Prima service!

Na een misverstand (van mijn kant) bij een online bestelling, werd een en ander binnen de kortste keren opgelost. Zeer prettig.

Beste Peter, Fijn dat dit misverstand naar tevredenheid is opgelost. Nu blijft het beste deel nog over, het genieten van de domiziano Privata en de Révelation Chardonnay. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Deskundige en eerlijke bediening

Erg goede selectie uit verschillende wijnlanden

Beste M., Dank voor uw positieve beoordeling en geniet vooral van de Winter Riesling en de Spätburgunder van Von Buhl. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Snelle levering met persoonlijke touch

Online wijnwinkel met uitstekend assortiment, met ook een aantal halve flesjes goede wijn. Wijn is snel en goed verpakt geleverd. Wat het extra leuk maakte, was de handgeschreven bijgevoegde kaart.

Beste Neza, Leuk om te horen dat u ook ons assortiment halve flesjes ontdekt heeft. Dank voor uw mooie review en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top service van Plaat en Piet

Altijd goed! Vorige week vrijdag wijn wat laat besteld, gekoeld bezorgd. Kon direct open en het glas in.

Beste F. A., Deze prachtige beoordeling over onze Top-service vinden wij ook helemaal TOP! Dat u zeer geniet van uw wijnen weten we maar al tegoed en dat is heel mooi. Warme groet, Lia Platenburg

Minder dan verwacht

Niet de juiste wijn gekregen bij de omschrijving van de wens wijn die ik heb gegeven

Beste Roosmarie, Jammer dat de wijn niet aan uw verwachtingen voldoet. Misschien is het een idee om wat verschillende Rieslings te bestellen zodat u gemakkelijker uw keuze kunt bepalen. We denken overigens graag met u mee. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijn goed lekker super!

Alles top, duidelijke website, goede wijnen, prima cadeau verpakking en snelle levering.

Beste Fedor, Deze mooie waardering vinden wij anders ook helemaal Top, dank u wel! Ook fijn dat u goed op onze website kunt navigeren. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top wijnhandel!

Uitgebreide keuze goede wijnen. Goede bezorgservice. Toen PostNL problemen had met de levering werd het de volgende dag door Platenburg zelf gebracht.

Beste Karin, We kunnen gelukkig snel schakelen bij problemen. Mooi om te horen dat u zo geniet van onze goede wijnen. Graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Kennis van zaken, passie voor hun wijnen

Vertrouwd adres om iets nieuws te ontdekken of beproefde successen opnieuw te kopen.

Beste TJ., Dank u wel voor uw warme complimenten. Wij importeren regelmatig nieuwe wijnen maar ook hebben we hele fijne klassiekers in ons assortiment, fijn dat we u zo goed daarmee van dienst kunnen zijn. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vriendelijke goede service

Twee flessen waren niet geleverd door schade van PostNL. Platenburg heeft een passende oplossing geboden. Zeer tevreden.

Beste Marion, Helaas komen ook deze ongelukjes wel eens voor. Fijn dat u blij was met onze oplossing. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top service!

Supermooie wijnen, goede adviezen, faire prijs, nette en snelle levering.

Beste Bert, Altijd weer fijn om te horen dat u onze wijnen zo enorm waardeert en onze rieele prijsstelling. Geniet van uw heerlijke wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel in huis . Met zorg verpakt en een persoonlijk kaartje erbij . Ik vind dat super !

Beste Sylvia, We zijn weer heel blij met uw warme complimenten, daar doen we het met liefde voor! Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnadviezen en heerlijke wijnen

Uitstekende wijnadviezen voor wijn-spijs combinaties. Heerlijke, drinkbare en vol van smaak wijnen. Aparte, bijzondere wijnen. En af en toe een wijn die je zomaar in een sterren restaurant zou kunnen krijgen. Fijne mensen. En de bezorgservice is nu ideaal.

Beste Elbert, Dank u wel voor deze warme woorden. Het klopt inderdaad dat u een aantal van onze wijnen aantreft in sterrenrestaurants. Fijn dat u onze coronatijd bezorgservice ten volle waardeert. Geniet van uw wijnen en hartelijke groet, Lia Platenburg

Super service, heerlijke wijnen

Beste Anneke, Mag ik raden welke wijn er voor u zo uitspringt.......Von der Mark Spätburgunder is ook wel een topper in ons assortiment, ook een persoonlijke favoriet! Dat vinden wij dan ook weer geweldig om te horen. Heel graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Professioneel, vakkundig, meer dan vriendelijk en uitstekende service, in een woord TOP!!!

Een wijn was niet op voorraad maar werd gelijk gebeld of dat ze de bestelling in 2 afleveringen moesten splitsen of dat ik kon wachten. Dat wachten werd beloond met een betere jaargang en vervolgens dezelfde dag nog geleverd. Wat een vriendelijke mensen, complimenten. Kan jullie alleen maar aanbevelen, TOP TOP !!

Beste Frank, Deze service geven wij onze klanten al meer dan 125 jaar. Vorig jaar werd dit door Koning Willem-Alexander beloond met het predicaat Hofleverancier. We zijn dolblij dat u deze Koninklijke service zo waardeert. Geniet van het heerlijke januari wijnpakket! Heel graag tot een volgende keer, hartelijke groet, Lia Platenburg

ze weten zelf waarom

Beste Bob, Mogen we raden...., omdat u aan het genieten bent van onze meeste gewaardeerde rode en witte wijn.......Negroamaro del Salento van Due Palme en de Winter Riesling. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnen en goede service

Regelmatig bestelling gedaan, en altijd netjes op geleverd, en het meest belangrijke heerlijke wijnen, in alle prijs klasse, en mooie aanbiedingen, zeer de moeite waard.

Beste Cees, Dank u wel voor het mooie compliment over de hoge kwaliteit van onze wijnen in alle prijsklassen. Geniet vooral van uw aankoop en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering met een persoonlijke boodschap

Snelle levering en een leuk handgeschreven kaartje erbij ontvangen als dank voor de order

Beste Sander, Dank u wel voor deze fijne aanbeveling, geniet van De Morgenzon-wijnen, Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top !

Uitgebreide keuze, prima prijs - kwaliteitsverhouding en snel geleverd.

Beste Chloe, Dank u wel voor deze Top waardering. Geniet vooral van die unieke maar bovenal heerlijke Domaine Sérol Turbullent rosé! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd een hele fijne ervaring en prima service

Helaas heb ik niet vaak meer de tijd om even langs te komen in jullie gezellige winkel, daarom is het altijd fijn om te weten dat de bestelingen online en de levering prima geregeld worden, met daarbij altijd het persoonlijke tintje. Zeer gewaardeerd. Zorg goed voor elkaar en blijf vooral gezond!! Groeten, Arno Beker

Beste Arno, Goed te horen dat u zo tevreden bent in onze fysieke winkel en online. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Het is zoals het is!

Precies zoals ze het beschrijven is de uitvoering.

Beste F., Goed nieuws dat u zo tevreden bent over hetgeen we beloven en ook waarmaken. Hartelijke dank voor uw moeite en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Geweldig,prettige benadering en meedenkend

Bestelling doorgeven, betalen en de volgende dag bezorgen.Waar vind je dat ?

Beste Marianne, Dank u voor deze TOP-beoordeling. Daar zijn we heel blij mee. Geniet van al het moois voor uw klimaatkast! Heel graag tot een volgende keer. Warme groet, Lia Platenburg

Wat een ontdekking

Al vaak van gehoord, maar door de coronacrisis eindelijk toegekomen om het eens dichter bij huis te zoeken. Dat hadden we eerder moeten doen. Perfecte service, heerlijke wijnen.

Beste Robert, Beter laat dan nooit, zo leuk om te horen dat u al veel goeds over ons gehoord heeft. Vorig jaar kregen we zelfs het predikaaat ‘Hofleverancier’ uitgereikt. Dan zijn we ook haast ‘verplicht’ om onze kwaliteit van de wijnen hoog te houden alsmede onze service. Geniet van de Révèlation Chardonnay, onze heerlijke Castelo Verdejo en de Portugese Rode wijn van São Miguel. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima aftersales

Fijne zaak. Ik had een vraag over een bestelling. Kreeg direct iemand aan de telefoon die me vervolgens perfect hielp

Beste H.G., Dank u wel voor deze perfecte reactie, daar zijn we bijzonder blij mee. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering. Attent kaartje erbij

Beste M., Dank voor uw korte maar krachtige reactie. Geniet van de hele speciale van Linschoten slagersgin. We zien u graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

altijd kwaliteit voor iedere portemonnee

Wijnkoperij Platenburg heeft een breed assortiment. Voor elke gelegenheid/gang/moment een passende wijn. Voor miskoop hoeft men niet te vrezen aangezien elk product eerst zelf geproefd is.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor deze warme woorden. Het is voor ons ook de grootste kunst om voor elke euro die u bij ons uitgeeft de mooiste kwaliteit wijn te importeren. Geniet van onze heerlijke wijnen. Warme groet, Lia Platenburg