Geweldig hoe de service is. Gewoon telefonisch bereikbaar en heel klantvriendelijk !,

Zie boven!

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Nee eigenlijk niet! Gewoon zo doorgaan.!

Prima hout maar de bezorging was niet best!

De bezorger kwam tot 2x toe niet opdagen. Jammer. Hout is verder prima.

Het 1 besteld het ander geleverd

Ik werd gebeld dat ze mijn bestelde hout toch niet op de aangegeven datum konden leveren. Ik kreeg een aanbod voor een andere houtsoort, deze heb ik geweigerd. Een dag later krijg ik alsnog een andere houtsoort geleverd. Nadat ik mijn slechte beoordeling op deze site had achtergelaten is er met mij contact opgenomen en is er gezocht naar een oplossing. Deze is naar wens afgehandeld, vandaar dat de beoordeling nu voldoende is. Toch overweeg ik wel weer om hier de volgende keer weer te bestellen

• Heeft u verbeter punten? Website up to date houden

Heel simpel doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Precies wat ik hierboven schrijf :)

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Ik ben zeer te vreden over de service en bezorgdienst

We hebben voor het eerst een bestelling geplaatst bij Masterfire ben zeer tevreden over de klantenservice en de levering, heb zo vaak gebeld voor vragen iedere keer werd ik heel goed geholpen en kreeg antwoorden op mijn vragen en ze zijn zeer vriendelijk.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Levering voldeed volledig aan de verwachtingen.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Heel attend en meedenkend. Ik had een bestelling geplaatst en meteen betaald en ook meteen een account aangemaakt. Toen maakte ik een fout en heb ik een e-mail gestuurd. Ze belden terug omdat ze geen bestelling via de vernieuwde website hadden ontvangen. Betaling hadden ze al gezien en met mijn e-mail kwamen ze erachter dat de website niet goed werkte. Alles opgelost

Toppie

Hout was op,even bellen en wordt lekker vlot geleverd,telefonisch contact altijd heel prettig met de dame.

Zeer positief

De levering via Tielbeke verliep uitstekend. Ik kreeg keurig een tijdslot van 2 uur waarbinnen de bezorger zou komen. Mooi droog hout in goed stapelbare blokken; 25 cm past goed in onze kachel. Gister de aansteek methode zoals Ingeborg adviseerde geprobeerd; klopt ! gaat prima. Kortom bedankt en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Dick K.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Zoals altijd weer perfect hout en netjes bezorgd.

Supergoed

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Hout wat ik besteld had was niet leverbaar. Alternatief geleverd gekregen.

Snelle en correcte afhandeling

Pellets besteld heel makkelijk zelf de leverdatum aangeven en in prima staat alles ontvangen.

Geleverd zoals afgesproken!

Niets op aan te merken

prima hout

geleverd zoals afgesproken

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? nee

Geweldige service en levering, zoals ik al lang gewend ben van Masterfire

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Moet mijn bestelling nog krijgen. Hoe kan ik dit nu beoordelen!!!!!!

Moet mijn bestelling nog krijgen. Hoe kan ik dit nu beoordelen!!!!!!

• Welk artikel heeft u ontvangen N.v.t.
  • Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Uitstekend hout en perfecte levering

Gewoon top! Makkelijk bestelproces, klantvriendelijke hulp van Ingeborg, kwaliteit hout is erg goed. Pallet hout is door leverancier op de juiste plek gezet. Erg tevreden

• Heeft u verbeter punten? Nee

Perfect hout; hulpvaardige backoffie

Het beukenhout van Masterfire is ongeëvenaard goed. Ik heb bij andere aanbieders wel eens ander hout besteld, maar dit is gewoon het beste. In Den Haag liet een tijd geleden de levering te wensen over, maar dat is al lang verholpen. Zeer hulpvaardige dienstverlening. Kortom: zeker aan te bevelen!

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Het prijsverschil tussen zeer lastig plaatsbare 2m3 pallets en gemakkelijk plaatsbare 1m3 pallets is groot. Als de 1 m3 pallets goedkoper waren, dan zou ik per saldo vaker en voor meer geld bestellen.

Ook in het Oosten van het land weten ze van wanten

Prima ervaring, snel geregeld na aanvankelijk probleem middels bestellen via internet. Maar ja een medewerkster als Ingeborg dan kan ook niets meer misgaan !!

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Heftruck die wat hoger op stoep kan afleveren

Gewoon top service

• Heeft u verbeter punten? Nee

Uitmuntend

Inmiddels de tweede maal besteld bij Masterfire en het feit dat we de moeite nemen om een review te plaatsen zegt al genoeg. Laatste zending besteld op 22 december in de middag, de ochtend erop stond het hout al in onze tuin. Duidelijke en snelle bevestiging van bestelling en verzending, duidelijke factuur en gewoonweg geen gedoe. Ook voor Tielbeke een compliment. Beide keren vriendelijke chauffeur en chauffeuse die de pallets niet gewoonweg op de oprit neerzette maar tot achter in de tuin brachten. Hout zelf ook niets op te aanmerken. We zullen dan ook zeker voor volgende winter weer hier bestellen.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Goed, snel en perfect eikenhout

Eenvoudig te bestellen online. Netjes en snel afgeleverd binnen de aangegeven levertijd. Mooi schoon en droog hout. Laat de winter nu maar komen... :-)

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Wij zouden gebeld worden vóór levering. Dat was helaas niet het geval. Nu ging het goed, maar als wij niet thuis waren geweest had waarschijnlijk de 900 kg zware 1,8 m3 palletzending op de verkeerde plaats op onze dam gestaan...

Zeer matig

Heb meerdere bestellingen gedaan, maar zie dat de hout kwaliteit en de droging zeer matig is, danwel steeds slechter wordt. Bestel meest 4 kun tegelijk, voorlaatste besteding was het overgrote deel hout nat geworden, en had 12 vuilniszakken vol met los berkenschors. Nu mijn laatste bestelling vraag ik nadrukkelijk om een mooie party beukenhout, omdat deze in zicht / deels als sier onder een grote gashaard geplaatst gaat worden....... Heb nog nooit zon slecht partij hout gezien... geen schors meet aan de stammen, de lengtematen van 15cm tot 35 cm. kortom dit was idd mijn laatste bestelling bij Masterfire.

• Heeft u verbeter punten? Lees de toelichting

goede levering en altijd goed contact

snelle levering snel contact terug bij mailen

Goed geholpen

De pallet met haardhout keurig bezorgd in Dokkum