verjaardag cadeau

Wordt gevraagd het 2 maart te leveren wordt het 27 februari geleverd weg verassing.

Helaas was aan uw bestelling nergens te zien dat deze rechtstreeks aan de jarige verstuurd werd. Het factuur- en afleveradres waren hetzelfde, vandaar dat we in de veronderstelling waren dat de bestelling door u persoonlijk aan de jarige zou worden gegeven. Ook aan de tekst die op het kaartje stond, konden we niet opmaken dat het pakket rechtstreeks naar de jarige ging. En omdat we er zeker van wilden zijn dat het pakket voor 2 maart bij u was, hebben we het op tijd verzonden. Excuses voor het ongemak.

Goede en snelle levering

Leuke site en goede afhandeling

Snelle service en mogelijkheid achteraf betalen.

Veel keus. Goed verpakt. Duidelijke communicatie over de bezorg dag en tijd. En snel bezorgd.

Snelle service.

Zeer tevreden.

Snel gr

Snel geregeld ondanks de corona! Top!

Prima site

Koe was snel binnen en goed verpakt!!!

Goede ervaring; op tijd geleverd

Groot assortiment aan cadeaus, heb de door mij bestelde artikelen volgens afspraak op tijd geleverd gekregen. Alleen het aantal mailtjes naar aanleiding van mijn bestelling mag wel wat minder.

Gemakkelijk en snel

Fantastisch snel en goed geleverd

Bestelde dienbladen die bij mijn zus moesten worden afgeleverd. Alles prima verlopen.

Prima service!

Snelle afhandeling en overzichtelijke website.

Leuke webshop!

Via via kwam ik op deze site uit en vond er heel veel leuke producten! Goede prijs, goede kwaliteit, originele kado’s, en goede service!

Goed en snel

Prima, netjes afgeleverd

Ondanks dat het tot mijn verbazing eerder als genoemde datum werd bezorgd, toch fijn dat er een uitleg kwam en dat bij het cadeau een kaartje zat, dat de jarige het niet eerder mocht open maken. Zelfs een beetje verassing effect zo. Zou wel prettig zijn dat de besteller hier van te voren wel van op de hoogte gebracht wordt. Nu kreeg ik eerst tot mijn schrik een mail dat het cadeau al (paar dagen eerder) bezorgd was.

Hartelijk dank voor uw feedback. Als we een bestelling eerder versturen, dan sturen we op het moment van verzenden gelijk een mail naar de besteller om te informeren dat het pakket eerder verstuurd wordt met een datumsticker aan de buitenkant van het pakket. We proberen dit ook op de website zoveel mogelijk aan te geven, zodat de besteller daar van te voren al over is geïnformeerd. We zullen kijken waar we dit nog kunnen verbeteren.

goede keus en makkelijk bestellen

Snel enaccuraat

De bestelling kwam heel snel en voldeed geheel aan de verwachtingen

Mooi schootkussen

Al lange tijd op zoek naar een schootkussen, eindelijk een mooie gevonden! Hoewel de rode achterkant wel roder was dan op de site leek, ben ik er heel tevreden mee!

Helemaal volgens verwachting!

Leuke schootkussens met als afbeelding: ezels. Snelle levering.

Heel prettige ervaring

Navigatie door de pagina is makkelijk. Ik vond wat ik zocht eenvoudig en afhandeling verliep vlot. De cadeaus waren goed verpakt en snel bezorgd.

Prima product, levering en afhandeling

Niets op aan te merken

Geen klachten. Product werd in perfecte staat en binnen de afgesproken tijdsspanne bezorgd.

zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Ik heb een schootkussen voor laptop gekocht. De afbeelding is heel mooi, het is jammer dat deze een plastic lijst heeft. Helaas vond ik de andere afbeeldingen met hout-achtige lijst minder mooi. Is dus misschien wel iets voor een koper om op te letten. Ik weet dus niet hoe de hout-achtige lijsten uit vallen.

Bestelde koe toch nog op tijd geleverd

Koe die ik besteld had bleek door de weersomstandigheden te laat te worden geleverd voor een verjaardag. Maar heel tevreden dat dat toch gelukt is.

Snelle levering en op tijd

Door de slechte weersomstandigheden is het pakket eerder geleverd maar er is heel duidelijk op de doos vermeld dat het op de bewuste datum geopend moest worden. Dit is achteraf ook als zodanig met mij als besteller gecommuniceerd. Heel fijn. Het enige advies dat ik wil geven is om dit niet achteraf maar vooraf per mail door te geven aan de besteller.

Bedankt voor de feedback. We gaan hier rekening mee houden.