Snelle en correcte levering

Ik zal zeker weer bestellen

Hier had ik eerder mee moeten beginnen

Goede nieuwsbrief, leuke pakketten en super service. Wijnkoperij Platenburg bevestigd hiermee dat zij de beste wijnwinkel van Rotterdam zijn en dat ze door hun online service meer zijn dan slechts een winkel. Een stevig applaus is meer dan terecht!

Overzichtelijke site. Vlotte levering conform afspraak.

Meer dan goed.

Bestelling geplaatst, levering met een persoonlijke noot, de volgende dag! Prima verpakt, aanrader!

Goedemiddag Peter, Daar doen we het graag voor. We kunnen met een voldaan gevoel het weekend tegemoet. Dit is een extra stimulans voor ons om na het weekend weer met nieuwe energie aan de slag te gaan. We zien u heel graag terug. Geniet van uw wijn. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede seevice en klant vriendelijk

Heb een fles wijn besteld en over twee dagen is het pakket ontvangen, goed ingepakt en als een verrasing een leuke postkaart erbij. Heel tof van Wijnkoperij Platenburg

Beste Willem, Deze fijne reactie vinden wij op onze beurt ook heel tof! We verrassen u heel graag, zeker met deze onzekere en spannende tijden. Geniet in goede gezondheid van uw wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn, snel geleverd!

Erg tevreden, Platenburg nam snel contact op om de wijn zelf langs te komen brengen.

Beste Bas, Gezien de barre tijden waar we allemaal mee te maken hebben, hebben wij besloten om onze bestellingen in Rotterdam in rap tempo zelf te bezorgen. We willen heel graag de maximale service bieden om het u zo makkelijk mogelijk te maken. We hebben allemaal genoeg zorgen aan ons hoofd en als wij u hiermee kunnen ‘ontzorgen’, doen we dat met heel veel plezier. Geniet en ontspan met een heerlijk glas wijn! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Great shop with personal service

We always enjoy the wines from here and the have some speciality ones you cannot get elsewhere in the NL.

Dear Shawna, Thank you very much for this great reaction. To read this here just before the start of our weekend is an extra boast for us. Enjoy our wines and we would be happy to see you again on our website. Wish you a nice and cozy weekend. Stay healthy! Lia Platenburg

Hele fijne winkel met goed advies en heerlijke wijnen! Ook bestellingen gaan heel goed!

Prettige sfeer in de winkel, uitstekend personeel om te adviseren waar nodig. Uitgebreid assortiment in vrijwel elke prijsklasse. De bestellingen worden snel geleverd en met een vriendelijke lach!

Beste mevrouw, mijnheer Roos, Dank u wel voor deze fantastische beoordeling. We zijn heel blij met deze prachtige complimenten. In deze moeilijke, onzekere tijd voor iedereen is het heel mooi hier te lezen dat u zo enthousiast bent over de kwaliteit van onze wijnen en de service. Graag zien wij u terug, in de winkel en anders online. We wensen u een goede gezondheid en vriendelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke granache

Heerlijke granache

Beste Hannah, In deze moeilijke tijden is het fijn om te horen dat u van onze wijn genoten hebt en een bijdrage leverde om te ontspannen en in alle rust te genieten van een culinair momentje. We wensen u gezondheid en hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima; snelle levering

Beste Jeroen, Dank u wel, wij gaan met een voldaan gevoel van ons weekend genieten zodat we de komende week weer vlot onze orders kunnen verwerken. Geniet van uw wijnen en hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen die eenvoudig online te kopen zijn

Nu al een aantal malen online wijn gekocht. Het selecteren, bestellen en ontvangen was net zo plezierig als het drinken.

Goedemiddag Bart, Fantastisch dat u zo tevreden bent over de mogelijkheden om op eenvoudige wijze via onze website uw wijnen te bestellen. De voorpret begint met bestellen maar uiteindelijk is het genoegen van het drinken van uw wijn nog het grootst, zo goed om te lezen hier! Dank voor uw moeite en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekend!

Geweldige wijnen, top service!

Goedemiddag Frank, Dank voor uw korte, maar krachtige beoordeling. We gaan na het weekend weer met veel plezier aan de slag om onze andere klanten net zo blij te maken met onze ‘geweldige wijnen’. Zo heerlijk om hier te zien dat we u daar zo blij mee kunnen maken. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Simple, user friendly, perfect.

Excellent service, always perfect on time, great wine, good prices, nice sales. Even when there's a problem (last wine I bought was temporarily out of stock) they call you directly, give you clear info and deliver a few days later. And then they send you a hand-written card, wishing you enjoy your wine. What is not to love about these guys?

DearJ.M., Thank you for your kind words.We are very happy to read your enthusiastic review of our excellent service and our great wines (your words!). It’s always nice to hear appreciative words of our hard work which we always perform with pleasure. With best regards, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen, en snelle en correcte levering.

Grote keuze in heel mooie wijnen.

Beste Jaap van Duijn, Soms is het moeilijk kiezen door ons aanbod van zeker 1000 wijnen. Maar door een selectie te maken op de website komt u doorgaans uit bij de door u gezochte wijnen. Mocht het toch nog lastig zijn dan geven u heel graag telefonisch wijnadvies. Fijn dat u zo tevreden bent over onze hoge kwaliteit wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Hope Kwaliteit tegen betaalbarebprijzen

Huge service

Beste Georg, Heel hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling met maximale score. Wat fijn dat u zo geniet van onze hoge kwaliteit wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle bezorging en heerlijke wijnen.

Fijn adres, jammer genoeg niet in Delft, of . . . . . ook vestigen in Delft?!

Goedemiddag mevrouw, mijnheer van der Gaag, Haha, Gelukkig zitten we in het centrum van Rotterdam, dus ook makkelijk te bereiken vanuit Delft. Bovendien via onze webshop bereiken onze wijnen alle gemeentes in het land en zelfs daarbuiten. Geniet van de heerlijke wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zeer klantgericht, topkwaliteit en persoonlijke aandacht

ik heb nu meerdere malen via het web besteld. Altijd correcte levering, op tijd en bij afwijkingen wordt je netjes gebeld of gemaild. Klasse!

Goedemiddag Henk, Dank u wel voor deze prachtige beoordeling, daar doen we het met heel veel plezier voor! Fijn dat u alle keren dat u bestelde zo tevreden bent. We streven naar 100 procent tevreden klanten en natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens wat mis, zoals u schrijft. Geniet vooral van alle wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijnen en prima service

In de winkel krijg je altijd goed advies en bestellen gaat makkelijk en snelle levering.

Beste Vera, Dank u wel voor deze fijne reactie. Wat leuk dat u in de wijnkoperij komt en tevens bestelt via onze website. Over beide mogelijkheden bent u erg tevreden, daar zijn wij weer heel blij mee. Hartelijke groet en graag tot ziens in de wijnkoperij of anders online. Lia Platenburg

Al jarenlang een goede productlijn

Altijd goede service, fijne prijs kwaliteit verhouding in elke prijsklasse.

Beste Wim, Fantastisch dat we al jarenlang aan uw verwachtingen voldoen. Geniet vooral van onze wijnen, we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering, op het moment dat het mij uitkomt en de wijn is lekker

Beste Marian, Dank voor uw mooie waardering, bovenal het feit dat onze wijnen zo lekker vind! Geniet daar vooral van en we leveren u graag weer vlot uit op een gewenst tijdstip. Hartelijke groet, Lia Platenburg

top service

De wijn is heerlijk, goede informatie op de website om een goede keuze te maken en de bezorging vlekkeloos. Aanrader!

Beste Lian, Wat fijn dat u onze wijnen heerlijk vond en de bezorging vlekkeloos verlopen is, zoals het behoort. Dan zien we u heel graag weer een keertje terug via onze website en anders in de wijnkoperij. Warme groet, Lia Platenburg

Altijd prima service

Goede wijnen en prima service en mocht er een keer iets zijn dan wordt dit keurig opgelost

Beste Ivo, Natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens iets mis, het blijft tenslotte mensenwerk! We zoeken altijd naar een oplossing naar tevredenheid. Voorts zijn we blij met uw complimenten over onze wijnen. Geniet daar vooral van! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnen

Bij elke bestelling, weer blij verrast met de top wijnen, snelle levering en aandacht.

Beste mevrouw, mijnheer, Het is toch heerlijk u te kunnen verrassen met onze Topwijnen! We beschouwen dit als een groot compliment en zijn daar heel blij mee! Fijn dat de levering vlot en naar wens is verlopen, we zien u graag weer een keer terug. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel goed lekker

Beste Steven, Top, snel, goed en lekker schrijft u. Wat wil een mens nog meer? Dat zijn nu juist de dingen waar we naar streven. Elke dag opnieuw streven we naar alleen maar tevreden klanten en het is fantastisch als we hier lezen daar wederom in geslaagd te zijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg