Geweldige service

Zoals altijd de volgende dag verzenden. Heel fijn

Beste Ron, Altijd weer een genoegen om uw 🍷🍷te mogen verzorgen. Hartelijk dank weer voor uw moeite en klandizie! Misschien een keer ‘tot kijk’ 👀 in wijnbar ‘Proef’ naast de Wijnkoperij. Geniet van uw wijnen en warme groet, Lia Platenburg

Snel en compleet

Gewoon zonder gedoe snel en goed gecommuniceerd geleverd.

Beste SBB, Heel hartelijk bedankt voor deze top waardering uit het mooie Haarlem. Dan is het nu alleen maar genieten van die unieke Veiga da Princesa Rias Baixas Albariño…..🍷👌😊🌻🌞 Vriendelijke groet uit het maritieme Rotterdam, Lia Platenburg

vlotte levering

duidelijke website en vlotte levering

Goedenavond Ale Algra, Heel hartelijk bedankt voor deze mooie waardering. Zo leuk dit van een trouwe klant tevens (oud) wijncursist te horen. Blijf vooral genieten! Warme groet, Lia Platenburg

Veel keuze snelle levering

Keuze uit veelzijdig aanbod. Duidelijke omschrijving van wijnen. Tijdige levering.

Beste C. Van Es, Goed om hier te lezen dat u op basis van onze duidelijke omschrijvingen gemakkelijk uw keuze kon maken. Fijn dat ook de levering op tijd is verlopen. Hartelijk dank🙏voor uw waardering, warme groet, Lia Platenburg

Prima service en goed assortiment!

Beste Cas, 🙏 Dank u wel voor uw korte maar krachtige reactie. Geniet van uw mooie selectie wijnen! We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goed assortiment, levering kan beter

Platenburg heeft een ruim assortiment aan goede wijnen. Op de website wordt aangegeven dat bij bestelling voor 17u, de volgende dag wordt bezorgd. Ook bij de bestelling kun je zelf een bezorgdsten opgeven. Dit wekt de verwachting dat het dan ook op die dag bezorgd gaat worden. Echter in het weekend besteld, aangegeven dinsdag bezorgen, maar pas op donderdag ontvangen. Ligt niet aan post nl, bericht dat het verzonden was kwam pas op dinsdag. Beloof geen dingen die je niet waar kunt maken.

Beste Mirjam, Wat spijtig dat we u zo teleurgesteld hebben wat betreft aflevering. We gaan onze communicatie op de website met betrekking tot levering wat duidelijker maken want we willen zeker heel helder zijn en in geen geval verwachtingen wekken die we niet waar kunnen maken. Goed om te horen dat u tevreden bent over ons goede assortiment. Hartelijk dank voor uw reactie, daar leren wij ook weer van. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Heel gezellig en bekwaam

Zie boven

Beste Casper, Hartelijk dank voor uw fijne complimenten, goed 😊 om te horen van een jarenlange trouwe klant. Geniet van uw 🍷🍷🍷. Hartelijke groet en graag weer tot een volgende gelegenheid! Lia Platenburg

UItstekend

Ik heb uitstekende ervaring met Platenburg. De reden waarom ik geen tien geef is omdat ik niet zeker weet of mijn bestelling bezorgd wordt op de tijd dat ik mijn voorkeur heb aangegeven.

Beste Ellen, We doen altijd ons uiterste best om gehoor te geven aan uw verzoek wat betreft bezorging. Dit lukt echter niet altijd omdat we soms met onvoorziene omstandigheden te maken krijgen op de bezorgroute. Fijn dat uw ervaringen verder uitstekend zijn, daar gaan we voor! Geniet van uw wijnen, hartelijke groet, Lia Platenburg

goed assortiment, snelle levering

Goed functionerende website, aantrekkelijk aanbod, interessante minder algemene wijnen.

Beste Paul, Geweldig om te horen dat u onze unieke wijnen heel gemakkelijk op de website kon vinden en daarna het hele bezorgproces vlot is verlopen. We zien u heel graag terug! Geniet van de 🍷🍷uit 🇵🇹! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en keurige verzending van een geweldig product die ik vond op een mooie en duidelijke website

De website is duidelijk. Het contact en de reacties zijn keurig en snel. Het product is geweldig. De bestelling is snel en keurig verzonden.

Beste Nicoline, De klant is koning 👑 bij ons, al sinds de oprichting van ons familiebedrijf in 1894. We zijn dan ook door de koning benoemd tot Hofleverancier. Dan mag u ook excellente wijnen en uitstekende service verwachten. Fijn om te horen dat u dik tevreden bent. We zien u heel graag terug! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen en snelle levering.

Wij hebben al verschillende keren wijn besteld bij Platenburg. Prima kwaliteit en snel geleverd.

Beste R.J., Hartelijk dank voor uw enthousiaste woorden uit het mooie Groningen. Fijn dat we u al enkele keren mochten verwelkomen via het web. Geniet vooral van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snelle en correcte aflevering

Mooie duidelijke website , goede verpakking ook

Beste Judith, Dat is allemaal heel fijn om te horen, dan kunt u lekker genieten van de fijne rosé die u bestelde en mocht de voorraad slinken dan is een nieuwe zending rap weer in huis. Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Snelle levering. Goede verpakking

Beste P., Hartelijk bedankt voor uw korte maar zeer tevreden reactie, daar doen we het voor! Geniet van alle mooie wijnen die u bestelde, we zijn vooral heel benieuwd hoe u de Nederlandse wijn van de zusters uit Oosterhout vond! We horen het graag van u! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Koop hier al jaren uistekende wijnen.

Mooi familiebedrijf waar ik al jaren koop. Door een verhuizing naar een geheel ander gedeelte van het land kom ik nog zelden in de winkel, maar tegenwoordig gaat online bestellen ook zo eenvoudig. Voor Rotterdammers en omgeving is deze zaak niet te missen!

Beste Jan, We herinneren de tijd dat u in de Wijnkoperij kwam nog heel goed! Maar u bent ons zelfs in het mooie Havelte trouw gebleven, daar zijn we heel erg blij mee! Heel hartelijk bedankt voor uw fijne waardering. En mocht u nog eens in Rotterdam zijn…., van harte welkom! Warme groet, Lia Platenburg

Toen wijn niet uit voldoende voorraad leverbaar bleek, werd ik meteen gebeld om te overleggen.

Beste Herman, Dat is inderdaad onze werkwijze als een wijn onverhoopt niet meer op voorraad is, gelukkig komt dat niet vaak voor, maar het zal net gebeuren wanneer u gasten krijgt……👨👩‍🦰👱‍♀️👨‍🦳🧑‍🦰 Goed om te horen dat u onze vlotte reactie waardeert. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke gin

Bij Wijnkoperij Platenburg kun je Slagers Gin kopen, cadeautje voor mijn man. Pakket was lang onderweg (drukte bij Post.NL), ik had contact gezocht met Platenburg hierover. Wat een fantastische medewerkers en goede service! Gelukkig werd het pakket na ruim een week nog bezorgd en heb ik dat ook laten weten. Kreeg ik ook zo’n leuke reactie. Wij rijden er binnenkort naartoe om de winkel te bezoeken omdat het contact zo goed was en je er ook mooie wijnen kunt kopen.

Beste Corrie, Er zijn inderdaad wat leveringsproblemen geweest bij PostNL door extreme drukte, fijn dat het met uw bestelling toch uiteindelijk nog goed is gekomen! Dat was nog even spannend! Wat leuk dat u binnenkort richting Rotterdam komt om onze Wijnkoperij te bezoeken, wanneer u op onze website kijkt dan ziet u ook de openingstijden van ‘Proef bij Platenburg’, onze wijnbar die we onlangs geopend hebben. Na een lange reis is een heerlijk gerechtje met een bijpassende wijn een welkome aanvulling van een dagje Rotterdam. We zien uit naar uw komst, hartelijke groet, Lia Platenburg

Webpage in English and payment system needs to improve

The variety of wine and champagne is great. And Koen reply me very promptly about our request. The webpage for non english speaking is very difficult to purchase with them and the way of payment it is more difficult. I have already 3 times payment and I am not sure if I will get what I ordered. Via IDEAL, via Paypal(confirmed payment) and Wire transfer to their bank account. We will see how it works in the coming days.

Na een avond in de wijnbar naast de winkel heb ik daarna nog op een andere dag wijn gehaald . Leuke mevrouw die mij met kennis van zaken en wijn bij stond om de juiste keuze te maken. Daarna een bestelling gedaan en thuis laten bezorgen. Heerlijke wijnen en heeeeeeel veel keus.

Beste Danny, Dat uw eerste bezoek aan onze wijnbar ‘Proef bij Platenburg’ aanleiding is geweest om ons wederom met een bezoek te vereren daar zijn wij onvoorstelbaar blij mee. Uw warme reactie over uw ervaringen in de Wijnkoperij doen daar nog eens een schepje bovenop! Dat u erg van onze wijnen geniet 😊 is wel duidelijk. Daar doen we het voor! Mocht uw 🍷🍷voorraad daartoe aanleiding geven, dan 👀 wij u heel graag terug! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goede wijnen, snel in huis!

Beste Bart, Fantastisch nieuws dat onze 🍷🍷zo goed in de smaak zijn gevallen, daar zijn we heel blij mee😊. Fijn dat ook de bezorging voorspoedig is verlopen. We zien u heel graag terug, misschien zelfs bij ‘Proef bij Platenburg’ onze pas geopende wijnbar naast de Wijnkoperij. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Betrouwbare leverancier

Nemen zelf contact op bij leveringsproblemen

Beste Henk, Vanzelfsprekend nemen wij contact met u op bij leveringsproblemen wanneer deze bij ons bekend zijn. Helaas hebben wij niet altijd invloed op de aflevering en gaat er heus wel eens iets mis. Wij adviseren altijd om uw order tijdig te bestellen zodat u uw 🍷🍷toch nog bij onverwachte problemen op tijd in huis heeft. We willen u heel hartelijke bedanken voor uw beoordeling en vooral uw vertrouwen! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Professioneel

Zeer kundig Mooi assortiment

Beste Jan, Heel hartelijk bedankt voor uw fijne waardering🙏. Nadat wij ons assortiment met de groots mogelijke zorg hebben samengesteld blijft voor u over te genieten van onze mooie 🍷🍷. We zien u heel graag terug, hartelijke groet, Lia Platenburg

Bijzondere wijnen voor een eerlijke prijs

Bij wijnkoperij Platenburg slagen ze er goed in een assortiment aan te bieden waarbij je een klein beetje meer betaalt voor veel meer kwaliteit.

Beste PJJ, Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering, daar zijn we heel erg blij mee. Al vele jaren koopt u uw 🍷🍷bij ons. Zo lang al dat inmiddels uw kinderen ook klant geworden zijn. Dat waarderen wij zeer! Geniet wederom van uw wijnen en u kunt nu met een gerust ❤️ bij de kinderen op bezoek😉. Warme groet, Lia Platenburg

Vakkundig personeel

Veel kennis aanwezig bij het personeel

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor uw fijne waardering! Nu u de vakkennis van onze mensen 📣toch hier roemt…… We zijn nog op zoek naar een prettige collega met kennis van 🍷 die ook graag aanpakt, inpakt en natuurlijk ook uitpakt. En mocht de wijnkennis nog niet helemaal aanwezig zijn dan zorgen wij voor de benodigde wijncursussen. De werksfeer is prima, evenals de ☕️! Hoort zegt het voort…….📣📣📣📣 Hartelijke groet, Lia Platenburg

Inspirerende maandinfo en aanbiedingen; scherpe prijs/kwaliteit en uitstekend advies; ter zake meer dan kundig. Ik kom er met plezier geld uitgeven voor mooie wijnen.

Beste Eric, We hebben goed nieuws voor u, heel recent hebben we wijnbar Proef bij Platenburg geopend, pal naast de vertrouwde Wijnkoperij. U kunt daar een ruime selectie van onze 🍷🥂🍾 🍷🥂🍾proeven en genieten van de lekkerste gerechtjes. Voor meer informatie kunt u de website raadplegen. U bent van ❤️e welkom. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige wijnen

Geweldige wijnen elke keer weer verassend en dan nog een top service erbij!

Beste Leonie, Heel hartelijk bedankt voor uw enthousiaste reactie, dat vinden wij dan weer geweldig. Geniet van onze verrassende 🍷🍷🍷. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goudsesingel 332 3011KK Rotterdam