Ruime keuze met redelijke prijzen, snelle levering

Al jaren kopen wij goede wijnen bij Platenburg

Al jarenlang goede wijnen en vriendelijke mensen!

Goede en lekkere wijnen in onze prijscategorie. Goede adviezen en service. Altijd vriendelijk.

Heerlijke wijn, uitstekende service!

Heerlijke wijn, uitstekende service!

Beste Wouter, Heel hartelijk dank voor uw beoordeling met maximale score, daar doen we het heel graag voor! Geniet weer van uw favoriete 🍷🍷van Domaine de l’ Arjolle! Mocht de voorraad thuis of op het bedrijf slinken dan zien we u vanzelfsprekend heel graag terug. Hartelijke groeten, Lia Platenburg

Platenburg: goede wijnen, perfecte service!

Platenburg: goede wijnen, perfecte service!

Beste Sanne, We zagen dat u ook de mogelijkheid om via onze website een kado te verzenden aan goede vrienden optimaal benut heeft. Heel fijn om te horen dat u dik tevreden bent over onze goede wijnen en service. We zien u heel graag weer terug, online of in de wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Jeroen, Heel hartelijk bedankt voor uw moeite om uw tevredenheid hier te laten blijken. Dat vinden wij dan weer TOP! Geniet met dit prachtige weer van de heerlijke rosé de S! Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Wijnwalhalla

Groot aanbod, veel kennis, vriendelijk en vooral liefde en passie voor wijn

Beste Nathalie, Dat klinkt weer heel goed, daar zijn we blij mee en daar doen we het -graag-voor! Heel hartelijk bedankt voor de moeite die u nam om dit hier te ventileren. Geniet van de overheerlijke Révèlation Chardonnay. Graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd perfect

Altijd perfect

Beste Anne, Dank u wel voor deze mooie beoordeling. U bent al zo lange tijd een trouwe klant bij ons en daar zijn we u heel erkentelijk voor. We zullen ons uiterste best doen om u nog lange tijd op perfecte wijze van dienst te zijn. Graag weer tot een andere keer. Warme groet, Lia Platenburg

Prima wijn en fijne, efficiënte service

Voor nu en nog eens!

Beste Adri, Dank u wel voor uw beoordeling. Sinds de coronatijd bezorgen we de web-orders in Rotterdam met onze vaste bezorger Pim. Vandaar onze zeer vlotte bezorgservice. Geniet van onze prima wijnen en we bezorgen heel graag nog eens en nog eens…….. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Niet op aan te merken

Beste Yvonne, Dank u wel voor uw reactie! Blijft over te genieten van de heerlijke Sumeire rosé de S. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Erg tevreden een grote selectie van goede wijnen en goede bieren

Ik ken Platenburg nu een aantal weken, een maand (?) en heb erg goede ervaringen in de winkel (Vlaardingen) en ook online (vanuit buitenland). Een hele goede service.

Beste Henri, Uw reactie moet toch op een misverstand berusten; we verkopen namelijk geen bier en zijn gevestigd in Rotterdam (wel omgeving Vlaardingen…)We vermoeden dat u een kado heeft gekregen van iemand uit Vlaardingen die ook wat mooie bieren heeft aangeschaft voor u. Anyway geniet van al het lekkers! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Voor herhaling vatbaar

Beste Maarten, Daar zijn we heel blij mee, we zien u met veel plezier terug, online of in de Wijnkoperij. Geniet van The Port of Rotterdam! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vlotte levering in goede verpakking

De Farigoule heb ik leren proeven en waarderen op vakantie in de Provence. Ook thuis smaakt het nog net zo lekker. Vlotte levering in goede staat met een hand geschreven kaart als bedankje!

Beste Monique, Onze wijnen worden voordat we overgaan tot inkoop driemaal geproefd in Nederland. Fijn te horen dat deze wijn u zo goed bevallen is, nu de Provencaalse🌞nog! We zien u heel graag terug want ook voor het najaar hebben we veel moois om te genieten in huis. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Sander, Dank voor uw korte maar krachtige reactie! De boodschap is meer dan duidelijk. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling volgde heel snel

Beste Wouter, Als u blij bent, zijn wij dat ook! Fijn dat het proces van bestellen tot afleveren zo spoedig is verlopen. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Aanrader

Prima service, toegankelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beste Sergio, Dank u wel voor uw geweldige aanbeveling! U bent al sinds 2016 een vaste, tevreden klant bij ons, daar zijn we u zeer erkentelijk voor. Geniet van uw 🍷🍷🍷en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

De verzending was goed verzorgd

De verzending was netjes op tijd, voorzien van een persoonlijke groet.

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie, daar zijn we heel blij mee. U bestelde bij ons de unieke alcoholvrije wijnen van Domaine de’l Arjolle, dat wordt vast genieten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Op de dag van bestellen ,dezelfde dag bezorgen..Echt fijn

Beste Ron, Nu in deze coronatijd bezorgen wij de bestellingen zelf en dat kan dan wel eens héééél vlot zijn, zoals bij u. Dank u wel voor uw mooie reactie, dat vinden wij dan ook weer geweldig! Geniet van uw 🍷🍷🍷en graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service en behandeling

Ik ben goed geadviseerd en de service is perfect

Beste Marjolein, Heel hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed te horen dat onze adviezen zo goed uitpakken. Geniet van de heerlijke ‘Port of Rotterdam’. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Super vakkundig en top service!

Snel service en klantgericht. Vriendelijke en professionele begeleiding. Met een word een top bedrijf!

Beste Valerija, Ook in België is onze service razendsnel, fijn dat u zo tevreden bent! Dank u wel voor uw moeite om dit hier te ventileren. We zien u heel graag terug. Geniet van de bijzondere Elysium black muscat. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd fantastisch en persoonlijk!

Keurige (web)winkel met zeer snelle verzending in stevige dozen en altijd voorzien van een persoonlijk kaartje. Ondanks het thuiswerken kom ik hier toch steeds weer terug.

Beste Robert, Wij zijn heel blij dat steeds weer bij ons uitkomt. Op deze manier heeft u altijd wat goeds in huis na een lange dag thuiswerken. Heel graag weer tot een volgende keer, geniet van uw 🍷🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Service!

Groots assortiment en bij mijn bestelling had ik per ongeluk 1 fles wijn die open was gegaan bij de dop. Gemaild en met een snelle reactie prettig opgelost. Ik ben fan!

Beste Claudia, Probleem opgelost langs de koninklijke weg, zoals het een Hofleverancier betaamt. Dank u wel voor uw mooie beoordeling ondanks het feit dat uw bestelling niet vlekkeloos verlopen is. De wijn zal er vast niet minder om smaken! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooi compleet en gevarieerd assortiment

Professionele, prettige, ter zake kundige en persoonlijke benadering.

Beste G.J., Wat ontzettend leuk deze mooie beoordeling te lezen. Al heel erg lang ( misschien al meer dan 20 jaar….) bestelt u de fijnste wijnen bij ons. We herinneren ons nog heel goed onze gedeelde liefde voor de Savennières, zo’n bijzondere wijn. En zo kunnen we nog wel even doorgaan…….. Uw klimaatkast is vast weer blij dat we uw wijnen bezorgd hebben. Warme groet, Lia Platenburg

Altijd perfecte service!

Goede wijn, goed advies.

Beste Anne, Hartelijk dank weer voor je moeite om ons hier wederom zo goed te beoordelen. Dat waarderen wij zeer. Geniet vooral van jullie 🍷🍷🍷en graag weer tot ziens online of in de Wijnkoperij. Warme groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnen en geweldige service

Meestal bestel ik mijn wijn online. Ik krijg dan een handgeschreven kaartje bij de wijn met serveersuggesties. Maar ook een bezoek aan de winkel is een feestje. Altijd goed advies met weer suggesties hoe de wijn te serveren. Wij zijn om en drinken een aantal rode wijnen nu lichtgekoeld. Een nieuwe smaakervaring.

Beste Ellen, Wat leuk om te horen dat ons advies zo goed heeft uitgepakt. Daar doen we het allemaal voor! Geniet van uw wijnen en heel graag weer tot een volgende gelegenheid, online of in de wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

De bestelling werd direct de volgende dag geleverd door eigen personeel (in Rotterdam) en zelfs aangeboden om mee te helpen om naar boven te dragen. De wijnen zijn tot nu toe op een goede prijs kwaliteit verhouding, en ook voldoende keuze in smaak profielen. Ook worden de recensies op de website erg op prijs gesteld.

Beste Philip, Sinds de coronatijd bezorgen we ( indien logistiek mogelijk) bestellingen in Rotterdam zelf. En natuurlijk brengen we uw bestelling dan daar waar u het graag wil hebben. Als Hofleverancier geven wij deze service al vele jaren, overigens met heel veel plezier. Geniet van het heerlijke Juli-pakket. Voor Augustus staat er ook weer een mooi pakket gepland. Hartelijke groet, Lia Platenburg