Een top ervaring

Alles ging naar wens

Filter besteld voor de quooker. Werd snel geleverd..zelf geïnstalleerd. Aardig klusje om te doen

Fijne webwinkel

Goede de bestelling was er spoedig .

Per ongeluk het verkeerde besteld en kon ik terug sturen en het geld terug gekregen.

Perfecte levering

Perfect geleverd en goed verpakt. Bestelde product is top.

Razendsnel; prachtige prijs

Onderdeel quooker besteld, de helft goedkoper dan bij quooker zelf. Even gechekt of het wel een origineel item was. Zeer hartelijk en deskundig te woord gestaan Zelfde dag verzonden. Hoe mooi kan je hetbhebben. Ik blijf klant!

Goede en snelle levering

Mijn bestelling was de volgende dag binnen zoals belooft.

Kan hier nog niets overzeggen moet nog geleverd worden. Eerste Indruk is goed

Komt nog. Nog niets ontvangen bestelling net geplaatst

De juiste service bij mijn bestelling. Snel geleverd. Ik had een vraag over het monteren van een afvalemmer in mijn keukenkast en mijn vraag werd telefonisch beantwoord waardoor mijn afvalemmer mooi staat te schitteren wanneer ik mijn keukenkast openmaak.

Bijzonder goed zelfs supergoed

Snelle en vriendelijke reactie en zeergoede verpakte snelle verzending Top bedrijf.

Heel goede ervaring kwa opvolging en levering

mijn e-mails werden onmiddellijk 'positief' beantwoord. Snelle levering van het bestelde artikel dat volledig voldoet aan de beschrijving. Aan te raden.

Beetje vreemd.....

Ik was aan het kijken op uw website. Wel de artikelen aangeklikt voor bestelling maar dit niet afgemaakt voor betaling en goedkeuring. Ik werd weggeroepen. Toch krijg ik de bevestiging van de bestelling die ik eigenlijk nog niet geplaatst had. Nu ik het toch nog nodig heb, geen probleem maar wel raar...

Ze staan je vriendelijk te woord en snelle levering

Top ervaring!

Voor een erg goede prijs mijn artikelen gekocht! En de volgende dag had ik ze gelijk in huis. Top service!

Super vakkundig en vriendelijk

Perfect geadviseerd en geholpen

van begin tot levering een dikke 10

Ik ben zeer tevreden zelfs de levering via email bericht gekregen levering zou tussen 9:20 uur en 11:20 zijn en ze stonden 9:25 voor mijn neus dus ook de levering een 10 .

Goed. Ga zo door

Lekker snel geleverd. 👍

Top! Erg goede service

Na telefonisch contact adequaat en vakkundig geholpen met mijn vragen. Vervolgens de volgende dag mijn bestelling in huis. Volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Pluspunten

Erg fijne communicatie en deskundig geholpen en geadviseerd. Gister besteld en vandaag al in huis. Bestel volgende keer zeker weer!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

na een fout artikel geleverd te hebben , snel en doortastend het probleem opgelost

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klare prijs, doen wat er afgesproken is Prima in prijs, levering, nakomen van afspraken !

2 sterren: slechter dan verwacht

ik koop op een product in jullie webshop, daarbij staat een levertijd van 1-2 dagen aangegeven. Nadat ik de bestelling geplaatst heb komt er een bericht dat het product pas na 2 weken geleverd kan worden. Nu kan er altijd een stukje overmacht in zitten, maar hoe kan je iets "op voorraad" zetten wat door jullie zelf nog besteld moet worden bij de leverancier? Buiten dat, ik heb netjes geantwoord op het bericht dat ik de bestelling hierdoor wil annuleren. Ik krijg geen respons...... Na 2 weken toch het product ontvangen, deze is niets vermoedend door een collega aangenomen. Nu mag ik deze op eigen kosten gaan retourneren....?! Beetje jammer. hier bestel ik nooit meer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

de terugbetaling

bijna alles administratie is niet op orde bestellingen zijn onvindbaar, bereikbaarheid is slecht telkens mailbox en wanneer iemand opneemt uiterst onvriendelijk bijna vijandig. Dan toch maar iets meer betalen.