prettig

Snel en soepel te bestellen, en een groot assortiment om te kiezen

Prima en snelle levering

Wij zijn gek op de Cantine Due Palme Negroamaro del Salento. We zorgen dan ook altijd dat we deze in huis hebben. Een prima rode wijn om lekker mee te borrelen met vrienden. Makkelijk online te bestellen en dnek thuis geleverd.

Heerlijke wijnen en erg aardige mensen!

Wijnkoperij Platenburg heeft een gevarieerd assortiment van uitstekende wijnen in alle prijsklassen. Het leuke is ook dat ze iedere week weer nieuwe wijnen presenteren waarmee ze jou proberen te verleiden weer een paar flessen te bestellen. De contacten zijn heel plezierig en de service is uitstekend. Het is gewoon top!

Top aanbod en service

Beste Maarten, Nu de Sint weer in ons landje is kocht u bij ons de heerlijkste wijnen uit Spanje, Camino de Caza, Murillo, Piqueras en las Cuadras, kortom wijnen zonder extra franje! 🍷🍷gemaakt van rode en witte Spaanse druiven, Waar je een heerlijke kip bij kunt kluiven…. En wat dacht u van een mooie bavette, Spanje biedt het hele smaakpallet. We wensen u een gezellige Sinterklaasavond, hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering, heerlijke wijnen

Ik was heel tevreden met de snelheid waarmee de bestelde wijnen geleverd zijn.

Beste Leander, Ja, de Gabbas Cannonau di Sardegna Dule is een parel in ons assortiment en ook de Borgo di Colloredo Biferno is een dijk van een 🍷, fantastisch dat u aangeeft daarvan te genieten! We hopen in december ook vlot te kunnen leveren, hoewel we ons zorgen maken over de te verwachten drukte bij Post NL. We adviseren u om ruim voor de Kerstdagen uw 🍷🍷te bestellen. Hartelijk dank voor uw Top beoordeling! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd snelle correcte service en heerlijke wijn .

Perfect wijnhuis

Ha Anne, En altijd en altijd weer een prachtige waardering uit het mooie Sint Philipsland! Daar zijn we superblij 😊😊mee! Heel graag weer tot een andere keer, in de Wijnkoperij of online. Fijn te horen dat jullie genieten van de heerlijke 🍷🍷 Warme groet, Lia Platenburg

Goed advies en top service

Wekelijkse digitaal enthousiaste aanbevelingen en daarna als je besteld hele snelle levering

Beste Rob, Heel hartelijk bedankt voor deze zeer enthousiaste aanbeveling, daar doen we het met alle vormen van plezier voor!😊😊 Onze dag kan haast niet stuk na het lezen van uw warme woorden! Blijf vooral genieten van onze 🍷🍷Hartelijke groet, Lia Platenburg PS: Hou vooral uw mailbox in de gaten nu met blackfriday👌

2 flessen van Linschoten slagers gin besteld snel en goed verpakt geleverd.

Beste Jaco, Goed te horen dat u heel tevreden bent, dan blijft over te genieten van de Rotterdamse van Linschoten slagers gin met de authentieke steakkruiden!🍹 Op uw gezondheid! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Platenburg is goed in wijn en klantbeleving!

Goed advies, ruime keuze en altijd op tijd geleverd.

Beste CR, Vooral over uw laatste opmerking “altijd op tijd geleverd” maken wij ons best wat zorg voor de komende feestdagen. Wij doen ons uiterste best alle orders vlot te verzenden maar de druk op PostNL zal dan vast weer heel hoog zijn. Om uw favoriete 🍷🍷🍷ruim op tijd in huis te hebben raden wij u echt aan bijtijds uw order te plaatsen en we hopen dat u dan wederom schrijft: “ ALTIJD OP TIJD GELEVERD” Geniet van onze wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede verzending

Blij met jullie product

Beste Harjan, Dat kan ik me goed indenken want onder het genot van Cantine Due Palme Negroamaro del Salento worden vriendschappen gesloten, onderhouden en voortgezet! Deze wijn is al ontelbare malen ‘wijn van het jaar’ geweest! Won in Italië een Gambero Rosso (=Oscar voor uitstekende prijs-kwaliteit verhouding). Voorwaar een zeer goede keus van u, geniet van deze topper uit Italië! Graag weer tot een volgende keer, hartelijke groet, Lia Platenburg

Klassieke wijnen, moderne service

Voor de mooiste Europese wijnen hét adres.

Beste Bart, De klassieke Europese wijnen, zoals, Chablis, Bourgogne, Bordeaux, Amarone, Brunello di Montalcino hebben een prominente plaats in ons uitgebreide assortiment. Momenteel treft u via de website een dijk van een actie met de Rioja’s van Vivanco. We zijn heel blij te horen dat u deze bijzondere 🍷🍷bij ons ontdekt heeft👌 Geniet van onze klassiekers, Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering en precies wat ik wilde

En de alcoholvrije wijnen zijn top

Beste Khalid, Ook onze alcoholvrije wijnen hebben wij geselecteerd met de grootst mogelijke zorg en aandacht, zoals u van een Hofleverancier mag verwachten. Geniet van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

snelle bezorging van lekkere wijnen

Snelle bezorging van lekkere wijnen

Beste Willem, Fijn dat het hele bestelproces vlekkeloos is verlopen zodat u vlot van onze lekkere 🍷🍷kunt genieten. We zien u weer heel graag terug, online of in de Wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Teleurstelling door bezorging bij afwezigheid

Bel me maar….

Beste Stijntje, We hebben je gebeld en alles wat maar mis kon gaan is fout gegaan, we begrijpen heel goed dat we je teleurgesteld hebben, dat ben je tenslotte niet van ons gewend! Het is helaas gebeurd en we vinden het heel fideel dat je ons toch beoordeelde met een 7. Wij leren hier ook van en zullen in het vervolg onze bezorgers nog beter instrueren! Geniet van de heerlijke 🍷🍷 van Alexandre Relvas en Domaine de ‘l Arjolle! Hartelijke groet, Lia Platenburg PS: We zoeken een vrolijke, zorgvuldige bezorger die van aanpakken en inpakken weet, onze electrische bezorgfiets kan besturen en bovendien een rijbewijs heeft…..

Altijd een goed wijnadvies en een zeer snelle levering

Beste P., Dat horen we heel graag en het is fantastisch te horen dat u zo goed uit de voeten kunt met onze 🍷adviezen. Dat maakt ons werk nu ook juist zo meer dan boeiend! De bezorging loopt nu zeer vlot maar voor de komende feestdagen raden wij u aan bijtijds te bestellen ivm de verwachte drukte. Geniet van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruim assortiment

Behulpzame mensen bij Platenburg. Nadat twee flessen port verkeerd waren afgeleverd zijn ze onmiddellijk er achteraan gegaan en de zaak opgelost, mijn complimenten!

Beste Jaap, Heel hartelijk bedankt voor uw warme complimenten! Natuurlijk gaat er wel eens wat mis, bij PostNL doen medewerkers hun uiterste best, het blijft echter mensenwerk! U kunt op ons rekenen wanneer de bezorging niet naar wens verloopt en die heerlijke Vintage Port verkeerd afgeleverd wordt. En nu dan genieten van deze mooie Vintage Ports! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima alcoholvrij wijntje

Beste Tony uit Hamme, België, De L’ Arjolle Equilibre Zéro Merlot-Grenache alcoholvrij is in oktober ‘21 onderscheiden door het NRC met 7,5 punt. De krant schreef: “Lekkere textuur, die direct aan ‘echte wijn’ doet denken. Een echte allemansvriend met simpele maar eerlijke braam en bes en een kek tabaksafdronkje”. Geniet van uw 👌🍷🍷! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Keurige levering als vanouds

Mijn bestelling kwam keurig op de afgesproken dag. Omdat ik niet in de gelegenheid was de deur te openen stond alles achter de containers, met een vriendelijk kaartje in de bus. Keurig opgelost!

Beste Corine, We hebben ook toppertjes in dienst om de bestellingen te bezorgen. Onze bezorgers zijn altijd heel creatief in het vinden van een oplossing om uw 🍷🍷op de juiste plek af te leveren! Vanzelfsprekend voorzien van een kaartje zodat voor u duidelijk is waar al dat lekkers ‘verstopt’ is, ook wanneer het☔️. We geven uw warme complimenten aan hen door! Vriendelijke groet, Lia Platenburg PS: Wij adviseren u wel bijtijds te bestellen voor de feestdagen

Keurig geleverd

Beste L, Fijn dat uw bestelling naar tevredenheid is afgeleverd. Super service met een 😊! Geniet van onze goede wijnen, vriendelijke groeten, Lia Platenburg

top service en goede wijn

top service en goede wijn. zo bestel je graag je wijn!

Beste Josselin, En zo zien wij graag een mooie reactie, zijn we allebei weer blij! Dank u wel en heel graag weer tot de volgende keer. Geniet van alle goede wijnen, hartelijke groet! Lia Platenburg PS: Om zeker te zien van onze goede 🍷🍷 is ons advies ruim op tijd te bestellen voor de feestdagen.

Super service en super wijnen!

Regelmatig bestellen wij een assortiment aan wijnen (wit, rosé en rood) die wij uitkiezen aan de hand van de gegeven omschrijvingen. Dit werkt voor ons perfect.

Beste Jannie, Dank u wel voor uw complimenten over de goede werking van onze website en…….u bent een kei in het zoeken naar onze verborgen pareltjes, onze eerlijke betaalbare 🍷🍷voor alledag en 🍷🍷voor de feestdagen. Geniet van onze super wijnen. PS: We adviseren u voor de feestdagen ruim tevoren te bestellen ivm de drukte bij PostNL! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Inspiratie en goede levering

Eerste ervaring was erg prettig. Via de app Vivino en wat eigen notities kon ik prima herkennen welke wijnen bij ons zouden passen. De wijnen werden keurig bezorgd en het resultaat is geslaagd.

Beste Coen, We houden wel van een uitdaging en gaan voor een volgende bestelling van uw kant. Fijn dat we uw verwachtingen op basis van uw proefnotities waar hebben kunnen maken. Geniet van uw 🍷🍷Hartelijke groet, Lia Platenburg

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

Beste J.C.P.M., Heel hartelijk bedankt voor uw warme woorden en de jarenlange trouwe klandizie. Blijf vooral genieten van onze goede wijnen. Warme groet, Lia Platenburg

Uitstekende service komen afspraken omtrent levering na.

Meerdere malen een bestelling online geplaatst die volgens afspraak correct op tijd werden afgeleverd.

Beste Eric, Goed te horen dat het hele bestel-proces vlekkeloos is verlopen. Post-NL is ook zijn afspraken nagekomen en daar zijn wij beiden heel blij mee. Echter met de feestdagen in het vooruitzicht adviseren wij u tijdig uw web-order door te geven in verband met de verwachte drukte. Geniet van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldig familiebedrijf met kennis van zaken én aandacht voor klantenservice.

Mooie zaak met een goede selectie wijnen. Ik krijg altijd deskundig advies en word prettig geholpen.

Beste Ernst, We zijn hier aan het glimmen van trots 😊 van uw warme woorden, daar doen we het van harte voor! Geniet vooral van onze goede wijnen want het leven is tekort om slechte wijn te drinken. Hartelijke groet, Lia Platenburg