Gewoon top!

's avonds laat besteld, de volgende dag thuis. Netjes verpakt en goede communicatie. Top!

Niet anders dan tevreden.

Telefonisch advies over de kluis gekregen, keuze gemaakt en naar tevredenheid de kluis thuis gekregen. De kluis voldoet aan verwachting.

Super…Snel in huis.

Duidelijk omschreven. Iedereen moet die rookmelders in huis hebben hangen. Ook aangegeven bij mijn volwassen kinderen.

Leveren snel en correct

Verwerking gebeurt vrij vlot. Misschien bestellers iets beter op de hoogte houden van verwerkingstoestand.

product op voorraad, snel geleverd

Slechte chauffeur

Product en prijs en levertijd zeer ok. Alleen een chauffeur waar ik niet over te spreken ben. Gaat door de straat roepen dat hij een kluis komt afleveren. Ik heb niet de meest betrouwbare lui in mijn straat wonen, die buiten in de tuin zaten...Stonden op het punt de bestelling mee terug te sturen... Niet te geloven dit!!

conform aanbod

Goed en duidelijk aanbod, makkelijke betalingfsformule, tijdig en correct aangekondigd en zoals afspraak geleverd.

Snel en adequaat

Snel en adequaat

Goede service en levering maatwerk

Nemen de tijd voor goed telefonisch advies. Leveren goede service en ruilen is geen probleem.

Netjes alles op tijd

Alles duidelijk goed geluisterd naar mijn vragen en op tijd geleverd

Iets later geleverd maar zeer netjes telefonisch afgehandeld dat het 2 dagen later word bezorgd

Top geregeld

Één goede service voor een eerlijke prijs!

Goede uitleg op website. Bestel-, betaal- en leveringsproces verloopt zeer vlot.

Snel en goede duidelijke levering

Betrouwbare en snelle leverancier

Gevraagd om 4 rookmelders met de langste houdbaarheid. Dat heb ik gekregen ook! Om 21:30 besteld en de volgende dag bezorgd.

Top product

Goede koolmonoxide meter, die al vroeg een voorwaarschuwing geeft, duidelijke gebruiksaanwijzing over de mogelijkheden. Ook zeer gebruiksvriendelijk is de app die je gratis kan downloaden, alle testen die je zelf doet, en alle alarmen / meldingen worden in de app opgeslagen, ook de accustatus is hierin af te lezen. Top product.

Het geleverde artikel voldoet geheel aan de verwachting!

Ik zocht een voorziening voor het opbergen van een toegangshulpmiddel voor de thuiszorg. Dat is meookgelukt.

Enorm snel geleverd en goed product

Enorm snel geleverd en goed product de LPG propaan butaan gaslek alarm.

Geen nederlandse beschrijving bijgevoegd

Er is geen Nederlandse instructie bijgevoegd. Krijg geen graden te zien. Wat betekend het icoon sleiutelmoer? Betere uitleg m.b.t. icoontjes.

Al jaren snelle leveringen.

Prima betrouwbaar bedrijf. Actuele voorraad op website klopt.

Goed merk, goed product

Van uit het verleden veel met Honeywell gewekt,

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Zeer snelle levering

De volgende dag bezorgd, zoals beloofd op de website. Helaas 1 rookmelder te weinig in het doosje. Contact via de mail gehad. Ook de nalevering zeer correct en supersnel geleverd.

supersnelle levering!

Zou zo weer hier iets bestellen

Prima verzorgd

Alles veilig een prima bedrijf om iets te kopen ,ben zeer tevreden over de behandeling en de levering ga er zeker weer wat bestellen als ik iets nodig heb.

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.