Vlotte levering

Besteld en snel geleverd.

Goedkoop en op tijd geleverd.

De voordeligste die ik online kon vinden en netjes op tijd geleverd, top.

Snelle en verzorgde verzending.

Heel tevreden.

Correct geleverd

Fijne kennismaking

Levering volgens afspraak

Pakketje werd netjes op tijd geleverd.

Gewoon goed verpakt en op aangegeven tijd geleverd

Zie hierboven

Prima, zoals verwacht, snelle levering.

Prima, zoals verwacht, snelle levering.

Goed en Betrouwbaar

Pas als niet alles naar wens verloopt ervaar je hoe een bedrijf werkt. Het ontbreken van onderdelen en een storing die de levering in de weg stond, werd op een vakkundige wijze opgepakt en klantvriendelijk opgelost. Complimenten voor contactpersonen en monteurs die zich niet verschuilen achter anderen, maar oplossingsgericht doorpakken.

Snelle levering, prima retourbeleid. Prijs kwaliteit is goed

Vlot geleverd

Brooks Zadelbrug B67 Heren besteld, daags daarna geleverd.

Prima fietstas

Mooie fietstas voor op het stuur gekocht

Correcte afhandeling, langere levertijd

Had het stuk dringend nodig. Website zei levering in 1- 2 dagen en heeft toch wat langer geduurd. Was redelijk dringend.

Five sterretjes voor Rat Bikes en 0 voor DPD Pakketservice(bezorger)

De spoel die ik heb gekocht is perfect en werkt na de installatie zoals hij moet, maar er is wel wat op aan te merken. Het DPD-kantoor is helemaal niet het kantoor dat ik de volgende keer zal kiezen. Een week na de leverdatum had ik nog steeds geen bevestiging per mail ontvangen dat mijn bestelling bij hen was aangekomen. Nadat ik begreep dat ze misschien waren "vergeten" om mij op de hoogte te stellen, moest ik drie keer op een dag langsgaan om uiteindelijk, bijna om 17:00 uur, het kantoor open te vinden. Dus, met de winkel Rat Bikes ben ik heel tevreden, maar met de bezorger helemaal niet.

Fast delivery to Germany

From order to get the tools, it took 3 days. The only disadvantage was, the cardboard relative to the tools could be smaller. Lost of extra waste Thanks and whenever I need Bike tools, I'll order here.

Snelle goede levering

Eigenlijk vrij eenvoudig mijn bestelling online gedaan, en binnen een paar dagen geleverd.

Correct en snel geleverd.

Alleen veel te grote verpakking.

Levering niet compleet,er is geen contact te krijgen

Fiets besteld. Gevraagd of er de mogelijkheid was om er een dubbele standaard onder te plaatsen,was geen probleem.Fietskrat zou er ook op geplaatst worden. Bij levering geen dubbele standaard en een fietskrat. Er is geen contact te krijgen,niet per WhatsApp,niet per mail en niet telefonisch

Niks op aan te merken, prima!

Alles keurig ingepakt en bezorgd!

Ik ben zoooooooo blij met me spulle

Volgende dag in huis met DHL: prima En mn nieuwe Brooks zadel ziet er weer fantastisch uit, moet nog wel een paar honderd km inzitten. Dat komt in orde en dan kan er geen ander zadel op tegen Brooks. Voor de rest nog wat losse kleine spullen gekocht en ik ben er blij mee.

Betrouwbaar, accuraat en netjes.

Top bestellen en snel leverbaar product

Dikke prima

Correcto!

Todo bien. Buen producto, buen embalaje y todo correcto.

Goede service voor een scherpe prijs

Op zoek naar snelle banden voor mijn ligfiets kwam ik uit bij type Kojak van Schwalbe. En deze waren hier gunstig qua prijs en redelijk snel binnen met de post.

Kan erop vertrouwen dat de bestelling ook geleverd wordt.

Tevreden met de bestelling

Dovenetelstraat 25