snel, accuraat en zet klantvriendelijk

zoals hierboven

Producten die geleverd zijn doen waar ze voor zijn aangeschaft. Storingsloos en vakkundig aangesloten

zeer tevreden

ondanks corona maatregels, naar volle tevredenheid geholpen. en het alarm is onzichtbaar gemonteerd, alsof het zo uit de fabriek kwam.

Professionaliteit plaatsing en uitleg

de monteur van Fleetaccess was ruim binnen de tijd klaar terwijl ik genood van koffie. Duidelijke uitlged gehad. Makkelijk te bedienen sleutelbeveiliging en alarm. Is echt een uitkomst als je Keyless to go hebt.

Montage proces prima en netjes verlopen.

Advisering en montageproces was correct. Monteur was weinig discreet met te veel onjuiste insinuaties. Dit vond ik niet plezierig. Hij maakte er geen feestje van.

Prima service en installatie

Goede monteur, perfect geïnstalleerd en uitgelegd

Prima bedrijf goed service

Professioneel en snel bedrijf. Sympathieke monteur die mij goed heeft voorgelicht en alles prima heeft uitgelegd. Niet het goedkoopste bedrijf maar alles bij elkaar wel een aanrader.

zeer goed.

snelle en deskundige inbouw. Goede uitleg gehad van de werking.

Prima geholpen

Als is snel en goed geinstalleerd, goede uitleg over de werking

Goed service met goed produkt

Auto afgeleverd bij bedrijf en daar hebben ze in een paar uur de installatie ingebouwd. Werkt perfect !

Perfecte en snelle service!

Vanaf het moment van een afspraak maken tot installatie perfect geregeld! Erg blij Fleetaccess te hebben gekozen voor mijn klasse 3 alarm! Zeer aan te raden bedrijf!

Helemaal TOP!!!!

Mijn ervaring met Fleetacces is helemaal TOP!!! Ze hebben mij uitstekend geholpen en na inbouw van mijn alarm installatie goede uitleg over hoe en wat allemaal. Ik heb Fleetacces ook aanbevolen aan een aantal mensen.

op en top professioneel!

een absolute aanrader! afspraak maken, auto brengen, weer ophalen en afrekenen! ook kreeg ik goede uitleg over hetgeen dat ingebouwd werd..

Uitstekende klantenservice

In september 2018 mijn alarm in laten bouwen. Had veel last van het telkens afgaan van het alarm. Zoals ik ben, veel te laat contact opgenomen. Afspraak gemaakt,kon door Corona een aantal keer niet doorgaan. Nu ruim 2jaar ben ik in Nuenen langsgegaan,en is er uitvoerig aan het systeem gewerkt. Tot ver buiten kantooruren!!! Maar mijn alarm werkt perfect nu!!! Heel vriendelijk ,netjes en geduldig geholpen met een uitstekend eindresultaat. Heel veel dank mannen en vrouwen van Fleed excess!!!!

Vriendelijke monteur, nette montage en goede uitleg van de werking

Ik heb de installatie nog niet kunnen testen. Is daar een eenvoudige manier voor ?

Meedenken EN oplossen!

Een erkend volgsysyeem (Klasse 4) voor een RAM vrachtwagen inbouwen is geen dagelijkse kost en voor veel leveranciers een brug te ver. Dit bedrijf lost het gewoon op! Hulde!

Goed geregeld

afspraak goed monteur goed inbouw uitstekent

snelle service

snel en profesioneel werk

monteur stond al klaar en was snel en accuraat. toen hij klaar was leek het of niks los was geweest, terwijl dashboard los was geweest. na montage goede uitleg over werking alarm.

netjes gedaan, goed afgehandeld

netjes gedaan, goed afgehandeld

Zeer goed servica

Zeer goede service en deskundigheid Volgens afspraak in Tiel gemonteerd en goed de functies uitgelegde

Prima job!

Prima en duidelijk georganiseerd, keurig alarm ingebouwd en goede uitleg/instructies. Opvolging met certificering zoals vooraf aangegeven. Prima job waar niets op aan te merken is!

Uitstekend geholpen

Netjes geholpen en uitleg gehad! Auto weer netjes afgeleverd.

Volgens verwachting

Korte wachttijd voor inbouw, Netjes gewerkt en duidelijke uitleg van de alarm. Ook heldere instructie dankzij Youtube filmpjes.

Vriendelijk, servicegericht, netjes