Zou weer bestellen

Snelle reactie ,attent en vriendelijk

Uitstekende bezorging.

Het is een super goed product.

vriendelijk helemaal top!

erg vriendelijke mijnheer!

Snelle levering en goed product!

super

Snel, netjes, leuke artikelen, goede service, vriendelijk!!

Prima geregeld

Nvt

Snel en netjes bezorgd.

Snel en netjes bezorgd.

Snel en correct

Dat is klantenservice!

Ik had een tuinbank via beslist bij ikklus besteld als cadeau voor mijn werkgevers. Oorspronkelijk zou die pas op dinsdag geleverd worden. Maar nadat ik op maandag via whatsapp contact met de klantenservice heb genomen, dat ik de bank eigenlijk al 's avonds bij het personeelsfeest nodig had, werd deze zelfs op maandag nog door de eigenaar van ikklus zelf bezorgd en ter plekke in elkaar geschroefd. Dat is klantenservice! Heel erg bedankt. En daarnaast viel de bank ook nog heel goed in de smaak!

Het is heel simpel , snelle levering en correcte afhandeling

Het is heel simpel , snelle levering en correcte afhandeling

Snel en makkelijk

ging allemaal heel snel en gemakkelijk

Behoorlijke service

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, ontving ik maar geen bevestiging van mijn bestelling. Ik heb dan 2 dagen nadien contact opgenomen via WhatsApp. Nadien kreeg ik een e-mail en was het tafeltje er ook zeer snel.

Snel afgeleverd

Tevreden klant

Snel en netjes bezorgd

Degelijk product en goede levering!

De tuintafel voldoet aan onze verwachtingen; de levering werd op tijd aangekondigd en dan volge ns afspraak afgeleverd! Tevreden klant!

Ze komen na wat ze zeggen Prima afgehandeld

Bestelling is prima afgehandeld

Bestelling en aflevering is prima verlopen

Dop van parasol was gebarsten. Gebeld met dhr Ivo en die.heeft binnen 2 dagen een nw dop bezorgd.

Slecht

Ik heb een partytent gekocht en op het plaatje stond een soort stok er bij en die heb ik niet gekregen en als ik hem wil retouren kost dat weer 7.95 Daarna heb ik gewoon gezecht dat ik hem wegooi inplaats van 7.95 euro te betalen

Via uw dochter, hebben wij elkaar telefonisch gesproken hier over. U heeft een gekocht een: Paviljoenzijstuk Budget PE grijs venster, voor 7,95. Misschien dat voor u de omschrijving niet helemaal duidelijk is geweest maar dit is dus alleen een zij-stuk. Het zou wel mooi zijn wanneer het een compleet paviljoen betrof voor 7,95. Helaas, dat lukt niet. Ik heb u ook uitgelegd dat de retourkosten voor eigen rekening zijn (dat staat ook in de voorwaarden waar u mee akkoord gegaan bent). U vroeg wat de kosten zouden worden, ook dat heb ik aangegeven, pakketje opsturen met PostNL zal rond de 7,00 gaan kosten.

Geen reactie

Week geleden tafel besteld, zou maandag verstuurd zijn. Tot op de dag van vandaag niks ontvangen, geen reactie op de mail, geen reactie op de app. Jammer, zou stukken beter kunnen! Ik wacht nog een paar dagen en anders geld terug.

Snel verstuurd en erg klantvriendelijk

Mijn tuinbank werd snel verstuurd, was erg makkelijk monteerbaar. Toen ik een fout in mijn bestelling had gemaakt, waren ze erg behulpzaam en vriendelijk.

Stijlvolle uitstraling.

Mooi kralengordijn. Goed aansluitend, licht doorlatend. Gemakkelijk in te korten. Snelle levering.

Goede beschrijving, snelle levering.