Prima product, snelle levering.

Prima brandblusser en de dag na bestelling geleverd.

Komen de afspraken niet na.

Een levering binnen 24 uur duurt nu al 14 dagen. Reeds meerdere keren gebeld, er wordt dan gezegd dat de verzending onderweg is. Is niet het geval. Ook geen track en tracé email ontvangen. Onprofessioneel en geen aanrader

Niet zoals het hóórt.

2 ltr vorstvrije schuimblusser aangeschaft. Productiedatum is van mei 2022 (8 mnd oud). Beschrijving via scancode is in het italiaans. Ander scancode is onbekent. Geen keurings code. Blusser aangeschaft voor in een chalet en op voordracht van verzekering. Met deze oude incomplete Blusser gaan zij niet akkoord.

What you ser is what you get

Duidelijke beschrijving en voorraad. Snelle levering.

Voldoende

Op zich qua prijsvorming webshop en levering wat mij betreft goede winkel. Ook de snelheid waarmee de klantenservice reageerde was goed. Maar mijn ervaring is dat dit bedrijf twee webshops heeft. Op de ene webshop staan zaken op voorraad die ze niet op voorraad hebben. Zo had ik een rookmelder besteld en kreeg ik via de andere webshop een alternatief aangeboden die op de webshop waar ik kocht had goedkoper was tegen hetzelfde geld als de duurdere die ik eigenlijk had besteld. Dit vond ik persoonlijk minder netjes.

Correcte en snelle dienstverlening

Mijn bestelling werd zeer vlot en correct behandeld en afgeleverd, zelfs in een drukke periode rond Kerstmis.

Prettige benadering en afhandeling

Bij storing van een deurcontact, werd mij per email toegezegd dat een RMA label richting Abus zou worden verzonden met de mededeling dat deurcontact kosteloos zal worden vervangen. Abus heeft hier nooit op gereageerd. Ps. gemelde storing is later van zelf verdwenen

trage levering

Ik deed een bestelling op 15/11, doch deze is nog steeds niet geleverd. Email daaromtrent van mij bleef zonder antwoord.

netjes geholpen

het bestelde was makkelijk en snel te monteren

mijn ervaring doordat ik erfbeveiliging aanschaf heb ik goede informatie gehad, duurde wel even voordat ik tel contact had maar was wel goed

snelle en crestte levering

materiaal zoals beloofd, werkt perfect

Zo snel!

Mijn besteling was thuis 24h later! :o

Prima materiaal en juiste prijzen. Abus bewegingsmelder IR voor huisdieren.

Gewoon Goed!!

Ik werk al bijna veertig jaar in de beveiliging, met het Kiyoh keurmerk zit je gewoon goed!!

Goede site en snelle levering!

Ik kon makkelijk alle producten vergelijken en het juiste artikel kiezen, de levering ging ook erg snel, top dus!

Betrouwbaar en snel!

6 Brandblussers besteld, alles is netjes en snel geleverd. Allemaal apart en zorgvuldig verpakt. Dankjewel.

Simpel en snel

Eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering.

Goed assortiment en concurerend geprijsd .

snel een goed produkt geleverd

Snel, correct

Super snelle levering en mooi product. Met dit product durf ik veilig te wonen/slapen.

Levering als toegezegd

Dit had vijf sterren kunnen zijn als ik ook een factuur had gekregen i.p.v. een logo als bijlage... Beoordeling onder voorbehoud, nog geen beroep hoeven doen op garantie (gelukkig)

Kwaliteit voor de juise prijs

Zeer vlotte service, levering daags nadien in Belgie!

zeer vlotte en correcte samenwerking. kort na mijn vraag aan de klantendienst kreeg ik correcte uitleg, na bestelling was mijn product reeds daags nadien geleverd in Belgie

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Slecht

Na 4 x bellen pas antwoord. Niet terug gebeld zoals beloofd. 1 van 3 dezelfde en gelijk bestelde producten nog niet geleverd. Nooit meer iets bestellen bij jullie

Beste Lowie, Wij hebben u wel degelijk terug gebeld en tevens gemaild. Het lijkt er op dat 1 van de door u bestelde brandblussers transportschade heeft opgelopen. Hiervoor zullen wij kosteloos een nieuw exemplaar opsturen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Allesveilig.nl

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.