Uitstekende wijn, originele keuzes

Heel goed. Snelle levering van prima aanbod

Beste Gea, Dank u wel voor uw positieve waardering. Goed te horen dat zo tevreden bent over ons assortiment en kwaliteit. Geniet van onze wijnen in deze lastige tijden. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

altijd goede service en heerlijke wijnen

Heel tevreden. Altijd. En altijd een persoonlijke noot.

Beste Jenny, Altijd weer zo goed om te horen; ALTIJD! Dank voor uw warme woorden. We zien u heel graag terug online of in de wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel, volledig en vriendelijk

Bestelling goed geleverd. Leuk die persoonlijke noot bij de wijn

Beste Eef, Dank u wel voor uw warme aanbeveling. We onderhouden graag persoonlijk contact met u en het is fijn dat u dat zo waardeert. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vriendelijk, goede service

Bestel vaak online, altijd top

Beste Iris, Deze waardering vinden wij ook helemaal TOP. Met dank voor de moeite die u genomen hebt om dit op deze site te melden. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijn en goede service!

Heerlijke wijn en goede service! Levering volgens afspraak, met een persoonlijk kaartje erbij.

Beste Maaike, Dat u van onze wijn geniet is met deze fijne waardering wel duidelijk. Vanzelfsprekend houden wij ons aan de afspraken en mocht dat eventueel niet lukken, dan bellen we u. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Alles verliep zoals het hoort

Beste Constant Cauwels, Fijn dat alles naar volle tevredenheid is geleverd. Dank u wel voor uw waardering. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Enorme keuze mooie wijnen

Bevalt uitstekend

Beste C.B, Bes, Uw korte reactie zegt meer dan genoeg. Dank u wel. Geniet vooral van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende service, uitstekende wijn.

Wat is dit toch een geweldige zaak! Echte liefde voor wijn zit in de aderen van de familie Platenburg. Evenals warmte, gastvrijheid en bergen aan kennis. Iedereen is even welkom. Iedereen wordt met de zelfde kunde en vaardigheid geholpen. En het assortiment is uitmuntend. Al vele jaren mijn favoriete winkel in Rotterdam e.o.

Beste R.J., Het is heerlijk om na een dag hard werken deze prachtige waardering hier te lezen. Daar doen we het met alle plezier voor. Wat maakt u ons blij met dit mooie nieuws. We hopen u nog lange tijd in uw favoriete wijnwinkel te mogen ontmoeten. Geniet van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

Gewoon goed

Website zoekfunctie mag nog iets inventiever (je kunt geen twee zoektermen tegelijk selecteren). Verder overzichtelijk, veel informatie over de wijnen, leuke receptentips en na bestellen de volgende dag bezorgd.

Beste Cathy, Dank u wel voor deze waardevolle tip, we gaan er mee aan de slag. Prachtig dat u onze site verder overzichtelijk vind en de informatie en recepten kunt waarderen. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top!!!

Heerlijke wijnen, de Tempus van Accordini en de Trebbiano van Collefrisio zijn mijn favorieten. Degene die in winkel staan helpen je heel goed en onthouden ook welke wijnen je lekker vind, dat vind ik heel leuk! Ik kom voorral in de winkel maar ook bestellen gaat heel goed.

Beste D., Fijn dat u zo geniet van onze fijne wijnen. Mooi te horen dat u prettig bent geholpen in de winkel en dat online bestellen naar wens verloopt. We zien u heel graag terug in de wijnkoperij en anders online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Klantgericht, persoonlijk, vriendelijk

Ouderwets persoonlijke aandacht. Wij stellen de service bijzonder op prijs. Zoals het kaartje bij een bestelling. Zoals een telefoontje als een bestelling even iets langer duurt

Beste Yvonne, Zo werken we (met heel veel plezier) nu al 126 jaar, zozeer dat de koning ons tot Hofleverancier benoemde. We hopen nog heel lang bij u aan het Hof te mogen leveren. Hartelijke groet, Lia Platenburg

zie boven

Vooral het bijgevoegde ansichtkaartje was hartverwarmend

Beste Siebrand, Kleine moeite, groot plezier om een gezellige kaart bij te sluiten. Fijn dat u dit kleine gebaar zo waardeert, we blijven u schrijven! Geniet van uw wijnen en tot een volgende k(aart)eer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Tevreden prijswinnaars

De winnaars van het online bridgetoernooi De Strijd om de Deltabokalen ontvingen per koerier een fles “Port of Rotterdam”. En daar waren ze maar wat blij mee, getuige hun blij verraste reacties.

Beste Harry, ‘The Port of Rotterdam’ is ook een topcadeau om te krijgen. Geen wonder dat de bridgers hun uiterste beste doen om met deze mooie fles naar huis te gaan. Wij verkopen deze port al sinds 1990 toen Rotterdam 650 bestond. Omdat het toen een doorslaand succes was verkopen we deze rijke, volle port hedentendage nog. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service en heerlijke wijnen van De Morgenzon!

Beste Lotte, Ja, de Morgenzon is zo’n klein pareltje in ons ruime assortiment, fijn dat u zo geniet van deze wijn. De volgende keer staan we weer rap klaar om uw gewaardeerde opdracht uit te voeren. Heel graag tot ziens, Lia Platenburg

Goede wijn in elke prijsklasse

Beste Marc, Binnen ons assortiment hebben wij inderdaad een ruime keuze in goede kwaliteit wijnen, dat maakt dat wij voor iedere gelegenheid en iedere portemonnee en smaak de juiste wijn in huis hebben. Dank u wel voor deze fijne beoordeling! Hartelijke groet en graag tot zien, Lia Platenburg

Bezorgkosten

Product was prima, vond de bezorgkosten achteraf te veel. Nu fles cava erbij besteld. Geen bezorgkosten meer.

Beste Remco, Slim om wat extra's te bestellen zodat we u geen bezorgkosten hoeven door te berekenen. Heel fijn dat u zo tevreden bent over onze fijne cava die bovendien ook nog een heel goed te betalen is. Geniet van uw wijn en vriendelijke groet, Lia Platenburg

Wij zijn erg tevreden met de bestelling en de levering goede wijne

Beste Ronald, Daar doen we het voor; tevreden klanten! Wij zijn u zeer erkentelijk voor deze prachtige aanbeveling. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Go

Beste Helen, Dank u wel voor uw korte, krachtige reactie, dat waarderen wij zeer! Hartelijke groeten, Lia Platenburg

Zeer uitgebreid, zorgvuldig gekozen aanbod met juiste advies voor ieders smaak!

Geweldig, steeds weer!

Beste F., Dat ons aanbod zeer zorgvuldig wordt samengesteld is zeker een feit; onze wijnen worden voor inkoop zeker driemaal geproefd met onze professionals in Nederland. Nadat ook de zakelijke onderhandelingen naar wens zijn verlopen, nemen wij de wijn in ons assortiment op. We hopen u nog vele malen te mogen bedienen van ons uitgebreide aanbod. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Lia Platenburg

Maken van wijn een beleving

Goed advies en service

Beste Rob, Dank u wel voor uw fijne reactie op een goed advies. We zijn blij dat u ons advies en service zo waardeert. Geniet van uw wijn en we verwelkomen u heel graag weer een andere keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie assortiment, goede service en kennis van zaken.

Een feest om in de winkel op zoek te gaan naar een mooie wijn.

Beste Luc, We noemen onze wijnwinkel wel eens ‘snoepwinkel voor grote mensen’. Zo te horen heeft u dat ook zo ervaren en iets moois bij ons gevonden. Geniet van uw wijn en heel graag tot het volgende ‘feest’ Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige ontdekking

Meerdere vrienden hadden ons al eens gezegd ga naar Platenburg. Zeer aangename verrassing, 2 proefpakketten meegenomen wit en rood, allemaal heerlijk, nu twee dozen laten komen. Hier gaan we vaker komen!!!

Beste Robert, Dat zijn nog eens goede vrienden, zo leuk dat u dat van verschillende vrienden hoorde. Mooi dat u ons dit ook laat weten. Onze proefpakketten zijn, zeker in deze onzekere tijd ideaal om een goede keus te maken. Geweldig dat u naar aanleiding van uw bezoek, online besteld hebt. Vanzelfsprekend zien we u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering en heerlijke wijnen!

Snel en lekker!

Beste Daniel, Dank u wel voor uw warme aanbeveling. Goed te horen dat u geniet van de heerlijke wijnen. Hartelijke groeten, Lia Platenburg

Keurig op tijd geleverd.

Makkelijk bestellen via internet. Goede communicatie via mail. Levering op afgesproken tijd.

Beste Michele, Fijn dat het hele bestelproces naar wens is verlopen. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekend!

Overzichtelijke website. Goed en snel geleverd. Bestelling wordt vaak geleverd met handgeschreven bedankje!

Beste Steven, Dank voor uw warme aanbeveling. We waarderen het zeer dat u hier op deze site uw tevredenheid laat blijken. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg