Fantastisch zoals altijd

De service van Platenburg is echt ongekend goed. Altijd alles keurig verpakt en vergezeld van een persoonlijk kaartje. Het assortiment is groot, maar via de website niet altijd heel handig te doorzoeken (zeker niet op een mobiel apparaat) - maar dat geldt eigenlijk voor alle websites van winkels aangesloten bij importeur Les Généreux. Goed excuus om bij de fysieke winkel van Platenburg langs te gaan dus!

Mooie wijnen, top service

Bijzondere wijnen gekocht voor een nette prijs, snel geleverd en een prima service.

Beste Boy, Dank u wel voor deze warme aanbeveling. U creëert vast een mooi moment om van onze bijzondere wijnen te genieten, zo goed om te horen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Lekkere wijnen en goede service

Uitstekende wijnen en goede service. Snelle levering.

Beste Stephan, Dank u wel voor deze fijne aanbeveling. De goede service is voor ons haast vanzelfsprekend maar het feit dat u schrijft over uitstekende wijn maakt ons heel blij. We wensen u goede Pinksterdagen en zien u heel graag terug. Hartelijke groet en geniet van de uitstekende wijn. Lia Platenburg

altijd weer goed

Snelle bezorging. Goede wijnen. En dit keer ook gezellig met de platenburg auto. Ik ben fan!

Beste Jenny, We zagen dat u lid bent van de fan-club. Voor zo’n mooie reactie rijden we volgaarne een extra route. Zeker in deze coronatijd maken we het u nog makkelijker. Geniet vooral van onze goede wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel en goede levering

Beste Jeroen, Dank u wel voor deze korte, krachtige woorden! Service zoals het hoort te zijn, sinds 1894. Dank uw wel voor deze uitstekende beoordeling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Familie bedrijf met passie

Pracht zaak vol mooie wijn waar je deskundigheid ervaart .Elke keer weer een uitje. Maar ook online bestellen is prima geregeld.

Beste J.M.A., Wat een mooi compliment dat u een bezoek aan onze Wijnkoperij als een uitje beschouwd en dat u uit praktische overwegingen een beroep doet op onze goed functionerende webshop. In beide gevallen kunt u genieten van mooie wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Fijne winkel!

Altijd hartelijk ontvangst, goeie klik tussen klant en medewerker, advies op niveau en met liefde gebracht.

Beste Joost, Deze mooie review doet ons haast blozen van blijdschap! We hebben er ook zoveel schik in om dit mooie vak uit te mogen oefenen. We zien u heel graag terug in onze Wijnkoperij. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Snel, efficiënt en vriendelijk geholpen

Zie hierboven

Beste Nelly, Dank u voor deze warme aanbeveling. Geniet van uw wijnen en we zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Beste E.J., ‘Eén woord zegt soms meer dan duizend woorden.’ Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zo'n top bedrijf moet worden gekoesterd

Heel vriendelijk en houdt leuk contact met de klant tijdens de bestelling zelfs tijdens de corona tijden. Echt een top bedrijf, klasse producten en sfeer!

prima - adviezen zijn duidelijk en kloppen (ieg voor mij)

bijzonder prettig ontvangen in winkel. adviezen zoals gemeld zijn goed en leveringen tot nu altijd punctueel

Beste Jan, We houden van eerlijke, duidelijke informatie waar u daadwerkelijk mee uit de voeten kunt. Mooie wollige woorden en loze beloften zult u bij ons niet aantreffen. Ook wat de leveringen betreft houden wij van heldere informatie, Fijn dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hartelijke groet, Lia. Platenburg

Perfecte service!

Perfecte service!

Beste PW, Heel vriendelijk dank voor deze perfecte aanbeveling. We zien u heel graag terug. Geniet van uw wijnen, vooral in deze bizarre tijden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Veel keuze

Je moet zelf wel veel uitzoeken. Een top 10 pakketten per verpakkingsgrootte zou helpen.

Beste Richard, Dank u wel voor deze zeer bruikbare tip. We gaan er mee aan de slag! Overigens kunt u op de website bij ‘aanbiedingen’ heel makkelijk onze Top 10 witte wijnen, Top 10 rode wijn etc. vinden. Misschien handig voor een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering met persoonlijk briefje en keurig ingepakt

Snelle levering met persoonlijk briefje en keurig ingepakt. Positieve ervaring dus.

Beste Joep, Fijn dat u meer dan tevreden bent, levering zoals het behoort te zijn. Dank u voor deze zeer positieve woorden. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Top service en heerlijke wijnen.

Altijd een top service bij Platenburg en heerlijke wijnen.

Beste Matthe, Dank u wel voor deze Top-waardering en bovenal uw waardeoordeel over onze heerlijke wijnen. Dat is de hoeksteen van onze Wijnkoperij! Blijf gezond en blijf vooral ook genieten, hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima verzorgd

Bestelling van A tot Z geweldig verlopen

Beste C.M, Zeg maar van de A van Aankoop tot de Z van Zalige wijn. Fijn dat het hele alfabet zo goed is verlopen. We zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

prima vakwerk

prettig

Beste Marinus, We houden ook zo van dit mooie vak, wat is er nu leuker dan mensen blij maken met de fijnste wijnen. Dank voor uw uiterst tevreden reactie. Hartelijke groet en geniet vooral van alle heerlijke wijnen. Lia Platenburg

Fijnste wijnzaak in Rotterdam

Mooi assortiment, betrokken en vriendelijke mensen, goede adviezen, levering snel en correct!

Beste Marc, Wat een vet compliment, dank u wel. Daar zijn we heel blij mee. We hopen u gauw weer terug te zien in de ‘fijnste wijnzaak van Rotterdam’ ....dat vinden we stiekem zelf ook, hoor! Geniet van uw wijnen. Warme groet, Lia Platenburg

Moederdag biz besteld: prima pakket en netjes bezorgd!

Bestelling was eenvoudig online te regelen. Bezorging goed geregeld en fijn pakket!

Beste Arthur, In deze lastige tijd hebben we hier heel wat moeders blij mee mogen maken, samen met lokale ondernemers. Fijn dat het hele bestelproces en ook de bezorging vlot is verlopen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Ellen, Uw reactie is meer dan duidelijk, hartelijk dank daarvoor. Geniet van uw wijn en heel graag tot ziens. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Super goede wijn en service!

Echt een aanrader als je van heerlijke wijn houdt, met een persoonlijke touch en heel vriendelijke service!!

Beste Melvin, Nou dit vinden we dan ook een super goede waardering! Zo fijn om te horen, dank u vriendelijk, Hartelijke groet, Lia Platenburg

een leuk idee in deze rare tijd

Wij hebben de moederdagbox besteld en hebben genoten van de heerlijke wijn(en) en het mooie bloemstuk. het pakketje van Pierre vonden wij van een mindere kwaliteit dan de bloemen en de wijn

Beste Bert, Dank u wel voor uw positieve reactie, het was ook voor alle partners heel erg zoeken hoe dit op een juiste manier te realiseren. We hadden met zoveel factoren te maken; haalbaarheid, temperaturen, versheid en dan nog eens het op tijd bezorgen. We hopen het volgend jaar allemaal anders te doen, lekker zelf op bezoek bij Moeders! Hartelijke groet, Lia Platenburg

prettige wijnadviseur

goede wijnen, personeel en service. goede prijs/kwaliteit

Beste B.K. Voogelaar, Wat wil een mens nog meer.......Fijn dat u meer dan tevreden bent en dat al zo vele jaren. Geniet vooral van uw wijnen en we komen graag weer bezorgen. Warme groet, Lia Platenburg

Empatisch advies op maat en smaak

Elke ervaring met Wijnkoperij Platenburg is positief. In de afgelopen weken heeft Wijnkoperij Platenburg zich andermaal als empatisch adviseur ontpopt; Met Koningsdag en Moederdag is de verbinding gezocht met andere lokale ondernemers om de klanten optimaal te bedienen. Als klant voel je je dan echt begrepen

Beste Robert, Dank voor uw mooie complimenten! Andere lokale ondernemers hebben het niet makkelijk en het is zo heerlijk om hier met elkaar toch Iets moois van te kunnen maken. Wist u dat we samen met Restaurant ‘Hemel op Aarde’ op Hemelvaartsdag ook een leuk pakket verzorgd hebben. Deze tijd maakt ons allemaal creatief en een beetje liever...... Geniet van uw wijnen en graag tot ziens Lia Platenburg

Geweldige service!

Voor mij was het de 1e keer dat ik online iets bij Wijnkoperij Platenburg heb besteld. Maar zeker niet de laatste keer. Een heel goede service. Meteen de volgende dag werd de wijn bezorgd. En ook nog een geweldig aanbod aan mooie wijnen.