Het beste advies en de vriendelijkste medewerkers!

Altijd welwillend om mee te denken, dit gebeurt met enthousiasme en passie. Ik ben nog nooit thuis gekomen met wijn waar ik niet tevreden mee was!

veel keuze, goede prijs-kwaliteit verhouding

fijn bedrijf. enige minpunt is dat bij bezorging er geen richttijd mogelijk is. misschien een appje sturen vooraf?

Goede wijn en service

Geweldige service, ruime keuze!

Groot aanbod van wijnen uit verschillende landen en streken. Gelukkig staan er vaak leerzame beschrijvingen bij of een aanbeveling. Dit helpt bij het kiezen! Ook regelmatig interessante aanbiedingen. Deze keer een bescheiden bestelling van vier x drie verschillende soorten wijn. Keurig zoals beloofd de volgende dag thuis bezorgd door PostNL. Kortom zeer tevreden.

Een feest van een winkel

Ik haal er al meer dan veertig jaar de mooiste wijn voor een sympathieke prijs

Beste B.G., Wat een fantastisch nieuws om te horen dat u al ruim veertig jaar de mooiste wijnen bij ons haalt. Fijn dat u refereert aan onze sympathieke prijsstelling, dat stellen wij zeer op prijs. Geniet vooral van onze heerlijke wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle bezorging van mooie, klassieke en vooral Europese wijnen.

Een prachtig familiebedrijf met een uitgebreid aanbod uit de klassieke wijnlanden. Jong team en een fijne wijnbar naast de winkel.

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide complimenten, daar zijn we heel 😀 blij mee. Heel leuk dat u ook onze wijnbar Proef noemt. U heeft daar de mogelijkheid om de mooiste 🍷🍷 te proeven uit ons grote assortiment. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Wijnkoperij van Rotterdam en Omstreken

Altijd mooie aanbiedingen en perfecte kwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. Betrouwbaar met levering

Beste Eric, Fijn dat we u altijd blij kunnen maken met onze mooie aanbiedingen en perfecte kwaliteit. Daar zijn we heel content mee❤️‍🔥. Geniet van onze perfecte 🍷🍷. We zien u heel graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitgebreid assortiment, snelle service

Overzichtelijke webshop met uitgebreid assortiment. Bij vragen snel persoonlijk contact en goede service. Bezorging snel en indien nodig afgestemd op persoonlijke voorkeur.

Beste Joep, Wat fijn dat u via de website ontdekt heeft dat we een uitgebreid assortiment in huis hebben. Voor iedere smaak en elke portemonnee. Goed dat ook de bezorging naar wens en uw persoonlijke voorkeur verlopen is. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed assortiment en duidelijke website.

Altijd vlotte afhandeling en levering.

Beste Bas, Goed om te horen dat bestellen via onze website eenvoudig en vlot is verlopen. Op deze wijze heeft u snel en gemakkelijk de lekkerste 🍷🍷in huis. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Sfeervol, deskundig en vriendelijk

Een bezoek aan Platenburg is altijd 'een feestje'

Beste Arjo, Deze warme woorden klinken ons als 🎊🎉 muziek in de oren. Dank u wel voor uw waardering. We zien u heel graag terug voor een volgend feestje. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke zo.n online wijntje!

Altijd lekker wijntje, snel geleverd, keurig verpakt, leuke aanbiedingen. Alles wat ik van een online wijntje verwacht!

Beste Elna, Fijn dat we aan uw hooggespannen verwachtingen hebben voldaan. Goed om te horen dat ook de bezorging vlekkeloos is verlopen. We zien u heel graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijnen, en service

Goede service, prima wijnen.

Beste N.C., Dank u wel voor uw mooie waardering, daar zijn we weer blij mee en doen we het voor. Fijn dat onze prima wijnen zo goed in de smaak zijn gevallen. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel en mooi verpakt

Als cadeau wilde ik een wijn geven die al jaren favoriet is in onze familie en waar we ieder keer voor terugkomen bij Platenburg op de Goudsesingel. Voor het eerst online besteld en dat beviel goed. Het kwam snel en zat in een mooie verpakking. 10/10

Beste Suzanne, Fijn om te horen dat een bezoek aan de Wijnkoperij altijd goed bevalt en dat uw bestelling via de website ook heel goed verlopen is. Op deze manier heeft u een alternatief plan wanneer een bezoek aan de Wijnkoperij niet tot de mogelijkheden behoort. Dank u wel voor de maximale score. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen en goede stipte bezorging

Wijnkoperij Platenburg heeft een mooi en uitgebreid assortiment in alle prijsklassen.

Beste Luc, Zo leuk om te horen van u dat wij wijnen in alle prijsklassen 💶 hebben, dat benadrukken we ook altijd in de Wijnkoperij. Op deze manier is er voor iedere portemonnee wat moois te vinden bij ons, dat is de reden dat ook de horeca ons ook al vele jaren weet te vinden. Dank u wel voor uw complimenten, daar doen we het voor. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling is netjes bezorgd op de beloofde tijd.

Beste Karin, Dank u wel voor uw mooie waardering, daar zijn we blij mee. Fijn dat ook de bezorging naar wens is verlopen. Geniet van uw aankopen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Gevoel dat ik bij een speciaalzaak koop

Goede informatie, snel geleverd

Beste Eef, Uw gevoel klopt helemaal, we verkopen al bijna 130 jaar unieke 🍷🍷. We zijn een aantal jaren geleden bekroond door onze koning 👑 met het predicaat Hofleverancier. Fijn dat we u met onze informatie goed van dienst kunnen zijn. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijn

Meerdere malen wijn van het huis “Due Palma” besteld, super lekker.

Beste Daisy, Hartelijk bedankt 🙏 voor uw enthousiaste waardering. De wijnen van Due Palme vallen in de categorie ‘meest verkochte wijnen’. Fijn om te horen dat deze wijnen zo goed in de smaak vallen. Op dit moment zit er ook een wijn van dit gewaardeerde huis in een wijnpakket. We zien u heel graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Wat fijn dat u zelf bij Jeanette aan de deur bent geweest met het kado Werd heel erg gewaardeerd Groet Karin

Beste Karin, Namens Julien heel graag gedaan voor Jeanette, een jarenlang zeer gewaardeerde klant. Top om hier te lezen dat dit erg op prijs gesteld wordt. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Perfecte en persoonlijke service

Ik bestelde online voor een bezorging in Nederland, want ik woon in het buitenland. Ik had per ongeluk een verkeerde fles besteld. Een emailtje was genoeg om een en ander te corrigeren met de persoonlijke service van Koen.

Beste Joost, Dank 🙏 voor uw fijne waardering 😊uit het verre Hong Kong. Goed om te horen dat met de interventie van Koen alles uiteindelijk toch nog op zijn pootjes terecht is gekomen. Opdat u tevreden bent over onze aandacht en service van uw bestelling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Erg goed

Makkelijk bestellen, goede prijs, eenvoudig betalen en snelle levering op de afgesproken dag.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw mooie complimenten, daar doen we het voor! Fijn dat ook de aflevering 📦 perfect verlopen is. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

zeggen wat ze doen, doen wat zeggen

Mooie wijnen met hele goede kwaliteit prijs verhoudingen

Beste F.G. Defaix, Ja een man (of vrouw) een man; een woord, een woord; zo zitten wij er al 130 jaar in. Met onze 4e generatie nu aan het roer hopen we dit nog lange tijd ( overigens met heel veel plezier🤗) te kunnen doen. Geniet vooral van onze goede 🍷👌🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Makkelijk, snel, kwaliteit

Fijne webshop, levering was snel gedaan. Producten worden keurig geleverd en zijn van goede kwaliteit. Service is ook zeer prettig.

Beste Esther, Dank u wel voor deze warme woorden, daar zijn we heel blij mee. We hebben een goede naam als Hofleverancier 👑 hoog te houden. Geniet van onze goede wijnen. Graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Netjes en optijd geleverd.

Helemaal top

Beste Diederick, Zoals het ook hoort, vinden wij! Maar soms loopt het anders……Fijn dat uw bestelling naar wens is verlopen, we zien u heel graag terug! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Alles perfect

Alles perfect

Beste A.K., De eerste beoordeling van 2024, “Alles perfect”, het jaar 2024 is meteen wel heel goed begonnen voor ons. Dank u wel voor deze warme ❤️‍🔥complimenten, daar zijn we heel blij mee. Ook in 2024 gaan we ons best doen om heel veel klanten 😊 te maken met onze heerlijke 🍷🍷.De beste wensen voor u in het nieuwe jaar, hartelijke groet, Lia Platenburg

Stelt nooit teleur

Nooit een wijntje gekocht met ook maar een hint van narigheid.

Beste Joey, Dank u wel voor uw fijne waardering😊. Gelukkig weten we al die hinten van narigheid buiten de deur te houden dankzij zorgvuldige selectie van onze wijnen.🍷🍷🍷 Alles opdat u van heerlijke wijn kunt genieten ook in 2024! Gelukkig Nieuwjaar! Hartelijke groet, Lia Platenburg

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.