Goed kwaliteit en snel geleverd.

Ik heb gezocht op Google voor en fietswiel geschikt voor en 7 speed cassette en kwam op de website van Rat bikes terecht. Bestellen ging makkelijk en levering via DHL was ook snel. Zeer tevreden over de product.

Prima levering

Mijn pakketje werd binnen 24 uur bezorgd. In prima staat. Heel tevreden.

Levering moeizaam door DPD, maar goed opgelost

Het pakket was ruim een week zoek bij DPD, maar de opvolging vanuit Rat Bikes was prima

Uw pakket is door ons op 16/01 verzonden. DPD heeft dit op 17/01 geleverd bij de door u gekozen pakketshop op de Handelsweg 7A. U zou hiervan ook via e-mail van DPD een mail moeten hebben gekregen. Mocht dat niet zo zijn of als er een probleem is bij de pakketshop zelf stuurt u dan alstublieft een e-mail naar info@rat-bikes.com met vermelding van uw ordernummer en omschrijving van het probleem. Er zijn procedures om dit op te lossen. Ieder pakket van ons is aangetekend en verzekerd. Update 27/01. Dit pakket was verkeerd gegaan bij DPD en is inmiddels terecht gekomen.

Prima! Goede prijs en correcte afhandeling.

Positief.

Het pakketje is keurig verpakt en snel bezorgd en is al gemonteerd op de fiets en is van uitstekende kwaliteit ,ik zeg Top

Perfecte afhandeling van mijn bestelling

Overzichtelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, goede communicatie en snelle verzending.

snelle afhandeling bij afhalen

Betalen bij afhalen, wel zo fijn.

Hele goede service en meedenken

Zelf een fout gemaakt bij het bestellen. Via de chatfunctie en de telefoon snel en goed opgelost door Rat Bikes. Prima service, goed en vriendelijk contact.

Snel, correct en goedkoop

Snel en betaalbaar

Snelle levering. Betaalbaar.

Alles perfect

Geen klachten. Alles top, product en servies.

Zeer goed, goed product en snelle levering

Goede prijs

Oké

Goede prijs en snel geleverd, product komt overeen met de verwachting.

Snel geleverd en goed onderhouden verpakt.

Snelle levering.

2 zakjes verloopschakels gekocht. Moeilijk verkrijgbaar. Maar Rat Bikes heeft ze. Prijs zou minder mogen zijn. Maar het is niet anders.

Klantvriendelijk: telefonisch snel bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag❗️

Nog ouderwets bereikbaar.

Eerste kennismaking maar gelijk een dikke +

Ruime keuze, snelle levering en ook de terugbetaling (artikel per abuis verkeerd besteld) ging vlotjes

Snel levering en top spul

Alles werkt prima en mooi kwaliteit ook

Goede service, snelle levering en laagste prijs!

Super geholpen in store.

Alle tijd om alles uit te proberen in store. Vervolgens conform afspraak thuis ontvangen. Ben helemaal tevreden en blij met m’n aankoop. Nergens tegenaan gelopen. Nu bijna 1 jaar in bezit en doet het uitstekend. Veel, verbaasde, positieve reacties.

Goede prijs en geleverd volgens verwachting

Zelf opgehaald. Was wel even zoeken.

Prima bestel- en leveringsproces

Duidelijke website, goed verpakt, snel geleverd.

Snel geleverd en een uitstekende prijs

Besteld en 2 dagen later in huis. De artikelen zijn geleverd zoals besteld

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Het bestellen was heel eenvoudig. Het snel geleverd en was goed verpakt.