Service en wijn zoals het moet zijn

Ik bestel al enige jaren regelmatig bij Platenburg, meestal het wijnpakket van de maand De levering gaat altijd probleemloos en de wijnen zijn vaak weer een aangename verrassing Het maandpakket geeft je de mogelijkheid om zeer afwisselende wijnen te proberen en dat bevalt mij uitstekend Kortom : ga zo door !

Beste Rob, Heel hartelijk bedankt voor uw warme complimenten, het is inderdaad een heel goed idee om het ‘wijn van de maandpakket’ 🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷 te bestellen. Om meerdere redenen want u heeft dan niet alleen afwisselende kwaliteitswijnen👌in huis maar daarnaast betaalt u voor dit pakket een bijzonder vriendelijke prijs, deze maand met een mooie korting van 14%. Dat is dubbel genieten! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie wijnen en snelle service

Prettige en deskundige bediening, of liever: keuzeassistentie.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw warme complimenten, mooi dat we u zo goed konden assisteren bij uw keuze. Fijn dat u zo tevreden bent. Daar doen we het voor. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne site, super snelle bezorging

Goede spullen, snelle service

Beste Joanne, Mooi om te horen dat u de hoge kwaliteit van onze 🍷🍷zo kunt waarderen. U koos ook voor de betere parels uit ons ruime assortiment. Fijn dat het bestelproces zo vlot is verlopen. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en goede levering!

Vrijdagmiddag besteld. Zaterdagochtend ontvangen

Beste Pieter, Fijn dat ook de bezorging spoedig is verlopen want dat is wel eens anders zo in het weekend. Vandaar dat wij onze klanten adviseren om door de week te bestellen om problemen met bezorging te voorkomen. Geniet van uw aankoop en we zien u vanzelfsprekend heel graag terug. Met vriendelijke groet, Lia Platenburg

Precies dat geleverd wat ik besteld had en ook nog snel

Goeie zaak

Beste Cees, Geleverd zoals het hoort zou ik zo zeggen. U bestelde die mooie kwispedoor van Happs pottery die we jaren geleden speciaal uit Australië over lieten komen. Ze zijn werkelijk schitterend en niet alleen te gebruiken voor een proeverij maar ook een fraaie bos bloemen staat er geweldig in. We wensen u heel veel plezier van deze mooie aankoop. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Topassortiment en Topservice

Altijd weer een feest als er een doosje van Platenburg afgeleverd wordt.

Beste Frans, Fijn dat u onze levering als een feestje ziet, daar werken wij heel graag aan mee! Met de levering van onze wijnen kan het feest nu echt beginnen💃🍷💃🍷💃🍷. Geniet van onze wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heel goed geregeld.

Snel gebracht en leuk een persoonlijk kaartje erbij.

Beste Coen, Dit klinkt ook allemaal heel goed! Fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor. Geniet van de onovertroffen van Linschoten slagers gin. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

De wijn en de mensen erachter zijn top!

Niet alleen mijn bestelling, maar ook een wijziging in bezorgdag, is weer uitstekend geregeld.

Beste F.A., Dank u wel voor uw warme complimenten, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat alles naar wens geregeld is, daar doen we het voor! Geniet van de heerlijke Portugese🇵🇹 en Italiaanse 🇮🇹🍷🍷🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed en snel

Eenvoudig bestellen, simpel betalen en snelle levering voor een goede prijs.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw complimenten, daar zijn we heel blij mee. Zo hoort het in principe altijd te gaan. Geniet van uw aankopen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Gisteren besteld vandaag in huis

Beste Harry, Fijn dat het hele bestelproces vlot en foutloos is verlopen opdat u snel uw favoriete drankje weer in huis heeft. Geniet van de van Linschoten slagersgin. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd een plezier

Altijd een plezier om naar Platenberg te gaan - een breed keuze van interessante wijnen en ongelooflijk kennis. De wijnen zijn natuurlijk heerlijk!

Beste Andrew, Dank u wel voor deze mooie waardering. Goed om te horen dat u aangeeft te genieten van onze fijne alcoholvrije 🍷🍷. We zien u heel graag weer terug, online of in de Wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijn. Deskundige service

Beste Theo, Geniet vooral van alle goede 🍷🍷🍷wijnen die we voor u mochten verzorgen! Het leven is tekort om slechte wijn te drinken. Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Prima keus op website. Bestellen gaat gemakkelijk. Ontvanger van wijn was zeer tevreden.

Beste Max, Heel belangrijk dat de ontvanger van uw attentie zeer tevreden was. Daar gaat het uiteindelijk om! Heel hartelijk dank voor uw mooie waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Zeer snelle en vriendelijke service. Echt uitstekend.

Beste Marc, Deze mooie waardering vinden wij ook helemaal TOP. Hartelijk bedankt daarvoor. Geniet van uw wijnen en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Prima producten en klantvriendelijke medewerkers.”

Beste Paul, Met deze fijne waardering zijn we weer heel blij. Fijn dat u onze producten zo hoog waardeert! Geniet er vooral van! We zien u weer heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering.

Snelle levering. Prima bezorgd door Post.nl Heerlijke rosé

Beste Herman, Dank u wel voor uw fijne waardering. Fijn dat de rosé zo goed in de smaak is gevallen, daar doen we het met heel veel plezier voor! We zien u heel graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Wij zijn hele hele tevreden klanten van Wijnkoperij Platenburg!!!

Het is altijd een feestje om in de winkel te komen, zeker nu met de nieuwe Wijnbar!! We worden altijd professioneel geholpen, en zijn al jaren klant! Ook hebben wij een proeverij abonnement, wat inhoud dat je 1x per maand op de proeverij in de winkel, of de Wijnbar komt, om nieuwe wijnen te proeven. Dit is heel leuk om te doen, en gezellig! Voor ons is er maar 1 winkel waar we onze wijnen kopen en dat is Platenburg!!!

Beste Jeanette, Wat een super enthousiaste waardering van u, onze al jarenlang trouwe klant. Leuk dat u in uw waardering ook onze nieuwe wijnbar noemt. Veel van onze vaste klanten zijn heel blij om onze wijnen nu te kunnen proeven met een bijpassend gerecht. We komen u ongetwijfeld een keer tegen in wijnbar Proef, want wij zijn ook fan. Hartelijk dank voor uw warme woorden, dat waarderen wij zeer! Warme groet, Lia Platenburg

Lekkere wijn

Snelle bezorging. Vriendelijke mensen.

Beste Maria, Mooi dat uw wijnen zo goed in de smaak vallen, daar doen we het allemaal voor. Geniet van uw wijnen en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Uitstekend, ook snelle bezorging

Goed adres en mooie winkel.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw warme woorden, geniet van al het moois dat we voor u verzorgden. Fijn dat ook het bestelproces vlot en vlekkeloos is verlopen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Beste Gerard, Hartelijk dank 🙏voor deze beoordeling, daar zijn we heel 😊 blij mee. Geniet vooral van al het lekkers dat we u toe mochten sturen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering.

Geleverd met PostNL ipv eigen bezorger, snel en correct geregeld. Lekkere wijn trouwens en daar gaat het om.

Beste Maarten, Vooral uw laatste opmerking “lekkere wijn trouwens”, daar zijn we heel blij mee en het roerend mee eens. Elke dag opnieuw zijn we druk in de weer om de hoogst mogelijke kwaliteit wijn te vinden voor elke euro die u uitgeeft. Geniet van de lekkere wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige service

Zoals altijd de volgende dag verzenden. Heel fijn

Beste Ron, Altijd weer een genoegen om uw 🍷🍷te mogen verzorgen. Hartelijk dank weer voor uw moeite en klandizie! Misschien een keer ‘tot kijk’ 👀 in wijnbar ‘Proef’ naast de Wijnkoperij. Geniet van uw wijnen en warme groet, Lia Platenburg

Snel en compleet

Gewoon zonder gedoe snel en goed gecommuniceerd geleverd.

Beste SBB, Heel hartelijk bedankt voor deze top waardering uit het mooie Haarlem. Dan is het nu alleen maar genieten van die unieke Veiga da Princesa Rias Baixas Albariño…..🍷👌😊🌻🌞 Vriendelijke groet uit het maritieme Rotterdam, Lia Platenburg

vlotte levering

duidelijke website en vlotte levering

Goedenavond Ale Algra, Heel hartelijk bedankt voor deze mooie waardering. Zo leuk dit van een trouwe klant tevens (oud) wijncursist te horen. Blijf vooral genieten! Warme groet, Lia Platenburg

Veel keuze snelle levering

Keuze uit veelzijdig aanbod. Duidelijke omschrijving van wijnen. Tijdige levering.

Beste C. Van Es, Goed om hier te lezen dat u op basis van onze duidelijke omschrijvingen gemakkelijk uw keuze kon maken. Fijn dat ook de levering op tijd is verlopen. Hartelijk dank🙏voor uw waardering, warme groet, Lia Platenburg