De bestelling werd snel geleverd.

Doen wat ze beloven

Een goede prijs voor een kwalitatief goed product. En conform opgave geleverd.

Bijna prima

1 Kabel was niet voorradig waardoor bestelling in geheel bleef hangen. Dat werd snel opgelost door mank artikel op mijn verzoek snel te vervangen voor andere kleur waardoor order alsnog op tijd kon worden uitgeleverd. Klus geklaard...

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en goed verzorgde levering. Dus zeer tevreden.

Niet fijn.

Het zal niet door uw medewerkers zijn maar ik heb mijn bestelling nog niet

Kleur codering aders afwijkend, zéér lastig om te verwerken!!!

Snelle ontvangst, positief! Niet fijn om te verwerken, dit om dat er bij elke 4 paar getwiste aders de zelfde blanke witte aders gebruikt zijn (zeer verwarrend wat me 4 extra connectors gekost heeft) in plaats van 4 stippel kleuren corresponderend aan de 4 hoofdkleuren en dus ook niet in die volgorde in de kabel verwerkt zijn en dus bij gebruik de connectoren niet volgens de standaard normering aan te krimpen zijn!!!

Alles precies zoals belooft.

Onbekend met dit UTP-spul maar door de goede info op de site en de goede prijs toch maar bestel. 2Dagen later binnen en een perfect product gekregen, precies wat ik hoopte.

Op tijd geleverd

Mooi product voor een goede prijs

Zoals je mag verwachten. juiste en snelle levering

Snelle en correcte levering

Zoals aangegeven op de website wordt de levering na 1 dag uitgevoerd.

Snel verzonden en netjes op tijd

4 pakken platte UTP kabel besteld, na 2 uur verzonden. De volgende dag voor 12 uur binnen. Kan er niks anders van zeggen dan goed zo!

Goed doch met één kabel was er een probleem ontstaan.

Mijn modem had aangegeven dat er een apparaat was aangesloten dat niet op duplex ingesteld was. Oorzaak zou een oude netwerkkaart of verouderde netwerkkabel kunnen zijn. Om een oudere kabel te vervangen heb ik dus een platte Cat 6a kabel van 7 mtr besteld en meteen om maar een Cat 6a kabel van 1,5 mtr voor tussen het modem en de pc te plaatsen. Die als eerste vervangen doch de snelheid was zeer droevig, slechts 7Mb. Geen update voor netwerkkaart aanwezig want deze stond nu op 10 Mb. Tenslotte dus een Cat 5e kabel geplaatst en nu stond de netwerkkaart op 1000 Mb met goede snelheid van 360 Mb. Was al bang om de lange Cat 6a kabel te plaatsen doch heb dat toch gedaan en gelukkig bleek deze geen problemen te geven zodat de router op de bovenverdieping toch een snelheid van 150 Mb op wifi door kon geven en daar was het mij om te doen. Al met al dus toch tevreden al is het wel jammer dat ik nu een kabeltje over heb waar ik (voorlopig) niets mee kan doen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Makkelijke site om te vinden wat je nodig hebt en het levert wat geadverteerd wordt.

Vlotte levering

De bestelde RJ45 connectors zijn van uitstekende kwaliteit en in niet veel andere webshops te koop.

Snelle levering en top spullen

Fijne doorsteek connectors gekocht met mooie tang, nooit meer gedoe met kleine draadjes strippen.

Goed materiaal, snelle levering

"vandaag besteld, morgen in huis" klopt!

"vandaag besteld, morgen in huis" klopt!

Prima kabels

Ruime keuze

Snelle levering goede kwaliteit

Via Google gevonden was de goedkoopste leverancier en had goede recensies dus voor deze aanbieder gekozen

Snelle levering en leveren wat gevraagd wordt.

Goede keuze mogelijkheid bij overzichtelijke site

Snelle, soepele levering en werkt uitstekend

Werkt naar behoren

Snel geleverd en goede kwaliteit voor een goede prijs

Snel geleverd en kwaliteit is goed

Snel, gemakkelijk en overzichtelijk

Het thuisnetwerk was dringend toe aan een update. Na veel zoeken naar de juiste spullen, uiteindelijk bij deze webshop beland. Alle artikelen waren snel en makkelijk te vinden. Duidelijke beschrijving en bestellen ging erg simpel. Betaalmogelijkheden waren zeer uitgebreid, wat mij uiteindelijk besloot om hier te bestellen. Bestelling was snel verzonden en op de aangegeven datum ook geleverd. Al met al een prima ervaring. Deze webshop komt op mijn lijstje te staan voor de volgende bestelling.

Een zeer snelle levering ,zeer goede verpakking en schappelijke prijs. Een dikke proficiat voor dit bedrijf.