Zeer goed.....

Duidelijke site, makkelijk bestellen en de volgende dag in huis. Heel prettige eerste ervaring met deze webshop.

Top Service

Goede kwaliteit snelle service

perfect en zeer snelle levering

perfect en keurig geregeld, zeer snelle levering

Beste Herman, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

Snel en komplot zeer goed

Gewoon zeer tevreden. Alleen zou ik graag korting krijgen zonder een actie kerst en nieuwjaars actie zonder een een vriend aan te brengen. Ik bestel zelf, en monteer ook voor vrienden. Dat is wel jammer.

Beste Sebastiaan, Hartelijk bedankt voor uw review, we nemen uw feedback zeker mee.

zeer goed

zeer goed geregel;d ook nadat ik zelf een fout had gemaakt

Beste Kees, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

Snel, sneller, snelst.

Na via de mail snel heen en weer alle informatie snel gekregen. Ging het proces bestellen en leveren supersnel. Ga zo door, top, jullie kunnen alleen maar slechter gaan functioneren!

Beste Alfred, Klant feedback is voor ons zeer belangrijk en mooie reviews als deze doen ons goed. Wij hopen u snel weer te zien!

Goede spullen maar slordige levering

De bestelling werd zeer snel geleverd. Helaas waren twee producten verkeerd. Wel weer snel hersteld maar toch...

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor uw eerlijke review. Wij betreuren dat u in eerste instantie een aantal verkeerd geleverde artikelen hebt ontvangen. Het doet ons goed om te zien dat het vervolgens netjes is opgelost, al gaan we hier natuurlijk wel mee aan de slag. Wederom onze excuses voor het ongemak.

soepel besteld

soepel besteld stug gekregen

Beste, Dat is vervelend om te horen. Wij hadden graag gezien dat u contact met ons had opgenomen voordat u een review schreef. Dit probleem wordt natuurlijk netjes opgelost, wij zullen contact met u opnemen.

Soepele transactie

Besteld en snel geleverd.

Beste Donald, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd al is het even zoeken naar de juiste combi van kabel en connector.

Beste WH, Hartelijk bedankt voor uw review en feedback. Wij zijn bezig met een vernieuwde website, hier kunnen wij bijvoorbeeld de juiste connectoren beter/overzichtelijker op de productpagina van een kabel laten zien.

Snelle levering en goede advisering

100 meter utp kabel besteld en snel geleverd . Geleverde kabel en connectoren pasten niet bij elkaar. Na overleg gratis nieuwe kabel en bijpassende connectoren daags erna al ontvangen. Prima advies en service en vriendelijke behandeling.

Beste Jo, Uw review wordt zeker gewaardeerd, hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens!

Duidelijk overzichtelijke website. Hoop keuze. Goede kwaliteit en een snelle levering 👍

Beste Mark, Hartelijk bedankt voor uw mooie review!

Te vreden

İk heb de bestelling geplaats via website na de betaling binnen 24u is mijn bestelling afgeleverd uitstekende super snele levering

Beste Seydi, Goed om te horen dat u tevreden bent over onze levertijd, bedankt voor uw mooie review!

Helemaal prima!

Snel geregeld; prima verpakt en netjes afgeleverd.

Beste Frans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

Super aftersales

Goed geholpen met advies over de juiste kabels. Helaas bij het aanleggen van m'n thuisnetwerk een defect patchpanel, maar perfect opgelost door netwerkkabel.eu.

Beste Marcel, Goed om te horen dat onze klantenservice u niet alleen van goed advies heeft voorzien, maar ook het probleem tijdig heeft opgelost. We hopen u snel terug te zien!

Waar gemaakt vandaag besteld morgen in huis

Optijd geleverd

Beste Karel, Klant feedback is voor ons zeer belangrijk en voor mooie reviews als deze doen we het!

snel geleverd en een zeer groot assortiment

Beste Loek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

Snelle levering Eerder zelfs als gepland

Beste Ralf, Bedankt voor uw mooie woorden!

Hulpvaardig en snel geleverd

Klantenservice had goed advies, en na een onvolledige bestelling kon ik nog telefonisch iets bijvoegen. Alles werd de volgende dag geleverd.

Beste Jim, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze klantenservice, we zien u graag terug!

Snel en klantgericht

Snel en klantgericht

Beste Gertjan, Goed om te horen dat u tevreden bent, we zien u graag terug!

Goede producten voor nette prijs

Overzichtelijke website, alhoewel de foto's vaak worden hergebruikt voor andere producten in dezelfde categorie en dus de beschrijving leidend is. Goede producten voor een nette prijs en redelijk snel geleverd.

Beste Peter, Bedankt voor uw eerlijke review, wij nemen de feedback zeker mee.

Snelle levering, redelijke prijs. Niks op aan te merken.

Beste Wouter, Hartelijk bedankt voor uw mooie review!

voor 21:30 besteld, volgende dag geleverd --> helaas 1 week later !!

Speciaal bij jullie besteld vanwege snelle levering (volgens website), echter nog steeds niet ontvangen ! Jammmer

U heeft op eerste kerstdag een bestelling geplaatst, deze kan dan niet de volgende dag bezorgd worden omdat wij met kerst gesloten waren zoals ook op de website werd vermeld. De levertijd met kerst bedroeg 3 werkdagen zoals vermeld op de website. Uw bestelling is dinsdag 31 december bij u bezorgd, dat is precies 3 werkdagen (vrij / ma / di). De kerstdagen zijn geen werkdagen, ik hoop dat u dit kunt begrijpen.

Gewoon super

Ik heb er naar 2 woorden voor "gewoon super"

Beste Nic, Goed om te horen dat u tevreden bent!

onnoemelijk veel producten en snel thuis bezorgd.

Gewoon prima!

Beste John, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!