Wijn is nog niet geleverd

Ondanks dat ik de wijn ruim op tijd heb besteld en gevraagd heb om deze zaterdag 19 oktober te leveren heb ik niets ontvangen. Ik ben zaterdag speciaal de hele dag thuis gebleven. De leverdatum is verzet naar 21 oktober, maar dan ben ik niet thuis. Ik vind dit heel vervelend.

Uitstekende betaalbare wijn

Veel keuze. Snelle prompte levering.

Ik had alleen meer verwacht van de kadoverpakking, verder alles prima in orde.

Goed geregeld en fijne service

Zeer betrouwbaar

Naast de lekkere wijn is levering op afgesproken dag

Mijn enige ervaring is onlangs het aanschaffen van Spaanse wijn aangeraden via de Spaanse Nieuwsbrief. En door mijn woonomgeving kwam ik uit bij Wijnkoperij Platenburg in Rotterdam die mij nog 4 flessen kon leveren. Na de bestelling binnen paar dagen keurig geleverd met vriendelijk tekst op een kaartje. Hoop op meer positieve ervaringen bij deze Wijnkoperij Platenburg.

Duidelijke website en bestelprocedure

De website geen een duidelijk overzicht van verkrijgbare wijnen met leuke achtergrondinfo. Bestelprocedure is ook helder en gebruiksvriendelijk.

zeer betrokken en kundig (heerlijke wijn)

eerst bij de derde generatie op cursus en later bij cuvee de vierde generatie leren kennen. Mooie groep kundige mensen

Fantastische wijnen

Heerlijke wijnen, vriendelijk personeel. Klein aandachtspuntje: niet iedereen woont in Rotterdam, dus bij online bestellingen even opletten, anders moet de klant bellen waar de bestelling blijft.

Keurig wijn advies en attente service, verrukkelijke wijnen

Voor diverse diners hebben de mannen van platenburg mij altijd erg goed geholpen. Mooie prijs kwaliteit

Positieve ervaring

Zowel het gemak van de website als de snelle en probleemloze levering. Ga zo door

Goed en voordelig

Ruime keus, ook in alcoholvrij, voor een schappelijke prijs. Vooral prettig dat je de bezorgdag zelf kunt kiezen.

Vriendelijke en inhoudelijk goede service

Goed advies gekregen over nieuw uit te proberen wijn. Goede uitleg gekregen

Goede site, goede service

Direct na mijn bestelling werd ik gebeld dat de levering misschien een dag later zou plaatsvinden. Of dat een probleem was. Dat vond ik erg netjes en professioneel.

Heerlijke wijn

De wijnen van de maand selectie zijn een verrassing en smaken heerlijk.

Top producten en top service

Naast de info op de site, zeer toegankelijk voor vragen .Denken mee en komen met oplossingen en informatie

Buitengewoon goed

Voor de eerste keer besteld, proces was prima in orde alsmede ook de wijn die ik tot nu toe geproefd heb

Altijd bijzondere, mooie wijnen in het assortiment. Snelle service!

Goede prijs/kwaliteit

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het bestellen via de website biedt verschillende mogelijkheden en de bezorging heeft conform afspraak plaatsgevonden.

Top !

Snelle levering, goede communicatie en ik heb nog een doosje Portugese wijn besteld die ze hadden aanbevolen. Ik begrijp waarom :)

Heerlijke rosé.

Gisteren besteld, vandaag bezorgd. Ik ga ook graag langs in de winkel, maar deze bestelling paste niet in mijn fietsmandje.

Zeer goede en snelle service.

Bestelde wijnen overeenkomstig het bijbehorend jaartal uitgeleverd. 1 snelle nalevering. Dag na geplande levering, anders zelfs zeer goed.

Fijne omschrijving van de wijnen , waardoor keuze makkelijk is. En , lekkere wijnen in verschillende prijsklassen.

Goede webshop, goede uitleg, efficiënt en snelle levering.

Echte aanrader, zeer ruime keuze, voor elk wat wils.

Mooie producten maar levering teleurstellend

Voor het eerst een box besteld, maar helaas bleef de levering op vrijdag uit omdat ze ons vergeten waren. Zelf de doos maar opgehaald om de wijn op tijd te koelen, echter bleek ook 1 fles rood niet in het pakket te zitten maar een 2e witte van hetzelfde merk. Beetje slordig dus. Maar wij zijn al langer klant en kan gebeuren.

Goudsesingel 332 A

3011KK Rotterdam

Over Wijnkoperij Platenburg

Gevestigd op de Goudsesingel 332A, in hartje Rotterdam, vindt u Wijnkoperij Platenburg, al meer dan 125 jaar dé plek voor mooie wijnen. Wijnkoperij Platenburg in een notendop: Hofleverancier Meer dan 125 jaar in Rotterdam 4e generatie aan het roer Assortiment met meer dan 1000 wijnen Sinds 2023: Proef bij Platenburg, de wijnbar! Wijnkoperij Platenburg is een familiebedrijf dat in 1894 zijn oorsprong vindt als traditionele slijterij. Vanaf de jaren ‘70 werd wijn steeds belangrijker en werd Platenburg de eerste wijnkoperij van Rotterdam. Op dit moment staat met Julien Platenburg de vierde generatie aan het roer en is het bedrijf koninklijk onderscheiden met het Hofleverancierschap.