Mooie funko poppen voor mooie prijs

Al verschillende keren al iets bestelt en altijd super geleverd enzo dus nooit geen problemen gehad.

Een serie poppen online besteld en anderhalve dag later werden z e al thuis geleverd. Zorgzaam verpakt inclusief enkele flyers en een goodie. In mijn ogen uitstekende service.

Zo zou elke funko winkel moeten verpakken

Top ervaring

Super snel geleverd en heel netjes!

Ik ben super tevreden. De pops waren allemaal mooi ingepakt en het was snel geleverd. En ook nog voor mooie prijsjes dankzij een website wide actie!

DHL

DHL postservice stelt me altijd teleur en helaas gebruikt tiny titan DHL om naar Nederland te sturen. Altijd gezeik met die DHL.

Zeer snelle en keurige levering.

Zeer blij met mijn aankopen!!

uitstekend!!

snelle en goede levering!!

alles netjes aangekomen

alles komt netjes aan goede prijs kwaliteit verhouding cadeautje mee geleverd

super game shop

alles netjes geleverd , snelle verzending , en ook nog extra cadeautje erbij

Aloha

Bestelling geplaatst in 2021, ontvangen in 2024, door fout van leverancier. Desondanks blij toen de producten alsnog arriveerden. Steeds onder de indruk van de beschermende verpakking, de producten zijn ongehavend aangekomen.

Snel en fantastische kwaliteit

Ik had een funko ge pro ordered en ik werd mooi op de hoogte gehouden van de status. Het pakketje was er snel en in super goeie staat!

Perfecte service

Pops waren zeer stevig verpakt en kwamen 10/10 aan bij mij thuis! Geen beschadigingen of krassen. Topservice

Perfect!

Zeer snelle service! Zeer tevreden met de aankoop!

Vlotte en correcte bestelling.

Idem

Super goed geholpen

Ik heb funko's bestelt met protector bij het openen van de doos bleek dat ze protector's vergeten waren ik heb ze direct aangesproken via chat.En ze gingen alles regelen vandaag mijn doos met protector's aangekomen mooi verpakt en ze hadden zelfs nog een extra er bij gedaan. Een top werk zeer tevreden over Tiny Titan Dank Jullie Wel voor de top Service Mvg Sven

Snelle levering naar Nederland, goed verpakt.

Uitstekende en correcte service !! Zeer tevreden

Snelle levering. Zeer goed verpakt. Correcte prijzen. Leuke extra's bij grote aankopen.

Hele snelle levering en goed verpakt. Had in de opmerkingen gezet dat ze hier wel eens gooien met pakketten. Heel erg tevreden mee!

heel vlot en correct

heel vlot en correct

Gewoon top , nette verzending. Goed en makkelijk contact te krijgen bij vragen. Snelle levering

Excellent

Snelle levering, product zoals beloofd, keurig verpakt

Snel

Snelle verzending Uitstekend verpakt Veel keuze

Ze hebben de verkeerde order verzonden en die kan je niet retouren!

Vervellend

Aloha Iris, We hebben even alle vormen van communicatie gecheckt en vinden geen contact mbt tot uw order. Indien er iets misliep neem dan gerust contact met osn op. Mvg Team TinyTitan

Bestelde goederen snel en zeer goed ingepakt ontvangen. Alles correct verlopen.

Pijlsnelle feedback en levering

Pijlsnelle feedback, levering en service! Vlekkeloze bediening en uitstekende kwaliteit van materiaal.