Machtig mooie speedmintonset

Een set gekocht via de site en binnen één dag geleverd! Snel en netjes; hele fijne service. Een prachtige set met een mooie tas erbij. We hebben het gegeven voor de verjaardag en sindsdien komt hij niet meer van het grasveld! Een speedmintonspeler is geboren:)

Bedankt voor de 5-sterren en de super toelichting! Veel plezier met Speedminton!

Snel geleverd en kwaliteit

Zeer degelijke set. We twijfelde om een goedkopere set elders te kopen, maar het verschil in kwaliteit is de prijs wel waard. Een set die een leven lang mee zal gaan.

Bedankt voor mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Goede snelle levering van mooi kwalitatief product

Snelle en goede levering, netjes verpakt. Het product is kwalitatief goed, mooi en leuk! Meteen veelvuldig uitgeprobeerd op een mini vakantie en voor kinderen en volwassenen erg leuk!

Goede ervaring

Snelle levering en goed materiaal. Leuke set besteld voor recreatief spelen

Bedankt voor mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Top! Snelle levering en mooi product

Snelle levering en goed setje shuttles ontvangen. Al veel plezier van gehad.

Prima product!

De speeders voldoen aan de beschrijving en werken prima met meer wind. Ook de bestelling was vlot volgens afspraak binnen.

Bedankt voor de 5-sterren. Veel plezier met Speedminton!

Snelle levering en mooie producten

Bestelling werd snel geleverd, producten zijn van goede kwaliteit en fijn dat er via de mail update gestuurd worden over de status van de bestelling.

Fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met Speedminton!

Fijne website, snel geleverd.

Fijne site en producten snel geleverd. De speedmintonset gelijk mee met een weekendje weg met de familie. Iedereen was zo enthousiast dat ze zelf ook allemaal een set gaan bestellen.

Bedankt voor deze 5-sterren reclame! Een betere promotie kunnen wij ons niet wensen. Veel plezier met Speedminton®.

Een prima advies vanuit vriendelijkheid

Fantastisch om zo geholpen te worden, wanneer je een nieuwe sport aan het ontdekken bent

Fijn te horen dat ik u bij uw keuze van dienst heb kunnen zijn. Veel plezier met Speedminton®!

Super snelle service

L

Bedankt voor het mooie eindcijfer. Veel plezier met Speedminton®!

Wat is dit leuk!

Via de Speedminton website heb ik een set besteld. Website duidelijk, bestellen eenvoudig en heel snel geleverd. Direct gaan spelen in de tuin. Wat een verschil met badminton: sneller, spannender, sportiever. Mooie complete set waar mijn kinderen en ik al veel lol van hebben.

Bedankt voor de mooie review. Fijn te horen dat u zo enthousiast bent over Speedminton® !

Overzichtelijke website en snelle verzending

Afgelopen week een paar superball s besteld voor onze speedminton rackets. Al een paar jaar in bezit en ideale spel om op vakantie te doen. Voor onze vakantie een paar extra vallen besteld. Deze werden gelukkig snel opgestuurd zodat we ze mee konden nemen.

Bedankt voor de mooie review. Fijn te horen dat u zo enthousiast bent over Speedminton®.

Leuke set voor het hele gezin.

Wij hebben de fun set. Is leuk voor volwassenen en kinderen. Snelle levering en mooie kwaliteit. Shuttle is ook prettig en goed zichtbaar.

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met Speedminton®!

Een fantastische sportieve activiteit, die net wat uitdagender is dan 'gewoon' badminton. Het is heel fijn dat de speeders goed buiten te gebruiken zijn en windbestendig zijn. Heel leuk om te spelen met kinderen en vrienden en familie.

Bedankt voor de mooie review!

Ze hadden het beter speedPLUSton kunnen noemen...

... want er is geen *min* te bekennen. Speedminton is een super kick spel. Minder uptight dan tennis en veeeeel cooler dan badminton! Bij Speedmintonpoint krijg je goed advies voor beginners en gevorderden, geweldige (snelle) service en fantastische producten. Dankzij Speedmintonpoint hebben mijn partner en ik eindelijk iets waar we allebei enthousiast door van de bank af komen en waarmee we de tennissers van de baan in het park kunnen jagen. Een echte aanrader als je ook eens iets anders wilt dan tennissen op de Wii terwijl je je mond volpropt met naturelchips.

Bedankt voor de enthousiaste en uitgebreide review!

Duidelijk en betrouwbaar

De info op de site is duidelijk, het bestelproces verloopt vlot en de set snel en goed verpakt afgeleverd.

Supersnel en supergoed

Pakket snel in huis en ziet er zeer goed uit. Professionele kwaliteit!

Mooie website met prachtige speedminton stuff

Mijn vriendin vertelde me over speedminton. Leek ons leuk om in plaats van badminton te doen. Maar na het bekijken van de speedminton site ben ik veel enthousiaster geworden, wat een leuke sport!!!

Precies gekregen wat ik zocht

Zocht iets om goed te kunnen blijven sporten (in de achtertuin) tijdens deze Coronatijden. Een badmintonshuttle waait weg (en komt niet echt terug als je hem tegen een muur slaat :p), een net is groot en duur, problemen problemen, maar toen ontdekte ik deze sport. Een startset gekocht (plus gratis extra speeders) en bijna elke dag gespeeld sindsdien! Tegen een muur of een tegenstander maakt niet uit, het is snel en zwaar, en kan overal. Alle shuttles zijn nog steeds heel. Alles was goed verpakt. Een dag vertraging met levering, maar dat is te verwachten rond de feestdagen. (En, om eerlijk te zijn, het maakt mij niet uit wanneer het binnenkomt en ik denk dat mensen in het algemeen moeten stoppen met eisen dat alles almaar sneller wordt geleverd.) Oftewel, gewoon hartstikke prima.

Waar badminton stopt bij toenemende wind kan speedminton gewoon doorgaan. Levering goed.

Heel leuk spel voor op de camping of op het recreatieveld. Gewoon fanatiek overslaan of in de wedstrijd spelvorm. Het grote voordeel t.o.v. badminton is dat het ook bij wat meer wind gewoon door kan gaan. Top

Mooi product.

Wat een mooi en fijn product. Het voldoet aan al onze eisen. De verpakking daarin tegen zou kleiner en met minder afval kunnen naar mijn mening.

Dag, Bedankt voor de review. Speedminton® heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan qua materiaal en verzending. De rackets zijn van duurzaam materiaal gemaakt en de Speeders van recyclebaar kunststof. Tot voor kort konden wij de Speeder tubes nog los versturen in verpakkingspapier. Omdat de Speeder tubes vanwege de ronde vorm in de distributiecentra veelvuldig van de band rolden, wilde PostNL ons 3 euro extra in rekening brengen voor de extra handelingskosten als wij de tubes op die manier zouden blijven aanleveren. Vandaar dat wij nu noodgedwongen de losse Speeder tubes in een zo klein mogelijk doosje versturen. met sportieve groet, Speedmintonpoint Marcel van der Laan

Boven verwachting

Vlekkeloos. Besteld wat ik wilde, op en zeer eenvoudige manier, betaling feilloos en levering op tijd, als een Zwitsers uurwerk.

Uitstekend materiaal en vlotte levering

Van vorige speedmintonset 1 snaar gebroken, door slijtage en vele gebruik. Opnieuw bespannen is kost net zoveel als nieuwe set bestellen. Niet erg duurzaam, maar helaas. Jubileumset aangeschaft en snel bezorgd.

Gewoon uitstekend

Iets besteld, iets betaald, iets gekregen en alles volgens verwachting. Keurig geïnformeerd over de voortgang van de bestelling. Kreeg nog voor de aardigheid een paar extra speeders er bij. Ik was klant, ik ben klant en ik blijf klant

Snelle en correcte levering!

Goede prijs/kwaliteitverhouding plus snelle en correcte levering!

Pr Mauritshof 32

8332 GB Steenwijk

06-51998267

Over speedmintonpoint

SpeedmintonPoint is de webshop van Speedminton® in Nederland. Wij zijn de specialist en leveren alles op het gebied van Speedminton®; Complete (familie)sets, wedstrijd rackets, speeders en diverse accessoires. Wij laten ook graag mensen zelf aan de slag door het geven van clinics. Wil je iets bijzonders organiseren dan kun je bij ons terecht voor Blackminton®.. Dat is Speedminton® maar dan in het donker..erg leuk om te doen. Wil je meer weten, kijk dan even op onze website speedmintonpoint.nl Speedminton® staat voor kwaliteit, duurzaamheid en sportiviteit. Veel plezier met Speedminton®!