Prima ervaring. Binnengekomen zoals gewenst

Goed gelopen. Besteld en binnengdkomen naar wens

Keurig en op tijd geleverd

Het schootkussen viel heel erg inde smaak. Bezorging was prima.

De beschrijving van het product dat ik gekozen klopte. De foto's gaven het ook voldoende weer. Ik was echter ook geïnteresseerd in een paar andere (soortgelijke) producten en daar zag je alleen het product van de voorkant en de diverse kleuren. Dus geen achterkant/binnenkant enz. Daarom gekozen voor huidige product.

Ruim assortiment en snelle levering

Mooie producten en goede service

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering

Jullie hadden precies het produkt wat we zochten, Snel geleverd en netjes geprijst!!

Goede prijs, leuke aanbiedingen, goede communicatie, snelle bezorging.

Verrassend snel!

Voor de eerste keer iets besteld! Duidelijke website en levering al de volgende dag! Top!

Goede snelle levering

Super snel goede service toppie

snelle en correcte levering

snelle levering, zeer goed verpakt zodat beschadiging nauwelijks mogelijk is.

Goede service en snelle levering

Had verzocht een e-mail te ontvangen zodra het artikel weer op voorraad was, ontving de e-mail, artikel besteld en snel geleverd.

Snelle levering. Ik had een artikel ontvangen met een beschadiging en kreeg netjes en snel een nieuw exemplaar. Prima service dus!

Prima service en mooi product

Ik wilde iets bestellen wat tijdelijk was uitverkocht. Ben tussendoor op de hoogte gehouden en zodra het product weer verkrijgbaar was kreeg ik bericht. Nadat ik had besteld lag het pakje twee dagen later bij mij op op de eettafel.

ZEER GOEDE ERVARING

Snelle afhandeling.

de bezorging was prima in orde

het volgen van de bestelling was niet aangezet ik moest via de barcode alsnog doen. Wel een gedoe

Alles prima geregeld

Kreeg keurig overal bericht van via de mail Enige nadeel is dat je niet zelf de dag van bezorgen kan invullen Je moet afwachten wanneer het bezorgd wordt En je kunt er geen kaartje bijdoen of een persoonlijk berichtje

het product voldoet aan de verwachtingen.

Prettig als je je mobiel kunt opladen in de auto.

Heel snel en accuraat

Snelle bezorging.

Tevreden over het schootkussen. Leuke foto.

Goed produkt dat snel is geleverd!

Zie hierboven

Je krijgt wat je besteld

Top product en snel geleverd

Snel en goede kwaliteit geleverd,

Mooie keuze en snelle levering. Goede kwaliteit

Heel tevreden

Snelle levering, mooi product. Een aanrader!

Correcte levering en goede service