Snelle levering goede kwaliteit

Zeer snel en goed geleverd

Erg snel en goed geleverd, belde zelfs van te voren dat ze er aan kwamen, producten zijn goed.

De de bezorging was een beetje ingewikkeld. 2 x zo genaamd niet thuis, terwijl we altijd thuis zijn. Dus bij zo'n post nl lint bezorgd . Na protest van mijn kant toch thuis bezorgd. Nu tevreden

zeer vlotte service

zeer vlotte service

Op de site wordt een levertijd van 3 dagen beloofd maar dit zijn 3 weken geworden met een beschadigd

Verkoper begrijpt niet goed dat het zijn verantwoordelijkheid om zijn voorraadbeheer op orde te hebben. Neemt verder geen aktie en stelt ook geen korting voor. Beschadigde dampfolie toch maar aangenomen omdat anders verbouwing nog meer vertraging oploopt.

Top service en kwaliteit!

Uitstekend!

Hulde voor de service, zo moet het gaan! Dankjewel Rick!

Snel goede service

Snel, beetje duur

Zoals het moet zijn

Één van de weinige webwinkels waar ik zo’n uitgebreid assortiment gevonden heb aan wielschaaltjes ter bescherming van pakket. Duidelijke site met goede omschrijvingen. Ik had foutje gemaakt in adres, waarover ik keurig werd gebeld.

Goede service, parket was nog mooier dan verwacht

Bestelling is prettig verlopen, levering was vlot, parket ziet er zeer goed uit.

Goede vriendelijke service and communicatie

Product besteld. Wel op voorraad alleen net niet genoeg voor mijn hoeveelheid. Werd netjes gebeld en na enkele dagen vertraging prima geleverd.

product is prima, levering helaas dag te laat

product is prima en zoals verwacht. Levering was dag te laat zonder melding, bevestiging etc. heel vervelend.

Goed en snel

We hadden, tijdens de lockdown, parketolie nodig; binnen de dag was dat met jullie hulp geregeld! Veel dank.

bestelling is prima afgewerkt

Bestelling va de website gaat prima en de aflevering was ondanks corona mooi op tijd

Vlotte service, gemakkelijk besteld!

Via via website verkregen, gemakkelijk besteld en mooi ontvangen, alles keurig uitgevoerd! Top!

Goed advies gekregen en goed & tijdig geleverde producten

Ook een duidelijke website

Prima service, snelle levering

altijd goede spullen

Heel goede service, hartelijk

Erg behulpzaam, snel en efficient. Ook heel erg blij met de 'legger' die heel goed rekening houdt met onze wensen. Prettige samenwerking. Mooi resultaat.

fantastisch

fantastisch

Snelle bezorging!

Zeer snel bezorgd! Netjes ingepakt!

na een klein foutje alles perfect opgelost.

Na betaling was vergeten de bestelling vrij te geven voor levering. Nadat ik gevraagd heb waar het bleef ben ik dezelfde dag nog opgebeld met uitleg. Daarna geleverd precies op de datum en tijd dat mij uitkwam. Foutje kan je maken maar als het dan zo correct opgelost vind ik dat toppie

Snelle service. Heldere communicatie.

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten