Perfect!

Zeer snelle service! Zeer tevreden met de aankoop!

Vlotte en correcte bestelling.

Idem

Super goed geholpen

Ik heb funko's bestelt met protector bij het openen van de doos bleek dat ze protector's vergeten waren ik heb ze direct aangesproken via chat.En ze gingen alles regelen vandaag mijn doos met protector's aangekomen mooi verpakt en ze hadden zelfs nog een extra er bij gedaan. Een top werk zeer tevreden over Tiny Titan Dank Jullie Wel voor de top Service Mvg Sven

Snelle levering naar Nederland, goed verpakt.

Uitstekende en correcte service !! Zeer tevreden

Snelle levering. Zeer goed verpakt. Correcte prijzen. Leuke extra's bij grote aankopen.

Hele snelle levering en goed verpakt. Had in de opmerkingen gezet dat ze hier wel eens gooien met pakketten. Heel erg tevreden mee!

heel vlot en correct

heel vlot en correct

Gewoon top , nette verzending. Goed en makkelijk contact te krijgen bij vragen. Snelle levering

Excellent

Snelle levering, product zoals beloofd, keurig verpakt

Snel

Snelle verzending Uitstekend verpakt Veel keuze

Ze hebben de verkeerde order verzonden en die kan je niet retouren!

Vervellend

Aloha Iris, We hebben even alle vormen van communicatie gecheckt en vinden geen contact mbt tot uw order. Indien er iets misliep neem dan gerust contact met osn op. Mvg Team TinyTitan

Bestelde goederen snel en zeer goed ingepakt ontvangen. Alles correct verlopen.

Pijlsnelle feedback en levering

Pijlsnelle feedback, levering en service! Vlekkeloze bediening en uitstekende kwaliteit van materiaal.

Perfecte Service

Inmiddels een paar keer hier besteld, zeer tevreden over de snelheid van het verzenden en het ontvangen maar ook hoe de artikelen verzonden worden!

Super!!

In een woord super!!

top

zeer goed, met zorg verpakt en snel verzonden

Zeer goed.

Snel en proper afgeleverd thuis.

Wat nog meer ? Zie boven.

Topservice

Snelle en correcte dienst . Ze beloven enkel wat ze uitvoeren, dus geen show en loze beloftes. Ik ben een heel tevreden klant !

Professional

Professional and very helpful company. Nice gift add for to your order.

Snelle levering, goed verpakt

Bestelling snel ontvangen en deze was goed verpakt. Spijtig dat je geen grootte kon kiezen voor de meegeleverde gratis tshirt, daar heb ik dus niet veel aan.

fantastische de producten komen perfect toe

Ik vond de website een zeer fijn ervarig de funko pop kwam in perfecte staat aan in mijn vorige bestelling zat een fout maar ik kreeg hiervoor een voucher en mocht de foute funko pop houden en ik vond dit zelf een zeer fijne oplossing de funko's zijn op deze website ook zeer fair geprijsd

Apex legends octane

Alleen zij hadden het nog in voorraad

Grand choix

Grand choix, paiement aisé et livraison ultra rapide !

Snel eon op veilige plaats kunnen laten leveren

pluvierstraat 11

8380 Lissewege