Duidelijke site

Kan duidelijke alles vinden op de site

Beste Ronald, Hartelijk bedankt voor uw waardering over de goed werkende website. Dat u geniet van onze wijnen weten we na alle jaren maar al te goed. Geniet weer met het hele gezin van uw 🍷🍷. Fijne Kerstdagen en een goede jaarwisseling. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima geholpen en op tijd geleverd

Veel mooie wijnen

Beste R., Dank u wel voor uw fijne waardering. Geniet van onze mooie wijnen. We wensen u fijne Kerstdagen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitgebreid assortiment en goede persoonlijke service

Heerlijke wijnen gekocht. Bewijs dat lekker niet altijd duur hoeft te zijn. Prettig als je iets wilt weten je gewoon even kan bellen.

Beste Peter, We zijn weer heel blij dat juist onze betaalbare 🍷🍷 goed in de smaak zijn gevallen. Geniet van al het lekkers dat we u mochten sturen en graag tot een volgende keer. Mooie Kerstdagen en hartelijke groet, Lia Platenburg

Prestige site, snelle en correcte afhandeling bestelling.

Goode ervaring.

Beste Paul, 🙏dank u wel voor uw mooie waardering. Heel fijn dat u uw 🍷🍷wijnen makkelijk kon vinden op de website en het hele bestelproces vlot en vlekkeloos 👌is verlopen. We zien u weer heel graag terug. Wens u alvast mooie Kerstdagen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Deze mensen hebben hart voor hun klanten en de zaak!

Fijne wijn, de verzending is altijd keurig verzorgd en bovendien snel.

Best F.A., Heel ❤️elijk dank voor uw warme complimenten! Daar zijn we weer heel blij 😀 mee! Goed om te horen dat ook de bezorging door PostNL vlot is verlopen in deze drukke periode. Voor de Kerstdagen adviseren wij u om zo spoedig mogelijk uw order door te geven zodat u tijdig uw 🍷🍷 in huis 🏠 heeft. Hartelijke groet en vooral mooie Kerstdagen. Lia Platenburg

Altijd uitstekende service

Vriendelijk en snel. En natuurlijke voortreffelijke wijnen!

Beste Jantien, We zijn het nog niet vergeten dat u voor het eerst bij ons binnenstapte om lekkere 🍷🍷te proeven. Steeds opnieuw mochten we u van onze wijnen voorzien om uw gasten op het schip mee verwennen! 🙏 Heel leuk deze fijne waardering hier te lezen. Warme groet, Lia Platenburg

Vlotte levering via de post

Op de website besteld, volgende dag geleverd, werd ook nog even nagebeld. Vlot en snel dus!

Beste Henk, Wij hanteren al vele jaren een Rotterdams motto, ongetwijfeld goed bekend bij u. Echter met de feestdagen in het vizier maken we ons toch wat zorgen over een vlotte levering door PostNL. Wanneer u graag voor de feestdagen uw fijne wijnen of geschenken op tijd in huis wil hebben adviseren wij u zo spoedig mogelijk te bestellen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Rutger, Heel hartelijk bedankt voor het toekennen van vijf ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. We hopen u nog lange tijd van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zoals altijd top!

Mooi assortiment, geweldige o dernemer en Service met hoofdletter S.

Beste Martin, Ons bedrijf bestaat al sinds 1894 en alle jaren en generaties staat service hoog in het vaandel. In 2019 heeft de Koning 👑 ons het predicaat ‘Hofleverancier’ toegekend maar onze service bestaat al sinds de oprichting van de Wijnkoperij. Hartelijk bedankt 🙏 voor uw vriendelijke woorden. Lia Platenburg

Snel, uitgebreide info, goede prijs/kwaliteit

Beste Anne, Ook in het mooie Sint Philipsland geniet u van onze fijne 🍷🍷Hartelijk dank 🙏 voor de moeite om dit hier te vermelden. We zijn heel blij hier in Rotterdam te horen dat u wederom geniet van al het lekkers dat we u stuurden. Warme groet, Lia Platenburg

Fantastisch bedrijf

Altijd snel, altijd goed en met een vriendelijke boodschap.

Beste Jenny, Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering. Voor wat betreft snelle bezorging, willen we met de feestdagen in aantocht toch een kanttekening plaatsen…….. Indien voor 17.00 uur besteld, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Dat betekent waarschijnlijk niet dat uw pakket de dag erna bezorgd zal worden. Het is op dit moment erg druk bij PostNL, dus hou rekening met mogelijke vertraging. Maar voor nu; genieten van het wijnpakket november! Hartelijke groet, Lia Platenburg

goeie service

product snel en goed ontvangen

Beste Joep, Hartelijke bedankt🙏 voor uw korte maar krachtige woorden over onze goede service. 😊 Toch willen we benadrukken om voor de feestdagen bijtijds uw order te plaatsen om teleurstellingen te voorkomen in verband met de verwachtte drukte bij PostNL. Geniet van alle heerlijkheden die we voor u mochten verzorgen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen en excellent advies

Nooit een teleurstelling, wel een aangename verrassing!

Beste Annelies, 🍷🍾🥂-🍷🍾🥂-🍷🍾🥂-🍷🍾🥂U bestelde het maandpakket van oktober; inhoud 12 verschillende wijnen en allemaal aangename verrassingen! Wij zijn heel aangenaam verrast met uw warme complimenten! Dank u wel! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede prijs / kwaliteit, goede service!

De vriendelijke medewerkers hebben veel verstand van zaken en geven goed advies.

Beste Nico, Ter gelegenheid van ons 125-jarig jubileum ontvingen wij het predicaat ‘Hofleverancier’. Deze mooie waardering van onze koning willen wij zeker voor onze klanten graag hoog houden. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze goede kwaliteit wijnen, onze prijzen en service! Geniet van het Bordeaux-pakket! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Precies wat we zochten

Ruime keuze , correcte levering , heerlijke wijn

Beste C., De wijnen van Domaine des Cassagnoles van droog tot zacht, mild en licht zoet en daarnaast de Armagnac en Floc de Gascogne zijn al vele jaren een vaste waarde in ons assortiment! Precies wat u zocht! 🧐🧐 Hartelijk dankvoor uw fijne complimenten👌. We zien u heel graag terug. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige service

Zie boven

Beste Ellen, Heel hartelijk bedankt 🙏 voor uw fijne beoordeling, goed te horen dat u zo tevreden bent. We willen toch benadrukken om voor de komende feestdagen tijdig uw bestelling te plaatsen in verband met de te verwachten drukte bij PostNL. Geniet van uw rosé-wijnen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Good choice

Really good choice of wines, easy to order and very fast delivery!

Dear Solange, In the wine-shop at the Goudsesingel we advise our custumers to drink and enjoy the ‘Apremont’ in combination with cheese-fondue🫕 Always a very good marriage, the creamy, full-bodied warm cheese against the morning-freshness from the wine. I am fan and probably you too! Enjoy! Sincerely, Lia Platenburg

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw korte maar duidelijke waardering😊. We zagen dat u onder meer een pakket luxe wijnen bestelde. Mogelijk om een selectie voor de komende feestdagen te maken. Heel verstandig om op tijd uw keuze te bepalen zodat we u tijdig kunnen leveren 🚛en om teleurstellingen te voorkomen. Geniet van uw 🍷🍷🍷! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekende service en heerlijke wijnen

Goed bereikbaar, denken mee met de klant en leveren heerlijke producten.

Beste Yannick, Hartelijk bedankt 🙏 voor uw mooie complimenten. We zagen dat u al sinds 2016 trouwe klant bent bij ons, daar houden wij van😊. Geniet vooral van onze (uw woorden) heerlijke 🍷🍷. Hartelijke groet en tot een volgende keer. Lia Platenburg

mooi assortiment en servicegericht

uitgebreid assortiment in goede webshop, uitstekende bereikbaarheid (telefonisch) bij vragen en snelle service en verzending

Beste Jo, Hartelijk bedankt voor uw waardering met ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Goed om te horen dat de bezorging ook vlot verlopen is. We raden u wel aan om voor de komende feestdagen ruim op tijd te bestellen in verband met de verwachtte drukte bij PostNL. Geniet van de heerlijke 🇵🇹Portugese 🍷🍷! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Mooie selectie. Snelle levering.

Idem

Beste Johannes, Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering. Geniet van de Morgen🌞wijnen. We zien u heel graag terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

Super winkel

Ik ben bij Platenburg terecht gekomen omdat ik de beleving in het assortiment miste bij een slijterij als de Gall. Platenburg is hierin gewoon een verademing. Zowel op het gebied van service als van kwaliteit! Een aanrader: Koop twee keer hun exclusieve wijnpakket van de maand en kijk wat je overkomt, er gaat dan een wereld voor je open!

Beste Remco, Van harte welkom! Er valt bij ons met ruim 1000 🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷van voornamelijk kleine boeren meer dan genoeg te beleven en vooral te genieten. Met uw goede tip van 12 exclusieve wijnen, dan blijven er nog 988 over om te ontdekken. Hartelijk dank 🙏 voor uw goede tip en mooie waardering! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Mensen met een passie voor wijn wat is terug te zien in het mooie aanbod.

Beste John, Dank u wel voor deze korte, krachtige waardering, een extra stimulans om steeds weer op zoek te gaan naar kleine pareltjes om u blij mee te maken. Geniet van onze wijnen en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zoals na iedere bestelling:goed voor elkaar

Snelle reactie en snel bezorgd en het belangrijkste:heerlijke wijnen

Beste Ron, Met uw laatste opmerking ‘heerlijke wijnen’ zijn wij nog het meest blij. Uiteindelijk wint kwaliteit altijd. We streven naar de hoogste kwaliteit wijnen voor een redelijke prijs. Doordat we rechtstreeks bij de boeren kopen slagen we voor zo’n goede prijs/kwaliteit verhouding. Geniet van onze heerlijke 🍷🍷Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne winkel met goede service

Voor het eerst hier iets besteld en heel fijn geholpen. Bestelling keurig op tijd in huis.

Beste Daniëlle, Hartelijk 🙏 voor uw moeite om uw tevredenheid hier te uiten. Dat waarderen we zeer! Geniet van de slagersgin en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg