Snel verstuurd

Prima website met veel toelichting en hulp emailtjes, snelle verzending

Prima assortiment en snelle levering

Alles wat ik nodig had om stukje lan kabel te leggen. Heldere website. Bestelde tang bleek niet geschikt voor doorsteek connectoren. Jammer dat dat nergens vermeld stond. Daarom 1 ster minder.

producten voldoen aan verwachting, prijs is ook goed

uiteindelijk goed geholpen

Het wachten op mijn bestelling duurde wat langer dan verwacht. Uiteindelijk werd met mij meegedacht en kwamen ze met een mooie oplossing waar ik heel tevreden mee ben.

Uitstekend verwerkt

Na de bestelling geplaatst te hebben en bericht van verzending ontvangen te hebben. De volgende dag het pakketje ontvangen.

uitstekend

behulpzaam bij het vinden van een oplossing

Prima snelle levering

Een goeie ervaring

Goed product en snelle levering

Krijgt ook netjes een e-mail hoe je het allemaal het beste kunt doen

Snel geleverd en goed product/prijs

Goed en snel

Goed en snel

Mooie keuze in kabels. Er was 1 kabel niet leverbaar. Toen ik na 4 werkdagen niet meer kon wachten is in overleg een ander type kabel gekozen. Dank voor de service.

Goede prijzen snelle levering

Goede prijzen snelle levering

Heel snel geleverd

Zeer goede snelle levering, alleen jammer dat de standaard meegeleverde RJ45 connectoren niet fijn zijn zonde van het geld, de zelf bijbestelde RJ 45 connectoren waren wel goed.

Goede snelle levering maar.......

Goede correcte levering, de volgende dag al geleverd. Echter daarna dagelijks bestookt met email, ik heb mij heel snel uitgeschreven hiervoor. Kortom; levering top, maar één tip: schrijf je niet in voor de nieuwsbrief.........

Goede kwaliteit

En een snelle levering

Na bestelling, heel snelle levering, top service

Indien ik nog netwerkzaken nodig heb zal ik deze absoluut bij Netwerkkabel.eu bestellen.

Mooie lekkere dunne kabel

Mooie lekker dunne kabel en soepel zodat je hem langs de plinten of wanden kunt dan.

Uitstekend !

Klantenservice was bereikbaar en zeer klantvriendelijk ! Snelle levering !

Snelle levering van kwaliteitskabel

Een van de weinige webwinkels die 100% koper netwerkkabel voor een nette prijs verkopen. Wel een kanttekening; de kabeltester die ik ook van plan was te bestellen stond wel op site maar was niet bestelbaar. Vervolgens krijg ik na levering van de kabel wel een mail om deze kabeltester te bestellen maar na het aanklikken van de link, juist; onbestelbaar. Dus de site zelf kan wel een update gebruiken; is het er niet, haal het er af. Maar ben verder wel tevreden ;-)

Prima !

Alles naar wens verlopen !

Snel deskundig en goed geleverd

Ruime keuze snelle levering

Te lange levertijd en slechte communicatie

Product zou binnen 3 werkdagen geleverd worden. Na 1 week nog niets ontvangen en contact gezocht. Product zou wat vertraging hebben maar binnen 3 dagen zou het verstuurd worden. Weer een week gewacht, nog steeds niets gehoord. Weer contact opgenomen waarna mij weer werd verteld dat het product binnen 2 dagen verzonden werd. In totaal heb ik bijna 3 weken moeten wachten op Het product. Ik moest telkens zelf contact opnemen, anders werd er mij geen info verstuurd.

vlotte afhandeling van mijn bestelling

binnen de week geleverd en netjes verpakt.

Snelle accurate levering

Buitenkabel utp is van goede kwaliteit