prima service en kwaliteits producten

Na mijn aankoop had ik nog wat vragen omtrent het aansluiten van de stekers aan de UTP kabel. De medewerker aan de telefoon (Mart) liet mij rustig mijn vraag uitleggen en gaf daarna een uitgebreid antwoord. Ook mailde hij mij een "blog" welke aangaf in een paar duidelijke stappen hoe te werk te gaan. Al met al een uitstekende service ook na aankoop van een van hun producten!

heel tevreden

snelle levering en correcte bestelling en prijs

Snel

Makkelijk te vinden. Meeste sites given niet aan of de tang ook voor doorvoer utp stekkers bruikbaar waren. Beetje jammer dat je zoveel verzendkosten moet betalen

Mijn bestelling was zoek geraakt bij DHL - Hengelo. Contact op genomen met netwerkkabel.eu en een kwartier later al een bericht terug dat de order opnieuw klaargemaakt was voor verzending. Gewoon de klant goed behandelen, wat de oorzaak ook was dat de eerste order niet bezorgd werd. De rest lossen wij wel op met DHL zeiden ze bij netwerkkabel.eu. Zo hoort het, de klant is koning. Alle lof.

alles kwam snel goed!

Internetkabel gekocht. Bij installatie bleek de kabel niet goed. Gebeld. Volgende dag al nieuwe kabel ontvangen. Alles werkt!

Fast, reliable, good price/quality

Fast, reliable, good price/quality

Zeer snelle levering

Goede een overzichtelijke website met superieure zoekfunctie. Zeer snelle levering naar België en alles netjes verpakt. Een aanrader om hier te shoppen.

Mooie prijs en vlotte levering!

Dik in orde!!

Supercontent van shop alleen Bpost heeft wat op zich laten wachten.

Producten prima, verzending via DHL erbarmelijk

Producten geleverd in een envelop; verzending via Postnl was waarschijnlijk wel de volgende dag geleverd, nu kwam het via DHL 'pas' op dinsdag. Een aanbeveling: Ja, maar 1 met een 'maar' had grag keuze gehad over verzendopties.

Ruim assortiment en snelle service

Ruime keuze in netwerkkabels in allerlei uitvoering. Ze hebben vrijwel alles op netwerkgebied. Mijn bestelling werd vlot uit voorraad geleverd.

Afwachtend

Bestelling geplaatst, direct betaald. Nog geen goederen ontvangen!!! Blijf in afwachting dus. Op dit moment heb ik eigenlijk geen keuze van ja of nee, mazr moet iets aanduiden.

Supersnel geleverd !

Goed en snel geleverd !

Niks op aan te merken

Duidelijke website. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Knetter snel

Ik deed 22:00 een bestelling. 14:00 de volgende dag zat het in mijn brievenbus. Ik zag ook aan de mails dat het binnen 10 minuten van mijn bestelling al was opgestuurd.

Goede snelle levering

Utp kabel cat 6 van goede kwaliteit

De kabel werkte niet, jammer als je 100 meter hebt gekocht!

De kabel werkte niet, jammer als je 100 meter hebt gekocht!

Goed product, levertijd wat traag

Bij Netwerkkabel.eu een 20m lange netwerkkabel besteld in een waterdichte uitvoering voor het plaatsen van een extra wifi accespoint in de tuin. Het juiste product is in goede staat ontvangen. De levertijd zou van mij nog iets sneller mogen. Verder is er relatief weinig email verkeer. Er is een bevestiging gestuurd en een factuur, maar geen berichtje dat het pakketje is verstuurd.

Snelle levering, goede prijs en goed verpakt.

Ruim assortiment en een goede prijs. Bestelling en betaling ging vlekkeloos en de levering ook.

ruime keuze, snelle levering

Geleverde kabels doen wat er van wordt verwacht

De kabels werden geleverd in een doos die nat leek te zijn. één kabel werd netjes verzonden in een gesealde zak. De ander was ook opgerold samengebonden, maar niet in een gesealde zak. Doet mij denken dat de kabel al eens retour is gestuurd. Verder doen de kabels waarvoor precies waarvoor ze zijn bedacht ;).

Ik heb vaker wat gekocht en dat ging prima

Goede kabel en snelle levering op het gewenste adres

Als ik weer kabels nodig heb zal ik zeker denken aan alle kabels