zeggen wat ze doen, doen wat zeggen

Mooie wijnen met hele goede kwaliteit prijs verhoudingen

Beste F.G. Defaix, Ja een man (of vrouw) een man; een woord, een woord; zo zitten wij er al 130 jaar in. Met onze 4e generatie nu aan het roer hopen we dit nog lange tijd ( overigens met heel veel plezier🤗) te kunnen doen. Geniet vooral van onze goede 🍷👌🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Makkelijk, snel, kwaliteit

Fijne webshop, levering was snel gedaan. Producten worden keurig geleverd en zijn van goede kwaliteit. Service is ook zeer prettig.

Beste Esther, Dank u wel voor deze warme woorden, daar zijn we heel blij mee. We hebben een goede naam als Hofleverancier 👑 hoog te houden. Geniet van onze goede wijnen. Graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Netjes en optijd geleverd.

Helemaal top

Beste Diederick, Zoals het ook hoort, vinden wij! Maar soms loopt het anders……Fijn dat uw bestelling naar wens is verlopen, we zien u heel graag terug! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Alles perfect

Alles perfect

Beste A.K., De eerste beoordeling van 2024, “Alles perfect”, het jaar 2024 is meteen wel heel goed begonnen voor ons. Dank u wel voor deze warme ❤️‍🔥complimenten, daar zijn we heel blij mee. Ook in 2024 gaan we ons best doen om heel veel klanten 😊 te maken met onze heerlijke 🍷🍷.De beste wensen voor u in het nieuwe jaar, hartelijke groet, Lia Platenburg

Stelt nooit teleur

Nooit een wijntje gekocht met ook maar een hint van narigheid.

Beste Joey, Dank u wel voor uw fijne waardering😊. Gelukkig weten we al die hinten van narigheid buiten de deur te houden dankzij zorgvuldige selectie van onze wijnen.🍷🍷🍷 Alles opdat u van heerlijke wijn kunt genieten ook in 2024! Gelukkig Nieuwjaar! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Veel kennis over wijnen uit alle streken van de wereld.

Beste Nanda, Al bijna 130 jaar kopen wij onze wijnen rechtstreeks bij onze wijnboeren dus u kunt vertrouwen op de allerbeste kwaliteit wijn voor elke 💶 die u uitgeeft. Wij kennen onze wijnboeren en delen de meest interessante verhalen graag met u. Van harte een mooi 2024 gewenst, we zien u graag terug in het nieuwe jaar. Lia Platenburg

Fijne keuze, superklantvriendelijk

Wederom een fijne aankoop bij Platenburg. Goede uitleg, ruime keuze en medewerkers die erg fijn meedenken en voor een topservice zorgen. Ik had me in het jaar vergist van een van de flessen en dat is inclusief extra tip vlot omgezet. Wij waren iets te laat thuis voor de levering, mijn kinderen waren vooruit gefietst en hadden blijkbaar al uitgebreid staan praten met de bezorgende medewerker, ze dachten dat het een vriend was :-). Dank!

Beste Linda, Fijn dat we samen met u een vergissing op hebben kunnen lossen. Top dat uw kinderen vooruit gefietst zijn en onze bezorger niet voor een dichte deur stond. En dat gezellige praatje met de kinderen 🧒👧kun je wel aan onze leuke bezorgers overlaten. Daar hebben ze maar wat veel plezier 🤩 in. Tot slot wensen we u een heel gelukkig 2024 en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Goed aanbod en service

Goed aanbod van fijne wijnen. Prima service en goede proeverij

Beste Wim, Fijn dat u zo tevreden bent over onze prima service en een goede proeverij. Daar zijn we heel blij mee. Fijne Kerstdagen🎄en hartelijke groet, Lia Platenburg

Kwaliteit, kunde en goede service

Goede wijnen in alle prijsklassen. Altijd goed advies en hele vriendelijke service. Laten bezorgen werkt ook perfect!

Beste Kyrian, Hartelijk dank voor uw mooie compliment over onze goede wijnen in alle prijsklassen. We zijn er best trots op dat we zo’n uniek en goed assortiment 🍷🍷hebben zodat we voor elke budget een passende 🍷wijn kunnen adviseren. Graag weer tot een andere keer. Fijne Kerstdagen🎄⭐️, hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle verzending, goede kwaliteit

Beste Elisa, Dank u wel voor deze warme complimenten. Geniet vooral van onze goede 🍷🍷!Fijn dat ook de bezorging vlot is verlopen. We zien u graag weer terug. Mooie Kerstdagen 🎄⭐️💫en alle goeds voor 2024. Hartelijke groet, Lia Platenburg

goede wijnen en service.

goede wijnen en service

Beste Henny, Hartelijk bedankt voor uw korte maar zeer krachtige waardering! Daar doen we het voor.😊 Geniet vooral van alle goede 🍷🍷, hartelijke groet en mooie Kerstdagen, Lia Platenburg

Snelle levering, mooie wijn en goed verpakt.

En een persoonlijke groet erbij. Super leuk! Echte aanrader!

Beste Rens, Dank u wel🙏 voor de warme complimenten over de kwaliteit onze 🍷🍷.Leuk om te horen dat u een persoonlijke noot zo waardeert. We zien u heel graag terug. Misschien zelfs in onze hagelnieuwe wijnbar Proef. Fijne Kerstdagen en hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede kwaliteit

Veel keuze uit verschillende top wijnen. Kom hier zeker vaker terug voor een mooie fles.

Beste Robbert, Fijn om te horen, u bent van ♥️e welkom. Als u ons toch met een bezoek vereerd, vraag dan ook eens naar onze eenvoudige, eerlijke wijnen in de betaalbare klasse. U zult meer dan verbaasd zijn over de verbluffend hoge kwaliteit. Hele fijne Kerstdagen ⭐️🎄💫, hartelijke groet, Lia Platenburg

Een bestelling via de webshop liep niet zoals het moest. PostNL had een fout gemaakt. Personeel van Platenburg loste het adequaat en erg snel op.

Beste Henk, De mensen van PostNL doen hun uiterste best om alles in deze drukke tijd rond te krijgen. Het is niet zo heel gek dat er dan wel eens iets mis gaat. Fijn dat we het achteraf toch naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We wensen u fijne Kerstdagen💫🎄⭐️ hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd kwaliteit zowel de wijn als de bezorging

Nogmaals top

Beste Cees, Uiteraard vinden wij dit altijd fijn om te horen, wij houden van tevreden klanten. Mocht u voor Kerst nog inkopen in het centrum willen doen, onze wijnbar Proef hanteert van 21 tot en met 23 december de openingstijden van de Wijnkoperij. We schenken dan ook een mini proeverij van de meest populaire 🎄🍷Kerstwijnen. Van ♥️e welkom! We wensen u mooie Kerstdagen, Lia Platenburg

Uitstekende dienstverlening

Voorkeuren en beloftes website worden altijd gerealiseerd.

Beste Georg, “Geen woorden maar daden” hanteerden onze voorouders al, hoewel de voetbalclub toen nog niet bestond. Toch gaat er heus wel eens iets mis bij ons, maar we doen ons uiterste best om u de best mogelijke service te bieden. Mooi om hier te lezen dat u onze dienstverlening zo hoog waardeert. We wensen u mooie Kerstdagen🎄⭐️💫en hartelijke groet, Lia Platenburg

heel prettig

Duidelijke site , kon snel bestellen en er was een snelle levering, dus dik tevreden

Beste Ronald, We zijn heel blij dat u dik tevreden bent over de duidelijke site, het bestelproces en de vlotte levering. Dit alles opdat u snel en vlekkeloos uw favoriete wijnen in huis heeft. Hartelijk dank voor uw waardering! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Fijne wijn. Goede service. Deskundig.

Beste Theo, Hartelijk bedankt voor de moeite die u nam om ons te beoordelen. Geniet vooral van onze fijne wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Slagersgin

Heerlijke slagersgin van Van Linschoten. Snel geleverd. Prima ervaring. Aanrader!

Beste Michel, Slagerij van Linschoten is wereldberoemd in Rotterdam met zijn goede vlees. Maar ook de Rotterdamse slagersgin met een rup van authentieke vleeskruiden mag er zijn. Geniet van deze sublieme gin. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima assortiment en service

Het is altijd weer lekker snuffelen tussen de wijnen en het thuisbezorgen gaat perfect

Beste Cas, Als u toch weer eens aan het snuffelen bent in de Wijnkoperij, vraag dan eens of u in onze hagelnieuwe klimaatkamer mag rondkijken. Daar liggen de mooiste parels uit de Bourgogne, Bordeaux, Loire (Pouilly Fumé), Supertuscans ( IGT-wijne)uit Italië, prachtwijnen van Ridge en Kutch uit Californië, Riesling Grosses Gewächs-wijnen uit Duitsland, etc,etc., u kijkt uw ogen uit 👁👁! In de naastgelegen wijnbar kunt u zelfs van deze parels genieten 🤗🤗 met familie of vrienden. Hartelijk dank voor uw waardering, vriendelijke groet, Lia Platenburg

Top bedrijf

Makkelijk zoeken, ruim assortiment, scherpe prijs en snelle levering waarbij je de datum zelf kunt bepalen.

Beste Hans, Ook onze koning 👑 is het helemaal met u eens en bekroonde ons bijna 130-jaar oude familiebedrijf met het predicaat "Hofleverancier". Dank u wel voor deze 🔝Top-waardering! Geniet van uw aankopen en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Nice wine and great service

Very easy to order and the wine selection is extensive, delivery service is good too

Dear Solange, Woooow, your frendly words sounds like music 🎻🎹🎺🥁in our ears.Thank you very much. Enjoy our nice wines! Cordial greetings. Lia Platenburg

Consequent en kwaliteit

Bezorging punctueel en uitstekende wijnen.

Beste Raymond, Heel hartelijk bedankt voor uw waardering, goed om te horen dat ook de bezorging naar volle tevredenheid is verlopen. We maken ons op dit moment wel wat zorgen over de bezorging 🎁📦🚚🚚🚚🚚met de feestdagen in het vizier. Wanneer u voor de Kerstdagen een bestelling wil plaatsen, adviseren wij u dat zo spoedig mogelijk te doen in verband met de verwachte drukte rond de feestdagen. En voor nu; geniet vooral van onze uitstekende 🍷🍷🍷 hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnwinkel met ruim assortiment en fijn personeel!

Al jaren mijn vaste wijnkoperij. Waarom? Voor ieder wat wils! Ben je beginnend in de wondere wereld van de wijn? Platenburg heeft dus ook heel veel mooie wijnen in de categorie tot een tientje! Maar niet alleen dat! Met een assortiment van een dikke 1000 wijnen, kun je het zo gek maken als je wilt. Nieuwe / oude wereld, prijsklassen, etc. Maakt niet uit. Kortom: een wijnzaak waar je hele leven mee kan groeien met toffe, spannende, uitdagende wijnen, waarbij je het zo gek kunt maken als je wilt. Met bovendien fijne mensen die je van goed advies kunnen voorzien!

Beste Marc, Wat heeft u veel moeite genomen om uw lovende woorden hier te uiten. Daar zijn we zeer mee vereerd! Fijn👌 ook dat u in uw sympathieke woorden ons jonge, energieke en vooral enthousiaste team benoemt. Dat zorgt voor volop nieuwe energie in ons bijna 130 jaar oude familiebedrijf. We hopen nog lange tijd ook uw "hofleverancier"👑te mogen blijven! Warme groet, Lia Platenburg

Prettig en professioneel bedrijf.

Wij komen al een aantal jaren bij Platenburg , eerst bij de ouders van Julian en nu bij hem en zijn jonge team. Altijd vriendelijk en professioneel. Groot assortiment en in een entourage die sfeer ademt.

Beste Ron, Wat fijn om hier te lezen dat u al vele jaren trouwe klant bent, daar houden we van! De Wijnkoperij bestaat inmiddels al bijna 130 jaar en inmiddels zijn we al een tijdje Hofleverancier👑. Goede wijn en fijne service zijn diep geworteld in het dna van de Wijnkoperij. We hopen u nog lange tijd te voorzien van onze 👌uitstekende 🍷🍷. Hartelijke groet van de oudere generatie! Ger en Lia Platenburg