FANTASTISCH EN PROFESSIONEEL !

Wat een topbedrijf !! Klant en servicegericht en zeer goed advies en uitleg vooraf over alle mogelijkheden en ins and outs (Merijn). Snelle afspraak en installatie op het hoogste niveau met een zeer kundige en vriendelijke professional. Ook het alarm zelf is TOP! Installateur vriendelijk, werkt keurig en heel effectief en efficiënt en veel respect voor de auto met inbouwen en voor de klant. Aftersales is vriendelijk, adequaat en nemen alle tijd voor je. Kortom: TOP bedrijf en specialist in dit wereldje met jaren ervaring en fantastische producten en een geweldig pre- en aftersales en zeer klantgerichte service. Absoluut perfecte ervaring!

Topservice: gratis vervangen peilzender

De peilzender van mijn auto is onder garantie gratis vervangen. Ook nog eens bij mij in de buurt. Certificaat is kosteloos verstrekt en verder prima aanmelding bij Moving Intelligence. Complimenten voor de top service!

Uitstekende communicatie

In buitenland onduidelijke positie bepaling. Zeer correct te woord gestaan door klantenservice. Van allerlei dingen gecontroleerd, daags later probleem opgelost.

Goede service, snelle inbouw, flexibel, kwaliteit, kennis.

Inbouw op locatie van 2 voertuigen, goede uitleg gekregen, inbouw werd professioneel gedaan. Beide voertuigen werken probleemloos.

Uitstekende service, ook telefonisch achteraf

Moest een SCM klasse 3 laten plaatsen, hetgeen zeer netjes, snel, professioneel en met een goede mondelinge uitleg gebeurd is.

Professioneel en vakkundig!

Bearlock laten installeren in mijn Camperbus. Van afspraak to installatie vriendelijk geholpen, vakkundig personeel. Wachtruimte met koffie waar ik kon werken. Monteur sprak nog wat zaken met mij door i.v.m zelf aangelegde breedstralers voorzijde en heeft na installatie alles netjes terug gemonteerd en mijn geplaatste kabels weer vastgezet. Zeer tevreden! Top! Aanrader!

Topbedrijf

Naar mijn idee een top service afspraak was zo gemaakt monteur was vriendelijk behulpzaam en goede uitleg Mvg Otto Geerink.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Komen afspraken goed na

Niet best

Wij hebben via Fleetaccess in 2 auto's een klasse 3 alarmsysteem laten inbouwen. Het eerste contact via de telefoon verliep meer dan fijn. Zeer vriendelijk, er kon op korte termijn en voor een mooie prijs een afspraak gemaakt worden. De monteur was niet onvriendelijk, maar was wel nogal principieel. Zo wou hij verwarming in de garage. Niet zozeer voor de auto's, maar meer voor hemzelf (zei hij letterlijk). Het was die dag 10 graden. Hoe dan ook, tijdens de inbouw zelf kregen we geen update, maar enkele uren later waren beide auto's klaar. De alarmsystemen werken naar behoren. Echter zit er een enorme rammel in het dashboard van 1 van de auto's waar het alarm in is ingebouwd. Deze rammel was 100% zeker nog niet aanwezig voordat het alarm werd ingebouwd. Hierover een mail met video gestuurd, geen reactie op ontvangen tot op heden. De aankomende week zal ik zelf tijd vrijmaken om alles weer uit elkaar te halen en na te lopen. Dit kost ons veel tijd, want wij weten niet wat de monteur heeft losgehaald. Bovendien besteden we dit juist uit aan een professionele partij omdat we verwachten dat het dan goed ingebouwd wordt. Erg jammer dat de verkoop zo snel en soepel ging, en de aftersales nu er iets niet goed blijkt op zich laat wachten. Wellicht wordt het nog netjes opgelost, maar vooralsnog niet erg tevreden.

Slecht

Wachten al weken op de monteur voor twee alarm installatie welke zijn geplaatst in twee werkbussen. En niet naar behoren werken.

Goeie service, goed product

Prima geregeld

Vakkundig en snel

Afspraak voor het inbouwen van alarm was zo geregeld. Goed werk afgeleverd!

Prima service, snel en netjes

Monteur heeft alles snel en heel netjes gedaan. Goede uitleg achteraf.

Kan beter

Moving intelligence bleek reeds aanwezig in de auto, inbouw duurde daardoor veel korter dan vooraf opgegeven. Prijs bleef hetzelfde. "Eenvoudig certificaten in̈zien" vergeet het maar, inloggen op fleetäccess.eu godsonmogelijk. App enalarm lijken wel te werken. Kan dus beter.

Net werk en komt afspraak na.

Ik ben meer dan tevreden

Snel geholpen en een klasse systeem

Na diefstal vorige auto geen twijfel meer om alarm in te bouwen in nieuwe auto. Naar mijn mening zeer deskundig ingebouwd. Ondertussen kon ik op de hoofdvestiging in Nuenen zelf werken, onder genot van kopje koffie. Aardige mensen daar!

Gemakkelijk afspraak kunnen maken. Redelijke prijs.

Snelle afwerking

Goede afspraken en snelle afwerking.

Super snel geholpen voor bearlock plaatsen in camper top

Super service en kwaliteit

Snelle afspraak, vriendelijke mensen met goede service en kwaliteit. Rustig wachten met een kopje koffie. Goede uitleg.

Overeenkomstig afspraak

Begrijp niet helemaal waarvoor ik wordt benaderd. Fleetaccess heeft een peilzender ingebouwd overeenkomstig afspraak. Lijkt mij vrij normaal dat je je werk doet zoals afgesproken.

Goed geregeld

Deskundige uitleg en mooi gemonteerd Werking prima !!! Maar mijn Hyundai Kona electric was nog maar paar weken oud dus de software was nog niet helemaal aanwezig. Wacht nog op een update, maar dat gaat goed komen

Goed geregeld op locatie voor een betaalbare prijs

Geweldige club, kom hier al jaren naar volle tevredenheid.

Het gehele fleetaccess team is onderscheidend in kwaliteit. Altijd snelle persoonlijke communicatie, hier worden we blij van!

Organisatorisch niet in orde.

Verkeerde bearlock meegenomen ondanks mijn aandringen om goed op te letten en de juiste mee te nemen. Bij de tweede afspraak was de monteur de startonderbreher vergeten. Bij de derde afspraak bleek dat de statusuitlezing van de drivercards niet uit te lezen was omdat de behuizing hiervan geen licht doorlaat. Bovendien bleken de batterijen bijna leeg. Ook na het opsturen van nieuwe batterijen en behuizingen bleek dit bijna onmogelijk. Kortom een slecht product. De monteur had zijn pinapparaat vergeten. Hij beweerde dat ik niets moest betalen. Ik drong aan dat dit wel het geval was. Wat een slechte organisatie! Ik heb tenslotte mijn verlies genomen en veel betaald voor een slecht product.

Beste heer Lammers, Het spijt ons ten zeerste dat het allemaal niet zo gelopen is zoals wij hadden gepland. Helaas was er door een lage bezetting aan onze zijde tijdens de feestdagen e.e.a. niet goed georganiseerd, dat is 100% onze fout geweest. Tot overmaat van ramp past de Bearlock dan ook nog eens niet. Helaas is Bearlock een product wat erg nauw komt en exact het juiste model moet zijn en uw voertuig zat net tussen een facelift in. Bij de tweede afspraak waren wij het alarm niet vergeten, maar kregen wij dit niet in één dag voor elkaar. Dat is u ook gemeld. Voor zover bij ons bekend heeft u geen slecht product gekregen, omdat alles netjes is ingebouwd en naar behoren functioneert. Er zijn bij ons geen storingen of garantieclaims bekend op uw klantnummer. Als dat wel zo is willen wij u graag hiermee helpen en kunt u ons bereiken op 0880123300. Onze excuses voor het ongemak. Toch veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fleetaccess B.V.