Niet tevreden

Ik ben elke avond thuis voor mijn bezorging maar krijg telkens een melding dat het niet afgeleverd kon worden omdat ik niet aanwezig was. Het pakket wordt ook niet bij mijn buren geleverd terwijl die ook elke avond thuis zijn. Ik heb mijn bestelling dus nog steeds niet ontvangen.

Top levering van uit hun

Bezorger zelf was niet zo vriendelijk maar eleganza Was snel betaling is makkelijk verder super

Excellent service

Package came early, from NL to UK securely delivery and as described.

Top sneakers

Articles de qualité Envoi rapide

Gewoon geweldig

Netjes verpakt en snel geleverd

Soepel snel mooi goed

Mooie goederen Soepel snel bestellen geen ditjes datjes Snel service de beste tot nu toe van alles In de nacht besteld in de middag product thuis bezorgd.

Alles prima

Mooi product, snel geleverd, retour heel soepel verlopen en snel geregeld.

Webshop prima

In de winkel in Utrecht wordt je gestalkt. Niet prettig winkelen. Zeer irritant…..

Excellent service

Commande passée le jeudi en début d’après-midi. Colis reçu le lendemain!!! L’emballage, le produit, la rapidité de l’envoi: tout était parfait!

Slechte zaak

Je besteld iets en dan krijg je hele verkeerde schoenen gestuurd. En vervolgens word er gezegd dat de bestelde schoenen niet meer leverbaar zijn. Echt heel heel slecht en amateuristisch.

Mooie schoenen en snelle leveringen en. Ze zitten heerlijk

Op tijd geleverd

Snelle levering en erg behulpzaam.

Mooie collectie en snelle levering

Ik bestel wel vaker, mooie collectie snelle levering

Kwaliteitscontrole kan beter

Dure pantoffels kwamen vol vlekken aanval nota bene op de rechter schoen waar het eigen label om zat

Aanrader!

Snelle verzending, goed verpakt en mooie schoenen :-)

Fantastisch!

Mooi assortiment, supersnelle levering.

Excellent service !

J’ai commandé un dimanche après-midi et j’ai reçu mes UGG Tazz le mardi en Belgique incroyable !

Goede winkel en snelle levering

Had Uggs besteld en binnen 2 dagen waren ze binnen

Snelle levering + goede prijs

snel

Super mooie collectie

Snel geleverd!

Keurig verpakt, snel bezorgd

Super snel

snelle levering, prachtige producten

Hele goede ervaring snelle reacties op alles

Kerkstraat 1

1211 CK Hilversum

035 6214050

Over Eleganza Schoenen B.V.

Eleganza is al sinds 1981 een bekend begrip van stijl en service. Met vestigingen in Utrecht en Hilversum, en een bloeiende online winkel, streven we ernaar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden. We hechten veel waarde aan klantgemak, met snelle verzending en eenvoudig retourneren. Onze uitgebreide collectie omvat zorgvuldig geselecteerde designermerken die de verfijnde smaak van onze klanten weerspiegelen. Denk aan iconische namen zoals Acne Studios, Balenciaga, Dior, Filling Pieces, Givenchy, Isabel Marant en nog veel meer. Of je nu op zoek bent naar een opvallend statement piece of iets alledaags chic, bij Eleganza vind je gegarandeerd wat je zoekt.