Zeer klantvriendelijk

Prima service, mailcontact over een alternatief product

Veel beloften die niet worden nagekomen.

Bestelde eiken deklijsten. Bij telefonische navraag was een lengte doorgegeven van gemiddeld 2,8 m. Bij levering was de langste lengte 1,8 m. Telefonisch gereclameerd maar kreeg alleen maar smoesjes te horen, na een maand zouden langere lengten geleverd worden. Niet dus. Weer enkele malen gebeld. Zij zouden mij opnieuw de juiste lengte leveren en mij daarover informeren. Nooit meer iets van gehoord.

Beste Pieter, Wij hebben u geprobeerd te bereiken vorige week vrijdag en zaterdag, Bij het bestellen hebben wij aangeven dat er geen garantie geven kan worden dat de plinten ook daadwerkelijk 2.8 meter lang zijn. De plinten zijn doorgaans tussen de 1 en 2.8m lang geleverd. Dit komt omdat wij van de fabriek verschillende lengtes ontvangen, vaak 2.8m1 maar ook vaak 1.8 of 2.4m1. We kunnen niet garanderen dat de volgende geleverde plinten minimaal 2 meter zijn, deze worden direct verzonden vanaf de fabriek. We kunnen wel 6m1 extra leveren in de hoop dat de fabriek de juiste plinten afstuurt, Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

Gewoon goed.

Per mail en telefonisch goed bereikbaar. Levering zoals afgesproken. Gewoon helemaal goed.

Vlotte nette levering

Telefoontje welk tijdstip ze verwachten dat chauffeur er is vind ik persoonlijk prettig. Makkelijke site en vlotte levering.

Heldere website, en goede afhandeling.

Heldere website, en goede afhandeling.

Goede communicatie vanuit het bedrijf!

Ik kreeg vanuit het bedrijf een telefoontje om verschillende dingen te overleggen. Dit kwam vanuit hun initiatief! Erg prettig!

Goede prijs, snelle levering

Enige opmerking. Leveringsdata niet correct maar kan ook afhankelijk zijn van post.nl . Geen probleem omdat we thuis waren.

TOP

Bestelling van twee potten vloer onderhoud bleek bij aankomst een van de twee niet de juiste te zijn. Na een telefoontje is direct een vervanger gratis opgestuurd. Fout word direct TOP opgelost. Betrouwbaar, indien er iets niet goed is word het direct opgelost.

Goede hulp

Ik ben goed geholpen door Rick. Om perfect te zijn zou ik ik Rick willen adviseren nog wat meer in de bouwfysica te verdiepen

Super snel en duidelijke communicatie!

Makkelijk en snel besteld, duidelijke e-mail communicatie en ook nog eens zeer degelijke kwaliteit geleverd! Top!

Omdat mijn bestelling niet meteen voorradig was, werd ik keurig hiervan op de hoogte gesteld en werd ook meteen vermeld wanneer het weer voorradig was. Zoals vermeld kreeg ik iets later mijn bestelling netjes geleverd.

Netjes verpakt en snel geleverd. Top

Snelle levering en goed verpakt zodat de kans op lekkages minimaal is.

Zoals gewend, goede kwaliteit en snel geleverd !

Gewoon top, net zoals mijn vorige bestelling bijna ehm jaar geleden.

Top service & goede kwaliteit

Telefoon werd nog opgenomen om 16:45 uur en de aardige meneer verzekerde mij dat het pakket de volgende dag nog bezorgd zou worden. Tevens had hij goed advies en dat allemaal vlak voor sluitingstijd. Top service & goede kwaliteit producten!

Goede service!

Mooi product, scherpe prijs en uitstekende after-sales!

Onlangs voor ons hele huis de Cubic PVC-plinten (6cm x 12mm) besteld. Mooi product, erg fijn te plaatsen, sluit mooi aan op onze gelakte betonvloer door de zachte 'kitrandjes' die er aan zitten. Goede tips voor de verwerking gekregen, inderdaad uitstekend te zagen met een goede verstekzaag. Een paar plinten bleken beschadigd, zeer vlotte reacties op mail, snelle omruilactie. Scherp geprijsd en complimenten voor het service-niveau!

uitstekende levering van mijn bestelling

In overleg afgesproken. wanneer levering. van mijn bestelling en die werd vervolgens prima uitgevoerd.

Perfecte bestelling en afhandeling.

Het is een hele duidelijke website en een goede prijs. Netjes op tijd geleverd.

snell

Alles correct afgehandeld en snelle levering.

Alles correct afgehandeld en snelle levering.

Super behandeld

Zeer goede afhandeling werd een uur van tevoren gebeld dat het bestelde geleverd werd en van zeer goede kwaliteit super

Erg flexibel

Ik werk veel en daarom kon ik mijn ondervloer niet direct afhalen. Er werd met me meegedacht zodat ik toch snel mijn ondervloer had. Super service!

Heb een boenmachine besteld doet het heel goed en snel in elkaar gezet toppie

Geweldig! Met vliegende spoed alles geleverd

Goed advies gekregen en vervolgens de bestelling geplaatst. Deze moest uiteindelijk vanuit verschillende locaties komen en kwam via weer verschillende transporteurs. Alles liep fantastisch en kwam aan zoals gepland. Volgende keer weer ▪︎ aanrader!!

Klasse

Schrobmachine gekocht goede telefonische informatie en service

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten