op tijd geleverd en vriendelijk

Correcte levering en op de afgesproken dag en tijd. Een behulpzaam personeelslid om de zware vracht in de garage te deponeren. Ook via mail werden we op de hoogte gehouden, kortom een vlotte afhandeling van onze bestelling.

Snelle ėn juiste levering

goed geregeld

Wat ik besteld heb keurig ontvangen

Slecht kwaliteit van verbinding

Slecht telefoon verbinding. Goed advies

Zeer klantvriendelijk!

Zeer klantvriendelijk en snelle levering.

Goede service.

Ik werd telefonisch netjes geïnformeerd dat de plinten helaas niet de volgende dag geleverd zouden worden. Ik kon kiezen of ik ze alsnog zelf bij een afhaalpunt op wilden halen. Toch gekozen om ze te laten bezorgen. Mooie rechte plinten, goed verpakt aangekomen. Ook weer telefonisch geïnformeerd in welk tijdvak het geleverd zou worden. Perfect! Goede service.

Vriendelijk prachtige prijs en een top product.

Snelle levering - prima kwaliteit

Vrijdag plinten besteld, maandag reeds geleverd. Kwaliteit en service 10/10

I am very satisfied

The sending went fine and fast

Toppers!!

Wat een toppers zijn jullie! Meedenken met de klant, ondanks een fout van mijn kant laten jullie het kwartje nu mijn kant uitvallen. Volgende keer kom ik weer bij jullie, omdat jullie snel zijn én omdat jij met de klant mee denken! Aanrader

Eenvoudig mijn gewenste artikel gevonden en snelle levering

Dé goede oplossing op de site voor de hoekafwerking voor mijn hogere plinten gevonden. En snel in huis!

Goeie service, snel geleverd.

Dramatisch

Op e-mailberichten werd niet eerder dan na telefonisch contact gereageerd. De eerste beloofde datum qua levering werd niet gehaald, op de tweede dag werd pas na telefonisch contact de toegezegde track & trace code gestuurd, waarbij de bezorger vervolgens toch niet kwam opdagen (ik heb twee uur zitten wachten). Na wederom telefonisch contact werd aangegeven dat de bezorger kennelijk niet langs was gekomen omdat hij “geen zin” had. Op dag drie (nadat er een weekend overheen was gegaan) werd wederom nagelaten om de track & trace code te versturen maar werd het pakket op goed geluk dit keer wel bezorgd terwijl er iemand thuis was.

Prettige communicatie en goede service

Goede ervaring met Rik van Kwaliteitparket. Rik neemt uitgebreid de tijd om goed en duidelijk advies te geven over de verschillende mogelijkheden m.b.t. laminaat en ondervloeren. Voor de gehele woning heb ik laminaat, ondervloer, hoge plinten en afwerklijsten besteld. Helaas waren er een aantal plinten bij levering beschadigd, maar dit is uitstekend opgelost! Al met al erg tevreden over de diensten van Kwaliteitparket!

verwarrend maar uiteindelijk prima

Was gewend m'n spullen voor onderhoud parket in Lelystad te bestellen en daar op te halen. Helaas dat adres was er niet meer... Toen gekozen voor dichtsbijzijnde in Hilversum waar ze geen Osmo verkochten, konden t wel bestellen maar dan was t sneller als ik t zelf deed. Gedaan en 't was er heel snel. Mijn vraag is nu kan ik een volgend keer m'n bestelling bij het adres dat m'n spullen nu verzond vanuit Lelystad ophalen ?

Altijd op zoek naar de oplossing.

Na een PVC vloer gekocht te hebben, bleek deze rond het moment van levering en plaatsing niet beschikbaar c.q. niet leverbaar door betreffende leverancier. Kwaliteitparket kwam de zelfde dag nog met een alternatief. Netjes gedaan! Hadden we toch op tijd voor onze overhuizing onze vloer liggen

Veel beschadigde planken

Ik had naar vier pakken nodig. Hiervan waren er twee beschadigd bij aflevering maar had het te laat gezien. Bij 1 pak de koode kanten (van de onderlaag) en bij 1 pak een zijkant van de onderlaag. Gelukkig had ik veel te veel besteld waardoor het nog net goed kwam.

Duidelijke site en scherpe prijzen

Prima producten en voorspoedige afhandeling.

Prachtige vloer, goede service, fijn persoonlijk contact

Ik heb met verschillende mensen van Kwaliteitsparket contact gehad over mijn bestelling (rebelfloors bad-ass 4-4 parketvloer). Dit contact is prettig verlopen. Ook erg tevreden met de gekochte vloer.

Positief

Goede site ! Vlug en eenvoudig ! Levering perfect !

Heb al vaker materialen besteld, altijd naar tevredenheid en snel geleverd

Hulpvaardig

Mijn pakket was niet aangekomen vanwege beschadigingen retour gegaan.. daarna kreeg ik niet de hele bestelling. Ben goed geholpen aan de telefoon en binnen een paar dagen had ik alles.

Goed bereikbaar

Laminaat+ondervloer+plakplinten online besteld. De plakplintjes zouden in matchende kleur geleverd worden, maar omdat onze laminaatkeuze uitlopende voorraad was, checkte ik zelf bij fabrikant Meister (en google) welke plakplintjes dat dan uiteindelijk zouden worden. Match bleek niet te bestaan (in mijn ogen), maar daar moet je dus zelf erg kien op zijn (als je kleur-match belangrijk vindt). Verder was mijn ervaring qua communicatie over plakplintjes en over de levering etc nogal wisselend in duidelijkheid en soms uitblijvende respons. Uiteindelijk wel zéér goed, duidelijk en snel geholpen door Harm.

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten