snel en precies wat ik besteld heb

Accuraat en naar verwachting. Prijsconform

Artikelen waren op tijd en correct. Fijn dat betaling achteraf mogelijk is bij dit bedrijf.

Goede ervaring zou het gerust nog eens zaken met dit bedrijf doen.

Perfect, zoals het hoort

Ruim assortiment, makkelijk bestellen en vlotte levering.

Snel geleverd, goede communicatie.

Netjes op de hoogte gehouden, snel geleverd.

Geweldige vlotte en correct op tijd geleverde bestelde producten

Groot assortiment met degelijke producten voor een scherpe prijs. Een perfecte site met duidelijke beschrijving en foto’s.

Snel geleverd en paste inderdaad op het oude onderstel van onze rookmelders.

Snelle verzending, goed verpakt

Gemakkelijk bestellen, goede communicatie over bestelling/verzending. Ik was wat laat op de avond met bestellen, maar ik had een dag later een goed verpakte bestelling thuis! Product (sleutelkluis) precies zoals beschreven. Top en aanrader om hier te bestellen!

Mijn ervaring is uitstekend.

Snelle en goede levering.

Snelle levering en prima prijs.

Snel en keurig verpakt de volgende dag geleverd door DHL. Duidelijke website en prima informatie over het verloop van de bestelling.

Product en behandeling prima. Levering door DHL 5 dagen te laat heel vervelend

Product en behandeling prima en snel. Levering door DHL 5 dagen te laat heel vervelend.

Duidelijke webshop en snelle levering.

Op Allesveilig.nl rookmelders besteld, uitstekende prijs en snel geleverd.

Wat wordt beloofd, wordt nagekomen.

Prima ervaring met dit bedrijf.

Prima keurig geleverd

Gekeverd volgens afspraak

Allesveilig.nl super shop winkel

de Fire Angel st 622 BNLT is een mooie platte rookmelder en gemakkelijk te monteren de levering is binnen een dag zeker een aanrader.

Duidelijk handleiding en snelle levering!

topprodukten tegen scherpe prijzen

Heb recent drie rookmelders Ei146 besteld. Per omgaande werden die afgeleverd tegen zo ongeveer de laagste prijs in de markt.

Super klantenservice

een van de 6 rookmelders gaf het op binnen de garantietermijn op. Allesveilig stuurde gelijk een nieuw exemplaar. Service zoals je het graag ziet. Bravo.

Prima maar info van DHL slecht

nette levering en goede prijs met duidelijke website

Op de website eenvoudig product kunnen vinden. Niet direct de volgende dag in huis maar dat is ook niet nodig. Keurig verpakt. Product direct geïnstalleerd. Al met al prima levering dus.

Inmiddels pakket ontvangen

Ik krijg een servey terwijl ik al enkele weken op mijn bestelling wacht. Nadat ik mijn beoordeling heb ingevuld wordt ik gecontracteerd door alles veilig. Er is iets misgegaan met mijn adres. Ik ontvang een nieuw pakket, of ik dan wel mijn beoordeling wil aanpassen. Nadat ik mijn pakket heb ontvangen word ik weer gebeld, of ik mijn beoordeling wil aanpassen want die klopt niet. Meneer geeft aan jij hdbt het adres verkeerd ingevuld dus 1 ster geven is niet eerlijk. Bovendien geeft hij aan dat ik toch naar 4 dagen mijn pakket heb gekregen. Dat er iets mis kan gaan, oke. Maar gelijk de klant de schuld geven niet echt klantvriendelijk. Erg dwingend om mijn beoordeling aan te passen. Ga je je doel met die survey dan niet voorbij? Gaat het om een prettige klant ervaring waar je feedback over wil of hoe je overkomt bij toekomstige klanten? Pruduct is prima, de communicatie kan vriendelijker.

Beste klant, Uw beoordeling klopt niet. Het product is binnen 1 werkdag verzonden vanuit ons magazijn. Helaas is er een verkeerd leveradres opgegeven, waardoor het pakket retour is gekomen. Wij hebben in overleg het pakket direct opnieuw verstuurd. Uiteindelijk is het pakket alsnog binnen 5 werkdagen geleverd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Allesveilig.nl

Makkelijk vindbaar. Daarna snelle en goede afhandeling.

Snel besteld, nog sneller geleverd.

Een heel vlotte levering.ik

Goed materiaal

Er wordt mee gedacht en snelle service

snelle levering, goede communicatie, goed materiaal

goede en hulpzame mensen ,

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.