Mooie wijnen en altijd uitstekend advies !

Kom altijd met plezier in de winkel en vind altijd iets moois.

Mooie wijnen & goede service

Platenburg is de favoriete wijnwinkel van mijn man dus dit was de perfecte plek voor een mooi Valentijnscadeau. De mooie wijnen vielen erg in de smaak & smaken naar meer :)

prompte service

Wijn werd keurig op gewenste tijd door een zeer vriendelijke medewerker afgeleverd. We hebben de wijn nog niet geproefd, maar dat gaat binnenkort gebeuren!

Fantastisch!

De wijnen bij het Valentijnsmenu i.s.m. restaurant de Watertoren waren fantastisch

Beste Petrus, Goed hier te lezen dat de wijnen bij het Valentijnsmenu fantastisch gesmaakt hebben. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service en lekkere wijnen

Je wordt goed geholpen en krijgt advies voor wijn bij een diner. Wijnen zijn goed altijd leuke aanbiedingen. Snelle bezorging.

Beste Noor, Dank u wel voor uw fijne beoordeling. Geniet van uw wijnen en heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prettige winkel, vriendelijke medewerkers, uitstekende wijnen

Vooral de kaartjes met informatie bij een fles wijn zijn een welkome aanvulling op de smaakbeleving.

Beste Menno, Zo’n kaartje; kleine moeite, groot plezier! Zeker in deze coronatijd besteden we hier wat meer aandacht aan omdat we juist nu behoefte aan contact hebben. Hartelijke groet en geniet vooral van uw wijnen. Lia Platenburg

Uitstekend. Kan niet beter.

De bestelling is correct en is de volgende dag op tijd afgeleverd. De prijs is zoals we verwachtten.

Beste Jos, Hartelijke bedankt voor deze warme waardering. Geniet van de Arjolle blanc en de Domiziano. We zien u heel graag terug! Warme groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen, keurig verzorgt

Geen opdringende reclame, goede omschrijvingen van de wijnen. No nonsens.

Beste Arie, Na het lezen van deze mooie waardering gaan we met een heel goed gevoel het weekend tegemoet. We zagen dat u graag de rode en witte wijnen van onze Cap Saint Martin drinkt. Een heel goed voorbeeld van wijnen zonder poeha maar elke euro dubbel en dwars waard! Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

zeer plezierig en service minded

zowel in de winkel als aan de telefoon heel plezierig contact. Advisering is ook goed. Wat ik mis is een meer personalized e-mail met aanbiedingen. Ik krijg nu wekelijks aanbiedingen en informatie over random wijnen uit het assortiment. Op zich is algemene informatie niet oninteressant, maar mijn smaakprofiel is inmiddels gebaseerd op mijn aankopen wel bekend en ik zou dus graag een e-mail met aanbiedingen of assortiment ontvangen dat op dat smaakprofiel aansluit.

Beste F.G., Defaix, Ja we begrijpen uw opmerking om mail te krijgen aangepast aan uw smaakprofiel heel goed. Echter er komen ook geluiden van klanten binnen over onverwachte verrassende wijnen die ze niet hadden willen missen. We gaan er eens over nadenken. Heel hartelijke bedankt voor uw input. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Superbestelling, vlot en netjes

Vandaag besteld, morgen in huis. Zéker. Prima en dank

Beste Kathleen, Dank voor uw Top waardering. Zodra wij uw order binnen hebben verwerken wij deze op werkdagen vlot. Fijn dat het hele proces zo voorspoedig is verlopen. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Lia Platenburg

Vriendelijk, goed advies en snel

Met Wijnkoperij Platenburg is genieten van wijn een feestje

Beste Rob, Fantastisch dat we bij u thuis met onze wijnen onderdeel van het feestje mogen zijn. We zien u heel graag terug voor het volgende ‘feestje’. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Klantcontact, informatie op site en (covidveilige) levering is zeer goed!

Speciale complimenten voor de Valentijnsdiner+wijn actie! Verzorging was prima en het eten en de wijnen verrukkelijk!

Beste Ricardo, We geven de complimenten graag ook door aan de Watertoren, ze zullen er vast heel blij mee zijn, net als wij! Fijn dat we deze bijdrage konden leveren aan een geslaagd Valentijnsdiner. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie selectie, snelle levering

Mooie selectie van verschillende wijnen, goede maandelijkse promoties. Ideaal voor tijdens de lockdown.

Beste Sam, Dank voor uw warme aanbeveling. Geniet vooral van die heerlijke Monte del Fra, Lena Corvina! Dat zijn de kleine geneugten die het leven nu in deze coronatijd wat aangenamer maken. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Voor herhaling vatbaar!

We hadden het Valentijnsmenu i.s.m. restaurant de Watertoren besteld. Alles was keurig verzorgd en smaakte heerlijk! De 4 (!) wijnen van het bijbehorende wijnarrangement pasten daar perfect bij. Er was zeer veel aandacht aan alles besteed, kleine bijgerechtjes, een chocolaatje en een mooie roos erbij. De communicatie was ook goed met oa een duidelijke handleiding voor de gerechtjes. Als deze actie er volgend jaar is gaan we dat weer bestellen, geld dubbel en dwars waard!

Beste Jolanda, Zo zie je maar wat een creativiteit er tot wasdom komt met deze bijzondere Valentijnsdag. Wat mooi dat u dit ook zo ervaren heeft. We zullen deze fijne complimenten beslist ook overbrengen aan de Watertoren. Als alles een beetje meezit kunt u waarschijnlijk volgend jaar van uw Valentijnsdiner genieten in de Watertoren. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende service, enorm vriendelijk, meedenken, kortom erg fijn!

Ze zullen altijd desgevraagd met je mee willen denken. De jongens komen de bestelling brengen. Al jaren die vriendelijkheid. Houden zo!

Beste Stephan, Ja dat houden we zeker zo, zowel het meedenken als onze service. Dank voor uw mooie waardering en geniet vooral van al die heerlijke Noord-Italiaanse wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke volle smaak met heerlijke hout flavor

Wij bestellen zeker weer

Beste Twan, Dank u wel voor uw enthousiaste beoordeling. Prachtig om te lezen dat u zo geniet van de volle, rijke smaak van de Révélation Chardonnay, die bovendien nog eens heel betaalbaar is. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Betrouwbaar en goede wijn selectie (prijs/kwaliteit)

Bestelling probleemloos, altijd goede aanraders in het maandelijkse wijnkrantje. Ik kom er al jaren, en dat zal voorlopig ook zo blijven.

Beste Frits, Het is fantastisch dat u al zo vele jaren klant bent en aangeeft nog graag bij ons blijft bestellen. Goed dat het hele bestelproces vlekkeloos is verlopen. Geniet van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

DANK!

Mooie site, makkelijk bestellen en de Walvisch Kaapse Pracht is super! Dank!

Beste Jacco, Wij zijn heel blij dat u laat weten zo te genieten van de Walvisch Kaapse wijn. Fijn dat het bestellen via onze website zo voorspoedig is verlopen. Geniet van de Walvisch-wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne winkel!

Fijne wijnwinkel, aardige mensen en prima assortiment. Betrouwbare levering via online.

Beste Peter, Wat een mooie waardering van u als al jarenlange trouwe klant. Daar zijn we heel blij mee! Fijn dat u erg tevreden bent over onze fysieke wijnkoperij en onze webshop. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste wijnhandel van Rotterdam

Mooie wijnen voor een mooie prijs

Beste Rutger, Vorige jaar kregen wij het predikaat ‘Hofleverancier’, naar wij begrijpen uit uw reactie zijn wij ook uw Hofleverancier, daar zijn wij heel trots op. Geniet van onze heerlijke wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldig Valentijnsdiner & bijpassende wijnen!

Van begin tot eind hebben wij genoten van ons Valentijnsdiner! Van een hele fijne bezorging, tot aan het diner wat tot in de puntjes verzorgd was tot de heerlijke wijnen die er prachtig bij smaakten! Erg bedankt Watertoren & Platenburg voor het verzorgen van deze heerlijk avond!

Beste Marlot, Wat geweldig dat zowel De Watertoren alsook wij een mooie bijdrage hebben geleverd om uw Valentijnsdiner tot een succes te maken. We zullen ervoor zorgen dat uw complimenten ook bij de Watertoren terecht komen. Hartelijk bedankt voor uw mooie waardering. Lia Platenburg

Leuk een kaartje met een handgeschreven tekst

Beste Ed, Dank u wel voor uw fijne bericht dat u onze handgeschreven kaart zo waardeert. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooi assortiment en fijne aanbiedingen

Platenburg heeft voor elk wat wils. In iedere prijscategorie. Dat vind ik sterk en klantvriendelijk. Over elke wijn krijg je ruime informatie op de website. Ik vind het een genot om de site af te struinen, maar waarschijnlijk is een bezoek aan de winkel ook heel waardevol. Sinds kort ontvang ik ook de mails met aanbiedingen. Zo leuk en interessant om te lezen. Daardoor kies ik wijnen waarvoor ik normaal gesproken niet zou kiezen. Ik beveel. Platenburg bij iedere wijnkoper aan!!

Beste Petra, Zulke prachtige complimenten; we worden er een beetje stil van. Dank u wel voor uw warme woorden, ons weekend kan niet meer stuk. Ondanks de vrieskou buiten krijgen we het hier heel warm van. Geniet van alle heerlijke wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

prima geregeld

proces van bestellen en bezorgen verliep top! Mooi pakket slagersgin besteld en ontvangen. Wel een haakje in de rand van een van de 2 ginglazen waardoor je dit glas niet kan gebruiken ;( zou graag nieuw glas hebben

Beste Marian, We hebben heel goed nieuws voor u; het glas is naar u onderweg! Dus voortaan gezellig saampjes genieten van deze fijne Slagersgin in een mooi glas. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Online mooi cadeau gekocht (2flessen wijn in kist), netjes volgende dag aan huis afgeleverd met een handgeschreven kaart! Top!

Beste Kevin, Deze fijne reactie zo vlak voor dit prachtige, winterse weekend maakt ons heel blij. U blij, de ontvanger van het mooie geschenk en wij met u reactie. Dank u wel! Hartelijke groet, Lia Platenburg