Geweldig,prettige benadering en meedenkend

Bestelling doorgeven, betalen en de volgende dag bezorgen.Waar vind je dat ?

Wat een ontdekking

Al vaak van gehoord, maar door de coronacrisis eindelijk toegekomen om het eens dichter bij huis te zoeken. Dat hadden we eerder moeten doen. Perfecte service, heerlijke wijnen.

Beste Robert, Beter laat dan nooit, zo leuk om te horen dat u al veel goeds over ons gehoord heeft. Vorig jaar kregen we zelfs het predikaaat ‘Hofleverancier’ uitgereikt. Dan zijn we ook haast ‘verplicht’ om onze kwaliteit van de wijnen hoog te houden alsmede onze service. Geniet van de Révèlation Chardonnay, onze heerlijke Castelo Verdejo en de Portugese Rode wijn van São Miguel. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima aftersales

Fijne zaak. Ik had een vraag over een bestelling. Kreeg direct iemand aan de telefoon die me vervolgens perfect hielp

Beste H.G., Dank u wel voor deze perfecte reactie, daar zijn we bijzonder blij mee. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering. Attent kaartje erbij

Beste M., Dank voor uw korte maar krachtige reactie. Geniet van de hele speciale van Linschoten slagersgin. We zien u graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

altijd kwaliteit voor iedere portemonnee

Wijnkoperij Platenburg heeft een breed assortiment. Voor elke gelegenheid/gang/moment een passende wijn. Voor miskoop hoeft men niet te vrezen aangezien elk product eerst zelf geproefd is.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor deze warme woorden. Het is voor ons ook de grootste kunst om voor elke euro die u bij ons uitgeeft de mooiste kwaliteit wijn te importeren. Geniet van onze heerlijke wijnen. Warme groet, Lia Platenburg

Fantastische wijn

Voor het eerst besteld bij Platenburg. Alles goed geregeld. Netjes bezorgd! Vooral de persoonlijke kaart bij de wijn, geeft een extra stukje aandacht dat je mens bent en gewaardeerd wordt!!

Beste Ineke, Dank u wel voor uw warme woorden. Wederom een nieuwe tevreden klant. Daar worden we heel blij van. We zien u uiteraard heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastisch assortiment, super service!

Fantastisch assortiment, super service!

Beste Eelco, Deze review vinden wij anders ook fantastisch, fijn dat u zo tevreden bent over ons assortiment en service. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling gaat zonder problemen, bezorging gaat in goed overleg indien ndig

Prima service.

Jammer dat mijn wijn niet leverbaar was en dat ik dat pas laat hoorde.

Beste Michele, Dat uw wijnen niet tijdig leverbaar waren vinden ook wij heel spijtig. We hebben u nog een paar alternatieven aangeboden maar helaas de wijn van uw keuze was een poosje uit voorraad. We zullen ons best doen om er voortaan strakker bovenop te zitten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima prijs en levering

Prima prijs en levering

Beste Axel, Met dank voor uw moeite om dit via deze website te communiceren. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering, prima klantenservice!

Eerste bestelling, zeker niet de laatste.

Beste Ruud, Dat is geweldig nieuws. Dank u wel, geniet van uw wijnen en tot de volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Klasse service

Bestelde wijn was niet op voorraad, er werd direct gebeld en gemaild zodat ik nog tijdig voor een vervanger kon zorgen. Net dat stapje extra doen: klasse service!

Beste Vincent, We doen al ruim 125 jaar dat extra stapje voor onze klanten en we zijn blij te horen dat u tijdig uw keuze kon aanpassen. Vanzelfsprekend zien we u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zeer klantvriendelijk

Goed advies, ze reageren snel en adequaat en communiceren prettig

Beste Rob, Fijn dat ons advies zo goed heeft uitgepakt, geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer, Hartelijke groet, Lia Platenburg

Professioneel, goed aanbod en altijd die extra stap

Regelmatig bestel ik wijn als cadeau, in de reacties hoor ik vaak terug: (a) geleverd op de afgesproken dag, (b) mooi ingepakt en (c) vaak een extra touch (kaartje, magazine etc.) Aanrader en mooi familiebedrijf dat blijft ontwikkelen

Beste H., Dank voor uw warme aanbeveling, zo fijn om dit horen! Als ‘Hofleverancier’ hebben we onze naam hoog te houden. We zien u graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Super service en kwaliteit

Ondanks de december drukte erg goed geholpen en alles op tijd binnen!

Beste Robert, Fijn dat het hele bestelproces soepel is verlopen, ook in de hele drukke decembermaand. Blijft over het prettigste deel; het genieten van onze heerlijke wijnen. Met dank voor uw fijne reactie. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima service, snelle levering

Zelfs in een drukke periode als de decembermaand snel geleverd in een mooi tasje. De kistjes moet ik nog cadeau doen maar de port heb ik al eens eerder op en die was lekker!

Beste Hedi, Deze decembermaand in coronatijd was het inderdaad een extra uitdaging om alle orders op tijd bij iedereen in huis te krijgen. Fijn dat dit hele proces vlekkeloos is verlopen. Geweldig dat u zo genoten hebt van onze ‘Port of Rotterdam’. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vriendelijk en correcte levering

Altijd prettig contact gehad.

Beste Nik, Zo fijn dat u al zo lang trouw de heerlijke biologische Piqueras-wijnen bestelt. Geniet vooral van deze eerlijke, goed betaalbare wijnen. Heel graag tot een volgende keer. Dank u wel voor deze fantastische complimenten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige service en prachtige wijnen voor ieders budget!

Iedere keer weer fijne bezorgservice of advies in de prachtige winkel midden in het centrum van Rotterdam. Een aanrader voor iedere Rotterdammer en daarbuiten.

Beste J. Kasbergen, Heel hartelijk dank voor uw warme aanbeveling. Goed om te horen dat u onze fysieke wijnkoperij en ook onze bezorgservice zo waardeert. We zien u heel graag terug, online of in de Wijnkoperij. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Snel en keurig geleverd

Ook leuk de persoonlijke noot bij mijn bestelling. Zeer tevreden

Beste P., Graag onderhouden wij persoonlijk contact met onze klanten, zeker in deze coronatijd nu iedereen juist persoonlijk contact zo mist. Geniet van onze alcoholvrije wijnen en de fantastische port. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Kundig advies en heerlijke wijnen!

Beste Friso, Dank voor uw prachtige compliment over onze heerlijke wijnen, daar doen we het allemaal voor! Top! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Overzichtelijke webshop, klantvriendelijke benadering

Fijne webshop die het makkelijk maakt wijn te kiezen. Daarnaast erg klantvriendelijk.

Beste Freek, Goed om te horen dat u via onze webshop eenvoudig uw keuze kon maken. Dank u wel voor uw fijne beoordeling, hartelijke groet, Lia Platenburg

Experts die goede service leveren

Top en persoonlijk

Beste Arthur, Met deze korte, krachtige woorden begint 2021 heel goed, dank u wel! Geniet van uw wijnen en hartelijke groet, Lia Platenburg

Super snelle levering en lekkere wijnen.

Prima.

Beste Martijn, Wat goed om te horen dat onze wijnen van het decemberpakket zo in de smaak zijn gevallen. Dank voor uw moeite om dat met zo’n mooie beoordeling te laten weten hier. Wens u geluk en vooral gezondheid voor 2021. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Online besteld, bij ophalen stond alles keurig klaar.

Erg duidelijke website waar je in verschillende rubrieken eenvoudig keuzes kunt maken. Thuisbezorgen of zelf ophalen. Het laatste is leuk als je nog even wilt overleggen of extra advies nodig hebt. Het team staat altijd voor je klaar!

Beste Corine, Wanneer u aangeeft de bestelling zelf op te komen halen, zorgen we rap dat het voor u klaarstaat aan de achterzijde; Meenthof 16. Persoonlijk contact vinden wij ook heel prettig en we adviseren u graag maar ook online geven wij u met plezier telefonisch advies. Onze beste wensen voor 2021, hartelijke groeten, Lia Platenburg

Uitstekende service en lekkere wijnen

Uitstekende service, snelle levering, altijd voorzien van een persoonlijk kaartje. En de wijnen zijn erg lekker!

Beste Iris, Dank u wel voor uw fijne waardering, heel mooi dat u tevreden bent over onze service en vooral de kwaliteit van onze wijnen. We wensen u een goed en gezond 2021. Hartelijke groet, Lia Platenburg