Top! Snel en erg tevreden!

Supersnel geleverd, gewoon top!!!

Snel bezorgd

prima. zoals het hoort

Perfecte service. Snelle levering.

Snel en goed geleverd

Zie boven

Keurig op tijd geleverd zoals afgesproken.

De bestelling is goed verlopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden en PostNL heeft het pakket wel bij de achterdeur neergezet, want we waren niet thuis. Voor de rest prima verpakt en ziet er goed uit.

Zeer goede service.

Direct persoonlijk contact. Wordt meegedacht om de juiste keuze te maken. Er werd speciaal in het magazijn gekeken of de kleurkeuze de juiste was. Direct verzonden, waardoor ik de schootkussen op tijd in huis had.

Hartstikke blij ermee

Heftruck wijnfleshouder voor vaderdag besteld. Super mooi, uniek cadeautje. Nog nooit in een winkel zo iets unieks gezien. Ook papa was er blij mee!

Snel bezorgd

Schootkussen gekocht, volgende dag al bezorgd, ondanks aangegeven verwachte vertraging door Corona. Schootkussen is prima.

Fijne ervaring nadat ik voor de eerste keer via Internet wat bestelde.

Goede kwaliteit net zoals aangegeven op site Bsdankt

Unieke wijnhouders

Ziet er mooi uit en snel geleverd.

Uitstekend volgens afspraak

Makkelijke benaderbaar website snelle reactie na bestelling en op tijd geleverd. Product voldoet aan verwachting

Mijn ervaring is goed

Het bestellen ging makkelijk en de bezorging was goed.

Snelle bestelling, snelle levering. Mooie Laptrays. Uitermate tevreden. Aanbieding 3-2 was ook een meevallertje.

Snelle levering prachtig kado

Ik had hem eergisteren besteld en na 2 dagen al binnen ben er heel blij mee de materiaal prachtig ik zal onthouden voor later messchien meer kado te gaan kopen voor verjaardagen

Mooi geschenk en snel geleverd

Mooi geschenk en snel geleverd alleen had ik gevraagd of jullie mij wilde informeren als het geschenk weer aanwezig was want was op dat moment niet leverbaar. Daar heb ik nooit bericht van gekregen, toevallig dat ik het weer op de site zag staan en toen ging alles heel snel ben zeer tevreden

Maandag besteld, dinsdag in huis perfect

Heel goed. Snelle levering

Het artikel de James Bond boeken steun voldoet aan mijn verwachtingen. Ontzettend bedankt voor de snelle levering. Groetjes, Marc Muris

Leuke webshop!

Superblij met mijn nieuwe schootkussens. Snelle levering en goed verpakt. Echt een aanrader!

perfect

De verpakking was geweldig! Precies wat bij een cadeau hoort! Misschien een voorbeeld van de verpakking te laten zien want dan kan zorgen voor het toch overgaan tot consumptie. De geslaagde was enorm blij met ze cadeaus en kaartje die je gratis erbij kon schrijven!

Vrij minimaal

Losse goedkope pruldingen voor een behoorlijk bedrag !

Correcte en snelle levering, ben erg tevreden!

Zoals bovengenoemd.

Hele snelle service, heel tevreden