Snelle afhandeling en eerlijke prijs

De producten worden voor een eerlijke en concurrerende prijs aangeboden. De afhandeling ging correct en snel al moest ik helaas wel informeren naar de leveringsstatus welke dan weer wel snel werd bevestigd.

Prima en snelle levering

Correcte bestelling, snelle levering.

Ruime keuze maar wel opletten

Ruime keuze en netjes en vlot geleverd. Bij bestellen wel goed opletten. Zo wordt bij schuimblusser 0,75L wel volgens één van de afbeeldingen een houder meegeleverd. Bij de 3-pack bleek dat niet zo te zijn. Een tegenvaller, want meebestellen losse houder is relatief duur. Vond ik een tegenvaller en wat misleidend

netjes

snele levering goede uitleg

Prima geregeld

Snel en tip top in orde

Makkelijke site

Snel een vervanger nodig voor een kapotte rookmelder binnen 4 dagen in huis

Prima levering

Bestelde artikelen werden goed verpakt en op tijd bezorgd

Snel en efficiënt

Als particulier had ik wat verbandmiddelen nodig (wondsnelverband). Deze zijn zeer slecht in kleine hoeveelheden te koop. Bij de drogisterijen zitten ze alleen als onderdeel in een grotere verbandtrommel of -tas. Verschillende webshops bieden ze alleen in een verpakking met ten minste 50 stuks aan. Allesveilig.nl leverde mij zeer snel een 10-tal stuks in een neutrale plastic zak die gewoon door de brievenbus kon. Ook Postnl werkte dit keer mee door het pakketje snel te bezorgen. Kortom: dank voor de fijne service

Goed. Product

Het ziet er goed uit .alleen hoop ik dat we het nooit nodig hebben

Bestelling en prijs zijn goed, alleen de brandblusser dient beter beschermt te worden tijdens verzen

Bestellen is gemakkelijk en de prijs is goed. De brandblusser was verpakt in een kartonnen doos en werd op zijn kop bij mij afgeleverd. Er is geen harde bescherming voor de bovenkant van de fles. Bij een harde impact aan de bovenkant kan de knijp klep afbreken en wordt de fles als een raket afgeschoten. (15bar) Dit is niet veilig en is mijn aanbeveling voor verbetering.

duidelijke site, betaalbaar

Brandblusser besteld en in no time ontvangen.

Lijkt een prima bedrijf

Bestelling snel bezorgd. Hoop het nooit nodig te hebben, dus over de kwaliteit geen oordeel.

Ontvangen, maar leveren of reageren niet!

Bestelling vorige week geleverd, ging er binnen de 48 uur zijn, want alles was op voorraad. Nu sturen ze zelfs een mail hoe de geleverde goederen zijn, terwijl we niks hebben gekregen. Ook antwoorden ze niet op 3 e-mails. Het gaat vandaag naar onze raadsman die klacht gaat neerleggen. Jullie moeten NIET meer leveren maar ons geld terug storten, anders sturen we het toch terug. Ik ga het hier ook in de pers laten komen in België en zeker in de boekjes van de bedrijven. Flutfirma!

Niet fijn

Bestelling lang moeten wachten, en na meer dan een week nog geen bericht, nog steeds aan het wachten!

Uitstekende levering

Snelle en uitstekende levering van de bestelde items

Snel in huis

Veiligheid gaat voor alles

zeer slechte webshop over de hele lijn

zogezegd belgische webshop maar -betaling lukt niet vanuit belgische bank of payconic -telefoonnumer voor contact blijkt niet te bestaan -niemand bereikbaar na veel moeite dan contact met de nederlandse versie van de website allesveilig.nl -bestelling per mail doorgestuurd -3xmoeten bellen alvorens ze die bestelling verwerkt hebben -betaling uitgevoerd en bewijs doorgestuurd -na 7 dagen nog geen bericht van levering -gebeld en gingen "alles uitzoeken" -mail ontvangen met betaalverzoek -boze mail teruggestuurd met betaalbewijs dat ik een week eerder al verstuurd had -dag later mail ontvangen dat ze "onderbemand zijn en alles in het werk stellen om na het weekend eindelijk te verzenden" - intussen 14 dagen later en nog niets ontvangen (terwijl alles "besteld voor 16h, volgende dag geleverd" beloofd was helemaal niet tevreden, nu nog afwachten of de goederen er wel aan komen

slecht

ik heb bij de order aangegeven maandag of dinsdag bezorgen en nu toch op zaterdag niemand aanwezig dus moet is ik 10 brandblussers bij post nl ophalen helemaal kut!!

Lekker vlot geleverd

In 2 dagen goed verpakt afgeleverd. Dus prima wat mij betreft.

Goed product, snel geleverd

Een in technisch opzicht goed product, voor een concurrerende prijs en daarbij snel geleverd. En nu maar hopen dat ik hem nooit hoef te gebruiken…..,

Stukje rust en veiligheid gekocht

Snel geleverd, stevig en milieuvriendelijk verpakt. Product vluchtladder zoals op afbeelding. Prijs was tov andere websites lager. Ik hoop dat we hem nooit hoeven te gebruiken maar het geeft nu wel een geruster gevoel dat in geval van brand er op de tweede verdieping een mogelijkheid is om het huis te kunnen verlaten.

Voor mijn nieuwe bedrijfslocatie had ik een drietal brandblusapparaten nodig. Na het nodige onderzoek besteld bij Allesveilig.nl Goede prijs, apparaten zien er goed uit en snel en netjes geleverd. Of ze in de praktijk ook goed functioneren hoop ik nooit te ontdekken, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Overzichtelijk en makkelijk.

Prima site. Wat nog iets zou toevoegen is een kleine uitleg met voorbeelden welk type blusser geschikt is voor het soort brand (a, b, of c is niet voor iedereen vanzelfsprekend)

Afspraken niet nakomen

Getriggerd door de slogan "vandaag voor 16.30 besteld vandaag verzonden" besloten om keuringsstickers te bestellen bij allesveilig.nl. bij de bestelling werd aangegeven "artikel op voorraad" . de volgende dag geprobeerd telefonisch in contact te komen over de status van de zending, na een half uur maar opgehangen omdat ik de 11e wachtende in de rij bleef :(. De dag erop wel een medewerker aan de lijn gekregen, zij wist mij te vertellen dat de bestelling nog niet compleet was en dat de verzending daarom op zich liet wachten.. ondertussen is de helft van de zending aangekomen of andere helft nog komt, ik weet het niet. ik vind het zeer kwalijk dat je als webshop koketteert met zaken als snelle levering en artikelen zijn op voorraad, het tegenovergestelde uiteindelijk waar blijkt te zijn. En als je dan vervolgens de klant ook nog niet kan informeren is dat helemaal triest.

Wat een slechte service

Artikelen waren bij bestellen op voorraad. Echter na 3 dagen nog steeds niks ontvangen. Gemaild en kreeg toen de melding dat zij in verhuizing zaten en niet op tijd konden leveren. Niet netjes dat dit niet op de website vermeld stond. Ik zou mijn geld terug ontvangen, aangezien ik de bestelling eerder nodig had dan dat zij konden leveren. Hier wacht ik nu al 2 weken op. Heb vanochtend weer een mail gestuurd. Wat een slechte service.

Bedrijfsgegevens

Dochterenseweg 5

7245NM Laren

0575 - 571616

[email protected]

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in veiligheid voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.