Correct, snel en goed communicatie

Ik had een verkeerde tapijt besteld en kon deze onmiddellijk terugsturen en een nieuwe bestellen. Door een aangepaste factuur moest ik enkel nog het overige bedrag storten. Snel en efficiënt. Bedankt

kwaliteit niet in verhouding met de prijs

bestelling en levering correct verlopen maar de mat niet erg kwaliteitsvol

Goed product, zeer slechte service

Wij hebben een kokosmat bij dit bedrijf gekocht en de levering bleek nogal een dingetje te zijn. Het was onmogelijk om contact met ze te leggen. Pas na een negatieve beoordeling op Google reageerden ze opeens wel en is de mat geleverd. Zeer goed product waar we erg blij mee zijn. Zo blij, dat we er nog een wilden bestellen. Maar wederom geen enkele reactie op onze pogingen. Wat een gemiste kans van dit bedrijf om één ster om te zetten naar vijf.

Professioneel en correct

Eenvoudig om te bestellen

Ik ben tevreden

Mijn bestelling werd correct verpakt afgeleverd. Ben tevreden. En zou zeker een volgende aankoop overwegen.

Producten zijn oke, de levering laat te wensen over.

De levertijd was vertaagd, hierover is wel gecommuniseerd maar het duurde wel extra lang. Toen de artikelen bezorgd werden miste er 1 artikel dus weer bellen en wachten op de nalevering.

Prijstechnisch interessant, bij slechts iets langere levertijd

Goede prijs, waarbij we niet lang hebben hoeven wachten voordat het geleverd werd.

Mat op maat besteld voor 123 euro, mat toegestuurd gekregen van maximum 5 euro. Klacht wordt neergelegd bij politie en kamer van koophandel

Beste Ann, Waarschijnlijk heb je een verkeerde mat ontvangen mijn collega gaat het even voor je uitzoeken. Je moet ons ook wel de mogelijkheid geven om je klacht in behandeling te nemen. (helaas is onze responstijd iets langer dan normaal) een deurmat is erg weer gebonden, met het slechte weer van afgelopen dagen is het erg druk.... Mijn collega gaat je dus nog een oplossing aanbieden. Mocht de klacht niet naar wens worden opgelost, stuur mij dan een e-mail! rudy@gooodz.com ik zorg dan dat er aktie wordt ondernemen Met vriendelijke groet, Rudy Nelissen Eigenaar Beste Ann, Je bestelling was na controle nog niet verzonden vanuit ons magazijn. Waarschijnlijk is uw verzendlabel dus 2 keer geprint en op een verkeerde mat terecht gekomen. De verkeerd toegestuurde mat mag u houden en uw daadwerkelijke order (met een levertermijn van 10 dagen) word nu met spoed geproduceerd en vandaag nog uitgeleverd. Veel plezier van de deurmatten!

Perfect geregeld

Prima service en mailcontact. Product uit de kunst. Client is er erg blij mee.

goede kwaliteit goede prijs kwaliteit verhouding

Gemengd positief

De helft van de producten had vervaldag dag zelf en roken niet meer vers.

Alles fijn via de telefoon geregeld.

Zie hierboven en het produkt kwam op de beloofde dag.

Pluspunten

top levering en kwaliteit

Pluspunten

Prettige site, afspraak nagekomen

Pluspunten

snelle reactie per mail, goede prijs kwaliteit verhouding

telefonisch nooit bereikbaar, eigen bestellingen controleren (onze bestelling werd niet geleverd en wij hebben er zelf achter aan moeten mailen. Toen kwam men er pas achter dat bestelling in behandeling wad genomen)

Pluspunten

goede kwaliteit matten

bereikbaarheid telefonisch en email laat soms te wensen over.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Snelle levering van de bestelling. Het product voldoet volledig aan de beschrijving.

Pluspunten

Mooi product

Pluspunten

Levert snel en producten conform kwaliteit.

Pluspunten

Snelle levering, goed ingepakt.

Pluspunten

Snell levering, alles is duidelijk

De deurmatten waren in heel veel plastic verpakt. Met het oog op klimaat kan dit ook met minder plastic. Het was niet strikt noodzakelijk voor de bescherming van de producten omdat ze ook nog in een doos zaten.

Pluspunten

Leuk aanbod, snel geleverd

Iets betere uitleg over wat voor deurmatten het zijn, niet alleen het materiaal, maar ook in hoeverre je er daadwerkelijk droge/schonen schoenen van krijgt. Van de deurmatten die ik heb gekocht, blijf je wel natte voetstappen zien.

Pluspunten

een vlotte en vlugge interactie. een veilige betaling.

niet de goedkoopste. hopelijk heeft en geeft het product een grote duurzaamheid. over 10 jaar kunnen wij daarop antwoorden.