probleemloos

van A tot Z een probleemloze afwikkeling

Vlotte levering van een degelijke sleutelkluis

Uit de brede keuze aan sleutelkluizen kon ik precies bestellen wat ik zocht voor een goede prijs. De bezorging liet ik rechtstreeks naar mijn ouders doen, waar hij geplaatst gaat worden. Dat verliep vlot, zonder vlek of rimpel.

Zeer snel geleverd en goede afwikkeling van vraag

Ik had het verkeerde type gekocht. Daarover gelijk gebeld en eind van de dag werd ik gebeld, en een voorstel het te regelen. Onverwacht snel werd het pakket geleverd. Hiervan was ik niet van tevoren op de hoogte, maar gelukkig iemand thuis.

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Duidelijke website en produktomschrijving. Na bestelling snel geleverd.

snelle en goede levering, maar geen technische informatie bij vragen

Heb oa meerdere onderling koppelbare brandmelders gekocht. Ik had een vraag mbt het koppelen. De telefoniste is heel vriendelijk maar weet niks. Ze belooft om terug te laten bellen. Dat is nu 3 dagen geleden. Nu 3 dagen later nog niks gehoord. Na eindeloos proberen er toch in geslaagd de brandmelders te koppelen. De handleiding blijkt niet te kloppen. Kortom, als je weet wat je wilt, is Allesveilig een betrouwbare en snelle leverancier. Maar als je een technische vraag hebt waar je antwoord op wilt, kan je beter een andere leverancier zoeken. De leverancier is waarschijnlijk een dozenschuiver: betalingen aan, en leverantie door Fortimax Beheer.

Ze doen waarmee zij adverteren.

Netjes en correct !

voor 100% verlopen.

Snelle en perfecte afwikkeling van mijn bestelling.

Snelle levering, betaling snel verwerkt.

Super service!

Correcte, supersnelle levering van het juiste product. Héél tevreden!

Service voldoet aan de verwachting.

Snelle levering en zeer correct telefonisch contact gehad.

snel geleverd

Het juiste product kunnen vinden. Makkelijk te bestellen. Erg snel in huis

Bestelling correct en snel afgehandeld

Geplaatste bestelling , na duidelijke beschrijving op website, correct en snel behandeld en product ontvangen.

Snelle levering en keurig verzorgd.

Duidelijke website met duidelijk aangegeven levertijden. Klopt inderdaad. Alles is keurig ingepakt.

Optimale dienstverlening

Vlugge en correcte levering

Keurig, snel en duidelijk

Geen toevoeging op het bovenstaande.

Keurig en op tijd

Gemakkelijk besteld en binnen 1 dag volgens verwachting geleverd. Top!!!!

Geweldige service.

Bestelling razendsnel geleverd in prima conditie. Chapeau.

Snel geleverd en prima ding

De levering was zeer snel , en het bestelde onderdeel was perfect. Prima service

Snel en goed!

Ik betaal en zij leveren de spullen.. meer kan je eigenlijk niet zeggen, behalve dat ze je goed op de hoogte houden

Tot 2x toe niet teruggebeld

X

Scherpe prijzen, snelle levering

Ik moest nog een brandmelder hebben. De volgende ochtend in huis en ik kon de klus afronden. Prijzen zijn ook fijn, zowel van de brandmelders als de magnetische plaatjes om ze op te hangen. Wat die laatste betreft scheelde het toch zo’n €2!

Veel te duur

Ik had een afdekhoesje besteld voor een brandalarm. Het kostte 6 euro, en 4 euro voor de verzending. Het blijkt gewoon een soort kleiner douchekapje te zijn, waarvoor een euro te veel zou zijn. Het zag er beter en professioneler uit op de foto. Het had makkelijk per post verzonden kunnen worden. De uiteindelijke verpakking was zo klein dat bezorging met PostNL in een grote doos nergens op slaat. Dat zou de verzending ook goedkoper maken.

Precies zoals je hoopt dat het is.

Fijne website, goede producten en snelle levering. Aanrader.

Vlotte levering en correct!

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.