persoonlijk en snel

Heerlijke gin

Prima wijn, vlot geleverd.

Er gaat m.i. weinig boven kaasfondue van bergkazen uit de Savoie met een uit de Savoie afkomstige wijn van de Jacquère-druif, zoals de mooi geprijsde en lekkere Apremont van Domaine Blanc et Fils - Le Cellier des Chênes.

Beste Ronald, Helemaal mee eens, wij zijn ook gek op deze mooie combi! Zeker in deze koude tijd van het jaar een heerlijke tractatie en bovendien heel gezellig! Goed te horen dat u zo geniet van de Apremont. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Wijn is van prima kwaliteit en de service mag er ook wezen.

Beste Paul, Dank u wel, daar zijn we heel blij mee. Sinds 2019 zijn we onderscheiden met het predikaat Hofleverancier voor onze werkzaamheden dus we hebben onze goede naam hoog te houden. We zien u heel graag weer terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

Wijn bestellen bij Wijnkoperij Platenburg is fijn

Kwaliteit, gemakkelijk te bestellen, snelle levering, dus ik zeg Proost!!

Beste Elna, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat het hele bestelproces gemakkelijk en vlot is verlopen. Geniet van de smaakvolle, krachtige, volle Serre Susumaniello. We zien u heel graag terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldig, goed advies

Er was tijdens bezorging iets misgegaan maar dat werd volgens afspraak hersteld. Prima afhandeling.

Beste Ron, Eind goed, al goed! Niets menselijks is ons vreemd dus er gaat bij ons ook wel eens iets fout. Fijn dat we nadat het misging alles toch naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Heel tof dat u ons met maximale score waardeerde. Warme groet, Lia Platenburg

Geweldige zaak, prachtige wijnen voor een goede prijs

De mensen van Platenburg hebben echt verstand van zaken en zijn zelf wijnliefhebbers. Dit is dus waarom speciaalzaken zo belangrijk zijn: geen keten maar een eigen onderneming, een pareltje van Rotterdam

Beste Koos, We zijn hier helemaal aan het glimmen van deze warme complimenten 😊😊😊😊😊. Hartelijk bedankt voor uw genomen moeite en graag weer tot een volgende gelegenheid. Geniet van uw 🍷🍷🍷, vriendelijke groet, Lia Platenburg

Alvorens een bestelling te plaatsen, werden de vragen vlot en zeer snel beantwoord. Alles werd correct, vlot en snel geleverd.

Beste Peter, Dank u wel 🙏 voor uw warme complimenten, daar zijn we heel blij mee! We zien u graag weer terug! Geniet van uw 🍷🍷en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Superbedrijf!

Ik heb recent Slagers-gin besteld bij deze Wijnkoperij. Deze is snel verstuurd en ze hebben er nog 2 doosjes sinaasappels-schijfjes bij gedaan. Verder was het pakket voorzien van een persoonlijk kaartje. Erg leuk!

Beste Tom, Zo’n fijne waardering klinkt als muziek🎼🎺🎷🎸in onze oren. Zo fijn om te horen dat we weer een klant blij hebben gemaakt! We zien u heel graag terug en schrijven u de volgende keer weer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Al mijn aankopen zijn de moeite waard

Vooral veel wijnen van onder de 10 euro, heerlijke wijnen

Beste C.B., Dat is nog eens geweldig om te horen. Wij zijn er ook heel trots op dat wij er steeds weer in slagen om de fijnste pareltjes te vinden in de prijsklasse onder de tien euro. Heel hartelijk bedankt weer voor uw sympathieke waardering en geniet vooral van al het lekkers!!! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Doosje kapot

Leuke persoonlijke, handgeschreven waardering van bestelling. Dat voelt goed als klant. Helaas 1 doosje sinaasappelschillen kapot. Dit gemeld, echter (na 1 week) nog geen nieuw doosje ontvangen.

Beste Monique, Heel jammer dat u de sinaasappelschijfjes wat later dan gehoopt heeft ontvangen. Het is soms moeilijk te achterhalen wat de reden is dat PostNL wat verlaat is met de verzending. Gelukkig laat de smaak van deze fijne gin niets te wensen over. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ge-wel-dig

Top geregeld

Beste mevrouw, mijnheer, Deze Top-waardering vinden wij ook ge-wel-dig. We wensen u heel veel plezier van één van onze persoonlijke favorieten, de la Tour du Bon, bandol rosé. Dat is GENIETEN met hoofdletters! Hartelijke groet, Lia Platenburg

prima op elk vlak, van de verpakking tot presentatie, aanrader

goeie gin, een van de betere die ik al dronk

Beste Paul, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze Linschoten gin, de levering daarvan en de verpakking en presentatie. We zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goed product en snel bezorgd.

Beste Maurice, Dank u welvoor uw fijne waardering, daar doen we het -heel graag- voor. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zeer goeie serves , levering en wat extra's

Ik ben zeer tevreden. Net 2 dagen voor kerst belde ik ze voor een bestelling en de volgende dag werd het netjes geleverd + extra gedroogde sinasappel schijven voor bij de beste Gin uit de wereld van Nederlandse bodem, Van Lindschoten Slagers Gin.

Beste Marnix, Heel hartelijk bedankt voor uw enthousiaste waardering over onze goede service en vlotte levering. Geniet van de heerlijke Linschoten gin. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Perfecte wijnen en persoonlijke boodschap

Perfect, snel en erg leuk dat er een handgeschreven kaart bij zat. Ons kerstdiner was zeer geslaagd!

Beste Guido, We zijn zeer vereerd om hier te lezen dat onze perfecte 🍷🍷een bijdrage mochten zijn voor een geslaagd Kerstdiner. Hartelijk dank voor uw fijne waardering. We zien heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige winkel en wijnen

Perfecte service en fijn dat ze ook bezorgen

Beste Anke, Hartelijk dank voor uw beoordeling met maximale score en uw warme woorden. Dat vinden wij dan weer geweldig😊. Blijf vooral genieten! We bezorgen heel graag wanneer u de volgende keer bestelt. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Super!!!

Heerlijke wijnen top service.

Beste Leonie, Hartelijk bedankt voor uw super waardering! Fijn 😊 om te horen dat de wijnen zo goed in de smaak zijn gevallen. We zien u heel graag terug in 2023. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Krijg direct veel e-mails

Ik koop gewoon drank… Betaal, geweldige spul komt binnen en dan verwacht ik niet binnen 1 week twee mail met de vraag of ik jullie wil beoordelen. Iets te opdringerig

Beste Remco, Goed om hier te lezen dat u meer dan tevreden bent over de gin. Voor wat betreft ons verzoek om ons te beoordelen, voel u vooral vrij om dat verzoek te negeren!! We merken dat veel van onze klanten juist behoefte hebben aan een review, vandaar ons verzoek. Heel hartelijk dank voor uw reactie en voor nu geniet vooral van uw gin. Hartelijke groet, Lia Platenburg

uitstekend en vriendelijk

zie boven

Beste Wim, Heel hartelijk bedankt voor uw korte maar krachtige waardering. Geniet van de pareltjes uit ons assortiment! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling was snel geleverd en er zat ook nog een handgeschreven kaart bij. Dit maakte het ook nog eens extra persoonlijk. Mijn dank daarvoor.

Beste Mike, Heel leuk om te horen dat onze korte persoonlijke noot zo door u gewaardeerd wordt! Daar doen we het -heel graag- voor! Geniet van de unieke van Linschoten slagersgin. Gezellige jaarwisseling en hartelijke groet, Lia Platenburg

Product is netjes en optijd geleverd.

Beste Diederick, Heel fijn dat uw order vlot en op tijd afgeleverd is in deze zo heel drukke tijd voor PostNL. Hartelijk bedankt voor uw mooie waardering. Vriendelijke groet en fijne jaarwisseling. Lia Platenburg

Klantvriendelijke, vlotte wijnwinkel met een hoop kennis!

Fijne wijnwinkel waar je op een vlotte en prettige manier wordt geholpen.

Beste K.C., Hartelijk bedankt voor uw maximale waardering. We gaan ons best doen opdat u in 2023 net zo tevreden bent. We wensen u een goede jaarwisseling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Grote keuze

Duidelijke website met duidelijke keuze in de wijnen

Beste H.A.J., Altijd weer goed om te horen dat onze website u een duidelijk overzicht geeft van ons grote assortiment 🍷🍷. Dat maakt de keus voor u gemakkelijker. Geniet vooral van al het moois dat we voor u mochten verzorgen. Fijne jaarwisseling en hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede kwaliteit met vriendelijke service!

Een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Een bezoek aan de winkel heeft altijd de voorkeur, waar je warm welkom wordt geheten. Met kennis en passie wordt je geholpen en geadviseerd. Maar ook via de webshop is de service uitstekend.

Beste Esmeralda, Dank u wel voor uw warme complimenten, daar zijn we heel blij mee! We begrijpen goed, dat een bezoek aan de winkel uw voorkeur heeft. Misschien leuk om in het voorjaar onze nieuwe Wijnbar Proef (gevestigd naast de winkel) eens te bezoeken. Geniet van uw 🍷🍷en een goede jaarwisseling, hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen, snel geleverd via webwinkel.

Al vele jaren correcte levering van mooie wijnen. Jammer dat men geen filiaal heeft in Delft.

Beste Fred, Helaas we hebben geen plannen om in Delft een wijnkoperij te openen. We hebben wel een extra reden voor u om in het voorjaar naar Rotterdam te komen. Naast de Wijnkoperij openen we dan Wijnbar Proef. Een plek waar u kunt genieten van een gigantisch assortiment fijne wijnen met iets lekkers 😋erbij. Het is goed mogelijk dat u nieuwe 🍷🍷ontdekt om in Delft thuis 🏠 van te genieten. We wensen u een goede jaarwisseling, hartelijke groet, Lia Platenburg