Snel en Perfect.

Goede overzichtelijke website heb mijn producten snel gevonden en besteld. Volgende dag bestelling in Huis SUPER.

Snel bezorgd. Maar door mijn vergissing had ik een andere utp kabel dienen te bestellen. Ik ga een retourzending melden.

super

goede ervaring

prima!

Prima, uitstekende afhandeling. Ik zou alleen bij 'achteraf betalen'(waarvoor ik koos) heel duidelijk aangeven dat je als klant niet directr zelf hoeft over te maken nadat de factuur via de mail komt, maar dat je moet wachten op een volgende mail van Billink. Ik heb zelf meteen na ontvangst overgemaakt. Daarna kreeg ik mails van Billink. Hopelijk staat de factuur nu in het systeem als "betaald". Groet, Harry Michon 06 5343 6275

Een dikke 10

Goede service, prijs en snelle levering.

Product voldoet aan bestelling

Product geleverd op tijd,en was naar wens

Vlotte afhandeling met goede producten

Cat 7 1200Mhz kabel voor in de toekomst.

Snel en correct

Snel en correcte levering

snel en zorgvuldig

Mijn bestelling in de avond geplaatst en volgende dag in de bus. fijne winkel met oog voor de klant. Helaas de foute stekker besteld , maar retourneren was makkelijk .

Gebrek aan commerciële instelling

Onze zending zou geleverd zijn, doch wij ontvingen niets. Na een paar mails over en weer, kregen wij plots geen enkele reactie meer van Netwerkkabel. Wat dachten zij... goederen zijn betaald... trek jullie plan...

Ongevraagde spam en e-mails

Ik had de keuze gemaakt om geen reclame e-mails te ontvangen. Ook heb ik in de opmerking gezet dat ik geen enkele andere e-mail wil ontvangen. Ik heb nu al 2 e-mails ontvangen met tips? en reclame! Ik kan in de e-mail kiezen voor uitschrijven, maar ik had me toch nergens voor ingeschreven... Ik heb gebeld, en met Mart van Netwerkkabel.eu gesproken. Hij vond dat ik daar geloijk in had maar kon er verder ook niets aan doen.

Gewoon goed

Productinformatie, bestelproces en levering zoals verwacht. Simpel en snel.

Geleverd wanneer belooft en kabels uitstekend

Naar drie pogingen bij andere webshops met allemaal de belofte de volgende dag te leveren is het Netwerkkabel.eu wel gelukt! De kabels zijn netjes (3x UTP Cat6) en tot dus ver prima. Iets sneller de klant van feedback voorzien dat er beweging in de bestelling is zou wel fijn zijn.

Snel, netjes en op tijd!

Zie titel

Niks geleverd

Netwerkkabel vraagt mij om een recensie over hun product. Dat is lastig want ik heb helemaal niets ontvangen anders dan weer een DHL mededeling dat er iets mis is gegaan met de levering en dat deze wellicht dit jaar nog wordt geleverd, zoals standaard bij DHL. Dus wellicht wil Netwerkkabel voortaan eerst bij DHL checken of de klant iets heeft ontvangen voordat deze het product dient te beoordelen.

Goed spul goede prijs late levering

Prima, op de levertijd na. Hoewel ik wel keurig een email kreeg dat de levering begin van de week pas zou zijn werd dat ook niet gehaald. Beetje jammer dus daarom een 8 ipv een 10

Snelle reactie op mail.

Prijzen slingeren zoals overal de pan uit

Prijzen zijn tegenwoordig veel te hoog onder het excuus van corona

Gewoon goed

Bestellen betalen en thuisgestuurd krijgen perfectperfect

Snel reactie, top kwaliteit, goed service

Snelle levering en een goede prijs.

Duidelijke omschrijving van kabel. Gemonteerd en werkt uitstekend.

Besteld en op tijd bezorgd

Ik heb korte 25 cm netwerkkabels besteld. Voor een leuke prijs. Ze werden op de dinsdag geleverd zoals afgesproken. Goede kwaliteit.

Zeer snelle levering

Goed product! En zeer snel thuisbezorgd! Dikke prima!

Redelijk

Op de site stond ons product op voorraad daarom de keuze gemaakt. Kreeg een mail met alternatief. Product was dus niet op voorraad en daardoor hebben we niet de gewenste levertijd gehaald.