netjes en snel bezorgd

netjes verpakt met stofhoes , prima rookmelders

Goed verpakt en snelle levering

Teleurgesteld over onduidelijk aflevermoment en niet teruggebeld.

Na betaling ontving ik een factuur zonder enige informatie over het aflevermoment. Per e-mail gevraagd wanneer het bestelde verzonden was, maar geen antwoord gekregen. Een dag later van de vervoerder bericht over aflevering ontvangen. Na aflevering had ik een vraag over het product, ik heb daarover gebeld. Het was erg druk dus ik zou worden teruggebeld. Helaas is dat ook niet gebeurd. Samengevat: tegenvallende klantenservice, ik denk niet dat ik hier nog bestel.

Duidelijk,toegankelijk.goede service en leverin

Makkelijk te vinden op internet met goede omschrijving. Heel vlot en volgens afspraak geleverd

Vlotte en snelle bezorging.

Snel en goede levering

Precies zoals aangegeven

De levering ging prima maar daarna .........

De levering van de Raat sleutelkluis ging prima. Ik pak hem uit, de kluis ziet er prima uit. Daarna ging het waarschijnlijk verkeerd. Ik heb de kluis plat neergelegd; de kluisdeur ging dicht! Ik had er alles ingelegd, dus ook de sleutels. Gevolg: we krijgen de deur met geen mogelijkheid meer open. Na een aantal keren heen en weer gemaild te hebben met de leverancier Allesveilig, bieden ze aan dat ze best mee willen denken over een coulanceregeling, maar dat wij dienen te erkennen dat wij de tape van de schoten afgehaald hebben en deze in het slot konden schieten. Wij hebben dit 100% zeker niet gedaan. Reservesleutel leveren was niet mogelijk. Na een aantal mailtjes over en weer hebben we besloten om een andere oplossing te zoeken. Om nog een keer een nieuwe kluis te betalen werd ons te gortig. Ook al konden gebruik maken van een coulange-regeling. Ik twijfel bij aanbevelen tussen ja of nee. De levering ging prima. De communicatie daarna vonden wij niet fijn. Het wordt een twijfelachtige nee.

Sneldienst

Snelle en stipte levering

Vlotte levering

Vlotte levering, adequate berichtgeving/track and tracé, meteen antwoord op gemailde vraag.

Gunstig geprijsd, gewoon goed geleverd.

Kwaliteit, gunstig geprijsd en snel geleverd.

Goed assortiment en snelle service

Ik moest mijn 10 jaar oude rookmelders vervangen. Ik kon makkelijk zelfde model vinden zodat de nieuwe zo op de oude basis geschoven kon worden. 's Avonds besteld volgende dag in huis.

Goede service aan de telefoon en het product snel geleverd

snelle en correcte levering

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Echt een aanrader!

Goede en optijd geleverd

Snelle levering, prima kwaliteit!

Snelle levering, prima kwaliteit!

Prima product en snelle levering

Prima advies en snelle levering

Welke rookmelder moet je hebben? Via de website van alles veilig ben je er zo achter. En snel geleverd

Helemaal niets op aan te merken

Mooi assortiment, prijzen zijn gemiddeld goed, verzenden mg iets sneller als enige opmerking

Snelle levering kwaliteits produkten

Na bestelling 5 producten ontving ik ze in twee gedeelde leveringen, 1 in de ochtend na de bestelling en de 2e in de avond na de bestelling. Kortom alles in huis de volgende dag na de bestelling. Zeer prettig.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Goede communicatie. Bij vragen via email, gelijk dezelfde of de volgende dag antwoord. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Snelle en goede service.

De bestelling was snel en compleet in huis.

Goed product en snel geleverd

Duidelijke site met goede producten voor een scherpe prijs.

netjes, maar zeer zakelijk.

alles correct afgehandeld.

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.