Paar jaar geleden kennis gemaakt met speedminton. De uitbreiding met de helikoptershuttle en de softbal is een hele leuke toevoeging!

Fijne en duidelijke site

Gewoon goed en wat je verwacht van speedminton

Overzichtelijke website en snelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering

Goede producten, snelle levering

Als aanvulling op een speedmintonset cross shuttles en lampjes besteld. Ben benieuwd!

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

snelle levering, geweldige vermakkelijke sport.

Speedminton is een erg leuke snelle sport. Ideaal tijdens vakantie of even in de lunchpauze te spelen tegen collega of partner. De speeders zijn ook van erg goede kwaliteit. Met badminton heb je nog wel eens dat de shuttles snel kapot gaan. Met de bijgeleverde speeders (shuttles) heb je dit probleem niet.

Bedankt voor de 5-sterren en uitgebreide toelichting. Veel plezier met Speedminton!

Snelle levering en kwalitatief goede rackets. Fijne communicatie.

Uitgebreid geholpen snelle levering

Fijn contact. Snel geleverd en erg leuk om te spelen.

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Leuke aanbieding en snelle levering

Leuke zomeraanbieding om zo de verschillende speeders te leren kennen. Daarna een snelle levering en alles goed verpakt.

Goede en nette levering

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Speedbadminton, kwaliteit en zoals het spel is ook de levering snel.

Speedbadminton website is overzichtelijk. De rackets zijn van zeer goede kwaliteit. Boven verwachting. Ook het beginners pakket. Rackets ligt lekker in de hand en zeer degelijk. Verder zijn ze heel licht qua gewicht. Ziet er ook mooi uit. De shuttles van recycle plastic en ook degelijk. De selectie op de website is overzichtelijk en vandaag bestellen en de volgende dag al geleverd. Deze top service is niet eenmalig. We hebben meerdere keren bestellingen gedaan en altijd super snel. Net als de kwaliteit. Zeker een aanrader

Bedankt voor de 5-sterren en de uitgebreide toelichting. Veel plezier met Speedminton!

Prima ervaring

Prima speedmintonset ontvangen. Na het bestellen werd de set snel geleverd. Prima informatie over de bestelling gekregen.

Snel geleverd, goed materiaal

Top en precies zoals geadverteerd. Boven verwachting snel geleverd!

Duidelijk en vlotte bestelling

Nadat ik via vrienden bekend ben geworden met speedminton werd ik op deze site gewezen. Hier heb ik rond gekeken en gelezen over de sets die verkocht worden. De omschrijvingen waren duidelijk waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. Het bestellen ging erg gemakkelijk. Daarna werd ik goed op de hoogte gehouden hoe het status was. Inmiddels is de set in mijn bezit en is er al flink mee gespeeld. Echt een leuke fijne set om mee te starten.! Top product!

Bedankt voor de mooie uitgebreide positieve beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Snelle levering, superleuk om te spelen

Na bestellen werd de starterset snel geleverd, waardoor we hem meteen uit konden proberen. Er zit een Fun en een Match Speeder bij de starterset, we zijn eerst met de Fun Speeder begonnen en kwamen erachter dat het een superleuk spel is, zonder net, zonder grenzen. Met de Match Speeder moet je iets meer afstand van elkaar hebben maar is ook superleuk!

top product en top levering

alles bij bestelling heel helder en volgens verwachting verlopen. snelle levering ook. Nu onwijs veel speelplezier op de camping met dit fijne product, heerlijk!

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden

Ik had mijn bestelling heel vlot binnen en ben goed op de hoogte gehouden middels track and trace. En niet te vergeten: erg blij met mijn aankoop!

Bedankt voor de moie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Superblij mee!!

Zo blij met de speedmintonset en verschillende speeders! En wat een snelle verzending! Zo kon het nog mooi mee op vakantie.

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Goede kwaliteit, zeer degelijk verpakt en snel geleverd!

Net voor de vakantie wilde we toch nog een leuk actief spel meenemen, speedminton is echt top. Site is overzichtelijk en de kwalteit van deze rackets en shuttles is veel beter dan andere iets goedkopere merken. Tevens ook een zacht balletje en lichtgevende shuttles meebesteld, onze dochtertjes van 6 en 9 jaar vinden het ook erg leuk en veel gemakkelijker dan badminton.

Zoals het hoort

Kwaliteit materiaal Snelle bezorging Duidelijke webshop

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Snelle correcte levering, wat wil je nog meer

Goede en snelle levering van de bestelde producten. Na de bestelling goed op de hoogte gehouden. Geeft veel vertrouwen.

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Zeer snel een prachtige set ontvangen

In eerste instantie een goedkope set elders gekocht, maar goedkoop bleek duurkoop. Nu een prachtige set besteld en snel ontvangen. Laat de vakantie nu maar beginnen!

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Duidelijke website en snelle levering!

Echt een mooi website met duidelijke afbeeldingen, De speeders voor korte afstand doen het super!

Mooi product.

Mooie lichte rackets met sportieve professionele uitstraling. Duidelijke gebruiksaanwijzing en netjes verpakt. Snelle levering

Compleet en snel

Compleet assortiment. Snelle levering en de prijs is prima

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Van harte aanbevolen: top service!

We waren opzoek naar een goede badmintonset. Via de site kwamen we in contact en kregen we vriendelijk, eerlijk en duidelijk advies. Vervolgens hebben we zonder twijfel een mooi en goed Speedmintonset uitgekozen. Welke we, ondanks onze late besteltijd, de volgende dag, keurig verpakt, al in huis hadden!

Bedankt voor de 5-sterren. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met Speedminton!

Over speedmintonpoint

SpeedmintonPoint is de webshop van Speedminton® in Nederland. Wij zijn de specialist en leveren alles op het gebied van Speedminton®; Complete (familie)sets, wedstrijd rackets, speeders en diverse accessoires. Wij laten ook graag mensen zelf aan de slag door het geven van clinics. Wil je iets bijzonders organiseren dan kun je bij ons terecht voor Blackminton®.. Dat is Speedminton® maar dan in het donker..erg leuk om te doen. Wil je meer weten, kijk dan even op onze website speedmintonpoint.nl Speedminton® staat voor kwaliteit, duurzaamheid en sportiviteit. Veel plezier met Speedminton®!