Goed advies, kwaliteit, prijs en levering.

Sinds kort aangesloten op glasvezelnet en had daarvoor nieuwe netwerk- en HDMI-kabels nodig. Kreeg hierover goed en eerlijk advies, ik hoefde niet de allerbeste kabels te nemen, maar vanwege het kleine prijsverschil daar toch maar voor gekozen: cat 6a netwerkkabels en HDMI 2.1 HDMI-kabels. In ieder geval veel beter dan de cat5e kabels van de provider.

Snelle en goede levering

Zeer tevreden. Absoluut een aanrader

Bezorging laat, webshop niets bijzonders

Kreeg een e-mail om de webshop te beoordelen, maar heb mijn bestelling nog niet binnen. De bezorging is laat. De webshop blinkt verder in niets uit. Het is gewoon een van de velen.

Snelle en complete levering

Snelle en complete levering

Snelle en correcte levering van netwerk onderdelen

Snelle en correcte levering van netwerk onderdelen van hoge kwaliteit

snel geleverd en precies de goede kwaliteit

snel geleverd en precies de goede kwaliteit

Zal vast aan mij liggen

Ik heb doorsteekstekkers en kabel besteld en deze netjes ontvangen. Vervolgens blijkt dat de kabel met geen mogelijkheid door de doorsteekstekkers komen. Vervolgens mail ik met de vraag of ik iets fout doe of dat de combinatie niet werkt. Krijg ik vervolgens een standaard mail met hoe een kabel te maken. Dit kan natuurlijk toeval zijn maar op mijn vraag heb ik nog geen antwoord. Nu heb ik ergens anders stekkers met hulpstukken besteld. Zoals aangeven in de kop. Zal vast aan mij liggen dat het niet werkt. Verzending heel netjes dat moet gezegd worden.

Geweldig en kapotsnel

Supersnel en gewoon ouderwets goed, punt.

Snelle levering van het bestelde. Duidelijke uitleg en product beschrijvingen op de website die ook nog is simpel navigeerbaar is. Hulde!

Te duur en te laat

Ik wilde netwerk installeren in het weekend en bestelde vrijdag de spullen bij Netwerkkabel.EU, onder de belofte dat het de volgende dag geleverd zou worden. Het was wat duurder en er zaten stevige verzendkosten bij voor iets wat in de brievenbus past, maar dan kon ik wel in het weekend aan de slag. Helaas werd het pas maandag opgestuurd en dinsdagavond laat afgeleverd. Ik had de onderdelen dus beter bij een goedkopere webshop kunnen kopen.

Beste Martijn, Ik vermoed dat u tijdens het bestellen niet goed heeft gekeken, u heeft namelijk een product besteld welke niet op voorraad was en waar een levertijd van 3 werkdagen bij stond. Alleen producten welke in voorraad zijn worden de volgende werkdag geleverd dit wordt ook op onze website bij elk artikel vermeld. Wij versturen onze producten alleen als pakket zodat er een volledige track en trace beschikbaar is. Het kan zijn wanneer het een kleine bestelling is dat het in een envelop gepakt wordt, maar dan gaat het alsnog met de PostNL chauffeur mee en niet met de postbode en zit er een volledige track en trace op.

Deskundig en klantvriendelijk

Door gebrek aan kennis heb ik een verkeerde aankoop gedaan. Netwerkkabel gaf een duidelijke en deskundige uitleg er ik mocht mijn bestelling kosteloos retourneren Top netwerkkabel

Zoals het hoort....

Mijn bestelling snel en netjes geleverd. Artikel voldoet aan verwachting.

Simpelweg gewoon goed

Voor de bekabeling van het huis gekozen voor cat6 kabel. Nog even gekeken naar cca of vol koper, door een duidelijk artikel is het vol koper geworden. (Langere lengtes, Power over Ethernet) 2 dozen besteld, binnen enkele dagen stond de bezorger voor de deur om de kabels te bezorgen.

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Makkelijk zoeken op de overzichtelijke site en snel besteld. Levering snel en correct.

Gewoon bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Prima

Duidelijke website met ruim assortiment en goede omschrijvingen.

Snel gevonden, besteld én geleverd.

Had wat korte ethernetkabeltjes nodig. Na kort zoekwerk op de site vanNetwerkkabel.eu terecht gekomen en geen spijt van. De gezochte kabeltjes in de ruime keus snel gevonden, eenvoudig besteld en supersnel geleverd. Wat wil je nog meer?

Snel en goed product

Mooie producten met snelle service en prima prijs

Kabel was snel geleverd, en van een goede kwaliteit!

Ze hebben veel keuze in kabels en toebehoren, zodat ik er een van mijn gewenste kabel kon uitzoeken, wat betreft de verschillende lengtes en diktes enzovoort, en een goede website.

De kwaliteit en service is perfect

De kwaliteit van de producten zijn super goed en de service en aflevering van de producten verliepen zonder problemen en op een professionele wijze.

Geen goede service en handleiding

Terug bel verzoek achtergelaten, geen response gehad.

Ik had meerdere kabels besteld. De volgende dag is mijn bestelling in zijn geheel aangekomen.

De benodigde kabels waren snel verzonden, degelijk verpakt. Heb mijn system in een mum van tijd up and running. Aanbevolen.

Uitstekend en netjes geleverd

Mooie kabels en netjes verpakt.

Op tijd geleverd

Alles op tijd geleverd maar ik dacht dat Cat6a kabel afgeschermd was. Deze dus niet is wel 500 mhz