Snelle service, en goed verpakt geleverd. Helaas zelf verkeerd besteld en retour gaat ook volgens plan.

Positive. All according to seller's conditions, product specs and my expectations :)

All process went smooth, just according to what was described on the website. The bike was just how it was to be. I recomend this shop.

Gewoon goed

alles verliep zoals wens, snelle levering

Bestelling netjes verpakt en volledig geleverd.

Dank voor uw recensie. Goed om te horen.

Prachtige Ortlieb fietstas gekocht. Helaas na een paar weken al een bevestigingsclip afgebroken. Dit gemeld en vrijwel direct hebben zij dit opgenomen en had ik een paar dagen later een vervangingsonderdeel in huis! Daarnaast ook snelle levering en een goede prijs.

Dank voor uw vriendelijke recensie en dank voor uw begrip en waardering rondom de afhandeling van de tas.

Snel, netjes

Naar verwachting.

Snel, unieke producten

Veel producten die elders niet te krijgen zijn.

Gewoon goed

Kinderfiets voor zeer scherpe prijs, keurig en op tijd voor de Kerst geleverd. Tracking duidelijk.

Goed ervaring

Beschrijving is uitgebreid en ze hebben bij Rat Bikes specifieke onderdelen buiten de standaard vallen. Daardoor kon ik de suspensie switch (Poplock) zelf vervangen. Mede dankzij snelle bezorging.

Dank voor uw vriendelijke woorden.

Absurd slechte afhandeling bij levering defect product

Ik heb hier een fietsverlichting voor 90 euro besteld. Hij kwam defect aan en kon niet ingeschakeld worden. Na bellen, mailen en het opsturen van een filmpje werd mij verteld dat ik het via een postbedrijf naar eigen keuze terug kon sturen. Dat heb ik gedaan voor 6.50 met port nl. Een dag later kwam het voorstel om mij een nieuwe lamp-kop te sturen, het pakje was al retour. Nu weigert hij de verzendkosten te betalen. Ik zou niemand aanraden hier wat te kopen. Dit kun je geen service noemen. Als je veel tijd en wat extra gezeur nodig hebt kun je hier goed terecht.

Uw verhaal ligt een heel stuk genuanceerder en dat weet u. Indien wij direct hadden geweten dat het om een dead in arrival product ging had u direct een retourlabel ontvangen wat was gefrankeerd. Sterker nog, die heeft u ook ontvangen. Maar in de tussentijd had u het zelf al met een externe transporteur verzonden. Wij vroegen u om een filmpje zodat we konden beoordelen of het daadwerkelijk om een defect ging. U legt alle schuld buiten uzelf omdat wij wat tijd nodig hadden om uw verzoek te beoordelen. Lijkt mij niet fair.

Je weet precies waar je aan toe bent!

Brooks fietszadel besteld en betaald en werd vlot geleverd. Kon al een dag later maar een ander tijdstip kwam mij beter uit. Zadel is perfect (Brooks he) en zit als een vorst.

Mooie producten, maar de service is tot aan de voordeur

Er ging veel mis bij de levering van mijn fiets. Uiteindelijk ook de montage van de remgrepen op de gewensde plek. Gevolg: het gebruikte stuurlint is twee keer gewikkeld: daar is de lijm niet op berekend. Dus laat mijn stuurlint binnen 1.000 km / één maand al los: "gewoon even opnieuw wikkelen" is het antword. Net als de reactie op een krakend achterwiel-lager na 750 km. Nog nooit gehad met wat voor fiets dan ook: "even onderhouden". Eerste én laatste fiets die ik bij Rat-Bikes heb gekocht. Er zijn hopelijk wel betere zaken. En als je voor een stuurlintje zo moeilijk doet, krijg je van mij zo'n review als deze. Dit heeft namelijk niets met de kwaliteit van het geleverde materiaal te maken, maar met de kwaliteit van het geleverde werk. Volgende keer bij aflevering van een fiets voor een klant ook de ketting niet zo idioot strak zetten dat de trappers niet goed meer kunnen roteren. Ik heb inmiddels een stuurlintje gekocht, samen met wat normale slijtage-onderdelen (remblokken, ketting).

Wij hebben de heer van Zijl half augustus een 6KU singlespeed fiets geleverd. Deze fiets is (zonder meerprijs voor arbeid) door ons aangepast met een ander stuur, remgrepen, stuurlint. De levering heeft indertijd langer geduurd o.a. doordat een zending met uw fiets bij Fedex verkeerd was gesorteerd en in Zweden belandde in plaats van in Rotterdam. U weet daar ook van, we hebben u op de hoogte gehouden en hoe vervelend ook schaar ik dit onder overmacht. Daarna moesten we uw fiets aanpassen. Voor het bedrag van € 414,54 is deze omgebouwde fiets daarna bij u rijklaar geleverd. U mailt op 09/09 dat er een kraakje in de as zit. Als reactie wijs ik u op de gratis servicebeurt die we kunnen uitvoeren waarbij we naar de oorzaak kunnen kijken. U mailt mij hierover terug dat u zelf vet in de naaf gaat doen, niet meer. Dan is het voor ons ook bijzonder lastig om service uit te voeren. Stuurlint. Ik lees veel zaken in uw bericht. U geeft op 24/09 aan dat het losser komt te zitten. Mijn reactie is dat het stuur / remgrepen en lint een lastige combinatie was en ik raad aan om deze wat los te halen en strakker te zetten, ik geef aan dat het niet noodzakelijk is om het hele lint te vernieuwen. Hierna mailt u vooral dat u heel erg boos bent in hoofdletters. Maar ik zie niet wat u nu exact wilt. Het stuurlint is door een monteur van mij aangebracht. Ik zal met hem bespreken wat u nu aangeeft. Ik en mijn personeel doen ons best eenieder zo goed mogelijk te helpen. Het lijkt er hier echter op dat dat voor uw gevoel tekort is geschoten. Dat betreur ik.

Prachtige fietsen, professioneel en vriendelijk contact met eigenaar en medewerker.

Mooie en unieke Kona Ute Electric gekocht. Erg plezierig in gebruik en leuke reacties van medeweggebruikers op gehad. Helaas duurde de bezorging bij mij wat langer. Deels was dat van te voren bekend door vakantie. Maar ook daarna duurde het langer dan verwacht / afgesproken.

Zoals het hoort

Gewoon zoals hethoort.

Vriendelijk en deskundig

De eigenaar neemt de tijd en geeft eerlijk advies. Ouderwetse service en goedkoop. Aanrader.

great products, great service!

Altijd een goed advies, zowel telefonisch als in de winkel.

Het duurde even, maar dan heb je ook wat ......

Aan het begin van de zomer mijn 6KU Concrete besteld, die vervolgens via een Homerische omzwering geleverd werd. Wel wat slordigheidjes bij de levering die echter allemaal hersteld werden. Verkeerde remhandles, die alsnog probleemloos zijn vervangen, De ketting stond bij levering snaar-strak: zelf verholpen, klusje van niks. Kan gebeuren. Positief: goed advies gehad bij aankoop én geduldig te woord gestaan door Emile. Fijn. Al met al ben ik tevreden. Bij-de-weg: de 6KU Concrete -aankoopdoel: goedkope single speed erbij die ik ergens durf te stallen- gaat als de brandweer, rijdt intuïtief prettig én ziet er prima uit (vind ik).

Vlotte levering conform bestelling

Bestelling netjes verpakt en volledig geleverd.

Great service and super friendly staff

Fast service the great price. Thanks for everything guys.

Not too good

Alot of products are not in stock. Even when you call and ask if a product is in stock and they say it is. It isn't. They order a new one. But don't inform you. When you call for an update. they always have An excuse. Usually, an order takes 2 to 3 weeks to complete. Responding to mail in 24 hours or more. Sometimes they don't respond at all. I don't recommend this shop.

• Would you recommend us? No

Geode service, geode prijzen

Emile (eigenaar) is een aaardige man, zij hebben goede producten, prijzen en service!

Goede service and eerlijk.

Aangeschaft een Kona fiets na gesprek met team RAT Bikes.. goede advice en service. Klein maar fijne!

slechte support

Bij de bestelde fietstassen kwam na de eerste rit al een vijs los. Dit gemeld aan de support en kreeg als antwoord dat wij deze slecht bevestigd hadden. Na dit uitgelegd te hebben dat dit een voorgemonteerde vijs was en dit dus een fabricage fout is (foto meegestuurd ter verduidelijking) kreeg ik geen antwoord meer.

Niet correct, u heeft wel degelijk een antwoord van ons gehad. We hebben u om meer informatie gevraagd. we wilden weten of de schroef aan de binnenzijde nog het schroefdraad pakt. Daarop hebben wij van u niets meer gehoord.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering