Zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle en correcte levering. Leuke attentie meegegeven.

Snelle levering en duidelijk communicatie

Netjes ingepakt en snel geleverd!

Prima, zal zeker vaker bestellen op de site.

In een woord super. Genoeg te kiezen, prijs kwaliteit is goed, netjes verpakt en levering was zo als gemeld. Dat is toch precies wat wilt als klant!!!

Zeer snelle verzending, goed ingepakt, je wordt goed op de hoogte gehouden van verzendproces

Product zoals op foto, en netjes optijd verzonden

Snel vanuit belgie in NL! Erg fijn ☺️

gewoon goed

Wat een super webshop! Goede prijzen, precies wat ik zocht (was verder nergens te krijgen of heel duur), perfect ingepakt en continu een update over het bestelproces. Daarnaast ook een snelle verzending naar Nederland. Top gewoon!

...

Eenvoudig en snelle levering

snel en met service

Erg blij. Kreeg persoonlijk contact omdat ik een foutje had gemaakt bij het bestellen. Ze hadden dit in mijn voordeel netjes en snel opgelost. Het bestelde kwam snel en keurig verpakt bij mij aan.

Goede tijd en prijs

Hij komt binnen een paar dagen en sturen een mailtje elke keer dat er iets verandert

Super service!

Tiny Titan heeft mijn bestelling correct en snel afgehandeld. De status was gemakkelijk op te volgend dankzij de updates die ik via mail ontving. Daarnaast was het super fijn om een extraatje in mijn pakket te vinden. Leuk aandenken! Ik bestel hier zeker nog.

Na ruim een half jaar bij de ene webshop wachten (vanwege leveringsproblemen?) uiteindelijk hetzelfde product besteld bij deze webshop. Na snel mailcontact bleek deze hier wel op voorraad te zijn. 2 dagen later heb ik de product(en) thuis gekregen (in Nederland) in een goede beschermde verpakking. Uitstekend!

emballage et livraison au top

colis très bien emballé et livraison en 3 jours! je recommande!

Snelle verzending. Goed beschermd. Gewoon heel goed

Super goe

Goed verpakt optijd zending

Amazing Shopping Experience

They even have international shipping! Very nice UI for the whole process on the website.

Zeer goede winkel

Zeer tevreden met mijn aankoop en de handelingen van Tiny Titan. Ik zal er zeker opnieuw kopen.

Awesome! Unglaublich gut!

Basically I was really skeptical about this store but after I have talked to the lovely staff I have ordered a few pops. My experience: Communication: 10/10 Packaging: 12/10 - I have to be honest. The package I have received from them was packaged so good it’s unbelievable! Price: 8/10 they are a bit more pricy than others for sure but in the end it doesn’t matter for me because they are really doing a good job and have a lot of rare pops and n stock. Recommendation: I would and will buy there some pops again for sure!

Parfait

Très serieux

Goed product

Erg goed product, de extra bescherming is erg goed voor collectors die de verpakking van hun funko pop(pen) netjes willen houden. Het was wat aan de duurdere kant, maar de kwaliteit is goed. Ik kon deze funko pop (Sally face) nergens anders vinden, dus ik ben erg blij dat ze het hier wel hadden.

Snelle en goede service!

4 pops hier besteld, snel verstuurd en goed verpakt!