Masterfire premium fijn thuisbezorgd

Het bestellen ging erg eenvoudig via de overzichtelijke webshop. Vervolgens zijn de 48 zakken houtpellets door een vriendelijke chauffeur gebracht die de pallet met een elektrische steekwagen door de carport tot voor de achterdeur heeft afgeleverd. Wellicht dat Masterfire ook een 10 kg verpakking wil overwegen; een deel van de voorraad sla ik op zolder op en dan zijn 10 kilo zakken makkelijker de trap op te dragen. Daarnaast past er net geen 15 kilo in de voorraadtank van mijn pelletkachel waardoor er vaak een een aangebroken zak in de woonkamer rondslingert met kans op morsen als iemand er per ongeluk tegenaan loopt.

Beste Jouke, Bedankt voor de positieve feedback. Wij zijn inderdaad bezig om de houtpellets ook af te vullen in een wat kleinere en dus handzame verpakking maar hebben deze nu nog niet op voorraad. (Medio volgend jaar is de verwachting). Informeer bij uw volgende bestelling gerust naar de mogelijkheden. Groeten Ingeborg.

Prima service!

Fijn bedrijf, goede service en communicatie. Zeer snelle en accurate levering. Bedankt!

Gewoon goed

Goede service en prijs kwaliteit verhouding

Vlotte levering

Helaas kon de leverancier de 2 kuub pallet niet op de gewenste plek neerzetten zodat er nog flink wat gesjouwd moest worden De combi Essen / berk bevat wel erg veel berk( plus schors); die zal ik niet gauw meer bestellen

Bedankt voor uw reactie. Ik ga dit terugkoppelen. Bij een volgende bestelling is het handig om van te voren even contact te hebben om uw wensen door te nemen.

Snel en netjes geleverd

Makkelijk te bestellen en wordt snel geleverd. Had alleen op de site aangegeven dat de levering met een bakwagen aan te raden is. Maar tot mijn verbazing kwamen ze met een trekker oplegger waardoor de vrachtwagen de wijk achterwaarts moest inrijden. Ik had 48 zakken besteld, maar na telling bleken dit er maar 45 te zijn. Helaas moest ik dit zelf constateren. Heb er over gebeld en het is netjes opgelost al was het wel fijner geweest daar dit vanuit masterfire was gemeld.

Telefonisch goed contact/ levering perfect

Prettige ervaring. Goede levering. Nu 3e keer goede kwaliteit Wel jammer dat het hout aan de zicht kant van de pallet mooier gekloofd is als wat er tussen gestapeld word. Was me de vorige keer ook opgevallen.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Goede website, goede producten, soepele levering.

• Communicatie

Pluspunten

Zeer netjes te woord gestaan en vlotte levering.

• Communicatie

Pluspunten

De persoonlijke benadering en advies van de medewerker aan de telefoon. Servicegericht, voor alles is een oplossing. Levering op maat Vertrouwen in mij als klant. Goede product

Eigenlijk niet :)

• Kwaliteit

Pluspunten

snelle levering, meestal goede kwaliteit hout

soms slechte pallets die bijna uit elkaar vallen. noteer/geef aan transporteur wensen of situatie door t.a.v. de locatie. Nu maken we altijd zelf melding van steile oprit en dat ze elektrische pompwagen moeten meenemen, maar niet elke chauffeur is er handig/bekend mee. Als klant moet ik daardoor altijd helpen en hopen dat het goed gaat. Dit straalt af op Masterfire qua onze tevredenheid

• Communicatie

Pluspunten

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen...

• Communicatie

Pluspunten

gemakkelijk thuisbezorgd en mooi hout

• Communicatie

Pluspunten

Vriendelijk, duidelijk . Houden zich aan de afspraken.

• Communicatie

Pluspunten

Wat een keurige bezorger

• Communicatie

Pluspunten

Bestelling had een dag vertraging, werd netjes telefonisch op de hoogte gesteld, dag van bezorging kreeg ik ook een half uur van te voren een telefoontje van de chauffeur.

Het krat met hout was al stuk voordat het uit de vrachtwagen moest komen, hierdoor kreeg de chauffeur het uiteindelijk niet helemaal op de plek van bestemming, de onderkant van het krat was door de kracht van al het hout een flink stuk breder geworden nl.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snel en goed geregeld

• Communicatie

Pluspunten

Heel goede en fijne communicatie van tevoren. Vroeg me ernstig af of het pallet in de garage gezet kon worden en er werd goed meegedacht en helder advies gegeven. Super! Hout brandt als een dolle.

Pluspunten

denk om aanwezige (diverse) mogelijkheden van lossen afname plaats door vervoerder!

• Communicatie

Pluspunten

Snel geleverd, top kwaliteit!