Zeer klantgericht, topkwaliteit en persoonlijke aandacht

ik heb nu meerdere malen via het web besteld. Altijd correcte levering, op tijd en bij afwijkingen wordt je netjes gebeld of gemaild. Klasse!

Goede wijnen en prima service

In de winkel krijg je altijd goed advies en bestellen gaat makkelijk en snelle levering.

Beste Vera, Dank u wel voor deze fijne reactie. Wat leuk dat u in de wijnkoperij komt en tevens bestelt via onze website. Over beide mogelijkheden bent u erg tevreden, daar zijn wij weer heel blij mee. Hartelijke groet en graag tot ziens in de wijnkoperij of anders online. Lia Platenburg

Al jarenlang een goede productlijn

Altijd goede service, fijne prijs kwaliteit verhouding in elke prijsklasse.

Beste Wim, Fantastisch dat we al jarenlang aan uw verwachtingen voldoen. Geniet vooral van onze wijnen, we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering, op het moment dat het mij uitkomt en de wijn is lekker

Beste Marian, Dank voor uw mooie waardering, bovenal het feit dat onze wijnen zo lekker vind! Geniet daar vooral van en we leveren u graag weer vlot uit op een gewenst tijdstip. Hartelijke groet, Lia Platenburg

top service

De wijn is heerlijk, goede informatie op de website om een goede keuze te maken en de bezorging vlekkeloos. Aanrader!

Beste Lian, Wat fijn dat u onze wijnen heerlijk vond en de bezorging vlekkeloos verlopen is, zoals het behoort. Dan zien we u heel graag weer een keertje terug via onze website en anders in de wijnkoperij. Warme groet, Lia Platenburg

Altijd prima service

Goede wijnen en prima service en mocht er een keer iets zijn dan wordt dit keurig opgelost

Beste Ivo, Natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens iets mis, het blijft tenslotte mensenwerk! We zoeken altijd naar een oplossing naar tevredenheid. Voorts zijn we blij met uw complimenten over onze wijnen. Geniet daar vooral van! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnen

Bij elke bestelling, weer blij verrast met de top wijnen, snelle levering en aandacht.

Beste mevrouw, mijnheer, Het is toch heerlijk u te kunnen verrassen met onze Topwijnen! We beschouwen dit als een groot compliment en zijn daar heel blij mee! Fijn dat de levering vlot en naar wens is verlopen, we zien u graag weer een keer terug. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel goed lekker

Beste Steven, Top, snel, goed en lekker schrijft u. Wat wil een mens nog meer? Dat zijn nu juist de dingen waar we naar streven. Elke dag opnieuw streven we naar alleen maar tevreden klanten en het is fantastisch als we hier lezen daar wederom in geslaagd te zijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijn voor een redelijke prijs

En de levering was correct en vrij snel (drie dagen).

Beste Karel, Omdat we rechtstreeks bij onze wijnboeren kopen, kunnen we u laten profiteren van onze fijne wijnen en goede prijsstelling. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze wijnen en de snelle en correcte levering. Dank voor de moeite die u genomen hebt om dit hier te vermelden. We zien graag een keer terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende sortering, vakbekwame maar ook vriendelijke bediening.

Beste Coen, Ha fijn, deze maximale score, daar zijn we weer heel blij mee en we bedienen u graag nogmaals met onze uitstekende sortering wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

In een woord prima

Goede duidelijke en snelle communicatie. Prima site met voldoende informatie. Uitstekende prijs-prestatieverhouding.

Beste Ron, Dit ene woord zegt doorgaans meer dan 1000 woorden. Dank voor uw korte, krachtige beoordeling. Geniet van onze wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima klantbeleving!

Ik had een prachtige 3 liter fles Valpolicella besteld in kist! Werkelijk geweldig! Fles werd bezorgd en was goed verpakt! Leuk met persoonlijke handgeschreven kaart erbij! Top!

Beste Anita, Dank u wel voor deze geweldige reactie. We wensen u heel veel plezier van deze mooie Valpolicella met de mensen waarmee u deze wijn gaat drinken. Dat wordt vast een prachtig feestje. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn behoeft geen krans

Even telefonisch contact zoeken als er iets niet duidelijk is met bestelling. Simpel, direct, efficiënt. Dat zouden meer ondernemers moeten doen:)

Beste Gerben, ‘Geen woorden maar daden’, zo zitten wij er inderdaad in. Fijn dat u zo tevreden bent! We hopen nog lange tijd onze goede wijnen voor u te mogen verzorgen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Snel, efficiënt, leuke persoonlijke boodschap bij product

Reeds benoemd

Beste Eef, Wij vinden deze mooie boodschap van u ook heel leuk. Fijn dat u zo tevreden bent. Geniet van uw wijn en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Overzichtelijke site, ruim assortiment en concurrerende prijzen.

Beste Erik-Jan, Dank voor uw moeite om ons hier te beoordelen, zelfs met maximale score. Daar zijn we heel blij mee! Heerlijk dat u zo tevreden bent over onze service en de goede prijs/pret verhouding van onze wijnen. Geniet van uw wijn! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische biologische wijnen voor een redelijke prijs.

Altijd keurig verpakt en verzonden via de post.

Beste Hans, We hebben inderdaad een heel breed en mooi biologisch assortiment, met name in het betaalbare segment. Wat mooi dat u deze wijnen bij ons ontdekt heeft en daar zo tevreden over bent. Geniet vooral van uw biologische wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Als er 6 sterren waren was dat mij keus

Top wijnen , redelijke prijzen . Onze hofleverancier

Beste Fred, Wat een prachtig compliment, zes sterren van u! We zijn haast bang om hier sterallures van te krijgen............maar blijven toch liefst met beide beentjes op de grond. Graag blijven we nog lange tijd uw hofleverancier met onze topwijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima webshop met een ruime keuze!

Wijnen keurig verpakt en snel geleverd.

Beste Arjan, Heel hartelijk bedankt voor uw korte, krachtige reactie. We zijn blij dat u meer dan tevreden bent over de keuze in onze webshop en onze service. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Superservice op oudjaarsdag!

Avond tevoren online besteld, oudjaarsdag stond het pakketje al klaar, ‘s avonds al kunnen genieten van de heerlijke bubbels

Beste Ruud, Wanneer u online bij ons besteld en de wijnen zelf af komt halen zorgen wij uiteraard dat uw wijnen op tijd klaar staan. Mooi dat u nog dezelfde avond van onze heerlijke mousserende wijnen heeft kunnen genieten. Dank voor uw reactie. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en attente levering

Zelfs rond de feestdagen werd er snel geleverd en neemt men de moeite een persoonlijk bedanktkaartje te schrijven. Leuk!

Goed, vriendelijk, vakkundig geholpen.

Goed, vriendelijk, vakkundig geholpen!

Beste Bernd, Dank u wel voor deze korte maar zeer duidelijke waardering. We zien u heel graag weer terug online of in de wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zoals altijd fantastisch!

De twee aanbevolen wijnen pasten erg goed bij de gerechten. Voor de dessertwijn, die niet voorradig was, hebben we een goed alternatief gekregen. De service is de winkel is fantastisch, zoals we gewend zijn!

Beste Esther, Dank u wel voor uw mooie waardering. Fijn dat we u een goed passend advies gaven bij uw gerechten en ook het alternatief bij het dessert naar tevredenheid was. We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Topwijnen snel thuisbezorgd !

Lieve kerstgroet in de doos !

Beste Annemieke, Wat is het leuk om hier te lezen dat onze moeite om een Kerstgroet te schrijven zeer gewaardeerd word. Fantastisch dat alles zo vlot verlopen is en u geniet van onze topwijnen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Keurig op tijd bezorgd. Leuke en attente persoonlijk boodschap toegevoegd. Heerlijke wijn.

Snel en optijd (voor de kerst) bezorgd. Leuke en attente persoonlijke boodschap in de doos gevonden. Uitstekende wijnen.

Beste Wessel, Dank u wel voor deze fantastische beoordeling. We zijn vooral blij met de classificatie ‘uitstekende’ wijnen. Mooi dat uw bestelling vlot en vooral op tijd afgeleverd is. We zien u graag terug in onze wijnkoperij of online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijn om heerlijke wijn thuis bezorgd te krijgen Met een vriendelijk kaartje erbij..