Zeer goed.

Snel geleverd en goed verpakt. Nette prijzen.

Meedenkend bij vertraging levering.

Dikke duim voor de meedenkendheid toen bleek dat de gewenste kabel op de gestelde termijn niet geleverd kon worden. Men stelde zelf een andere kabel voor die aan de specificaties voldeed. Top geregeld, kwam netjes aan, doe ik de toekomst vast nog eens een bestelling. Prijs is ook goed.

Perfecte service

Niet alleen is het produkt goed op tijd maar ook een mail met uitleg gekregen

Snel, duidelijk, servicegericht

product zoals omschreven. snel geleverd en zonder problemen.

Vele goeie ervaringen

Ik koop vaker producten bij netwerkkabel. Lekker goedkoop, snel, goeie adviezen. Gewoon top!

Snelle oplossing voor een vraag over Cat6A connectoren met speciale stukjes

Cat6A connectoren met speciale stukjes was eerst niet duidelijk niettegenstaande ik heel wat ervaring heb met krimpen van gewone Cat5 en 6 UTP conncetoren. Er werd onmiddellijk op mijn mail geantwoord en alle moeite gedaan om het duidelijk te maken. Bedankt Peter Maas

Hadden eerder kunnen laten weten

Je belt wel maar als iemand niet kan opnemen, stuur je ook niet een email met de reden noch response. Daarnaast vind ik dat je ook binnen 2 weken een update kan geven waarom het nog lang duurt. Aanbeveling vind ik het momenteel nog niet, ik vind niet dat als verkoper in gebreken is qau magazijn, dat koper meermaals meerdere manieren moet contacteren. Daarnaast gelijk bandje van nr 2 doe per mail terwijl je al 3* gemaild hebt met steeds 3 dagen ertussen vind ik laks reageren.

Ondanks dat het bestelde niet direct op voorraad was , toch snel geleverd ., toppy !

Goede prijs , snel geleverd

Vlak voor de uiterste tijd om mijn Kabel de volgende dag binnen te krijgen (21:15) besteld, en netjes de volgende dag ontvangen!

Veels te lang moeten wachten op mijn bestelling

Ik bestelde 5x een bepaald artikel. Er waren 4 op voorraad, dus werd er nog niks verzonden, begrijpelijk. Maar na langer dan een maand gewacht te hebben leek het onveranderd. Pas na contact vanuit mijn kant kreeg ik meer duidelijkheid waarna ik besloten heb de 4 te ontvangen en 1 te laten vervallen.

Levering duurt te lang

Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Wij zien dat u op 11 juni om 22:06 uur een bestelling heeft geplaatst, deze is 12 juni verstuurd met PostNL, op 13 juni om 07:32 uur wijzigde u zelf de bezorging voor afhalen bij een pakketautomaat, deze heeft u vervolgens zelf op 15 juni afgehaald om 12:25 uur. Wij snappen dus niet waarom u dan nadat u het pakket heeft afgehaald ons een negatieve beoordeling geeft en aangeeft niks ontvangen te hebben. Ook heeft u niet de moeite genomen om contact met ons hierover op te nemen. Uw bestelling is hier 12 juni verstuurd zoals beloofd en zoals ook aangeven stond op de website, ik zie dus niet iets wat wij fout gedaan zouden hebben?

goede prijs, prima service

goed spul, niet duur, goed advies, alles prima in orde

Prima service, de bestelling binnen de volgende dag, gemonteerd een dag later.

Bij jullie kan ik zo weer een bestelling gaan plaatsen.

Goede prijs / kwaliteit en snelle levering !

Goede prijs / kwaliteit en snelle levering !

Zou volgende dag geleverd worden, maar helaas

Jammer zou volgende dag geleverd worden, maar helaas

Goed advies

Na goed advies bestelling geplaatst van cat 6a S/FTP kabels. De volgende dag werd de bestelling afgeleverd! Ik kom zeker nog eens bij netwerkkabel.eu terug.

Netjes en in goede staat de volgende dag geleverd.

Alle jaren een goede ervaring met Netwerkkabel.eu. Goede materialen voor een wel erg scherpe prijs. Top dus!

Uitstekende keuze mogelijkheid, eenvoudig te bestellen, uitstekende kwaliteit, prima prijs.

Kwaliteit, goed verpakt, en super snel verzonden.

zeer goed telefonisch geholpen om de juiste artikelen te vinden.

moet de boel nog installerem

De webpagina met keuzehulp is perfect. Ongelofelijk snelle levering van niet overprijzde degelijke producten.

Service zoals het hoort

Duidelijke website, vlotte levering. Helaas was de levering niet volledig, maar na contact met de klantendienst snel de gevraagd refund gekregen.

In orde

Levering iets later als gepland, maar verder prima in orde

Uitstekend!

Snelle levering, goed aanbod en prima prijzen.

Zaagstraat 15

7556 MX Hengelo