prima ervaring.

Ik woon in centrum Rotterdam en jullie hebben zelf bezorgd (denk ik). Ik kreeg dus geen heads-up wanneer er bezorgd zou worden. Ik zou dat in de toekomst wel op prijs stellen.

Beste Ed, Hartelijk dank voor uw tip, we nemen uw tip ter harte en gaan eens kijken hoe we dit in de toekomst kunnen realiseren. Geniet van uw 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Lekkere wijn en vlotte service

Via de wekelijkse email geattendeerd op toppers van 2021. Heerlijk! En snel thuisbezorgd.

Beste Ale., Onze toppers van 2021 zijn nu ook uw toppers van 2021, zo lezen we hier. Heel fijn te horen dat u zo blij bent met onze 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen en aardige mensen

De wijnen zijn heerlijk, de service is voortreffelijk en de wekelijkse aanbiedingen en wijnsuggesties zijn erg behulpzaam.

Beste A.H., Heel hartelijk dank weer voor uw warme woorden. Geniet vooral van de heerlijke 🍷🍷! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima.

Bestelling in de ochtend gedaan en ik kon hem diezelfde middag afhalen.

Beste Mark, Een man een man, een woord een woord. Zo zitten we er wel in. Als we u een belofte doen dan houden we ons daar ook aan. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruime selectie prachtige wijnen

Veel keus per wijnsoort. Netjes thuis bezorgd

Beste Michael, U bestelde ook onze prachtige Chablis van Piuze en niet te vergeten de mooie Pouilly Fuissé van Domaine Saumaize; GENIETEN! We zien u graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima levering

Bij Wijnkoperij Platenburg staat een leuk assortiment van halve flesjes wijn, welke handig zijn als je soms zin hebt om op een avond samen 1 glas lekkere wijn te drinken en niet meteen een hele fles. De zending was netjes ingepakt en er zat een leuk kaartje bij.

Beste Lex, Wat u zegt, heel handig en u bent verzekerd van een heerlijk glas 🍷! Geniet van uw mooie selectie halve flesjes! Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Toppie

Makkelijk besteld via internet zelfs vanuit het buitenland. Keurig afgeleverd op tijd met blijde ontvanger.

Beste Ruud, Daar doen we het allebei voor; een blije 😃 ontvanger! Heel hartelijk bedankt voor uw fijne waardering vanuit het verre Hong Kong. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

top service gecombineerd met kwaliteit

zelfs in drukke tijden van december, in de middag besteld en de volgende dag geleverd, superblij mee.

Beste Klaas, Hartelijk bedankt voor uw warme waardering. Fijn dat uw weborder ook in de meest drukke periode vlekkeloos is verlopen. We zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Super wijnzaak !!

Vandaag besteld morgen in huis. Soms met een gezellig boekje erbij met leuke receptjes. Altijd vriendelijk en gezellig ! EN super heerlijke wijntjes !

Beste E., We lezen deze beoordeling zaterdagmiddag rond 17.00 uur, vlak voor ons weekend. Heerlijk om met een voldaan gevoel de week af te sluiten. Hartelijk dank voor uw warme woorden. We zien u heel graag terug. Geniet van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Ontzettend vriendelijk en veel verstand van wijn

Super ervaringen. Zijn altijd vriendelijk en komen met gepast advies. Elke wijn was tot nu toe een succes!

Beste Sanne, We gaan ook in 2022 door met het zorgvuldig selecteren van onze wijnen. Zo goed om te horen dat u blij bent met onze hoge kwaliteit 🍷🍷. We hebben een ruim assortiment van meer dan 1000 wijnen, dus nog 992 wijnen te gaan voor u. Een mooi vooruitzicht! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Redelijk goed

Bezorging prima. Maar had een vraag gesteld of er nog een wijn op voorraad was, maar geen antwoord op gehad. Twee maal bericht gedaan daar is ook niet op gereageerd. Dat vind ik dan wel weer jammer. Maar verder ok

Beste Gonda, We kunnen ons u uw teleurstelling heel goed indenken. We hebben uw vraag echt dezelfde dag nog beantwoord, ben bang dat ons antwoord in de spam terecht is gekomen. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Hoop dat de wijn in de smaak is gevallen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ook met de feestdagen deed de Wijnkoperij er alles aan om de levering op tijd af te leveren. Prima service, zelden meegemaakt!

Beste Willem, We hebben als ‘Hofleverancier’ een heel goede naam hoog te houden. De klant is altijd koning bij ons, daar doen we het met alle liefde voor! Dank u wel voor uw warme woorden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Hele goede service

Op 30 december bestelde ik aan het einde van de middag een fles champagne voor mijn directeur. De volgende ochtend om 7.30 uur was deze al bezorgd. Naast de uitstekende service is er ook veel keus in mooie (mousserende) wijnen. Het leuke is dat er (ook) wijnen te koop zijn van kleinere wijnboeren. De uitleg op de website helpt goed om de juiste wijn te kiezen.

Beste Chantal, We begrijpen dat u onze website heel goed doorzocht heeft toen u op zoek was naar die mooie fles De Sousa grand cru champagne om uw directeur te geven. Goed te horen dat het hele proces zo vlot en naar wens is verlopen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Volgens afspraak

De bestelling is afgehandeld zoals aangegeven op de site; snelle levering ondanks oudjaars drukte!!

Beste A.A. Meulman., Hartelijk dank voor uw waardering met 4 sterren, goed te horen dat uw bestelling vlekkeloos is afgeleverd voor oudejaar. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zeer goed!

Goed en snel geholpen!

Beste Rick, Dat klinkt ons zeer goed in de oren! Hartelijke dank, we hopen u in 2022 wederom goed en vlot van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geleverd volgens afspraak

Goede site, levering op tijd en juist product

Beste Hans, Dank u wel voor deze fijne waardering. Geniet van een van mijn persoonlijke favorieten de Cap Saint Martin prestige🍷😋! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Een prima wijnwinkel

Al geruime tijd bestel ik mijn wijn bij Wijnkoperij Platenburg. Altijd correct geleverd zoals beloofd. Helaas werd de bestelde wijn in de week voor kerst door de enorme drukte bij Postnl niet meer voor de kerst geleverd, maar na telefonisch contact met Platenburg bood deze aan de wijn langs andere weg alsnog voor de kerst te leveren. Omdat ik gelukkig nog andere wijnen had staan ben ik niet op het aanbod ingegaan, maar wil Platenburg langs deze weg toch nog even bedanken voor het aanbod!

Beste Fred, Hartelijk bedankt voor uw wel heel trouwhartige reactie nadat het vlak voor Kerst mis dreigde te gaan en u zonder wijn zou komen te zitten. Plan B hoefden wij voor u niet uit de kast te halen dankzij uw mooie voorraad. We gaan voor een correcte levering in 2022! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Een wijnkoperij met kennis

Als je de winkel binnenkomt, merk je de aangename sfeer met een uitstekend selectie wijn. De verkopers zijn zeer vriendelijk, ervaren en behulpzaam.

Beste Rob, Het voelt voor ons ook als een voorrecht om in de heerlijke sfeer van de Wijnkoperij te werken en steeds weer de leukste wijnliefhebbers te mogen adviseren. Hartelijke bedankt voor uw warme waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

uiterst vriendelijk en voortkomend gecombineerd met uitmuntende vakkennis

Koop bij Platenburg! Gegarandeerde kwaliteit die je voelbaar gegund wordt. Zo moet het zijn.

Beste Ludovicus, Deze mooie beoordeling is er een om te lijsten, dank u wel. We zien u heel graag terug in 2022. Geniet van uw 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd goede ervaringen

Mooie zaak, vriendelijk personeel en goed advies

Beste Loes, Heel hartelijk bedankt voor uw warme aanbeveling, goed om te horen dat uw ervaringen bij ons altijd goed zijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Groot assortiment

Groot assortiment en snelle levering.

Beste Jacqueline, Heel hartelijk bedankt voor uw fijne waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige service en geweldige wijnen

Subliem

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw korte maar krachtige woorden! De boodschap is hier luid en duidelijk overgekomen. Geniet van onze geweldige wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnen, voorlichting en service

Uitstekende wijnen, voorlichting en service. Ruim assortiment, van goed betaalbaar tot zeer exclusief met zeer vakkundige hulp en altijd uitstekende service, waaronder thuisbezorgen.

Beste Martijn, Dank voor uw ook uitstekende beoordeling. Fijn dat u bij ons slaagt voor goed betaalbare wijnen tot de exclusieve wijnen voor een speciale gelegenheid. De bijbehorende service leveren we nu al zeker 127 jaar en we beloven voor 2022 zo door te gaan. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ontzettend goede service en persoonlijke aandacht!

Nadat de bestelling door post nl niet geleverd was en deze weer teruggestuurd was naar de winkel, ben ik ontzettend goed geholpen om uiteindelijk binnen 1 werkdag alsnog mijn bestelling te ontvangen. Er zat ook een leuke persoonlijk kaartje bij, wat attent!

Beste Liselotte, Helaas gaat er weleens wat mis bij PostNL ondanks dat medewerkers hun best doen om missers te voorkomen. Het blijft echter mensenwerk. We zijn heel blij dat we de problemen zo snel mogelijk voor u hebben kunnen oplossen. Geniet van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn, uitstekend advies en topbezorging.

Beste Ellen, Met deze mooie waardering is 2022 voor ons heel goed begonnen. We hebben er weer zin in om ook in het nieuwe jaar u te adviseren met onze fijne wijnen. Gelukkig Nieuwjaar en hartelijke groet. Lia Platenburg