Super snelle levering had verkeerde kraan besteld. Contact gehad was geen probleem, heel snel omgeruild. Monteur nam al contact op volgende dag, binnen 1 week geinstalleerd. Top service kan niet anders zeggen.

Snelle levering, goede prijs

Alles goed, snel en op tijd geleverd! Na veel sites vergeleken te hebben ook voor de beste prijs.

Snel en vakkundig!

Zeer tevreden met service en kwaliteit!

In één woord: Top. Eerlijke prijzen en goede communicatie

Quooker besteld tegen een eerlijke prijs inclusief installatie. We zijn netjes de volgende dag gebeld voor een afspraak en de spullen waren binnen 2 dagen binnen. Ivm ziekte is de eerste afspraak niet doorgegaan. Ze hebben netjes de dag van tevoren gebeld en op korte termijn nieuwe afspraak gemaakt. De monteur was vriendelijk en heeft alles strak geïnstalleerd. Al met al dus een goede ervaring met eerlijke prijzen! Het enige bijzondere is dat de namen van de bedrijven op de factuur niet herkenbaar zijn met de handelsnamen

Goed bedrijf!

Ik ben goed geholpen met mijn vragen (per chat) en daarnaast is zijn de producten snel geleverd en goedkoper dan elders.

Quooker aangeschaft voor een scherpe prijs

Ik heb bij Voorjekeuken een Quooker aangeschaft tegen een zeer scherp tarief. De kraan is ook snel verzonden. Er was vervolgens wat gedoe met de bezorgdienst, maar de klantenservice van Voorjekeuken is goed bereikbaar en pakte het netjes op.

Moet de Quooker nog uit testen want moet de keukenblad nog vervangen W

Product niet op voorraad, levertijd op de website klopt niet

Levertijd op de website misleidend Op de website van Voorjekeuken.nl staat vermeld dat de levertijd van de Quooker 2-3 werkdagen is, wat verwachtingen schept. Deze informatie klopt echter niet met de werkelijke voorraad. Bij betrouwbare webshops zou er staan: "Niet leverbaar". Dan kan de klant direct bij andere webshops kijken. Als klant mag ik ervan uitgaan dat webshops juiste informatie verstrekken. Status bestelling blijft hangen, geen informatie over levertijden of eventuele vertragingen Na 5 dagen (3 werkdagen) staat de status van de bestelling nog steeds op "Order aangemaakt". Het is begrijpelijk dat het product niet op voorraad is, maar bij betrouwbare webshops wordt de klant direct op de hoogte gesteld. Dit gebeurt niet bij Voorjekeuken.nl. Voor potentiële klanten: Houd er rekening mee dat Voorjekeuken.nl niet op tijd kan leveren, wat invloed kan hebben op je eigen planning.

Tot nu zeer slechte ervaring. Quooker

Inmiddels 2 weken geleden een Quooker besteld met op de site de vermelding 2 tot 3 werkdagen levertijd. Tot nu toe niets van vernomen. Na een telefoontje de melding, sorry was niet op voorraad maar komt spoedig binnen. Dat is inmiddels weer een week geleden.

Super snel geleverd en super service!

Ik had een Qooker besteld met installatie. Bij installatie bleek de verdeler die ik erbij had besteld niet nodig te zijn. Na een mailtje mocht deze gewoon retour. Door privé omstandigheden heb ik de verdeler niet binnen de retourtermijn kunnen versturen, na nog een mailtje ver buiten de retourtermijn mocht deze alsnog gewoon retour. Super service!

Prima snelle levering van Quooker

Daarnaast telefonisch goed en netjes geholpen.

Top zaak

Topwinkel waar je als klant nog serieus genomen wordt. Hier zijn er helaas niet zoveel van. Er wordt snel geschakeld en komen afspraken na . Ik geef jullie een dikke 10 ga zo door.

Meedenkend, service gericht en prettig contact.

De flex gekocht, helaas kon deze niet gemonteerd worden. Direct gebeld,kraan kon ik omruilen voor de fusion. Binnen korte tijd mail ontvangen van Michael. Zeer duidelijk met instructies en uitleg. Goede service en vriendelijk.

Quooker geplaatst binnen 2 weken

Ik heb de vrijdag voor Kerst een Quooker besteld voor een mooie scherpe prijs, inclusief plaatsen. Ondanks de feestdagen is het gelukt om deze binnen twee weken te plaatsen. Ik werd keurig gebeld door de plaatsende partij voor het maken van een afspraak en de monteur heeft netjes werk geleverd.

Super behulpzaam en grote korting

Ik ben super blij met deze club! Ze denken echt mee en komen met goed advies.

Klant vriendelijk als beld. Komt met oplossing.

Nog niet geinstalleerd.

snelle en goede service

snelle en goede service, competente en vriendelijke monteur

Weten waar ze over praten

Met name het voor traject waarbij ik nog niet besloten had wat en waar ik waar ik mijn Quooker zou kopen , werd ik bij het telefonisch contact erg goed voorgelicht. Het was duidelijk dat er gedegen kennis van het product aanwezig was.

Kansloos

Klantenservice met loze beloftes. Over oplossen en terugbellen. Quooker niet geleverd, moet maar geduld hebben.

Goede prijs

Snel en vakkundig mijn quooker geleverd en gemonteerd

Ons contact met Marcel was geweldig. Na 2 dagen hadden we de Quooker in huis. Door een klein misverstand is de Quooker iets later bij ons geïnstalleerd maar dat neemt niet weg dat we super blij zijn met de installatie door fa Kampert Waterbehandeling. Dus mocht je overwegen een Quooker aan te schaffen dan is er volgend ons maar één persoon bij wie je dat moet doen en dat is Marcel van voorjekeuken.nl, super service.

Goede, snelle communicatie en voordelige prijs

Uitstekende ervaring. Er wordt snel gereageerd op vragen en de prijs is zeer concurrerend. Wel was het pakket geadresseerd aan Pek Services, beetje vreemd.

bezorgtijden kloppen niet

Bij het bestellen stond bij een deel voor 3 uur besteld; morgen in huis, anders 1 tot 2 werkdagen. De verzendbevestiging kwam uiteindelijk pas 3 dagen later, met als leverdatum dat het in totaal 5 dagen later kwam. Een deel was toen al binnen gekomen diezelfde dag (3 dagen). Conclusie nu een week later; nog steeds niet alles binnen; op z'n vroegst pas woensdag (maandag besteld). Op de zelf aangeboden link van de vervoerder staat dat de vervoerder het pakket ook nog niet heeft... Levertijd was een van de redenen om voor deze website te kiezen. Dat het allemaal later komt prima, maar zet het dan ook zo op de site en/of communiceer er beter over. Positief, werd wel binnen half uur na bestellen gebeld door installateur voor de installatie. Hopen dat alles binnen is, als ze komen..

Goedenavond Andy, Allereerst vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft! Ik kan zien dat de bestelling diezelfde dag nog ons magazijn heeft verlaten, maar blijkbaar is hier qua verzenden iets niet helemaal goed gegaan. Deze had dus de volgende dag gewoon bij u aangeboden moeten worden. Excuus hiervoor! Daarnaast zie ik dat de bestelling wel helemaal compleet is afgeleverd. Als het goed is heeft u drie zendingen (één kleinere en twee grotere pakketten) ontvangen. De vierde die zogenaamd nog onderweg is, is een verkeerd aangemaakte zending (vandaar ook de melding van de bezorger). Kunt u controleren of u alles juist hebt ontvangen? En zo niet, zou u even per e-mail en/of telefonisch contact op kunnen nemen? Dan lossen wij dit uiteraard direct even op. Nogmaals excuus, maar wij hopen uiteraard dat u straks met volle teugen van uw Quooker kunt genieten! Mochten wij u in de tussentijd nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Voorjekeuken.nl

prima product en heel snel geleverd

Opzoek naar een Quooker Flex Pro 3. Bij Voorjekeuken.nl besteld en volgende dag in huis. Product en levering uitmuntend!

Touwbaan 26

2352 CZ Leiderdorp