Super winkel, fijne site om wijn te halen

Leuke winkel om langs te gaan, met goed advies. Website is ook compleet met goede beschrijvingen van de wijn. En uiteraard vele lekkere wijnen beschikbaar!

Beste Richard, Dank u wel voor uw warme complimenten, daar zijn we heel blij mee! Onze lekkere wijnen worden driemaal geproefd door wijnprofessionals voor we beslissen of we deze kopen. We importeren rechtstreeks zonder tussenhandel, vandaar onze vriendelijk geprijsde wijnen. Vriendelijke groet en graag weer tot een volgende keer. Lia Platenburg

Helaas was er bij 1e zending van de wijn breuk opgetreden. Dus het duurde langer dan normaal

Het duurde langer omdat de zending kapot was gegaan. Ik ben daarover gebeld en daarna was de wijn er de volgende dag. Met een vriendelijk kaartje

Beste Joke, Wat een pech, ondanks het feit dat we de bestellingen goed verpakken zit een ongelukje soms in een klein hoekje. Wij adviseren onze klanten, zeker wanneer u op een bepaalde dag een feestje te vieren heeft een paar dagen marge te nemen. De wijn smaakt er vast niet minder om, geniet van de Arjolle-🍷🍷 Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede service!

Geweldige winkel en goede service! Wij komen hier graag. De webshop m.b.t. de voorraden kan nog wel verbeterd worden.

Beste Lisette, Ja, daar heeft u helemaal gelijk in. Achter de schermen zijn wij al een poosje heel hard bezig om ook dat voor elkaar te krijgen. Het vergt echter wat meer tijd en we willen alles tip-top in orde hebben voordat we daarmee ‘live’ gaan. Hartelijk dank voor uw positieve inbreng! Geniet vooral van uw 🍷🍷. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede service, lekkere wijn

Wij bestellen vaak wijn bij Platenburg. Soms kiezen wij zelf en soms laten we ons (telefonisch of in de winkel) adviseren. We zijn altijd heel tevreden. Goede wijn en goede service.

Beste Vera, Hartelijk dank voor uw warme woorden, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat u zowel in de Wijnkoperij alsook online tevreden bent. We zien u heel graag terug. Geniet van uw 🍷🍷. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

prima service correct geleverd

Tijdens bestelling waren hele flessen port nog beschikbaar, daarna gebeld door Platenburg dat deze op waren maar dat ze halve flessen konden leveren dus zo gezegd zo gedaan. prima opgelost zonder moeite.

Beste Jaap, Zo is een aantal halve flesjes uiteindelijk geen halve maatregel. Fijn dat u tevreden bent met de aangeboden ‘oplossing’. Geniet van alle heerlijke flessen port! We zien u graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

In alles kwaliteit

Heb jaren in Rotterdam gewoond en ging altijd met veel plezier naar Platenburg. Veel keuze en altijd goed advies. Tegenwoordig woon ik niet meer in de buurt maar ook online een fantastisch aanbod en je kunt aangeven op welke dag je geleverd wil hebben.

Beste Marieke, Trouwe klanten, daar houden we van! We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn in het mooie Amstelveen. Fijn dat u tevreden bent over onze ruime keuze en goede advies. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Altijd fijn om bezoek te krijgen van Platenburg!

Goede service, vriendelijk, kundig en fijn dat het zo snel thuisbezorgd wordt!! Klasse!

Beste Anja, Dat eerste is wederzijds, wij komen ook graag bij u ‘op bezoek’ om de lekkerste wijnen te bezorgen, zodat u er nu ☔️ niet op uit hoeft! Geniet van uw selectie Ournac-🍷🍷 en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Sander, Geen woorden maar daden, zo zitten wij er ook in! Dank u wel voor uw korte, doch krachtige woord! Graag tot een volgende keer, Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede website

Snelle levering goed verpakt

Beste Fred, Dan blijft nu over te genieten van al het lekkers dat we voor u mochten verpakken. Hartelijke dank voor uw vriendelijke woorden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Had een vraag, werd gelijk op gereageerd, werd aangepast, geleverd en nog een leuk kaartje erbij van Koen. Volgende keer zeker weer bestellen

Beste Silvia, Dank u wel voor uw leuke reactie! Koen weet nu ook dat zijn kaartje extra gewaardeerd wordt! Volgende keer leveren wij u weer graag. Hartelijke groet en fijn weekend. Lia Platenburg

Top service en prachtige winkel.

Bestelling werd prima op tijd geleverd en de wijnen smaken uitstekend!

Beste Dick, Fijn, dank u wel voor deze mooie beoordeling. We zijn heel blij dat de Von der Mark-wijnen u uitstekend smaken. Geniet vooral van deze pareltjes uit ons assortiment die nu heel prettig geprijsd zijn. Hartelijke groet en heel graag tot ziens, in de Wijnkoperij of anders online. Lia Platenburg

Er werd contact met mij opgenomen, omdat de jaargang die ik had besteld er niet meer was. Dit vond ik erg netjes, heb bij andere webshops weleens de nieuwe jaargang gekregen. De wijnen werden snel geleverd en er zat een persoonlijk kaartje bij, leuk! Al met al reden om hier snel weer te bestellen.

Beste Fleur, Vooral dat laatste:” Al met al reden om hier snel weer te bestellen”, klinkt ons als 🎵 🎵 muziek in de oren. Fijn dat u onze inspanningen zo hogelijk waardeert met maximale score. Daar zijn we blij mee en graag tot de volgende keer! Geniet vooral van uw 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Groot assortiment snelle levering

Groot assortiment heerlijke wijnen

Beste Jacqueline, We begrepen dat u graag de wijnen gemaakt van de Pinot Grigio in huis haalt. Wanneer u eens extra wilt uitpakken, kijk dan een keer naar onze Ronco Blanchis, een hele volle, rijke, karakteristieke wijn. Overigens heel fijn dat u zo tevreden bent over ons assortiment en service. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie collectie, goede en snelle service

Wijnkoperij Platenburg heeft een mooi en breed assortiment, met goede aanbevelingen en prima prijzen. Bezorging was heel snel, dus al met al niets op aan te merken. Top!

Beste Jeremy, We zagen dat u koos voor verschillende wijnen uit ons brede assortiment. Graag willen we u tippen over ons maandelijkse wijnbericht pakket dat elke maand heel aantrekkelijk geprijsd is. U treft in dat pakket de high-lights van de maand, aangepast aan het seizoen. Heel hartelijk bedankt voor uw mooie reactie en graag tot ziens. Lia Platenburg

Nette service en goede wijn!

Was net na de opening aangekomen en mijn via internet bestelde fles Barolo lag klaar. Was een cadeau en werd ook nog eens smaakvol gratis ingepakt! Service verder was top en de toelichting op de wijn werd ook in de feestverpakking opgenomen. Van nu af aan mijn favoriete wijnhandel voor cadeaus.

Beste Joep, Dat klinkt heel fijn, in de regio Rotterdam zijn wij wereldberoemd om onze fijne relatiegeschenken. Blij te horen dat wij ook uw relaties kunnen verwennen met een mooi geschenk. U bent de volgende keer vanzelfsprekend van harte welkom! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruime keuze met redelijke prijzen, snelle levering

Al jaren kopen wij goede wijnen bij Platenburg

Beste Willem, Zoals u vast ook weet zijn wij in 2019 Hofleverancier geworden na ruim 125 jaar. U bent al heel lang op de hoogte van onze goede wijnen, redelijke prijzen en vlotte levering. We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn! Warme groet, Lia Platenburg

Al jarenlang goede wijnen en vriendelijke mensen!

Goede en lekkere wijnen in onze prijscategorie. Goede adviezen en service. Altijd vriendelijk.

Beste Jan-Kees, Ja, wie goed doet, goed ontmoet, dat spreekwoord dragen wij een warm hart toe! Fijn te horen dat erg te spreken bent over onze goede wijnen, daar zijn we blij mee en stimuleert ons om steeds weer op zoek te gaan naar mooie kwaliteit 🍷. Blijf vooral genieten en graag tot een volgende gelegenheid. Warme groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijn, uitstekende service!

Heerlijke wijn, uitstekende service!

Beste Wouter, Heel hartelijk dank voor uw beoordeling met maximale score, daar doen we het heel graag voor! Geniet weer van uw favoriete 🍷🍷van Domaine de l’ Arjolle! Mocht de voorraad thuis of op het bedrijf slinken dan zien we u vanzelfsprekend heel graag terug. Hartelijke groeten, Lia Platenburg

Platenburg: goede wijnen, perfecte service!

Platenburg: goede wijnen, perfecte service!

Beste Sanne, We zagen dat u ook de mogelijkheid om via onze website een kado te verzenden aan goede vrienden optimaal benut heeft. Heel fijn om te horen dat u dik tevreden bent over onze goede wijnen en service. We zien u heel graag weer terug, online of in de wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Jeroen, Heel hartelijk bedankt voor uw moeite om uw tevredenheid hier te laten blijken. Dat vinden wij dan weer TOP! Geniet met dit prachtige weer van de heerlijke rosé de S! Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Wijnwalhalla

Groot aanbod, veel kennis, vriendelijk en vooral liefde en passie voor wijn

Beste Nathalie, Dat klinkt weer heel goed, daar zijn we blij mee en daar doen we het -graag-voor! Heel hartelijk bedankt voor de moeite die u nam om dit hier te ventileren. Geniet van de overheerlijke Révèlation Chardonnay. Graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd perfect

Altijd perfect

Beste Anne, Dank u wel voor deze mooie beoordeling. U bent al zo lange tijd een trouwe klant bij ons en daar zijn we u heel erkentelijk voor. We zullen ons uiterste best doen om u nog lange tijd op perfecte wijze van dienst te zijn. Graag weer tot een andere keer. Warme groet, Lia Platenburg

Prima wijn en fijne, efficiënte service

Voor nu en nog eens!

Beste Adri, Dank u wel voor uw beoordeling. Sinds de coronatijd bezorgen we de web-orders in Rotterdam met onze vaste bezorger Pim. Vandaar onze zeer vlotte bezorgservice. Geniet van onze prima wijnen en we bezorgen heel graag nog eens en nog eens…….. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Niet op aan te merken

Beste Yvonne, Dank u wel voor uw reactie! Blijft over te genieten van de heerlijke Sumeire rosé de S. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Erg tevreden een grote selectie van goede wijnen en goede bieren

Ik ken Platenburg nu een aantal weken, een maand (?) en heb erg goede ervaringen in de winkel (Vlaardingen) en ook online (vanuit buitenland). Een hele goede service.

Beste Henri, Uw reactie moet toch op een misverstand berusten; we verkopen namelijk geen bier en zijn gevestigd in Rotterdam (wel omgeving Vlaardingen…)We vermoeden dat u een kado heeft gekregen van iemand uit Vlaardingen die ook wat mooie bieren heeft aangeschaft voor u. Anyway geniet van al het lekkers! Hartelijke groet, Lia Platenburg