Snel en goed geleverd en voldoet aan de gewenste kwaliteit

Ajeto!

Dikke prima, snel geleverd, klantenservice goed bereikbaar en prima advies! Ben erg tevreden met de aankoop.

Ik had een foutje gemaakt...

Ik was onder de veronderstelling dat als je voor 23:59 besteld en voor PostNL kiest als bezorger, dat je je bestelling de volgende dag binnen zou krijgen. Na een mailtje verstuurd te hebben werd ik direct gebeld met verduidelijking en of ik geïnteresseerd ben om de bezorgdienst van DHL te gebruiken zodat het pakket wel nog zou aankomen op het moment dat ik dit verwachtte. Super bedankt!

Bestelling plaatsen ging prima. Ook op tijd geleverd. Doos leek iets beschadigd, kan ook door de bezorgers komen. Product zelf was niet helemaal wat ik ervan had gehoopt.

Top bedrijf!!

Snel behandelt, veel betaalmogelijkheden en snelle levering.

Goed advies, goed geholpen

Ons bedrijf wa sop zoek naar een vergadersetup voor hybride vergaderingen. Na een mail, telefonisch contact en een afspraak op locatie om eea te bekijklen en testen. Goed advies gehad. Kosten waren zeer acceptabel.

top service

super

Besteld, gebeld en geleverd

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd ik gebeld dat ze het niet konden versturen voor de volgende dag. Wanneer we het nodig zouden hebben, wilden ze meedenken hoe een oplossing te vinden. We hadden geen haast, dus iets later keurig geleverd.

Top geregeld

Bestelling gedaan was snel geleverd alleen zat er de verkeerde rookvoeistof bij 1 liter i.v 5 liter gebeld en werd gelijk na geleverd volgende in huis top geregeld kan niet anders zeggen

Zeer flexibel, prima prijzen en snel geleverd.

Kortgelden weer ervaren hoe flezibel ze zijn en kunnen meedenken. Ook fijn dat ze goed bereikbaar zijn! Prima club om dus je spulletjes te kopen!

Duidelijk mooi apperaat

Mijn ervaring is geweldig van dit apperaat te bedienen zonder een boekje te moeten lezen

Een zeer goede service van dj stunter product dat ik had besteld was niet op vooraad wordt je netjes gebeld voor een alternative.

Je krijgt wat je verwacht.

Ik ben zeer tevreden met mijn ontvangen speaker. Ik zal DJ stunter zeker aanraden.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Makkelijk bestellen en op verzoek snel geleverd. Prima ervaring.

prima service, snelle levering

klantvriendelijk

Goede DJ Pro koptelefoon voor deze prijs excellent! danku

Goede DJ Pro koptelefoon voor deze prijs excellent! danku

Was iets mis gegaan met mijn bestelling wordt gelijk meegedacht en opgelost en nog verzonden.

Transactie verlopen zoals beloofd.

Buiten de correcte levering ook meteen de nodige contactgegevens ontvangen moest het nodig zijn.

Snelle levering v een professionele bellenblazer

zeer snelle levering goede spullen altijd top

zeer betrouwbaar snelle levering en goede kwaliteit en betaalbaar

Helaas gebruik ik de box nu 2 - 3 dagen maar oldoet niet aqn mijn verwachtingen Het produkt wordt omschreven als n max van 500watt....mijn vorige box heeft ongeveer nog geen 100watt en gaat dus net.ietsje harder dan de mercure helaas.. Ik moet nog evrn in jullie voorwaardes lezen of dit produkt retour kan Verders fijn en snelle service

Gewoon goed

Alles was netjes en goed verpakt ook snelle levering

Prima gasten

Maar op de site staat voor 23.00 besteld, vokgende dag geleverd.... maar DHL werkt hier niet aan mee, net zomin als postnl. Bestelling kwam pas na 5 dagen. Wel excuses van djstunter.

top

top. prijs kwaliteit oké.

Beter dan BAX music

Zij komen tot op heden hun afspraken WEL na

Leenderweg 21 5554CK Valkenswaard