Goed product, snelle levering

Makkelijk besteld, leuk assortiment.

Snelle levering en precies zoals het product beschreven is

Prima.

Prettige website. Keurig verpakt bezorgd. Ik ben zeer tevreden met het produkt

Fijne firma met mooie producten

Snelle levering zeer goed en fraai verpakt en plezierige communicatie. Heb inmiddels meer besteld en ben van plan dit frequent te doen.

Vriendelijk en cooperatief

Vriendelijk en cooperatief

goeie sevice snelle service dank u

ben gelukkig met de goeie snelle sevice

Snelle service, prima.

product was er heel snel.

Mooie poster

Een mooie poster en snelle levering

Het pakketje werd snel geleverd, Goed verpakt , en goede kwaliteit!

Stevig setje maar wel klein

Het is een klein setje maar wel stevig en mooi van kleur

Bijzondere en originele cadeau's met mooi afgewerkte details

Wij hebben nu 4 keer een wijnfleshouder besteld. De bbq kok en een sommelier voor goede vrienden, een verliefd stel voor een collega die ging trouwen en voor een manager die met pensioen ging de motor choppe.. Bij elke bestelling waren we onder de indruk van de details. Zo wordt een fles wijn cadeau geven een feestje!

Gewoon prima.

Een cow besteld drie dagen voor kerst. Voor de zekerheid even per mail gevraagd of levering voor kerst ging lukken. En......het is gelukt. Top dus.

Ben gebeld nadat de bestelling door fout retour was gestuurd, volgende dag weer ontvangen, top

Prima.

Nooit eerder ietsgekocht. Goede site. Duidelijk en echt supersnelle levering zo 2 dagen voor Kerstmis. 👍👍

Gewoon tevreden

Ik emailde voor wat info en kreeg snel antwoord. De bestelling was de volgende dag binnen. Alles is naar wens verlopen en heb geen aan- of opmerkingen.

Snelle service en uitstekende levering

Bestellen verliep vlotjes en de levering ook

Netjes op tijd geleverd

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Vlotte levering. Mooi ingepakt als cadeau

leuk assortiment

leuk assortiment, snel geleverd

Mooi product, jammer dat niet elke fles wijn past

Het is een mooi product, mooi gemaakt met veel details. Wat jammer is is dat de wijnhouder een diameter heeft gericht op Franse wijnen. Hierdoor passen de wat 'dikkere' flessen er niet in.

Snelle bezorging en goed product.

Er was iets fout gegaan met de betaling waardoor mijn bestelling niet kwam. 1 mailtje en alles was geregeld! Super aardig en zeer klantvriendelijk medewerkers. Product (dienbladen) zijn super leuk en van goede kwaliteit.

Heel Goed

Snelle en Goede service

Top levering ! Heel veel keus en goedkoper dan bv Bol.com Zeker aan te raden om een kijkje te nemem