goed, maar nog geen factuur....

bestelling is snel en netjes afgehandeld, helaas heb ik alleen een order bevestiging gekregen waar de bedragen op zijn vermeld. nog steeds in afwachting van een knap factuur...

Mooie site

Snelle levering!!

Ik was niet tevreden over de producten en terugsturen was gene probleem

Terugsturen geen probleem. Wel zelf verzendkosten betalen. Werd zelfs netjes gebeld omdat ik een typefout had gemaakt in mijn e-mailadres.

Duidelijke website

Snelle levering van de bestelde producten,

Keurig binnen een dag geleverd

Had in mijn caravan een nieuwe koolmonoxide melder nodig. Via internet bij Allesveilig.nl uitgekomen. Op een zondagavond besteld en keurig dinsdag op de camping op Terschelling afgeleverd.

Besteld op zondag en dinsdag geleverd

Goedkoopste en zonder problemen volgende dag in huis

Zie titel.

beter verpakken van los zittende onderdelen (glas)

Op 30 sept. j.l. toevallig gebeld met Fortimax Beheer inzake het niet goed verpakken inzake het vast zetten van het glaasje in het noodsleutelkastje, dit was namelijk kapot. Heb dit echter reeds door een glasleverancier laten vervangen.

Beste Sjaak, geplaatste bestellingen worden met zorg en aandacht door ons ingepakt. Indien er onderweg een beschadiging optreed, kunt u dit altijd reclameren en draagt onze klantenservice zorg voor een correcte afwikkeling. Helaas hebben wij geen melding van u ontvangen, anders hadden wij u kosteloos een nieuw venster toegezonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Allesveilig.nl

Top webwinkel met top producten

Reeds tweede rookmelder gekocht en wederom snel geleverd. Goede verpakking. Ik ben heel tevreden over Allesveilig.nl

van het contact tot levering , toppie gewoon

van het contact tot levering , toppie gewoon

Ik heb besteld via Amazon en binnen de kortst mogelijke tijd werd mijn bestelling geleverd. TOP!

Eerst telefonisch contact gehad en goede informatie gekregen. Levering was een dag later!

Drie rookmelders in 1 keer goed

Drie rookmelders in 1 keer goed en de volgende dag na bestelling direct gemonteerd en werkend.

Snel geleverd in België en Netjes verpakt. Goede prijs. Alles werkt prima

Ongelooflijk snel en correct geleverd!

Ongelooflijk snel en correct geleverd.

Snel, goed, goede prijs.

Zie boven.

Snelle levering van kwalitatief goede producten

Duidelijk webshop en snelle levering.

Ik heb 2 rookmelders besteld. De informatie over deze apparaten was duidelijk. 's Avonds rond 19:00 uur besteld, volgende dag al in huis.

Snelle service...!

Ik kon snel op de site vinden wat ik nodig had. Een paar dagen later kwam het product binnen. Snelle en prettige ervaring!

Prima kluis

Werd wel een dag later bezorgd dan op de site aangegeven.

Uitstekend!

Snelle levering van kwalitatief goede producten

Duidelijke website en snelle levering

Alle informatie die ik nodig had kon ik terugvinden op de website. Daarnaast is levering zoals beloofd!

Makkelijk besteld en snel in huis

Koste totaal geen moeite om het juiste product te vinden. Snel in huis en werkt perfect.

Snel geleverd, goed verpakt met handleiding

Top snel prijs goed

Zeer snelle levering prijs goed en netjes verpakt in woord top

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.