Schoenen besteld Zeer snel en netjes geleverd

Super snelle service

Super snelle service! Helemaal tevreden :)

Perfect!

Goede ervaringen ondanks retourneringen.

Super snelle levering van mooi product

In de avond besteld en de volgende avond al m’n mooie nieuwe UGG thuisbezorgd.

Zo een snelle levering heb ik nog nooit meegemaakt! Middag rond 12 uur besteld en in de avond rond 7 uur al geleverd ! Netjes ingepakt. Ik ben tevreden!

Geweldige services

Snelle levering boots zijn prachtig

Goede prijs, snelle levering

Ik las wat minder positieve ervaringen, maar mede gedreven door de prijs toch de bestelling geplaatst. Er ging iets niet goed met de betaling en ik zocht contact met klantenservice. Die reageerde helaas niet. Maar ik kon uiteindelijk het probleem zelf oplossen. Maar uiteindelijk is netjes geleverd wat ik besteld had, meteen de volgende dag in huis. En toch een stuk goedkoper dan in de winkel

Al jaren een hele fijne winkel en perfecte service!!

Hele snelle levering, niet verwacht eigenlijk!

Snelle levering. Kwaliteit schoenen. Helaas paste de maat niet en moest ik het retourneren. In het vervolg zal ik zeker weer bestellen bij Eleganza!

Super schoenenwinkel

Ik heb deze site pas ontdekt maar geweldige collectie met mooie merken. Ik heb twee paar schoenen besteld die helaas niet de volgende dag geleverd werden zoals wel op de site staat. Maar als eigenaar van een webshop weet ik dat het ook niet altijd haalbaar is en je afhankelijk bent van de vervoerder. Maar al met al heel blij met de bestelde schoenen.

Slecht

Verkeerde uggs opgestuurd gekregen. Goedkopere en prijsverschil krijg ik helaas niet terug.

Niet tevreden

Ik ben elke avond thuis voor mijn bezorging maar krijg telkens een melding dat het niet afgeleverd kon worden omdat ik niet aanwezig was. Het pakket wordt ook niet bij mijn buren geleverd terwijl die ook elke avond thuis zijn. Ik heb mijn bestelling dus nog steeds niet ontvangen.

Top levering van uit hun

Bezorger zelf was niet zo vriendelijk maar eleganza Was snel betaling is makkelijk verder super

Excellent service

Package came early, from NL to UK securely delivery and as described.

Top sneakers

Articles de qualité Envoi rapide

Gewoon geweldig

Netjes verpakt en snel geleverd

Soepel snel mooi goed

Mooie goederen Soepel snel bestellen geen ditjes datjes Snel service de beste tot nu toe van alles In de nacht besteld in de middag product thuis bezorgd.

Alles prima

Mooi product, snel geleverd, retour heel soepel verlopen en snel geregeld.

Webshop prima

In de winkel in Utrecht wordt je gestalkt. Niet prettig winkelen. Zeer irritant…..

Excellent service

Commande passée le jeudi en début d’après-midi. Colis reçu le lendemain!!! L’emballage, le produit, la rapidité de l’envoi: tout était parfait!

Slechte zaak

Je besteld iets en dan krijg je hele verkeerde schoenen gestuurd. En vervolgens word er gezegd dat de bestelde schoenen niet meer leverbaar zijn. Echt heel heel slecht en amateuristisch.

Mooie schoenen en snelle leveringen en. Ze zitten heerlijk

Op tijd geleverd

Kerkstraat 1 1211 CK Hilversum

035 6214050

Over Eleganza Schoenen B.V.

Eleganza is al sinds 1981 een bekend begrip van stijl en service. Met vestigingen in Utrecht en Hilversum, en een bloeiende online winkel, streven we ernaar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden. We hechten veel waarde aan klantgemak, met snelle verzending en eenvoudig retourneren. Onze uitgebreide collectie omvat zorgvuldig geselecteerde designermerken die de verfijnde smaak van onze klanten weerspiegelen. Denk aan iconische namen zoals Acne Studios, Balenciaga, Dior, Filling Pieces, Givenchy, Isabel Marant en nog veel meer. Of je nu op zoek bent naar een opvallend statement piece of iets alledaags chic, bij Eleganza vind je gegarandeerd wat je zoekt.