Vlotte afhandeling

Aloha, Bestelling werd snel verzonden. Een misverstand werd met een vriendelijke mail goed opgelost en ik kreeg ook een toegift. Dikke merci, ik ga voor mijn volgende bestelling Tiny Titan opnieuw gebruiken.

Perfecte en correcte service

Beats expectations!

Ik had 2 funko's in een pre-order besteld en deze werden netjes in een box bezorgd. Er zat een leuke verrassing bij, een batman/joker tshirt, echt gaaf :-)

De levering is zeker op tijd aangekomen in België. Ook waren de funko pops heel goed ingepakt. Geen enkele schade

Top Service

Pre Order dauern überall etwas länger wie angegeben , bei Tiny stimmt aber der Service . Anfragen werden beantwortet und die Bestellung sofort verschickt sobald Verfügbar.

Net dat beetje extra waardoor het speciaal is

Was mijn pre order helemaal vergeten, maar goede communicatie over verzending, uitstekend verpakt zodat er geen box damage kan komen en vervolgens ook nog een extra gratis goodie item gekregen. Dus next level service die boven verwachting is.

De funko's waren goed verpakt, helaas geen 5 sterren omdat er een funko niet meer op voorraad was en dit niet is gecommuniceerd met mij. Wel had ik het geld heel snel weer terug dus dat was dan wel weer zeer goed geregeld.

Précommande non merci

Après une précommande en juin 2022 il me manque encore des pops. je déconseille pour la précommande de pop

• Nous recommanderiez-vous? Non

Toffe producten goed de levering

Toffe winkel goede klantenservice goede en snelle levering zou hier de volgende keer misschien nog een keer bestellen zeker aan te raden

Un an de retard

J'ai commandé un POP Summer convention ("SDCC") Laser Light He-Man. Sachant que ces POP sont toujours compliqués à avoir, j'ai reçu une notification disant que le fournisseur aurait du retard. Deux mois plus tard, force était de constater que la plupart des autres shop l'avaient reçu depuis longtemps. Bien que la communication avec Tiny Titan n'était pas mauvaise, sans questionnement de ma part, je n'aurais reçu aucun message de leur part pour m'avertir de la situation. In fine, j'en avais même oublié cette commande jusqu'à ce que je reçoive un mail récemment m'avertissant que mon colis était en cours de préparation. Il serait temps que Tiny Titan remette en question le dit fournisseur

• Nous recommanderiez-vous? Non

Service après vente vraiment nul

J'avais annulé une commande, il y a 1 an. J'ai envoyé un mail et envoyé un message sur messenger. Je n'ai jamais eu de contact avec personne car ils ne répondent jamais!! Au final, cette commande est arrivée chez moi et je n'en voulais pas!! J'ai de nouveau contacté Tiny Titan et encore une fois, ils font les sourds et muets. C'est honteux un tel service. Je ne recommande pas du tout

Top !!!

Ruim assortiment en topservice !!!

1ste keer een bestelling geplaatst, zeer goed verpakt. tevreden

Snel, netjes geleverd en goed verpakte mooie producten

Nieuw in de Pops wereld, maar goed geholpen en mooie producten gekregen. Vriendelijk te woord gestaan ook via messenger.

Helemaal topservice!

Ik had eerst een beschadigde pop ontvangen, maar na een mailtje te hebben gedaan kreeg ik meteen een nieuwe toegestuurd!

Zeker bestellen

Zeer goeie service en zeer goed verpakt!

Producten van topkwaliteit

De producten waren van topkwaliteit, niets op aan te merken. De levering verliep vlot en alle stappen van het leveringproces werden gecommuniceerd.

geweldige winkel die goed verpakt

geweldige pops en niet al te duur

Great shop!

Ordered a Funko here. Great communication and fast delivery in a well protected box. Good experience. Will buy again here. Thanks.

Helemaal in orde!

Snelle levering, goede communicatie en leuke en verzorgde producten.

Nette snelle levering

Vlugge en nette levering, maar mijn bestelling is niet volledig aangekomen...ik mis nog 4 protictive case's. Hopelijk worden die snel geleverd.

Zeer tevreden met de service en aanbod

Bedankt voor de snelle en correcte service, alsook het mooie aanbod.

Fantastische service !

Professioneel

Vanwege logistieke problemen uit amerika kwam mijn sonic sdcc niet aan. Na een periode wou ik deze graag cancellen aangezien ik mij had bedacht. Na het cancellen had ik binnen één dag mijn geld terug en waren binnen 2 dagen mijn overige funko's gearriveerd.