Top service!

Ik had het verkeerde product gekozen voor het behandelen van mijn vloer. Ondanks dat het eigenlijk om een product ging dat niet retour genomen kon worden, ging Rick toch zijn best doen om te kijken wat er mogelijk was. Uiteindelijk was het toch mogelijk en werd ik uitstekend geadviseerd over wat ik wel nodig had. Erg bedankt voor de top service!

Topservice!

Dit bedrijf heeft zijn best gedaan om mijn bestelling op tijd te leveren, en ze doen daar ook niet moelijk over. Ik ben erg tevreden!

Prima en zeer vriendelijk geholpen door kwaliteitparket voor de aanschaf van afwerkstrips. Snelle en juiste levering, en producten van uitstekende kwaliteit!

Rebel eiken houten vloer

Wij hadden een nieuwe eiken houten vloer nodig op onze zolder en slaapkamers vanwege brandschade. Echter moest de kleur hetzelfde worden als de houten vloer in de woonkamer. De vloer op zolder is vervangen en de vloeren in de slaapkamers zijn geheel geschuurd en opnieuw in een lichte kleur olie gezet. Het eindresultaat mag er wezen! Mooi afgewerkt en naden opgevuld. Prachtig resultaat. De vloer is weer als nieuw!

Mike

Beste keus op internet op houten vloeren en parketlijm. Aanrader!

Retourneren cement niet mogelijk slechte zaak

Beste lezer, Pas op! Deze website verkoopt oa egalisatie materialen, en blijkbaar staat ergens aangegeven. Dat ''chemische artikelen' , waar egalisatiecement blijkbaar onder valt, niet retour genomen kunnen worden. Het bleek dat ik deze 2 zakken niet nodig had aan 37,5€ per zak en wou ze retour zenden. Dat was dus niet mogelijk... Dit is natuurlijk een heel slecht excuses om deze artikelen niet retour te hoeven nemen. Op bol.com nemen ze egalisatie mortel wel retour (daar kunnen ze dit kunstje niet uithalen) Daar staat niets over dat het niet retour nemen van goederen. Je mag het daar tot 30-dagen retour nemen, waar je inderdaad gewoon recht op hebt als consument. Verder heb je als consument het herroepingsrecht om binnen 14-dagen, je artikel te retourneren. Het artikel was ongeopend, de THT nog lang niet verstreken er is geen enkele reden om dit product te weigeren als retour gezonden. Uiteraard had ik de kosten voor het retourneren netjes betaald, ik ben geen communist. Nu zit ik met twee zakken egalisatie waar ik niks mee kan. Dit gaat niet zo zeer om het geld maar om het feit dat ik twee zakken met egalisatiecement in de vuilnisbak mag zetten, omdat ik daar natuurlijk niemand blij mee kan maken. Kwalijke zaak!

Beste Boaz, Egaliseermiddelen (chemische middelen) worden niet retourgenomen zoals op de volgende pagina's wordt omschreven; Productpagina, Algemene voorwaarden en retourpagina in header; https://www.kwaliteitparket.nl/retouneren Bol.com verkoopt zelf geen egalisatiemortel. Dit zijn de wederverkoper die dit verkopen via hun platform. Deze bestelling is niet via de algemene voorwaarden van Bol.com gelopen. Als consument heb je niet altijd het herroepingsrecht om binnen 14-dagen, je artikel te retourneren. Op maat gemaakte producten, commissieorders en chemische producten kunnen niet retour worden genomen. Wij verkopen 100.000+ producten en hebben strikte richtlijnen betreft het retourneren van goederen. Dit is bij ons in het verleden vaak fout verwerkt waardoor wij met pakken op maat gemaakte vloeren en chemische producten bleven zitten. Er zijn vele wegen naar Rome. Zoals eerder aangegeven kunnen wij u voorzien van een couponcode voor een nieuwe bestelling. We geven soms wel 1000 euro korting op vloeren en zal de pijn van uw aankoop kunnen verzachten. Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

Ondanks dat het product niet op voorraad was toch nog snel ontvangen

Telefonisch op de hoogte gebracht dat het product niet op voorraad was een paar dagen later alsnog ontvangen.

Volgens afspraak

Hoewel de gekozen datum voor levering in België niet mogelijk was, werd ik telefonisch verwittigd ivm het tijdstip van levering. In juli zal ik ze plaatsen. Alles verlopen volgens afspraak. Goede samenwerking.

Fijn dat ik bij jullie wel massief houten dorpels kan vinden

Makkelijk te bestellen. Artikel efficiënt, maar genoeg beschermd verzonden.

Goed product.

Product was goed. De beloofde track en tracé kwam niet. Ruimschoots goed gemaakt door het product zelf te brengen.

Klantvriendelijke service

Keurige bevestiging per telefoon en nadere afstemming over het bezorgmoment. Op de dag van de bezorging nog afstemming over het verwachtte bezorgtijdstip. Fijne service. Ik bestel de volgende keer weer bij deze toko.

To geregeld en snel in huis

Makkelijk en overzichtelijk te bestellen en zelfs in deze tijden zeer snel in huis. En dat voor een zeer scherpe prijs!! Top service noem ik dat!

Snelle levering!

Snelle levering en goed verpakt

Goed!

Goed!

Geweldige service!

In de avond besteld, binnen een uur gebeld om te vragen of ze ook een dag eerder konden komen omdat ze in de buurt waren. Zeer tevreden!

fantastisch

super service en geweldig product voor zeer sterke prijs

Snel, vriendelijk en correct

Keurig terug gebeld voor extra vraag of alles klopte

Klantvriendelijk & snel bezorgd!

En dat tegen echt lage verzendkosten. Top!!

Niks geen poespas, gewoon bestellen en de volgende dag geleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Goede site, komen afspraken na

besteld - betaald - geleverd - zo hoort het

zeer communicatief en goede spullen

fijne samenwerking

Prima product prima levering

Plusjes

Op tijd geleverd, goed verpakt

Perfect te woord gestaan .

Goede communicatie en snelle levering . Ik beveel dit bedrijf aan !

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten