Superservice met dito “nazorg”!!!

Fleetaccess al voor verschillende diensten bezocht. Altijd vakkundig geholpen door enthousiaste medewerkers!!! Durf ik voor iedereen aan te bevelen!!

Dank voor deze mooie review! Hier doen we het voor. Graag tot een volgende keer bij Fleetaccess. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Binnen 2 minuten weer rijden

Professioneel, snel en vooral plezierig geholpen; altijd vervelend als je jouw auto niet kan starten omdat het alarm dat niet toestaat. De meneer die mij hielp kreeg eea snel aan de praat en gaf ook nog ene paar tips hoe dit in het vervolg te voorkomen. Erg goed geholpen dus. Dank!

Beste Mark, Dank voor uw mooie review! Goed om te horen dat u weer op weg bent geholpen. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Duidelijke en goede afspraken was zelf niet thuis tijdens de installatie maar weinig documentatie en uitleg

Prima geregeld

Keurig volgens afspraak geregeld

Uitstekende service voor Klasse 3 alarm

Bij Fleetaccess SCM klasse 3 laten inbouwen. Ik ben keurig geholpen en op inbouwlocatie van alles voorzien om lekker verder te gaan met mijn werk tot de installateur klaar was. 10 van 10 sterren en zeker aan te bevelen!!!

Goede uitleg en snel geholpen

Alarm certificering snel en goed geregeld.

Snel en makkelijk online afspraak gemaakt. Goed werk. Nadien voor wat info contact gehad met de klantenservice, soepel en snel, erg tevreden!

Beste Sander, Dank voor de nette review! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Super ervaring met Fleetacces Eerste contact was goed, konden exact uitleggen wat de beste oplossing was voor onze Range Rover Velar. Gekozen voor meest complete oplossing: klasse 3 alarmsysteem met klasse 4 voertuigvolgsysteem = klasse 5 Daarnaast nog Keyless protector KE01. Alles netjes ingebouwd en weggewerkt, bij ophalen duidelijke uitleg gekregen hoe alles werkt. Inmiddels alles getest, werkt perfect! Alle certificaten zijn netjes per e-mail binnen één week toegezonden. Absolute aanrader, daarnaast ook beste prijs.

Beste Justin, Dank voor de mooie beoordeling en fijn dat alles naar wens is verlopen, daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

geen

Prettig contact, snel afspraak kunnen maken, vakkundig geïnstalleerd en duidelijke uitleg.

Beste Jeanette, Dank voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

goeie en snelle service

Heb al meerdere keren zaken gedaan met het bedrijf naar allentevredenheid. doordat je fijn en goed geholpen wordt raad ik hun bij iedereen aan.

Beste Patrick, Dank voor de mooie review en wederom graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Goed, duidelijk en snel

Het is goed geregeld en alles ook heel duidelijk

Goed geholpen volgens afspraak. Type alarm advies kan beter.

Zie boven

Beste Gert, Dank voor uw terugkoppeling. Spijtig om te horen dat u onjuist geadviseerd bent. Kunt u bellen met één van onze medewerkers voor opheldering? 088 0123 300 Alvast dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Netjes van A tot Z geregelt. Aardige monteur en na inbouw een duidelijke instructie van het nieuwe systeem.

Goed geregeld!

Professionele mensen!

Service prima alarm werking niet zo prettig

Ik heb een alarm in mijn bestelauto laten inbouwen vanwege de eis van de verzekering. De afstemming met Feetaccess ging soepel en de inbouw ook. Bij ons op locatie uitgevoerd en de inbouw is perfect je ziet er niets van en het werkt netjes. Ik ben alleen niet zo blij met de handmatige handelingen om het alarm uit te zetten en dat de startonderbreker na een minuut inschakelt waarna het alarm opnieuw uitgeschakeld moet worden om te kunnen starten. Is een beetje gedoe maar een automatische optie waar je geen omkijken naar hebt blijkt er niet te zijn voor bestelauto's helaas.

Beste Robin, Dank voor uw mooie beoordeling. De aanscherping van de regelgeving zorgt er inderdaad voor dat dit voor uw bestelauto momenteel technisch gezien de beste mogelijkheid is. Hier staat tegenover dat de kans zeer klein is dat ze uw voertuig nog ontnemen! We zien u uiteraard graag weer een keer bij ons terug. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Netjes en professioneel

Heel prettig

Geen gedoe gewoon zoals het hoort

Netjes en professioneel de montage gedaan Ben zeer tevreden

Prima ervaring, alleen telefonische bereikbaarheid kan beter.

Prima ervaring met fleetaccess, alleen de telefonische bereikbaarheid is matig. Moet soms heel lang aan de lijn blijven hangen voordat je iemand aan de lijn krijgt. Voor de rest een prima bedrijf.

Beste Nourdin, Dank voor uw beoordeling en terugkoppeling. Dit is bij ons bekend en wij doen er alles aan om onze telefonische bereikbaarheid te vergroten. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Gewoon goed

Gewoon goed

Top bedrijf ! Goede prijs kwaliteit!

Top ervaring al meerdere malen goed geholpen door Maarten!

Goede en correcte service en afhandeling

Tevreden over de service

Ik ben tevreden over de aankoop en de service.

Vakkundig en goed geholpen

Afspraak telefonisch gemaakt voor installatie van een Alarmsysteem in mijn bus. Ben in de ochtend gekomen en reed een paar uur later met een werkend alarmsysteem weer weg.