Kwaliteits wijnen en service

Vriendelijk en kundig. Topzaak

Beste Arthur, Bedankt voor deze TOP-waardering. Heel fijn dat u meer dan tevreden bent. Geniet van onze kwaliteitswijnen en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goed en snel

Goed en veilig ingepakt m a w gewoon goed

Beste Wil, Fijn dat u gewoon tevreden bent over onze degelijke en vlotte manier van verwerken van uw opdracht. Geniet vooral van uw wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima service!

Leuke collectie en bestelling werd nog snel en adequaat geleverd.

Beste E.M., Dank voor uw fijne review! Mooi dat u tevreden bent over onze leuke collectie en de snelle service. Geniet vooral van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke Groet, Lia Platenburg

Topndat het werd thuis gebracht

Beste Yasmin, Om het onze Rotterdamse klanten in deze moeilijke tijd wat makkelijker te maken hebben we besloten om deze bestellingen rechtstreeks door onze eigen chauffeur weg te laten brengen. Fijn dat u deze extra service zo hoog waardeert. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Perfecte service!

Julien en zijn team zorgen al jaren voor een goed gevulde wijnkoelkast, zowel thuis, op kantoor als bij relaties. Service is geweldig en altijd met een glimlach. En alhoewel de bezorging feilloos is, is een bezoekje aan de winkel altijd gezellig!

Beste Wouter, Deze warme aanbeveling tovert bij ons hele team wederom een dikke, vette glimlach! We zien u weer heel graag in de Wijnkoperij en anders vullen we de klimaatkast thuis, op kantoor en bij uw relaties met liefde. Dank namens het hele team! Lia Platenburg

Lekkere wijnen en goede service

De maandaanbieding is een leuke actie waar ik enkele keren per jaar gebruik van maak. Bovendien is de service erg goed, vriendelijk en deskundig

Beste Anneke, Heel slim dat u gebruik maakt van onze aantrekkelijke maandaanbiedingen. U profiteert daarmee van een zeer aantrekkelijke prijs voor onze goede wijnen. We zien u heel graag een keer weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Super sevice

Goed advies

Beste Corrie, Dank u voor deze korte, krachtige aanbeveling! We zijn er heel blij mee! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Een van de fijnste ervaringen!

Ik had van te voren gebeld voor advies! Ik werd fijn geholpen en voelde me geen nummertje! De medewerksters hebben veel kennis en dat brengen zij graag over! Ik heb in ieder geval een vaste adres, waar ik zeker vaak ga bestellen/langs ga!

Beste T.M., Dank u wel voor deze fijnste aanbeveling. We adviseren u graag weer in de Wijnkoperij en anders telefonisch of online. Geniet van vooral van uw wijnen! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijn, goede prijs

Snel geleverd!

Beste Henk, Met deze fijne aanbeveling zijn we heel erg blij. Dank u wel voor de door u genomen moeite. Geniet vooral van de mooie wijnen en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

9.30 uur besteld , 12.30 uur bezorgd..

Beste Marc, In deze bizarre tijden hebben wij besloten de bestellingen in Rotterdam door onze chauffeur Simon weg te laten brengen. Met een beetje geluk zit u dan voorin de route. Fijn dat u deze extra service zeer waardeert! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne zaak. Alles geleverd zoals beloofd.

Beste Steven, U maakt ons weer blij met deze regenachtige dagen in het vooruitzicht. Hartelijk dank voor uw moeite en ondanks het weer schijnt de zon nu in uw glas. Hartelijke groeten, Lia Platenburg

Fantastisch zoals altijd

De service van Platenburg is echt ongekend goed. Altijd alles keurig verpakt en vergezeld van een persoonlijk kaartje. Het assortiment is groot, maar via de website niet altijd heel handig te doorzoeken (zeker niet op een mobiel apparaat) - maar dat geldt eigenlijk voor alle websites van winkels aangesloten bij importeur Les Généreux. Goed excuus om bij de fysieke winkel van Platenburg langs te gaan dus!

Beste Robert, Dank voor deze haast ‘Koninklijke’ waardering. En inderdaad hebben wij als mede-eigenaar van Les Génèreux het voorrecht om heel veel wijnen uit alle windstreken te importeren. Zullen we maar zeggen ‘ elk voordeel hep zijn nadeel.’ Overigens geven we u altijd graag telefonisch wijnadvies. We zien u vanzelfsprekend weer heel graag in onze Wijnkoperij en hopen u dan weer onze nieuwe aanwinsten te laten proeven. Met vineuze groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen, top service

Bijzondere wijnen gekocht voor een nette prijs, snel geleverd en een prima service.

Beste Boy, Dank u wel voor deze warme aanbeveling. U creëert vast een mooi moment om van onze bijzondere wijnen te genieten, zo goed om te horen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Lekkere wijnen en goede service

Uitstekende wijnen en goede service. Snelle levering.

Beste Stephan, Dank u wel voor deze fijne aanbeveling. De goede service is voor ons haast vanzelfsprekend maar het feit dat u schrijft over uitstekende wijn maakt ons heel blij. We wensen u goede Pinksterdagen en zien u heel graag terug. Hartelijke groet en geniet van de uitstekende wijn. Lia Platenburg

altijd weer goed

Snelle bezorging. Goede wijnen. En dit keer ook gezellig met de platenburg auto. Ik ben fan!

Beste Jenny, We zagen dat u lid bent van de fan-club. Voor zo’n mooie reactie rijden we volgaarne een extra route. Zeker in deze coronatijd maken we het u nog makkelijker. Geniet vooral van onze goede wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel en goede levering

Beste Jeroen, Dank u wel voor deze korte, krachtige woorden! Service zoals het hoort te zijn, sinds 1894. Dank uw wel voor deze uitstekende beoordeling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Familie bedrijf met passie

Pracht zaak vol mooie wijn waar je deskundigheid ervaart .Elke keer weer een uitje. Maar ook online bestellen is prima geregeld.

Beste J.M.A., Wat een mooi compliment dat u een bezoek aan onze Wijnkoperij als een uitje beschouwd en dat u uit praktische overwegingen een beroep doet op onze goed functionerende webshop. In beide gevallen kunt u genieten van mooie wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Fijne winkel!

Altijd hartelijk ontvangst, goeie klik tussen klant en medewerker, advies op niveau en met liefde gebracht.

Beste Joost, Deze mooie review doet ons haast blozen van blijdschap! We hebben er ook zoveel schik in om dit mooie vak uit te mogen oefenen. We zien u heel graag terug in onze Wijnkoperij. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Snel, efficiënt en vriendelijk geholpen

Zie hierboven

Beste Nelly, Dank u voor deze warme aanbeveling. Geniet van uw wijnen en we zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Beste E.J., ‘Eén woord zegt soms meer dan duizend woorden.’ Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zo'n top bedrijf moet worden gekoesterd

Heel vriendelijk en houdt leuk contact met de klant tijdens de bestelling zelfs tijdens de corona tijden. Echt een top bedrijf, klasse producten en sfeer!

prima - adviezen zijn duidelijk en kloppen (ieg voor mij)

bijzonder prettig ontvangen in winkel. adviezen zoals gemeld zijn goed en leveringen tot nu altijd punctueel

Beste Jan, We houden van eerlijke, duidelijke informatie waar u daadwerkelijk mee uit de voeten kunt. Mooie wollige woorden en loze beloften zult u bij ons niet aantreffen. Ook wat de leveringen betreft houden wij van heldere informatie, Fijn dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hartelijke groet, Lia. Platenburg

Perfecte service!

Beste PW, Heel vriendelijk dank voor deze perfecte aanbeveling. We zien u heel graag terug. Geniet van uw wijnen, vooral in deze bizarre tijden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Veel keuze

Je moet zelf wel veel uitzoeken. Een top 10 pakketten per verpakkingsgrootte zou helpen.

Beste Richard, Dank u wel voor deze zeer bruikbare tip. We gaan er mee aan de slag! Overigens kunt u op de website bij ‘aanbiedingen’ heel makkelijk onze Top 10 witte wijnen, Top 10 rode wijn etc. vinden. Misschien handig voor een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering met persoonlijk briefje en keurig ingepakt

Snelle levering met persoonlijk briefje en keurig ingepakt. Positieve ervaring dus.

Beste Joep, Fijn dat u meer dan tevreden bent, levering zoals het behoort te zijn. Dank u voor deze zeer positieve woorden. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg