Paar dagen vertraging (ivm levering uit Frankrijk)maar hierover telefonisch bericht gehad. Leuke persoonlijke attentie (kaartje) bijgesloten in verzend doos.

Beste Marianne, Gelukkig komt het sporadisch voor dat we iets niet op voorraad hebben, we nemen altijd even contact met u op om u daarvan persoonlijk op de hoogte te stellen. Fijn dat u begrip heeft en dank voor uw fijne beoordeling! Met dit prachtige weer is het dubbel genieten van uw aankoop! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd top.

Zoals altijd goed aanbod en snel thuis geleverd.

Beste P. Dieltjes, Dank u wel voor deze Top-beoordeling. Geniet wederom van ons goede aanbod wijnen en graag weer tot een andere keer. Warme groet, Lia Platenburg

Prima levering

De bestelling was goed verpakt verzonden en van de bestelling werd ik prima op de hoogte gehouden. De bestelde wijn nog niet geproefd, maar verheug me er al wel op.

Beste Arjen, Fijn dat het hele proces van bestellen en leveren naar wens is verlopen. Zo leuk dat u zich verheugd op het proeven van de wijn. The proof of the pudding is in the eating (lees: drinking). We wensen u genoeglijke uurtjes met het proeven van onze wijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

top, top, top

heel veel kennis over wijnen, goede adviezen, vriendelijk en behulpzaam. de liefde voor de wijn en de winkel zijn in alles te voelen.

Beste Lourenz, Op deze hele warme zomerdag lezen wij deze prachtige beoordeling. We beleven op dit moment tropische temperaturen buiten maar met zo’ n Top-beoordeling worden we ook helemaal warm van binnen. Dank u wel voor deze zeer warme aanbeveling! Geniet van onze fijne wijnen en heel graag tot een volgende keer. Warme groet, Lia Platenburg

Vakmensen, super service en heel groot en mooi aanbod!

Vakmensen, super service en heel groot en mooi aanbod aan wijnen!

Beste M., Onze Koning is het helemaal met u eens, gezien onze benoeming tot Hofleverancier het afgelopen jaar. We hopen nog vele jaren bij u ook de hofleverancier te mogen zijn. Dank u wel voor uw prachtige beoordeling en geniet van ons grote en mooie aanbod wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle afhandeling

Snelle levering en vakmanschap

Beste P. Versteeg, Dank u wel voor deze fijne beoordeling, fijn dat u uw waardering uit voor onze snelheid en bovenal ons vakmanschap! Geniet vooral van ons toppertje uit Italië. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Topservice!

Was een foutje in de bestelling, maar dit werd snel en makkelijk opgelost!

Beste Rik, We behandelen uw order met de grootst mogelijke zorg maar het blijft mensenwerk en helaas maken wij ook wel eens een vergissing. Fijn dat we het naar volle tevredenheid hebben kunnen oplossen. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Al bijna 30 jaar een vertrouwd adres

Al bijna 30 jaar een vertrouwd adres

Beste JH, Dank u wel voor deze warme aanbeveling! Fantastisch dat we al zo lang uw wijnen mogen leveren. Het is met dit mooie bericht duidelijk dat u al bijna 30 jaar geniet van ons wijnassortiment. Op naar de 35 jaar zullen we maar zeggen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldig service

Bestelling correct en op tijd geleverd!

Beste mevrouw/mijnheer Versteegh, Dank u wel voor deze top waardering, fijn dat het hele proces van bestellen en leveren correct is verlopen. We zien u heel graag een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Super dat je per fles kunt bestellen

Mooi assortiment, ook veel keuze onder de 15 euro en per fles te bestellen. De wijnbeschrijvingen zijn goed en ook de recensies erbij helpen bij het maken van een goede online keuze.

Beste Joke, Wat fijn om hier te lezen dat u op basis van onze duidelijke wijnbeschrijvingen en reviews gemakkelijk een wijnkeuze kunt maken. Overigens zijn we u ook heel graag van dienst voor een telefonisch wijnadvies. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

altijd kwaliteit

Beste Donald, Hartelijk dank voor uw korte maar krachtige waardering. Geniet van onze goede kwaliteit wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

heel goede webiste

Goed advies, heel goede website, zeer uitgebreid en gevarieerde keuze van de diverse wijnen.

Beste Leo, Dank u zeer voor deze goede beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over de website en onze adviezen.Geniet vooral van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Een persoonlijk handgeschreven kaartje bij de aflevering

Alles goed gegaan. Van bestelling tot aflevering. Inclusief een handgeschreven kaartje met een reactie op de gekozen wijn. Dat voelt goed. Daarnaast levert Platenburg prima wijnen. Goeie winkel ook.

Beste Ronald, Heel hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat het hele proces van bestellen tot afleveren naar wens is verlopen. Geniet vooral van onze prima wijnen! Graag tot een volgende keer, in de wijnkoperij of anders via de website. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Met recht hofleverancier, ook van huize Teeuwen

Bij Platenburg hebben ze nog nooit een verkeerd advies gegeven. Ik kom er dan ook graag voor bijzondere wijnen bij speciale gerechten. Daarnaast is de koffie goed en is er altijd tijd voor een goed gesprek.

Beste F. A., Uw warme aanbeveling waarderen wij zeer, fijn dat u altijd tevreden bent over onze wijnen en service. We zien u graag een volgende keer, in de Wijnkoperij of via de webshop. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Super fijne zaak!

Echte wijnkenners en altijd perfect advies. Een feestje om wijn te kopen.

Beste Sandra, Wat een fantastische waardering, dank u wel! Voor ons is het ook elke dag weer een feest om zulke fijne wijnen te adviseren! Geniet van uw wijnen want dan is het echt groot feest! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle, goed verzorgde levering van het bestelde.

Via internetsite mooie wijn besteld. Daarna volgde na 2 dagen levering van de bestelde Italiaanse wijn.

Beste Johan, Dank u wel voor uw enthousiaste reactie over de vlotte levering en de goede kwaliteit van onze wijnen. Geniet vooral van onze heerlijke, meest verkochte Italiaan. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Gin besteld en dit was zeer snel bezorgd

Snelle bezorging en leuke handgeschreven kaart erbij,altijd goed die persoonlijke touch!

Beste Ron, Dank u wel voor deze zeer positieve waardering. Geniet vooral van die bijzondere Slagers Gin van Linschoten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

goed geregeld

Mooie wijn, snel geleverd.

Beste Anne, We zijn heel blij met uw positieve waardering! Met dit hopeloze weer schijnt nu in ieder geval de zon voor u in het glas. Geniet van uw wijnen en hartelijke groet, Lia Platenburg

impeccable service

A regular customer now, always happy with the quality of the wines, the prices, and the impeccable service. Cheers!

Dear Jorge, Thank you for your kind words! It makes us proud that you mantioned three important reasons for buying your wines at Wijnkoperij Platenburg. Enjoy your wines in good health. With best wishes, Lia Platenburg

Helemaal goed

Top! Groeten Eddiemeerveld

Beste Eddy, Naar aanleiding van deze Top beoordeling krijgt u uiteraard heel veel hartelijke groeten van ons terug. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

fijne winkel met goede service

Prettige winkel met goede online shop

Beste R., Heel fijn dat u ook onze fijne wijnkoperij benoemt en daarnaast ook onze webshop zeer waardeert. Deze combi werkt voor onze klanten heel plezierig. Dank u wel voor deze positieve waardering. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

super snel

Ik heb online een bestelling geplaatst op zondag en dinsdag einde van de middag was de wijn binnen.

Beste Daisy, Onze vlotte leveringen, daar zijn we wereldberoemd mee in Rotterdam. Mooi dat het hele proces van bestellen en leveren zo voorspoedig is verlopen. Geniet van uw wijnen en graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle service, fijn contact

Ik heb hier een cadeautje besteld. Snel geleverd en het contact met hun was goed!

Beste Tarik, Zo te horen zijn we alle drie blij en dat is mooi! U die het cadeau bestelde, de blije ontvanger en wij die dit voor u mochten verzorgen! Dank u wel voor de moeite die u genomen hebt om dit hier te vermelden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijk

Online besteld. Staat snel klaar. De winkel is een ervaring op zich al, mooie plek! Goed geholpen. Ik hoorde mooie verhalen over wijnen rondom mij heen. Ik koop binnenkort weer!

Beste Laurien, Deze beoordeling vinden wij anders ook HEERLIJK. Fijn dat we aan uw verwachtingen voldoen en heel leuk te horen dat u genoten hebt van de mooie verhalen over wijn in de wijnkoperij. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

tja,gewoon geweldig

Vanmorgen met mijn dochter wat wijnaankopen gedaan,natuurlijk het rosé pakket voor mijn dochter,daarnaast een kleine start van weer een wijnkeldertje,de service was zeer goed,er werd geluisterd,mooie duidelijke adviezen en een leuke amicale omgang. Wij komen zeker terug

Beste Peter, Heel slim van uw dochter om samen met haar vader wijninkopen te doen, zo ging ze met een mooi rosé pakket naar huis! Voor in uw wijnkelder hebben we nu voorverkoop van de witte Bourgognes 2019 van Jean Chartron. Een sterke actie om nu van te profiteren. En heel leuk om straks met uw dochter te proeven. Hartelijke groet, Lia Platenburg