Goede artikelen, prima prijs en snelle levering. Zeer uitgebreid assortiment, en artikelen gemakkelijk te vinden.

Beste, Hartelijk dank voor uw mooie review!

Top serwice

Ik ben zeer blij van aankop bij Netwerkkabel...

Beste Waldemar, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

Prima levering incl. contact bij een niet-voorradig product.

Dit is mijn eerste keer bestellen bij Netwerkkabel.eu. Dus al mijn ervaringen zijn gebaseerd op het eerste contact. Heb enkele Cat6a S/FTP kabels besteld. Levering ging goed. Er bleek een kabel niet voorradig te zijn en kreeg van de klantenservice een alternatief product (andere kleur in dit geval) aangeboden. De levering liep daardoor geen vertraging op en dat vond ik erg prettig.

Beste Barry, Bedankt voor uw review!

Mooie platte kabels

Snelle levering. Prima kabels. Aanrader zeker voor de prijs.

Beste Piet, Bedankt voor uw review!

Topservice

Materialen in het weekend besteld en de dagen erna kwam alles keurig verpakt binnen. Kwaliteitsmaterialen en snelle afhandeling. Voor herhaling vatbaar zodra nodig.

Beste Marcel, Bedankt voor uw mooie woorden. We zien u graag terug bij Netwerkabel.eu

Snel en goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik had wat patch kabels nodig en na wat zoeken vond ik bij de netwerkkabel.eu de beste prijs. Ze leverden gelijk de volgende dag.

Beste Xander, bedankt voor uw review!

Klasse

Goede website, goede en snelle verzending, veel keuze, goede prijzen, niets op aan te merken.

Beste Vlinder, Bedankt voor uw mooie woorden. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Gekregen wat ik besteld heb, niet wat ik wilde.

Ik heb 6x CAT5e T-adapter / splitter 1 x RJ45 naar 2 x RJ45 besteld, met de bedoeling om 2 ethernet kabels over 1 kabel te laten lopen. Dat gaat dus niet met deze splitters. Wanneer je goed (erg goed) de productomschrijving leest, dan kan je dat er uithalen. Verzending en levering waren uitstekend.

Beste P, Bedankt voor uw review. Wij zullen contact met u opnemen.

Gewoon top bedrijf

Bestelling geplaatst. Er werd contact met me opgenomen omdat ze iets niet op voorraad hadden maar wel een alternatief. Snel en keurig alles.

Beste Sanjay, Bedankt voor uw review!

Snelle en goede levering

Mijn bestelde kabel was niet uit voorraad leverbaar en ze hebben een duurdere alternatief opgestuurd zonder dat ik bij moest betalen. perfect

Beste Groot, Uw mening is belangrijk voor ons. Bedankt voor uw review!

Wat ik besteld heb was de volgende geleverd

Beste Lex, Bedankt voor uw mooie woorden!

de artikelen zijn snel en in goede staat aangekomen.

De doorsteek connentors en kabeltester zij werken uitstekend.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review!

Spullen, afhandeling en toelevering zijn prima...

Beste Rob, Bedankt voor uw bestelling. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu.

Alles op tijd en netjes bezorgd

's avonds alles besteld en 2 dagen later was alles al geleverd aangezien 1 item niet op voorraad was. Ik kreeg netjes een mail dat het ene item lang ging duren met de aanbeveling dat ik iets anders (kleur) kon uitzoeken. Binnen een uur alles geregeld en de volgende dag was het pakketje er. Prima geregeld dus.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bestelling. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu.

Snel en tegen goede prijs

Snel en tegen goede prijs

Beste John, Bedankt voor uw review!

Snel en kwalitatief

Levering was snel geleverd en de kabel zelf is eenvoudig te manipuleren en bewerken.

Beste Jente, bedankt voor uw review. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Goed product

Snelle service goed verpakt en het product is in top staat.

Beste Ronald, Bedankt voor uw mooie woorden!

Eenvoudige bestelling, vlotte levering en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Beste Lucas, Bedankt voor uw mooie woorden. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Ik bestel al een aantal jaar bij netwerkkabel.eu en ben altijd heel tevreden geweest. Goeie producten, correcte prijs en snelle levering.

Beste Kristof, Bedankt voor uw review!

Snel en goede prijs

Aanrader fijne webshop

Beste Didier, Bedankt voor uw review! Uw mening is belangrijk voor ons!

Snelle en correcte levering

Goede prijzen voor prima producten

Beste Robert, Bedankt voor uw feedback. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Binnen 24 uur geleverd.

Beste Theo, Bedankt voor uw review. Als we iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag!

Jammer dat er een minimaal bestelbedrag is.

Verder goede kabels

Beste Dre, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niks veranderen aan het minimum bestelbedrag. Wanneer u meer kwijt zou zijn aan verzendkosten, dan aan kabels is de lol er ook snel af.

Waar voor je geld en ook nog snel geleverd 5 *

Goed product snel geleverd in een woord prima

Beste Jan, Wij bedanken u voor uw mooie woorden. We zien u graag terug bij Netwerkkabel.eu

Prima product voor scherpe prijs

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Utp cat5e van goede kwaliteit. Ook de stekkertjes waren goed.

Beste Dennis, Wij stellen uw mening zeer op prijs. Bedankt voor uw review!