Gewoon zoals beschreven op de site: artikel was prima, bezorging ook zoals afgesproken.

fijne winkel!

Fijne service, het werd snel geleverd. Ik ben er ergblij mee, u verkoopt mooie producten, mvg Jonker

Snelle service, duidekijke site.

Goede service. Snel geleverd. Prima producten.

kwalitatief en prachtig speelgoed

We bestellen al jaren naar tevredenheid Syvanian Families bij Time4Toys en we zijn altijd tevreden. Een ruime keuze in kwalitatief en prachtig speelgoed, snel thuisbezorgd.

Snelle levering, leuk artikel. Een klein probleemje met het artikel is heel goed opgelost. Ga hier zeker vaker bestellen.

Te schattig

Super veel keuze en zeer betaalbaar

Mooi op tijd

Netjes

Snel en correct geleverd

Snelle levering, artikelen goed verpakt.

Goede ervaring met aankoop.

Speelgoed besteld. Mooi aanbod. Heel snel verstuurd.

Op tijd bezorgd en goed verpakt

Het product was op tijd bezorgd en goed verpakt. Prijs was ook ok. Product was een cadeau dus kan er verder niet veel over zeggen.

Perfect geregeld

Besteld en meteen de dag erna geleverd..top...

Snelle en juiste levering

Levering gebeurde erg snel en zeer correct, geen opmerkingen

Netjes geleverd

Keurig en snel

Snelle en nette levering.

De bestelling ging eenvoudig. Ik kon het pakket volgen en het werd keurig op tijd bezorgd. Alles was naar wens! Ik ga vast nog eens iets bij Time4Toys bestellen!

Snelle afhandeling

De bestelling is goed en snel bezorgd.

Zeer snelle levering .

Goede communicatie

Ik kreeg jammer genoeg het speelgoed stuk maar er werd direct een akkoord gevonden met het klantenservice. Zeer snelle levering en zeer snelle antwoord op mail.

Alles naar wens.

Snelle bezorging. Breed assortiment.

Goede en snelle service

Er was een probleem, maar er werd direct contact opgenomen en mee gedacht! Heel fijn zulke goede en snelle service.

Snel en keurig geleverd

Ik heb het product ontvangen zoals op de website stond afgebeeld. Snel en keurig afgeleverd. Ik ben helemaal tevreden.

Correct en snelle levering

Besteld , 24 u later geleverd

Gewoon goed

Gewoon goed, nalevering zal nog komen

Top!!!

Veel keus, goeie prijzen. Snel en netjes geleverd. Zal hier dus gaan kopen.