Prettige winkel, prima keus + prijs

Voor een gebroken zadel (?!) voor UA bakfiets uitgekomen bij Rat Bikes. Voert dit merk niet maar toch prima geprijsd onderdeel. Verwerking en afhalen verliep prima - mooie schuur met fijne fietsdingen, helemaal als je voor Bullitt bakfietsen gaat - wat weer bezorgkosten uitspaarde. Kortom, aanwinst voor de 010

Tevreden met product; teleurgesteld met levering door DPD

Product zelf maar opgehaald in Rotterdam na logistiek probleem. Gelukkig was het droog (tochtje van 40 km met de fiets...). In tegenstelling met mijn vorige beoordeling wil ik extra nadruk leggen op mijn tevredenheid met het uiteindelijk toch nog snel ontvangen product. Rat Bikes treft geen blaam en heeft de slechte levering door DPD snel in goede banen geleid. Dit breng ik tot uiting in een herziening van mijn totaalscore.

Beste heer, de chauffeur van DPD heeft bij de levering een fout gemaakt. Hierdoor kwam het artikel inderdaad weer bij ons retour. Gedurende dit proces hebben we u op de hoogte gehouden. We hebben u gevraagd of we de order moesten crediteren, opnieuw opsturen of dat u deze wilde afhalen (wat u zelf had aangeboden). We hebben u hier ontvangen en het artikel overhandigd. Van alle zendingen die we doen gaat er wel eens iets mis bij een koeriersdienst. Maar om ons als bedrijf dan een rapportcijfer 1 te geven vind ik wel erg streng. Wij hebben gedaan wat in onze macht lag. Echter zijn niet alle factoren altijd binnen onze invloedssfeer.

Duidelijke communicatie op de website

Het artikel was op het moment van bestellen niet op voorraad. Mail ingevuld en zodra het artikel voorraad was besteld en de volgende dag binnen.

Al vele jaren erg goede ervaringen met Rat Bikes

Voor mij de favoriete shop op het gebied van fietsonderdelen en gereedschap m.b.t. race, single speed en mtb. Ik ga hier altijd het eerste kijken en kan dan meestal ook meteen alles vinden. Goede prijzen en ook nog een laagste prijsgarantie. Breed assortiment met hoogstaande kwaliteit met ook veel onderdelen van internationale merken die niet makkelijk elders te vinden zijn. Verzending verloopt altijd soepel en vlot.

Onderdeel van goede kwaliteit, prima prijs en perfecte verzending.

Smooth as chainlube

Niks aan toe te voegen

Snel eerlijk

Ik belde, en stelde vraag, kreeg mooi antwoord, en bestelde, was door medewerker gemeld over lever tijd. Was ook zo als gezegt. Heel blij

Echt top

Echt goed geregeld. Goede spullen voor een redelijke prijs. DPD is en blijft een vage transporteur...

Super snel

Vlug en goed

Brooks Cambium fietszadel vlug en goed geleverd.

Goed product en snel geleverd

De gordel van de Yepp mini was binnen 2 dagen binnen en bevatte een beschrijving hoe deze te vervangen. Helemaal tevreden.

Juiste artikel goede service

Juiste artikel snel geleverd kan nu weer lekker fietsen.

snelle en goede levering

goede en snelle nazorg

Levering goed, product leek wel gebruikt

Bestelling en levering uitstekend, product was oppervlakkig beschadigd, en duidelijk eerder gemonteerd en gebruikt. Aangezien het voor mijzelf ook een gebruikersvoorwerp is, had ik niet de urgentie er werk van te maken. Dit toch gezegd hebbende, mvg: Nicky Kroese

Ik ben uw order nagegaan en zag dat dit om een 'BLB Frontier' rek ging. Op basis van uw opmerkingen ben ik de voorraadmutaties hiervan nagelopen en kan ik zien dat dit artikel afkomstig is van nieuwe voorraad van de fabrikant zelf. Dit rek is vanaf de distribiteur aan ons geleverd en vanuit onze voorraad aan u geleverd. We hebben op dit product het afgelopen jaar geen retouren ontvangen. Technisch gezien zou dit rek dan ook niet gebruikt moeten zijn. Hoe dan ook, het is wel vervelend dat u een product heeft gekregen wat niet geheel aan uw verwachting voldeed.

Mwah....

Bestellen ging vlot... DPD maakte een zootje van de leveringsinformatie... Het bestelde product zat in een duidelijk beschadigde productverpakking, met plakband gerepareerd.... Product zelf echter onbeschadigd en compleet gelukkig.

Prima product tegen uitstekende prijs

Prima product tegen uitstekende prijs, wel wat onhandig (=groot) ingepakt.

zeer slecht

Korte samenvatting: Slechte service. Geen standaard retour label. Bij een retour gestuurd artikel vaak bellen voor je je geld terug krijgt. Ik heb bij Ratbikes een stuurtas en bijbehorende stuuradapter gekocht. Bij aankomst bleken beide verpakkingen al eens geopend te zijn. Bij mijn opmerking hierover en de wens om deze terug te sturen werd er enkel uitleg over de logistiek gegeven en geen enkele excuses of reactie over terugsturen. Na gebeld te hebben met zeer veel moeite een retour label gekregen (Wat natuurlijk bizar is, bij de meeste webwinkels kan je kosteloos retourneren). Hier nog een keer achteraan moeten mailen. Daarna nog 3!! keer moeten bellen om mijn geld terug te krijgen. Al met al een slechte ervaring, dit was mijn eerste en enige bestelling bij ratbikes.

- De geleverde artikelen waren 100% nieuw. De verpakking van de houder was open geweest zag ik maar artikel was absoluut ongebruikt. - Retourneren is op eigen kosten. Vanwege de geopende verpakking hebben we u alsnog een retourlabel gegeven. - Uw order is geheel gecrediteerd. U heeft 3 maal gebeld. We hebben aangegeven dat door drukte na vakantie we achter liepen met het verwerken van retouren. Ik begrijp heel goed dat het tempo niet was wat u blijkbaar had verwacht. Maar soms onbreekt als het heel erg druk is even de mankracht om alles op tijd af te handelen. We doen ons uiterste best. Wat betreft retourneren. Ons beleid is 100% conform de wet koop op afstand en dit staat helder uitgelegd op onze website. U bent bij het plaatsen van uw order hier ook mee akkoord gegaan. Wij hanteren zeer lage prijzen voor onze producten zoals u weet en hierdoor is dit bij ons niet standaard.

Goede prijs. Snelle levering

Prima levering

deze mensen zijn geweldig

wat fijn als je wat fijn als je snel en goed geholpen wordt voor een goede prijs.

Zoals het hoort!

Snel antwoord op vragen en goede afhandeling van de bestelling.

snelle levering en correcte product

gewoon goed

Na een foutje supersnel herstel

Door een misverstand verkeerde bestelling. Bliksemsnel herstelt. 1 dag later het juiste zadel en nog een dag later geld teruggestort. Zadel moet even worden ingezeten ik schat 50 km. Daarna geen zadelpijn, geen warm zadel. Zadel op mijn hybride gezet voor weg en terrein. Prima.