net en overzichtelijk

spullen zijn netjes geleverd alleen een paar dagen later

Het zelf kunnen afhalen en de prijs prima

Snel geleverd maar onbruikbaar

De haakse HDMI kabel is onbruikbaar omdat de knik naar de verkeerde kant is gemaakt. Uitermate slordig!

Prima service ... snelle levering

De bestelde producten werden snel geleverd ... helaas was door een foutje mijn bestelling aan een andere klant geleverd en andersom. Maar dit is snel en adequaat opgelost en al de volgende dag had ik de juiste bestelling in huis.

Perfect en netjes geleverd

Besteld voor goede en eerlijke prijs .snel geleverd

Snel en simpel

makkelijk en snel geleverd en besteld

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering en alles wat ik besteld had dat klopte

Omschrijving klopt niet

Ik heb een kabel besteld, die volgens de omschrijving 100% koper zou moeten zijn. Helaas, op de verpakking stond het duidelijk dat het CCA is. Dat is niet fijn... Aangezien de kabel niet voor een echte serieuze en belangrijke gebruik is heb ik hem gewoon geaccepteerd ipv retouren. Graag de omschrijvingen aanpassen! Één stertje plus voor de supersnelle verzending en ook eentje bij voor de goede prijzen.

Snelle levering.

Snel geleverd.

Goeie spullen, top service!

Er was een op opbouw utp doosje niet op vooraard. Daar door kreeg ik een mailtje met dat bericht en stelde ze een alternatief wat wel op vooraard was zodat ik alsnog al mijn spullen snel zou ontvangen. Alles heb ik al geïnstalleerd en het werkt top!

Vandaag besteld morgen in huis .

altijd goed

bestelling altijd goed verzonden

snelle levering, prima product

2 patchkabeltjes (CAT-7) besteld, Snelle levering en mooi product.

Correct en snel

Idem

Snelle service!

Goede communicatie en snelle service.

Prima producten voor prima prijs

Levering is zeer snel. Goed verpakt. Zeer uitgebreide webshop. 1 minpuntje: zoeken geeft niet alle resultaten. Zocht naar doorsteek pluggen en je kreeg alleen cat 5 pluggen.

Super netjes en snel

Super netjes en snel afgeleverd voor een mooie prijs.

correct

snelle en correcte opvolging van de bestelling. constant op de hoogte houden van het verloop van de bestelling en de verzending. artikel zoals verwacht

Goede ervaring

Goede ervaring

Prima kwaliteit voor een nette prijs

Op tijd geleverd. Product prima