mooie netwerk toolset snel geleverd

mooie netwerk toolset snel geleverd

De bestelling was in orde.

De bestelling was een dag later dan de beloften ,kan aan post nl zijn of aan u. maarde bestelling is in orde .

Komen afspraken na

Prima partij, ik heb telefonisch contact gehad, ze denken mee en je wordt vriendelijk geholpen. Spullen komen op tijd. Alleen maar goede ervaringen met deze leverancier!

Snellere levering

Vandaag besteld morgen geleverd

Trage levering

Trage levering

Duidelijk, snel, goed!

De website is heel duidelijk en helpt om de goede keuze te maken. Bestelproces is goed. Levering is snel en de kwaliteit prima! Aanbevolen dus!

Snelle verzending

Ik had mijn CAT6a opbouwdoos 2x RJ45 STP × 1 de volgende dag netjes verpakt binnen.

Super winkel

Goede levering. Veel keuze in producten en vlotte service.

Zeer snel geleverd

Moeten jullie volhouden.

Werkt top, goede prijs kwaliteit verhouding

Goede kabel voor een betere prijs.

Had dit product hier al eerder besteld. Goed bevallen en daarom nog een paar besteld.

prima spullen en snelle levering

Vlot contact met de klantenservice en mijn vraag werd snel beantwoord waardoor ik een prettig en goed gevoel over hou aan mijn bestellin Netwerkkabel.eu. Een aanrader met super hulp.

Producten niet ontvangen.

Helaas staat op jullie website als je besteld voor 21:30 dan heb je de volgende dag je levering. Helaas heb ik deze bestelling gedaan op Dinsdag en steeds niets ontvangen. Dus ik denk dat jullie eens moeten bezien met PostNL en druk opzetten vanwege zij hun KPI niet behalen.

Ruim assortiment, correcte prijzen en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

De levering van de producten was snel, en alles is van goeie kwaliteit. De service is ook uitstekend, een product toevoegen aan mijn order kon nog voordat alles was verzonden. De medewerker heeft me fijn geholpen.

Zoals beloofd bestelling in één dag in huis

Zoals beloofd bestelling in één dag in huis

Scherpe prijzen en snelle levering!

Hier de goedkoopste, maar gewoon prima netwerk kabel gevonden, en de volgende dag geleverd, gewoon top!

Snelle en perfecte service

Bestelling bestaande uit krimptang voor doorsteek RJ45 connectoren met daarbij benodigd de connectoren zelf. Verkeerde connectoren geleverd, gebeld, en een dag later de juiste connectoren geleverd. Klein foutje, snel opgelost. Top service.

Vandaag besteld, morgen in huis

Eerste gebeld, kreeg goed advies en werd vriendelijk te woord gestaan door inhoudsdeskundige!

Snelle levering helemaal in orde en volgens wens

op bestelde dag binnen op juiste locatie waar ik t wilde hebben (afhaalpunt) goed werkend product

Kabel conncector werkt niet helemaal 100%

Connector zijn gemakkelijk in aansluiten echter levert de kabel maar 9 mb/sec geen informatie te vinden hoe dit op te lossen

Netjes, conform beschrijving.

Mooi setje zonder gebruiksaanwijzing.

Supersnel geleverd in correcte staat

Ik heb maar een opmerking hierover. Geleverd wat ik had besteld in perfecte staat. Uitstekend.

Site is overzichtelijk en informatief en producten werd snel geleverd.

Geleverde producten nog niet gebruikt.

Zeer goed.

Snel geleverd en goed verpakt. Nette prijzen.

Hamerstraat 8

7556 MZ Hengelo