Keurig op tijd geleverd.

Goede ervaring

Beste Diederick, Goed om te horen dat uw levering keurig op tijd is aangekomen. Met deze bizarre🌧☔️weersomstandigheden kan het soms wel eens anders lopen. De bezorgers doen hun uiterste best maar hebben ook last van dit slechte weer. Geniet van uw aankopen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beter kan je t niet krijgen

Eigenlijk koop ik sinds mijn interesse in wijn weer is aangewakkerd vrijwel nergens anders wijn meer. Het aanbod is geweldig - de persoonlijke omgang van ieder die er werkt en aanwezig is, is vriendelijk, bekwaam, en meedenkend. Af en toe een mail van Koen die me een nieuw binnengekomen wijn aanraadt - beter kan je t echt niet krijgen. Een cuvee abonnement EN een nieuw proeflokaal, dit is DE plek voor wijn in Rotterdam.

Beste Thomas, Dank u wel voor uw trouwe klandizie, daar zijn we heel erg blij mee. De mooie complimenten voor onze mensen waarderen wij zeer en geven we door aan het hele team. Heel hartelijk bedankt 🙏voor de moeite die u nam om hier uw waardering uit te spreken. Heel graag tot ziens bij wijnbar ‘Proef’ of anders in de Wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heel blij

Mooi wijnwinkel met goede wijnen, alles geleverd volgens afspraak. Mensen die in het winkel werken zijn beetje nors, dus je voelt niet altijd welkom. Daarom bestel ik vaak online.

Beste L., We schrikken hier wel behoorlijk van, doorgaans krijgen we positieve berichten over de benadering van onze klanten. We hebben geen verklaring voor het feit dat u niet vriendelijk te woord bent gestaan. Intern zullen we dit zeker met onze mensen bespreken. Gelukkig 🍀 bent u zeer te spreken over onze wijnen, die spreken voor zich. Toch hopen we dat u nog eens over de drempel stapt om onze mensen een tweede kans te gunnen. Van harte welkom. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestelling zonder problemen, levering volgens afspraak. Zoals je het wilt hebben.

Beste Nicole, Fijn dat alles, zelfs vanuit Portugal, uitstekend is verlopen. Heel hartelijk bedankt voor uw fijne waardering! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Klantvriendelijk, goede wijnen

Klantvriendelijk, goede wijnen.

Beste N.C., Hartelijk bedankt voor uw korte maar krachtige waardering. Dit hier te lezen rondom ons 129 jarig jubileum doet ons veel plezier, zeker met het 👁 op de toekomst. We zien u heel graag weer terug. Geniet van onze goede wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Eerlijk zeer goede service

Zeer mooi assortiment, goed geprijsd, zeer goede service kennis van zaken, snelle levering

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor uw fantastische waardering, daar doen we het voor! Op deze wijze blijft voor u over te genieten van onze heerlijke wijnen🍷🍷. Heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima service alleen de kurk van de fles was wat uitgedroogd dus was lastig om hem uit fles te krijgen. Voor de rest lekkere port

Beste Marnix, U moet er wat voor over hebben💪 om aan het ware genieten toe te komen van The Port of Rotterdam😋. Fijn dat u aangeeft dat de port in de smaak gevallen is. Dat horen we steeds van onze klanten sinds 1990 toen we deze port op de markt brachten ter ere van het 650-jarig bestaan van de stad. Hartelijke groet, Lia Platenburg

wel geleverd, maar niet wat ik had besteld

Ik was bij Platenburg terecht gekomen omdat ze en rode Floc hadden. Overal elders zag ik alleen witte Floc. Dus besteld en betaald èn een bevestiging gekregen. Uiteindelijk kreeg de jarige toch een witte Floc. Ik was niet bereikbaar toen ze me berichtten dat de rode Floc er niet was, maar ze hadden de bestelling niet moeten bvestigen terwijl ze niet gecontroleerd hadden of de rode Floc er wel was. Verder wel een duidelijke site.

Beste Simone, We kunnen niet anders zeggen dat we het volmondig met u eens zijn, dit had niet mogen gebeuren. Echter omdat we u niet konden bereiken en de datum van de jarige in zicht kwam hebben wij gemeend om dan toch maar de witte Floc te verzenden. Onze oprechte verontschuldigingen voor deze misser. Dank u wel voor uw reactie, hier leren wij ook weer van. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd vriendelijk en mooie wijnen

Beste Robin, Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering, na zoveel fijne woorden van een tevreden klant kunnen we weer met een gerust hart 🛏😴. Heel veel dank en graag weer tot een andere keer. Warme groet, Lia Platenburg

Grote keus, goede service maar slordiger

Na tien jaar een negen of tien , dit jaar wat minder. Twee keer een wijn die over datum was, in twee verzendingen een wijn die ik niet besteld had. Jammer, want de verwachtingen zijn hoger. Als je belt wordt eea weer soepel gecorrigeerd. Maar dat moet niet nodig zijn. De laatste keer was een wijn die vervangend was duidelijk ‘over datum’. Ik heb dat ook gevraagd toen. “Maar nee, natuurlijk niet”… en tóch… Geen plaatsing bij reviews!

Beste G., Heel spijtig dat u een tweetal keren een onprettige ervaring heeft gehad. Ik begreep van Koen dat hij contact met u heeft gehad en uiteindelijk dit probleem naar uw tevredenheid heeft weten op te lossen. De wijn die u het laatst heeft gehad is inderdaad wat rijper van stijl en mogelijkerwijs houdt u van een frissere stijl. We gaan ons best doen om u nog zeker 10 jaar te voorzien van onze grote keus wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Alles wat heb ik besteld is op tijd gekomen. Toppers . Goede kwaliteit.

Beste Savo, Daar doen we het voor, fijn dat onze goede kwaliteit wijnen zo in de smaak zijn gevallen. Hartelijk dank voor uw maximale score, we zien u heel graag terug, in de wijnkoperij of anders via onze website. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima en betrouwbaar

Mooie wijnen fijne zaak!

Beste Gerard, Dank u wel voor de maximale score, dat vond de koning ook en een aantal jaren geleden bekroonde hij onze wijnkoperij met het predicaat Hofleverancier👑! Geniet van uw wijnen en heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Klasse wijnen in een vriendelijke sfeer

Platenburg heeft een rijke collectie tegen aanvaardbare prijzen met een prettige informele winkelsfeer. Kortom, klasse!

Beste Jan, Deze fijne waardering vinden wij ook grote klasse, hartelijke bedankt! Daar doen we het (met liefde❤️) voor. Heel fijn om te horen dat u de prettige, informele sfeer in de wijnkoperij zo kunt waarderen. Een extra opsteker voor ons hele team😃😃😃😃! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische wijnen en goede service

Idem

Beste Arie, Hartelijk bedankt voor deze mooie complimenten, we hopen u nog vele jaren te mogen voorzien van onze fantastische wijnen🍷🍷, zoals u van een Hofleverancier 👑 mag verwachten. Hartelijke groet en tot zien, online of in de wijnkoperij, Lia Platenburg

Altijd kundig en vriendelijk met een mooi assortiment

Zie boven

Beste Rik, Heel hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Fijn om te horen dat u onze jarenlange ervaring in de wijnwereld zo op prijs stelt. Dat mag u ook verwachten van een Hofleverancier. Geniet vooral van onze fantastische 🍷🍷. We bezorgen heel graag weer in ons geliefde Zeeland. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering, mooi assortiment

Een mooi assortiment. De wijn van Luis Seabra die ik zocht was op voorraad en werd snel geleverd!

Beste Sander, Dank u wel voor uw mooie compliment over ons assortiment. Geniet van de 🍷van Luis Seabra. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Top cadeau en goede service

Wijn abonnement als cadeau verstuurd. Service was top en snelle levering. Mijn vriendin vond de gekozen wijnen heel lekker

Beste Antoinette, Dan is de cirkel ⭕️ weer rond. U blij, uw vriendin blij en wij ook met deze mooie beoordeling! Hartelijk bedankt voor uw woorden. U kunt met een gerust hart naar uw vriendin want ze is voorzien van de allerbeste 🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Graag iets meer attentie!

Als je weet wat je koopt, kan een wijn leverancier niet veel verkeerd doen. Althans dat denk je. Deze leverancier doet dat echter wel. Ik had de wijnen besteld om op vrijdag te leveren en zij leverden de eerst komende mogelijkheid. Gelukkig is het goed gekomen. Maar volgende keer graag iets meer attentie?

Beste Hans, We zijn met uw order een tikkeltje te enthousiast aan de slag gegaan. Dat heeft alles te maken met onze Rotterdamse aanpak. En……we hebben niet goed gelezen! Hartelijk dank voor uw reactie want hier leren wij weer van. We beloven in de toekomst attenter te zijn. Gelukkig kunt u wel weer genieten van onze 🍾🍾. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Ik heb 2 flessen wijn cadeau gedaan, dit was gemakkelijk te bestellen en er was een snelle levering. Ik ben tevreden.

Beste Marian, Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering, daar zijn we heel 😀 mee. Fijn dat ook het hele bestelproces vlekkeloos is verlopen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Gewoon goed !

Eenvoudig bestellen, goede prijs en snelle levering.

Beste Hans, Daar zijn we heel blij mee: gewoon goed, geen poespas, geen toeters en bellen. Mooi dat ook het bestelproces naar tevredenheid is verlopen. Geniet van uw wijnen en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede prijs/kwaliteit wijnen

Tevens goede service bij problemen met bestelling. Erg fijn!

Beste Boukje, Deze beoordeling vinden wij ook erg fijn! Dank u wel! We verkopen al ruim 130 jaar de allerbeste wijnen en als Hofleverancier👑 zijn we het aan onze status verplicht onze klanten de hoogst mogelijke service te bieden. We zien u heel graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Alles klopt

Vriendelijk personeel, vakkundig, snelle bezorging. En heerlijke wijn.

Beste Maria, Nou, hier gaat ons ❤️ Ook sneller van kloppen, dank u wel voor deze warme woorden! Hier doen we het voor opdat u kunt genieten van onze heerlijke 🍷🍷🍷. We zien u heel graag terug in de Wijnkoperij en anders online. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Service en wijn zoals het moet zijn

Ik bestel al enige jaren regelmatig bij Platenburg, meestal het wijnpakket van de maand De levering gaat altijd probleemloos en de wijnen zijn vaak weer een aangename verrassing Het maandpakket geeft je de mogelijkheid om zeer afwisselende wijnen te proberen en dat bevalt mij uitstekend Kortom : ga zo door !

Beste Rob, Heel hartelijk bedankt voor uw warme complimenten, het is inderdaad een heel goed idee om het ‘wijn van de maandpakket’ 🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷 te bestellen. Om meerdere redenen want u heeft dan niet alleen afwisselende kwaliteitswijnen👌in huis maar daarnaast betaalt u voor dit pakket een bijzonder vriendelijke prijs, deze maand met een mooie korting van 14%. Dat is dubbel genieten! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen en snelle service

Prettige en deskundige bediening, of liever: keuzeassistentie.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw warme complimenten, mooi dat we u zo goed konden assisteren bij uw keuze. Fijn dat u zo tevreden bent. Daar doen we het voor. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne site, super snelle bezorging

Goede spullen, snelle service

Beste Joanne, Mooi om te horen dat u de hoge kwaliteit van onze 🍷🍷zo kunt waarderen. U koos ook voor de betere parels uit ons ruime assortiment. Fijn dat het bestelproces zo vlot is verlopen. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg