Eenvoudige bestelling, vlotte levering en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik bestel al een aantal jaar bij netwerkkabel.eu en ben altijd heel tevreden geweest. Goeie producten, correcte prijs en snelle levering.

Beste Kristof, Bedankt voor uw review!

Snel en goede prijs

Aanrader fijne webshop

Beste Didier, Bedankt voor uw review! Uw mening is belangrijk voor ons!

Snelle en correcte levering

Goede prijzen voor prima producten

Beste Robert, Bedankt voor uw feedback. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Binnen 24 uur geleverd.

Beste Theo, Bedankt voor uw review. Als we iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag!

Jammer dat er een minimaal bestelbedrag is.

Verder goede kabels

Beste Dre, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niks veranderen aan het minimum bestelbedrag. Wanneer u meer kwijt zou zijn aan verzendkosten, dan aan kabels is de lol er ook snel af.

Waar voor je geld en ook nog snel geleverd 5 *

Goed product snel geleverd in een woord prima

Beste Jan, Wij bedanken u voor uw mooie woorden. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Prima product voor scherpe prijs

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Utp cat5e van goede kwaliteit. Ook de stekkertjes waren goed.

Beste Dennis, Wij stellen uw mening zeer op prijs. Bedankt voor uw review!

geleverd wat we bestelden en de volgende dag in huis.

Geleverd wat we bestelden en de volgende dag in huis. Top bedrijf.

Beste N.C. Andriessen, Bedankt voor uw review!

Snel, prettig en preciesal omschreven

Zelden zo'n snelle levering gehad. En eindelijk Rj45 met gaatjes on de draden door te steken en daarna afknippen gevonden. Top!

Beste Wout, Bedankt voor uw mooie woorden! We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

heel goed

sniel

Beste Nihad, Bedankt voor uw review!

Prima leverancier en serviceverlening

Product besteld. Helaas product niet volgens mijn verwachtingen. Product is keurig retour genomen en kosten teruggestort.

Beste Dennis, Jammer om te horen dat het product niet naar verwachting was. Hopelijk is de rest wel naar wens gegaan.

Dit bedrijf is van zijn woord!

Alle producten voldoen boven alle verwachtingen!En dit bedrijf is wel aan te raden voor andere klanten.

Beste André, Bedankt voor uw review!

Ik heb kabels besteld (ethernet)...de beschrijving en uitleg lijkt aardig maar is maar deels waar. (maar voor de "normale gebruiker goed genoeg"). Verder alles gegaan zoals het hoort. (betaling,levering). levering binnen 1 dag kan soms niet lukken want ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van het bezorgings bedrijf (net als andere shops). maar is hier allemaal goed gegaan... Verder prima shop met genoeg keuze. (wel een beetje on overzichtelijk of je moet precies weten wat je nodig hebt/zoekt). Was de eerste bestelling dus kan er verder nog niet veel over oordelen. ik bestel er de volgende keer zowiezo weer!

Beste Patrick, Bedankt voor uw review. Graag zouden wij willen weten wat wij kunnen verbeteren aan onze website. We zullen contact opnemen met u.

Snelle levering.

Artikel besteld en snel ontvangen. Was achteraf niet meer nodig omdat we zelf nog voorraad hadden. Zonder problemen teruggenomen en geld teruggestort. Zeer aan te bevelen perfecte service!

Beste Twan, We stellen uw mening op prijs. Bedankt voor uw mooie woorden!

Super service!

Eerst telefonisch contact opgenomen met een aantal vragen over een S/FTP CAT6 kabel en netjes te woord gestaan door een medewerker. Na het plaatsten van de bestelling een mail gestuurd met de vraag of ik nog een product kon omwisselen. Dit is snel opgepakt en alsnog uiterst snel geleverd. Service zoals het hoort, ook wel terug te zien aan de gemiddelde score

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu.

Uitstekende service: snel, vriendelijk, efficiënt, behulpzaam

Netwerkkabel verschaft aangenaam veel procesinformatie over de afhandeling van je bestelling en sturen ook altijd heel snel en adequaat de bevestiging en de factuur. Alles ziet er steeds zeer punctueel uit. Het maakte op mij ook zo'n gedegen, betrouwbare, behulpzame en klantvriendelijke indruk op het moment dat ik tot twee keer toe iets wilde wijzigen in een al afgesloten order. Was geen enkel punt, en het werd uiterst efficiënt afgehandeld door het serviceteam!

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Wij stellen uw mening zeer op prijs! We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Kabel is super

De kabel die ik gekocht heb is super! Hij is goed stevig en geeft geen problemen tijdens overdracht van data. PS supersnelle levering :)

Beste Rob, Bedankt voor uw mooie woorden! We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Snelle & correcte levering

Prima prijzen, producten goed, groot aanbod en mogelijkheid tot afhalen. Initiële afspraak terugbellen week geleden n.a.v. gesprek met collega is niet gebeurd en was in 1e instantie reden om geen webshopbestelling te doen maar toch gedaan en dit is prima bevallen.

Beste Roy, Wij betreuren dat het terugbellen niet is gegaan zoals gewenst. We zijn toch blij dat u de bestelling toch geplaatst heeft. Bedankt voor uw review!

Najim

Neemt de tijd voor je en geeft goed advies.

Beste Najmi, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

Snelle levering.

Alles snel en in goede orde ontvangen. Er valt eenvoudigweg niets op aan te merken.

Beste Hans, Bedankt voor uw mooie woorden! Goed om te horen dat u tevreden bent!

Beste Willem, bedankt voor uw review. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Super snelle levering voor een nette prijs!

Super snelle levering voor een nette prijs!

• Would you recommend us? No

Beste Erwin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

Zeer snelle oplossingen, en zeer goede service

Kreeg iets niet netjes aangeleverd via post nl. Een klein berichtje en alles was zo opgelost, Bravo. Complimenten voor de snelle aktie.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review!

Good service, site could be better.

My only nuisance is that it takes some clicks to buy the 100% copper cables. Pretty annoying that the cca cables are shown first.

Goodmorning, Thank you for your review. We will take a look at it. We hope we will see you again!

Over Netwerkkabel.eu