Snelle levering, goed product

snelle levering, goede prijs, mooi produkt

Snel, schappelijke prijs.

Snel, schappelijke prijs

Makkelijk, vlot en snelle levering

Zowel bestelling als levering liepen zeer vlot met een mooie korting bovenop.

Prima levering.

Bedrijf ligt wat verscholen op een industrieterrein. Vriendelijke bediening en alles werd netjes geleverd.

Geweldige service

Altijd goede service. Vriendelijk personeel. Goede aanbod van kwalitatief hoogwaardige producten.

Alles is perfect verlopen; kreeg mijn bestelling zeer snel en ben gelukkig met het product. Dikke merci!

Fantastische service

Rugzak liet even op zich wachten. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan dat het vanwege de gladheid wat langer duurde dan normaal. Tas is inmiddels binnen.

SUPER!

Aanvankelijk belde voor info, Bullitt cargo frame. Emile Verhagen is hierover, vriendelijk, duidelijk en helder, en dat gaf de doorslag en 1,5uur rijden wel waard ondanks de sneeuw. We hebben een prijs afgesproken en je voelde dat het goed zat. 2 boutjes die ik miste werden opgestuurd na mij telefoontje. SUPER!! Ik mis alleen de RATBIKES stickers :) Vriendelijke groet, Rick Sarip

...een triest verhaal als je bestelling in 't niets verdwijnt....

De transporteur, DPD, heeft mijn bestelling als "bezorgd" aangemerkt, terwijl er in praktijk niets bezorgd is. Er is een klachtenprocedure gestart....nu maar afwachten of er nog iets van terecht komt....een directe coulance regeling is er blijkbaar niet, dus ik houd rekening met het ergste...... ...vervolg; zojuist een creditnota ontvangen voor het bedrag van de order. Jammer, met coulance bedoelde ik, dat je als bedrijf een klant niet 'in de wacht laat staan' als de transporteur waar je mee werkt steken laat vallen. (komt vaker voor in de reviews, zag ik). Maar goed, dat is een keuze net zoals het devies 'klant is koning'. Als ik een advies mag geven; stuur klanten met 'zoek geraakte bestellingen' direct een nieuwe zending en vecht achter de schermen het probleem met DPD uit. Alles is blijkbaar verzekerd, dus jullie hebben er toch geen pijn van.

Op donderdag 04/02 zou dit pakket geleverd zijn bij deze heer Op vrijdag 05/02 krijgen wij de melding dat de heer dit pakket zegt niet te hebben. Op vrijdagavond 05/02 om 18:22 ontvangen we een gevraagde verklaring van hem dat hij dit niet heeft. Wij starten dan een onderzoek (wat gezien het weekend effectief op maandag start). In dit soort gevallen komt het pakket 99 van de 100 keer weer snel boven water. Ofwel omdat het bij buren geleverd is of omdat de koerier verkeerd heeft geleverd en het pakket alsnog komt aanbieden. Zo lang dat onderzoek loopt moeten wij dus vragen om geduld. Echter in datzelfde weekend volgt al de dikke onvoldoende van de heer omdat hij het hier niet mee eens is. Op dinsdag 09/02 (dat is 1 werkdag na melden van geen ontvangst) geeft DPD aan dat ze het onderzoek sluiten en zullen crediteren. Dan weten wij ook dat het pakket echt als verloren wordt beschouwd. Op dat moment crediteren wij ook. De hele procedure is correct en glashelder. Natuurlijk begrijpen wij dat dit vervelend is maar als er in het logistieke proces een fout zit dan moet u ons en de koeriersdienst ook tijd gunnen om dit op te lossen.

OPLICHTERS! Ze hebben mijn geld gestolen.

Ik heb van deze ratten een bagagedrager besteld. Ze hebben een kapot product gestuurd. Ik heb meerdere email gestuurd, maar ze geven helemaal geen antwoord. Ik heb een aangifte bij de politie gedaan.

Absolute quatsch. De heer de Vries uit Arnhem spreekt niet de waarheid. Besteld door hem op 01/02 om 18:45 is een Topeak Tetrarack M1, is door ons op 02/02 aan hem verzonden. 100% nieuw in originele verpakking. Op 03/02 om 21:00 wordt er een bericht verzonden met het verzoek tot retourneren omdat het product na 1 keer gebruiken stuk zou zijn. Door zeer grote drukte bij ons zien wij dit bericht na 2 werkdagen (op maandag). Echter op 04/02 (nog geen 12 uur na het verzenden van zijn bericht) hebben we reeds via Facebook een prive bericht. Hierin begint de zin met 'K*t oplichters', op diezelfde dag komt het bericht met een zeer enstige dodelijke ziekte en wat persoonlijke verwensingen aan ons gericht. Op deze manier gaan zijn berichten via social media nog even door met verschrikkelijke termen en ziektes die we hier niet willen vermelden. Vervolgens (let op, nog geen dag na een retourverzoek) komt het 'dreigement' via een ticket binnen 'ik ga anagofte doen en heel veel vieze feedbacks achterlaten'. Welnu, daar is de heer de Vries in geslaagd. Er was niets aan de hand, we hebben hem zodra we een bericht zagen op maandag een link gestuurd naar retourinstructies. Bij binnenkomst artikel is dit gecrediteerd onder coulance. Het product was met het verkeerde moment vastgezet zagen we aan de gesloopte inbusboutjes. Wij leveren snel en accuraat een product. Deze heer gaat echter totaal los op een onzinnige wijze met onnodig en niet respectvolle verwensingen met ernstige ziektes als hij niet binnen 12 uur een reactie krijgt. Ik hoop voor het welzijn van hem dat deze persoon tot bezinning zal komen en zich dient te realiseren dat hier niets aan de hand was en hij zich voor niets zo respectloos heeft misdragen. Wij zullen geen orders meer van deze persoon accepteren.

Goedkoop en snel geleverd

De goedkoopste en de snelste levering.

Top seller

Top product and good prices. Very fast shipping. Received after one day. Thanks. I recommended

prima !

zeer vlotte service.

Prima qua bestelling, levering en kwaliteit van het product.

Snel en mooi geleverd.

Prima wat mij betreft.

Goed & snel

Snelle bezorging!

Snelle bezorging, mooi fietsmandje.

Goede producten snelle levering

Snelle levering van producten, helaas niet alles leverbaar wat op site staat.

Snel geleverd en overzichtelijke website.

Snelle levering, correcte prijzen

Vlotte bestelling, vlugge levering. Aanrader!

Snelle en correcte afhandeling.

Goede prijzen en vlotte afhandeling, spijtig dat retour zenden niet gratis is anders 5 sterren

Goede web site

Prima bedrijf, zeer snelle levering en de prijs van mijn artikel was hier het voordeligst. Rat bikes is een aanrader dus.