Gewoon goed

Website zoekfunctie mag nog iets inventiever (je kunt geen twee zoektermen tegelijk selecteren). Verder overzichtelijk, veel informatie over de wijnen, leuke receptentips en na bestellen de volgende dag bezorgd.

Top!!!

Heerlijke wijnen, de Tempus van Accordini en de Trebbiano van Collefrisio zijn mijn favorieten. Degene die in winkel staan helpen je heel goed en onthouden ook welke wijnen je lekker vind, dat vind ik heel leuk! Ik kom voorral in de winkel maar ook bestellen gaat heel goed.

Klantgericht, persoonlijk, vriendelijk

Ouderwets persoonlijke aandacht. Wij stellen de service bijzonder op prijs. Zoals het kaartje bij een bestelling. Zoals een telefoontje als een bestelling even iets langer duurt

zie boven

Vooral het bijgevoegde ansichtkaartje was hartverwarmend

Beste Siebrand, Kleine moeite, groot plezier om een gezellige kaart bij te sluiten. Fijn dat u dit kleine gebaar zo waardeert, we blijven u schrijven! Geniet van uw wijnen en tot een volgende k(aart)eer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Tevreden prijswinnaars

De winnaars van het online bridgetoernooi De Strijd om de Deltabokalen ontvingen per koerier een fles “Port of Rotterdam”. En daar waren ze maar wat blij mee, getuige hun blij verraste reacties.

Beste Harry, ‘The Port of Rotterdam’ is ook een topcadeau om te krijgen. Geen wonder dat de bridgers hun uiterste beste doen om met deze mooie fles naar huis te gaan. Wij verkopen deze port al sinds 1990 toen Rotterdam 650 bestond. Omdat het toen een doorslaand succes was verkopen we deze rijke, volle port hedentendage nog. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service en heerlijke wijnen van De Morgenzon!

Beste Lotte, Ja, de Morgenzon is zo’n klein pareltje in ons ruime assortiment, fijn dat u zo geniet van deze wijn. De volgende keer staan we weer rap klaar om uw gewaardeerde opdracht uit te voeren. Heel graag tot ziens, Lia Platenburg

Goede wijn in elke prijsklasse

Beste Marc, Binnen ons assortiment hebben wij inderdaad een ruime keuze in goede kwaliteit wijnen, dat maakt dat wij voor iedere gelegenheid en iedere portemonnee en smaak de juiste wijn in huis hebben. Dank u wel voor deze fijne beoordeling! Hartelijke groet en graag tot zien, Lia Platenburg

Bezorgkosten

Product was prima, vond de bezorgkosten achteraf te veel. Nu fles cava erbij besteld. Geen bezorgkosten meer.

Beste Remco, Slim om wat extra's te bestellen zodat we u geen bezorgkosten hoeven door te berekenen. Heel fijn dat u zo tevreden bent over onze fijne cava die bovendien ook nog een heel goed te betalen is. Geniet van uw wijn en vriendelijke groet, Lia Platenburg

Wij zijn erg tevreden met de bestelling en de levering goede wijne

Beste Ronald, Daar doen we het voor; tevreden klanten! Wij zijn u zeer erkentelijk voor deze prachtige aanbeveling. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Go

Beste Helen, Dank u wel voor uw korte, krachtige reactie, dat waarderen wij zeer! Hartelijke groeten, Lia Platenburg

Zeer uitgebreid, zorgvuldig gekozen aanbod met juiste advies voor ieders smaak!

Geweldig, steeds weer!

Beste F., Dat ons aanbod zeer zorgvuldig wordt samengesteld is zeker een feit; onze wijnen worden voor inkoop zeker driemaal geproefd met onze professionals in Nederland. Nadat ook de zakelijke onderhandelingen naar wens zijn verlopen, nemen wij de wijn in ons assortiment op. We hopen u nog vele malen te mogen bedienen van ons uitgebreide aanbod. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Lia Platenburg

Maken van wijn een beleving

Goed advies en service

Beste Rob, Dank u wel voor uw fijne reactie op een goed advies. We zijn blij dat u ons advies en service zo waardeert. Geniet van uw wijn en we verwelkomen u heel graag weer een andere keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie assortiment, goede service en kennis van zaken.

Een feest om in de winkel op zoek te gaan naar een mooie wijn.

Beste Luc, We noemen onze wijnwinkel wel eens ‘snoepwinkel voor grote mensen’. Zo te horen heeft u dat ook zo ervaren en iets moois bij ons gevonden. Geniet van uw wijn en heel graag tot het volgende ‘feest’ Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige ontdekking

Meerdere vrienden hadden ons al eens gezegd ga naar Platenburg. Zeer aangename verrassing, 2 proefpakketten meegenomen wit en rood, allemaal heerlijk, nu twee dozen laten komen. Hier gaan we vaker komen!!!

Beste Robert, Dat zijn nog eens goede vrienden, zo leuk dat u dat van verschillende vrienden hoorde. Mooi dat u ons dit ook laat weten. Onze proefpakketten zijn, zeker in deze onzekere tijd ideaal om een goede keus te maken. Geweldig dat u naar aanleiding van uw bezoek, online besteld hebt. Vanzelfsprekend zien we u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering en heerlijke wijnen!

Snel en lekker!

Beste Daniel, Dank u wel voor uw warme aanbeveling. Goed te horen dat u geniet van de heerlijke wijnen. Hartelijke groeten, Lia Platenburg

Keurig op tijd geleverd.

Makkelijk bestellen via internet. Goede communicatie via mail. Levering op afgesproken tijd.

Beste Michele, Fijn dat het hele bestelproces naar wens is verlopen. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekend!

Overzichtelijke website. Goed en snel geleverd. Bestelling wordt vaak geleverd met handgeschreven bedankje!

Beste Steven, Dank voor uw warme aanbeveling. We waarderen het zeer dat u hier op deze site uw tevredenheid laat blijken. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Service is top!

Goede service, lekkere wijnen, meedenken met de klant! Wij kopen regelmatig wijn hier en blijven dat zeker doen!

Beste Vera, Met u meedenken doen we heel graag, samen komen we vaak tot een weloverwogen beslissing. Fijn dat we u bij ons blijft bestellen, heel graag! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top!!

Verzendkosten een beetje duur. Gepersonaliseerde kaart was echt fantastisch en de wijn 10/10

Beste Sytske, We begrijpen dat met name bij kleine orders de verzendkosten relatief hoog zijn. We zijn echt genoodzaakt dit voor een order van een fles te berekenen. Regelmatig hebben we interessante wijnpakketten op de website staan en dan bezorgen we al vanaf €50.00 kosteloos door het hele land. Fijn dat de door u bestelde Rioja zo goed in de smaak is gevallen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

De bestelde wijn is uitstekend en werd snel geleverd.

Beste Johan, Wij zijn blij dat we een bijdrage hebben kunnen leveren om te genieten van de geneugten in het leven. Vanzelfsprekend zorgen wij dat u snel de wijn in huis heeft. Geweldig dat alles helemaal naar wens is. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn behoeft geen krans.

Goede kwaliteit gepaard met kennis en vriendelijkheid. Altijd weer een genoegen.

Beste Rob, Dank u wel voor deze warme woorden. Fijn dat u onze hoge kwaliteitswijnen zo enorm waardeert. Zeker in deze barre tijden is het heerlijk om van een goed glas wijn te kunnen genieten. Heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne wijnwinkel, snel bezorgd.

Al meerdere malen met veel genoegen bij deze winkel mijn wijn gekocht. Jammer genoeg hebben ze (nog) geen winkel in Delft. Prettige website om wijn uit te zoeken en bij telefonische vragen een goed advies.

Beste F., Dank u wel voor uw warme aanbeveling. Fijn dat u zo tevreden bent over onze website en winkel. Geniet van uw mooie Europese selectie warme rode wijnen. We staan u graag weer telefonisch te woord in deze barre, onzekere tijden. Tot de volgende keer, hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel, professioneel en service met dat beetje extra

Mijn favoriete plek als het gaat om moderne wijnen uit de oude wereld. Prachtige kwaliteitswijnen uit Europa en soms wat verder. Van fris Duits tot strak Frans en van fruitig Italiaans tot robuust Spaans. Snelle levering en altijd klantvriendelijk.

Beste Bart, Fantastisch dat u zo tevreden bent over ons assortiment en onze vlotte werkwijze. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende en persoonlijke service

Buiten de uitstekende prijs voor de wijn ook enorm goede service. Ik werd gebeld dat mijn bestelling ook een dag éérder geleverd kon worden, of ik dat ook goed vond. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik vond het zo'n goede service. Chapeau.

Beste T.J., Wat een prachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Nu in de coronatijd bezorgen wij de orders in Rotterdam rechtstreeks met onze eigen bezorger en dan kan het wel eens heel snel gaan. Dank ook voor uw complimenten voor onze interessante prijsstelling. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heel snel geleverd, mooi ingepakt met een heel vriendelijk handgeschreven kaartje erbij.

Beste Linda, Heel hartelijk bedankt voor uw fijne waardering. Leuk dat u benoemt dat uw bestelling mooi was ingepakt. We vinden dat een belangrijk element, dat is de voorpret. Vriendelijke groet, Lia Platenburg