Duidelijke website, snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering.

Tevreden over mijn aankoop en de service.

Prima op tijd afgeleverd

geheel volgens track and trace op de juiste tijd bezorgd

Normaal/goed

Snel en goede prijs.

Een scherpe prijs en snel geleverd! Top.

Zeer snelle levering!

Prima service en snelle levering

Ik wil graag gebeld worden? Tel: 0657267732

Fijne shop

Vaak leuke aanbiedingen en een ruim assortiment. Levering is snel en communicatie is duidelijk.

Snel, accuraat en klantgericht

Gewoon goed: snel, accuraat en klantgericht.

Vlot en volledig geleverd

Mijn bestelling kwam sneller dan het aantal aangegeven werkdagen. Alles wat ik besteld had zat in 1 doos en voldeed aan de verwachtingen.

Zoals het hoort te zijn

Website is overzichtelijk, prijzen zijn goed en levering was mooi binnen de tijd.

goede prijs, snelle levering

Goede service, bereikbaarheid en assortiment

We hadden een mandje besteld dat helaas niet op de fiets paste. Terugbrengen was geen probleem. Rat Bikes heeft een goed assortiment accessoires, maar ook heel leuke gravel en toerfietsen. Die je pas echt kunt waarderen als je in de winkel bent. Zeker kijken als je op zoek bent.

Top.

Alles goed.

Ruim assortiment en goed geprijsd

Snel geleverd ruim assortiment en goed geprijsd

Goed en snel

Snel en goed geleverd

Laat op de dag besteld, volgende dag geleverd. Het juiste artikel, top service.

Rat Bikes prima maar verzendingsdienst DPD laat de wensen over.

Stuk momenteel nog niet in mijn bezit,probleem ligt al vanaf dinsdagmorgen onaangeroerd in depot Aalter(Belgie),vrijdag gebeld naar DPD en mij beloofd voor vandaag,hopelijk waar,best andere verzendingsfirma nemen voor Belgie,is niet de eerste maal dat ik leverprobemen heb met DPD.

Precieze levering met moeizame omruiling

Ik vroeg mijn produkt (bagagedrager) om te wisselen naar een groter formaat. In ruil daarvoor werd mij verkeerdelijk een vrijwiel voorgesteld. Graag zo spoedig mogelijk een bagagedrager voor een 29” MTB.

top prijs en snelle levering

ze hebben een goede prijs voor de BNB banden koop er zeker vaker

Was hele goed

Was hele maal goed

Snelle en nette afhandeling van mijn bestelling!

Vooraf contact gehad over de prijsstelling van een product. Snelle reactie op mijn vraag en toezegging dat niet werkend deel van de website hersteld zou worden. Daarna alsnog product bij Rat Bikes besteld en dat werd keurig en snel geleverd.

Het buitenbandje de ene dag bestelt en de volgende dag was de bestelling geleverd.

Prima winkel. Prijs-kwaliteitverhouding goed.

Goede producten. Ik ben geïnteresseerd in het merk Chrome Industries. In een ver verleden een rugzak gekocht van dit merk. Onlangs een nieuw exemplaar. Oude nog steeds in gebruik. Prijs is goed bij Rat Bikes. Zeker voor kwaliteitsproducten.

UItstekende service

Ik heb lang gezocht naar een verkoper van fietsonderdelen die deze stukken nog verkocht. Zo kwam ik terecht bij Rat-bikes. Snelle levering, goede communicatie en helemaal niet duur.