Allesveilig.nl deed alles goed, de bezorgdienst DHL vond het nodig om het pakketje voor de deur te zetten (midden in het zicht) zonder aan te bellen. Waren blij dat iemand dit gezien heeft en het pakketje achter de kliko zetten. Dit kan een reden zijn om de volgende keer niet voor Alles veilig.nl te kiezen. Het kwijtraken geeft veel rompslomp.

Snelle en correcte levering

Na de online bestelling via diverse e-mails goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en levering correct en netjes op tijd. Al met al een zeer goede ervaring.

zeer snelle en correcte Levering

zeer snelle en correcte levering

vlotte bestelafwikkeling

zoals het hoort

Goed en snelle levering

Mij product was makkelijk te installeren dankzij de meegeleverde handleiding. Niets over dit bedrijf te zeggen alleen maar positief.

snelle levering goede prijs

Eenvoudige duidelijke website die werkt zoals verwacht - groot assortiment voorradig - prima prijs - snelle levering. Precies zoals online winkelen moet werken !!

Alles was in orde!

Geen informatie ontvangen over de bezorging van bestelling

Geen informatie over bestelling ontvangen

Top service en erg snelle verzending

Snel verzonden en goede prijs!

2x hetzelfde besteld.

Door een trage afhandeling in mijn bankomgeving 2x hetzelfde product besteld. Gelijk de volgende ochtend gebeld, en 1 bestelling kunnen annuleren. Prima service van AlleVeilig.nl

geweldig goed

Goede prijs kwaliteit verhouding en betrouwbare leveringen

Is super goed

Geen commentaar is gewoon super

Perfect.

snelle en vakkundig afgehandeld

brandblusser en blusdeken gekocht via website. spullen kwamen na een paar dagen binnen in deugdelijke verpakking

Alles is altijd juist geleverd en als je vragen hebt kun je bellen

Ruime keuze uit verscheidene producten

Duidelijke website met groot gebruiksgemak.

Correct

Vlugge en correcte levering aangekochte producten.

Prima!!

Duidelijke site, snelle levering.

Goede prijs, snelle levering en duidelijke communicatie

Ik kocht hier sensoren voor het alarmsysteem dat ik zelf aan het maken ben. Het model werd net vernieuwd door de fabrikant. Ik werd hier van op de hoogte gebracht en ik ontving het laatste model. Zeker aan te raden!

Nette service

Nette service

Supersnelle levering, zelfs in drukke lockdown tijd

Overal vertragingen ivm lockdown, maar in product werd de daaropvolgende dag al bezorgd, top.

In één woord: prima!

Praktische site, de enige die een accessoire dat ik zocht kon leveren, snel geleverd.

Uitstekende rookmelders, snel geleverd

3 rookmelders online besteld. Ze werden snel geleverd en functioneren perfect.

Het bestellen was eenvoudig. Bovendien lage prijs en vlotte levering.

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.