Alles tip top in orde

Gewoon goed.

bereikbaar met kundig advies

meerdere bestellingen gedaan, vlot geleverd telefonisch goed en prettig en met kundig advies geholpen

Zeer vlotte en accurate afhandeling.

Het hele bestel en aflevering proces snel en deskundig ervaren.

Snelle en goede service

Snelle levering, en goedemkwaliteit

Je besteld en de volgende dag in huis

Goede service toen bleek dat de afstandsbediening kapot was. Snel een nieuwe geleverd.

Perfect in orde

Perfect in orde, snelle levering

SCHITTEREND

Mengpaneel besteld voor mijn zoon, werd super vlot geleverd in de drukte van het eindejaar. Zoon super content... huis werd direct omgetoverd in een danstempel... prijskwaliteit is top. Bedankt DJ Stunter

Snelle levering + goede prijs kwaliteit verhouding. Goede korting en het product is helemaal naar wens. We hebben een leuke avond gehad met jullie karaokeset!

Geweldig, snel en goede klantenservice

Snelle levering, top klantenservice als je vragen hebt over je bestelling. Klantvriendelijk en goed ingepakt.

Snell geregeld

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Goede service, snelle levering

Perfect assortiment voor alles wat met dj en muziek te maken heeft. Snelle levering met PostNL. Dhl niet kiezen. Maar goed de de keuze er is.

dubbel

Bestellen ging vlot, levering ook, ben alleen een beetje teleurgesteld dat ik micro en muziek niet samen kan gebruiken, stond niet vermeld bij de verkoop

hdmi -vga adapter

Prima adapter voor een zeer schappelijke prijs; snelle levering

Zoals omschreven

Goede service en meedenken

Medewerkers denken mee met de klant en nemen de tijd voor elke vraag die je stelt.

Wat terug gestuurd netjes het geld teruggestort.

Eerste bestelling en direct in orde.

Alles goed ontvangen en goed verpakt , heel tevreden.

Mijn bestelde product was niet op voorraad, goed alternatief gekregen, na snelle communicatie. Heel fijn!

geweldig

Het product werd snel bezorgd kom zeker weer terug

Great service

Great communication and service. Had an issue with the delivery and the guys have helped me and solved the issue immediately. Polite, fast and reliable.

Top geregeld

Product besteld; snel in huis. Licht beschadigd—-> opgelost met compensatie ! Top geregeld

Ik heb het artikel nog niet geopend want het is een cadeau voor mijn man. Maar de mensen op de afdeling verlenen goede service. Geven advies op maat! Ik kon met al mijn vragen terecht, omdat ik twijfelde over de keuze.

Snel en goed geleverd en voldoet aan de gewenste kwaliteit

Ajeto!

Dikke prima, snel geleverd, klantenservice goed bereikbaar en prima advies! Ben erg tevreden met de aankoop.