Zeer slecht

de alarm blijft afgaan niet goed ingebouwd. Ik moet deze alarm uitzetten maar de wagen start dan niet goed meer. Dus een slechte ervaring bij deze onderneming.

Beste heer, Jammer dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Wij hadden graag eerst contact met u hierover gehad om tot een oplossing te komen. Op 10-4-2017 is dit alarm in uw Chrysler ingebouwd. Op 28-6-2018 hebben wij kosteloos een monteur bij u op locatie gestuurd om een aanpassing te doen aan de antenne van het systeem. Vervolgens vernemen wij niks meer van u en gaan wij ervan uit dat de problemen zijn opgelost. Mocht u problemen ondervinden dan horen wij dat uiteraard graag en komen we vast tot een oplossing. Wij vernemen graag van u om deze negatieve ervaring om te zetten naar een positieve. Met vriendelijke groet, Fleetaccess

Zeer kundige en vriendelijke monteur

Alarm ingebouwd op locatie. Keurig en professioneel

Heel handig dat je een afspraak kunt maken om het auto alarm op de zaak of thuis in te laten bouwen. Voorwaarde is wel dat de auto binnen kan staan.

Goed deugdelijk alarm

Bij iedere ongeoorloofde opening van een deur gaat het alarm snel af.

Professionele afwerking

Zeer goed snelle afwerking

Goed bedrijf , goede service

Goed , vriendelijk , kon er snel terecht Nu met bearlock kan ik rustig slapen

Een goede service

Snelle goede begeleiding, fijne service.

Fleetaccess.nl kan ik aanraden.

Uitstekend geholpen!

Fleetaccess heeft het alarmsysteem in mijn nieuwe bus ingebouwd. Vanaf A- tot Z alles super geregeld. De monteur heeft alles netjes bij ons op locatie ingebouwd

Goed, snel en netjes afgewerkt

Duidelijk vooraf en vlotte service

Alles zeer vlot geregeld, duidelijke aanbieding, binnen 14 dagen was alles on site geïnstalleerd.

Professioneel, snel, komen afspraken na.

Prima service en uitleg

Prima product, service en uitleg

Topservice aan huis

Fleetaccess heeft bij mij aan huis de BlackVue 900 2-channel ingebouwd. Binnen anderhalf uur was het gepiept. Na inbouw kreeg ik ook instructies over hoe de dashcam te gebruiken is. Topservice.

Prima ervaring

Goeie ervaring komen betrouwbaar over.

UItstekende service en mensen met kennis en ervaring

Ronduit een zeer goed bedrijf, vriendelijke mensen die weten waarover zij het hebben. Ik kan het iedereen aanbeveling zonder enige twijfel.

Komt afspraken na

Afspraak gemaakt, monteur op tijd, snelle inbouw

Goede Service.

Prima service alles wordt duidelijk uitgelegd ik kan weer heerlijk slapen ga zo door...

Vriendelijk & vakkundig. Product fijn in omgang.

Recentelijk een SCM klasse alarmsysteem in mijn Volvo laten plaatsen door Fleetaccess. Op voorhand goed voorgelicht over de verschillende opties en wat het meest geschikt zou zijn voor mijn auto. Omdat mijn auto over keyless entry beschikt werd ik erop geattendeerd dat dit systeem ook te beveiligen is middels een Keyless Protector. Ik vind het erg prettig dat er zo meegedacht wordt met mij als klant. Het alarm is netjes en vakkundig ingebouwd. Na inbouw een duidelijke uitleg gehad over de werking van het systeem.

Ondoorzichtig

In 2017 een alarm in mijn Mercedes laten inbouwen. Al spoedig vele keren loos alarm. Binnen een jaar de storing op locatie verholpen. Een sensor was op een verkeerde plaats gemonteerd. Wel moest voorrijkosten worden afgetikt. In 2019 opnieuw vele keren loos alarm. Nu was de sensor kapot. Opnieuw op locatie gerepareerd en weer voorrijkosten betaald. Enkele weken daarna opnieuw loos alarm op steeds wisselende tijden. Monteur op locatie veranderde de voeding van het alarmsysteem. Opnieuw een fout bij inbouw???? Toen het alarm na veranderen niet werkte, een ander contact van deuren open/dicht aangesloten. Ook daarna kon ik het alarm niet normaal met de deuren aan- en uit zetten Dit zou wel gerepareerd kunnen worden, mits voorrijkosten en uren worden betaald. Bij mij is door het vele veranderen een gevoel ontstaan van 'We doen maar wat'..

Beste heer Prins, jammer dat wij deze beoordeling van u hebben ontvangen. Wij hebben u continue netjes geholpen. Helaas ging dit niet vlekkeloos dan samenloop van omstandigheden. Wij zijn inderdaad twee keer terug moeten komen voor twee onafhankelijk problemen, dat is inderdaad spijtig. Een van deze problemen had niks te maken met ons alarm, maar met een mankement aan uw voertuig. Uiteraard rekenen wij voorrijkosten, omdat het alarm in deze buiten garantie was. U heeft notabene geen arbeid betaald, terwijl e.e.a. al buiten garantie was. De voorrijkosten kunt u ons niet kwalijk nemen naar ons inziens. Onze voertuigen rijden helaas niet op water. U heeft minimale kosten in rekening gekregen wat naar ons inziens redelijk is. Mocht u nog problemen ondervinden met uw alarm kunt u nog steeds contact met ons opnemen. Wij verzoek u vriendelijk om de beoordeling te herzien aangezien deze onterecht is. Mvg, Klantenservice Fleetaccess.

Meer uitleg, verder top

Mijn ervaring was top, keurig weggewerkt en functioneert uitstekend. Echter ben ik zelf wel gek op mijn auto en wil graag alles weten van het systeem. Een betere demonstratie (alarm laten afgaan, weer uitzetten, etc.) en uitleg had ik achteraf gezien gewild.

Vakkundig geholpen

Prima en snel geholpen

super snel en goed

ik raad iedereen aan, snelle en goede service

Proffesioneel gedaan

Vriendelijke man. netjes gemonteerd .geen vieze plekken. En duidelijke uitleg