Snel en direct.

Via de website meteen een duidelijke offerte binnen gekregen en een afspraak voor installatie was spoedig geregeld.

Installatie van vv systeem een keer uitgesteld. Verder alles prima verlopen.

zeer zorgvuldig en accuraat

zeer prettig contact.monteur netjes en zorgvuldig te werk gegaan

Goed!!!!!

Goed!!!

Montage ging vlot Aftersales sbagger

Montage en installatie ging goed Datum prikken moeizaam After sales bagger mijn speakers vallen steeds uit sinds ik de parrot heb en toen ik dat meldde zei men “toen we het testten werkte alles prima” ik denk dat er van alles los zit”

Goede ervaring met afspraken en verdere afwikkeling

Goede ervaring

Goed geregel en netjes geholpen

Goed en netjes werk geleverd.

Makkelijk systeem voor het bijhouden van je kilometers ten behoeven van de belastingdienst

Gemakkelijk systeem en via elk apparaat te gebruiken. Heldere uitleg en een overzichtelijke weergeven van data.

Goed geregeld

Zeer vlot en netjes geholpen een kleine storing is achteraf zonder enige problemen eveneens zelfs laat op de vrijdag avond hersteld

Gekwalificeerde installateur die service gericht is.

De werkzaamheden zijn goed, netjes en met zorg uitgevoerd.

Nette afwerking

De bear lock netjes en vakkundig ingebouwd

top geregeld

Prima club met veel ervaring en goede uitleg van hun systemen.

Goed snel en duidelijk

Na probleem werd het heel snel en duidelijk opgelost

Uitvoering prima

Afspraak maken vanuit bedrijf prima. Monteur was later, te laat ingelicht. 1 uur moeten wachten op monteur

Goed alarmsysteem

Alarm werkt goed, wel erg kleine toets op afstandbediening om alarm te deactiveren. Alarm is ingebouwd bij autodealer, daarna geen navraag gehad of alles naar behoren werkt. After sales kan dus beter.

fijn bedrijf om mee te werken

op het begin liep de communicatie niet zo soepel omdat de persoon die wij gesproken hadden de week erna niet aanwezig was en niets had doorgegeven aan zijn collegae

Vlotte en snelle installatie van het alarmsysteem in mijn auto

Uitleg van de monteur was prima en alles is uitgevoerd volgens afspraak. Helaas gaat het alarm, niet altijd goed uit als ik met de afstandbediening de auto ontgrendel. Sta je soms bij een gillende auto.

Uitstekende dienst, vlotte service

Snel en plezierig geholpen, vlotte afspraak, goede monteur, kortom tevreden. O ja moest even wennen aan de werking van de transponder en het alarm. Je wordt netjes gebeld en indien er loos alarm is wordt het keurig afgemeld, De app is trouwens ook handig om je vrouw in de gaten te houden...

Topservice en dienstverlening

Voor mijn nieuwe auto moest ik vanwege de verzekering een alarmsysteem hebben. Via google terecht gekomen bij fleetacces en alles is uitstekend gegaan. Het monteren gebeurd in de hal en ik kan wachten/werken in de wachtkamer. De monteurs werken zorgvuldig en lopen de stappen van installatie met je door om te bekijken waar je eventueel eigen wensen hebt. Na het installeren lopen zij het alarmsysteem met je door en krijg je een certificaat mee. Bedankt!

Redelijk

Matige uitleg na installeren alarm. Heb drie keer kort na elkaar een spontaan alarm gehad met de bij het huis geparkeerde auto. Daarna gebeld. Verteld van mijn vermoeden na het lezen uit de trouble shooter voor het systeem. Kreeg in eerste instantie het idee dat men het probleem wilde oplossen; later die dag werd ik echter mijns inziens de verkeerde kant op gestuurd zonder verdere actie. Leef nog steeds met de verwachting van een volgend spontaan alarm. Aanvulling: naar aanleiding van het bovenstaande ben ik gebeld. Afspraak: als er weer spontaan alarm optreedt, dan Fleetaccess bellen voor een afspraak voor nader onderzoek.

Top ingeinstalleerd

Onlangs een SCM alarm 2 laten installeren. Is zeer netjes en kundig geinstalleerd

Alles snel en netjes afgesproken maar ook zo uitgevoerd. Verbeter punt is een korte melding voor de afgesproken datum. B.v. wij zien uw morgen graag om ... uur op de afspraak. O.i.d.

Prettig en een goed contact gehad. Supper,!!!!