Voor herhaling vatbaar

Beste Maarten, Daar zijn we heel blij mee, we zien u met veel plezier terug, online of in de Wijnkoperij. Geniet van The Port of Rotterdam! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vlotte levering in goede verpakking

De Farigoule heb ik leren proeven en waarderen op vakantie in de Provence. Ook thuis smaakt het nog net zo lekker. Vlotte levering in goede staat met een hand geschreven kaart als bedankje!

Beste Monique, Onze wijnen worden voordat we overgaan tot inkoop driemaal geproefd in Nederland. Fijn te horen dat deze wijn u zo goed bevallen is, nu de Provencaalse🌞nog! We zien u heel graag terug want ook voor het najaar hebben we veel moois om te genieten in huis. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Sander, Dank voor uw korte maar krachtige reactie! De boodschap is meer dan duidelijk. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling volgde heel snel

Beste Wouter, Als u blij bent, zijn wij dat ook! Fijn dat het proces van bestellen tot afleveren zo spoedig is verlopen. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Aanrader

Prima service, toegankelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beste Sergio, Dank u wel voor uw geweldige aanbeveling! U bent al sinds 2016 een vaste, tevreden klant bij ons, daar zijn we u zeer erkentelijk voor. Geniet van uw 🍷🍷🍷en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

De verzending was goed verzorgd

De verzending was netjes op tijd, voorzien van een persoonlijke groet.

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie, daar zijn we heel blij mee. U bestelde bij ons de unieke alcoholvrije wijnen van Domaine de’l Arjolle, dat wordt vast genieten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Op de dag van bestellen ,dezelfde dag bezorgen..Echt fijn

Beste Ron, Nu in deze coronatijd bezorgen wij de bestellingen zelf en dat kan dan wel eens héééél vlot zijn, zoals bij u. Dank u wel voor uw mooie reactie, dat vinden wij dan ook weer geweldig! Geniet van uw 🍷🍷🍷en graag tot ziens. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede service en behandeling

Ik ben goed geadviseerd en de service is perfect

Beste Marjolein, Heel hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed te horen dat onze adviezen zo goed uitpakken. Geniet van de heerlijke ‘Port of Rotterdam’. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Super vakkundig en top service!

Snel service en klantgericht. Vriendelijke en professionele begeleiding. Met een word een top bedrijf!

Beste Valerija, Ook in België is onze service razendsnel, fijn dat u zo tevreden bent! Dank u wel voor uw moeite om dit hier te ventileren. We zien u heel graag terug. Geniet van de bijzondere Elysium black muscat. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd fantastisch en persoonlijk!

Keurige (web)winkel met zeer snelle verzending in stevige dozen en altijd voorzien van een persoonlijk kaartje. Ondanks het thuiswerken kom ik hier toch steeds weer terug.

Beste Robert, Wij zijn heel blij dat steeds weer bij ons uitkomt. Op deze manier heeft u altijd wat goeds in huis na een lange dag thuiswerken. Heel graag weer tot een volgende keer, geniet van uw 🍷🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Service!

Groots assortiment en bij mijn bestelling had ik per ongeluk 1 fles wijn die open was gegaan bij de dop. Gemaild en met een snelle reactie prettig opgelost. Ik ben fan!

Beste Claudia, Probleem opgelost langs de koninklijke weg, zoals het een Hofleverancier betaamt. Dank u wel voor uw mooie beoordeling ondanks het feit dat uw bestelling niet vlekkeloos verlopen is. De wijn zal er vast niet minder om smaken! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooi compleet en gevarieerd assortiment

Professionele, prettige, ter zake kundige en persoonlijke benadering.

Beste G.J., Wat ontzettend leuk deze mooie beoordeling te lezen. Al heel erg lang ( misschien al meer dan 20 jaar….) bestelt u de fijnste wijnen bij ons. We herinneren ons nog heel goed onze gedeelde liefde voor de Savennières, zo’n bijzondere wijn. En zo kunnen we nog wel even doorgaan…….. Uw klimaatkast is vast weer blij dat we uw wijnen bezorgd hebben. Warme groet, Lia Platenburg

Altijd perfecte service!

Goede wijn, goed advies.

Beste Anne, Hartelijk dank weer voor je moeite om ons hier wederom zo goed te beoordelen. Dat waarderen wij zeer. Geniet vooral van jullie 🍷🍷🍷en graag weer tot ziens online of in de Wijnkoperij. Warme groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnen en geweldige service

Meestal bestel ik mijn wijn online. Ik krijg dan een handgeschreven kaartje bij de wijn met serveersuggesties. Maar ook een bezoek aan de winkel is een feestje. Altijd goed advies met weer suggesties hoe de wijn te serveren. Wij zijn om en drinken een aantal rode wijnen nu lichtgekoeld. Een nieuwe smaakervaring.

Beste Ellen, Wat leuk om te horen dat ons advies zo goed heeft uitgepakt. Daar doen we het allemaal voor! Geniet van uw wijnen en heel graag weer tot een volgende gelegenheid, online of in de wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

De bestelling werd direct de volgende dag geleverd door eigen personeel (in Rotterdam) en zelfs aangeboden om mee te helpen om naar boven te dragen. De wijnen zijn tot nu toe op een goede prijs kwaliteit verhouding, en ook voldoende keuze in smaak profielen. Ook worden de recensies op de website erg op prijs gesteld.

Beste Philip, Sinds de coronatijd bezorgen we ( indien logistiek mogelijk) bestellingen in Rotterdam zelf. En natuurlijk brengen we uw bestelling dan daar waar u het graag wil hebben. Als Hofleverancier geven wij deze service al vele jaren, overigens met heel veel plezier. Geniet van het heerlijke Juli-pakket. Voor Augustus staat er ook weer een mooi pakket gepland. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Navraag leerde dat u de fles port beleefd en aardig heeft bezorgd

goed aanbod al ken ik het alleen via de website. Er was een telefoontje nodig omdat ik iets tijdens de bestelactie niet begreep (een melding dat de betreffende fles port niet leverbaar was terwijl dat eerder niet werd aangegeven) Ik werd alleraardigst te woord gestaan en de persoon begreep meteen waar het om ging. Totale indruk echt uitstekend. De port is nog niet geproefd maar dat gaat wel een keer goed komen. Ik zal daar zelf niet over kunnen berichten omdat het een verjaarscadeau voor een vriend van me ging

Beste Jeroen, Dank u wel voor uw uitgebreide en fijne reactie. Als Hofleverancier streven we naar een Koninklijke benadering, zo wil iedereen toch graag te woord worden gestaan! Voor wat de mooie Colheita port betreft kan ik u melden dat dat zeker in orde zal komen, zeker met een fijn kaasplankje erbij. Deze fijne cadeautjes onderstrepen de vriendschap! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en betrouwbare levering en persoonlijke benadering

Snelle en betrouwbare levering en persoonlijke benadering

Beste Brian, Dat we betrouwbaar zijn vond ook de Koning toen hij ons benoemde tot ‘Hofleverancier’. Daar zijn we nog steeds heel trots op en we behandelen al onze klanten ‘Koninklijk’. Hartelijke dank voor uw mooie beoordeling en we hopen u een volgende keer van de heerlijkste wijnen te mogen voorzien. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ruime keuze en prima service

Beste Harry, Deze korte maar krachtige beoordeling zegt meer dan duizend woorden! Hartelijke dank voor de moeite die u genomen hebt om ons te beoordelen. We zien u heel graag terug! Geniet van uw 🍷🍷Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd snel en netjes geleverd, kwalitatief meer dan oké!

Prima wijntjes, prima service!

Beste Roel, Dank u wel voor deze meer dan PRIMA beoordeling. Daar zijn we blij mee en doen we het maar al te graag voor. Geniet van onze 🍷🍷en heel graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Lia Platenburg

Buitengewoon

Na via het restaurant waar ik werk al vaker te kunnen hebben genoten van de goede service van platenburg, nu een keer prive besteld. Website is super makkelijk in gebruik, met fijne info. Levering snel en persoonlijk. Een 100% aanrader

Beste Dennis, Goed te horen dat ook uw restaurant heel tevreden is over onze goede service. Leuk dat u nu ook eens zelf via de website gezien hebt hoe vlot en eenvoudig u kunt bestellen. Wist u dat u met het restaurant kunt inloggen en nog eenvoudiger kunt bestellen! Geniet van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende wijnen èn service

We bestellen regelmatig, meestal een selectie uit de top 10 van witte en rode wijnen en het is nog nooit tegengevallen.

Beste Gijs, Dat is een heel verstandige keus van u temeer daar onze top 10 wijnen wel een zeer gunstige prijs/pret verhouding hebben. Deze top 10 wijnen zijn meer dan prima en vormen daarmee ons visitekaartje voor heerlijke en betrouwbare 🍷🍷. Hartelijk dank voor de door u genomen moeite voor deze beoordeling. Lia Platenburg

Levering prima en snel, wijnen voor zover geproefd conform beschrijving, dus goed

Heb een serie witte wijnen besteld, waarvan een viertal pas geopend. Prima prijs/kwaliteit, andere vijf moeten nog de revue passeren. Bestel aande hand van verdere ervaring. Mvr groet

Beste J., Wat fijn om te horen dat de eerste vier wijnen zo goed in de smaak zijn gevallen en dat onze beschrijvingen aan de verwachtingen voldoen. We hopen dat u van de andere 🍷🍷ook zo zult genieten. We zien u heel graag terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd weer feest

Het plaatsen en ontvangen van een bestelling bij Wijnkoperij Platenburg is altijd weer een feestje. Het is eigenlijk net als steeds weer opnieuw naar dezelfde vakantiebestemming teruggaan omdat het daar simpelweg fantastisch is. De een vindt dat een beetje saai, terwijl de ander juist steeds weer op zoek gaat naar een nieuw element op die bekende plek. Zo doe ik dat dus ook bij Platenburg en mijn ontdekkingen stellen nooit teleur. Tevens vergelijkbaar met de vakantiebestemming is de altijd weer vriendelijke gastheer of -vrouw: Platenburg staat altijd vriendelijk te woord en bij de bestelling zit een persoonlijk kaartje. Ik kom hier snel weer terug :)

Beste Robert, Heel hartelijk dank voor uw feestelijke beoordeling! We hopen dat u nog lange tijd bij ons komt feesten. Met ruim 1000 wijnen in ons assortiment is er nog lange tijd genoeg bij ons te ontdekken. We zien u graag weer langs komen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prachtige wijn. Geweldig service. Altijd.

Prachtige wijn. Geweldig service. Altijd.

Beste Anne, Deze mooie geluiden klinken altijd als muziek in onze oren! Dank u voor de moeite die u nam om dit hier te vermelden. Geniet van onze prachtige wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische wijnwinkel!!!!!!

Wij hebben zoveel plezier met Wijnkoperij Platenburg!!! Al zoveel heerlijke wijnen geproeft op de proeverijen, gekocht, en onze klimaat kast lacht als hij weer gevuld is met de meest heerlijke wijnen!!! Altijd fijn, professioneel, met veel aandacht naar de klant, geholpen!! Platenburg is voor ons De Wijn Winkel!!!!!

Beste Jeanette, Van deze warme woorden worden we wel heel erg blij. En ja dat waren nog eens tijden toen we nog prachtige uitgebreide proeverijen konden organiseren. Vooral die memorabele proeverij ter gelegenheid van ons 125-jarig bestaan in de Laurenskerk, u en uw man zijn het klaarblijkelijk nog niet vergeten! We hopen en gaan er vanuit dat we binnenkort weer meer mogen organiseren! Heel fijn dat uw klimaatkast blij is opdat u weer kunt genieten! Warme groet, Lia Platenburg