Goede service, snelle levering, ruime keuze! Top

Ik ken Platenburg al jaren. Fijne, deskundige en vriendelijke mensen, uitstekende service, zeer ruime keuze! Kortom TOP!

Mooi wijn assortiment; duidelijke beschrijvingen en efficiënt bestelproces. De wijnen werden snel geleverd en bij de feestverpakking een handgeschreven kaartje!

Heerlijke wijnwinkel

Er is hier een uitgebreid assortiment met deskundig advies. Bestelproces eenvoudig en betrouwbaar Er worden ook leuke proeverijen gehouden

doen wat ze beloven

goede wijn en altijd op tijd bezorgd door een zeer vriendelijke mijnheer.

Beste Maria, We komen al sinds 1894 onze afspraken na want wij huldigen ‘een man een man, een woord een woord. Fijn dat u ook zo blij bent met een van onze vriendelijke bezorgers. We geven het aan hen door! Geniet van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Simpel bestellen en goede levering

Simpel bestellen en goede levering

Beste Paco, Hartelijk bedankt voor uw korte maar krachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Geniet van uw wijnen, vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijn, peima bezorging

Beste Arie, Op deze manier heeft u alles wat u nodig heeft, snel en efficiënt in huis. Hartelijk dank voor uw prima waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen, goed advies en service

Voor ieder budget heeft Platenburg wel een goede wijn. Daarnaast zijn de medewerkers altijd bereid om je te voorzien van een advies. Ze beschikken over zeer veel kennis en zijn altijd vriendelijk. Ook de service is goed en snel!

Beste E., Inderdaad hebben we voor elke portemonnee 👛 een passende en vooral goede wijn, ons assortiment omvat ruim duizend wijnen en zeker 140 🍷🍷onder de €10,00. Dank u wel 🙏 voor uw fijne waardering! Geniet voor al van onze wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en nette levering van mijn bestelling

Wat een leuk kado om te geven de Rotterdam port die ik heb besteld!

Beste Ben, The Port of Rotterdam hebben wij in 1990 geïntroduceerd ter ere van het 650 jarig bestaan van de stad. Vele iconische gebouwen staan op de fles afgebeeld en vanzelfsprekend is de kwaliteit van de port van onberispelijke kwaliteit. Een heel origineel kado met een heerlijke port onder de kurk. Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Al jaren mijn vaste wijnkoperij

Wij zijn sinds 2016 trouwe klant van Wijnkoperij Platenburg. Persoonlijke service en ze dirrigeren je niet naar de hoogste omzet maar naar de wijnen die bij je smaakprofiel passen (als je het maar goed omschrijft!). Via de webshop is een bestelling zo geplaatst en het ligt binnen 48 in mijn wijnkast thuis. We blijven hier nog jaren komen!

Beste Ruben, Dank u wel🙏 voor uw warme complimenten en het feit dat u al sinds 2016 een trouwe klant bent, daar houden we van. We zijn altijd op zoek, samen met u om een passende wijn te vinden. Dat is voor ons altijd weer een spannende uitdaging, fijn dat deze zoektocht al bijna 9 jaar succesvol is! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle zorgvuldige levering

Onlangs wat gin besteld van merk slagerij van Linschoten, een heerlijke gin smaakvol en geurig met gerookte sinaasappel (boven de rook van rookworst gehangen) Ontving het keurig verpakt en snel Happy met deze winkel wie ik dan ook graag aan beveel Grt Fred

Beste Fred, Ja onze slager heeft niet alleen verstand van een goed stuk vlees, ook zijn Gin is niet te versmaden. Fijn dat ook de bezorging vlekkeloos is verlopen. We zien u graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruim assortiment mooie wijnen. Online bestellen is heel eenvoudig en er wordt snel geleverd.

Beste Jan, Drie goede redenen om uw wijnen bij ons aan te schaffen. Eigenlijk vier redenen want u spreekt over ‘mooie wijnen’. Goed om te horen, daar zijn we heel erg blij mee! Hartelijke groet en geniet vooral van de mooie wijnen! Lia Platenburg

Goede en snelle levering

Goede wijn en betaalbaar. Erg lekker. En snelle levering

Beste Yvonne, We zijn heel blij dat de goede wijnen 🍷🍷zo uitstekend in de smaak zijn gevallen. Onze zorgvuldige selectie, de wijnen worden in Nederland drie keer geproefd en beoordeeld door professionals dat vertaald zich in uitstekende kwaliteit wijnen en dat proeft u! Door onze grote afnames bij de wijnboeren kunnen we een mooie prijs handhaven. Geniet vooral van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Alles prima voor elkaar.

Lekkere wijn, goede service, redelijke prijs.

Beste Paul, U noemt drie goede redenen om uw 🍷🍷bij ons aan te schaffen. We zijn hier weer heel blij mee. Hartelijk bedankt voor de door u genomen moeite. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima service.

Prima service!

Beste Ben, ‘Prima service’, het zijn maar twee woordjes, maar heel veelzeggend, dank u wel 🙏. Blijft over te genieten van onze goede wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne winkel waar je altijd goed geholpen wordt

Ik ga voor mijn wijn standaard naar jullie. Ik vind het een erg prettige winkel met altijd kundig advies en genoeg aanbod.

Beste Donald, Wat leuk dat u zo graag bij ons in de Wijnkoperij winkelt, daar zijn we heel blij mee. Hartelijk bedankt voor uw warme complimenten. Graag weer tot een volgende keer aan de Goudsesingel. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnkoperij met mooie aandieningen en prima kwaliteit

Snelle levering, betrouwbaar. Goede prijs kwaliteit

Beste Eric, Als Hofleverancier👑 hebben we een naam hoog te houden, aan uw reactie te zien, slagen we daar gelukkig ook in. Geniet van onze prima kwaliteit 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Wijnkoperij Platenburg heeft een ruime keuze en levert snel.

Beste Guus, Dank u wel! De boodschap is kort maar krachtig en heel duidelijk. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Gewoon prima

De wijnen zijn snel en correct bezorgd. Bestelproces was ook in orde.

Beste Erna, Goed om te horen dat het hele proces goed en vlot verlopen is. We gaan er vanuit dat de 🍷🍷 als vanouds heerlijk zijn. Geniet daarvan🤗. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle verzending maar product nog maar 1 maand houdbaar

Snelle verzending, helaas product maar maand houdbaar. Heb contact gezocht maar helaas nog geen reactie.

Beste Fabrizia, Helaas is uw bestelling niet naar wens verlopen, heel spijtig! We hebben u inmiddels gesproken en een nieuwe fles met ruimere houdbaarheid toegezonden. Nogmaals hier onze welgemeende excuses voor deze enorme misser. Hartelijk dank voor uw reactie want dit dwingt ons om uiterst scherp te blijven. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Ruime keus, makkelijk zoeken, eenvoudig betalen en vooral het bezorgmoment zelf kunnen bepalen vind ik heel prettig.

Beste Hans, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze wijze van bestellen en bezorgen. Dat de bestelde wijn ook heerlijk is, spreekt haast voor zich. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijn

Beste Petra, Fijn dat u aangeeft onze 🍷🍷heerlijk te vinden. Onze zorgvuldige selectie om elke wijn in Nederland drie professionals te laten proeven werpt zijn vruchten af. Hartelijk dank voor uw moeite, we zien u heel graag terug, maar met onze heerlijke wijnen komt dat vast goed. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel,goed ennetjes

Keurig, snel en netjes, niets op aan te merken

Beste L., Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste reactie, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat alles vlot en vlekkeloos is verlopen. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Daar kom ik altijd terug!

Geweldig veel aanbod! Vooral wijnen die ik bij de 'gewone' slijter niet zie staan! Als ik iets via de webshop bestel komt het helaas voor dat die wijn er niet is. Misschien dan uit de webshop verwijderen?

Beste Kees, Uw mooie waardering klinkt ons als 🎺🎻🥁🎹in de oren. We verwijderen inderdaad wijnen uit de webshop, maar soms bent u ons net te snel af. In dat geval kunnen wij de door u bestelde wijn niet leveren. We doen echt ons best om de website up-to-date te houden om dit te voorkomen. Geniet van uw wijnen, met vriendelijke groet, Lia Platenburg

Een fles wijn van Platenburg valt nooit tegen

In de loop der jaren veel wijn gekocht zowel in de winkel als via de website. Altijd goede kwaliteit en snel geleverd. Prijs kwaliteit altijd in balans. Top !

Beste Leon, Hartelijk bedankt voor uw warme complimenten, fijn om te horen dat levering via de winkel en via de website naar wens verloopt. Geniet van onze goede 👌 kwaliteit 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

mooie wijnen, snel bezorgd

Een grote keuze aan mooie wijnen

Beste Willem, Hartelijk bedankt voor uw korte maar zeer heldere waardering. Daar zijn we heel blij mee. We hebben inderdaad een hele grote keuze; ruim 1000 🤗 wijnen 🍷🍷om uit te kiezen. Dus voor elk wat wils en niet onbelangrijk ook voor iedere portemonnee. Hartelijke groet, Lia Platenburg