Mooie selectie wijnen en snelle levering

Fijne webwinkel met veel informatie over alle wijnen en wijnhuizen. Mooie seizoenaanbiedingen en -aanbevelingen, met super prijs kwaliteit verhouding. Levering is snel en goed.

Geweldige service top wijnen

Goede service heerlijke wijnen! 1 was niet op voorraad netjes gebeld en afgesproken hoe we het zouden regelen.

Goede service, snel, verrassende wijnen

Goede service, snel, verrassende wijnen

Beste Anne, U bent al vele jaren een trouwe klant in onze Wijnkoperij. Uw klandizie waarderen wij zeer! Dank u wel voor de moeite die u nam om uw tevredenheid hier te laten blijken. Geniet van alle verrassende 🍷🍷🍷! Warme groet, Lia Platenburg

Good selection, fast delivery

Provided a great selection of quality wines in a gift box, delivered quickly, good customer service. Recommended!

Dear Paul, All good things come in threes; our great selection of quality wines, our quick delivery and last but no least our good customer service! You made us very happy with your kind words. We hope to see you again in the wineshop or online. With kind regards, Lia Platenburg

Mooie wijnen, fijne service

Mooie collectie

Beste Arthur, Wij zijn weer blij als u meer dan tevreden bent over onze mooie collectie wijnen. Onze wijnen komen rechtstreeks van de wijnboer, zonder tussenhandel. U bent dan ook verzekerd van de beste wijnen voor de beste prijs. Voor u blijft over te genieten van alle fijne 🍷🍷. We zien u weer heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed werkende webshop, en zeer snelle en vriendelijke levering!

Beste Hugo, Dit klinkt als muziek in onze oren; onze goed werkende webshop! Regelmatig passen we weer wat aan en blijven we bezig met ontwikkelen van nieuwe items. We gaan er vanuit dat ook uw wijnen vast zullen smaken. Heel graag tot een volgende web-order. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Ellen, Dank u wel voor uw korte maar zeer heldere reactie. Geniet van alle wijnen! Graag weer tot een volgende keer! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede omschrijvingen, snelle correcte levering en keuze

Positief, volop keuze, levering per fles mogelijk. Snelle levering en wijnen zijn van hele goede kwaliteit. Top dus

Beste Wendy, Van deze mooie review worden we heel blij, zo fijn dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan! Geniet van onze hele goede wijnen en heel graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Service zoals je je graag ziet!

Wijn was nog niet op voorraad. Werd direct gebeld om even een andere dag af te spreken voor de bestelling. En die wordt dan weer even vriendelijk als altijd bezorgd.

Beste Adraan, Als Hofleverancier hebben we onze naam hoog te houden en dat doen we nu al ruim 126 jaar met alle liefde en passie. We gaan zo door met onze goede service, dat doen we graag! Geniet van de Révèlation 🍷🍷🍷Hartelijke groet, Lia Platenburg

prima service, lekkere wijn

Prettige, persoonlijke service. Zeer aan te raden.

Beste Roderick, Heel fijn dat u onze persoonlijke service zo waardeert! Goed te horen dat de rode Bon Remède zo in de smaak is gevallen. Geniet van deze lekkere wijn. We zien u graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top zaak, zeer goede persoonlijke service

Altijd goed geholpen en goed advies. De laatste tijd veel meer online en ook dat werkt prima. Al met al een hele fijne wijnspeciaalzaak.

Beste Arno, Dank u wel voor uw fijne waardering, wij zijn heel blij dat u tevreden bent over onze fysieke winkel alsook de webwinkel. Zo heeft u meerdere opties om uw favoriete wijnen in huis te halen. We zien u graag terug, online of aan de Goudsesingel in Rotterdam. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vlot gebracht, vriendelijke bezorger

Door corona lieten wij al boodschappen bezorgen door Rechtstreex, Picnic en Crisp. Echter de keus op wijngebied is beperkt en Platenburg kenden we al van de winkel, goed en ruim gesorteerd.

Beste N.J. Molendijk, Fijn dat u zo tevreden bent over ons assortiment en grote keuze en onze bezorgservice. We zullen uw complimenten doorgeven aan onze bezorger Pim! Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer, in de wijnkoperij of anders via onze webwinkel. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima winkel

Vorige week 4 flessen whisky gekocht, er was wat verwarring van mijn kant over de bestelling maar dit is heel snel en keurig telefonisch opgelost. Flessen een dag later bezorgd en er is al wat open. Super

Beste Dirk, Hartelijk dank voor uw Top waardering, daar doen we het maar al te graag voor! Geniet van deze bijzondere whisky’s. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Eigenlijk niets aan toe te voegen!!

Zeer vriendelijke en prettige service! Heerlijke wijnen voor een goede prijs kwaliteit verhouding met goed advies!

Goedemorgen Annelies, Dank u wel voor uw warme complimenten, fijn dat geniet van onze heerlijke Borgo di Colloredo uit Molise gemaakt van Montepulcianodruiven. Met dit koude en regenachtige weer heeft u met deze kanjer in ons assortiment de warmte van de Italiaanse ☀️ in huis gehaald. Genieten!!🍷🍷 Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel vriendelijk compleet

Mijn favo Slagers gin met bijgeleverde gerookte sinaasappel schillen ontvangen, met een vriendelijk begeleidend kaartje. Top product en service!

Beste Joan, Heel hartelijke bedankt voor uw enthousiaste reactie! Daar zijn we heel blij mee. Geniet van de fantastische slagers Gin en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed product maar niet op de gewenste datum geleverd

Ik kreeg wel een excuus mail

Beste J.W.R., Wij vinden het dan ook heel vervelend dat uw bestelling niet op de gewenste datum is aangekomen. PostNL doet zijn uiterste best om uw bestelling op de aangegeven datum af leveren. Juist zo in de periode rond feestdagen en vakantiedagen is de druk extra hoog om alle pakketten tijdig te kunnen leveren. In uw geval is dit helaas erg mis gegaan. Geluk bij een ongeluk dat u tevreden bent over onze kwaliteit van de wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

We genieten van de Port.

Beste Annemiek, Prachtig om te horen dat u zo geniet van onze The Port of Rotterdam, een mooie rijke, volle finest reserve port met een verhaal...... Het idee van ‘The Port of Rotterdam’ is ontstaan in 1990 ter gelegenheid van het 650 jarig bestaan van de stad. Op het etiket ziet u het stadhuis van Rotterdam, de Euromast, het Witte Huis ( de eerste wolkenkrabber). Op de voorgrond het beeld van Zadkine “Stad zonder hart”. The Port of Rotterdam is ook vandaag de dag nog een vaste waarde in ons assortiment! hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle service en goede kwaliteit wijn.

Heerlijke en mooie vaten wijn besteld. Rood, rose en wit en ze zijn allemaal even lekker.

Goedenavond Evelien, Goed te horen dat alle BIB-wijnen van Château Puech Haut zo goed in de smaak zijn gevallen! Hartelijk dank voor uw mooie waardering en we zien u heel graag weer terug! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima zoals altijd

Ruime keus. Snelle levering. Prima

Goedenavond Jacqueline, Fijn dat u altijd tevreden bent over ons assortiment en service. Geniet van de Matile-wijnen! Hartelijke groet en heel graag weer tot een volgende keer! Lia Platenburg

Snel, met persoonlijke touch

Ik heb voor het eerst wijn besteld bij Platenburg. Een aantal flessen Cru Classé rosé uit de Provence. De bestelling ging vlot, was transparant (goed volgbaar) en prima verpakt. Maar het aardigste was, dat er ook een aan mij gerichte, handgeschreven ansichtkaart bij zat, met daarop een persoonlijk dankwoord en een specifiek advies omtrent de wijn die ik had gekocht. Een prettige persoonlijke touch, wat een internet bestelling net iets extra’s geeft. Compliment.

Goedemiddag Edwin, Heel hartelijke bedankt voor uw warme complimenten, daar doen we het van harte voor! Geniet van ons pareltje onder de rosé, deze bijzondere Cru Classé uit de Provence, voorwaar een hele goede keus! We hopen van harte dat we u vaker van dienst mogen zijn met onze fijne wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Super product diteau service!!!

Slagers Gin TopSpul!!! Binnen no time in huis keurig verpakt top service dus!!!

Beste Jeroen, Geniet van de Slager Gin van Linschoten met bijbehorende gerookte schijfjes sinaasappel in steakkruiden. We leveren weer rap wanneer de voorraad slinkt. Hartelijke groet, Lia Platenburg

snel bezorgd

kan met weinig woorden op aanraden van mijn zoon besteld en daar heb ik geen spijt van'

Beste M., ‘Goede raad is goud waard’, maar deze raad was nog best heel betaalbaar en u bent heel tevreden, goed om te horen! Dank u voor uw sympathieke reactie! We zien u en natuurlijk ook uw zoon, heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zorgvuldige en vriendelijke verzorging

Bij de verzending was 1 fles wijn gesneuveld. Ik werd daarover gebeld en ik kreeg z.s.m. een nieuwe doos toegestuurd. Met excuses en een Foodies. Zorgvuldig!

Beste Joke, Ja, waar gehakt wordt vallen soms spaanders, in dit geval een fles Domaine de l’Arjolle rouge. Zoals het een Hofleverancier betaamt lossen wij dit ‘ongeluk’ Koninklijk op. Fijn dat u dit ruimhartig opvat en ons zo mooi waardeert. Geniet van die overheerlijke wijn van Domaine de l’ Arjolle. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed advies en fijne levering

Altijd goed advies en snelle levering. Super tevreden!

Beste Mirjam, Dank u wel, daar doen we het voor: tevreden klanten! Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Als altijd: stipte en professionele service!

Bestelling via webshop, keurig overleg over een product dat niet op voorraad is, goed alternatief voorgesteld en stipt op tijd geleverd. Meer kun je als klant niet wensen, tich? En oh ja, fantastische wijn (dat lijkt bijna vanzelfsprekend, maar is het natuurlijk niet!).

Beste Corine, Dank u wel voor deze TOP beoordeling. Fijn dat het geboden alternatief helemaal naar uw zin was! En waar we helemaal blij van worden is het dikke compliment over onze wijnen! Geniet vooral van al het moois dat wij, als uw ‘Hofleverancier’ mochten leveren. Vriendelijke groet, Lia Platenburg