Goed advies en snelle levering

Ik zat met een lelijke rookmelder op een vervelende plek. Advies gekregen hoe ik draadloos met bedraad kon combineren. Dat heb ik besteld en ga ik de installatie verder oppakken.

Goede snelle service

Snelle persoonlijke service.

Goede en snelle levering.

Na bestelling geplaatst te hebben dezelfde dag nog bevestiging. Volgende dag in huis.

Bestellen was gemakkelijk. Snel bezorgd en werd op de hoogte gehouden van wanneer het werd afgeleverd. Goed materiaal

Prima producten en dito prijzen

Rookmelders aangeschaft en eentje werkte niet. Keurig direct een nieuwe ontvangen.

Rookmelders besteld

Keurige levering binnen 24 uur ondanks extreme weersomstandigheden.

Verkeerde levering onduidelijke communicatie

Onlangs heb ik een vluchtladder gekocht. Het verkeerde formaat werd geleverd. Vervelend was dat ik ook aan de telefoon geen uitsluitsel kreeg. Soms werd een ander formaat geleverd dan op de doos staat. Uiteindelijk heb ik hem zelf moeten opmeten. Er zou contact worden opgenomen over hoe het verder ging. Dit is niet gebeurd. Onlangs heb ik onverwacht wel een nieuwe gekregen. Hoe en of de oude wordt opgehaald is me onduidelijk. Het werd over de mail uit de doeken gedaan als een menselijke fout die kan gebeuren en hierbij is het gelaten. Terwijl hetgene waar ik juist op zoek ben is veiligheid en zekerheid in geval van nood. Door de service begin ik te twijfelen aan de kwaliteit van het product.

Beste klant, er is door een inpakfout inderdaad het verkeerde artikel verzonden. Ondertussen kosteloos omgeruild en opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Allesveilig.nl

goed produkt compleet en goede prijs

Jammer geen Nederlandse gebruiksaanwijzing wel op internet gevonden.

Alles was duidelijk

Duidelijke info en super snelle levering top.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden van het product en correct en snel geleverd!

Meerdere rookmelders besteld. 1 had de vezending niet overleefd. Mailtje, direct nieuwe opgestuurd. Prima, zo los je dat soort dingen op.

Zie hieronder

In deze winterse periode, ‘s middags besteld, volgende dag rond de middag in huis!

Jammer dat DHL er zo lang over doet

Prima levering van mooie producten, de beoordeling is afhankelijk van elke stap in de keten. Zoals reeds gezegd is de laatste stap de zwakste schakel.

Gewoon goed

Gewoon goed.

Veiligheid voorop

Goede levering van een mooi product.

super bedrijf

Kluis niet op voorraad netjes werd we gebeld dan we een andere kluis kregen (een duurdere). volgende dag netjes afgeleverd volgens afspraak.

Op beloofde leverdatum geleverd

Op tijd geleverd en bij telefonisch contact goed te woord gestaan.

Beter dan je mag verwachten.

Een serie brandmelders gekocht met magneet houders. Twee van de houders lieten los waarbij één van de melders kapot viel. Tegen kostprijs kreeg ik nieuwe, hoefde geen verzendkosten te betalen en de oude hoefden niet terug

Produkt klopt en levering verliep correct

Produkt klopt en levering verliep correct. Zeer tevreden.

Ga zo door

Mijn bestelling is supersnel geleverd en voldeed aan de verwachtingen.

alles volgens verwachting

alles volgens verwachting

Supersnelle levering!

Bestelling volgende dag al in huis. Rookmelder aangeschaft.

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.