een absolute aanrader : schitterende wijnen, perfecte levering en heel vriendelijk personeel

Schitterende wijnen gekocht, perfecte levering en geholpen door heel vriendelijke man toen ik een vraag had ivm de levering. Een absolute aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ann, Wat een fijne reactie uit het mooie België! Fantastisch dat u de kwaliteit van onze wijnen zo hoog waardeert. Dank voor uw schitterende beoordeling en graag tot een volgende keer. Geniet van uw wijn! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Perfect as always! Snel, netjes, heerlijke wijnen.

Een verademing ! Heerlijke wijn, goede service. Nieuwsbrief waar je goed wordt geïnformeerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Anne, We gaan zo door, Anne. Zo’n perfecte beoordeling is een extra boost voor ons. Waar we vooral erg blij mee zijn is dat u onze wijnen zo heerlijk vind, dankzij onze strenge selectie. Er gaat heel wat aan vooraf voordat we besluiten om een wijn naar Nederland te laten komen. Geniet van onze heerlijke wijnen en graag tot ziens. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering goede wijn

Snelle levering en goede administratieve afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Henk, Dank u wel voor uw positieve reactie! Een goed administratieve afhandeling is voor ons een vanzelfsprekend maar mooi dat u dat hier ook noemt. Fijn dat alles aan uw verwachtingen voldoet. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Kwaliteitswijnen, tijdige leveringen en persoonlijk woord!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Danny, U noemt hier nu net drie dingen die we erg belangrijk vinden en daarbij komt kwaliteit altijd op de eerste plaats. De overhemden worden bij ons nog steeds met opgerolde mouwen verkocht dus we kunnen meteen aan de slag en last but not least houden we erg van een persoonlijke benadering. Met ons 125-jarig jubileum in het vooruitzicht hopen we dat nog lange tijd vol te houden. Geniet van uw wijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Rolf, Zo’ n korte, krachtige reactie vlak voor het Pinksterweekend, daar gaan wij blij deze dagen mee in! Dank u wel voor uw moeite en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vlotte service en persoonlijk contact, maar de wijn die ik besteld had werd niet geleverd.

Had bewust een wijn uit 2017 besteld, zoals die ook op de website stond, maar kreeg "dezelfde wijn" uit 2018. De wijn uit 2017 was niet meer leverbaar, zorg dan ook dat dit tijdig op de website aangepast wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Peter, We hebben u een aantal keren gebeld om te vertellen dat de jaargang 2017 niet meer leverbaar was, we kregen u echter niet te pakken. Om toch vlot te leveren, zoals we beloven, hebben we besloten de 2018 te leveren. De jaargang is inmiddels aangepast, ook op de website en we kunnen u verklappen dat deze zeker zo lekker is als de 2017, Geniet van uw wijn! Met onze excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima, altijd goede wijnen.

Snelle levering, duidelijke informatie over de wijn en het bezorgmoment. Altijd een vriendelijk woord erbij gestopt. Voor nu een mooi wijn en sushi pakket samengesteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marian, Dank u wel voor deze prachtige beoordeling, fijn dat u onze informatie en communicatie over bezorging zo kunt waarderen. Geniet van het sushipakket en graag tot een volgende keer, online of in de winkel. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Topzaak met topwijnen

Topzaak met topwijnen. koop nu hier or bij Reinznwein .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Fred, Tweemaal top en een maximale score, meer kunnen we niet wensen! Geniet van uw Top-wijn! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Hartelijk en adequaat telefoongesprek, goede levering

Hartelijk en gewoon goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemorgen Angèl, Wat een prachtige reactie ‘gewoon goed’, zo zitten we er ook in om zonder poeha gewoon goed ons best te doen zodat u tevreden bent. Fijn dat we uw verwachtingen hebben waargemaakt. Geniet van uw wijn en hartelijke groet, Lia Platenbutg

Altijd vriendelijk en een prima service!

Zowel in de zaak als on line prima personeel en zeker vriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Helene, Dank u wel voor deze Top beoordeling! Fijn dat we zowel online alsook in de zaak aan uw verwachtingen voldoen. Geniet vooral van uw wijn en graag tot de volgende keer. Warme groet, Lia Platenburg

Perfecte communicatie over de geplaatste bestelling.

Snelle en juiste levering. TOP wijn uit Italië.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Rob, Wij zijn heel blij dat u hier ons TOP assortiment Italië met name noemt. We hebben inderdaad de pareltjes uit Italië maar ook de wat meer eenvoudige maar eerlijke en betaalbare wijnen uit Italië. Leuk dat u al dat moois op onze website hebt ontdekt. Geniet van de wijnen uit dit mooie, zonnige land. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Keurig en snel geleverd!

Uitgebreid assortiment, goede adviezen en omschrijvingen op de website, perfecte levering en altijd een leuk persoonlijk kaartje erbij!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemiddag Belinda, Dank u wel voor een perfecte beoordeling, we zouden er bijna van naast onze schoenen gaan lopen. Dat doen we niet want we blijven toch maar liever met twee voetjes op de (werk)vloer. Bij ons geen wollig taalgebruik in onze wijnomschrijvingen maar duidelijke taal, daar houden we van. Geniet van al het lekkers en graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top wijnen en Topservice

Familie bedrijf met geweldige wijnen en altijd goede wijnadviezen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste MD, Top, top, top! Wat een fantastische reactie. We begrijpen dat u beiden erg geniet van ons wijnaanbod. Mooi dat u onze adviezen zo kunt waarderen. Warme groet namens de hele familie! Lia Platenburg

Mooie wijn en snelle levering

De bestelling in het weekend gedaan en de eerstvolgende werkdag was de bestelling al binnen, fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Nathalie, Dankzij ons prachtige computersysteem kunnen wij uw order razendsnel verwerken. Dat wil niet zeggen dat het ook wel eens voorkomt dat een wijn niet op voorraad is, in dat geval bellen wij u om een oplossing naar tevredenheid te zoeken. Geniet van uw wijn en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service, tevreden met de aandacht.

Voor de betere wijn, met mooie aanbiedingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Cees, We hebben inderdaad de mooiste wijnen in huis en via de website en in de winkel hebben we vaak leuke pakketaanbiedingen voor een heel interessante prijs. Het is echt zeer de moeite waard om hier eens naar te kijken. Geniet van uw wijn en graag tot ziens, in de winkel of online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

uitstekend

Overzichtelijke site, ruim aanbod, prima service en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Online gemakkelijk bestellen en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel. vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Jullie zijn de beste! Beste wijn omschrijving! Ik heb bij jullie mij beste wijn gevonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vakkundig goede prijs/kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

probleemloze levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De kwaliteit die uk ervan verwachtte en keurig op tijd geleverd....Top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, goede levering en goede wijn uiteraard !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel genoeg bezorgd, deels in een doos van een ander wijnhuis. Leuk dat er een persoonlijke kaart was toegevoegd.

Gebruik alleen de wijndozen die bij de fles horen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi assortiment, prima site, stipte levering

Over Wijnkoperij Platenburg

Filter op Taal