Geweldige wijnen

Geweldige wijnen elke keer weer verassend en dan nog een top service erbij!

Beste Leonie, Heel hartelijk bedankt voor uw enthousiaste reactie, dat vinden wij dan weer geweldig. Geniet van onze verrassende 🍷🍷🍷. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Goed advies

Beste Peter, Dank u voor uw korte, heel duidelijke waardering! Geniet vooral van uw selectie 🍷🍷🍷! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Mooie selectie van wijnen online bestelling is simpel, bezorging aan huis

De bezorg datum was lastiger om goed te matchen. Uiteindelijk een dag later mogen ontvangen.

Beste Arthur, Soms is het wat moeilijker om tot een goede bezorg datum te komen omdat we in de regio Rotterdam een route plannen. We adviseren om ruim tevoren te bestellen zodat u de wijn voor een gelegenheid of etentje op tijd in huis heeft. Goed om te horen dat u aangeeft dat online bestellen heel eenvoudig is! Geniet van uw wijnen, vriendelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige service!

Een mooie handgemaakte kwispedoor besteld (voor weinig!). Omdat verzenden van zo'n breekbaar ding een beetje spannend is werd er keurig contact met me opgenomen om een afspraak te maken met bezorging door eigen chauffeur. Zonder extra kosten! Geweldige service en communicatie. Bedankt!

Beste Jacob, We hopen dat u heel veel plezier heeft van deze kwispedoor! Hij is met zorg bij u bezorgd dus nu met dezelfde zorg schoonmaken en vertroetelen! Niet alleen om uw wijn uit te spugen maar een mooie bos 💐🌹🌸🌼misstaat niet! Met dank voor uw lovende woorden. Lia Platenburg

Snelle levering & goede keuze online

Heel prettige ervaring en goede uitleg

Beste Stefan, Dank u wel voor de moeite die u nam om dit hier te ventileren, daar zijn we heel blij mee! Met name het feit dat u aangeeft de ruime keuze te waarderen. We zien u heel graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijke wijnen en fijne mensen.

Beste Conrad, Dat klinkt als 🎼🎻🎹🎺🎷 in onze oren! Heel hartelijk bedankt🙏 en graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Klantvriendelijk.met kennis van zaken

Team Platenburg staat altijd klaar voor een goed wijnadvies in een gezellige sfeer.

Beste Marleen, We zien je ongetwijfeld in onze nieuwe wijnbar ‘Proef bij Platenburg’. Daar wordt het echt nog gezelliger en leerzamer, bovendien serveren we de lekkerste gerechtjes.😋😋 Warme groet, Lia Platenburg

Goed verpakt en leuk kaartje erbij

Snel verzonden en zeer tevreden met mijn bestelling. Er zat ook een vriendelijk kaartje bij, leuk.

Snelle goed verpakte levering

Alles volgens afspraak met een persoonlijk bericht, dat maakt de beleving nog mooier.

Beste Marcel, We zijn al een poosje Hofleverancier en dat merkt u, toch blijven we heus in onze schoenen lopen, dat voelt wel zo prettig! Geniet van de 🍷! Hartelijke groet, Lia Platenburg

Een schat aan wjn

Mijn eerste keuze als ik wijn zoek. Ongekende keuze en waardevol advies. Onberispelijke service.

Beste Frans, We hebben heel goed nieuws voor u want om uw keuze nog makkelijker te maken gaat half mei onze wijnbar ‘Proef bij Platenburg’ open ( gevestigd naast de vertrouwde Wijnkoperij) en dat maakt het mogelijk om heel veel van onze wijnen daar te proeven en uw selectie voor ‘thuis’ gemakkelijk te bepalen. Van ❤️e welkom! Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Geweldige wijnen, persoonlijke service is top!

Zeker een aanrader. De wijnen zijn geweldig en de service is persoonlijk en goed!

Beste Yvonne, Van deze fijne review worden wij helemaal happy 🤗, heel hartelijke bedankt🙏! Hartelijke groet, Lai Platenburg

Excellente wijn en service

Altijd mooie producten voor een goede prijs. Prima service.

Beste Brian, Hartelijk bedankt voor uw excellente 👌waardering! We zijn in Rotterdam werelberoemd om onze schappelijke prijzen voor onze mooie wijn 🍷🍷. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Originele wijnen en vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen en heerlijke wijn gekregen. Een echte mooie wijnwinkel!

Beste Antoinette, Dank u wel 🙏 voor uw enthousiaste reactie op onze heerlijke, originele wijnen. Fijn dat u aangeeft prettig geholpen te zijn. Geniet vooral van uw heerlijke wijnen. Vriendelijke groet, Lia Platenburg

Kennis van zaken, klantgericht en komen afspraken na.

Kennis van zaken, klantgericht en komen afspraken na.

Beste Harry, Al bijna 130 jaar hanteren we “een man, een man, een woord, een woord”. En ja… natuurlijk gaat er ook bij ons wel eens iets mis, in dat geval zoeken we samen met u naar een passende oplossing! Heel hartelijke dank 🙏 voor de door u genomen moeite om ons te beoordelen. Geniet 🤗 van de heerlijke Arjolle 🍷🍷Warme groet, Lia Platenburg

Goede wijnen en snelle levering. Of gewoon langsgaan in de winkel, dat is nog veel gezelliger en leerzamer.

Beste Wouter, Heel fijn dat u meer dan tevreden bent over onze wijnen en de vlotte bezorgservice. Wij vinden winkelbezoek van u ook heel erg fijn 👌maar wanneer u niet in de gelegenheid bent om langs te komen is de webshop een efficiënt alternatief. Geniet weer van uw 🍷🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Vlotte levering

Beste Gerard, Dank u wel🙏voor uw korte maar krachtige waardering, daar zijn we heel blij mee😃. Geniet van uw 🇫🇷🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Van bestellen tot drinken perfect.

Prima website, goede prijs en kwaliteit en een snelle bezorging. Kortom, goed adres om goede wijnen te bestellen.

Beste Arend, Hartelijke bedankt voor uw warme complimenten. We zijn vooral heel 😀 om te horen dat u erg geniet van de 🇫🇷 , de 🇮🇹 en 🇩🇪 🍷🍷🍷. We zien u heel graag weer terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fijne zaak met deskundig personeel

Ik koop iedere maand de wijnen uit de wijnspecial en ben nog nooit teleurgesteld. Het personeel is aardig ter zake kundig .

Beste N., Heel mooi om te horen dat onze wijnen u nog nooit teleurgesteld hebben. In onze wijnspecial staan de fijnste wijnen extra scherp aangeboden. Dat is dan dubbel genieten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Altijd perfecte levering.

Wijnkoperij Platenburg heeft een uitgebreide selectie wijnen met een duidelijke omschrijving en een snelle perfecte levering. Beetje jammer dat ik met mijn laatste bestelling twee dagen te vroeg was.........; twee dagen later was mijn bestelde wijn in de aanbieding.

Beste F., Fijn dat u altijd erg tevreden bent over onze wijnen en vlotte levering. En we begrijpen dat het best zuur is om net een aantrekkelijke aanbieding te missen. Overigens bestelde u 12 flessen en dan profiteert u van de 11+1 fles. Elke maand wisselen we onze aanbiedingen; een extra reden om onze website en de mail goed in de gaten te houden om ruim van uw favoriete 🍷🍷te profiteren. Geniet van de heerlijke 🇵🇹🍷😃. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Fantastische biologische wijnen.... Veel vakmanschap als je om advies vraagt!

Fantastische biologische wijnen.... Veel vakmanschap als je om advies vraagt!

Beste Hans, We hebben ruim 200 biologische wijnen, dus altijd wel wat te kiezen. Er zijn zelfs wijnboeren die al jaren biologisch werken maar niet deze certificering hebben aangevraagd. In de wijnkoperij vertellen wij u daar graag meer over. Hartelijk dank voor uw warme waardering. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Heerlijk

Altijd leuk om de website te doorzoeken op mooie wijnen. Interessant te lezen waar de wijn vandaan komt en wie het maken.

Beste Patrick, Fijn om te horen dat u veel plezier beleeft aan het doorzoeken van de website. Er staat ook zo ontzettend veel achtergrondinformatie op de website. Zo ziet u er de filosofie van onze wijnboeren, proefnotities, veel foto’s van wijngebieden en bijpassende recepten. Dat is dan alvast de voorpret van uw uiteindelijke bestelling. Geniet van uw wijnen en graag tot de volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Prima wijnen

Altijd keurig afgeleverd

Beste C.B. Bes, Fijn dat u zo tevreden bent over onze prima wijnen, daar zijn wij heel blij mee en daar doen we het voor! Goed ook om te horen dat de aflevering altijd vlekkeloos verloopt. Geniet van uw wijnen. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Snel geleverd en voldeed aan beschrijving en verwachting!

Beste Theo, Zoals het hoort en ons als Hofleverancier👑 betaamt. Hartelijk bedankt voor uw moeite om dit hier te laten weten. We zien u heel graag terug. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Lekkere wijn/goede service

Drink 90% alcoholvrij en behoud toch het plezier van lekkere wijn drinken mede dankzij jullie.

Beste Paul, Net als u zijn wij ook zo blij met de alcoholvrije wijnen van Arjolle. Ruim 30 jaar importeren wij de wijnen van Arjolle met heel veel enthousiasme. Ook nu hebben ze ons weer heel aangenaam verrast met natuurwijnen van 2022. Geniet maar nu voor 100% van uw alcoholvrije Arjolle 🍷🍷🍷. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Bestellen ging eenvoudig, snelle bezorging

Beste F., Goed om te horen; langs deze weg heeft u rap en eenvoudig een fijne selectie alcoholvrije wijnen in huis. Geniet onbezorgd van deze alcoholvrije geneugten. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Goudsesingel 332 A

3011KK Rotterdam