goed geregeld

Mooie wijn, snel geleverd.

Beste Anne, We zijn heel blij met uw positieve waardering! Met dit hopeloze weer schijnt nu in ieder geval de zon voor u in het glas. Geniet van uw wijnen en hartelijke groet, Lia Platenburg

impeccable service

A regular customer now, always happy with the quality of the wines, the prices, and the impeccable service. Cheers!

Dear Jorge, Thank you for your kind words! It makes us proud that you mantioned three important reasons for buying your wines at Wijnkoperij Platenburg. Enjoy your wines in good health. With best wishes, Lia Platenburg

Helemaal goed

Top! Groeten Eddiemeerveld

Beste Eddy, Naar aanleiding van deze Top beoordeling krijgt u uiteraard heel veel hartelijke groeten van ons terug. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

fijne winkel met goede service

Prettige winkel met goede online shop

Beste R., Heel fijn dat u ook onze fijne wijnkoperij benoemt en daarnaast ook onze webshop zeer waardeert. Deze combi werkt voor onze klanten heel plezierig. Dank u wel voor deze positieve waardering. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

super snel

Ik heb online een bestelling geplaatst op zondag en dinsdag einde van de middag was de wijn binnen.

Beste Daisy, Onze vlotte leveringen, daar zijn we wereldberoemd mee in Rotterdam. Mooi dat het hele proces van bestellen en leveren zo voorspoedig is verlopen. Geniet van uw wijnen en graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle service, fijn contact

Ik heb hier een cadeautje besteld. Snel geleverd en het contact met hun was goed!

Beste Tarik, Zo te horen zijn we alle drie blij en dat is mooi! U die het cadeau bestelde, de blije ontvanger en wij die dit voor u mochten verzorgen! Dank u wel voor de moeite die u genomen hebt om dit hier te vermelden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijk

Online besteld. Staat snel klaar. De winkel is een ervaring op zich al, mooie plek! Goed geholpen. Ik hoorde mooie verhalen over wijnen rondom mij heen. Ik koop binnenkort weer!

Beste Laurien, Deze beoordeling vinden wij anders ook HEERLIJK. Fijn dat we aan uw verwachtingen voldoen en heel leuk te horen dat u genoten hebt van de mooie verhalen over wijn in de wijnkoperij. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

tja,gewoon geweldig

Vanmorgen met mijn dochter wat wijnaankopen gedaan,natuurlijk het rosé pakket voor mijn dochter,daarnaast een kleine start van weer een wijnkeldertje,de service was zeer goed,er werd geluisterd,mooie duidelijke adviezen en een leuke amicale omgang. Wij komen zeker terug

Beste Peter, Heel slim van uw dochter om samen met haar vader wijninkopen te doen, zo ging ze met een mooi rosé pakket naar huis! Voor in uw wijnkelder hebben we nu voorverkoop van de witte Bourgognes 2019 van Jean Chartron. Een sterke actie om nu van te profiteren. En heel leuk om straks met uw dochter te proeven. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd goede wijn en snel geleverd

Ruime keuze uit heerlijke en betaalbare wijnen. Levering is vlot.

Beste Elin, Fijn dat u onze ruime keuze zo kunt waarderen. Misschien mag ik u ook tippen over de altijd aantrekkelijk geprijsde proefpakketten die we regelmatig via de mail en de website aanbieden. Geniet van uw wijnen en heel graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Afspraak is afspraak

Goede service en kwaliteits wijnen. Het een kan niet zinder het andere.

Beste vaste klant, Zo zitten we er inderdaad in, al meer dan 125 jaar. We waarderen het zeer dat u als vaste klant dit op deze wijze kenbaar maakt. U geniet al vele jaren van onze kwaliteitswijnen en we hopen u nog lang te mogen beleveren. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

hofleverancier ,, ook bij mij

goede adviezen ,prima aanbiedingen , mooie wijnbrief elke maand en super klantvriendelijk

Beste Ben, Wat een prachtig compliment dat we ook uw ‘Hofleverancier’ mogen zijn. We hopen u tot in lengte van jaren te mogen voorzien van de heerlijkste wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede en snelle service

Beste Maarten, Vriendelijk dank voor uw positieve waardering. Geniet vooral van uw wijn en we zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldig assortiment, snelle levering

Prachtige wijnen met goede uitleg. Door snelle levering voor iedereen een prima adres

Beste HJ, Fantastisch dat u ons geweldige assortiment met prachtige wijnen zo weet te waarderen. Het is zo heerlijk om met dit mooie aanbod van wijnen te werken. Zelfs de Franse president vond een klein pareltje in ons assortiment en nam een fles naar Frankrijk om daar met zijn vrouw van te genieten. Geniet van uw wijnen en hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastic

Besteld vanuit buitenland perfect afgeleverd bij mijn ouders

Beste Marijke, Zo heerlijk dat dat tegenwoordig ook mogelijk is met onze moderne technieken; je ouders op deze afstand een leuk pakket wijn te laten bezorgen. Hartelijke groet vanuit Nederland. Lia Platenburg

Heerlijke wijnen en uitstekende service.

Met veel plezier bestel ik mijn wijn bij Platenburg. Heerlijke wijnen en uitstekende service. Ik vind het met name prettig dat men goed luistert en op basis daarvan goed adviseert. Ook vind ik de proefpakketten erg goed samengesteld. Een aanrader!

Beste Sven, Dank voor uw warme woorden. Heel fijn dat u onze service en aandacht zo kunt waarderen. Geniet vooral van uw wijnen en we zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zeer snelle levering met een persoonlijke touch.

Beste Laura, Wat een fijne beoordeling, dank u wel voor de genomen moeite. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Verwachtingen nagekomen

Na eerdere leveringen was ik al heel blij en dit is absoluut niet minder geworden. 30 flessen besteld er waren er 29 op voorraad, van hetzelfde huis de 30ste fles geleverd gekregen. Leuk en lekker om eens een andere uit te proberen. Ik blijf FAN !!

Beste Marjolijn, Fijn dat u fan blijft. We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn! Geniet van alle 30 wijnen en heel graag tot een volgende keer. Warme groet, Lia Platenburg

Snel en betrouwbaar

Een van mijn favoriete wijnen besteld (Castelo de medina sauvignon blanc) en volgende dag al bezorgd met een persoonlijk kaartje. Erg leuk!

Beste Quan, We snappen heel goed dat u uw favoriete wijn vlot bezorgd wil hebben! Dank voor uw fijne beoordeling en geniet vooral van uw wijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top wijn!

Wij hebben inmiddels al vaak wijn gekocht bij Platenburg en zijn nog nooit teleurgesteld! Leuk familiebedrijf waar je goed advies krijgt.

Beste Femke, Na deze TOP-beoordeling gaan wij het weekend in met een heerlijk voldaan gevoel. Op dit moment is Julien de vierde generatie binnen het familiebedrijf. In 2019 werden we zelfs benoemd tot Hofleverancier en daar zijn we best een beetje trots op. We hopen u nog heel vaak In de Wijnkoperij en anders online van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet en geniet van de wijnen. Lia Platenburg

Geweldig zeker nog eens

Eerste bestelling geplaatst bij Platenburg. Zij vertelde mij dat een bepaalde wijn helaas niet op voorraad stond. Gevraagd of zij toch de wijnen die wel beschikbaar eerder konden levering zo gevraagd zo gedaan. Uiteindelijk alle wijnen mogen ontvangen met een spontaan kaartje erbij zeer attent en zeer goede wijn. Zeker nog eens, geweldige services! Hartelijk dank.

Beste Dane, Dank u wel voor uw uitgebreide enthousiaste reactie. Heel fijn dat u laat weten graag nogmaals bij ons te willen bestellen. We zien u uiteraard heel graag terug voor zeer goede wijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling staat op tijd klaar, mooi assortiment betaalbare biologische wijnen

Mooi assortiment betaalbare biologische wijnen

Beste Jolina, Vanzelfsprekend staat uw bestelling klaar, als dat niet gelukt was, hadden we u beslist even gebeld of gemaild! Fijn dat u ons mooie, grote en betaalbare assortiment biologische wijnen ontdekt heeft. Daar zijn we stiekem best een beetje trots op. Geniet van uw biologische wijnen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Nick, Dank u wel voor deze korte maar duidelijke aanbeveling. Geniet van uw wijnen en graag tot een andere keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Heel goed.

Al meerdere keren prettige ervaring gehad met deze winkel.

Beste Fred, Dank u wel, dat klinkt heel goed. We hopen u graag nog lange tijd van dienst te mogen zijn. Geniet van uw aankopen en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruime keuze, beste kwaliteit, goed advies, met een glimlach

Altijd opgewekt, goede website, fijne winkel. Veel kennis. Geweldig om rond te neuzen en mooie wijnen uit te zoeken

Beste Anthony, Het is ook zo’n ongelofelijk genoegen om u blij te maken met onze mooie kwaliteit wijnen. Wij zijn blij dat u onze expertise enorm waardeert. Zeker in deze lastige tijden kunnen wij bijdragen aan kleine geluksmomentjes en dat is heel fijn! We zien u graag weer terug in de Wijnkoperij en anders online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

prima ervaring en levering

De bestelde artikelen zijn goed verpakt en netjes en tijdig afgeleverd. het contact met de wijnkoperij was ook prima.

Beste Marjolein. Dank u wel voor uw moeite om ons hier zo warm aan te bevelen. Dat waarderen wij zeer. Geniet van uw wijnen en heel graag tot ziens. Lia Platenburg