Zoals het hoort

Gewoon zoals hethoort.

Vriendelijk en deskundig

De eigenaar neemt de tijd en geeft eerlijk advies. Ouderwetse service en goedkoop. Aanrader.

great products, great service!

Altijd een goed advies, zowel telefonisch als in de winkel.

Het duurde even, maar dan heb je ook wat ......

Aan het begin van de zomer mijn 6KU Concrete besteld, die vervolgens via een Homerische omzwering geleverd werd. Wel wat slordigheidjes bij de levering die echter allemaal hersteld werden. Verkeerde remhandles, die alsnog probleemloos zijn vervangen, De ketting stond bij levering snaar-strak: zelf verholpen, klusje van niks. Kan gebeuren. Positief: goed advies gehad bij aankoop én geduldig te woord gestaan door Emile. Fijn. Al met al ben ik tevreden. Bij-de-weg: de 6KU Concrete -aankoopdoel: goedkope single speed erbij die ik ergens durf te stallen- gaat als de brandweer, rijdt intuïtief prettig én ziet er prima uit (vind ik).

Vlotte levering conform bestelling

Bestelling netjes verpakt en volledig geleverd.

Great service and super friendly staff

Fast service the great price. Thanks for everything guys.

Not too good

Alot of products are not in stock. Even when you call and ask if a product is in stock and they say it is. It isn't. They order a new one. But don't inform you. When you call for an update. they always have An excuse. Usually, an order takes 2 to 3 weeks to complete. Responding to mail in 24 hours or more. Sometimes they don't respond at all. I don't recommend this shop.

• Would you recommend us? No

Geode service, geode prijzen

Emile (eigenaar) is een aaardige man, zij hebben goede producten, prijzen en service!

Goede service and eerlijk.

Aangeschaft een Kona fiets na gesprek met team RAT Bikes.. goede advice en service. Klein maar fijne!

slechte support

Bij de bestelde fietstassen kwam na de eerste rit al een vijs los. Dit gemeld aan de support en kreeg als antwoord dat wij deze slecht bevestigd hadden. Na dit uitgelegd te hebben dat dit een voorgemonteerde vijs was en dit dus een fabricage fout is (foto meegestuurd ter verduidelijking) kreeg ik geen antwoord meer.

Niet correct, u heeft wel degelijk een antwoord van ons gehad. We hebben u om meer informatie gevraagd. we wilden weten of de schroef aan de binnenzijde nog het schroefdraad pakt. Daarop hebben wij van u niets meer gehoord.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Verpakking kan beter.

Pluspunten

Verstand van zaken. Correct advies en erg blij met het eindresultaat.

Locatie mag beter bereikbaar

• Kennis & Vakmanschap

Eerder laten weten wanneer pakket bezorgd wordt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer scherpe prijzen. Oplossingsgericht.

Verpakkingen vertoonden her en der kleine schade. (Geen schade aan de inhoud wel te verstaan) Misschien vermelden bij verkoop (indien de verpakking bvb. al geopend was).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik kon hier een fiets kopen die op maar weinig andere websites te koop was.

- Betere communicatie met de klant. - Eerlijk zijn over de levering status. - Eerlijk zijn over de staat van het te leveren product.

• Kennis & Vakmanschap

Beste, het is bijna maart 2019 en u komt nu met een review over de levertijd uit maart 2017? Uw Kona Dew is door ons aan u geleverd. Inmiddels (2 jaar later) werken wij met een andere logistieke dienstverlener die de fietsen op een betere wijze aflevert. Ik kan in onze CRM systemen geen data terugvinden van een e-mail die toen niet beantwoord zou zijn. Hoe dan ook, als u bij levering ons had gecontacteerd over iets wat loszat dan hadden we dat opgelost. Onze logistieke partner in fietsen is een ander bedrijf dat beter kan plannen.

Pluspunten

Goede inruilprijs voor mijn fiets, prettig geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Overzichtelijke website, goede producten, duidelijke webwinkel, ophalen in de winkel mogelijk, zeer vlotte levering (ondanks de drukke kerstperiode).

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Me ayudaron en mi propia lengua, una sorpresa muy agradable.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Op tijd voor de Sint

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel op weg geholpen met steeksluiting voor mijn tas.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Two attempts to order a product. Wasted a total of 3 weeks now waiting for it, no reply to any emails sent. Terrible service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goedkoop

Voorraad klopt niet met wat er op de website word aangeboden. Dit is al twee keer voor genomen. Daarnaast reageren ze niet of erg traag op e-mails. En de verzending gaat erg slordig en traag. Ik bestel hier nooit meer en kan het niemand aanraden, kijk een beetje er zijn genoeg alternatieve online.

• Kennis & Vakmanschap

Uw aanname klopt niet. uw vorige order was 12/05/2016. Die was dezelfde dag verzonden. Uw order daarvoor van April 2016 heeft inderdaad 4 werkdagen gekost. Uw fiets van 27/12/2016 if 29/12/2016 aan u uitgeleverd. Bij uw laatste order van november heeft zich een probleem voorgedaan wat we niet hadden voorzien doordat KMC de singlespeed ketting collectie had gewisseld en er bij ons wat EAN nummers niet meer goed stonden. Dat liep niet goed. Onze fysieke voorraad in Rotterdam bedraagt nu circa 2900 verschillende SKU's, online circa 16000 SKU's. Ons voorraadbeheer is geautomatiseerd maar soms kan er zich een issue voordoen. Ten slotte verzenden wij met DPD alles aangetekend en verzekerd die na 1 dag leveren.