Snelle levering en goede prijs kwaliteit

De bestelling werd direct de volgende dag geleverd door eigen personeel (in Rotterdam) en zelfs aangeboden om mee te helpen om naar boven te dragen. De wijnen zijn tot nu toe op een goede prijs kwaliteit verhouding, en ook voldoende keuze in smaak profielen. Ook worden de recensies op de website erg op prijs gesteld.

Navraag leerde dat u de fles port beleefd en aardig heeft bezorgd

goed aanbod al ken ik het alleen via de website. Er was een telefoontje nodig omdat ik iets tijdens de bestelactie niet begreep (een melding dat de betreffende fles port niet leverbaar was terwijl dat eerder niet werd aangegeven) Ik werd alleraardigst te woord gestaan en de persoon begreep meteen waar het om ging. Totale indruk echt uitstekend. De port is nog niet geproefd maar dat gaat wel een keer goed komen. Ik zal daar zelf niet over kunnen berichten omdat het een verjaarscadeau voor een vriend van me ging

Snelle en betrouwbare levering en persoonlijke benadering

Snelle en betrouwbare levering en persoonlijke benadering

Beste Brian, Dat we betrouwbaar zijn vond ook de Koning toen hij ons benoemde tot ‘Hofleverancier’. Daar zijn we nog steeds heel trots op en we behandelen al onze klanten ‘Koninklijk’. Hartelijke dank voor uw mooie beoordeling en we hopen u een volgende keer van de heerlijkste wijnen te mogen voorzien. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruime keuze en prima service

Beste Harry, Deze korte maar krachtige beoordeling zegt meer dan duizend woorden! Hartelijke dank voor de moeite die u genomen hebt om ons te beoordelen. We zien u heel graag terug! Geniet van uw 🍷🍷Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd snel en netjes geleverd, kwalitatief meer dan oké!

Prima wijntjes, prima service!

Beste Roel, Dank u wel voor deze meer dan PRIMA beoordeling. Daar zijn we blij mee en doen we het maar al te graag voor. Geniet van onze 🍷🍷en heel graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Lia Platenburg

Buitengewoon

Na via het restaurant waar ik werk al vaker te kunnen hebben genoten van de goede service van platenburg, nu een keer prive besteld. Website is super makkelijk in gebruik, met fijne info. Levering snel en persoonlijk. Een 100% aanrader

Beste Dennis, Goed te horen dat ook uw restaurant heel tevreden is over onze goede service. Leuk dat u nu ook eens zelf via de website gezien hebt hoe vlot en eenvoudig u kunt bestellen. Wist u dat u met het restaurant kunt inloggen en nog eenvoudiger kunt bestellen! Geniet van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnen èn service

We bestellen regelmatig, meestal een selectie uit de top 10 van witte en rode wijnen en het is nog nooit tegengevallen.

Beste Gijs, Dat is een heel verstandige keus van u temeer daar onze top 10 wijnen wel een zeer gunstige prijs/pret verhouding hebben. Deze top 10 wijnen zijn meer dan prima en vormen daarmee ons visitekaartje voor heerlijke en betrouwbare 🍷🍷. Hartelijk dank voor de door u genomen moeite voor deze beoordeling. Lia Platenburg

Levering prima en snel, wijnen voor zover geproefd conform beschrijving, dus goed

Heb een serie witte wijnen besteld, waarvan een viertal pas geopend. Prima prijs/kwaliteit, andere vijf moeten nog de revue passeren. Bestel aande hand van verdere ervaring. Mvr groet

Beste J., Wat fijn om te horen dat de eerste vier wijnen zo goed in de smaak zijn gevallen en dat onze beschrijvingen aan de verwachtingen voldoen. We hopen dat u van de andere 🍷🍷ook zo zult genieten. We zien u heel graag terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd weer feest

Het plaatsen en ontvangen van een bestelling bij Wijnkoperij Platenburg is altijd weer een feestje. Het is eigenlijk net als steeds weer opnieuw naar dezelfde vakantiebestemming teruggaan omdat het daar simpelweg fantastisch is. De een vindt dat een beetje saai, terwijl de ander juist steeds weer op zoek gaat naar een nieuw element op die bekende plek. Zo doe ik dat dus ook bij Platenburg en mijn ontdekkingen stellen nooit teleur. Tevens vergelijkbaar met de vakantiebestemming is de altijd weer vriendelijke gastheer of -vrouw: Platenburg staat altijd vriendelijk te woord en bij de bestelling zit een persoonlijk kaartje. Ik kom hier snel weer terug :)

Beste Robert, Heel hartelijk dank voor uw feestelijke beoordeling! We hopen dat u nog lange tijd bij ons komt feesten. Met ruim 1000 wijnen in ons assortiment is er nog lange tijd genoeg bij ons te ontdekken. We zien u graag weer langs komen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prachtige wijn. Geweldig service. Altijd.

Prachtige wijn. Geweldig service. Altijd.

Beste Anne, Deze mooie geluiden klinken altijd als muziek in onze oren! Dank u voor de moeite die u nam om dit hier te vermelden. Geniet van onze prachtige wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische wijnwinkel!!!!!!

Wij hebben zoveel plezier met Wijnkoperij Platenburg!!! Al zoveel heerlijke wijnen geproeft op de proeverijen, gekocht, en onze klimaat kast lacht als hij weer gevuld is met de meest heerlijke wijnen!!! Altijd fijn, professioneel, met veel aandacht naar de klant, geholpen!! Platenburg is voor ons De Wijn Winkel!!!!!

Beste Jeanette, Van deze warme woorden worden we wel heel erg blij. En ja dat waren nog eens tijden toen we nog prachtige uitgebreide proeverijen konden organiseren. Vooral die memorabele proeverij ter gelegenheid van ons 125-jarig bestaan in de Laurenskerk, u en uw man zijn het klaarblijkelijk nog niet vergeten! We hopen en gaan er vanuit dat we binnenkort weer meer mogen organiseren! Heel fijn dat uw klimaatkast blij is opdat u weer kunt genieten! Warme groet, Lia Platenburg

vertrouwd adres voor een heeerlijke wijn

deskundig advies en goede service

Beste Cees, Dank u wel voor deze prachtige woorden, fijn dat u aangeeft te genieten van onze heeerlijke 🍷🍷🍷. Daar doen we het allemaal heel graag voor. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn snelle bezorging

Beste P., U koopt al sinds 2013 regelmatig onze goede 🍷🍷! We zijn heel blij met uw klandizie en vertrouwen. Geniet van onze goede wijnen en graag weer tot een volgende keer! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Een zaak met een zeer uitgebreid assortiment. Online veel uitleg beschikbaar over alle wijnen, wat het makkelijker maakt de juiste wijnen te kiezen. Handig als je geen tijd hebt om naar de winkel te gaan. Daarnaast is de levering super snel!

Beste M. Breethoff, Onze inspanningen om de website ‘up to date’ te houden zijn zo te horen niet voor niets. Wij zijn blij te horen dat u op deze wijze gemakkelijk een weloverwogen keus kunt maken. Overigens geven we altijd met plezier telefonisch wijnadvies! Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed en betrouwbaar

Ik hou van de selectie wijnen die door Wijnhandel Platenburg worden aangeboden. Zowel meer 'alledaagse' wijnen alsook kwaliteitswijnen uit het duurdere segment zijn bij hen te vinden. En de bestelde wijnen worden altijd vlot geleverd. Goed, eenvoudig en betrouwbaar! En zo'n persoonlijk berichtje erbij, dat is natuurlijk gewoon top!

Beste Laura, Dank u wel voor deze mooie woorden, dat vond ook onze Koning toen hij ons bekroonde met het predicaat Hofleverancier. Daar zijn we nog steeds heel blij mee maar zeker zo blij met uw beoordeling. Geniet van uw selectie 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede prijs kwaliteit

Beste Peter, Om onze uitstekende prijsstelling zijn wij wereldberoemd in Rotterdam en omgeving. Goed te horen dat u zo tevreden bent! Geniet van uw heerlijke Portugese wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vlotte en correcte aflevering

Als nieuwe klant zat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij met een tip om de wijn even te koelen voor gebruik. Dit geeft aan dat men hart voor de zaak en de klant heeft. Klasse!

Beste Jan, We hebben er altijd plezier in om onze orders te voorzien van een tip, persoonlijke noot of soms een kort wijn/spijs advies. U inspireert ons met uw fijne woorden, dank u wel! Geniet van uw 🍷🍷en heel graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Levering was geheel volgens verwachting.

Mijn bestelling werd zelfs eerder bezorgd dan ik verwacht had. Top!

Beste Jan, Wij begrijpen heel goed dat u uw order zo snel mogelijk in huis wil hebben. We hanteren ‘Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis’. Soms zit het wel heel erg mee, zoals in uw situatie en kunnen we eerder afleveren. Geniet vooral van de Jaubertie en het zomerse pakket (in ieder geval de 🌞 in het glas) Graag tot een volgende keer, hartelijke groet, Lia Platenburg

Super service en heerlijke wijn

Weer een mooie zending wijnen ontvangen!

Beste Patrick, Dank u wel voor uw warme woorden. Al lang voor wij ‘Hofleverancier’ werden bent u vaste trouwe klant bij ons; dat jarenlange vertrouwen waarderen wij zeer. Geniet vooral van alle heerlijke wijnen die u bestelde! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen voor elke prijs

Alle bestellingen en aankopen in de wijn winkel hebben mij nog niet teleurgesteld naast de keurige service en levering een positief gevoel bij wijnhandel Platenburg kortom TOP

Beste Cees, Wat een fantastische beoordeling van u, wij zijn heel blij en trots dat u al zo lange tijd tevreden klant bij ons bent! Heel hartelijk bedankt voor uw mooie woorden, we gaan zo door! Geniet vooral van de heerlijk zomerse ☀️ wijnen die deze keer bestelde! Hartelijke groet, Lia Platenburg

goed advies en goede wijnen

zie boven

Beste Iteke, Hartelijk dank voor uw korte maar krachtige woorden. U weet ons al heel lang te vinden voor goed advies en vooral voor goede wijn! We hopen u nog lang met onze goede wijn van dienst te mogen zijn! Warme groet, Lia Platenburg

Mooie selectie wijnen en snelle levering

Fijne webwinkel met veel informatie over alle wijnen en wijnhuizen. Mooie seizoenaanbiedingen en -aanbevelingen, met super prijs kwaliteit verhouding. Levering is snel en goed.

Beste Esther, Alle goeds komt in drieën; fijn dat u onze service, prijstelling en de mooie selectie wijnen zo hoog waardeert. We zijn dan ook trots op ons ruime assortiment wijnen in alle prijsklassen. Geniet vooral van uw wijnen. We zien u heel graag terug, online of in de Wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige service top wijnen

Goede service heerlijke wijnen! 1 was niet op voorraad netjes gebeld en afgesproken hoe we het zouden regelen.

Beste Leonie, Dat vinden wij dan op onze beurt ook weer heel fideel van u om ons met maximale score te beoordelen. Dank u wel! Geniet van de heerlijke 🍷🍷 en we zijn u graag weer van dienst! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service, snel, verrassende wijnen

Goede service, snel, verrassende wijnen

Beste Anne, U bent al vele jaren een trouwe klant in onze Wijnkoperij. Uw klandizie waarderen wij zeer! Dank u wel voor de moeite die u nam om uw tevredenheid hier te laten blijken. Geniet van alle verrassende 🍷🍷🍷! Warme groet, Lia Platenburg

Good selection, fast delivery

Provided a great selection of quality wines in a gift box, delivered quickly, good customer service. Recommended!

Dear Paul, All good things come in threes; our great selection of quality wines, our quick delivery and last but no least our good customer service! You made us very happy with your kind words. We hope to see you again in the wineshop or online. With kind regards, Lia Platenburg