Snelle levering v een professionele bellenblazer

zeer snelle levering goede spullen altijd top

zeer betrouwbaar snelle levering en goede kwaliteit en betaalbaar

Helaas gebruik ik de box nu 2 - 3 dagen maar oldoet niet aqn mijn verwachtingen Het produkt wordt omschreven als n max van 500watt....mijn vorige box heeft ongeveer nog geen 100watt en gaat dus net.ietsje harder dan de mercure helaas.. Ik moet nog evrn in jullie voorwaardes lezen of dit produkt retour kan Verders fijn en snelle service

Gewoon goed

Alles was netjes en goed verpakt ook snelle levering

Prima gasten

Maar op de site staat voor 23.00 besteld, vokgende dag geleverd.... maar DHL werkt hier niet aan mee, net zomin als postnl. Bestelling kwam pas na 5 dagen. Wel excuses van djstunter.

top

top. prijs kwaliteit oké.

Beter dan BAX music

Zij komen tot op heden hun afspraken WEL na

Snelle verzending mooi producten

Zeer snelle verzending De boxen getest en zeer mooie boxen met mooi geluid

Altijd goede service, en geen vraag is te gek.

Perfect service

Ons contact met DJ stunter is in 1 woord perfect geweest. Zeer hulpvaardig, goeie adviezen gegeven. De box die we gekocht hebben zit een fantastisch geluid in. Top wij zouden iedereen DJ Stunter aanbevelen.

Een aanrader??

De minpunten zijn. Dat ik een week niets hoor zelf kontact op genomen. Dan krijg ik te horen Dat is niet leverbaar. Plus punt ze lossen het wel op. Ik zelf koop er niets meer ben niet hele maal tevreden

Ik ben heel goed geholpen

Snelle verzending en deal

Goede en snelle service heel tevreden mee

Prima geholpen

Een onderdeel van het aangekochte artikel werkte niet. Makkelijk contact via telefoon en mail en onmiddellijk een nieuw onderdeel toegestuurd gekregen.

Net product voor een zeer nette prijs

Her bestelde product voldoet aan verwachting. Zeker voor die prijs! Zeer tevreden over het product, prijs en nette levering.

Product was onverwacht niet op voorraad en werd te laat geleverd

Ik had dit keyboard voor mijn zoons verjaardag besteld, maar was helaas niet voorradig. Kan gebeuren, maar volgens website zou het volgende dag worden geleverd en kreeg geen bericht dat het later zou worden geleverd. Dat was wat jammer. Vervolgens heb ik klanten service gebeld en die gaven aan dat later wordt geleverd. Afgesproken dat ze dan pakket na onze vakantie zouden sturen, maar ze stuurden toch eerder tijdens onze vakantie. Dat was wat onhandig. Gelukkig kon ik een buurman zover krijgen om pakket op te halen bij het pakket automaat. Hopelijk is het keyboard wel tof :)

goede spullen

ze verkopen goede spullen en bieden goede service

Snap niet waarom die stekker slecht contact geeft

Het product werkt niet geeft slecht contact jammer

Mijn kleinzoon is ongelooflijk gelukkig met zijn dj-set Ik vond het wel zeer jammer dat de adapter nog apart moet worden aangekocht en dat je enkel muziek kan afspelen als je die ook nog eens aankoopt.

jullie zijn toppers

alles goed geregeld

veel keus , en goed geregeld en snel.

Producten waren snel geleverd. Helaas was een lamp deels defect en teruggestuurd. Zonder problemen een nieuwe ontvangen. Ik ben blij met de set led pars voor op t podium.

Je wordt geholpen door iemand die er verstand van heeft prima service

Prima…houden zo !

Prima ..houden zo !