In een woord "PRIMA"

Snelle levering, prima product. Alleen jammer dat er geen track en trace was. Ik was heel toevallig thuis toen het werd geleverd.

Snelle levering en goed product!

Heel goed.

Te veel plastic gebruikt

prima bedrijf!

Toen ik de parasol voet ontving zag ik tot mij schrik dat ik zelf de wieltjes e.d., moest monteren, de voet weegt 50 kilo.Deze kan ik met geen mogelijkheid op de zijkant gelegd krijgen, een probleem dus. Ik heb hierover een mail gestuurd naar ikklus, laat ik nou een mail ontvangen met de aanbieding mij hiermee te komen helpen! Fantastisch! wat een resvice een voorbeeld voor andere bedrijven!

Prima geregeld

Snelle levering prima verpakt

Het duurde een paar dagen voordat ik een bevestiging kreeg over de levering, maar verder is alles goed gegaan.

Goede en snelle tweede levering

Er is in eerste instantie een defect vliegengordijn geleverd. Snelle reactie na klacht. En snelle levering nieuw intact vliegengordijn.

Prima site

Correcte en snelle levering. Vond het alleen vreemd dat ik geen verzendbevestiging kreeg. (ook niet in mijn spam) Daarom 4 sterren en geen 5

Prima, alles als afgesproken na gekomen

Prima, alles als afgesproken na gekomen

Snelle levering, maar helaas door onnodig grote doos hoge verzendkosten!! Had ook door brievenbus gepast!! Ook niet zeer milieuvriendelijk.

goed geregelt

Zo als ik al zei, goed geregelt.

snelle levering, productbeschrijving niet compleet

vlagcorrectors zijn mijns inziens geschikt voor een houten vlaggenstok en niet voor een metalen vlaggenstok, die ik had. Ik heb met de boormachine zelf gaten moeten boren en eigen schroeven moeten gebruiken. Dit stond er niet bij vermeld anders had ik niet dit product gekocht.

https://ikklus.nl/faber-vlagcorrector-kunststof-2-stuks-ean-8713632000004.html artikel is geleverd zoals afgebeeld. Het zou geschikt moeten zijn voor een houten en metalen stok.

Zeer snelle levering

tijdje geleden een paar matjes besteld voor de barbecue. alles betaald maar nog n iet geleverd. een tijdje geleden heb ik een verkeerde beoordeling gegeven die ik terug trek ik was in de war met een andere webshop Ik wou dit toch even recht zetten want bij deze chop is alles goed gegaan had 2 parasol hoezen bestelt die keurig en zeer snel geleverd zijn en van goede kwaliteit zeker een aanrader om Hier wat te bestellen.

Product OK, verzendkosten te hoog

2 scharnierpennen in een megadoos. Dat had ook in een envelop gekund met veel lagere verzendkosten en lagere milieubelasting.

GEWELDIG

Had zelf een fout product besteld wat ik zo terug kon sturen en per omgaande werd het door mij betaalde bedrag terugbetaald. COMPLIMENTEN

Snelle service, doen wat ze beloven.

Goed geregeld

Snel en goed artikel

Snelle service ... geven door hoe de zaken staan ... goed artikel

prima bedrijf

Snelle levering van mijn flacons met reiniger en beschermer voor mijn tuintafel

Geen nadelen ondervonden.

Goede kwaliteit bankkussens, snelle levering.Als ik weer iets nodig ben zal ik eerst hier gaan kijken.

Zijn er problemen ,dan wordt het opgelost,super service !,

2018 een Pavilloen Yasumi 3.5 x3.5 aangeschaft was reeds heel licht beschadigt ,maar dat hebben wij zo gelaten vanwege een hele warme zomer. Wel gelijk gevraagd of wij dan een reserve dak konden bestellen. Dat was toen al moeilijk en werd naar het voorjaar 2019 verschoven omdat de fabrikant geen los dak op voorraad had. Maar door de volharding van Ivovan IKKLUS is het toch gelukt om het dak alsnog te leveren. Een prima service met een goed lopend contact,wij zijn heel tevreden over de inzet en meedenken. En wat de levering en beloften alleen maar lof. Dankjewel Ivo

Goed en snel

Geweldig niks te veel gezegd gewoon goed en snel

Zeer snelle levering

Zou vandaag mijn pakketje krijgen hele middag zitten wachten op POST NL die zeggen dat ze langs zijn geweest maar ik niet thuis was Ze komen morgen weer langs Het pakketje van ikklus wordt snel verstuurd dus als het later komt, komt het door degene die de bezorging doet

Goede en betrouwbare site

Tot twee keer toe besteld op deze site en het ging laten we zeggen perfect. Product en informatievoorziening buitengewoon goed, ere wie ere toekomt!