van begin tot einde goed advies en snel handelen!

Heel prettig advies, er werd echt de tijd genomen, geduldig. Ook bestelling plaatsen en betalingen gingen vlot. Daarna nog bij advies over afwerking, olie of lak etc, ging dit super aardig en geduldig. Ik zou jullie zo aanraden en kom graag terug!

Proactief en denken echt mee!

Prettige telefonische ondersteuning.

Alles conform afspraak afgewerkt.

Geweldige zaak

Helaas was het door mij bestelde artikel even niet op voorraad. Kwaliteitsparket.nl heeft contact opgenomen en een beter alternatief uit voorraad geleverd. Geweldige service.

1 plint was de kitnaat vastgeplakt over ongeveer 1 meter helaas niet kunnen gebruiken. Al bij al was de rest prima. Als tip de eindstukken voorzien van inkeping waar plint invalt.

uitstekende service!

Wij hebben lijm besteld voor onze vloer, zeer snel geholpen super klantenservice! wat ons betreft een dikke 10!

Te laat geleverd

Veel te laat geleverd, ik zou de bezorgingskosten Teruggestort krijgen op mjjn rekening.

Prima product tegen een goede prijs, zeer snelle levering

Prima, enige puntje is dat men bij de bezorging het niet het portiek op droeg.. levering tot op de stoep

Op voorraad en snel geleverd!

Op ziek naar kopbeugels kwam ik al snel hier uit. Op voorraad en 1 dag eerder geleverd dan op de bevestiging vermeld stond. Prima!

Plakplinten gekregen gelakt besteld

Ik had voorgelakte plinten besteld. Krijg ik folieplinten met bobbels erin. Ziet er niet uit!

Perfect en snelle levering

Goede kwaliteit en zeer scherpe prijs.

Goede verpakking, snele verzending

Goede verpakking, snele verzending

word goed geholpen

Goede ervaring

Snel kunnen bestellen op voorraad. Alleen de leverings mogelijkheden en de tijd daar van zo ik wel zo snel mogelijk aanpassen. Om teleur stellingen te verkomen als je graag wilt beginnen aan je klus. Maar gebeld en netjes te woord gestaan.

Lange levertijd

Jammer van de lange levertijd

Goede communicatie

Netjes gebracht , goede producten en goede communicatie.

De service van bestelling tot aflevering van product is goed verlopen

Dit bedrijf is een aanrader

Snel, bereikbaar en op tijd.

Keurig op tijd geleverd en telefonisch goed bereikbaar!

Prima contact gehad

Even gebeld over de levering van laminaat. Mij is aangegeven dat ik even gebeld wordt 45-30min voor het komt. Erg handig.

op tijd geleverd en vriendelijk

Correcte levering en op de afgesproken dag en tijd. Een behulpzaam personeelslid om de zware vracht in de garage te deponeren. Ook via mail werden we op de hoogte gehouden, kortom een vlotte afhandeling van onze bestelling.

Snelle ėn juiste levering

goed geregeld

Wat ik besteld heb keurig ontvangen

Slecht kwaliteit van verbinding

Slecht telefoon verbinding. Goed advies

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten