alles volgens afspraak gelopen

alles is gegaan volgens afspraak

Top ingebouwd!!

Het eerste telefonische contact was prima. Duidelijke communicatie en afspraak gemaakt. Helaas is de afspraak niet bevestigd, per e-mail. Daarom was het even lastig om de locatie te vinden...in Hilversum. Het alarm-systeem is ingebouwd door een ‘top monteur’. Netjes, correct en vriendelijk.

Perfecte aflevering

Perfecte en snelle inbouw. Binnen de afgesproken tijd. Tevens nog extra controle van items die niet vooraf afgesproken waren. Super tevreden.

Gewoon zoals het hoort!

Telefonisch krijg je goed en in mijn belevenis oprecht advies. De communicatie per e-mail is verder helder. Daarnaast komt het bedrijf haar afspraken na. Tot slot zijn de prijzen scherp ten opzichte van de concurrentie. Ik kan dan ook niks negatiefs bedenken.

Eventuele wijzigingen of storingen gaat geld kosten...

Informatie, overleg en inbouw was netjes. Achteraf iets minder tevreden, mocht wel iets scherper afgesteld worden, reageerde niet direct op eventuele inbraak/test, de led liet los van het raam, de sirene is te zacht en wilde graag een ander geluid(heb het niet voor een certificaat, maar eigen gerustheid laten plaatsen. Kon dit alleen laten verhelpen door een monteur tegen betaling, terwijl je inbouwgarantie hebt... jammer dat jullie enkel iets willen doen als jullie geld zien, zodra je niet helemaal tevreden bent en je op je garantie beroept, dan geven jullie niet thuis en moet je gewoon betalen. Zonde, want mijn eerste indruk was wel goed, maar door deze ervaring teniet gedaan.

Snel , vakkundig en prettig geregeld

Snel , vakkundig en prettig geregeld

Snel en prima !

In een woord gezegd ,, professioneel !

Deskundig en vriendelijk

Keurig netjes geholpen. Zeer tevreden met het autoalarm.

Ik ben zeer tevreden met de installatie van mijn autoalarm. Prima service en prima ingebouwd. Nette monteur en nam ook de tijd voor de installatie. Hartelijk bedankt!.

prima product en service voor een goede prijs

zelf de inbouw met belangstelling gevolgd en is zeer vakkundig, snel en professioneel gedaan, inclusief goede uitleg.

Van begin tot eind een zeer goed ervaring. Alarm werkt perfect en zeer goed geholpen door Floris. Ga zo door. Tevens ben ik mega blij met de keyless protector. Een echte oplossing tegen relay attack. Bedankt jongesn tot de volgende keer. De volgende auto is zeker weer bin jullie!

Nette, correcte communicatie en prima geleverd

Om te beginnen zijn de contacten met Fleetaccess erg prettig en correct. Het bedrijf biedt flexibiliteit wat betreft de inbouwlocatie, dus niet onnodig veel kilometers naar de werkplaats. Ik heb door Fleetaccess een Cat 5 (Volg & Tracking ) alarm in laten bouwen en dat is prima gedaan door een kundige monteur. Na inbouw een heldere en duidelijk uitleg over het systeem. Ook de prijs was dik in orde ! Ter info: hetzelfde systeem in laten bouwen door de Mercedes Benz dealer was bijna 100% duurder !!

Slechte service en uitleg bij storing!

Fleetaccess.nl zou ik niemand aanbevelen. In offerte,- en opdrachttraject gaat alles snel en soepel, inplannen en inbouwen gaat ook nog redelijk makkelijk, maar als je een storing krijgt zijn ze niet thuis. Ik kreeg in mijn nieuwe BMW i3 een storing op boordcomputer i.r.t. aandrijving. Hierop naar BMW welk onderzoekt heeft gedaan en met conclusie kwam dat dit wordt veroorzaakt door Defa alarm systeem, welk achteraf is ingebouwd door Fleetaccees. Fleetaccess heeft nu achteraf uitgelegd hoe dit kan gebeuren en waardoor dit wordt veroorzaakt, echter hadden ze dat direct moeten doen na inbouw van het systeem! Echter niets hiervan is gedaan en dus ben ik met de storing naar BMW gegaan maar moet nu wel onderzoekskosten betalen omdat de storing veroorzaakt wordt door een after marketsysteem. Fleetaccess wil mij niet tegemoet komen in kosten. Ik vind dat bijzonder jammer, daar zij mij niet gemeld hebben dat dit kon gebeuren. Slechte service.

Beste Louis, Allereerst dank voor uw eerlijke feedback. Echter menen wij dat de feedback niet terecht is. Direct naar de installatie is u duidelijk uitgelegd hoe het alarmsysteem functioneert en u heeft expliciet gekozen voor een alarmsysteem met handmatige autorisatie (DEFA). Wanneer u de auto zelf niet afsluit schiet automatisch uw alarm erop. Lijkt ons logisch. Hierdoor was uw blokkering actief en gaf het voertuig een blokkeringsmelding. Dit is SCM regelgeving en kunnen wij verder niks aan doen. Wanneer u de auto 1x op slot had gedaan en weer had geopend waren er geen problemen geweest. Tevens had u een bezoek aan de dealer kunnen besparen. Jammer dat u ons hier niet voor gebeld hebt en wel een negatieve beoordeling achter laat. Uiteraard kunnen wij geen zorg dragen voor onzorgvuldig gebruik van het alarm. Mvg, Team Fleetaccess.

Tegenvaller, alleen herkeuren in Nuenen.

Na contact gehad te hebben voor een herkeuring afspraak, bleek dat er alleen in Nuenen kan worden ge-herkeurd voor 39,95 Euro en niet meer bij de inbouwstations. Alleen keuren op locatie kan voor 69,95 Euro!! Een verrassing en een tegenvaller van Fleetaccess. Mijn alarm word nu (op locatie) gekeurd voor 25 Euro. Gr. Hans

Service is goed, alarm systeem slecht,

Service is goed, alarm systeem slecht,

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Klantvriendelijkheid

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel en netjes ingebouwdKlasse

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle montage, tot nu geen probleem mee gehad

• Nazorg & Garantie

De uit leg van het alarm en de app.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uit termate tevreden

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Netjes werk geleverd

Ik mis alleen nog een SCM sticker op de achter raam.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Monteur ging voorzichtig en secuur te werk. Alles mooi weggewerkt. Certificaat kreeg ik snel opgestuurd.

Geen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

snel geregeld via internet, goede afspraken en snelle afhandeling. Niet de goedkoopste maar wel zeer tevreden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer klant vriendelijk

Aangeven dat de werkzaamheden in een GESLOTEN GARAGE dienen plaats te vinden.

Over FLEETACCESS.NL