Voor de eerste keer doos wijn besteld....

Werd snel bezorgd, prima geregeld. ik had alleen wel graag iets gehoord - we gaan dan en dan leveren. Er wa ssrake van "post" op de webstie meen ik, er kwam hier een "eigen bezorger"aan de deur.... Dus idd goed geregeld, maar een berichtje had het perfect gemaakt !!!

Goedenavond Cees, Doorgaans bezorgen wij met onze vaste bezorgers Bas, Simon en Tom in de regio Rotterdam op onze route wanneer wij ook de horeca bevoorraden. Fijn dat u blij bent met onze vlotte service. Uw tip om tevoren een berichtje te sturen nemen wij zeker mee in het werkoverleg met onze bezorgers. Geniet van de aantrekkelijke biologische 🍷🍷 van Bodegas Piqueras! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische winkel met zeer enthousiaste mensen die je een super goed wijnadvies kunnen geven!!!!d

Een mooie winkel met nostalgische inrichting van jarenlange familie ervaring!! Super vriendelijke en professionele mensen die je alles over wijn kunnen vertellen, mooie tips kunnen geven ! Echt een aanrader om hier je wijn te kopen!!!!

Goedenavond Jeanette, Deze mooie, warme woorden van u, als zeer trouwe klant, worden hier zeer gewaardeerd! Daar worden wel heel 😁 vrolijk van! Geniet weer van de fijne wijnen die u bij ons kocht! Warme groet, Lia Platenburg

Jammer

Ik heb een mooi pakket besteld, met €7.50 bezorgkosten, voor vrienden en het werd op mijn huisadres bezorgd. Vervolgens kon ik het zelf oplossen, wel met een verzendbewijs van Platenburg, maar zelf brengen naar de PostNL etc. En daardoor te laat bezorgd waardoor de tekst op het kaartje niet meer correct was. Ik had graag gezien dat ze behalve een nieuw verzendbewijs een andere compensatie aangeboden zou worden, maar dit is niet gebeurd en mi een gemiste kans.

Beste Debbie, Heel spijtig dat uw bestelde fles Crémant aanvankelijk verkeerd geadresseerd was door een menselijke vergissing van onze kant, waarvoor onze welgemeende excuses! Ondanks het feit dat we u meteen de volgende dag een kosteloos verzendbewijs hebben gestuurd met het correcte adres is het hele proces niet zo lekker verlopen. Voor wat betreft uw verzoek om meer vergoeding menen wij u op correcte wijze te hebben gecompenseerd bij de aankoop van een fles mousserende wijn. Wij willen u bedanken voor uw reactie want het betekent dat we nog meer aandacht moeten schenken aan correcte adressering! Hartelijke groet, Lia Platenburg

goede wijn en service

Keer op keer, bestelling na bestelling: goede wijn en goede service en bezorging.

Beste Josselin, Ja Josselin, u bent al vele jaren een heel trouwe klant, zowel zakelijk als privé en dat waarderen wij zeer! Geniet vooral van onze 🍷🍷! Warme groet vanuit Rotterdam! Lia Platenburg

Snelle levering goede omschrijving van de wijnen

Eerste bestelling gedaan en dik tevreden. Kan het iedereen aanraden die eens iets anders wil proberen dan de supermarkt wijnen en Gall en Gall.

Beste James, Hartelijk dank voor uw mooie complimenten, we hopen u nog lange tijd te mogen voorzien van onze eerlijke, heerlijke wijnen voor elk moment op balkon of terras of een fijn diner. Geniet van onze 🍷🍷en graag tot de tweede bestelling, hartelijke groet, Lia Platenburg

Normaal gesproken ga ik gewoon naar de winkel, maar nu toch een keer online besteld. Heel vriendelijk kaartje erbij en netjes binnen 2 dagen thuis. Top!

Beste Erik, Fijn dat u zo tevreden bent over de Wijnkoperij en ook over onze webshop. Wanneer het u niet uitkomt om naar de Wijnkoperij te komen dan is onze webshop een fijn alternatief om toch snel uw favoriete wijnen in huis te hebben. We zien u heel graag weer terug, online of in levende lijve! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Wat een fijne wijnwinkel!

Sinds kort via via kennis gemaakt met Platenburg, maar is nu al mijn “Place to go” Zowel website als personeel zijn een bron van informatie. Geweldig assortiment en vriendelijke service

Beste Frans, Dank u wel🙏 voor dit mooie compliment, daar zijn we weer heel blij mee. Fijn dat u zo goed uit de voeten kunt met ons ruime assortiment en de beschikbare informatie. Geniet van uw 🍷🍷, hartelijke groet, Lia Platenburg

Prettige samenwerking over welke wijn maar ook over de bezorging !

Als ik niet tevreden zou zijn ,zou ik niet meer bestellen maar dat is niet aan de orde .

Beste Ron, Altijd fijn om te horen dat u dik tevreden bent. Wederom heel hartelijk bedankt voor uw warme complimenten. Geniet van uw wijnen en graag weer tot een volgende gelegenheid. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en correcte service

Beste Stijn, Als hofleverancier hebben we onze goede naam in Nederland maar zeker ook in België🇧🇪 -met plezier- hoog te houden! Geniet van alle kleuren Richeaume-🍷🍷, onze trouvaille 😊van lange tijd geleden! Bij gelegenheid zien we u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Acurate levering

De uitstekende wijn werd op de toegezegde datum bezorgd.

Beste Wybe, Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering, altijd weer goed om te horen dat het hele bestelproces vlekkeloos is verlopen. Geniet van de Monte del Frà 🍷🍷, de lekkerste 🍷🍷uit Veneto. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijnen, leuke nieuwe suggesties

Beste Harold, Het familiebedrijf uit 1894 -we zijn zelfs Hofleverancier👑- is nu in handen van Julien Platenburg en dat brengt nieuwe, verfrissende en innoverende ideeën, goed te horen dat u dit opvalt! Overigens met de oude vertrouwde kwaliteit die u van ons gewend bent! Geniet van 🍷🍷 van Le Clos du Caillou! Warme groet, Lia Platenburg

Netjes en snel geleverd

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze maximale score. U blij 😀, wij blij 😀. Geniet vooral van het goede dat wij voor u mochten verzorgen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Fijne zaak voor goede wijn.

Ruime keuze en snelle levering met altijd een persoonlijk kaartje.

Beste P., Ja, ‘ wie schrijft, die blijft’ 🖌Dit jaar bestaan we 128 jaar en 3 jaar geleden kregen we het predikaat ‘Hofleverancier’. We hopen u nog vele jaren te mogen bedienen met onze goede 👌🍷🍷.Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Behulpzaam en denken mee.

Vriendelijke mensen met kennis van zaken.

Beste Ariejan, Hartelijk bedankt voor uw mooie waardering, altijd weer fijn om te horen! Geniet van uw 🍷🍷en we denken 🧐 de volgende graag weer met u mee, Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Zelden zo'n lekkere gin gedronken

Ik heb de Slagersgin besteld, keurig snel geleverd met een doosje gedroogde sinaasappel schijfjes. Niet lullig 3 schijfjes maar gewoon ruim voldoende om bij alle GT's uit de fles toe te voegen. Belangrijkste is natuurlijk de smaak: mijn vrouw en ik hebben niet eerder zo'n heerlijke smaak gin geproefd, werkelijk fantastisch.

Beste Rob, Dank u wel voor uw enthousiaste reactie! David van Linschoten, ontwikkelde deze gin ter gelegenheid van het 110-jarig bestaan van de slagerij (familiebedrijf 1908) De geheimzinnige ingrediënten van de gin combineren uitstekend met de schijfjes gerookte sinaasappel voor een extra bite. Wij zijn ook fan! We zullen uw complimenten aan David doorgeven, vind hij zeker leuk 😊 om te horen! Vriendelijke groeten, Lia Platenburg

Gewoon Goed!

Goed.

Beste Yvonne, Altijd weer fijn om te horen, deze korte krachtige woorden. De l’ Arjolle Brut de Cuve is vast in de smaak gevallen want u bestelde de🍷🍷eerder. Geniet van deze fijne natuurwijn! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Matig

over smaak valt niet te twisten maar ik heb meer smaak dan jullie

Beste Leo, Heel spijtig dat u niet tevreden bent. Na telefonisch overleg met u is de afspraak dat u de bestelde wijnen kosteloos terugstuurt en vanzelfsprekend storten we het bedrag terug. We willen graag dat u tevreden bent over uw aankoop en als dat niet zo is dan kunt u altijd -in overleg- uw wijnen retourneren. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top wijnen

Heerlijke wijnen voor niet de hoofdprijs

Beste Leonie, Onze 🍷🍷spelen de HOOFDROL, dat blijkt maar weer eens uit uw warme woorden. Heel hartelijke dank voor deze TOP waardering! Onze zorgvuldige selectie afkomstig van voornamelijk kleine gepassioneerde wijnboeren vertaald zich in heerlijke 🍷🍷! Geniet ervan! Heel graag weer tot een volgende keer, hartelijke groet. Lia Platenburg

Uitstekende ervaring, netjes afgeleverd op een afgesproken dag.

Je kunt hier met een gerust hart wijn bestellen.

Beste Saskia, Deze fijne waardering zo uit het mooie Groningen hier te lezen maakt dat we met veel voldoening ons weekend in kunnen gaan. Heel hartelijke dank 🙏 voor de moeite die u nam om dit hier te vermelden. Geniet van uw 🍷🍷en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne website

Vlotte bezorging ,ik weet precies waar ik aan toe ben

Beste Ron, Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering. Daar zijn we weer heel content mee. Geniet van uw 🍷🍷en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering, makkelijk bestelproces

Wijn besteld als cadeau voor iemand anders. Snel geleverd en makkelijk bestelproces. Wijn viel ook in goede smaak. Sowieso verkopen ze hier heerlijke wijn.

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie! We kunnen ons goed indenken dat de Coudoulet Viognier in de smaak is gevallen. Deze wijn is al vele jaren een constante factor in ons uitgebreide assortiment. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijn en goede service

Altijd goed!

Beste Anne, Dat is altijd weer heel goed om te horen! We zijn blij dat ook de 🍷🍷heel goed in de smaak vallen. Geniet van alle mooie wijnen en weer heel graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Klasse

Een uur na het geplande tijdstip van bezorging hadden we nog niets ontvangen. Toen bleek er een email van de bezorger te zijn waarin stond dat er bezorgd is een uur eerder dan geplaned. Dat was verwarrend. Waar is het dan bezorgd? Na ijverig zoeken bleek er een doos in de carport te zijn gezet. Op zich niet erg, maar beter zou zijn als men dat even meldt. We waren gewoon thuis. Opgelost dus. Hopelijk volgende keer geen verrassingen ........

Beste J., Dit soort vreemde verrassingen zijn beslist niet de bedoeling, we gaan dit intern zeker bespreken met de bezorger! Vandaag heb ik u gesproken en u vertelde mij dat de Primitivo di Manduria San Gaetano erg in de smaak is gevallen, dit zijn dan weer de echte verrassingen. Geniet vooral van dit heerlijke glas 🍷. Warme groet, Lia Platenburg

perfect!!

verkeerde levering werd onmiddelijk vervangen zelfs alvorens de verkeerde levering terug was. bravo

Beste Antoine, Ondanks het feit dat niet alles vlekkeloos is verlopen beoordeelt u ons met maximale score. Daar zijn we heel blij mee, heel hartelijk dank voor de moeite die u nam om dit hier te vermelden. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top wijn, goede prijs, perfecte aflevering aan huis!

Top wijn, goede prijs, perfecte aflevering aan huis!

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw 🔝beoordeling. We zagen dat u ook ons ruime assortiment halve flesjes heeft ontdekt; genieten! Heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg