Reeds lang vertrouwd adres.

Ik maak al járen gebruik van de diensten en producten van fleetaccess. Knap dat men kwaliteit van beiden op hoog niveau weet te houden.

Super service aan huis !

In de laatste week thuis alsnog mijn BlackVue geplaatst op locatie. Meer dan geweldige service!!

Netjes en correct

Afspraak gemaakt en auto gebracht na 3 uurtjes klaar en alles werkt naar behoren

Snelle service en netjes afgehandeld.

Topservice

Net bedrijf, nette mensen, nette service!

Weer vakkundig en snel geholpen!

Na eerdere ervaringen weer voor Fleetaccess gekozen voor inbouw van een klasse 5 alarm in mijn BMW M440i. Alles helder en volgens afspraak verlopen voor een goede prijs. Top!!!

Beste, Dank voor deze mooie review. Hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Top bedrijf

Alleen maar goede ervaringen !!

Goed geregeld en nette monteur!

Alles netjes volgens afspraak, en een goede netjes werkende monteur

Startonderbreker laten inbouwen. Snel een afspraak; goed uitgevoerd.

Ok

Apart

Zeer goed geregeld

Snel geregeld en duidelijke uitleg

Goede service en vriendelijke monteur

Alles is netjes verlopen , van offerte tot inbouwen van het alarm . Alleen het alarm bij openen lijkt het net of die af en toe slecht verbinding maakt ( alarm gaat af na het openen van deuren) afgaan van de sirene vindt ik heel matig (qua geluid)

Beste Hayrettin, Dank voor uw review. Vervelend om te horen dat het alarm niet 100% aan uw wensen voldoet. Neem even contact met ons op via 088 0123 300, dan zoeken we samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, After Sales | Fleetaccess

Ik voel rustig met de nieuwe alarm systeem.

Mijn auto zit nu in een extra veilige .

Opnieuw uitstekend

Voor de tweede keer een alarm laten plaatsen en ook deze keer weer uitstekend uitgevoerd.

Beste Ton, Dank voor de mooie review. Goed om te horen dat alles wederom goed bevallen is. Uiteraard zien we u graag met de derde auto weer bij ons verschijnen ;) Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Keurig geholpen gezellig met een bakkie

Ervaring was positief

Vriendelijk, goed uitgelegd en rustig kunnen werken

We zijn zeer tevreden over Fleetaccess

Bedrijf komt de afspraken na, communiceert goed en geeft goede uitleg over het geleverde.

Beste Tineke, Dank voor de positieve review, goed om te zien! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Prima geholpen

Een topservice op locatie

Perfect ingebouwd door de betreffende monteur op locatie snel vakkundig en mooi weggewerkt harstikke blij mee

Heel goed geholpen.

Hele goede begeleiding met het kopen van de auto.

Uitstekende kwaliteit en service

Hele goede service kwaliteit verhouding

Keurig afspraak nagekomen

Alles prima geregeld

Fijne en meedenkende mensen

Goed product, zoals afgesproken geïnstalleerd, vriendelijke monteur en keurige prijs.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Top!

Beste Terry, Zo horen wij het graag, dank! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Snelle installatie en nette afwerking.

Monteur heeft de installatie netjes uitgevoerd op mijn BMW 340i.Daarbij ook alle technische vragen naar tevredenheid kunnen beantwoorden.