Superfijne Service

Prettig geholpen via de chat en een hele goede laagste prijs gekregen voor de Quooker Combi+ Front, alles snel geleverd en keurig verpakt en binnenkort even de oude Franke kraan vervangen.

Hele goede service en montage van 2 quookers

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst. contact opgenomen en in een dag opgelost. De monteur nam een dag later de juiste Quookers mee en heeft ze perfect gemonteerd! Echt een hele prettige ervaring.

Goed advies, snelle service en laagste prijs

Ik had een bestelling gedaan maar met een foutieve e-mail. Keurig opgelost en gelijk voorzien van een duidelijk advies. Fijn bestellen zo!

Snelle adequate hulp

Ook op zondag krijg je snel antwoord op je vragen. Samen kwam ik snel tot een goede keuze.

Goede prijs en snel geleverd

De Quooker voor een goede prijs kunnen kopen en hij werd erg snel geleverd! Ook communicatie via mail over bezorgen en product is zeer duidelijk!

Duidelijk, snel contact, snelle levering

Duidelijk en goed

Contact gezocht ivm een vraag. Snel antwoord gehad. Kreeg daarna een mooie aanbieding! Snel geregeld werd dezelfde dag nog verzonden.

Mijn volgende aankoop voor de keuken doe ik weer hier !!

Zeer positief! Goede open communicatie. Helder advies en via de app veel ruimte om vragen te stellen. Klantvriendelijke medewerkers die eerlijk advies geven. Ze weten waar ze het over hebben. Veel product onderzoek gedaan en goedkoper dan hier zijn we niet tegen gekomen.

Aanrader om hier te kopen

Meteen geregeld, Doen niet moeilijk. Ga zo door.

Snelle levering, vriendelijke service

Voorjekeuken.nl heeft super snelle levering, fijne prijzen en de quooker is gewoon goed. Ook de klantenservice is professioneel, snel en enorm klantvriendelijk.

Professioneel, zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

Ivm enige onduidelijkheid op de site, zeer snel en deskundig per telefoon geholpen met aanvullende gegevens. Bestelling de volgende dag in huis. Goed verpakt, mooi materiaal. Aanvullende vraag over vervolgbestelling werd professioneel aan de telefoon afgehandeld en per kerende per mail bevestigd. Binnen 24 uur in huis

Top dienstverlening

Bij het aanvraag van offerte was de medewerker heel vriendelijk en heeft mij heel erg goed geholpen met keuze te maken en ook nog met een korting. Kortom Topservice en snelle levering ❤️

Super snelle levering en uitstekende communicatie

Onze Quooker besteld bij Marcel, vanaf het begin duidelijke en fijne communicatie. Ik was onzeker of de quooker zou passen, foto’s gestuurd en alles was in orde. Quooker had ik de volgende dag in huis. Een paar weken later is de Quooker netjes geïnstalleerd. Een zeer tevreden klant!

Goede prijs, snelle levering, perfect persoonlijk contact

Op black friday besteld voor een hele goede projs, snelle levering en contact met medewerker is perfect geregeld

goede advies

Via mail gevraagd welke keukenlamp het beste is en kreeg goede antwoorden.

Van harte aanbevolen!! TOPBEDRIJF!!

Wat een geweldige service. Ondanks de heel duidelijke website, toch de verkeerde uitvoering van een kraan besteld (in de chaos en blinde paniek die blijkbaar bij een verbouwing hoort). Helemaal mijn eigen schuld, ik heb de bevestigingsmail maar met een half oog bekeken, eindbedrag klopte, niet eens gezien dat het de verkeerde uitvoering was. Perfect bezorgd, pakket geopend, niet de kraan die ik verwacht had (maar wel besteld). Daardoor zou ik de afspraak van de installateur moeten wijzigen (daar is het, gezien de drukte, achteraan in de rij). Goede telefonische bereikbaarheid, geduldig, goed advies én hartstikke fijne oplossing geboden. Dit bedrijf komt afspraken na, wat een verademing! Speciale dank voor Marcel van Voorjekeuken.nl! Wat een goede service!! Vijf dikke sterren, meer dan verdiend! Mijn kraan staat te blinken in de keuken, helemaal TOP! HARTSTIKKE BEDANKT VOOR ALLE MOEITE!

Bovenverwachting goed en zeer snelle service

Ondanks een aankoop gedaan, maar ik had nog wat vragen deze zijn keurig beantwoordt. Verzending van de producten zeer snel en correct. Prijzen zijn goed en montage is echt een aanrader. Geen maanden wachten maar gewoon in twee weken een monteur op de stoep die vakwerk levert! 100% tevreden , niet op aan te merken

Gemakkelijke website

Goede duidelijke website en hopelijk snelle levering

Erg goed

Makkelijk telefonisch te bereiken voor info en advies. Ook montage snel en goed.

Snel en netjes geleverd.

Makkelijk een Quooker bestelt welke binnen w werkdagen geleverd is. Verpakking in originele dozen. Geen beschadigingen. Zelf aansluitend ging vrij makkelijk daar alle benodigde onderdelen aanwezig waren.

Belofte maakt schuld

De eerste indruk is best OK maar dat een product, wat op voorraad is en op 7 mei 2022 is besteld maar tot op heden nog niet geleverd is, is niet meer van deze tijd. Je wordt wel bestookt met e-mails voor betaling, informatie van de bestelling en levering maar werkelijk leveren is nog ver weg.

goede ervaring, snel geholpen

goed geholpen, snel, goede prijs en maakten waar wat was beloofd. Snel en persoonlijk geholpen

Prima bedrijf.

Goed product voor een goede prijs. Heel klein puntje van jammer was dat de transporteur duidelijk meldt dat ze voor half drie bezorgen en dat de chauffeur pas om negen uur er is. Goede plus is dan weer wel dat het product keurig in de gang neergezet wordt, zie ik helaas nog wel eens anders

goede site,goede bezorging

alles makkelijk te vinden van cuooker,levering was snel

zo als afgesproken

Alles goed geregeld . Zondag besteld Moederdag cadeau. Dinsdag avond in werking. Een bedrijf wat hij afspreekt na komt.