Helemaal goed en alles zoals ze beloven !! Kom zeker terug als ik wat nodig heb.

Makkelijke aanschaf en snelle levering.

Vluchtladder pasr goed in mijn zolderraam. Veilig gevoel dat er nu een extra vluchtroute is.

Hoge kwaliteit, en een zeer snelle en perfecte levering

Had niet verwacht zo snel.

Erg snel binnen gekomen. En heel goed verpakt.

Dit is mijn eerste ervaring. Goed geregeld

Producten kloppen. Helaas lukte het niet om producten besteld voor half 5 de volgende dag te leveren, maar misschien kwam dat omdat de bestelling 2 voor half afgerond was. Dat was verder geen probleem.

Webshop is prima,.

Pakket niet door PostNL af geleverd ons adres. Wederom op een afhaalpunt.

Helder advies en snelle levering

Helder advies en snelle levering

Alles oor de veiligheid

Alles voor de veiligheid rondom huis hier te vinden. Makkelijk zoeken en bestellen.

Snelle levering.

Zondag de bestelling gedaan, dinsdag al afgeleverd.

Snelle afhandeling en eerlijke prijs

De producten worden voor een eerlijke en concurrerende prijs aangeboden. De afhandeling ging correct en snel al moest ik helaas wel informeren naar de leveringsstatus welke dan weer wel snel werd bevestigd.

Prima en snelle levering

Correcte bestelling, snelle levering.

Ruime keuze maar wel opletten

Ruime keuze en netjes en vlot geleverd. Bij bestellen wel goed opletten. Zo wordt bij schuimblusser 0,75L wel volgens één van de afbeeldingen een houder meegeleverd. Bij de 3-pack bleek dat niet zo te zijn. Een tegenvaller, want meebestellen losse houder is relatief duur. Vond ik een tegenvaller en wat misleidend

netjes

snele levering goede uitleg

Prima geregeld

Snel en tip top in orde

Makkelijke site

Snel een vervanger nodig voor een kapotte rookmelder binnen 4 dagen in huis

Prima levering

Bestelde artikelen werden goed verpakt en op tijd bezorgd

Snel en efficiënt

Als particulier had ik wat verbandmiddelen nodig (wondsnelverband). Deze zijn zeer slecht in kleine hoeveelheden te koop. Bij de drogisterijen zitten ze alleen als onderdeel in een grotere verbandtrommel of -tas. Verschillende webshops bieden ze alleen in een verpakking met ten minste 50 stuks aan. Allesveilig.nl leverde mij zeer snel een 10-tal stuks in een neutrale plastic zak die gewoon door de brievenbus kon. Ook Postnl werkte dit keer mee door het pakketje snel te bezorgen. Kortom: dank voor de fijne service

Goed. Product

Het ziet er goed uit .alleen hoop ik dat we het nooit nodig hebben

Bestelling en prijs zijn goed, alleen de brandblusser dient beter beschermt te worden tijdens verzen

Bestellen is gemakkelijk en de prijs is goed. De brandblusser was verpakt in een kartonnen doos en werd op zijn kop bij mij afgeleverd. Er is geen harde bescherming voor de bovenkant van de fles. Bij een harde impact aan de bovenkant kan de knijp klep afbreken en wordt de fles als een raket afgeschoten. (15bar) Dit is niet veilig en is mijn aanbeveling voor verbetering.

duidelijke site, betaalbaar

Brandblusser besteld en in no time ontvangen.

Lijkt een prima bedrijf

Bestelling snel bezorgd. Hoop het nooit nodig te hebben, dus over de kwaliteit geen oordeel.

Ontvangen, maar leveren of reageren niet!

Bestelling vorige week geleverd, ging er binnen de 48 uur zijn, want alles was op voorraad. Nu sturen ze zelfs een mail hoe de geleverde goederen zijn, terwijl we niks hebben gekregen. Ook antwoorden ze niet op 3 e-mails. Het gaat vandaag naar onze raadsman die klacht gaat neerleggen. Jullie moeten NIET meer leveren maar ons geld terug storten, anders sturen we het toch terug. Ik ga het hier ook in de pers laten komen in België en zeker in de boekjes van de bedrijven. Flutfirma!

Niet fijn

Bestelling lang moeten wachten, en na meer dan een week nog geen bericht, nog steeds aan het wachten!

Uitstekende levering

Snelle en uitstekende levering van de bestelde items

Dochterenseweg 5

7245NM Laren

0575 - 571616

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in veiligheid voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.