Snelle levering echter indiscrete verpakking

De safebox/documentenkoffer die wij hadden besteld werd snel geleverd in de productdoos zelf zodat onze buren waar de zending was afgeleverd precies konden zien wat wij besteld hadden. Voor een product waar je geld en waardevolle dingen in bewaard vinden wij dat niet gewenst en dus "niet veilig".

Snel, goedkoop...

Ik vond de prijs aantrekkelijk en daarbij werd er snel geleverd!

Keurig netjes verpakt, niet duur en snelle levering!

Een prima service. Snelle en correcte levering.

De door ons (via de website) bestelde CO2 melder, werd daags nadien correct geleverd.

Top produkten en top service!

Snelle reactie op vragen, zeer behulpzaam, goed advies, top produkten, correcte prijs en snelle levering! Zeker aan te raden!

Super snelle levering

Rookmelders en CO2 melder besteld. Werden snel geleverd. En goede communicatie over verzendproces.

Bestelling keurig op tijd ontvangen: alles dik in orde

Bestelprocedure makkelijk en vlot te doorlopen. Artikelen netjes verpakt de volgende dag ontvangen. Ik ben tevreden...

pracht bedrijf met mooie redelijke prijzen

Top bedrijf duidelijk en volgens afspraak gaat de levering snel en correct naar de klant , duidelijke informatie op de website

Prima verzendtijd en goed verpakt!

Goede duidelijke website met interessante producten. Daardoor zal ik vaker kijken of er nog nuttige spullen te vinden zijn die ik graag in huis heb.

Prima product

Ideaal een magneet voor de rookmelder. Geen geboor en schroeven die geen houvast hebben in het plafond. Ideaal.

Het geheel perfect afgehandeld!

Het geheel perfect afgehandeld!

Snelle levering , keurig op tijd zoals afgesproken.

Eenvoudig te vinden artikel, snel kunnen bestellen en keurig op tijd geleverd.

Goed en sneel

Goed en snel geleverd

prima, alles naar wens

gewoon zoals het hoort, naar verwachting,

Snelle bezorging

Duidelijke website. Snel geleverd.

Goede communicatie. Duidelijk bestelproces. Snelle levering. Producten keurig verpakt en conform beschrijving.

makkelijk besteld, snel geleverd

Ik had nog een vraag voordat ik bestelde, telefonisch contact gehad met Alles veilig, direct antwoord, besteld en snel geleverd.

Alles prima in orde

Het kluisje is prima in orde en is netjes bij mij afgeleverd.

Snelle levering!

Keurige site en correcte levering

Keurige site, groot assortiment met goede merken en snelle en correcte levering

Goede info op de site, prima levering. Product is zoals verwacht.

Alles OK!

Super snel, 23:29 besteld, volgende dag in de middag al thuis! Compleet en wel!

Super goed en snel

goede kwaliteit

snelle bezorging

Snelle levering en product als verwacht.

Snel antwoord op vragen

Had wat vragen en kreeg daar snel antwoord op. Bestelling ook prima in orde.

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.