Top artikelen

Fijne artikelen voor de juiste prijs zeer fijne ervaring

Hi Maruli, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

Klantvriendelijke en zeer behulpzame medewerkers.

Bestelling was heel snel binnen, echter hadden de schoenen een hele rare pasvorm veel vouwen en rimpels in het suede (net of ze gedragen waren) dus daarom gingen ze ook gelijk retour.

Snelle service!

Slecht

Verkeerde schoenen in de doos, heb ze teruggestuurd en er komen nieuwe deze kant op. Nog steeds niets gezien of gehoord. Klantenservice gemaild en geappt nog steeds geen antwoord

Goede service en mooie kwaliteit schoenen!

Dit is niet de eerste keer dat ik shop bij Eleganza, het bevalt mij altijd super! Goede service en snelle leveringen, en bovendien hele mooie merken met goede kwaliteit!

Top en fucking snel Thanks

Probleem opgelost!

Op 5 jan bericht gekregen dat de retour is verwerkt. Het heeft 5 weken geduurd. Maar opgelucht dat het inmiddels is opgelost! Op 29-12 mijn bestelling geretourneerd, bewijs is aanwezig, ook vanuit returnista een mail gehad dat het is afgeleverd bij Eleganza. Tot op heden weigeren ze het geld terug te storten op mijn reknr. Er wordt aangegeven dat ik 3 tot 6 weken moet wachten. Zelf tonen ze nul initiatief en moet ik er iedere keer achter aan blijven gaan, met nul als resultaat. Inmiddels zijn we 4,5 week verder. Dit heb ik oprecht nooit eerder meegemaakt! Mocht je schoenen bij Eleganza bestellen, 1 tip: bestel het ELDERS! Ik heb oprecht het gevoel dat ik bedonderd ben door ze! KOOP HIER NIET! Het gaat om een bedrag van €763,90!

***

Schoenen zaten niet in de doos, wel betalen en communicatie met klantenservice is heel slecht, kijk uit ***

Slecht

Heel slecht, helaas heb ik Een bestelling geplaatst. De bestelling is niet netjes geleverd. De schoenen waren eerder aan getrokken, vlekken onder de zool etc. Ik heb de volledige bestelling waaronder ook andere schoenen terug geretourneerd. Maar helaas wordt ik beschuldigd met dat ik de schoenen heb gebruikt en terug wilde retourneren. Zij hebben mijn geld nietbterug betaald en ik wordt gedwongen de schoenen zo te kopen! Dit is belachelijk niet betrouwbaar en veilig ik raad niemand aan om via deze webshop te winkelen. Want als u aan de voorwaarden voldoet doen zij dit niet en beschuldigen de klant om hun beschadigde producten te verkopen!

Teleurgesteld

Schoenen besteld en betaald, vervolgens ontvangst bevestiging gekregen. Na 3 dagen afwachten mail ik met de vraag of de schoenen verzonden zijn. Ik kreeg super snel antwoord dat de schoenen niet waren meegestuurd en een excuus erbij en dat de schoenen vandaag nog worden verstuurd, keurig antwoord ook geen probleem. Krijg ik 2 uur later een mail dat de schoenen niet meer leverbaar zijn en ik het geld terugkrijg. Schoenen zijn dus niet meer leverbaar in de maat en doordat intern niet op tijd de schoenen zijn verzonden heb ik nu geen schoenen voor die scherpe prijs. Jammer dat er niet een oplossing wordt aangeboden voor bijvoorbeeld een andere schoen tegen de zelfde prijs.

No idea where my order is, non-existing customer service

I have no idea what is going on with my order. I placed an order and received an email saying my order "is packed and shipped without a tracking number" 5 days ago. I asked customer service for tracking info and all they were saying was "you will get tracking info once it's picked up", and then there have been no replies to my email at all. And no one ever answers the phone. There is also nothing shown on my order's progress page. I chose the DHL Express delivery Tuesday (which is today right now), paid 40 for this, and I'm sure DHL Express wouldn't have left a package 5 days without picking it up. I did not pay so much for this service and honestly I have never experienced such a bad shipping process.

• Would you recommend us? No

Everything was perfect

I received my order in time.

Great!

Super fast delivery and very happy with the product

durée de retour trop courte en période de fête

Le colis est conforme et est arrivé rapidement le 15 décembre avec à l'intérieur un courrier du 13, date déclenchant les 14 jours de résiliation réglementaire. Pour un cadeau à ouvrir le 25 décembre: le délai est trop court et une extension commerciale du délai de rétractation aurait été appréciée: Regardez ce que fait Amazon... Par ailleurs, vos courriers demandent un bonne maîtrise de l'anglais et un bon traducteur de néerlandais.

Kundenservice telfonisch weltklasse

Die Dame die mich beraten hat hat einen wundervollen Job geleistet danke !

Preisleistung top!

Tolle Ware zu niedrigen Preisen. Schnelle Lieferung…

Snelle levering!

J’ai payé pour avoir la livraison le même jour

Je n’ai pas reçu le colis alors que sur le site il était bien stipulé que si l’on paye 2euros on a une livraison le même jour et comme c’était un cadeau pour un anniversaire de dernière minute j’ai payé pour rien.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Alles ging goed en vlot

Schoenen besteld Zeer snel en netjes geleverd

Super snelle service

Super snelle service! Helemaal tevreden :)

Perfect!

Goede ervaringen ondanks retourneringen.

Super snelle levering van mooi product

In de avond besteld en de volgende avond al m’n mooie nieuwe UGG thuisbezorgd.

Zo een snelle levering heb ik nog nooit meegemaakt! Middag rond 12 uur besteld en in de avond rond 7 uur al geleverd ! Netjes ingepakt. Ik ben tevreden!

Over Eleganza Schoenen B.V.

Eleganza is al sinds 1981 een bekend begrip van stijl en service. Met vestigingen in Utrecht en Hilversum, en een bloeiende online winkel, streven we ernaar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden. We hechten veel waarde aan klantgemak, met snelle verzending en eenvoudig retourneren. Onze uitgebreide collectie omvat zorgvuldig geselecteerde designermerken die de verfijnde smaak van onze klanten weerspiegelen. Denk aan iconische namen zoals Acne Studios, Balenciaga, Dior, Filling Pieces, Givenchy, Isabel Marant en nog veel meer. Of je nu op zoek bent naar een opvallend statement piece of iets alledaags chic, bij Eleganza vind je gegarandeerd wat je zoekt.