadering, zeker in deze tijd, fijn dat u dat zo waardeert. We gaan hier zeker mee door. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Topservice

Attent meegedacht bij bestelling

Beste Georg, Heel hartelijk bedankt voor deze TOP-beoordeling! We gaan weer met een voldaan gevoel van het weekend genieten na zo’n fijne reactie. Geniet van uw wijn en we denken de volgende keer graag weer mee! Warme groet, Lia Platenbug

Fijne website; goede communicatie.

Ondanks dat er bepaalde wijn niet meer aanwezig was en er alternatieven werden aangeboden, toch snel het geld teruggestort gekregen en de overige wijnen snel thuis bezorgd gekregen. Prima communicatie met de mensen van de wijnkoperij.

Beste Marcel, Een enkele keer komt voor dat een wijn even uit voorraad is, doorgaans hebben wij onze voorraad met een aantal dagen aangevuld. Wij laten echter aan u de keus: een alternatief of een paar dagen later leveren. U koos voor snelle levering en het verrekenen van de niet snel te leveren wijnen. Fijn dat u zo tevreden bent over onze vlotte afhandeling. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima service.

Vrijdagochtend diverse wijnen online besteld. Na het afrekenen werd vermeld dat de bestelling zaterdag zou worden geleverd. In de middag werd ik gebeld met de mededeling of ik de wijnen al vandaag ( vrijdag dus!) in huis wilde hebben. "....ik ben toch in de buurt, dan lever ik het meteen af....". Nou dat is snel! Fraai staaltje meedenken. Top.

Beste Martin, Doorgaans leveren we heel snel uw bestelling af en als de mogelijkheden er zijn: Supersnel! We denken graag met u mee! Geniet vooral van uw wijn en graag......tot snel! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Topzaak!

Heerlijke wijn, topservice!

Beste Wouter, Daar worden we heel blij van zo’ n prachtige aanbeveling! We zijn vooral blij met uw waardering van de geleverde wijnen. Onze goede service leveren we al 125 jaar en dat hopen we nog heel lang te mogen doen. Graag tot een volgende keer, online of in de Wijnkoperij. Warme groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnen en uitstekende service

Beste Ellen, Dank voor deze dan weer uitstekende beoordeling! Geniet van uw uitstekende wijnen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Aardige jongens met mooie wijnen en goede service

Doe al jaren zaken met Platenburg na een boeiende en leerzame wijncursus zowel prive als met de BOS (Bewoners Organisatie Scheepvaartkwartier).

Beste Willem, Dank voor deze aanbeveling! Leuk dat je nog even refereert aan onze wijncursus! In september gaan we weer met een nieuwe cursus starten. Hartelijke groet en graag tot ziens, online of in de Wijnkoperij, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen, prima prijs/kwaliteit en uitstekende service.

Sinds een aantal maanden koop ik wijnen bij de fa. Platenburg en ik ben daar heel tevreden over. Wijnen die een net iets andere smaak hebben dan de de bekende, gangbare smaken en dat voor een hele plezierige prijs. De levering is ook steeds conform de afspraak.

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Heel fijn dat u zo tevreden bent over onze wijnen en we zijn u heel graag weer van dienst de komende maanden. Geniet van de wijn! Hartelijke groet, Lia Platenburg