komt gemaakte belofte niet na en laat niets meer van zich horen

Hallo, Voorjekeuken heeft me 14 maart 2024 zwart op wit beloofd een ontbrekend onderdeeltje (haaks koppelingetje €15,50) van de Quooker kraan uit coulance te vergoeden. Ik had deze reeds bij Quooker rechtstreeks besteld. Daarna kreeg ik een vervelend mailtje dat ik niet duidelijk zou zijn geweest en dat ik de koppeling pas maandag 11 maart zou hebben besteld. Beide beweringen zijn onjuist. Marcel geeft verder aan spijt te hebben van z'n belofte. Dus, je raadt het al, ook na een extra herinnering van mijn kant komt Marcel komt z'n belofte niet na en laat hij niets van zich horen. De €15,50 staat nog steeds niet op m'n rekening. Riekus

Super snel geleverd en super service!

Ik had een Qooker besteld met installatie. Bij installatie bleek de verdeler die ik erbij had besteld niet nodig te zijn. Na een mailtje mocht deze gewoon retour. Door privé omstandigheden heb ik de verdeler niet binnen de retourtermijn kunnen versturen, na nog een mailtje ver buiten de retourtermijn mocht deze alsnog gewoon retour. Super service!

Prima snelle levering van Quooker

Daarnaast telefonisch goed en netjes geholpen.

Top zaak

Topwinkel waar je als klant nog serieus genomen wordt. Hier zijn er helaas niet zoveel van. Er wordt snel geschakeld en komen afspraken na . Ik geef jullie een dikke 10 ga zo door.

Meedenkend, service gericht en prettig contact.

De flex gekocht, helaas kon deze niet gemonteerd worden. Direct gebeld,kraan kon ik omruilen voor de fusion. Binnen korte tijd mail ontvangen van Michael. Zeer duidelijk met instructies en uitleg. Goede service en vriendelijk.

Quooker geplaatst binnen 2 weken

Ik heb de vrijdag voor Kerst een Quooker besteld voor een mooie scherpe prijs, inclusief plaatsen. Ondanks de feestdagen is het gelukt om deze binnen twee weken te plaatsen. Ik werd keurig gebeld door de plaatsende partij voor het maken van een afspraak en de monteur heeft netjes werk geleverd.

Super behulpzaam en grote korting

Ik ben super blij met deze club! Ze denken echt mee en komen met goed advies.

Klant vriendelijk als beld. Komt met oplossing.

Nog niet geinstalleerd.

snelle en goede service

snelle en goede service, competente en vriendelijke monteur

Weten waar ze over praten

Met name het voor traject waarbij ik nog niet besloten had wat en waar ik waar ik mijn Quooker zou kopen , werd ik bij het telefonisch contact erg goed voorgelicht. Het was duidelijk dat er gedegen kennis van het product aanwezig was.

Kansloos

Klantenservice met loze beloftes. Over oplossen en terugbellen. Quooker niet geleverd, moet maar geduld hebben.

Goede prijs

Snel en vakkundig mijn quooker geleverd en gemonteerd

Ons contact met Marcel was geweldig. Na 2 dagen hadden we de Quooker in huis. Door een klein misverstand is de Quooker iets later bij ons geïnstalleerd maar dat neemt niet weg dat we super blij zijn met de installatie door fa Kampert Waterbehandeling. Dus mocht je overwegen een Quooker aan te schaffen dan is er volgend ons maar één persoon bij wie je dat moet doen en dat is Marcel van voorjekeuken.nl, super service.

Goede, snelle communicatie en voordelige prijs

Uitstekende ervaring. Er wordt snel gereageerd op vragen en de prijs is zeer concurrerend. Wel was het pakket geadresseerd aan Pek Services, beetje vreemd.

bezorgtijden kloppen niet

Bij het bestellen stond bij een deel voor 3 uur besteld; morgen in huis, anders 1 tot 2 werkdagen. De verzendbevestiging kwam uiteindelijk pas 3 dagen later, met als leverdatum dat het in totaal 5 dagen later kwam. Een deel was toen al binnen gekomen diezelfde dag (3 dagen). Conclusie nu een week later; nog steeds niet alles binnen; op z'n vroegst pas woensdag (maandag besteld). Op de zelf aangeboden link van de vervoerder staat dat de vervoerder het pakket ook nog niet heeft... Levertijd was een van de redenen om voor deze website te kiezen. Dat het allemaal later komt prima, maar zet het dan ook zo op de site en/of communiceer er beter over. Positief, werd wel binnen half uur na bestellen gebeld door installateur voor de installatie. Hopen dat alles binnen is, als ze komen..

Goedenavond Andy, Allereerst vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft! Ik kan zien dat de bestelling diezelfde dag nog ons magazijn heeft verlaten, maar blijkbaar is hier qua verzenden iets niet helemaal goed gegaan. Deze had dus de volgende dag gewoon bij u aangeboden moeten worden. Excuus hiervoor! Daarnaast zie ik dat de bestelling wel helemaal compleet is afgeleverd. Als het goed is heeft u drie zendingen (één kleinere en twee grotere pakketten) ontvangen. De vierde die zogenaamd nog onderweg is, is een verkeerd aangemaakte zending (vandaar ook de melding van de bezorger). Kunt u controleren of u alles juist hebt ontvangen? En zo niet, zou u even per e-mail en/of telefonisch contact op kunnen nemen? Dan lossen wij dit uiteraard direct even op. Nogmaals excuus, maar wij hopen uiteraard dat u straks met volle teugen van uw Quooker kunt genieten! Mochten wij u in de tussentijd nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Voorjekeuken.nl

prima product en heel snel geleverd

Opzoek naar een Quooker Flex Pro 3. Bij Voorjekeuken.nl besteld en volgende dag in huis. Product en levering uitmuntend!

Top service!

Van deze service kunnen de meeste bedrijven nog heel wat van leren. Had het verkeerde besteld maar werd binnen 1 dag aan huis omgeruild. Dus geen ingewikkelde retourzending, opnieuw bestellen en betalen….niks daarvan. COMPLIMENTEN!

Alles uit de kast voor een super service

Mijn ervaring? De scherpste prijs voor een Quooker, goed bereikbaar en meedenken zodat je de juiste Quooker aanschaft. Dankzij het netwerk van specialisten kon de Quooker binnen 1 week geïnstalleerd worden. En als post.nl dan een van de pakketten kwijtraakt, regelt Marcel dat een andere vervoerder de Cube alsnog aflevert vlak voordat de monteur komt. Dat is SERVICE in hoofdletters!

snelle service

De quooker is snel geleverd. De service is top

Zeer goede service.

Gisteren een complete quooker set besteld. En we zijn zo super goed geholpen door deze firma!. Tevens een zeer snelle en goede levering. Voorjekeuken.nl ga zo door. Jullie zijn 1 van de weinige bedrijven waarbij deze service nog bestaat. Zeker de moeite waard om te bestellen. Echt top.

Verwachting waargemaakt

Overzichtelijke site, vlotte reactie op mijn vraag met mooi prijsvoorstel en aansluitend een foutloze levering binnen de beloofde termijn.

Beter lezen

Ik heb bij mijn bestelling gevraagd of jullie nog meer konden leveren. Gevraagd om even kort telefonisch contract daarover te hebben, helaas heeft dit telefoontje nooit plaats gevonden. Verder afwikkeling prima.

Betrouwbaar, vakkundig en snel

Quooker besteld, snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd. We zijn erg tevreden!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Fijn en betrouwbaar