Precies gekregen wat ik zocht

Zocht iets om goed te kunnen blijven sporten (in de achtertuin) tijdens deze Coronatijden. Een badmintonshuttle waait weg (en komt niet echt terug als je hem tegen een muur slaat :p), een net is groot en duur, problemen problemen, maar toen ontdekte ik deze sport. Een startset gekocht (plus gratis extra speeders) en bijna elke dag gespeeld sindsdien! Tegen een muur of een tegenstander maakt niet uit, het is snel en zwaar, en kan overal. Alle shuttles zijn nog steeds heel. Alles was goed verpakt. Een dag vertraging met levering, maar dat is te verwachten rond de feestdagen. (En, om eerlijk te zijn, het maakt mij niet uit wanneer het binnenkomt en ik denk dat mensen in het algemeen moeten stoppen met eisen dat alles almaar sneller wordt geleverd.) Oftewel, gewoon hartstikke prima.

Waar badminton stopt bij toenemende wind kan speedminton gewoon doorgaan. Levering goed.

Heel leuk spel voor op de camping of op het recreatieveld. Gewoon fanatiek overslaan of in de wedstrijd spelvorm. Het grote voordeel t.o.v. badminton is dat het ook bij wat meer wind gewoon door kan gaan. Top

Mooi product.

Wat een mooi en fijn product. Het voldoet aan al onze eisen. De verpakking daarin tegen zou kleiner en met minder afval kunnen naar mijn mening.

Dag, Bedankt voor de review. Speedminton® heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan qua materiaal en verzending. De rackets zijn van duurzaam materiaal gemaakt en de Speeders van recyclebaar kunststof. Tot voor kort konden wij de Speeder tubes nog los versturen in verpakkingspapier. Omdat de Speeder tubes vanwege de ronde vorm in de distributiecentra veelvuldig van de band rolden, wilde PostNL ons 3 euro extra in rekening brengen voor de extra handelingskosten als wij de tubes op die manier zouden blijven aanleveren. Vandaar dat wij nu noodgedwongen de losse Speeder tubes in een zo klein mogelijk doosje versturen. met sportieve groet, Speedmintonpoint Marcel van der Laan

Boven verwachting

Vlekkeloos. Besteld wat ik wilde, op en zeer eenvoudige manier, betaling feilloos en levering op tijd, als een Zwitsers uurwerk.

Uitstekend materiaal en vlotte levering

Van vorige speedmintonset 1 snaar gebroken, door slijtage en vele gebruik. Opnieuw bespannen is kost net zoveel als nieuwe set bestellen. Niet erg duurzaam, maar helaas. Jubileumset aangeschaft en snel bezorgd.

Gewoon uitstekend

Iets besteld, iets betaald, iets gekregen en alles volgens verwachting. Keurig geïnformeerd over de voortgang van de bestelling. Kreeg nog voor de aardigheid een paar extra speeders er bij. Ik was klant, ik ben klant en ik blijf klant

Snelle en correcte levering!

Goede prijs/kwaliteitverhouding plus snelle en correcte levering!

Betrouwbaar en snelle levering!

De bestelling was binnen twee dagen binnen. Originele spullen die lang meegaan. Speedminton is leuk voor alle leeftijden en met de verschillende shutes die zijn te verkrijgen, kan iedereen zijn eigen tempo in het spel bepalen. Een veld is eenvoudig te maken met de te verkrijgen set. Kinderen zijn hier uren mee bezig en kunnen eindelijk weer buiten spelen en hun energie kwijt!

Gaaf

Heel erg leuk om samen met mijn zoon van 8 te doen! Even oefenen, maar daarna lukt het prima en is het ook leuk om met de snellere shuttles te spelen!

snel en kwaliteit

super snel en top kwaliteit

Product is goed, snelle levering.

Windringen besteld. Goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Na een paar dagen al in de brievenbus zodat wij weer kunnen speedmintonnen.

De gekochte spullen zijn netjes en op tijd geleverd. De kwaliteit oogt goed.

Vlot geleverd

Na bestellen waren de spullen de volgende dag al in huis.

Mooi product dat snel geleverd wordt.

Net voor de vakantie nog nieuwe shuttles besteld en ze waren er ruim op tijd. Super!

Snelle levering, mooi product

Leuke variatie op badminton. Je hebt alleen wel een groot veld nodig om het te kunnen spelen. Levering en afhandeling was snel en netjes.

Snel geleverd. Goed verpakt. Prima product.

Snelle levering en topproduct

Ik heb de startersset gekocht, we hebben het nu mee op vakantie en zijn er echt blij mee! Perfect spel voor gezin met dochter van acht, goeie lichte rackets (leuke felle kleurtjes) en de shuttles doen wat er bij staat, helemaal goed. Vrij professionele set voor een goeie prijs!

Geweldige service en goed product

Geweldige service en heel goed product

Overzichtelijke site met goede info en snelle levering

Op basis van informatie van de site rackets en speeders besteld. Levering al volgende dag. Al fijn gebruikt in het park maar volgende week mee op vakantie.

Kwaliteit

Prima snelle levering

Prima snelle levering

Goede prijs, makkelijke bestelling en snelle levering

Ik kwam in aanraking met speedminton tijdens mijn revalidatie-traject. Een leuke en makkelijke sport, en je hoeft buiten niet te wachten op windstil weer. Ik wilde wel kwaliteit hebben, dus op zoek gegaan naar goede rackets. Uiteindelijk de S900 set gekocht. De prijzen op de SpeedmintonPoint webshop zijn vergelijkbaar of goedkoper dan bijvoorbeeld bol.com. We hadden geen verzendkosten en ik kreeg dezelfde dag nog een leverbevestiging. Makkelijk, snel en niet duur.

Op de website is het makkelijk te vinden en het wordt snel en netjes geleverd

Snelle en correcte levering.

Ik heb een Speedminton® Xtreme racket besteld. Het racket was erg netjes verpakt en snel geleverd.

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Duidelijke site. Set ziet er mooi en degelijk uit. Kijk er naar uit om mee te gaan spelen!

Over speedmintonpoint

SpeedmintonPoint is de webshop van Speedminton® in Nederland. Wij zijn de specialist en leveren alles op het gebied van Speedminton®; Complete (familie)sets, wedstrijd rackets, speeders en diverse accessoires. Wij laten ook graag mensen zelf aan de slag door het geven van clinics. Wil je iets bijzonders organiseren dan kun je bij ons terecht voor Blackminton®.. Dat is Speedminton® maar dan in het donker..erg leuk om te doen. Wil je meer weten, kijk dan even op onze website speedmintonpoint.nl Speedminton® staat voor kwaliteit, duurzaamheid en sportiviteit. Veel plezier met Speedminton®!