Perfecte service, prachtige wijnen

Lekkere wijn

Vriendelijke bezorging Altijd op tijd bezorgd

Altijd snelle levering van lekkere wijnen.

Fijne winkel met vakkundig personeel..

Heerlijk

Al bij het binnen komen van de winkel, kreeg ik het gevoel van een echte wijnwinkel. De vriendelijkheid van de verkoper, zijn verhaal en het luisterend oor. Ja ik kom zeker nog een keer terug.

Keurig advies, heerlijke wijnen

Voor een menu ben ik regelmatig op zoek naar de perfecte wijn - spijs combinatie. Koen heeft een uitstekend en snel advies gegeven en alle gasten waren zeer te spreken over de prachtige wijnen. Top! Nog een pre is het feit dat de wijnen ook per stuk te bestellen zijn en de webshop goed werkt. Aanrader!

Persoonlijke afwikkeling, dat blijft fijn!

Dat Wijnkoperij Platenburg een mooie champagne persoonlijk aflevert bij de geadresseerde, geeft een cadeau een extra touch!

Nog nooit me bekocht gevoeld !

Altijd vriendelijk ontvangen Altijd goede service Altijd lekkere wijnen

Goede prijs kwaliteit verhouding en razend snel geleverd!

Ik was blij verrast vwb de prijs (goedkoper dan elders) en de snelle betrouwbare levering en de strakke communicatie! Aanrader!

Super service!!

Na een klein misverstand inzake bezorgtijden zijn jullie de flessen met de bakfiets komen brengen zodat ik het verjaardagskado op tijd kon geven. En dit vlak voor de wedstrijd van het Nederlands elftal. Wat een super service!!

Prima service!

Bestelling geplaatst. Meteen afrekenen en binnen twee dagen pakket thuis!

Makkelijk bestellen omdat je je bestelhistorie kunt zien. Heel fijn dat je zelf een bezorgmoment kunt kiezen. Prima prijzen.

Dank voor de fijne woorden Hans! Bram Wijnkoperij Platenburg

Goed advies en snelle service

Advisering (nu door Julien Platenburg) is terzake en kundig. We zochten naar een uitstekende chardonnay. Zijn tip beviel er goed. Het bestellen en bezorgen (zonder kosten) verlopen snel en goed.

Goede service en heerlijke wijn. Ook de slagerswinkel is top!

Hoi Corrie, Fijn dat de slagersgin ook beviel! Bram Wijnkoperij Platenburg

Wijn uitstekend, bezorging iets minder

Het staat buiten kijf dat de wijn uitstekend is! Top! De wijn zou op dinsdag worden bezorgd en er kon geen tijd worden gegeven (hele dag thuis gebleven). Echter we kregen dinsdag middag bericht dat Post NL het zou verzorgen en het pakket op woensdag in de middag zou bezorgen. Wij waren niet thuis want hele dag op stap. Post NL bezorgde het pakket en liet het gewoon voor de deur staan (konden we op de camera zien) en hebben het pakket NIET aan de buren afgegeven. Dit vind ik toch een beetje kwalijk. Wat gebeurt er als t pakket door iemand wordt weggehaald? Wie is verantwoordelijk?

Beste, Wat vervelend om te horen de bezorging van onze wijnen niet naar wens verlopen is. Vanwege logistieke redenen kan het zijn dat bestellingen binnen Rotterdam soms met PostNL bezorgt worden in plaats van door onze eigen chauffeur. Hoewel het lot van de wijnen daarna in handen van PostNL ligt, zullen we bij diefstal, breuk of verlies natuurlijk altijd contact met je zoeken om samen tot een passende oplossing te komen. Neem in zulke gevallen dan ook altijd contact op met onze klantenservice op: 010-4127005. Bram Wijnkoperij Platenburg

alles klopt ,

vriendelijke bediening op tijd bezorgd lekkere wijn

Top ervaring!

Mijn ervaring bij wijnkoperij platenburg is altijd al heel goed geweest, ik koop al jaren bij ze in op de site of kom langs in de winkel. Recent heb ik op hun site aangekocht en er was wat mis met mijn zending, dit hebben ze gelijk telefonisch met mij doorgenomen, de contact en service is buitengewoon goed en het werd binnen 1 dag opgelost, mijn zending was de volgende dag nog geleverd. Ik ben erg tevreden over het bedrijf en het personeel.

Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen Char! Bram Wijnkoperij Platenburg

Fijne wijnkoperij met super website/webshop

Kundig personeel, fijne wijnkoperij, mooie wijnen. Levering dag er na of aangeven wanneer uitkomt.

Wijn van onze favoriete wijnboer uit de Provence is hier verkrijgbaar!

Reden om hier wijn te bestellen is dat de wijn die wij tijdens onze vakanties in Frankrijk altijd halen (en ook wat meenemen naar huis) hier verkrijgbaar is. Nu hoeven we niet meer een jaar te wachten... Bestelling en levering gingen vlot. Er zat zelfs nog een verrassing in de doos!

Wie houdt er niet van verrassingen, toch? Bram Wijnkoperij Platenburg

Snel besteld, snel geleverd

Zoals het hoort

Uitstekende wijnen, makkelijk besteld, snel en netjes geleverd. Gewoon zoals het hoort.

Verzenden met PostNL is geen goed idee

Ik had 18 flessen wijn besteld om te laten bezorgen. Dit was op zaterdag. Bezorgdag zou dinsdag zijn. Donderdag werd er 1 doos met 6 flessen geleverd . De andere doos met 12 flessen werd teruggestuurd naar Platenburg omdat de doos was beschadigd , waarschijnlijk breuk . Vrijdag alsnog de 12 flessen opgehaald in de winkel die zeer moeilijk was te bereiken door wegwerkzaamheden in de binnenstad . Mijn advies is : Geen wijn meer versturen met PostNL .

Beste Ron, Wat vervelend om te horen dat de door jou bestelde wijnen in eerste instantie niet allemaal in goede orde aangekomen zijn. Hoewel de mensen bij PostNL hun best doen om breuk te voorkomen, ze hebben er zelfs een speciale afdeling voor genaamd Flespakket, kan het zijn dat er zo nu en dan iets kapot gaat. Gelukkig was je in staat om de resterende flessen alsnog bij ons op te komen halen.

Prima klant behandeling en lekkere wijnen.

Lekkere wijn makkelijk bestellen en correcte levering.

Goed, snel geleverd.

Prima club

Goede kwaliteit

Vinden de wijn heerlijk goede prijs kwaliteit. Goede bezorging.

Beste Johan, Dank u wel 🙏 voor deze beoordeling met maximale score. Omdat elke wijn minstens driemaal geproefd wordt door een team van wijnprofessionals voor we hem kopen en deze strenge en vakkundige selectie kunnen we tevens scherp inkopen bij onze wijnboeren. Geniet vooral van de heerlijke 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede snelle service.

Beste N.C. Stoutjesdijk, Heel hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling, daar doen we het van❤️e voor. We zien u uiteraard weer heel graag terug in de Wijnkoperij of online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goudsesingel 332 A

3011KK Rotterdam

Over Wijnkoperij Platenburg

Gevestigd op de Goudsesingel 332A, in hartje Rotterdam, vindt u Wijnkoperij Platenburg, al meer dan 125 jaar dé plek voor mooie wijnen. Wijnkoperij Platenburg in een notendop: Hofleverancier Meer dan 125 jaar in Rotterdam 4e generatie aan het roer Assortiment met meer dan 1000 wijnen Sinds 2023: Proef bij Platenburg, de wijnbar! Wijnkoperij Platenburg is een familiebedrijf dat in 1894 zijn oorsprong vindt als traditionele slijterij. Vanaf de jaren ‘70 werd wijn steeds belangrijker en werd Platenburg de eerste wijnkoperij van Rotterdam. Op dit moment staat met Julien Platenburg de vierde generatie aan het roer en is het bedrijf koninklijk onderscheiden met het Hofleverancierschap.