kapot product, geen reactie op mail en bellen

Krijg een deurmat met een forse scheur erin geleverd. Ondanks mails en meerdere malen bellen op diverse dagen toch geen reactie! Wat is dit voor een bedrijf?

kwaliteit matten is goed, levering duurt lang

De kwaliteit van de matten is prima, Ik heb alleen zelf erachteraan moeten bellen anders wordt er niets geleverd Ze zeggen dat de matten op voorraad zijn maar ze worden gewoon niet geleverd, na paar weken uiteindelijk wel

moeizaam

het product kon niet geleverd worden op afgesproken tijdstip het werd 3 weken later...niet erg als er goed over gecommuniceerd wordt. Telefoon wordt niet opgenomen en mededelingen zijn per mail zeer summier.Op deze manier denk je dat het bedrijf niet bestaat . Eind goed al goed... Uiteindelijk blij met het het product.

vlot levering!

Mijn mat voldeed aan mijn verwachtingen.

Gewoon : GOED !

Snelle levering , goede kwaliteit !

Helemaal prima!

Duidelijk site, snelle levering, goed product.

Prima.

Prima ervaring.

Alles prima geregeld.

Mooie deurmat, goede prijs en verder alles prima in orde

Fijne deurmat

De deurmat was er snel en ik ben r erg blij mee. Hij is functioneel en heeft een leuke kleur.

Zoals beschreven

Snelle en correcte levering.

alles perfect verlopen

alles perfect

Een snelle en goede service.

Besteld en volgende dag geleverd. Alles vlot verlopen

Snelle en correcte service zonder overdreven wachttijd

Super matten, zowel voor binnen als buiten

Heel tevreden van mijn aankoop, levering verliep ook volgens plan.

goede kwaliteit en een snelle en vlotte levering

Gewoon een zeer positieve, eerste kennismaking. Gebruiksvriendelijke en eenvoudige website, Alles zeer vlot verlopen, de bestelling, de correcte maat en levering verliepen vlekkeloos.

Snelle levering. Er miste 1 artikel en dit is heel goed en snel opgelost. Makkelijke communiceren en snelle reactie. Heel tevreden

Mooi product van goede kwaliteit

Website is erg duidelijk en de producten hebben een goede prijs. Levering is behoorlijk snel. Zeer tevreden met het product!

Degelijke, absorberende deurmat.

Deugdelijke website met behoorlijk voldoende info rond de producten. Gemakkelijke bestelmethode en degelijk materiaal, levering snel en zoals beloofd. Ook erg concurrentieel in prijszetting.

perfect

alles zoals beloofd.

precies wat ik zocht

volsoet prima

positief

prima, goed product, snelle levering

product naar wens, levering niet zo vlot als beloofd.

kokosmat naar wens, levering bleek volgens track&trace meteen doorgegeven aan transportfirma, maar bleef daar enkele dagen hangen.

Kwaliteitsproducten en goede website

Een bedrijf dat vertrouwen bied

Over Gooodz

Deurmatshop - Voor al jouw deurmatten!