Top ervaring!

Mijn ervaring bij wijnkoperij platenburg is altijd al heel goed geweest, ik koop al jaren bij ze in op de site of kom langs in de winkel. Recent heb ik op hun site aangekocht en er was wat mis met mijn zending, dit hebben ze gelijk telefonisch met mij doorgenomen, de contact en service is buitengewoon goed en het werd binnen 1 dag opgelost, mijn zending was de volgende dag nog geleverd. Ik ben erg tevreden over het bedrijf en het personeel.

Fijne wijnkoperij met super website/webshop

Kundig personeel, fijne wijnkoperij, mooie wijnen. Levering dag er na of aangeven wanneer uitkomt.

Wijn van onze favoriete wijnboer uit de Provence is hier verkrijgbaar!

Reden om hier wijn te bestellen is dat de wijn die wij tijdens onze vakanties in Frankrijk altijd halen (en ook wat meenemen naar huis) hier verkrijgbaar is. Nu hoeven we niet meer een jaar te wachten... Bestelling en levering gingen vlot. Er zat zelfs nog een verrassing in de doos!

Snel besteld, snel geleverd

Zoals het hoort

Uitstekende wijnen, makkelijk besteld, snel en netjes geleverd. Gewoon zoals het hoort.

Verzenden met PostNL is geen goed idee

Ik had 18 flessen wijn besteld om te laten bezorgen. Dit was op zaterdag. Bezorgdag zou dinsdag zijn. Donderdag werd er 1 doos met 6 flessen geleverd . De andere doos met 12 flessen werd teruggestuurd naar Platenburg omdat de doos was beschadigd , waarschijnlijk breuk . Vrijdag alsnog de 12 flessen opgehaald in de winkel die zeer moeilijk was te bereiken door wegwerkzaamheden in de binnenstad . Mijn advies is : Geen wijn meer versturen met PostNL .

Beste Ron, Wat vervelend om te horen dat de door jou bestelde wijnen in eerste instantie niet allemaal in goede orde aangekomen zijn. Hoewel de mensen bij PostNL hun best doen om breuk te voorkomen, ze hebben er zelfs een speciale afdeling voor genaamd Flespakket, kan het zijn dat er zo nu en dan iets kapot gaat. Gelukkig was je in staat om de resterende flessen alsnog bij ons op te komen halen.

Prima klant behandeling en lekkere wijnen.

Lekkere wijn makkelijk bestellen en correcte levering.

Goed, snel geleverd.

Prima club

Goede kwaliteit

Vinden de wijn heerlijk goede prijs kwaliteit. Goede bezorging.

Beste Johan, Dank u wel 🙏 voor deze beoordeling met maximale score. Omdat elke wijn minstens driemaal geproefd wordt door een team van wijnprofessionals voor we hem kopen en deze strenge en vakkundige selectie kunnen we tevens scherp inkopen bij onze wijnboeren. Geniet vooral van de heerlijke 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede snelle service.

Beste N.C. Stoutjesdijk, Heel hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling, daar doen we het van❤️e voor. We zien u uiteraard weer heel graag terug in de Wijnkoperij of online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heb de slagers gin besteld wat erg makkelijk ging, zou de volgende dag bezorgt worden, jammer genoeg doet post nl zijn werk niet meer zo geweldig dus heb hem zelf moeten ophalen bij een distributie centrum. Maar de gin is erg lekker zeker samen met die gedroogde sinaasappel schijfjes Top product

Beste Esther, Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u zelf nog naar een distributiecentrum moet gaan om uw bestelling daar op te halen, heel zuur! Het goede nieuws is dat de slagers Gin erg in de smaak is gevallen, daar zijn wij ook erg blij mee. Goed om te horen en hartelijk dank voor uw reactie. Hartelijke groet, Lia Platenburg

PRECIES OP TIJD WAT IK NODIG HAD

Alles klopte

Beste Albert, Hier gaat ons ❤️ Ook sneller van ‘kloppen’. Dank u wel voor uw warme complimenten. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zeer goede service

Binnen een dag wordt de wijn thuisbezorgd. Super service!!

Beste W., Goed om te horen dat de bezorging ook vlot en vlekkeloos is verlopen. We leveren de orders 🏃‍♀️🏃🏃‍♂️zsm aan bij PostNL, zodat er ruim gelegenheid blijft om de orders bijtijds af te leveren. Verder hebben wij geen enkele invloed op de aflevering. Derhalve is ons advies altijd om uw bestelling tijdig te plaatsen, zeker in de buurt van feestdagen en weekenden. Hartelijk dank voor uw waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service, snelle levering, ruime keuze! Top

Ik ken Platenburg al jaren. Fijne, deskundige en vriendelijke mensen, uitstekende service, zeer ruime keuze! Kortom TOP!

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor uw loyaliteit en trouwe klandizie, daar zijn we heel blij mee! We hopen u nog tot in lengte van dagen tegen te komen, in wijnbar Proef en anders in de Wijnkoperij of online. Warme groet, Lia Platenburg

Mooi wijn assortiment; duidelijke beschrijvingen en efficiënt bestelproces. De wijnen werden snel geleverd en bij de feestverpakking een handgeschreven kaartje!

Beste Christiaan, Tsja, wat wil een mens nog meer……..Dank u wel🙏 voor uw uiterst tevreden waardering. Daar doen we het (met heel veel plezier🤗) voor. Vanzelfsprekend zien we u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnwinkel

Er is hier een uitgebreid assortiment met deskundig advies. Bestelproces eenvoudig en betrouwbaar Er worden ook leuke proeverijen gehouden

Beste Jaap, Dank u wel voor uw uitvoerige complimenten over onze dienstverlening en service, daar zijn we heel content mee. We zien u heel graag terug, tijdens een proeverij, in de Wijnkoperij of online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

doen wat ze beloven

goede wijn en altijd op tijd bezorgd door een zeer vriendelijke mijnheer.

Beste Maria, We komen al sinds 1894 onze afspraken na want wij huldigen ‘een man een man, een woord een woord’. En ja, onze bezorgers zijn vriendelijke kanjers! We geven uw complimenten aan hen door. Geniet van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Simpel bestellen en goede levering

Simpel bestellen en goede levering

Beste Paco, Hartelijk bedankt voor uw korte maar krachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Geniet van uw wijnen, vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijn, peima bezorging

Beste Arie, Op deze manier heeft u alles wat u nodig heeft, snel en efficiënt in huis. Hartelijk dank voor uw prima waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen, goed advies en service

Voor ieder budget heeft Platenburg wel een goede wijn. Daarnaast zijn de medewerkers altijd bereid om je te voorzien van een advies. Ze beschikken over zeer veel kennis en zijn altijd vriendelijk. Ook de service is goed en snel!

Beste E., Inderdaad hebben we voor elke portemonnee 👛 een passende en vooral goede wijn, ons assortiment omvat ruim duizend wijnen en zeker 140 🍷🍷onder de €10,00. Dank u wel 🙏 voor uw fijne waardering! Geniet voor al van onze wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en nette levering van mijn bestelling

Wat een leuk kado om te geven de Rotterdam port die ik heb besteld!

Beste Ben, The Port of Rotterdam hebben wij in 1990 geïntroduceerd ter ere van het 650 jarig bestaan van de stad. Vele iconische gebouwen staan op de fles afgebeeld en vanzelfsprekend is de kwaliteit van de port van onberispelijke kwaliteit. Een heel origineel kado met een heerlijke port onder de kurk. Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Al jaren mijn vaste wijnkoperij

Wij zijn sinds 2016 trouwe klant van Wijnkoperij Platenburg. Persoonlijke service en ze dirrigeren je niet naar de hoogste omzet maar naar de wijnen die bij je smaakprofiel passen (als je het maar goed omschrijft!). Via de webshop is een bestelling zo geplaatst en het ligt binnen 48 in mijn wijnkast thuis. We blijven hier nog jaren komen!

Beste Ruben, Dank u wel🙏 voor uw warme complimenten en het feit dat u al sinds 2016 een trouwe klant bent, daar houden we van. We zijn altijd op zoek, samen met u om een passende wijn te vinden. Dat is voor ons altijd weer een spannende uitdaging, fijn dat deze zoektocht al bijna 9 jaar succesvol is! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle zorgvuldige levering

Onlangs wat gin besteld van merk slagerij van Linschoten, een heerlijke gin smaakvol en geurig met gerookte sinaasappel (boven de rook van rookworst gehangen) Ontving het keurig verpakt en snel Happy met deze winkel wie ik dan ook graag aan beveel Grt Fred

Beste Fred, Ja onze slager heeft niet alleen verstand van een goed stuk vlees, ook zijn Gin is niet te versmaden. Fijn dat ook de bezorging vlekkeloos is verlopen. We zien u graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruim assortiment mooie wijnen. Online bestellen is heel eenvoudig en er wordt snel geleverd.

Beste Jan, Drie goede redenen om uw wijnen bij ons aan te schaffen. Eigenlijk vier redenen want u spreekt over ‘mooie wijnen’. Goed om te horen, daar zijn we heel erg blij mee! Hartelijke groet en geniet vooral van de mooie wijnen! Lia Platenburg

Goede en snelle levering

Goede wijn en betaalbaar. Erg lekker. En snelle levering

Beste Yvonne, We zijn heel blij dat de goede wijnen 🍷🍷zo uitstekend in de smaak zijn gevallen. Onze zorgvuldige selectie, de wijnen worden in Nederland drie keer geproefd en beoordeeld door professionals dat vertaald zich in uitstekende kwaliteit wijnen en dat proeft u! Door onze grote afnames bij de wijnboeren kunnen we een mooie prijs handhaven. Geniet vooral van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bedrijfsgegevens

Goudsesingel 332 A

3011KK Rotterdam

010-4127005

[email protected]

Over Wijnkoperij Platenburg

Gevestigd op de Goudsesingel 332A, in hartje Rotterdam, vindt u Wijnkoperij Platenburg, al meer dan 125 jaar dé plek voor mooie wijnen. Wijnkoperij Platenburg in een notendop: Hofleverancier Meer dan 125 jaar in Rotterdam 4e generatie aan het roer Assortiment met meer dan 1000 wijnen Sinds 2023: Proef bij Platenburg, de wijnbar! Wijnkoperij Platenburg is een familiebedrijf dat in 1894 zijn oorsprong vindt als traditionele slijterij. Vanaf de jaren ‘70 werd wijn steeds belangrijker en werd Platenburg de eerste wijnkoperij van Rotterdam. Op dit moment staat met Julien Platenburg de vierde generatie aan het roer en is het bedrijf koninklijk onderscheiden met het Hofleverancierschap.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.