vriendelijke bezorging

Snelle en vriendelijke bezorging. Wijn was zoals verwacht.

Beste Floris, Fijn dat wij uw verwachtingen waar kunnen maken, zowel wat vlotte bezorging betreft als de kwaliteit van de wijn. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top verkopers en heerlijke wijnen!

Ik word altijd super relaxed geholpen hier. Voor verschillende prijsklasses lekkere wijntjes te vinden!

Beste Fabian, Goed te horen dat u zich kunt ontspannen ondanks de keuze-stress in onze Wijnkoperij met zo’n 1000 verschillende wijnen. Geniet van uw wijnen en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top service en mooi assortiment

Goede service en mooi assortiment

Beste Maarten, Wat leuk hier deze warme woorden van jou hier te zien. Daar zijn we heel blij mee om meerdere redenen! Heel veel warme groeten van ons allemaal. Lia Platenburg PS: Zag dat je vandaag wederom een bestelling plaatste: dank je wel en geniet van de Morellino di Scansano!

Fijn contact

Nav online bestelling is tel contact opgenomen door wijnhandel Platenburg. Ivm een specifieke wijn die niet (meer) geleverd kon worden. Fijn om even te sparren over alternatieve opties. Prima levering verder

Beste Patrick, Helaas komt het (sporadisch) voor dat we een wijn niet meer in voorraad hebben. We nemen dan altijd even contact op om uw wensen ten aanzien van een alternatief te bespreken. Fijn dat u dit kunt waarderen. We zien u weer heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Suggesties, advies en service altijd dik in orde

De overtuiging van Platenburg laat mij keer op keer terugkeren, vertrouw bijna blind op de range aan aangeboden lekkers!

Beste Frank, Wat is er nou mooier dan na een uitputtende kite-sessie wegdromen met een goede maaltijd en een heerlijk glas wijn. Fijn dat u uw blinde vertrouwen hier uitspreekt, daar zijn we heel trots op. Hartelijke groet en hang loose. Lia Platenburg

Persoonlijke aandacht en goede wijn!

Persoonlijke aandacht en goede wijn!

Beste Alexander, Dank u wel voor deze mooie waardering. We doen alles voor die glimlach! Goed te horen dat de wijnen van Domaine Arjolle zo goed in de smaak zijn gevallen. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Hele mooi collectie originele wijnen en goed advies

We hebben wijnkoperij Platenburg bij toeval ontdekt tijdens een bezoek aan Rotterdam en waren aangenaam verrast wat een mooie wijnwinkel het is. De passie spat eraf en het is een feest om daar wijnen uit te zoeken en te kopen. Zelden zo'n collectie gezien en kwaliteit geproefd, echt een aanrader. Nu bestellen we zelfs vanuit Maastricht en de wijnen worden snel geleverd, chapeau.

Beste Marcel, Misschien moeten we dan toch maar een winkel gaan openen in Maastricht........???? We verzenden onze wijnen echter zo rap dat ook online een goede mogelijkheid is om snel de wijnen in huis te hebben, van Groningen tot Maastricht. We waarderen uw warme woorden zeer en zien u heel graag terug, online of in levenden lijve. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Voor ieder smaak is er en wijn geweldig assortiment ook voor de kleine beurs

Beste Ronald, Dank u wel voor deze warme waardering. Ja, we hebben een uitgebreid assortiment, van heel eenvoudig tot heel bijzonder en heel zeldzaam. Maar altijd van onberispelijke kwaliteit in de prijsklasse. Geniet van uw vakantie en heel leuk om te horen dat u onze wijnen meeneemt om zeker te zijn van lekkere wijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fast service & great price

We bought a few bottles of my father-in-law's favorite wine in advance of his visit. Shipment came very quickly and wine was excellent. He was also very impressed and will probably order some too in future.

Dear Robin, Probably you are with this smart idea the most ideal sun-in-law now! The Puech-Haut Argali rosé touched you father-in-law in his wine-hart. So good to hear that he enjoyed this wonderfull wine, hopefully together with his daugther and you. We look forward to see you again. Kind regards, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen en fijne service

Ik heb geen uitgebreide kennis van wijn, maar vind het wel fijn om lekkere wijnen te drinken en nieuwe uit te proberen. Het maandpakket is daarvoor ideaal. Ik zou het wel leuk vinden als er, net als bij de jubileum box, elke keer een boekje bij zou zitten met uitleg over de wijnen.

Beste Martijn, Heel handig van u om het maandpakket te bestellen. Op deze wijze krijgt u een goed idee van ons portfolio, bovendien is het maandpakket altijd heel prettig geprijsd en u ontdekt vast uw favoriete wijn. In onze maandelijkse wijnbrief treft u een uitgebreide beschrijving van uw pakket. We streven ernaar om toch wat minder papier te gebruiken. Geniet van uw wijnen en graag tot in mei weer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnen, service en prijzen

Prima wijnen, service en prijzen

Beste Karin, U noemde de drie belangrijkste speerpunten van ons bedrijf. Wij zijn heel sterk in onze hoge kwaliteit wijnen, service en goede prijzen. Fijn dat u ons zo hoog waardeert op deze punten. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende selectie en service

Uitgebreide selectie wijn, leuke aanbiedingen, en goede service. Heel tevreden!

Beste Fleur, Wij zijn ook dik tevreden met deze fijne waardering, daar doen we het voor; tevreden klanten! We zien u vanzelfsprekend heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige wijnen en dito service

Geweldige wijnen en dito service

Beste Maaike, Zo doen we het al ruim 125 jaar en we gaan op dezelfde voet verder met onze hoge kwaliteit wijnen en goede service. Met de vierde generatie aan het roer nu komt dat dik in orde. Dank voor uw geweldige beoordeling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Constant top, al generaties lang!

Breed en diep assortiment in alle prijs-kwaliteitsniveaus! Juist de selectie van wijnproducenten die niet voor de massa hoeven te produceren, levert altijd een onderscheidend aanbod op. Uitmuntende advisering in combinatie van wijn en spijs.

Beste Marc, Heel hartelijke dank voor uw warme woorden. Onze Koning is het helemaal met u eens en waardeerde ons met het predicaat Hofleverancier. Fijn dat u geniet van onze wijnen van doorgaans kleine wijnboeren. Heel graag tot ziens. Warme groet, Lia Platenburg

Top wijnhandel

Mooie wijnen, goed advies en uitstekende service.

Beste Erwin, Dank u wel voor deze mooie complimenten. We zijn heel blij dat u zo geniet van de Angelis Rosso Piceno. We zien u heel graag terug, in de wijnkoperij of anders online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bij de vertraagde aflevering door PostNL bleken er bij de zending flessen verloren te zijn gegaan, zodat ik 9 i.p.v. 12 flessen ontving. Na een telefoontje met Platenburg werden de drie ontbrekende flessen direct nageleverd. De wijn, een weissburgunder smaakt uit 2020 smaakt prima en heeft een schappelijke prijs.

Beste Tom, Vanzelfsprekend leveren wij uw bestelling na wanneer het onverhoopt mis blijkt te zijn gegaan. Fijn om te horen dat de Winter weissburgunder zo goed in de smaak valt. We horen het graag wanneer u door de voorraad heen bent. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goeie wijn goeie bezorging goeie prijs

Zie titel

Beste Lex, Dat is dan drie maal GOED, daar zijn we heel blij mee. Dank u wel voor uw moeite. We zien u heel graag terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie zaak met mooi assortiment

Vriendelijk geholpen en met een leuk verjaardagscadeautje tevreden de deur uit gegaan!

Beste Peter, Ook wij doen alles voor die glimlach! Fijn dat u zo tevreden bij ons de deur uitging. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede adviezen

Handige site met goede adviezen. Snel en correct geleverd

Beste Marianne, Heel hartelijke dank voor uw moeite om ons (zo mooi) te beoordelen. Geniet van de fantastische Quinta de Crasto Port! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Pima wijn, op tijd bezorgd.

Zoals altijd bij Platenburg is de kwaliteit van de wijn hoog en op de afgesproken tijd bezorgd. Prima.

Beste Ron, Al ruim 125 jaar bieden wij u hoge kwaliteit, dat vond Koning Willem-Alexander ook en beloonde ons met het predicaat Hofleverancier. Daar zijn we heel trots en ook zuinig op want we hebben een naam hoog te houden. Fijn dat we aan uw verwachtingen voldoen. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastisch goede wijnen voor een uitstekende prijs

Fantastisch goede wijnen voor een uitstekende prijs

Beste Bert, U bent al sinds 2015 een zeer gewaardeerde klant bij ons. We zijn er heel trots op dat we u al zo lang mogen bedienen. We kopen onze wijnen rechtstreeks bij onze wijnboeren en dat resulteert in een hele goede prijs voor u. Dank voor uw beoordeling en heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn voor elk budget

Wij kopen al een aantal jaar online wijn bij Platenburg en zijn nog nooit teleurgesteld. We genieten elke keer weer van mooie wijnen. De kennis en passie is groot en de klantenservice perfect!

Beste snow, Dank u wel voor uw warme beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat u zo geniet van ons ruime aanbod. We hopen u nog lang van dienst te mogen zijn. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Maar ... ik was niet weg van de Portugese wijnen.

Beste W., Kom maar snel omruilen voor een andere wijn want we willen graag dat u meer dan tevreden bent. We nemen zaterdag even contact met u op om verder met u af te spreken. We hopen u dan alsnog blij te kunnen maken met een andere keus. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top bedrijf

Altijd vriendelijk en vrolijk

Beste Nico, Dank u wel voor uw fijne beoordeling. We hopen dat de wijnen u ook zullen smaken. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Goed assortiment, snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel..kortom..top!

Beste Marijke, Dat vinden wij ook super top! Fijn dat we u zo blij konden maken met de Vin de Plaisier! Geniet van deze pleziertjes die het leven zeker nu wat extra glans geven. Hartelijke groet, Lia Platenburg