Goede koop

Mooi product en snel geleverd.

zeer tevreden over dienstverlening en service

bij langere levertijd van bestelde kabel, snel een alternatief aangeboden dat eveneens onder gunstige condities kan worden aangeschaft

Irritant

3 spam mails na 1 bestelling kom op

Snel bezorgd

Uitgebreide melding over de verzending .

Very quick and good pricing

Was my first order on the website, everything went very quickly. Nice amount of different choices, good prices and quick delivery to Belgium. Won't hesitate to order again in the future.

Goeie service!

Goeie service voor de bestelling verstuurd is hebben ze telefonisch contact gezocht om te wijzen op de juiste connectoren bij de gekozen kabel!

Eerste keer besteld. Goede ervaring.

Er was van een bepaald artikel.kiet genoeg voorraad, maar heb het toch nog op tijd gekregen, en ook is er geleverd wat ik besteld heb.

Webwinkel liep vast, na telefoontje werd ik meteen teruggebeld en probleem opgelost, er bleek iets niet op voorraad, hier werd ook snel op gereageerd en een andere oplossing geregeld.

Goede kwaliteit voor een juiste prijs en snelle levering!

Correct en snel

Alle items correct en duidelijk omschreven, en zoals beschreven de dag erna al geleverd, top.

Snel en correct

Goede snelle levering van de bestelde UTP kabels, en grote keuze op website

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Fijn dat de kabels snel geleverd konen worden

Probleemloze bestelling en levering

Probleemloze bestelling en levering

Goed product

De bestelling verliep soepel en zeer snel. De geleverde producten waren precies zoals besteld.

Goed werkende kabel

Zeer snelle levering, zoals beloofd! Goede informatie op website

Zeer goede service

Bestelling geplaatst en 1 artikel was niet op voorraad, ben direct gebeld en er werd een andere optie aangeboden. Zeer goede service, andere optie genomen en de dag erna alles netjes verpakt ontvangen.

prima,behulpzaam.

nette behandeling, correct ,weet wat je nodig hebt. Ben blij ermee.

Goede kwaliteit kabels, snelle levering

Betrouwbare partij om mee samen te werken. Een echte aanrader.

Lange levertijden

Zaterdag 7 oktober besteld 12 oktober nog niet ontvangen

Prima.

Levertijd en product zoals verwacht.

Snel geleverd en goede producten

De kwaliteit prijsverhouding is heel goed. Daarnaast zijn de spulletjes snel geleverd. Helemsal top!

ik heb mijn kabel helaas nog niet ontvangen dus ik kan u nog geen mening geven

Ik heb de kabel besteld maar nog niet ontvangen

No order confirmation or shipping info

I received only a payment confirmation from my bank. No order confirmation, no shipping info, tracking numer or expected shipping or delivery date. In previous order, this was all fine.

• Would you recommend us? No