Filters

10

Zoals het hoort!

Eenvoudig besteld, snel geleverd, prima kwaliteit shirt voor een aantrekkelijke prijs. Kortom: zo zou je willen dat alle webshops werken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend product, op tijd geleverd

Goede selectie

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Scherpe prijs en vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel⚡️

Snelle service zonde van de PayPal toeslag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en en nette levering

Product is snel geleverd en was in goede staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer teleurstellend!

Op dinsdag 2 juni om 10.12 uur een Klickfix plaatje besteld voor €7,96 excl verzendkosten. (had makkelijk in een envelop gepast trouwens maar goed, verzenden gaat via DPD. Levertijd zou dezelfde dag zijn als het voor 17.45 besteld wordt. Omdat ik het vervelend vindt als de bezorger voor een dichte deur komt had ik speciaal gekozen om het pakketje naar een DPD Parcelshop te laten versturen, wel zo makkelijk (dacht ik). Op 3 juni (niet de beloofde 2 juni dus) een mailtje dat mijn plaatje verzonden is, fijn! Op maandag 8 juni was mijn pakketje wel onderweg geweest maar volgens de live-tracking bestond de parcelshop niet, en was het pakketje dus weer gewoon terug gegaan naar het depot. Rat Bikes gebeld,ze zijn er achteraan gegaan en het zou óf naar mijn prive adres gestuurd worden of alsnog naar de parcelshop. Weer een week gewacht, geen pakketje...het ligt of in het depot of is ineens naar een ander (ook niet bestaand) parcelshop-adres gegaan. Omdat het daar uiteraard ook niet bezorgd kan worden gaat het voor de zoveelste keer terug naar het depot. Wéér Rat Bikes gemaild, gebeld enz. Ik krijg netjes antwoord terug, wordt ook netjes aan de telefoon te woord gestaan maar nog altijd geen Klickfix plaatje! Inmiddels ben ik 2,5 week verder, heb ik wel netjes betaald maar heb ik géén onderdeel en wil Rat Bikes mij het geld pas terug betalen als ZIJ het onderdeel terug ontvangen hebben van DPD! Terwijl Emile van Rat Bikes zelf aangeeft dat ze alle pakketjes verzekerd verzenden. Omgekeerde wereld, IK kan er niks aan doen dus waarom moet ik wachten op terug betaling van mijn geld?! Als Rat Bikes écht zo'n goede service had willen verlenen hadden zij dit netjes opgelost en mij vorige week het onderdeel al in een envelop toe gestuurd OF mijn geld direct al terug gestort. Ik heb Rat Bikes voldoende tijd gegeven om het op te lossen, maar hier zal ik echt nooit meer wat bestellen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wij verzenden met DPD. Die leveren 6 dagen per week. Dat gaat aangetekend en verzekerd. In uw geval is er bij DPD een fout gemaakt waardoor er een enorme vertraging ontstond rondom uw pakket. Dat is extreem vervelend en zeer uitzonderlijk, de grote drukte bij de pakketdiensten mag ook geen excuus zijn. In dit geval (waarbij een pakket 'vastzit' bij een DPD depot) zijn er 2 opties. Het pakket wordt alsnog bij u geleverd of het komt weer bij ons retour. Wij crediteren de order zodra hier retour (dat is ook gedaan). Een nieuw artikel was niet beschikbaar meer. Het is heel erg vervelend en we nemen dit ook absoluut op met DPD. We handelen alles correct af maar geld terugstorten doen we (en is gedaan) in een situatie als deze als het pakket retour is hier. Dat omdat er anders altijd de kans is dat het alsnog wordt geleverd bij de klant. Hoe dan ook, we betreuren en begrijpen de vervelende aankoopervaring. Wel hopen we op enig begrip omdat nu eenmaal een miniem percentage aan verzendingen bij een pakketdienst verkeerd kan gaan. Wij doen dan alles binnen onze macht om het op te lossen maar onze invloed is beperkt soms.

10

Helemaal top

Scherpe prijzen en super snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

Ik had een bagagedrager besteld die volgens de website 'op voorraad' was. Deze werd echter maar niet verzonden. Op een bericht wordt niet gereageerd. 10 dagen na de bestelling en de betaling heb ik vandaag telefonisch contact opgenomen. Ik kreeg te horen dat de bestelling niet leverbaar is. Mijn bestelling wordt geannuleerd en mij is beloofd dat mijn betaling teruggestort wordt. Ik heb hier echter nog geen bevestiging van per mail ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Uw order van 9 juni 20:35 is gecrediteerd op 17 juni in de ochtend. Toen is het volledige aankoopbedrag van € 69,95 aan u overgemaakt. De door u bestelde Tubus Fly in het zwart stond onterecht als voorradig. Als uitgelegd was deze op een fiets gemonteerd en niet afgeboekt door de monteur. Dat had niet mogen gebeuren en had eerder moeten opvallen. Wij hebben inderdaad helaas een fout gemaakt in het voorraadbeheer en dat niet snel genoeg opgemerkt.

10

Prima verhouding prijs kwaliteit en snelle levering.

Ik had snel een wiel nodig en liep bij veel winkels tegen een lever tijd op. Zondag besteld en dinsdag kon ik weer fietsen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Als prima!

Goed prijs en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig volgens afspraak geleverd

Helemaal naar mijn wens, snel geleverd en product hier het goedkoopst en geen beschadiging,kortom TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte levering!

Via website gemakkelijk de artikel te vinden en te bestellen. Had het de volgende dag in huis! Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct geleverd. zeer tevreden!

Goed product uit voorraad geleverd en de volgende dag in huis. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte bestelling en levering!

Bestelling en levering verliepen super vlot.

  • Aanbevelen? Ja
3

Voorraad klopt niet op de website

Ik had een Yepp easyfit bagagerek besteld die op voorraad stond online, alleen werd ik gemaild dat dit een fout is en zij geen voorraad hadden en dit pas volgende week binnen kwam. Erg jammer, want er zaten ook feestdagen tussen en ik dan 2 weken zou moeten wachten

  • Aanbevelen? Nee
8

Snel correct

Dank u wel zitten al op fiets

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne website

Goed gecommuniceerd en geïnformeerd. Zeer aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Graag betere communicatie

Probleem is communicatie. Product was niet voorradig terwijl het binnen 3 tot 4 dagen binnen zou moeten zijn stond bij de bestelling. Hierover geen informatie verschaft. Pas na contact werd er gereageerd en de velg ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Uw order van 23 mei om 17:37 is uiteindelijk 8 werkdagen later verzonden. Wij importeren veel uit de U.K. Door ongekende drukte hier en bij ons toeleverancier hier hebben we moeite gehad om iedereen tijdig te woord te staan en informeren. Tot overmaat van ramp klopt het dat onze toeleveringen met FedEx niet gingen zoals het hoord. Normaal zijn onze aanvullingen van voorraad hier met 2 dagen maar ook die liep mis. Dus ik snap uw teleurstelling en wil het niet als excuus gebruiken maar het zijn vreemde weken geweest in de fietsenhandel. We zijn aan het opschalen aan vooraadkant en personele kant om het volume aan te kunnen.

9

Prima!

Begin van de week besteld, eind van de week in huis! Product netjes geleverd en prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede informatie, uitstekend product & prima aflevering.

Ik zocht bar ends voor op mijn Bulls, zaten GP1 op van Ergon en ik wilde wat meer mogelijkheden om mijn handen te plaatsen. GP5 is een uitstekende keuze, montage binnen 2 minuten (beide) en een geweldig degelijk product. Bij Rat ook nog eens voor een uitstekende prijs. Vooral de informatie over de handvatten en de verschillende lengten zijn erg goed, maakt de keuze wel erg gemakkelijk. Snelle levering, zelfs tijdens de Corona crisis.

  • Aanbevelen? Ja
3

Zeer slecht

Besteld product is na een week nog niet geleverd terwijl de levertijd volgens de website 1 tot 2 dagen is. Evenmin is er een update van de orderstatus via de e-mail, of een bericht dat sprake is van vertraging of wat dan ook. Bij herhaald bellen wordt steevast de telefoon niet opgenomen. Herhaald e-mailtjes met vragen naar de orderstatus zijn na enkele dagen nog steeds niet beantwoord. Ik had anders verwacht mede op basis van de merendeels positieve reviews. Ik had graag een positieve review achtergelaten maar het is niet anders. Ik hoop dat ik het product nu toch echt binnen enkele dagen ga ontvangen. Naschrift: uiteindelijk het product wel ontvangen, 2 weken na de bestelling. Toen ik nog weer een keer belde werd gezegd dat hun leverancier leveringsproblemen had. Zet dan niet op de website bij het product dat het binnen 2 dagen wordt geleverd, zei ik toen. Of corrigeer dat via een algemeen opvallend bericht op je website. Dat levertijden door Corona langer zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Uw order van 19 mei is uiteindelijk 7 werkdagen later verzonden. Wij hebben elkaar hier inmiddels ook over gesproken. Door ongekende drukte hier, bij onze toeleverancier en de pakketdiensten hebben we moeite gehad om iedereen tijdig te woord te staan en informeren. Ik snap uw teleurstelling en wil het niet als excuus gebruiken maar het zijn vreemde weken geweest in de fietsenhandel. We zijn aan het opschalen aan vooraadkant en personele kant om het volume aan te kunnen.

10

zeer goed !

ben uitermate tevreden, snelle levering en kwaliteit spullen bovendien een zeer betrouwbare webshop !

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goed bedrijf

Zeer correct en goed bedrijf. Alleen zou ik met een andere verzendbedrijf(DPD) gaan werken. Ik heb Er ervaring mee, want ze leveren nooit op tijd af. Je krijgt een datum door en dan komen ze niet. En bij het volgen wordt nooit bijgewerkt. Als klant weet je nooit wanneer het komt. Ik geef dit door als advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product, prima prijs

Het bestelde achterwiel werd snel en degelijk verpakt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd