Goede webwinkel met originele onderdelen!

De handvatten van mijn Gazelle fiets waren, na een tijd in een vochtige schuur te hebben gestaan, helemaal beschimmeld. Ik heb hier een origineel setje nieuwe handvatten besteld. Ze werden de dag erna al bezorgd. Er zat een extra beschrijving bij (erg fijn) waardoor ik binnen no time mijn fiets kon voorzien van de nieuwe exemplaren!

Op voorraad en snel geleverd!

Geen gedoe, bestellen zonder account, betalen en binnen een werkdag in huis, top. Onderdeel stevig verpakt in een doosje verzonden. Hier gaan we zeker meer bestellen.

Ik ga zeker weer bestellen

Zat al een tijdje te kijken voor nieuwe handvatten voor mijn Gazelle. Ze plakten al bijna een jaar dus het werd echt tijd. FietsParts heeft een duidelijke omschrijving zodat je de juiste besteld. Zeer goede uitleg. Gelijk een standaard erbij gedaan, want dat zag er ook niet meer uit. Volgende dag gelijk gekregen. Alles goed verpakt en bij de handvatten zat een duidelijke montage omschrijving zodat je het echt niet fout kunt doen. Alles binnen een paar minuten kunnen monteren en de fiets is als nieuw.

Fijne winkel en fijne medewerkers

Fijne medewerkers die me je mee denken en pro-actief je laten weten als ze vermoeden dat een bepaalde combinatie van onderdelen niet goed samen zal gaat.

Voor mijn oude Raleigh uit 1992 had ik nieuwe binnen- en buitenbanden nodig. De bandenmaat is afwijkend van de banden die je tegenwoordig koopt. En al helemaal moeilijk te koop in Frankrijk, waar wij wonen. Op de site van fietsparts.nl de juiste banden gevonden en besteld. Dankzij de persoonlijke inzet van de eigenaar zijn de banden op tijd bezorgd op een adres in Nederland, vanwaar ze eind van de week mee worden genomen met vrienden die ons bezoeken in Frankrijk. Helemaal blij, want deze oude Raleigh heeft een emotionele waarde voor me; het is de laatste fiets uit de fietsenwinkel van mijn vader voordat de winkel werd opgeheven.

Voorbeeldig van aankoop (t/m retour)

De website bood mij een helder verhaal op mijn zoektocht naar d juiste kettingkast voor mijn oude (naar fijne) Gazelle. En tegelijk vond ik de juiste informatie om ook de spatborden te vervangen (al scoorde ik die tweedehands op Marktplaats). Een dag later al bezorgd, met (los erbij) zelfs heel duidelijke instructies voor het voorzichtig openen van de verpakking voor het geval het artikel toch niet juist zou zijn. Een gewaarschuwd mens telt voor twee… De meebestelde handvatten bleek ik bij nader inzien niet nodig te hebben. Retour aangemeld, snelle reactie gekregen en na de retour ook snel mijn geld terug. Geen gezeur, echt niets wat ik graag nog beter had gezien. In één woord: voorbeeldig.

Deze man weet ALLES

Geweldige specialist die telefonisch je meeneemt in de details, zodat je absoluut het juiste bestelt. Zo zijn er maar weinig!

Super geholpen, snelle levering

Mijn fietswiel was kapot, maar ik ben super geholpen door de mensen achter deze winkel. Ze hebben er persoonlijk zorg voor gedragen dat het onderdeel bij de juiste PostNL bezorger terechtkwam, en hielden mij goed op de hoogte. Zou hier zo weer bestellen.

Een 10 waard.

IK heb op zoek naar fietsonderdelen uitgebreid gesproken met de medewerker. Hulde aan deze man. Veel van geleerd. Advies: lees je goed in op de website en voorkom teleurstelling en ergernis.

Zeer betrokken bij de klant (misschien iets té) en zeer deskundig.

Reageert snel op mails en levert deskundig advies. Assortiment niet zo uitgebreid als bij andere shops en met name gericht op fietsen voor volwassenen. Gelukkig alles kunnen vinden wat ik nodig had en met plezier besteld.

Beperkt assortiment, toch heel goed

Dit is niet de webshop voor je high-end onderdelen, maar voor stadsfietsen is het assortiment dik in orde. Er staan een aantal uitzonderlijk goed gedetailleerde artikelen over bepaalde technische onderwerpen (zoals bijv. de maatvoering van kettingkasten) in de webshop, maar die springen niet erg in het oog. Hopelijk lukt het om hier in de toekomst wat meer aandacht op te vestigen. Vijf hele sterren voor het assortiment, goede prijzen en de vlotte levering. Prima shop dus, maar niet de "one-stop-shop" als je naast een fietsbel voor je Gazelle ook voor je high-end race- of mountainbike wat mee wilt bestellen.

uitstekend geholpen

Ik had diverse onderdelen nodig voor de renovering van een gazelle fiets. Ik heb gebeld voor wat verdere uitleg en ben uitstekend geholpen. Ik was aangenaam verrast door de accurate en vakbekwame uitleg, en uitgebreid zodat misbestellen eigenlijk uitgesloten is. Zoals de medewerker, weet zijn naam niet, maar die verdient een pluim al uitlegde, de website info is zeer uitgebreid en compleet en daar kun je voor 90 prcent al uitzoeken wat je nodig bent. In de wereld van fietsen waar modellen en onderdelen zo divers zijn, is het een kunst om een website te maken en te onderhouden die zo compleet is als deze van fietsparts.nl dus cijfer 9, wilde eigenlijk een 10 geven, maar ja, het zijn ook mensen die wellicht ook fouten kunnen maken en niemand is perfekt toch :))

in een woord geweldig

ongekend behulpzaam , meedenken om de juiste onderdelen te bestellen .

PRIMA!

Na (uitgebreid) telefonisch overleg met duidelijke uitleg door Kees, de gewenste artikelen besteld. Boven verwachting zeer snel geleverd. Verpakking was goed verzorgd en daardoor waren de bestelde artikelen keurig verzonden en ontvangen. TOP service en levering !!!

Zeer snel geleverde Gazelle produkten.

Opnieuw een prima ervaring met dit bedrijf! Zeer snelle verzending van Gazelle onderdelen voor de fiets van mijn vrouw. Het zijn originele goed passende onderdelen. Dus weer dik tevreden.

prima onderdelen en snel geleverd!

Ik heb voor mijn kleinzoon diverse onderdelen besteld, o.a. banden, zadel, handvatten en gereedschap en alles is zeer snel geleverd en prima producten. Super hoor!

Ik heb al eens eerder besteld bij fietsparts met een tevreden eindresultaat. Zo ook deze keer. De bestelling was wat vertraagd vanwege enorme drukte bij postNL. Ik werd goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. Na ontvangst had ik een fietslamp geopend die het daarna niet meer deed. Een mailtje gestuurd en binnen een half uur werd ik teruggebeld. Inmiddels had ik het probleem al opgelost. Goed gesprek gehad met de eigenaar over het reilen en zeilen van een webshop en kwaliteitsbeheersing. Ga zo door Kees!

Ik ben zeer tevreden over Fietsparts . Goede service en snelle levering. Ook track and trace. Ik ga zeker meer bestellen. Met vragen krijg je ook gelijk antwoord. Bedankt Kees.

Super goede service van fietsparts

Heel goede service van fietsparts! Ik had ook (onbewust) een foutje gemaakt in de bestelling. Ik werd gebeld en het werd hersteld! Bepaalde onderdelen kon fietsparts niet aankomen (was bijna nergens meer verkrijgbaar). ik kreeg de onderdeelnrs. om zelf alsnog op zoek te kunnen gaan. Echt, top service!!

TOP!

Zeer deskundig en prettig geholpen met goede adviezen en meedenken met de klant. Compliment en dank aan telefonisch consult. Mag ik een naam noemen? Kees van den Kieboom, chapeau. Groet, Resi Thuijs

Super Geweldig beter kan niet!!!

Uitstekende service en klantvriendelijkheid en prima producten! Ik maakte zelf een fout tijdens een tweede bestelling bij deze winkel, maar Fietsparts.nl heeft er alles aan gedaan om deze te herstellen. Klasse! ik kom ze niet veel meer tegen, ik werd gewoon even gebeld met een advies over mijn bestelling ..... dat ik het eigenlijk niet goed besteld had. Ik had met een echte fietsenmaker te doen die ook van de praktijk wist. Prima service Pluspunten Alvorens een bestelling te hebben geplaatst, heb ik eerst per email en telefoon contact gehad met Kees en over de door mij te bestellen onderdelen gesproken en waar op te letten. Kees neemt alle tijd voor je en is zeer behulpzaam en informatief. Hij ziet liever tevreden klanten dan dat er wat gertourneerd zou moeten worden. Ook indien Fietsparts.nl bepaalde onderdelen niet kan leveren, dan verwijst hij je liever naar een concurrent met het risico dat je de rest daar ook kan kopen. Heb ik niet gedaan en dus zoveel als mogelijk bij Kees besteld. Alles is peikfijn gemonteerd. Kees bedankt voor je service

Goed geholpen, boven verwachting.

Twee snelbinders besteld, prima aangekomen! Maar óók twee losse spaaknippels. Alleen wist ik niet welke ik precies nodig had. Ik heb m'n fiets genoemd. en heb 3 soorten gekregen. Daar zat daadwerkelijk de goede bij! Super geholpen!

Onderdelen bosch midenmoter

Perfect geholpen , bij vraag direct antwoord

De beste webwinkel die ik ooit heb meegemaakt.

Ik had een bestelling geplaatst , en werd daarna op gebeld met de vraag wat de bedoeling was. Na het uitleggen kwam hij met veel betere suggesties i.v.m. de keuzes van de onderdelen en wist hij duidelijk waar hij over praat. Uiteindelijk was het eindresultaat mooier en beter. En was ik ook nog goedkoper uit, en het resterende geld werd netjes terug gestort. ONGELOOFELIJK!!! Dank u Fietsparts.nl

Vakkundige service en fijne levering.

Prima artikelen, goed geprijsd, besteld & vlot ontvangen. Ook aan de telefoon vakkundig geholpen. Aanrader!